Ημερομηνία Πέμ Μαρ 28, 2024 11:40 pm
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Προσγείωση με ανεμοβαθμίδα

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό guru » Δευτ Μάιος 23, 2005 7:51 pm

Άκουσες για κρατήρα και back protection και αμέσως τσίμπησες.

Η ανεμοβαθμίδα είναι μάλλον κάτι το ασυνήθιστο οπότε μην μεταφράζουμε οτιδήποτε σε ανεμοβαθμίδα.

Ανάλυση:

Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε:πήγαινα μπροστά με 5-6 χιλ

Άρα ταχύτητα ανέμου 35χλμ περίπου (πολλλλλύ δυνατός για προσγείωση)
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε: μπροστά είχε σειρά απο 3μετρες ακακίες

Περιοχή αναταράξεων 3 Χ 10 = 30 μέτρα και επάνω, λόγο ισχυρού ανέμου.
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε:στολλ , πίσω με τα χίλια

Για να φύγει πίσω στο στολλ, και μάλιστα με τα χίλια, εξακολουθούσε να είναι σε ισχυρή ροή ανέμου. Ο Άλεξ είχε προσκρατηροθεί κάθετα.
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε: ελαχιστα φρένα (3-4 εκατοστά) έχω βγεί απο το κάθισμα και είμαι έτοιμος για φλαρε και C ιμάντες κατευθείαν. Νιώθω οτι σταματάει η κάθοδος, νομίζω λανθασμένα ότι είναι θερμικό που σηκώνεται

Εδώ μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε…
Μπορεί να ήταν ήδη αγχωμένος, και με το που σταμάτησε η κάθοδος περισσότερο άγχος. Δεν ξέρω αλλά το στολλ σε αυτή την κατάσταση μάλλον το προκάλεσε μόνος του (ας μας πει και την γνώμη του), εφόσον είχε αυξημένο άγχος, πιθανόν να πίεσε τα φρένα για να κατέβει εκεί που βρισκόταν, να άρχισε η όπισθεν με ταχύτητα και είτε να το στολλάρισε (ας κατέβω εδώ και τώρα και ότι γίνει) είτε να στηρίχθηκε στα φρένα.
Λέμε τώρα σενάριο Φώσκολος, ας μας πει ο andread την γνώμη του και επανερχόμαστε…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Μάιος 23, 2005 8:32 pm

guru έγραψε:Άρα ταχύτητα ανέμου 35χλμ περίπου (πολλλλλύ δυνατός για προσγείωση)

Το Ονυχ μου έχει 36 χιλ θεωρητική ταχύτητα αλλα απο παρατηρήσεις υπολογίζω 34 σαν πιο ρεαλιστική.Αρα ταχύτητα αερά στα 8 μέτρα 28-30χιλ. Ο αερας ήταν 20 χιλ μετα απο μέτρηση με ανεμόμετρο στο έδαφος,.

guru έγραψε:Μπορεί να ήταν ήδη αγχωμένος, και με το που σταμάτησε η κάθοδος περισσότερο άγχος. Δεν ξέρω αλλά το στολλ σε αυτή την κατάσταση μάλλον το προκάλεσε μόνος του (ας μας πει και την γνώμη του), εφόσον είχε αυξημένο άγχος, πιθανόν να πίεσε τα φρένα για να κατέβει εκεί που βρισκόταν, να άρχισε η όπισθεν με ταχύτητα και είτε να το στολλάρισε (ας κατέβω εδώ και τώρα και ότι γίνει) είτε να στηρίχθηκε στα φρένα.
Λέμε τώρα σενάριο Φώσκολος, ας μας πει ο andread την γνώμη του και επανερχόμαστε…


Η πιθανότητα να έδωσα λιγη πίεση παραπάνω στα φρένα όταν ένιωσα το σταμάτημα της καθόδου είναι αρκετά μικρή. Τα είχα σε επιφυλακή για το βούτηγμα.

Το έδαφος ήταν κατωκλινές δηλαδή πήγαινα για προσγείωση προς το ανηφορικό μέρος, ξέρω οτι δεν είναι οτι καλύτερο αλλα δεν ξερω με πιο τρόπο επηρεάζει.

Η προσγειωση είναι αυτή, ο άερας είνα απο το κάτω μέρος της φωτογραφίας (οπου είναι και τα 3μετρα δέντρα) και η κλίση είναι πάλι απο το κάτω μέρος (ψηλα) προς το πάνω (χαμηλα) (μικρή αλλα υπολογίσιμη)
Ο GUS προσγειώθηκε στην κορφή από το άσπρο που φένεται στο πάνω μέρος

http://mmk.thenet.gr/bb2/download.php?id=1799

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Μάιος 24, 2005 9:37 am

Νόμιζα ότι θα μας πεις ότι πάτησες τα φρένα, και θα ήταν απλά τα πράγματα και θα ησυχάζαμε…

Εφόσον έφυγες προς τα πίσω με τα χίλια πριν ακουμπήσεις το έδαφος, αυτό σημαίνει ότι
1. Μπήκες σε στολλ. Εξηγείται εύκολα αν τράβηξες φρένα έστω και ασυναίσθητα. Αλλιώς απαιτείται πολύ ισχυρό ανοδικό ρεύμα, και σε αυτή την περίπτωση η ταχύτητα θα ήταν κυρίως κάθετη προς τα επάνω παρά οριζόντια προς τα πίσω. Αν δεν τράβηξες φρένα τότε απορρίπτεται το σενάριο του στολλ.
2. Ήρθε κάποια ριπή πολύ πιο ισχυρή. Από 25χλμ σε 40χλμ ώστε να μηδενιστεί και να αντιστραφεί η ταχύτητα ως προς το έδαφος. Αυτό πιθανόν να δικαιολογεί και το σταμάτημα της καθόδου, εφόσον η στιγμιαία αύξηση της ταχύτητας πτήσης, σημαίνει και αύξηση της άντωσης.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό GUS » Τρί Μάιος 24, 2005 10:11 am

Ο Μανώλης προσγειώθηκε μέσα σε τρύπα, από μπροστά του είχε κάθετη στον αέρα λοφοσειρά που από πίσω της (στα προσήνεμα) είχε λούκια όπου επιτάχυνε η αύρα δημιουργώντας ρότορα στο χωράφι του Μανώλη. Πάλι καλά που δεν τον πέτυχε ψηλότερα.

Εγώ που αποφεύγω τις τρύπες, πήγα στο πιο ψηλό σημείο με επιτάχυνση ήσυχα-ήσυχα μέχρι το έδαφος χωρίς προβλήματα.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό andread » Τρί Μάιος 24, 2005 11:18 am

GUS έγραψε:Ο Μανώλης προσγειώθηκε μέσα σε τρύπα, από μπροστά του είχε κάθετη στον αέρα λοφοσειρά που από πίσω της (στα προσήνεμα) είχε λούκια όπου επιτάχυνε η αύρα δημιουργώντας ρότορα στο χωράφι του Μανώλη. Πάλι καλά που δεν τον πέτυχε ψηλότερα.

Εγώ που αποφεύγω τις τρύπες, πήγα στο πιο ψηλό σημείο με επιτάχυνση ήσυχα-ήσυχα μέχρι το έδαφος χωρίς προβλήματα.


Δεν ήταν και το καλύτερο χωράφι, αλλά εκεί που προσγειώθηκες ούτε θα μου περνούσε απο το μυαλό, όπως επίσης για την επιτάχυνση 8O 8O

Σιγουρα ήθελε καλύτερη πρόβλεψη η προσγείωση, το τι έγινε ακριβώς είναι δύσκολο να το εξηγήσουμε, αυτό που θα μπορούσα να κάνω είναι την στιγμή που είδα τα 60χιλ στο GPS να αρχίσω αμέσως την αναζήτηση ασφαλούς προσγείωσης. Καθυστέρησα κανα 5λεπτο ψάχνοντας για άνοδο, και μετά ήμουν αρκετά χαμηλός για να έχω πολλές εναλλακτικές.

Επίσης θα μπορούσα να είχα προσγειωθεί μια χαρά , και να μην σκεφτόμουν καν οτι θα μπορούσε κατι να έχει παει στραβά όπως έχει συμβεί πολλές φορές σε όλους μας

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μάιος 24, 2005 11:30 am

Φαντάσου πως ένιωθα εγώ στις Παπαδάτες όταν σε κάθε ούρια στροφή στο κύκλωμα έβλεπα 72-75 χμ/ω... Φρίκη! :)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Μάιος 24, 2005 11:32 am

.... ενώ στις παραλίες... δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα :)

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό andread » Τρί Μάιος 24, 2005 11:45 am

badder έγραψε:.... ενώ στις παραλίες... δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα :)


Δεν έχεις ακούσει για τα μυθικά τέρατα "κράκεν" που απο τον βυθό της θάλλασας απλώνουν τα μήκους 2 χιλ πλοκάμια τους και αρπάζουν άμοιρους και ανυποψιαστους Πιλοτους Παραλίας ?

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό debill » Τετ Μάιος 25, 2005 5:56 pm

Βρε Μανώλη, αυτά τα τέρατα έμαθα ότι τα έχει πιάσει καποιος Παπαδόπουλος και έχει κόψει σε μικρά κομματάκια και τα πουλάει τώρα στα Super Μαρκετ σαν "ΚΡΑΚΕΡΑΚΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ" :D

deBill SV2CUP
Το χόμπυ που σε κάνει να έχεις ψηλά το κεφάλι!!!
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!!
debill
EN D
 
Δημοσ.: 136

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Μάιος 25, 2005 6:21 pm

θα με πεθάνεις !!!!

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron