Ημερομηνία Σάβ Απρ 20, 2024 5:02 pm
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό badoulis » Πέμ Νοέμ 29, 2012 8:29 pm

Τι λέγαμε για ράδιο-αρβύλα;
http://www.agrinionews.gr/%CF%84%CF%81% ... %80%CE%B1/

...τον πρόδωσαν οι καιρικές συνθήκες με αποτέλεσμα να βρεί τραγικό θάνατο σε βραχώδη περιοχή ενώ χρειάστηκε η συνδρομή ελικοπτέρου προκειμένου να ανεβρεθή

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Νοέμ 29, 2012 10:12 pm

Οι καιρικες συνθηκες ειναι μια πολυ καλη εξηγηση για τον κοσμο, οι λεπτομεριες αφορουν εμας...
Θα ηθελα να πουμε και ενα μεγαλο ευχαριστω και σε ολα τα παιδια που βοηθησαν σε ολη αυτη την προσπαθεια ανευρεσης και περιλογης του φιλου μας και σταθηκαν διπλα του μεχρι και την ανασυρση του απο το βουνο,πρεπει να ειμαστε ενομενοι γιατι ειμαστε μια παρεα σε αυτο το πολυ ομορφο και ιδιαιτερο αθλημα.

Επισκέπτης
 

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό condor » Παρ Νοέμ 30, 2012 10:45 am

Θερμά συλλυπητήρια και από εμένα για τον θάνατο του Νίκου. (Αλήθεια, ξέρει κανείς να μας πει πόσοι έχουν χάσει την ζωή τους από παραπέντε στην Ελλάδα;)

Για το θέμα αυτό εφαρμόζω ένα πολύ απλό κανόνα, αλλά τον εφαρμόζω πάντα.
Πρώτα δένω τα πόδια και μετά την μέση. Αν κάνω λάθος και δέσω πρώτα την μέση, θα την λύσω, θα δέσω πρώτα τα πόδια και μετά την μέση.

Ακριβώς το αντίθετο εφαρμόζω στην προσγείωση, λύνω πρώτα τον ιμάντα της μέσης και μετά τους ιμάντες των ποδιών. Αν ξεχαστώ και λύσω πρώτα τα πόδια, τα ξαναδένω, λύνω την μέση και μετά τα πόδια, αυτό γιατί στις παραλιακές πτήσεις που προσγειωνόμαστε και απογειωνόμαστε πολλές φορές, μου έχει τύχει, να λύσω τα πόδια, να πιάσω την συζήτηση και μετά να απογειωθώ και να είμαι δεμένος μόνο στην μέση.

Flying is serious business
paraglidingcrete.blogspot.com
condor
Competition
 
Δημοσ.: 251

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό bunny523 » Σάβ Δεκ 01, 2012 1:58 pm

δεν γραφω σχεδον ποτε αλλα...ευχομαι απλα στον νικολα να παει κοντα στον θεο που πιστευε κ μιλουσε συνεχως!ισως να μην εκανε τον σταυρο του αυτη την φορα....
ο νικος ειναι στο μυαλο κ στην ψυχη ολων φανταζομαι!ετσι κι αλλιως ειναι ματαιο να ελπιζουμε για μακροζωια.
το λυπηρο ειναι οτι για αλλη μια φορα διαβασα την συζητηση στο επισημο site μας κ διαπιστωσα οτι το μονο που μας νοιαζει ειναι ο κωλος μας,να γραψουμε για τις εντυπωσεις κ ισως να αναδειξουμε τον κατινιστικο χαρακτηρα μας.οποτε υπαρχει ενα σοβαρο συμβαν αρχιζουν οι επιδειξεις τα βιντεο κτλ.τον υπολοιπο καιρο καβλαντα πωλησεις κ αγιος ο θεος.δεν θελω να θιξω κανεναν αλλα για καποιον απ εξω μονο κατινια βγαζουν οι συζητησεις αυτες.ελεος πια...δεν ειμαι "καποιος" να υποδειξω σε κανεναν πως θα εκφραστει αλλα πρεπει να καταλαβουμε επιτελους οτι μονο κακο κανει αυτο το υφος στον χωρο μας.Κ δυστυχως αντι να αναδειξουμε το πραγματικο νοημα του αθληματος κ να προσελκυσουμε κοσμο στο βουνο καταφερνουμε να αισθανομαστε ακομα κ εμεις οι ιδιοι ανασφαλεις,οχι να φερουμε αλλους.ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ 10 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΚΙΟΣΚΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΒΑΜΒΑΚΙΑ.πολλα ειπα κ συγνωμη αν προσεβαλα.....νομιζω οτι μονο οι ανθρωποι που ειδαν το συμβαν μπορουν να εκφρασουν αποψη κ σιγουρα θελει μελετη για να ειναι αντικειμενικη.τα υπολοιπα στο facebook.....με post τραγουδακια κ many like.

sakis
bunny523
EN A
 
Δημοσ.: 15

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Σάβ Δεκ 01, 2012 4:40 pm

Ένα μήνυμα που με προβλημάτισε ήταν ενός ανθρώπου που δεν κάνει parapente, αλλά τραβάει τα μαλλιά του ακούγοντας για τα φετινά θανατηφόρα στον χώρο μας. Δημοσιεύτηκε στο "δικό μας", snowclub.gr :

Χρήστος Λάππας έγραψε:Πως να διασφαλίσεις ότι δεν θα μπορεί να δεθούν τα καραμπίνερ του αλεξιπτώτου αν δεν έχουν ασφαλίσει πρώτα οι ιμάντες;
Όσο δεν βρίσκεται λύση σε αυτό, άνθρωποι, γνωστοί, φίλοι μας, θα εξακολουθήσουν να σκοτώνονται.


Panpanou έγραψε:Χρήστο δεν υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να διασφαλιστεί αυτό ...
δεν είμαι οικείος με τη διαδικασία και τη σχετική διαμόρφωση, αλλά επειδή ανάλογα προβλήματα εμφανίζονται συνεχώς στην αναρρίχηση, βλέπω εκεί συνεχώς την διαμόρφωση των υλικών με τέτοιο τρόπο
ώστε να απαγορεύουν τα λάθη ...
δλδ και να θες να κάνεις λάθος, να μην μπορείς ...



Χρήστος Λάππας έγραψε:Υπάρχει μέθοδος για να μπεις στο κάθισμα, αλλά δεν διδάσκεται στις σχολές γιατί θεωρείται ένα σενάριο στο οποίο δεν πρέπει επ' ουδενί λόγο να βρεθείς.



Panpanou έγραψε:και μόνο το γεγονός όμως, ότι βρίσκεσαι σε τέτοιες συνθήκες, παρά το ότι διδάσκεσαι ότι επ' ουδενί λόγω πρέπει να βρεθείς σε αυτές ... σημαίνει ότι η
διδασκαλία δεν αρκεί ...

άρα όντως θα πρέπει να διδαχθείτε τον τρόπο να βγείτε από αυτές τις συνθήκες
ΑΛΛΑ
πριν από αυτό, θα πρέπει με κάθε τρόπο, να απαγορέψετε την δυνατότητα εισόδου
σε αυτές τις συνθήκες ...

στη θεωρία του Risk Management:

Risk Index = Impact of Risk event x Probability of Occurrence

σε σας το impact of risk event είναι ο θάνατος
άρα όσο και μικρό να είναι το probability of occurence, το risk index είναι τεράστιο

αυτό σημαίνει ότι ούτε κατά διάνοια δεν μπαίνετε στην διαδικασία ανάληψης αυτού του ρίσκου ...

ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΛΕΙΨΕΤΕ ... ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ούτε ως μικρό probability of occurence

απ' ότι διαβάζω στο forum σας είναι αρκετές φορές που μέλη σας μπήκαν σε αυτόν τον κίνδυνο ...
πρέπει να ξεσηκώσετε όλη την κοινότητα σας και να βρείτε λύση

μου σηκώνεται η τρίχα όταν διαβάζω σε ανάλογα συμβάντα διάφορα για την "κακή στιγμή", "RIP", "πέθανε αλλά έκανε αυτό που αγαπούσε" και διάφορα άλλα τραγικά ...

για όνομα του Θεού ... δεν μιλάμε για σπασμένο χέρι ή πόδι ...

μιλάμε για θανάτους νέων ανθρώπων
μιλάμε για αφόρητο πόνο σε αυτούς που μένουν πίσω ...

μιλάμε για σπορ και για διασκέδαση ...
τι σχέση μπορεί να έχουν αυτά με τον θάνατο ;;;;;;;

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Σάβ Δεκ 01, 2012 4:56 pm

φυσικά και υπάρχει πρόβλεψη, αφου μάλιστα, φοράς μια τέτοια ζώνη, που δεν επιτρέπει να δέσεις μονο τη μέση, και να ξεχάσεις τα πόδια...


σακη, οπως βλέπεις δεν περιοριζόμαστε μονο στο παρών φορουμ... ;)

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Re: Απογείωση με λυμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Σάβ Δεκ 01, 2012 5:12 pm

Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό του Σάκη. Εδώ υπάρχει σοβαρό θέμα με την ασφάλεια πτήσεων. Αυτό που συνέβη δεν είναι ούτε σπάνιο ούτε πρωτοφανές και δεν πρόκειται να σταματήσει αν απλά δεν το συζητάμε.

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Πατέντα για Απογείωση με πάντα δεμένο κάθισμα

Δημοσίευσηαπό kwtskran » Παρ Φεβ 22, 2013 11:31 am

PICT0219.JPG
Βρήκα στο δίκτυο αυτή την πατέντα και νομίζω είναι πολύ έξυπνη και απλή.Με λίγα λόγια προτείνει να προσαρμοστεί το κλιπάκι του κοκπιτ στον κεντρικό ιμάντα :

Modification of the T-bar type of harness

There were quite a few fatal accidents and close calls associated with the combination of T-bar style of leg straps and instrument panel. While the T-bar is one of the safest designs if used alone, the combination with instrument panel it can be deadly. A typical sequence of events leading to a fatal accident:
Pilot gets in the harness. Before closing the T-bar he clips the instrument panel on. The panel obscures his view on the buckle creating the "out of sight, out of mind" situation. At the same time the panel puts a bit of tension on the main karabiners causing a false feel of a closed T-bar. The pilot takes off - period.
After this type of fatal accident in Australia a few years ago I designed a modification virtually 100% preventing this possibility. It is simple, costs nothing, it can be done virtually by anybody and it doesn't have any side effects. I've been using this setup for a number of years and I wouldn't get back to the unmodified harness for all the money in the world. Here is how to do it:
Remove the female clip for the cockpit from one side of the harness and stitch it in the middle of the T-bar facing the direction where it was originally.

Do not worry about the sophisticated part on my harness involving insulation tape, it has nothing to do with this modification. I used it to stop the central buckle catching on the zipper of my flying suit ;-). Your setup is ready for a trial. Put the harness on and clip the unmodified side of the cockpit as usual. Now, run the other strap thru the main karabiner and attach it to the clip you stitched to the T-bar. Check if the cockpit doesn't pull the karabiners together relieving tension from the T-bar. If you can't adjust it long enough, you may have to change this piece of webbing for a longer one.
That's all. From now on, you can't clip your cockpit on the harness before at least one of the sides of T-bar (enough to prevent you from falling from the harness) is properly closed. In fact, if you omit to close one side, you can hardly fail to notice it while clipping the cockpit in. You have just made sure you won't become the victim of one of the most frequent causes of PG fatalities.

πηγή
http://paraglidingheadquarters.com/articles.html

Μάνο τι λές;

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Δεν πωλούνται πια καλώδια για MLR :)
kwtskran
EN B
 
Δημοσ.: 42

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

cron