Ημερομηνία Παρ Απρ 19, 2024 10:58 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό freedom » Δευτ Μαρ 17, 2014 9:59 pm

Αγαπητοί Φίλοι
Ο καιρός σιγά σιγά βελτιώνεται και όλο και περισσότεροι πιλότοι είμαστε στα Βουνά της περιοχής μας . Ειδικά τα Σαββατοκύριακα γίνεται το αδιαχώρητο στης απογειώσεις.
Για την ομαλή λειτουργία του Κιθαιρώνα κάνω την εξής παράκληση σε όλους μας για να μπορούμε να συνυπάρχουμε χωρίς προβλήματα και όλοι μας να εξυπηρετούμαστε με τον καλύτερο τρόπο. Σίγουρα δεν θα υπαγορεύσω σε κανέναν τι να κάνει απλά κάποια πράγματα είναι αυτονόητα και δεν θα έπρεπε καν να συζητιούνται.
Σχολές.
Οι σχολές στα ΒΑΝ τους έχουν αρκετούς εξοπλισμούς που για λόγους ασφαλείας και πρακτικούς λόγους πρέπει να τα έχουν κοντά στην απογείωση . Επίσης αυτά τα ΒΑΝ ανεβοκατεβαίνουν συνέχεια πάνω κάτω στην απογείωση για της ανάγκες των σχολών και των μαθητών. Προτείνω τα Σαββατοκύριακα οι πιλότοι και οι επισκέπτες να σταθμεύουν τα οχήματα τους πριν το χαρακτηριστικό STOP που υπάρχει στην Άσφαλτο. Ο χώρος μετά το STOP ας είναι χώρος για τα ΒΑΝ των σχολών και την προετοιμασία των φίλων Αετατζηδων.
Εάν συνεχίσουμε έτσι το σίγουρο είναι ότι όλοι μας θα δυσκολεύουμε την ζωή του άλλου.
Η τελική επιλογή είναι δική σας μιας και η συνύπαρξη όλων μας στο βουνό επαφίεται στον αλληλοσεβασμό την κατανόηση τον πολιτισμό μας και όχι στην αστυνόμευση που δεν αρμόζει σε ένα τέτοιο χώρο.
ΘΕΜΑ 2ον
Ο Κιθαιρώνας αποτελεί χρόνια τώρα , ένα από τα πιο ασφαλή σημεία πτήσεων στην Ευρώπη και στατιστικά αναλογικά με τις χιλιάδες ώρες πτήσεων που γίνονται εκεί ο δείκτης ασφάλειας είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη. Και θέλουμε μνα παραμείνει υψηλός.
Η φετινή χρονιά δείχνει τα σημάδια της αρκετά νωρίς για το τι θα επακολουθήσει .
Θέμα α) Συνωστισμός στην Απογείωση
Θέμα β) κυκλοφοριακή συμφόρηση στον αέρα
Θέμα γ) Νέοι πιλότοι χωρίς επίβλεψη από εκπαιδευτή
Θέμα δ) Σκουπίδια στην Απογείωση .
Θέμα ε) μόνιμη συχνότητα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ για τον Κιθαιρώνα.
Θέμα ζ) Χαρακτηρισμός αρχαρίων στον αέρα
Θέμα η) Top Landing τα Σαββατοκύριακα. 8)
Για τα Θέματα α, β ,δ Οι σχολές έχουμε δώσει την κατάλληλη μόρφωση και γνώση σε όλους τους πιλότους ΔΕΝ μπορούμε όμως να τους δώσουμε την ΠΑΙΔΕΙΑ γιατί αυτή την έχει πάρει ο καθένας από το σπίτι του.
Θέμα γ) Νέοι πιλότοι που πετανε ανεξέλεγκτα και επικίνδυνα χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή , εκεί το λόγο έχει ο υπεύθυνος ασφαλείας πτήσεων του Σωματείου της περιοχής . ( όσο αφορά εμένα προσωπικά επεμβαίνω , βοηθώ και λέω την άποψη μου μόνο και εφόσον μου ζητηθεί , η εμπειρία μου από το παρελθόν με έχει διδάξει αρκετά) .
Θέμα ε) Η επικοινωνία σε περίπτωση προβλήματος ενός πιλότου αποτελεί πολλές φορές το πιο χρήσιμο εργαλείο . Η συχνότητα ασφαλείας 143.14 έχει πλέων αρκετά προβλήματα . Εάν θέλουμε να κρατήσουμε αυτή την συχνότητα για συχνότητα ασφαλείας θα πρέπει να αναλογιστούμε και την ΑΞΙΑ αυτής και να μην μιλάμε για θέματα που δεν αφορούν την ασφάλεια.
Θέμα ζ) Οι νέοι πιλότοι θα φέρουν ένα διακριτικό σήμα στον αέρα έτσι ώστε να γνωρίζετε ποιοι είναι και να τους προστατεύετε η να προστατεύεστε απ αυτούς  . Οι σχολές θα μιλήσουμε και σύντομα θα ενημερωθείτε για αυτό το διακριτικό που θα έχουν.
( Πιθανών θα φέρουν κάτι σαν ουρά στην πτέρυγα …θα δούμε) :D
Θέμα η) Κάποτε ήμασταν όλοι νέοι πιλότοι και θυμόμαστε ότι περιμέναμε ώρες μέχρι να σταματήσουν οι δυνατές ριπές άνεμου και να πετάξουμε . Θυμόμαστε ότι καθώς περιμέναμε ώρες στην αναμονή για να απογειωθούμε μόλις ετοιμαζόμαστε να απογειωθούμε όλο και κάποιος εμφανιζόταν να περνά η να προσγειώνετε μπροστά μας και αυτό ήταν πολύ εκνευριστικό το θυμάστε ??? :?: :?: Σεβαστείτε τους νέους πιλότους γιατί είναι θέμα χρόνου κάποια στιγμή κάποιος μας να ξεχαστεί και να γίνει η στραβή. ΑΛΩΣΤΕ και εσείς είχατε νιώσει αυτό τον εκνευρισμό κάποτε το θυμάστε?? :?: :?:

