Σεβαστή η άποψή σου rihas, ως πιλότος έχεις δίκιο να αγανακτείς...Άν πάλι ήσουν διοργανωτής δεν θα μπορούσες να αποφασίσεις κι εύκολα. Κατ αρχάς γιατί δεν θα σκεφτόσουν ότι οι 20-30 της ελληνικής λίγκας είναι αναλώσιμοι ενώ οι 150 του παγκόσμιου πρωταθλήματος χρήζουν προστασίας και ασφάλειας... Δεύτερον γιατί θα ήξερες οτι όποια απόφαση κι αν έπαιρνες, θα βρισκόσουν στο στόχαστρο της κριτικής γιατί και οι δύο σε παγιδεύουν,,,,Αν εκεί που απαγόρευσες τα αγωνιστικά τύχει να χτυπήσει ο άλλος (που δεν πέταγε το πανί του) λένε ότι έφταιγε η βλακώδης απαγόρευση...Αν πάλι έχεις επιτρέψει τα αγωνιστικά και γίνει ατύχημα με ένα από αυτά, πάλι την έβαψες, γιατί δεν ακολούθησες την γενική σύσταση ασφάλειας...
Με μια απλή ματιά τα μέχρι τώρα συμβάντα ενισχύουν την άποψή σου, και σε κάνουν να αγανακτείς. Εγώ από την άλλη δεν πιστεύω ότι η αλλαγή της πτέρυγας φταίει για τα ατυχήματα...
Εσύ θεωρείς ότι δεν είναι ασφαλές για σένα να πετάξεις με ξένη πτέρυγα και επιλέγεις να μην πας στον αγώνα...
Κάποιος θέλει να πάρει μέρος στον αγώνα και επιλέγει να προπονηθεί με μια άλλη πτέρυγα για να την μάθει...
Κάποιος αλλάζει πτέρυγα και την ανοίγει για πρώτη φορά στην 1η αγωνιστική μέρα...
Όλα επιλογές είναι, αλλά δικές μας, δεν φταίνε οι κανονισμοί ούτε οι διοργανωτές... ίσως μόνο η άτιμη η τύχη που δεν είναι πάντα με το μέρος μας όταν ρισκάρουμε...
Κι εγώ χτύπησα στον αγώνα ακριβείας έχοντας αλλάξει κάθισμα. Αν είχα πάρει στα σοβαρά τις επιπτώσεις από αυτήν την αλλαγή δεν θα πήγαινα στον αγώνα μην έχοντας πετάξει ποτέ πριν το αλεξίπτωτό μου με το κάθισμα αυτό...
Σαφώς και αναρωτιέμαι αν όσοι πάθαμε κατά καιρούς κάτι, είχαμε δώσει σημασία στην ασφάλειά μας, όσο θα έπρεπε,είχαμε περιθώριο να προπονηθούμε,το κάναμε;;