Ημερομηνία Πέμ Μαρ 28, 2024 7:01 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Πτήσεις Αγώνες & Συναντήσεις

Αγώνες & Συναντήσεις

Piedrahita 2011 World Championship

Πληροφορίες για επερχόμενους αγώνες και συναντήσεις, και περιγραφές, σχόλια και αποτελέσματα για αγώνες και συναντήσεις που έγιναν

Συντονιστής: Moderators

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό vagos » Πέμ Ιούλ 07, 2011 1:26 am

9 εφεδρικα και δυο θανατοι , απο καταξιομενους πιλουτους μεσα σε δυο μερες !
,,, και μαλιστα σε ενα μερος που καθε αλλο απο επικινδυνο και δυσκολοπεταχτο ειναι (εκ πειρας αυτο !)

απλα ποτε καποιος θα βαλει ενα τερμα στην σε αυτη τη τρελα δεν ξερω ακομα Γιαννη :|


"performance overdose" νομιζω την λενε την ιωση , και χτυπαει πρωτα στην οραση ,μετα στην ακοη , μετα στην συνειδηση κτλπ κτλπ ....

ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ , ΕΛΠΙΖΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Πέμ Ιούλ 07, 2011 10:01 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1005

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Ιούλ 07, 2011 9:40 am

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τους σκεπάζει, κουράγιο και δύναμη στους δικούς τους. Έζησαν υπέροχα και έφυγαν κάνοντας αυτό που αγαπούσαν στο πιο όμορφό του.

Ίσως νιώθουμε τύψεις που ενθουσιασμένοι πίσω από τις οθόνες βλέπαμε κατά τη γνώμη μου το πιο συγκλονιστικό θέαμα και άθλημα που υπάρχει σήμερα μέχρι να μάθουμε ότι πραγματικά βλέπαμε μια τραγωδία.

Μου θύμισε το gp του Μονακό και μετά της Imola το 1994 όπου πιλότοι σχεδόν πέθαιναν, το ξέχναγαν όλοι και βλέπαμε με τεράστιο ενθουσιασμό μέχρι που άνθρωποι πραγmατικά πέθαναν και η σκληρή πραγματικότητα έκοψε κάθε ενθουσιασμό.

Μάλλον ο Βαγγέλης έχει απόλυτο δίκιο και αν δεις τα νούμερα ατυχημάτων είναι πράγματι πάρα πολύ άσχημα. Το 1994 μόλις η Formula 1 είδε ότι τα νούμερα ατυχημάτων είναι άσχημα έκανε ένα γενικό reset και τα διόρθωσε.

Ίσως έφτασε η στιγμή και για το παραπέντε στους αγώνες να κάνει reset.

Γιάννη κάπου είχες γράψει ότι είσαι τόσο τυχερός που ζεις στο σήμερα και πετάς τέτοιο αλεξίπτωτο σε τέτοια μέρη. Μάλλον όμως για όλα υπάρχει ένα τίμημα που δυστυχώς για κάποιους ήταν το μεγαλύτερο.

Καλές πτήσεις και καλή επιστροφή.

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό achim » Πέμ Ιούλ 07, 2011 11:05 am

Δυστυχώς ο δαίμονας των αγώνων κατηγορίας 1 χτύπησε και πάλι και μάλιστα με διπλό χτύπημα στην αρχή της διοργάνωσης.
Χρόνια και χρόνια οι άρχοντες της FAI νομίζουν ότι με το να παίρνουν όλο και νέα μέτρα επί της κατασκευής των αλεξιπτώτων ότι θα μειώσουν το πρόβλημα αλλά δεν τους βγαίνει με τίποτα.
Τελευταία ανέθεσαν στον γνωστό Ελβετό (παπάρα) team leader να θεσπίσει επιπλέον μέτρα για να μην γίνονται ατυχήματα.
Όσες φορές και να τους έλεγε ο Murillo ότι, όσα μέτρα και να πάρετε με τα αλεξίπτωτα θα πέσουν στο κενό, τον αγνοούσαν και τον κορόιδευαν . Το μόνο που μειώνει το πρόβλημα είναι ένα πολύ καλό φιλτράρισμα των πιλότων, όπως ακριβώς κάνει το PWC.
Εικοσιένα χρόνια PWC , ένας θάνατος πριν δύο χρόνια , ενός Ρώσου που κανένας δεν είδε τη διαφορετική πορεία - μέσα από άσχετες με το τάσκ πλαγιές - που επέλεξε να πάει.
Εικοσιτέσσερα χρόνια FAI cat 1 νομίζω 16 – 18 θάνατοι, αν θυμάμαι καλά. Το ποσοστό είναι τραγικά μεγάλο και κάθε συμμετέχοντας καταλαβαίνει ότι επιλέγει μέσα από μια κληρωτίδα με 149 λευκά χαρτιά να μην τραβήξει το μοναδικό μαύρο.
Πριν 2 χρόνια η FAI σκέπτονταν σοβαρά να διακόψει τους αγώνες με εθνικές ομάδες μετά το θάνατο του Ελβετού στο Μεξικό.
Νομίζω ότι τώρα τα πράγματα θα έρθουν τα πάνω κάτω και κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τι θα παρασύρει στο διάβα του το τσουνάμι των εξελίξεων.

Γιάννη ……………ήρεμα και σταθερά (ξέρεις εσύ).

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 07, 2011 11:29 am

Από αυτά που διαβάζω το pgforum φαίνεται ότι και οι 2 πιλότοι που χάθηκαν ήταν αρκετά έμπειροι και ικανοί για τέτοιου επιπέδου αγώνα. Ίσως να μην ήταν το φιλτράρισμα το πρόβλημα. όπως σίγουρα δεν ήταν και στο Μεξικό, ο άτυχος Ελβετός ήταν από τους καλύτερους.

Το άλλο θέμα είναι τα συνολικά 9 εφεδρικά σε 2 μέρες. Το εφεδρικό αποτελεί σημαντικό παράγοντα πιθανού ατυχήματος και παρά το ότι ο πιλότος μπορεί να τη γλυτώσει, θα πρέπει να υπολογίζεται ως πιθανό ατύχημα όταν κάποιος κάνει τον απολογισμό.

Νομίζω ότι πρέπει να γίνει κάποια δραστική αλλαγή, είτε στα αλεξίπτωτα, είτε στα εφεδρικά. Πολλά ατυχήματα γίνονται γιατί ο πιλότος δεν μπόρεσε να ανοίξει το εφεδρικό ή όταν αυτό ανοίξει είναι αργά. Για τα αλεξίπτωτα πολλά έχουν ακουστεί για σειριακά στους αγώνες FAI. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αυτό από μόνο του είναι η λύση γιατί απλά οι εταιρίες θα φτιάχνουν σειριακά που οριακά θα περνάνε τα τεστ και καμία σχέση δεν θα έχουν με τα σημερινά 2/3 (D).

Ας ελπίσουμε ότι ο άδικος χαμός των 2 πιλότων δεν θα ακολουθηθεί και από άλλα άσχημα γεγονότα. Το σίγουρο είναι ότι πλέον αναμένουμε πολλές και δραστικές αλλαγές στο σύστημα των αγώνων. Προφανώς το μοντέλο του Scheel απέτυχε εκ του αποτελέσματος.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Πέμ Ιούλ 07, 2011 12:57 pm

Badder, συμφωνώ μαζί σου για το θέμα των εφεδρικών. 9 εφεδρικά σε 5 ώρες πτήση από 120 άτομα, είναι πάρα πολύ υψηλό ποσοστό.

Επί πλέον, όπως διάβασα και σε άλλα fora, το εφεδρικό δεν είναι "minor" περιστατικό. Σκεφτείτε για ποιό λόγο το τραβάει κάποιος, που είναι ότι η κατάστασή του είναι τόσο κρίσιμη που δεν έχει άλλη σωτηρία. Δεν τραβάει κάποιος εφεδρικό για αλλο λόγο εκτός από τον υψηλό κίνδυνο να πεθάνει και είναι η τελευταία λύση.

Κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνει μεγάλη έρευνα, γιατί το να γίνει κάποιο συμβάν, είναι αποτέλεσμα μιας αλληλουχίας γεγονότων που μπορούν να ομαδοποιηθούν σε αυτά που δεν εξαρτώνται από τον άνθρωπο, όπως είναι η γεωγραφική περιοχή, ασυνήθιστες καιρικές καταστάσεις, συσκευή πτήσης, αστοχία εξοπλισμού κλπ, αλλά και γεγονότα που αφορούν τον άνθρωπο, όπως εμεπειρία, ψυχολογία, γνώση, ιατρική ικανότητα, αποφάσεις πτήσης , αποφάσεις διοργανωτών, εμπειρία διοργανωτών, γνώση του καιρού, μικροσυμφέροντα, ξεπέρασμα των προσωπικών ορίων κλπ.

Εμείς δεν είμαστε ειδικοί, αλλά εμένα θα με ενδιέφερε να γνωρίζω κάποια πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν την ασφάλεια που μοιράζομαι στους αγώνες.

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 458

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό achim » Πέμ Ιούλ 07, 2011 1:54 pm

Στο Μεξικό άνοιγαν απο 3 -4 εφεδρικά κάθε μέρα. Επι 12 ημέρες φαντάζεστε πόσα έγραψε το κοντέρ. Στο "mesa" και στο "wall" τις δύο περιοχές που όλοι είχαμε πολλά προβλήματα σταθεροποίησης της πτέρυγας άνοιξε μόνο ένα απο αυτά. Όλα τα υπόλοιπα άνοιξαν σε πολύ νορμάλ συνθήκες.

Το φιλτράρισμα των πιλότων δεν έγκειτε στο πόσο καλοί χειριστές είναι κάποιοι, αλλά το πόσες φορές συμμετείχαν σε μεγάλους αγώνες, τι αποτελέσματα έφεραν σε αυτούς, αλλά και η γενικότερα καλή εικόνα που αποκτά κάποιος μέσα στην αεραθλητική κοινότητα μετά απο αρκετούς αγώνες στο εξωτερικό.

Εσείς δηλαδή πού τοποθετείτε τη χαώδη διαφορά ατυχυμάτων μεταξύ FAI cat 1 και PWC?

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό aedalos » Πέμ Ιούλ 07, 2011 2:37 pm

Prepi na diavasete ti dilosi paretisis, ligo prin ton agona, tou Mark Hayman, melos tou omilo UK, pou vasika lei oti to CIVL den prosexi yia tin asfaleia piloton pou epilegoun na petane me parapente 2-line, episis me extra-elafres skines, dld 'uncertified', se sinthikes dinates.
http://www.xcmag.com/2011/05/open-warfa ... t-resigns/
Aftos exei 'peripou' 15,000 ores !!

Ego ekana skedon tin idia ptisi liges meres prin kai stin kilada tis Avila efaga to proto mou 100% klisimo; xoreis epitaxinsi kai me ena parapente poli stathero. Itane san Amfiklia 3mm otan 'vrazi' pandou. Fantasteite, ean boreite, pos einai me ena R11 se full epitaxinsi.

Signomi yia ta 'Gringlish'.

aedalos
EN A
 
Δημοσ.: 23

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 07, 2011 2:59 pm

achim έγραψε:Εσείς δηλαδή πού τοποθετείτε τη χαώδη διαφορά ατυχυμάτων μεταξύ FAI cat 1 και PWC?


Ειλικρινά δεν ξέρω. Η εμπειρία μου βασίζεται κυρίως στο οργανωτικό κομμάτι και δεν είμαι ειδικός στην αγωνιστική πτήση , ειδικά σε τέτοιο επίπεδο. Σίγουρα η επιλογή μόνο συγκεκριμένων πιλότων στο PWC το κάνει πιο υψηλό σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας. Στους FAI αγώνες η επιλογή είναι θέμα κρατών (με κάποιες ελάχιστες προυποθέσεις φυσικά.

Απλά σκέφτομαι ότι ο Shmocker ήταν επιπέδου PWC, και οι 2 πιλότοι στην Piedrahita ήταν ανάλογου επιπέδου (με βάση τα όσα διαβάζω), και ο Ισπανός στα Καλάβρυτα το 2004 το ίδιο.

Ίσως να είναι και αυτό αλλά τα στοιχεία ακόμα δεν με πείθουν ότι είναι ο βασικός λόγος. Ίσως έχει να κάνει με πίεση για διάκριση. Δεδομένου ότι το παγκόσμιο γίνεται κάθε 2 χρόνια για 10 μέρες μόνο, ενώ το PWC έχει αρκετούς αγώνες κάθε χρόνο. Ίσως λέω.. δεν ξέρω.

Σίγουρα όμως οι ίδιοι οι πιλότοι ξέρουν. Ας ρωτήσουν πχ τους υπόλοιπους 7 που τράβηξαν εφεδρικό τι έγινε, και τι διαφορές πιστέυουν ότι έχει αυτό ο αγώνας από το PWC. Όχι τώρα, όταν ηρεμήσουν και το σκεφτούν καλά.

Ήδη κάποιοι είναι έτοιμοι να φύγουν από την Piedrahita, ο Μads Synegaard έφυγε ήδη. Υπάρχουν και σκέψεις για γενικότερη ακύρωση του αγώνα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό vagos » Πέμ Ιούλ 07, 2011 4:24 pm

ολα καλα και ολα super ! Εως οτου ,,, κλεισει πολυ ! Πχ ο Hofer ,ο Pepe ,η ο Ronny ειναι απειροι ?

"Francisco Vargas was flying slightly accelerated as he got a front collapse. The wingtips moved forward and locked with each other. The glider get into stable deep stall. Very near the ground the glider started to rotate ..."

"Eitel started final glide at very high altitude .He got a front collapse too, but slightly asymmetric. Immediately the glider went into fast rotation. He was twisted. Eye whitness told that both his hands was blocked by the twist, finally he was able to free one hand, but it was the wrong one to pull second chance. Maybe he lost consciousness.."

"... only few pilots told about turbulences. The conditions were not responsible for the accidents. All pilots agreed that conditions has been good flyable..."


Maybe there seemed to be a problem of front collapse recovery in both cases...

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1005

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Πέμ Ιούλ 07, 2011 5:21 pm

το έγραψα πριν το post του Βαγγέλη, αλλά αυτό μάλλον το "ενισχύει"...


Να σταματήσουν να "τσακιώνται" ανελέητα (και ανεξέλεγκτα...) , λέω εγώ, γιατί στη δικαιολογία της τεχνολογικής εξέλιξης του parapente ντε και καλά από τη μιά και στην "τυφλαμάρα" του να "βγω πρώτος" από την άλλη, γυρίζουν το άθλημα πολύ πίσω φοβίζοντας τον κόσμο και ρίχνοντας την ψυχολογία όλων... Όταν οι καλύτεροι αθλητές του κόσμου, πέφτουν σα τις μύγες, τι να σκεφτώ εγώ ο χομπίστας ή κάποιος που σκέφτεται να ασχοληθεί με το parapente? Θα πιστέψει το :"είναι ασφαλές άθλημα αν εκτιμάς σωστά τις συνθήκες για το επίπεδο εμπειρίας σου..."?

Γιατί αυτοί δεν είχαν το "επίπεδο εμπειρίας"? Ή δώθηκε άκυρο από τον διοργανωτή λόγω επικίνδυνων συνθηκών?

Το να ανοίξουν 9 εφεδρικά (αναλογία σχεδόν 1 στους 12), σημαίνει πολύ απλά ότι ξεπεράστηκαν κατά πολύ, κάποια όρια : είτε συνθηκών, είτε ικανότητας χειρισμών πτητικών συσκευών (ή για να το θέσω ανάποδα : πτητικές συσκευές που ξεπερνούν τα όρια ασφαλούς χειρισμού τους από τον πιλότο). Επομένως, ή δεν έπρεπε να πετάνε λόγω συνθηκών, ή δεν έπρεπε να πετάνε κάποια πανιά ή και τα δύο... Και αν ισχύει και πιστεύει αυτό που γράφει ο Mad Syndergaard στο βιβλίο του "Flying Rags for Glory", ότι δηλαδή "αν δεν είσαι πρόθυμος να δεχτείς τον εγγενή κίνδυνο που υπάρχει πετώντας με parapente σε αγώνες, τότε κάνε τη χάρη στους άλλους πιλότους και τους διοργανωτές και μη συμμετέχεις...", γιατί σηκώνεται και φεύγει από τον αγώνα..? Κάτσε εκεί κυριέ μου, να υποστηρίξεις την άποψή σου... Αλλά βέβαια, με 2 νεκρούς κορυφαίους πιλότους και 9 εφεδρικά, με τι ψυχολογία να απογειωθείς την άλλη μέρα ?... Τι έφτεξε όμως και έφτασες να μην έχεις την ψυχολογία να απογειωθείς...?

Και να θέσω και ένα άλλο θέμα : Αν σε ρώταγε κάποιος : "Το θεωρείς ασφαλές εγχείρημα να πετάξεις xc στην Ισπανία κατακαλόκαιρο, 154 Km σε ευθεία, με πρωτότυπο πανί, στον ελάχιστο δυνατό χρόνο (μέγιστη δυνατή για τις συνθήκες χρήση επιτάχυνσης?)" Ή με άλλα λόγια : Είναι ασφαλές 4 ώρες πτήση (συγκέντρωση, νοητική κόπωση), κατακαλόκαιρο (αφυδάτωση, δυνατές συνθήκες), με πανιά που θέλουν την συνεχή εγρήγορσή σου αδιάλειπτα, υπό συνθήκες stress αγώνα και με κάλυψη τόσο μεγάλης γεωγραφικής έκτασης που σίγουρα θα έχουν μεταβαλλόμενες συνθήκες?

Τότε ας κάνουν και τα superbikes 4 ώρες αγώνα (ή τη Formula 1), με νικητή αυτόν που θα παραμείνει στην πίστα στον τερματισμό... Καλά τι νόμισε ο διοργανωτής, ότι κάνει αγώνα endurance ή ταχύτητας?...

Τέλος ένα ρητορικό φιλοσοφικό ερώτημα : Αυτοί που "φύγανε" πια, για ποιό λόγο "φύγανε"? α. Για την εξέλιξη του παραπέντε? β. για το αθλητικό ιδεώδες? γ. για το ιδεώδες του Ίκαρου? δ. για τη δόξα? ε. από βλακεία? στ. από άγνοια? Ή με άλλα λόγια : μήπως πρέπει να επανεξετάσουμε τους λόγους για τους οποίους πετάμε?...

Άντε μην τα πάρω στο κρανίο και το γυρίσω αποκλειστικά στο τάβλι και την μπύρα...

agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 07, 2011 5:37 pm

agrodoc έγραψε:Άντε μην τα πάρω στο κρανίο και το γυρίσω αποκλειστικά στο τάβλι και την μπύρα...


Δεν φαντάζεσαι....

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιούλ 08, 2011 10:06 am

Η FAI σταματάει τον αγώνα (τουλάχιστον προσωρινά).

Θα ασχοληθούν με θέματα αγωνιστικά και πως να σχεδιάζουν και να πετάνε τα τασκ με ασφάλεια. Οι κατασκευαστές θα ενημερώσουν τους πιλότους για τις ιδιαιτερότητες των 2liners. Επίσης σκέφτονται να υιοθετήσουν ένα νέο τύπο τασκ όπου η απόσταση θα μετράει περισσότερο από την ταχύτητα.

Τέλος θα απαγορεύσουν τις πτήσεις σε σημεία που είναι γνωστά για ανταράξεις και ρότορες.

http://www.piedrahita2011.com/piedrahita2011/news/en

Εν αναμονή...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Ιούλ 08, 2011 10:55 am

badder έγραψε:Η FAI σταματάει τον αγώνα (τουλάχιστον προσωρινά).

Θα ασχοληθούν με θέματα αγωνιστικά και πως να σχεδιάζουν και να πετάνε τα τασκ με ασφάλεια. Οι κατασκευαστές θα ενημερώσουν τους πιλότους για τις ιδιαιτερότητες των 2liners. Επίσης σκέφτονται να υιοθετήσουν ένα νέο τύπο τασκ όπου η απόσταση θα μετράει περισσότερο από την ταχύτητα.

Τέλος θα απαγορεύσουν τις πτήσεις σε σημεία που είναι γνωστά για ανταράξεις και ρότορες.

http://www.piedrahita2011.com/piedrahita2011/news/en

Εν αναμονή...



,,,,δηλαδη Γιαννη τους φταιει ο τροπος που γινοντουσαν τα task 20 χρονια τωρα και η Piedrahita ,,,το μερος που εχουν γινει εκατονταδες καρα-πετυχημενοι αγωνες ! :?



( :evil: ρε ειναι τρελοι η τυφλοι ???? )

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1005

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιούλ 08, 2011 11:02 am

τι να σου πω και εγώ... :roll:

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό achim » Παρ Ιούλ 08, 2011 12:50 pm

Ως πιλότος competition αλεξιπτώτων εδώ και πολλά χρόνια, έχω κατα καιρούς γράψει ότι οι πτέρυγες αυτές πετάνε μια χαρά και στην Ελλάδα μπορούν πάνω απο 50 πιλότοι - που όλοι τους γνωρίζουμε - να τα πετάξουν

Δεν θα ξαναμπώ στίς λεπτομέριες περι ενεργητικής ασφάλειας κτλ -κτλ.. αλλά όλα αυτά που πίστευα είχαν πραγματικά βάση μέχρι και πρίν 1-2 χρόνια όπου τα 2liners μπήκαν στο παιγχνίδι.

Μπορώ με βεβαιότητα να σας πώ ότι η τεχνολογία 2 liner δεν έχει φτάσει ακόμα στο επιθυμητό σημείο ώστε να δωθεί απλόχερα στην αγορά. Τα αλεξίπτωτα αυτά έχουν αρκετά προβλήματα και ιδιαιτερότητες που κανένας δεν θα έπρεπε να αισθάνεται ασφαλής πάνω σε μια τέτοια μηχανή.

Οι μεθυστικές τους επιδόσεις σου δίνουν τόσο μεγάλη χαρά όταν πετάς, η οποία κουκουλώνει το φυσικό φόβο για το πώς τελικά θα εξελιχθεί ένα πιθανό κλείσιμο της πτέρυγας σε διάφορες συνθήκες πτήσης.

Η εταιρία, μου εμπιστεύτηκε ένα απο τα 6-7 πρωτοτυπά της ώστε να τα πετάξουμε σε αγώνες και καθημερινές πτήσεις για να βγάλουμε ένα σφαιρικό συμπέρασμα πρίν αυτό το αλεξίπτωτο περάσει στη σειριακή παραγωγή.

Λοιπόν σας λέω ότι τόσο οι δικές μου αλλά απο ότι γνωρίζω και των άλλων πιλότων αναφορές προς την εταιρία, είναι πως ακόμα χρειάζεται αρκετός δρόμος να διανυθεί πρίν με βεβαιότητα πούμε ότι η τεχνολογία αυτή κολλάει με την άνεση και την ηρεμία που πρέπει να έχει κάθε πιλότος στον αέρα.

Λυπάμαι πραγματικά για τους πιλότους που χάθηκαν αδυνατώντας να παραδεχθώ την τόσο διακριτική γραμμή που χωρίζει την χαρά της πτήσης απο τη θλίψη της πτώσης.

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό cleo » Παρ Ιούλ 08, 2011 1:59 pm

Μου χτύπησε καμπανάκια η συγκεκριμένη φωτό...

[ img ]

Μήπως παίζουν πολλά συμπλέγματα και αγαπητέ μου agrodoc, θα μπορούσες να εκπονήσεις μια εκπληκτική έρευνα αντί να το γυρίσεις στο τάβλι και τη μπύρα;

cleo
EN D
 
Δημοσ.: 141

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό Agelos » Σάβ Ιούλ 09, 2011 3:42 pm

οριστική διακοπή του αγώνα
http://www.fokidasport.gr/sports/15-spo ... 48-42.html

Agelos
Competition
 
Δημοσ.: 271

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Σάβ Ιούλ 09, 2011 5:53 pm

Σύμφωνα με το παρακάτω link:

http://www.fai.org/hang_gliding/node/2126

"Due to recent incidents at the 12th FAI Paragliding World Championship in Piedrahita, Spain the CIVL Bureau has temporarily suspended the certification of Competition Class Paragliders with immediate effect.
This suspension means that paragliders classified as Competition Class under Rule 12.1.1.2 of Section 7B of the FAI Sporting Code are not permitted to fly in FAI Category 1 championships for the period of the suspension.
Organisers of FAI Category 2 events are also strongly advised to consider whether Competition Class paragliders should be permitted to compete in events with racing tasks for the period of the suspension."

"Λόγω των τελευταίων γεγονότων στο Παγκόσμιο, η CIVL προσωρινά αναιρεί την πιστοποίηση των αγωνιστικών αλεξιπτώτων, με άμεση εφαρμογή.
Αυτή η αναίρεση σημαίνει ότι τα αγωνιστικά που υπόκεινται στον κανονισμό 12.1.1.2 του section 7B του κώδικα της FAI, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν σε αγώνες FAI-1, αλλά συστήνεται το ίδιο να συμβεί και για τους αγώνες FAI-2 όσο ισχύε αυτή η απόφαση."

Αραγε αυτό θα επηρεάσει τους αγώνες στην Εδεσσα σε λίγες ημέρες?

Κάτι φαίνεται να αλλάζει διεθνώς στο αγωνιστικό παραπέντε!

Ευάγγελος

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 458

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό yannis » Σάβ Ιούλ 09, 2011 6:51 pm

Απο την θεοποίηση των 2 liner πέρυσι, στην απόλυτη απαξίωση τους φέτος....
Κάτι δεν πάει καλά και με τους πιλότους, όχι μόνο με τις πτέρυγες.
Απο το ένα άκρο...στο άλλο.

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό badder » Δευτ Ιούλ 11, 2011 10:31 am

Η FAI ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα του αγώνα είναι έγκυρα και σύμφωνα με τον αγωνιστικό κανονισμό. Μετράνε κανονικά τα δύο έγκυρα τασκ.

Είναι επίσης πολύ πιθανό να γίνει στο ίδιο μέρος το 2012 το 1ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αποστάσεων για σειριακά αλεξίπτωτα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Δευτ Ιούλ 11, 2011 4:54 pm

Αυτό το τόπικ ξεκίνησε για να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί μια απο τις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις του σπόρ που τόσο αγαπάμε και να εμψυχώσουμε την μοναδική -για φέτος ελληνική συμμετοχή, τον Ξηρό Γιάννη. Δυστυχώς τα τραγικά γεγονότα, έκλεψαν την χαρά, την αγωνιστική διάθεση και το χαμόγελο όλων, θεατών και συμμετεχόντων και οι προβληματισμοί για τα νέα αλεξίπτωτα θα οδηγήσουν σε εκ θεμελίων ως φαίνεται προσδιορισμό των ορίων... Φυσικά όλοι ξέρουμε οτι για κάποιους είναι πια αργά. :(
Παρόλα αυτά το πρωτάθλημα είναι έγκυρο. Τα επίσημα αποτελέσματα.....
http://www.piedrahita2011.com/piedrahita2011/index#nogo
Η θέση του Γιάννη είναι αξιοσημείωτα καλή, 27ος στις 148 συμμετοχές, ένα προσωπικό ρεκόρ για αυτόν αλλά και γενικά για Έλληνα αθλητή συμμετέχοντα σε παρόμοια διοργάνωση. Μπράβο! Δεν είναι ούτε τυχαίο ούτε εύκολο. Ως φαίνεται το τεραίν της Φωκίδας είναι καλό... αεραθλητικό γυμναστήριο.
Με την μοναδική αυτή συμμετοχή, η Ελλάδα πήρε την 37η θέση απο το σύνολο των 46 χωρών που συμμετείχαν. Φυσικά η μοναδική αυτή συμμετοχή οφείλεται στο γεγονός οτι η ΕΟ μας δεν είναι χρηματοδοτούμενη-όπως και το αεράθλημα γενικώς- αλλά κάθε αθλητής συμμετέχει με προσωπική κάλυψη των εξόδων του. ΔΝΤ times :|
Από το fokidasky, "Πετάει η ΑΦΩΣΤΕΛ..."
http://fokidasky.blogspot.com/2011/07/blog-post.html
Αναμένουμε την επιστροφή και το μοίρασμα όλων των παραπεντοστιγμών ( :) :? :cry: :( ) που ζήσατε εκεί

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Re: Piedrahita 2011 World Championship

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Τετ Ιούλ 13, 2011 12:50 pm

agrodoc wrote...
γιατί σηκώνεται και φεύγει από τον αγώνα..? Κάτσε εκεί κυριέ μου, να υποστηρίξεις την άποψή σου... Αλλά βέβαια, με 2 νεκρούς κορυφαίους πιλότους και 9 εφεδρικά, με τι ψυχολογία να απογειωθείς την άλλη μέρα ?... Τι έφτεξε όμως και έφτασες να μην έχεις την ψυχολογία να απογειωθείς...?

Ο Mads απάντησε http://www.syndergaard.dk/wp/?p=77

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

παρατραγουδα ,,, part 2 :(

Δημοσίευσηαπό vagos » Τρί Αύγ 02, 2011 6:46 pm

μονο εμενα μου ακουγονται σωστα αυτα που χωνει ο τυπος,,,,,,,,,, ???
Σιγουρα θα μπορουσε να συμβει στον καθενα , με οποιοδηποτε πανι !
Αλλα ,,,,, !?!?!?


"All due respect, but what a fucking load of bullshit! If you're trying to say that the guy who helped design the R10 and the R11 isn't good enough to fly it, but that you or anybody else is then I think you are making a 'logic-leap' I can't follow. We had this after Piedrahita and it sounded like absolute crap then too. At that time the pilots in question were less well known perhaps, but now you've got Luc Armant stacking it. Who does it have to be before that pilot is considered 'good enough' to draw the material, or the mentality of the competition itself into question? Would those 9 people have taken off if they were just going free flying? If the answer was 'no' then they shouldn't have taken off for a comp either. "

----------------------------------------------------------------------------------
οσοι εχουν ορεξη να διαβασουν και αλλες γκρινιες ,ας δουν εδω :
http://paraglidingforum.com/viewtopic.p ... c&start=60

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1005

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Αγώνες & Συναντήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

cron