Αυτά τα λίγα καλή πτητική σαιζόν σε όλους.
Διονύσης

Τελευταία επεξεργασία απο freedom την Δευτ Μαρ 17, 2014 10:08 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό freezman » Δευτ Μαρ 17, 2014 10:37 pm

ολα σοφα κ ορ8α διονυση...αν μ επιτρεπεις να προσ8εσω κατι ακομα
να μην δενομαστε στην απογειωση...υπαρχει δρομος κ χωρος για να ετοιμαστουμε με την ησυχια μας!!εχω τυχει πολλες φορες πιλοτο να ετοιμαζεται στην απογειωση,κ ξερουμε ολοι οτι πολλες φορες περιμενουμε μια μικρη ριπη για ν απογειω8ουμε κ με την εικονα ενος πιλοτου ν ετοιμαζεται εκεινη την στιγμη προκαλουνται αλυσιδωτες αντιδρασεις στρες κ αγχους απ αυτον π ετοιμαζεται μεχρι κ αυτους π ειναι στην ουρα κ περιμενουν!
αποψη μου παντα!!!

....την υπογραφή μου και το πανί μου προσέχω που τα βάζω...
freezman
EN B
 
Δημοσ.: 100

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό badoulis » Δευτ Μαρ 17, 2014 11:05 pm

Στο μυαλό μου είσαι. Αυτές τις μέρες είχα παρόμοιες συζητήσεις στο βουνό. Πολύ ωραίο που γινόμαστε πολλοί, σε πείσμα των καιρών και αυτό σίγουρα θα αναπτύξει και το άθλημα στην Ελλάδα, εφόσον συνεχιστεί... όμως με την πολυκοσμία, χρειάζεται και οργάνωση. Καλή θέληση να υπάρχει από όλους μας και τις λεπτομερειες θα τις βρούμε.
Όπως έχουμε αυτοοργανωθεί και πχ ελάχιστοι πάνε να δεθούν στο χώρο απογείωσης, μπορούμε να αυτοοργανωθούμε και για άλλα.

Όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν βαφτίζοντας κάποιον από εμάς τροχονόμο της απογείωσης, αλλά αν τα συζητάμε συνεχώς και τα εφαρμόζουμε εμείς οι ίδιοι και περνώντας αυτή την κουλτούρα στους νέους και τους επισκέπτες. Σε όλες τις υγιείς μικροκοινωνίες, οι περισσότεροι καταλαβαίνουν το κοινό καλό και παίζουν όμορφα με τα υπόλοιπα παιδάκια. Οι λίγοι "περίεργοι τύποι" έχουν την τάση να αυτο-απομονώνονται (ή, στη δική μας περίπτωση, να τσακίζονται και να φεύγουν).


Να προτείνω και εγώ τα εξής, συμπληρώνοντας τα παραπάνω:
- να καθιερώσουμε φορά στροφής μπροστά στην απογείωση, για τα σαββατοκύριακα
- να καθιερώσουμε δεύτερη συχνότητα, ως συχνότητα περισυλλογής/κουβέντας/καβλάντας, ώστε να μείνει ελεύθερη η συχνότητα ασφαλείας. Χθες πάλι έγινε τσίρκο η υπόθεση
- αν κρατάει η πλαγιά της απογείωσης, θα κρατάει και η πλαγιά κάτω από την πυραμίδα, μπορούμε να περιμένουμε εκεί το θερμικό. Δε χρειάζεται να στριμωχνόμαστε, ας αφήσουμε την απογείωση για τους αρχάριους και όσους απογειώνονται ή πάνε για top-landing (πάντα στο δρόμο - τεράστιος είναι).

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό paramick » Τρί Μαρ 18, 2014 1:20 am

Λίγο πολύ η εξέλιξη της κάθε μέρας ορίζει το πως πετάμε.
Αν ανεβάζει παντού,όλοι εξαφανίζονται και σκορπίζονται,ενω με ασθενή ΕΝΕ το στριμωξίδι πάνω απ την ανατολική απογείωση είναι τρομαχτικό.Νομίζω ότι πολλοί και περίπλοκοι κανόνες
δεν θα ευδοκιμήσουν.
Στα πλαίσια της συζήτησης-προτάσεων, νομίζω οτι θα ήταν καλή ιδέα το κάθε σχολείο να ζητάει παράθυρο απογείωσης νέων πιλότων στην συχνότητα ασφαλείας,ενω παράλληλα να σηκώνει
ευδιάκριτη σημαία πλάι στο ανεμούριο.
Το άνοιγμα και το κλείσιμο του παραθύρου και η ανακοίνωση αυτού, θα είναι ευθύνη του δασκάλου,ενώ οι νέοι θα φέρουν κορδέλα σήμανσης (ασπρη-κοκκινη)δεμένη στο κάθισμά τους.
Μετά την γραμμή μόνο ΒΑΝ σχολών,στήσιμο αετών,και (επιτέλους) ένα παλιό τεντόπανο ή λιόπανο ή μοκέτα για προετοιμασία παραπέντε, ωστε κανείς να μη μπλοκάρει την απογείωση για να ετοιμαστεί.(Ολοι μας παιδευόμαστε να προετοιμάσουμε το πανί μας πάνω σε άγρια ,καυτή άσφαλτο (το καλοκαίρι),ανάμεσα σε αυτοκίνητα που πάνε και έρχονται.)


Δώστε όλοι απο μια καλή ιδέα,και μόνο σε καλό μπορει να βγάλει.

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1061

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό antonism » Τρί Μαρ 18, 2014 11:54 am

Ο πιο σύντομος δρόμος για τη δημιουργία χάους και πολεμικού κλίματος δεν είναι η απουσία κανόνων. Αν θέλεις να δημιουργήσεις γρήγορα χάος βάλε ασαφείς κανόνες και μετά ερμήνευσέ τους κατά το δοκούν.
Πριν από 8 χρόνια που μετακόμισα στην Αθήνα και άρχισα να πετάω στον Κιθαιρώνα, ρώτησα και μου είπαν (μπορεί και λανθασμένα) ότι μετά το ΣΤΟΠ περνούν μόνο οι αετατζήδες. Αντιλαμβάνομαι ότι κατόπιν άρχισαν να το περνούν οι σχολές γιατί, κατά τη δική τους κρίση, αυτό ήταν απαραίτητο και κατόπιν ακολούθησαν οι πιλότοι διθέσιων, μετά οι παλιοί, και τέλος όποιος προλάβει.
Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούν το χώρο μετά το ΣΤΟΠ οι σχολές. Η επιχειρηματολογία που αναφέρθηκε εδώ, προσωπικά, δε μου φαίνεται πολύ πειστική. Ποιοι είναι οι λόγοι ασφαλείας και τι σημαίνει ότι εξυπηρετούν τις σχολές και τους μαθητές, δηλαδή τους εαυτούς τους και τους πελάτες τους; Θα μπορούσαν για παράδειγμα να κρατηθούν 2-3 θέσεις για σχολές ακριβώς ΠΡΙΝ το ΣΤΟΠ και να ζωγραφιστούν και στην άσφαλτο ώστε να μην τις καταπατούν επισκέπτες κατά λάθος και από κει και πέρα από το ΣΤΟΠ να περνάει αυτοκίνητο ΜΟΝΟ για να κατεβάσει ανάπηρους. Όχι μόνο τα Σ/Κ αλλά και τις καθημερινές, ακόμη κι όταν είμαστε 3 αυτοκίνητα. Μόνο έτσι υπάρχει ελπίδα να ισχύσει ο κανόνας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα εμφανίζεται που και που και κάποιος έξυπνος που θα τον παραβιάζει.
Δηλαδή ένας κανόνας για όλους, για πάντα και χωρίς εξαιρέσεις. Οταν αρχίζουν οι εξαιρέσεις (Σ/Κ, σχολές, εκπαιδευτές κλπ) ο κανόνας είναι βέβαιο ότι θα αχρηστευτεί.
Να ξεκαθαρίσω ότι είμαι περιστασιακός πιλότος και προσωπικά δε με ενοχλούν ιδιαίτερα όλα αυτά. Κι όταν προσπαθώ να δεθώ στριμωγμένος μέσα στα αυτοκίνητα και περνάει κάθε τρεις και λίγο το φορτηγάκι και πρέπει να κάνω στην άκρη, δε χάθηκε δα κι ο κόσμος.
Το άλλο που δεν κατάλαβα είναι το θέμα με την απογείωση των μαθητών που τους ενοχλούν οι διερχόμενοι πιλότοι. Προς αποφυγή παρανοήσεων πιστεύω πως είναι καλό να επαναλάβουμε εδώ τον κανόνα ασφάλειας που ισχύει στην απογείωση. Προτεραιότητα έχει ο ιπτάμενος. Οποιος θέλει να απογειωθεί οφείλει να το κάνει όταν ο εναέριος χώρος γύρω του είναι καθαρός. Αν μια σχολή θέλει να απογειώσει μαθητές και δυσκολεύεται από τις πολλές διελεύσεις πιλότων μπορεί να κάνει μια παράκληση στον ασύρματο και πιστεύω πως οι περισσότεροι πιλότοι θα διευκολύνουμε. Δεν νομίζω όμως ότι αυτό συμβαίνει συχνά γιατί οι περισσότεροι έχουμε την ανάλογη παιδεία να αποφεύγουμε να περνάμε μπροστά από την απογείωση όταν υπάρχουν απλωμένα πανιά. Πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι αυτό είναι προεραιτικό. Ετσι κι αλλιώς η υπομονή και ο σωστός έλεγχος του εναέριου χώρου πριν την απογείωση είναι πολύ σημαντικό τμήμα της εκπαίδευσης.
Αν κάνω λάθος ή δεν έχω καταλάβει καλά απολογούμαι προκαταβολικά.

antonism
EN A
 
Δημοσ.: 24

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό paramick » Τρί Μαρ 18, 2014 9:48 pm

Σεβαστή η άποψή σου Antonism,αν θέλεις όμως, δες πως το βλέπω κι εγώ.
Οι σχολές σε μέρες αιχμής, έχουν ένα σωρό απο εξοπλισμό και κόσμο που πρέπει να
βάλουν σε τάξη,και συνεχή κίνηση των van τους.Είναι τρελή ταλαιπωρία να παρκάρουν μακριά.
Η πελατεία των σχολών είναι αυριανοί μας συναθλητές,η συμβολή των δασκάλων στην καθημερινότητα μας ανεκτίμητη (αν έχεις βρεθεί να πετάς σε μέρα που ανεβάζει παντού με +3 επειδή σκάει καταιγίδα στον Ελικώνα και 15 λεπτά πρίν οι δάσκαλοι κατεβάζουν όλο τον κόσμο κάτω, θα καταλάβεις τι εννοώ).
Για τους αετατζήδες,δεν έχω να πω κάτι,είναι αυτονόητο οτι πρέπει να παρκάρουν και να στήνουν μπροστά.
Τώρα, σε σχέση με τους νέους που πετάνε τις πρώτες τους πτήσεις υπο καθοδήγηση,ναι μεν υπάγονται στους ίδιους κανόνες με τους υπολοίπους,αλλά και απ την άλλη πλευρά,να βράσω τους κανόνες αμα τύχει σύγκρουση στον αέρα απο απειρία ή άγχος.
Είμαι λίγο απογοητευμένος απο την απήχηση και την συμμετοχή που έχει αυτό το νήμα.
Δέν καταλαβαίνω τι γίνεται...
Μιλάμε για αυτοοργάνωση και αντί να γεμίσουμε 3 σελίδες σε μια μέρα απο φρέσκιες ιδέες,να τις συμφωνήσουμε και να τις εφαρμόσουμε,κλωσάμε το αυγό.
Θα ήθελα να κάνει ο ΑΟΚ ενα poll,να ψηφίσουμε πράγματα και να τα εφαρμόσουμε,αλλιώς ας
περιμένουμε τον "αλλον" να κάνει πράγματα που αφορούν εμάς.

just my 2 cents που λεν και στο χωριό μου.

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1061

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό antonism » Τετ Μαρ 19, 2014 1:46 am

Για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες και για την ανάγκη να προηγούνται οι σχολές στο πάρκιγκ αλλά και για την προσφορά τους στο χώρο. Γι αυτό και πρότεινα να τους παραχωρηθούν οι πρώτες θέσεις στάθμευσης. Οι αετατζήδες προφανώς πρέπει να προσεγγίζουν με το αυτοκίνητο στο χώρο μετά το ΣΤΟΠ. Εγώ προσωπικά έτσι κι αλλιώς δεν παρκάρω ποτέ μπροστά. Λέω ότι κατά την άποψή μου αυτοί που το κάνουν δεν θα σταματήσουν να το κάνουν με εκκλήσεις όσο οι κανόνες δεν είναι ξεκάθαροι. Μακάρι να κάνω λάθος και τα προσεχή Σ/Κ να δούμε μετά το ΣΤΟΠ μόνο τα ΒΑΝ και έτσι να έχουμε και χώρο να ετοιμαζόμαστε πιο άνετα.
Οσον αφορά στην αποφυγή ατυχήματος επίσης συμφωνώ απόλυτα.

antonism
EN A
 
Δημοσ.: 24

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Μαρ 19, 2014 10:51 am

Το θέμα δεν είναι καινούριο και έχει ξανασυζητηθεί τόσο εδώ όσο και σε επίσημο επίπεδο. Είναι καλό όμως να τα ξαναλέμε γιατί κάθε φορά κάτι μένει.

17 χρόνια πετάω στο Κιθαιρώνα και τέτοια θέματα υπήρχαν πάντα, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό. Όντως τα τελευταία χρόνια έχουμε μεγάλη αύξηση ενεργών πιλότων κάτι το οποίο δημιουργεί κορεσμό τόσο στην απογείωση όσο και στον εναέριο χώρο πλησίον αυτής. Συμφωνώ απόλυτα ότι όλα είναι θέμα παιδείας η οποία δυστυχώς φαίνεται να απουσιάζει από μερίδα πιλότων αλλά ευτυχώς ένα μεγάλο ποσοστό τη διατηρεί. Το κακό είναι ότι αρκούν μερικοί για να δημιουργήσουν πρόβλημα στους πολλούς.

Το τι πρέπει να γίνει είναι γνωστό και δεν έχει να κάνει με γκάλοπ. Τα σωματεία έχουν κάποιες δυνατότητες αλλά δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα. Δεν μπορούν να επιβάλλουν πράγματα ούτε να αστυνομεύσουν. Η δύναμη του σωματείου δεν βασίζεται στα 4-5 αιρετά άτομα που το διοικούν προσωρινά. Βασίζεται στη θέληση των μελών να συμβάλουν και να συμμετέχουν σε μια κοινή διαδικασία και προσπάθεια. Θα πρέπει να νιώθουν ότι είναι μέλη μιας ομάδας που προσπαθεί για το κοινό καλό. Στο Κιθαιρώνα ένα μεγάλο ποσοστό τακτικών πιλότων δεν είναι εγγεγραμμένοι πουθενά. Αρκετοί αντιμετωπίζουν τα σωματεία και την γενικότερη οργάνωση ως αναγκαίο κακό και προσπαθούν να το αποφύγουν, αλλά έχουν και απαιτήσεις οργάνωσης. Όπως έχω ξαναπεί υπάρχει μια ιδιαιτερότητα στη περιοχή αυτή, που διαφοροποιεί τις καταστάσεις. Σε αντίθεση με τις άλλες περιοχές της Ελλάδας δεν είναι ο τόπος κατοικίας της μεγάλης πλειοψηφίας. Ο κόσμος έρχεται, πετάει, φεύγει. Δεν έχει άλλους δεσμούς με τη περιοχή. Και αυτό έχει επιπτώσεις διότι πολλοί δεν νιώθουν τον Κιθαιρώνα "σπίτι" τους και δεν υπάρχει ενδιαφέρον συμμετοχής σε οργανωτικά θέματα.

Ο υπεύθυνος αδειών και ασφάλειας του σωματείου είναι ένας και φυσικά δεν μπορεί να είναι παρών στην απογείωση όποτε πετάει. Ο ρόλος του είναι συντονιστικός εκτός απογείωσης. Για την απογείωση ο κανονισμός προβλέπει Παρατηρητές οι οποίοι είναι στην ουσία οι πιλότοι επιπέδου Π και ΠΠ κάθε σωματείου. Για τους ανεξέλεγκτους πιλότους μπορεί ο καθένας να κάνει μια σύσταση αλλά δε μπορεί να επιβάλλει. Είναι και θέμα των σχολών πως αφήνουν τους μαθητές τους χωρίς επιτήρηση (ευτυχώς μόνο μεμονωμένες περιπτώσεις).

Στο δια ταύτα. Έχουμε ξαναπεί για 2 συχνότητες και εφαρμόσθηκε για μερικές μέρες. Αλλά δεν έχουν όλοι δυνατότητα για 2 συχνότητες ούτε ξέρουν πως να το κάνουν να λειτουργήσει. Και μια παράκληση, όταν αναζητείτε κάποιον στο vhf και μετά από 3 προσπάθειες δεν σας απαντάει μπορείτε να σταματήσετε, προφανώς δεν ακούει ή είναι απασχολημένος. Με το να το επαναλαμβάνεται 10 φορές το μόνο που καταφέρνετε είναι να ενοχλείτε τους άλλους. Επίσης για απλές συνεννοήσεις περισυλλογής από τη προσγείωση υπάρχουν και τα κινητά.

Ο εναέριος χώρος μπροστά στην απογείωση δεν ανήκει σε όσους πετάνε, είναι δεσμευμένος από αυτούς που περιμένουν να απογειωθούν. Όσοι πετάνε έχουν την δυνατότητα να πάνε οπουδήποτε αλλού. Αυτοί που απογειώνονται έχουν μόνο αυτό το χώρο για να απογειωθούν.

Η προετοιμασία στην άσφαλτο είναι σοβαρό θέμα σεβασμού απέναντι στους συναθλητές μας. Είναι πολύ απλό. Εαν ετοιμάζεσαι στην απογείωση που περιμένουν άλλοι να απογειωθούν και τους δημιουργείς καθυστερήσεις και προβλήματα, απλά δεν τους σέβεσαι.

Το top landing μπορείτε να το κάνετε στην άσφαλτο επίσης. Το να προσγειώνεστε στο χώρο απογείωσης τη στιγμή που περιμένουν άλλοι να απογειωθούν είναι επικίνδυνο και ανεύθυνο. Και επειδή ξέρω το τρόπο σκέψης πολλών, το top landing δεν είναι παράσημο, δεν είναι εργαλείο ανταγωνισμού με άλλους, και δεν είναι ντροπή να προσγειωθείτε στη προσγείωση.

Το θέμα των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας είναι πολύ σοβαρό θέμα και εδώ το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μαθαίνουν σωστά τους κανόνες αυτούς οι πιλότοι από τις σχολές. Έχω ρωτήσει νέους πιλότους που μου είπαν ότι δεν έχουν διδαχθεί τους περισσότερους από τους κανόνες αυτούς (πάλι μεμονωμένες περιπτώσεις)

Εν κατακλείδι, η σωστή λειτουργία ενός πτητικού μέρους επαφίεται σε όλους μας. Στη σωστή συνεργασία πιλότων, σχολών, σωματείων. Στον αμοιβαίο σεβασμό και την αλληλοβοήθεια. Η οποιαδήποτε προσπάθεια υπονόμευσης ή παρεμπόδισης έχει αρνητικές επιπτώσεις σε όλους. Αν θέλουμε να έχουμε κάτι οργανωμένο πρέπει να βοηθάμε όπου μπορούμε και να σεβόμαστε τους άλλους. Όταν έχουμε απαιτήσεις σημαίνει ότι έχουμε και υποχρεώσεις.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό Sprayman » Τετ Μαρ 19, 2014 1:22 pm

Και κάτι άλλο. Τώρα που αρχίζουν και εμφανίζονται τα θερμικά, πρέπει να συνεργαζόμαστε και να κυκλώνουμε με την ίδια φορά και όχι όπως μας καπνίσει. Υπήρχαν πολλές φορές που παράτησα το θερμικό και έφυγα επειδή κάποιος κύκλωνε ανάποδα και πέρναγε ξυστά από τη μούρη μου.
Επίσης δεν χρειάζεται λαιμαργία. Δεν χάθηκε ο κόσμος να χάσεις και λίγο ύψος. Δεν χρειάζεται να γλύφουμε ο ένας την πτέρυγα του άλλου για να προλάβουμε μια γαμωφούσκα που θα μας δώσει 2 μέτρα παραπάνω.
Όσο για το parking, εγώ συμφωνώ να παρκάρουμε και λίγο παραπέρα. Εγώ δηλαδή το κάνω. Δεν τρέχει και τίποτα να περπατήσουμε και λίγο. Άλλωστε ετοιμάζουμε και το πανί με την ησυχία μας χωρίς να ενοχλούμε κάποιους που είναι ήδη δεμένοι και έτοιμοι να πετάξουν.

Η ζωή ξεκινάει εκεί που ο φόβος πεθαίνει.
OSHO
Sprayman
Competition
 
Δημοσ.: 970

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Μαρ 19, 2014 1:42 pm

Νίκο τη φορά του θερμικού την ορίζει αυτός που ξεκινάει να το κυκλώνει. Όπως λέει και Αιμίλιος μπορούμε να συμφωνήσουμε στην φορά κύκλωσης θερμικών κοντά στην απογείωση. Να ισχύει ότι και στους αγώνες με μονές (αριστερά) και ζυγές (δεξιά) ημέρες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το καλοκαίρι σε ένα θερμικό πάνω από την πυραμίδα ήμασταν 5 αλεξίπτωτα που κυκλώναμε συντονισμένα. Ένας νέος πιλότος μας είδε και αποφάσισε να έρθει στη παρέα μας μόνο που κύκλωνε ανάποδα. Είμαστε όλοι σε κοντινό ύψος και δημιούργησε σοβαρό πρόβλημα. Του μιλήσαμε στο vhf και του φωνάζαμε αλλά αυτό δεν άλλαξε τίποτα. Όταν μετά του ανέφερα το θέμα παραδέχθηκε ότι και μας είχε δει, και μας άκουγε στο vhf αλλά συνέχιζε να πετάει έτσι διότι αυτό τον βόλευε. Το ξανάκανε αυτό και σε άλλες περιπτώσεις και συνεχίζει να πετάει με αυτό το τρόπο. Αυτό είναι αδιαφορία, έλλειψη παιδείας, σεβασμού και συνείδησης. Όλα αυτά μαζί.

Είναι η φύση του αντικειμένου τέτοια που προσελκύει τέτοιου είδους περιπτώσεις και δυστυχώς κάποιες φορές δεν αλλάζουν συμπεριφορά, ή δεν ενδιαφέρονται να καταλάβουν θέματα ασφάλειας. Τους ενδιαφέρει μόνο το πως θα πετάξουν με κάθε κόστος. Πρόσφατα, πιλότος με ελάχιστες πτήσεις, που ακόμα αγνοεί τα βασικά με ρώταγε επισταμένα ποια είναι η διαδικασία για να προχωρήσει άμεσα στο να πάρει δίπλωμα διθέσιου. Υπάρχουν και αυτά τα μυαλά που μπορεί να μην είναι η πλειοψηφία αλλά είναι ενδεικτικά των προβλημάτων που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.

Η υπευθυνότητα, η σοβαρότητα και η ανιδιοτέλεια για κάποιους, είναι τα χαρακτηριστικά στα οποία πρέπει να βασιστούμε. Οι περισσότεροι τα διαθέτουν. Καιρός να τα αξιοποιήσουμε.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Τετ Μαρ 19, 2014 4:58 pm

ωχ, πως εγινε ετσι το θρεντ? :( γιατι κραζουμε ρε παιδια?! :( και μιλαμε και για αλληλοσεβασμο?! :( :(

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό Sprayman » Πέμ Μαρ 20, 2014 1:51 pm

Εσύ από που ξεφύτρωσες τώρα.

Η ζωή ξεκινάει εκεί που ο φόβος πεθαίνει.
OSHO
Sprayman
Competition
 
Δημοσ.: 970

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Μαρ 28, 2014 5:38 pm

Πληροφοριακα για ολους τους Κιθαιρωνιους

Απο αυριο στο ψυγειο του mini market της Αλεξανδρας θα υπαρχει ενα ενεσιμο σωληναριο αδρεναλινης (Αnapen) ετοιμο προς αμεση και ευκολη χρηση απ 'τον καθενα μας .

ΥΓ: Και οι δυο σχολες εχουν φαρμακειο στα φορτηγακια τους (κορτιζονη, αδρεναλινη, αιμοστατικα κτλπ. ). Αυτο ειναι πιο ευχρηστο αλλα θελει ψυγειο για αυτο το εγγραψα εδω. ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ ΝΑ 'ΝΑΙ !

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό GPapapetrou » Παρ Μαρ 28, 2014 6:21 pm

vagos έγραψε:Πληροφοριακα για ολους τους Κιθαιρωνιους

Απο αυριο στο ψυγειο του mini market της Αλεξανδρας θα υπαρχει ενα ενεσιμο σωληναριο αδρεναλινης (Αnapen) ετοιμο προς αμεση και ευκολη χρηση απ 'τον καθενα μας .

ΥΓ: Και οι δυο σχολες εχουν φαρμακειο στα φορτηγακια τους (κορτιζονη, αδρεναλινη, αιμοστατικα κτλπ. ). Αυτο ειναι πιο ευχρηστο αλλα θελει ψυγειο για αυτο το εγγραψα εδω. ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ ΝΑ 'ΝΑΙ !




Μαζι σου, πως την χρησιμοποιουμε ομως;
Μηπως κανα σεμιναριο πρωτων βοηθειων βοηθησει;

GPapapetrou
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό Navagosostis » Παρ Μαρ 28, 2014 6:37 pm

G.Papapetrou έγραψε:Μαζι σου, πως την χρησιμοποιουμε ομως;
Μηπως κανα σεμιναριο πρωτων βοηθειων βοηθησει;


Υπάρχει η δυνατότητα να διοργανωθεί σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό σεμινάριο - παρουσίαση διάρκειας 2-3 ωρών σχετικό με θέματα που μας αφορούν (κατάγματα, περιδέσεις, ΚΑΑ, ακινητοποιήσεις κλπ.). Αν υπάρχει το ενδιαφέρον (το θεωρώ αυτονόητο) και ο χώρος, ενημερώστε με για να το φροντίσω.
Καλό θα ήταν, τέτοια σεμινάρια να γίνονται στην αρχή κάθε πτητικής περιόδου, στην αρχή κάθε σχολής, πριν τους αγώνες...

ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι πετάξουμε ! ! !
Navagosostis
Competition
 
Δημοσ.: 220

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό paramick » Παρ Μαρ 28, 2014 9:09 pm

:!:

Τελευταία επεξεργασία απο paramick την Παρ Μαρ 28, 2014 9:18 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1061

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό paramick » Παρ Μαρ 28, 2014 9:10 pm


Είναι για αναφυλακτικό σοκ,απο τσίμπιμα ή επαφη με κάτι στο οποίο κάποιος έχει αλλεργια.
Οταν σου πρηστεί ο'αλλος σε σήμείο να μην βλέπεις τα μάτια του και να μην μπορεί να αναπνέυσει δεν το συζητάς πολύ...

http://www.allertec.gr/gr/pdfs/Anapen_300_SPC.pdf
Χρειαζόματε και αντιοφικό.

Τελευταία επεξεργασία απο paramick την Παρ Μαρ 28, 2014 9:36 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1061

Re: Συνεργασια για τον Κιθαιρωνα.

Δημοσίευσηαπό dim » Παρ Μαρ 28, 2014 9:35 pm

Μέσα για ενα σεμινάριο Α βοηθειών. Κανόνισε να δείξουν όμως τα απαραίτητα όπως επίδεσμοι, γραβάτες, αιμοστατικά, σπασίματα, ΚΑΡΠΑ, αλλεργικά σοκ, μεταφορά πολυτραυματία, ηλίαση, δηλητηριάσεις και ότι άλλο νομίζεις.
Και λίγα λόγια για το νομικό καθεστώς καλό θα ήταν να ειπωθούν.

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 899


Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron