Ημερομηνία Τετ Απρ 24, 2024 3:09 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Factor 2 News

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό freedom » Σάβ Αύγ 06, 2011 9:12 am


freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό car00ly » Τετ Νοέμ 23, 2011 6:16 pm

Το νεο μου σακουλι με περιεχομενο ενα factor2 m εφτασε στα χερια μου. Πρωτη πτηση το σαββατο στον Κιθαιρωνα με απνια και μια τσουληθρα.Την επομενη φορτωσαμε ολοι και βουρρρ για Σταυρο..Στην αρχη δεν ενοιωθα και υπεροχα μιας και δεν ηξερα καθολου την συμπεριφορα του. Απογειωση 12 το μεσημερι με full αναστροφη και μεγιστο υψος 1400μ οπου και μελανιασαμε απο το ξυλο. Το πρωτο 5νταλεπτο με βρηκε αγχωμενο να κυκλωνω το θερμικο που βαραγε αλυπητα..Η μερα ηταν οτι πρεπει για να εχω εντυπωσεις απο την συμπεριφορα του σε δυσκολες συνθηκες μιας και αυτο με ενδιεφερε περισσοτερο.Πεταξα δυο ωρες περιπου και συγκρινα οτι μπορουσα με το προηγουμενο μοντελο.Στην απογειωση ερχεται απο πανω σου πολυ ευκολα απλα θελει λιγο κρατημα για να μεινει απο πανω γιατι προσπερναει.. Στον αερα στριβει με μικροτερη διαδρομη στα φρενα απο το 1 και η στροφη του ειναι πολυ πιο flat και δεν χανει υψος στριβοντας.Στο θερμικο ανεβαινει σχεδον σαν το προηγουμενο αλλα τωρα κυκλωνω ευκολοτερα στα στενα θερμικα απο οτι με το 1 λογο της flat στροφης του. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την συμπεριφορα της πτερυγας στο κουνημα οπου μου φανηκε το καλυτερο αλεξιπτωτο που ειχα ως τωρα στις δυσκολες συνθηκες! Η πτερυγα ειναι σταθερη σε ολο το μηκος της και σου δινει την αισθηση πιεσης σχεδον παντα κατι που δεν υσχειε στο 1 που ειχε πολυ πιο αδεια ακροπτερυγα. Δινει παντα μυνηματα για να μαζεψεις εκει που χρειαζεται αλλα με μικρες διαδρομες..Σουζαρει αρκετα μπαινοντας σε δυνατο θερμικο αλλα θελει λιγοτερο κρατημα απο το προηγουμενο στην εξοδο.Στην επιταχυνση ειναι μια χαρα αλλα δεν μπορεσα να τσεκαρω διαφορες σε ταχυτητα και glide ακομα..Κλεισιμο δεν ειδα ουτε καν ακροπτερυγο και δεν μπορω να ξερω για το ανοιγει ευκολα η οχι αλλα πιστευω οτι η δουλεια που εκαναν ειναι πολυ καλη αφου δεν ειχα ουτε ενα κλεισιμο σε μια δυσκολη μερα. Μιας και εχω πεταξει λιγες φορες με mentor2 πιστευω οτι το factor2 εχει περισσοτερες ομοιοτητες με to m2 παρα με το f1. Αυτα προς το παρων.

car00ly
EN B
 
Δημοσ.: 96

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Νοέμ 23, 2011 6:45 pm

Πέταγες 2 ώρες μεσημεριάτικα στο Σταυρό και δεν κατάφερες να φας ένα κλείσιμο; Άχρηστε! :twisted:

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό car00ly » Πέμ Νοέμ 24, 2011 11:42 am

Aντρεα σε χασαμε φιλε! Απο τοτε που εφυγες απο τα μερη μας εχω αρχισει να διαπιστωνω διαφορα περιεργα πραγματα...Οι ροτορες και τα υπηνεμα θερμικα εξαφανιστηκαν απο τον Σταυρο πραγμα που σημαινει οτι εβαζες το χερακι σου με τα κονε που ειχες στο μαντειο των Δελφων και προσπαθουσες να μας ξεπαστρεψεις ολους οπως οπως! Επειδη δεν καταφερες να ξεκανεις περσι ουτε καν δυο πιλοτους του eike που ειχαν δεν ειχαν 10 πτησεις :!: :shock: και πετουσαν ανενοχλητοι στον Σταυρο με τα χερια ψηλα αποφασισες οτι δεν σε χωραει ο τοπος και πρεπει να αλλαξεις χωρα.Ξερω τωρα προσπαθεις να προσαρμοστεις στο νεο σου περιβαλλον και να αρχισεις παλι να ικανοποιεις το δολοφονικο σου ενστικτο σε νεα θυματα :D :D

car00ly
EN B
 
Δημοσ.: 96

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό adreas » Πέμ Νοέμ 24, 2011 2:05 pm

Είσαι υπερβολικός, τον Καρασίμο είχα στο στόχαστρο αλλά ξέρεις τι λένε για το κακό σκυλί. Πάντως μην ανησυχείς, πριν φύγω ολοκλήρωσα την εκπαίδευση των γερακιών στα βράχια του Χρισσού. Δε θα περάσετε από κει την άνοιξη κουφαλίτσες; Θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό MIK » Σάβ Νοέμ 26, 2011 10:44 am

Σίγουρα στον Σταυρό μεσημέρι τα πράγματα είναι διαφορετικά αλλά απόγευμα στον Κιθαιρώνα το Factor 2 έχει σοβαρό πρόβλημα στο πράσινο χρώμα και δεν γράφει καλά στις φωτογραφίες και στα βίντεο. Αυτό κάνει το αλεξίπτωτο πολύ επικίνδυνο μιας και αναγκαστικά ο πιλότος του άλλου αλεξιπτώτου πλησιάζει πολύ για να πάρει καλά πλάνα και μια μέρα θα έχουμε ατύχημα.

Οι αγοραστές πρέπει να σκεφτούν πολύ σοβαρά το χρώμα που θα επιλέξουν αλλά (ας με διορθώσει ο έμπειρος Αντρέας στην ανάλυση χρωμάτων/επικινδυνότατας αν κάνω λάθος) το κόκκινο τρώει πιο πολλά κλεισίματα και γράφει καλύτερα στον φακό απόγευμα, ενώ το πράσινο δεν κλείνει έυκολα αλλά απόγευμα κινδυνέυεις να φας τον καμεραμαν στη μούρη.

Ο κάθε πιλότος πρέπει να επιλέξει πολύ προσεκτικά το χρώμα ανάλογα με τις ανάγκες και τους φόβους του.

Μετά από τα σημαντικά θέματα ασφαλείας έτσι για πλάκα θεωρώ ότι όλα τα νέα δυάρια είναι εκπλητικά απλεξίπτωτα (Advance, Nova, Aircross, Nivium, UP, Ozone, Gradient, Mac Para) και το πρόβλημα δεν είναι το αλεξίπτωτο αλλά ο πιλότος. Ο πιλότος μπορεί να κάνει την μεγάλη μαλακία και να το πάρει χωρίς να είναι έτοιμος και να του χαλάσει όλη την πρόοδο, όπως εγώ πρώτος έχω πάθει στο παρελθόν, ή να το πάρει τη σωστή στιγμή και να του φτιάξει τις πτήσεις, την αίσθηση και πάνω από όλα το χαμόγελο.

Με τη μικρή μου εμπειρία και απευθύνομαι στους 5-6 φίλους που σκέφτονται να ανέβουν κάποιοι από άσο ή αργό ασόδυο με λιγότερο από 150 ώρες το πιο επικίνδυνο για το νέο σου δυάρι είναι να το σπινάρεις. Αν το φάει το γερό κλείσιμο και αντιδράσεις σωστά με σώμα και λίγο φρένο πιστεύω όλα τα νέα δυάρια θα είναι αρνάκια. Καλά σχεδόν αρνάκια. Αν κάνεις το λάθος και κατεβάσεις απότομα τα φρένα σπίναρε μάλλον βίαια.

Το δεύτερο πιο επικίνδυνο αλλά μάλλον πιο σημαντικό είναι ότι θέλουν κράτημα. Τι κράτημα δεν ξέρω αλλά αν σας δημιουργεί απορία τι κράτημα θέλουν μάλλον καλύτερα πρώτα να βαρεθείτε πρώτα στη ζωή σας στο ασόδυο μιας και το κράτημα θα σας γίνει έμφυτο και κάτι το πολύ απλό. Αν δεν μπορείτε να φανταστείτε τι απαιτήσεις σε κράτημα θα είναι αυτές μάλλον καλύτερα να μην το μάθετε, όχι ότι θα πάθετε τίποτα, αλλά μια πολυ καλή μέρα με λογική ποσότητα ξύλου οι υπόλοιποι θα περιπετούν χαρούμενοι και εσείς θα πετάτε αγχωμένοι ή θα τους κοιτάτε από το έδαφος. Και αν πετάτε αγχωμένοι και έρθει το κλείσιμο εκεί μπορεί να γίνει το λάθος με το φρένο πιο κάτω από όσο θα σπινάρει.

Ποιο από τα νέα δυάρια? Μάλλον αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα στην αίσθηση αλλά και για τα advance, ozone. nova έχω νιώσει και για το niviuk, gradient, aircorss,macpara έχω διαβάσει ότι με ένα test flight έχεις το εξής πρόβλημα. Τα νέα αυτά πανιά έχουν τόσα μυστικά και τόσα κόλπα που αυτά που σε ξένισαν στην πρώτη σου πτήση και μπορεί να σε έκαναν να μην το πάρεις, είναι ακριβώς αυτά που θα σε κάνουν να το αγαπήσεις κάποια στιγμή. Θέλουν ώρες για να "κουμπώσεις" πάνω του και θεωρώ πως όλοι οι σχεδιαστές έχουν φτιάξει ιδανικά πανιά για ένα εύρος πιλότων που θέλουν 5 λεπτά - 50 ώρες για το "κούμπωμα". Μη βιαστείτε να τα αποπορίψετε στο test flight κουνάει/δε κουνάει/κοντά φρένα/μακριά φρένα/ απότομη στροφή/ανοιχτή στροφή κλπ. Μετά από 10 ώρες είναι πολύ πιθανό να αγαπήσετε αυτό το χαρακτηριστικό που σας ξένισε.

Μάλλον η γνώμη ενός έμπειρου πιλότου είναι το ίδιο και ίσως πιο χρήσιμη από ένα test flight. Στα 10 test flights αλλάζει το θέμα.

Τέλος μάλλον φταίει το πράσινο αλλά σε λόγο με όσα έχω πετάξει όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Πιο πολύ ρόλο παίζει το κουκούλι και αν θα χειριστείς σωστά εσύ τον αέρα με ιδανική χρήση της επιτάχυνσης και των φρένων παρά το ότι στα 2 λεπτά glide με 50-80% επιτάχυνση κάποιο βγαίνει 10 μέτρα πιο ψηλά. Με απλές πράξεις αυτό είναι 0.1 σε λόγο και εκεί πιστεύω είναι οι διαφορές τους. Ο καλός πιλότος με καλή γραμή και καλή επιτάχυνση θα τα κερδίσει αυτά τα 10 μέτρα και όχι το πανί. Με μεσαίο ασόδυο έβγαινα τουλάχιστον 50 μέτρα κάτω σε τέτοια glide. Πολύ μεγαλύτερη διαφορά από το 0.1 κάνει το πόσο άνετος είσαι στο πανί και πόσο άτσαλα θα αφήσεις ή θα πατήσεις την επιτάχυνση ή θα τραβήξεις τα φρένα εκεί που θα κουνάει.

Tέλος μια συμβουλή σε κάτι που έχει χαλάσει προσωπικά. Αν μπορείτε να το παραγγείλετε με "κανονικά" σκοινάκια σκεφτείτε το αν δεν σας ενδιαφέρουν οι αγώνες. Επειδή δεν απογειωνομαστε από το Annecy προσωπικά αν είχα την επιλογή στο sigma θα το παράγγελνα με χοντρά σκοινιά μιας και τα λεπτά προτιμούν την εμπλοκή πολύ συχνά.

Και βέβαια προσοχή στο πράσινο

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό MIK » Τρί Νοέμ 29, 2011 12:45 pm


SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

factor 2 playing

Δημοσίευσηαπό car00ly » Τετ Νοέμ 30, 2011 3:28 pm


car00ly
EN B
 
Δημοσ.: 96

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Νοέμ 30, 2011 3:56 pm

ΚουΜου όπως λέμε ΘουΒου???

Επίσης έχω την υποψία ότι τραβάς βίντο 16:9 και το ανεβάζεις 4:3 με αποτέλεσμα να είναι κάπως συρρικνωμένα όλα... Να το δούμε αν θες.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό car00ly » Τετ Νοέμ 30, 2011 4:33 pm

τι λες να φταιει?? το movie maker η το ανεβασμα στο youtube?

car00ly
EN B
 
Δημοσ.: 96

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Νοέμ 30, 2011 6:00 pm

Μάλλον το Movie Maker. Δες αν το βιντεο που βγάζει το movie maker, πριν το ανεβάσεις στο youtube είναι 16:9 ή 4:3.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Factor 2 News

Δημοσίευσηαπό car00ly » Τετ Νοέμ 30, 2011 8:36 pm

το βρηκα εχεις δικιο..

car00ly
EN B
 
Δημοσ.: 96


Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron