Ημερομηνία Τρί Απρ 16, 2024 11:07 pm
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Αποφυγή υπηνέμων στον Κιθαιρώνα

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Re: Αποφυγή υπηνέμων στον Κιθαιρώνα

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Δευτ Σεπ 03, 2012 12:49 pm

MIK ο κωστας εκανε ακριβως οτι επρεπε με βαση παντα και το πανι που εχει ημουν εκει και τον ειδα,ισως λογο απειριας δεν καταλαβε το πανηγυρι που θα ερχοταν πιο νωρις :( και ναι εχεις δικιο για το κοντα η μακρια απο το βουνο αλλα αυτο ειναι κατι αυτονοητο :mrgreen: , θα προτεινα να ξαναδιαβασουμε το σχολιο του θεματος που ειναι και πολυ ευστοχο απο τον FOCMAN. :wink: :wink: :wink:

Επισκέπτης
 

Re: Αποφυγή υπηνέμων στον Κιθαιρώνα

Δημοσίευσηαπό badder » Δευτ Σεπ 03, 2012 1:03 pm

Δυο πραγματάκια που δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία αλλά μπορεί να κάνουν τη διαφορά.

1. Στον μετεωρολογικό βόρειο άνεμο του καλοκαιριού (μελτέμι), πρέπει να υπολογίζουμε τον παράγοντα αναστροφή. Σε μέρες χωρίς σύννεφα (οι περισσότερες όταν έχει αέρα), πρέπει να υπολογίζουμε ότι το πιο πιθανό είναι μετά την αναστροφή ο άνεμος θα αυξηθεί (συνήθως 5-10 χλμ/ωρα). Όταν πλησιάζουμε την κορυφή και τρυπάμε με 10 ας είμαστε υποψιασμένοι. Η αναστροφή συνήθως είναι στο ύψος της κορυφής οπότε είναι εύκολο να δούμε ξαφνικά μονοψήφια νούμερα.

Οι αρχάριοι και οι σχετικά νέοι πιλότοι, με αλεξίπτωτα που δεν έχουν ιδιαίτερες επιδόσεις και διεισδυτικότητα δεν είναι ανάγκη να πηγαίνουν στη κορυφή με το καλημέρα σας (ή καλησπέρα σας). Μπορούν πάντα να κρατιούνται σε ένα ασφαλές ύψος και όταν δουν άλλους που είναι στη κορυφή να παρατηρήσουν τι συμβαίνει και να ρωτήσουν.

2. Όσο φεύγει το καλοκαίρι, ο αέρας γίνεται πιο ψυχρός και πιο πυκνός. Η ίδια ταχύτητα αέρα θα έχει άλλη επίδραση στις επιδόσεις του πανιού σας. Οπότε θέλει περισσότερο προσοχή.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Αποφυγή υπηνέμων στον Κιθαιρώνα

Δημοσίευσηαπό MIK » Δευτ Σεπ 03, 2012 1:10 pm

Άρα να διευκρινίζουμε το αυτονόητο :mrgreen: "Στα 1200 πάνω από την απογείωση έχει πολύ αέρα, μην πλησιάσει κανείς το βουνό"

Απλά θεωρώ ότι κακός αέρας θα υπήρχε στην Παραλία του Πόρτο Γερμανού κάτι που μάλλον επιβεβαιώνεις με τα κλεισίματα κλπ. Προσωπικά με τα όσα μου έχουν πει θα πήγαινα αλλού Το Π.Γ. είναι ακριβώς από κάτω από την κορφή πρακτικά. Δηλαδή στον Βοριά έχει ένα βουνό 1500μ στα 3,8χλμ Βόρεια του(διαδρομή εδάφους). Θα προτιμούσα το οροπέδιο (ύψος 500 υψομετρική άλλα 700 από το εμπόδιο με απόσταση 4χλμ) όπως αν δεν κάνω λάθος έχουν προτιμήσει οι υπόλοιποι που έχουν κάνει το "ταξίδι".

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αποφυγή υπηνέμων στον Κιθαιρώνα

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Δευτ Σεπ 03, 2012 1:49 pm

Παιζει μεγαλο ρολο η κατευθηνση σε αυτο που λες Β/Α Β Β/Δ και το πανι,θα πω ενα σημαδι που εχω εγω οταν ειμαι πανω απο την κορυφη βλεπω την ατμοσφαιρα μπρος και πισω και τον κυματισμο στο Π/Γ και αναλογα πρατω.(πανω απο θαλασσα πιστευουμε οτι ειναι πιο ασφαλες). :wink:

Τελευταία επεξεργασία απο Επισκέπτης την Δευτ Σεπ 03, 2012 3:05 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Επισκέπτης
 

Re: Αποφυγή υπηνέμων στον Κιθαιρώνα

Δημοσίευσηαπό georgex » Δευτ Σεπ 03, 2012 2:04 pm

Βλέπω οτι φτάνοντας στο ΠΓ για κάποιο διάστημα έμεινες πάνω από την ξηρά, και μετά βγήκες πάνω από την θάλασσα, δεν θα ήταν ασφαλέστερο να μείνεις από την αρχή πάνω από την θάλασσα;
Και η τελική σου προσέγγιση για προσγείωση μοιάζει από βοριά προς νοτιά! Ήταν πράγματι αντίθετος ο αέρας; (από τον ρότορα ίσως;)

Μπορείς να δώσεις αναλυτικότερη περιγραφή της πτήσης στα υπήνεμα; :mrgreen:

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron