Ημερομηνία Παρ Απρ 19, 2024 8:59 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Ozone ENZO (EN-D)

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό MIK » Τρί Νοέμ 08, 2011 2:53 pm

Το γρήγορο :twisted:

http://www.paraglidingforum.com/viewtop ... 29#p278929

http://flyozone.com/paragliders/en/news/headlines/19491

Ζούμε μια υπέροχη εποχή στο παραπέντε με εκπληκτικές νέες τεχνολογίες.

Παρόλο που εγώ δεν θα το πετάξω τουλάχιστον σύντομα η μεταφορά αυτής της τεχνολογίας στις παρακάτω κατηγορίες μας κάνει να πετάμε απολαυστικά, ασφαλή και με επιδόσεις δυάρια και ασόδυα.

Για τους Σλάβεκ και Ιωακείμ αυτού του κόσμου πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι θα βγάλουν και οι gin, advance, mac para, niviuk κλπ και τι θα δούμε του χρόνου στους Ελληνικούς και ξένους αγώνες.

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Νοέμ 08, 2011 6:02 pm

Έχει πλάκα να διαβάσεις την περιγραφή της Ozone στο site τους: "Αυτό το αλεξίπτωτο πέρασε EN D αλλά δεν είναι EN D και αν είσαι πιλότος που πετάει EN D μην το πάρεις γιατί δεν είναι για σένα."

:)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό jianniskys » Τετ Νοέμ 09, 2011 11:02 pm

Το συγκεκρίμένο αλεξίπτωτο δεν είναι για πιλότους που θέλουν ένα καινούριο En D είτε για να ανέβουν σ'αυτή την κατηγορία είτε για να παραμείνουν σ'αυτή ενώ δεν πετούν πολλές ώρες τον χρόνο.
EnZo προέρχεται απο 2 πράγματα...απο την Ferrari και ένα παιχνίδι με την κατηγορία πιστοποίησης... ΕN Z.

jianniskys
EN D
 
Δημοσ.: 169

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό vagos » Πέμ Νοέμ 10, 2011 9:01 pm

http://777gliders.net/material/Test_King_29.10.2011.mov


αλλο ενα EN-D πρωτοτυπο πανι (off the records-demek :P ) ,,,, απο τα αδερφα Βαλιτσακια

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Νοέμ 11, 2011 5:55 pm

Το βγάλανε το αρχείο. Πρόλαβες να το σώσεις πουθενά;

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Νοέμ 11, 2011 6:04 pm

οχι Αλεξ,,,εμενα ενας Σλοβενος μου το δειξε χθες .
τελικα ηταν μυστικουλι και οχι demek ε ?? :P

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό MIK » Κυρ Δεκ 04, 2011 10:46 am

Και η "απάντηση" της GIN σε 3liner, πιο πολιτισμένο και συμβατικό.

[ img ]

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

μην βιαζεστε για τα φετινα σας ψωνια :P

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Δεκ 07, 2011 11:24 am

" Hi there!

Actually the whole scene (inkl. CIVL working group) is hardly awaiting a round table meeting of all test centres (DHV, EAPR, FFVL, Air Turquoise) and the PMA on next Friday or next week, depending on Alain Zollers health status.
There will be decided about comp wings pushed into EN certification (by tricks like folding lines), as well as about too manufacturer friendly "best case" testing.
I will be there as PMA delegate and have to be the chairman of the discussion.


- could be, that all 2 liners (inkl. those with small forks) are eliminated
- could be, that there will be an A/R restriction

Let's see: I keep you informed. "

μεχρι τον Απριλη ,,,,,,,, εχει ο Θεος ακομα 8)

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό aiva » Τετ Δεκ 07, 2011 5:05 pm

Τι εννοούν όταν λένε folding lines :?:

Πανί μου σύντροφε πιστέ εσύ μονάχα μένεις, αυτή τη ψεύτικη ζωή να μου την εγλυκαίνεις
aiva
EN B
 
Δημοσ.: 87

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό vagos » Πέμ Δεκ 08, 2011 12:05 am

aiva έγραψε:Τι εννοούν όταν λένε folding lines :?:



ε αφου εχεις ορεξη για μελετη ,,,,, http://paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=43421 ,,,καλα κουραγια :lol:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Πέμ Δεκ 08, 2011 2:10 am

Πολλά τα μηνύματα, Άρη! Μόνο την πρώτη σελίδα άντεξα...

Collapse ή folding lines είναι σχοινάκια που υπάρχουν για να μπορέσεις να προκαλέσεις κλείσιμο της πτέρυγας σε ελεγχόμενες συνθήκες ώστε να πάρει πιστοποίηση, ή δεν κατάλαβα καλά;

Από ότι βλέπω, υπάρχει θέμα καθώς τα εξαναγκασμένα κλεισίματα (induced collapses) είναι πλέον (ακόμα πιο) διαφορετικά από αυτά που θα βιώσει ένας πιλότος σε πραγματικές συνθήκες.

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό RIHAS » Πέμ Δεκ 08, 2011 8:54 am

http://paraglidingforum.com/files/thumb ... _1_889.jpg
http://paraglidingforum.com/files/thumb ... _2_432.jpg
στης εικόνες αυτές νομίζω θα καταλάβεις την διάφορα που προκαλείτε από ένα κλείσιμο με τον συγκεκριμένο τρόπο.πόσο ηπιότερο γίνετε!! :wink:

BLOW UP,NOVA PHÖNIX,UP KENDO,NOVA XENON,EDEL SECTOR,AIRWAVE TEN,AIRWAVE FR2,AIRCROSS U4,OZONE ENZO.AIRCROSS-U6 SWING-CORE 3,BOOMERANG 10FLOW-SPECTRA
RIHAS
Competition
 
Δημοσ.: 241

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό jianniskys » Πέμ Δεκ 08, 2011 11:21 am

Σε πραγματικές συνθήκες πάντα υπήρχε και υπάρχει περίπτωση το κλείσιμο για οποιαδήποτε πτέρυγα να είναι διαφορετικό-χειρότερο του προκαλούμενου κατά την διαδικασία πιστοποίησης για διάφορους λόγους όπως:
συνθήκες αέρα(έντονοι στροβιλισμοί,αναταράξεις,ανοδικά-καθοδικά,ένταση ανέμου κ.α)
λόγω συνδυασμού κλεισιμάτων ή καταστάσεων (συμμετρικό με ασύμμετρο, deep stall ασύμμετρο κ.α)
λόγω της θέσης που βρίσκεται ως προς τον ορίζοντα η πτέρυγα(έχει μείνει πίσω ή βουτάει, στρίβει άρα πλαγιάζει όταν τρώει το κλέισιμο είναι σε roll,yaw κ.α) και λόγω φυσικά της πιθανότητας συνδυασμού των επιμέρους αιτιών(σε έντονες αναταράξεις ένα ασύμμετρο κλείσιμο ενώ η πτέρυγα βουτούσε αφού δεν την σταματήσαμε με τα φρένα μας καθώς έβγαινε απο ένα δυνατό θερμικό)
Για όλους τους παραπάνω λόγους οι αντιδράσεις της πιστοποιημένης πτέρυγας μας μπορει να'ναι εντονότερες των προσδοκόμενων.

jianniskys
EN D
 
Δημοσ.: 169

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό adreas » Πέμ Δεκ 08, 2011 5:41 pm

Rihas, η χρήση των collapse lines γίνεται όταν δε μπορείς να τραβήξεις ακριβώς το κλείσιμο που θες με τους υπάρχοντες ιμάντες. Για παράδειγμα στα πανιά με ενισχύσεις στο χείλος προσβολής, αν κρεμαστείς στον ιμάντα ουσιαστικά έχεις το ίδιο αποτέλεσμα σα να τραβάς επιτάχυνση άρα θα φας κλείσιμο επιταχυνόμενο. Εάν το τεστ της πιστοποίησης λέει κλείσιμο τόσο %, με τόση γωνία (kink angle) στα τόσα χιλιόμετρα την ώρα, εάν εσύ κρεμαστείς στον ιμάντα και έτσι του βάλεις άλλα 5 χιλιόμετρα την ώρα πριν φας το κλείσιμο, δεν τεστάρεις πλέον κλείσιμο σε ταχύτητα τριμ αλλά σε επιτάχυνση, άρα τεστάρεις λάθος πράμα.

Άρα ναι, τα collapse lines κάνουν το κλείσιμο πιο ήπιο αλλα εάν θες να συγκρίνεις ένα πανί που τεστάρετε με collapse lines σε σχέση με ένα κλασσικό, θα πρέπει να συγκρίνεις το κλείσιμο του με σκέτο ιμάντα σε σχέση με ένα κλασσικό πανί όταν τρώει το ίδιο κλείσιμο με επιτάχυνση όση χρειάζεται για να έχουν ίδια ταχύτητα τη στιγμή του κλεισίματος.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό aiva » Πέμ Δεκ 08, 2011 5:46 pm

Σας ευχαριστώ :D :D τα είχα διαβάσει και εγω πριν καμια εβδομάδα στο PG αλλα δυστυχώ τα αγγλικά μου δεν είναι αρκετά για όλες τις λεπτομέρειες, :wink: :wink:

Πανί μου σύντροφε πιστέ εσύ μονάχα μένεις, αυτή τη ψεύτικη ζωή να μου την εγλυκαίνεις
aiva
EN B
 
Δημοσ.: 87

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Δεκ 08, 2011 7:05 pm

jianniskys έγραψε:Σε πραγματικές συνθήκες πάντα υπήρχε και υπάρχει περίπτωση το κλείσιμο για οποιαδήποτε πτέρυγα να είναι διαφορετικό-χειρότερο του προκαλούμενου κατά την διαδικασία πιστοποίησης για διάφορους λόγους εις της πιστοποιημένης πτέρυγας μας μπορει να'ναι εντονότερες των προσδοκόμενων.

Γράφε πιο συχνά ρε φίλε. Υπάρχουν απίστευτα καλές συζητήσεις στο pgforum και είτε επειδή έχει 3764746378263 replies είτε επειδή τα αγγλικά μας είναι κάπως χάνουμε τη μπάλα. Και εσύ και ο Ιωακείμ και ο gus κατά καιρούς έχουν πολύ χρήσιμα τέτοια πράγματα

Με τη μικρή μου εμπερία για να φας κλείσειμο ο αέρας είναι σκατά. Όποτε στο έδαφος έχω δοκιμάσει να φουσκώσω αλεξίπτωτο σε αέρα σκατά έχει φουσκώσει σκατά και κάθε φορά διαφορετικά. Άρα εξ ορισμού το πως θα ανοίξει δεν έχει σχέση το κλείσιμο που θα φας στο σκατοθερμικό ή στα υπήνεμα με το κλείσιμο που προκαλέις σε ήρεμο αέρα.

Και για τα collapse lines θα έλεγα ότι δεν ενδιαφέρει τον 1-2,2άρι,3άρι παραπεντιστή αρκεί στα τεστ γράφει ρητά τι έγινε, όπως το περιγράφει ο Αντρέας που από κατάλαβα μέχρι τώρα δεν...

Και δε πα να ναι άσος, αν δε σου ο πει ο Βλασσόπουλος και ο κάθε Βλασσό ότι το πανί είναι για σένα μη το πάρεις

Andreas you are very funny in English στο sky.gr δεν έχεις τόσο πλάκα

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό RIHAS » Πέμ Δεκ 08, 2011 7:38 pm

adreas έγραψε:Rihas, η χρήση των collapse lines γίνεται όταν δε μπορείς να τραβήξεις ακριβώς το κλείσιμο που θες με τους υπάρχοντες ιμάντες. Για παράδειγμα στα πανιά με ενισχύσεις στο χείλος προσβολής, αν κρεμαστείς στον ιμάντα ουσιαστικά έχεις το ίδιο αποτέλεσμα σα να τραβάς επιτάχυνση άρα θα φας κλείσιμο επιταχυνόμενο. Εάν το τεστ της πιστοποίησης λέει κλείσιμο τόσο %, με τόση γωνία (kink angle) στα τόσα χιλιόμετρα την ώρα, εάν εσύ κρεμαστείς στον ιμάντα και έτσι του βάλεις άλλα 5 χιλιόμετρα την ώρα πριν φας το κλείσιμο, δεν τεστάρεις πλέον κλείσιμο σε ταχύτητα τριμ αλλά σε επιτάχυνση, άρα τεστάρεις λάθος πράμα.

Άρα ναι, τα collapse lines κάνουν το κλείσιμο πιο ήπιο αλλα εάν θες να συγκρίνεις ένα πανί που τεστάρετε με collapse lines σε σχέση με ένα κλασσικό, θα πρέπει να συγκρίνεις το κλείσιμο του με σκέτο ιμάντα σε σχέση με ένα κλασσικό πανί όταν τρώει το ίδιο κλείσιμο με επιτάχυνση όση χρειάζεται για να έχουν ίδια ταχύτητα τη στιγμή του κλεισίματος.
thanks Αντρέα τώρα τον εμπέδωσα και εγώ το λόγο υπάρξεις τους .δηλαδή μαϊμού τεστ γίνονται σε μερικά αλεξίπτωτα αν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα!!
Υ.Γ πετάς στην Πορτογαλία ???

BLOW UP,NOVA PHÖNIX,UP KENDO,NOVA XENON,EDEL SECTOR,AIRWAVE TEN,AIRWAVE FR2,AIRCROSS U4,OZONE ENZO.AIRCROSS-U6 SWING-CORE 3,BOOMERANG 10FLOW-SPECTRA
RIHAS
Competition
 
Δημοσ.: 241

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό adreas » Πέμ Δεκ 08, 2011 8:02 pm

Άστα να πάνε, πολύ βροχή. Μια φορά έχω πετάξει δυναμικό πάνω από μια παραλία όσο πάει το μάτι (τρομερή θέα αλλά πτητικά βαρεμάρα).

Το αν τα τεστ είναι μαϊμού ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα επειδή όλα τα "τεχνητά" κλεισίματα είναι μαϊμούδες κλεισίματα ούτως ή άλλως. Το τεστ προσπαθεί να βγάλει κάποια μετρήσιμα μεγέθη και γι αυτό κοιτάει μετρήσιμες αντιδράσεις (χρόνο, απώλεια ύψους, περιστροφή κλπ) σε επίσης μετρήσιμες παραμορφώσεις του σχήματος. Εάν σε ένα πανί απλά δε μπορείς να προκαλέσεις την παραμόρφωση που χρειάζεσαι, αναγκαστικά θα πρέπει να αλλάξεις κάτι. Το αν αυτό θα είναι έξτρα σκοινάκια, αντιαεροπορικά πυρά ή χιμπατζήδες που θα χοροπηδάνε στο χείλος προσβολής είναι θέμα γούστου, το ζητούμενο είναι να πετύχεις τη συγκερκιμένη παραμόρφωση.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό Tornado » Πέμ Δεκ 08, 2011 10:59 pm

adreas έγραψε:Άστα να πάνε, πολύ βροχή. Μια φορά έχω πετάξει δυναμικό πάνω από μια παραλία όσο πάει το μάτι (τρομερή θέα αλλά πτητικά βαρεμάρα)


Για αυτό φρόντισα εγώ :) :)

Tornado
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό adreas » Κυρ Δεκ 11, 2011 6:39 pm

Το παρακάτω post του Adrian Thomas (καθηγητής πουλολογίας στην Οξφόρδη, καλός πιλότος αγώνων και κολλητός του Bruce Goldsmith) είναι αρκετά ενδιαφέρον. Το παραθέτω στα αγγλικά.

Adrian Thomas έγραψε:Real collapses caused by turbulence are quite different from testing collapses. However, once the glider has collapsed, the way it recovers from a turbulence-induced collapse is quite well simulated by the way it recovers from an a-riser or collapse-line induced collapse.

Obviously there are complications. The way a glider recovers depends rather strongly on how forcefully it collapsed.

Requiring the collapse lines to have a specified geometry at least allows some degree of comparability between testing houses and manufacturers. This looks like a good step within the existing testing regime.


It is obvious that what you would really want is to know how difficult a glider is to collapse in real turbulence, and how well it recovers after collapsing in real turbulence. Until the testing organisations move into the second half of the 20th century and start using onboard instrumentation to record how paragliders respond to real-air turbulence we are going to be stuck with the existing systems based on dedicated skilled pilots using very rough approximations to examine how paragliders behave after collapses, with no analysis of how they behave in turbulence (which is, after all, at least as important).

The required technology exists, and is robust, cheap to use, and could easily be set up to avoid endangering any test pilots....

Cheers,
Adrian


και χαζομεταφράζω στα ελληνικά, κείμενο σε [] δικά μου σχόλια:

Τα πραγματικά κλεισίματα που προκαλούνται από αναταράξεις είναι αρκετά διαφορετικά από τα κλεισίματα στα τεστ [πιστοποίησης]. Παρ' ολ' αυτά, αφού το πανί κλείσει, η επαναφορά του μετά από πραγματικό κλείσιμο μοιάζει αρκετά με την επαναφορά μετά από κλείσιμο μέσω ιμάντα Α ή collapse line [κλεισοκαλούμπα].

Προφανώς και υπάρχουν προβλήματα. Ο τρόπος επαναφοράς εξαρτάται κατά πολύ από το πόσο απότομα τραβήχτηκε στο κλείσιμο.

Η απαίτηση να έχουν οι κλεισοκαλούμπες κάποια ορισμένη γεωμετρία τουλάχιστον επιτρέπει κάποιο βαθμό σύγκρισης μεταξύ οίκων πιστοποίησης και κατασκευαστών. Αυτό δείχνει να είναι ένας σωστό βήμα στο υπάρχον πλαίσιο πιστοποίησης.

Είναι προφανές ότι αυτό που πραγματικά θέλουμε να ξέρουμε είναι πόσο δύσκολο είναι να κλείσει ένα πανί σε πραγματικές αναταράξεις [κάτι που δεν εξετάζει η παρούσα πιστοποίηση]. Μέχρι οι οίκοι πιστοποίησης να έρθουν στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα και αρχίσουν να χρησιμοποιούν όργανα μέτρησης για να μετρήοσυν πώς αντιδρούν τα αλεξίπτωτα σε πραγματικές συνθήκες θα βρισκόμαστε προσκολλημένοι στο υπάρχον σύστημα που βασίζεται στις ικανότητες του πιλότου και χρησιμοποιεί πολύ χονδροειδείς προσεγγίσεις για να εξετάσει πώς επαναφέρεται το πανί μετά από κλεισίματα, χωρίς να εξετάζει καθόλου το πώς συμπεριφέρεται σε πραγματικές αναταράξεις (το οποίο είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντικό).

Η απαιτούμενη τεχνολογία υπάρχει, δουλεύει καλά, είναι εύχρηστη, φτηνή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα χωρίς να κινδυνεύουν οι τεστοπιλότοι.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Ozone ENZO (EN-D)

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Δεκ 14, 2011 2:25 am

ειχε και διαφορα σχηματα επεξηγηματικα σχεδια/φωτο το mail , αλλα δεν ξερω πωσ να τα copy -paste αυτα :|


Dear colleagues!

The first points on the agenda (overall line loads 14g, protector, rescue) were no problem: we immediately found a consensus.
Regarding the folding lines, we agreed to limit them to C and D class and defined geometry and location.
-see minutes.

The conformity of tests issue was not sorted out properly.
Air Turquoise was asking for a technical limitation (A/R, number of lines, B-stall ability): see minutes.
As reaction for this proposal, I was showing a picture of the famous ITV Saphir Must on the beamer.
-who remembers that wing?
It was the final capitulation of the AFNOR test system in 1990.
As a high aspect ratio high perf wing it got all A rating (school wing)! AFNOR lost every credibility.



Now it looks like the actual certifications system is not any more able to split the classes, as the test centres themselves are asking for technical limitations.
Finally we agreed, that these technical limitations have to be done by the manufacturers (PMA), not by the test houses.
Test houses have just to tell if a wing is fulfilling the test norm or not.
To look into future it's a question, if flight tests area anyway necessary, when technical limitations (A/R, etc) will do the job.

Coming back to the open class in comp flying will not solve the problem, as off course this will reduce the actual pressure on the certification system, but it will not solve the principal problem. The actual pressure is a kind of "proof scenario" of the certification system. In the case it fails, it has to be questioned as a whole. EAPR just asked to stop EN tests, cause nobody is supervising them as long as the accreditation system is not established (this will audit the test centres). Till then only the LTF tests are supervised by the German LBA (as rumours tell a possible reason why the ENZO will may be not get LTF).

In the meeting I asked: Who is responsible for the material selection, the production accuracy and the maintenance?
-right: the manufacturer.
So it's only logical for me that the manufacturer is as well as responsible for the safety and we stop the test flight, as they are getting an eyewash more and more.

Regarding the folding line issue it became clear why these are used so often by EN oriented test houses. The EN has the 50% trailing edge limitation. So the kink angle is getting quite small on high A/R wings. Hard collapsing profiles are showing kink angles around 45 degrees: too much for this definition. Remember: folding lines are only allowed in the case the collapse according the norm is not possible. The requirement for the EN is anyway very hard to reach (a very small triangle). So it's nearly impossible to reach that target: folding lines are more and more common. And: even more important it needs lots of attempts to reach the target (collapse in the requested size). So they seem to spend a whole afternoon to try around to get a "right" collapse. The evaluation is quite subjective, and maybe as well influenced by the result.



In contrast to that the LTF tolerance field is huge (+/-5%): allowing a lot of variations. It's easy to get into it. So nearly never folding lines should be needed.


The new EN will solve that problem by having a +/- 2.5% tolerance field. Till then it's quite a difference between Air Turquoise (EN oriented) and the German test centres (LTF oriented).

Because of these situation the serial class is actually still open for many hot constructions. It's too late to establish technical limitations (A/R, etc) for the 2012 season.
The advantage for the comp. (former open class) scene is, that they are getting safer wings for 2012 with only little limitations (less max speed).
The disadvantage is, that we have to tell the former serial pilots, that the new hot EN D wings have nothing to do with the old, well known EN D class.

What does this mean for the TRITON 2?
The name TRITON 2 is already defining the way to go: it has to stay a "classical" EN D wing for the classical serial class targets group.
You might not be able to win against the hot EN D wings, but you might very likely have more fun.

Regards!

H,,,,,

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1007


Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron