Ημερομηνία Παρ Απρ 19, 2024 6:06 pm
Text Size

Οργάνωση πτήσεων / μετακινήσεων

.....Funny techs.....

Που θα πετάξουμε, πότε και πως θα πάμε εκεί

Συντονιστής: Moderators

.....Funny techs.....

Δημοσίευσηαπό kung » Τετ Απρ 20, 2005 8:14 am

> Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν
> 'gripe
> sheet΄ στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά
> την
> πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν. Οι μηχανικοί διαβάζουν
> αυτή
> την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της
> φόρμας
> ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό. Πριν από την
> επόμενη
> πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα
> έχει
> αντιμετωπιστεί.
> Το κακό είναι ότι οι μηχανικοί εδάφους δεν διαθέτουν καθόλου, μα
> καθόλου
> χιούμορ.
> Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση
> και
> έχουν καταγράφει από τους πιλότους της Qantas καθώς και η λύση που έχει
> δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Qantas
> είναι η
> μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο
> ενεργητικό
> της.
> (Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο. Λ: Η λύση που δόθηκε
> από
> τον μηχανικό.)
>
> Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
> Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.
>
> Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης
> προσγείωσης
> που ήταν κάπως απότομο.
> Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το
> αεροσκάφος.
>
> Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
> Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.
>
> Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
> Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.
>
> Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο
> 200
> πόδων το λεπτό.
> Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.
>
> Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
> Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.
>
> Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
> Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.
>
> Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
> Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.
>
> Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
> Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'.
>
> Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
> Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.
>
> Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
> Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.
>
> Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
> Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.
>
> Π: Το ραντάρ βουίζει.
> Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.
>
> Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
> Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.
>
> Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας
> νάνος
> να βαράει κάτι με το σφυρί του.
> Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.
>
> Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
> Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις
>
> -------------------------------------------------------
>



(ΔΕΝ...ΠΕΤΑΩ ΠΟΥ ΔΕΝ...ΠΕΤΑΩ ΔΕΝ... ΠΑΩ ΓΙΑ... ΨΑΡΕΜΑ;;; :!: 8O :P )

kung
EN B
 
Δημοσ.: 63

!

Δημοσίευσηαπό ex_hustler » Τετ Απρ 20, 2005 8:27 am

Ωραίο αυτό! Το είδα χτες στο forum του kep.gov.gr.
Εκεί το είδες κι εσύ ή το έλαβες από email???

ex_hustler
EN B
 
Δημοσ.: 67

Δημοσίευσηαπό kung » Τετ Απρ 20, 2005 8:40 am

ΑΠΟ email (ex hastler)

(ΔΕΝ ΠΕΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΤΩ ΔΕΝ ΠΑΩ ΝΑ ........... :?: 8O :P )

kung
EN B
 
Δημοσ.: 63


Επιστροφή στην Οργάνωση πτήσεων / μετακινήσεων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron