Ημερομηνία Πέμ Απρ 25, 2024 10:15 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

εφεδρικα

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό pgiannikos01 » Δευτ Μάιος 26, 2014 10:29 pm

Την καλησπερα μου στην παρεα. Να συστηθω. Παναγιωτης, παλιος στο αθλημα αλλα με αποχη τριων ετων. Αλλα το μικροβιο δεν καταπολεμηθηκε αποτελεσματικα, οποτε πισω παλι. Ψαχνωντας λοιπον για εξοπλισμο εφτασα στο εφεδρικο. Και εκει μπηκε η απορια . Απλο η καθοδηγουμενο; Με αλλα λογια αγγουρια στην προσγειωση η κολοκυθια στην αναπτυξη; Θα ηθελα την βοηθεια σας. Ευχαριστω.

pgiannikos01
EN A
 
Δημοσ.: 2

Re: εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό angelosp » Τρί Μάιος 27, 2014 12:45 pm

καλησπερα φιλε εγω εχω beamer 2 το με εσωσε επειτα απο γραβατα-χιαστα πανο απο κορυφογραμμη τον φεβρουαριο και πατησα σαν πουλακι!!ειναι ακριβουτσικο αλλα αξιζει τον κοπο πιστευω!!απλα
ειναι λιγο ποιο πολιπλοκο στο διπλομα.. :) :)

angelosp
EN B
 
Δημοσ.: 36

Re: εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό MIK » Τρί Μάιος 27, 2014 6:04 pm

Άγγελε θεωρείς ότι τα μειονεκτήμτα εκτός από το δίπλωμα έχουν εξαφανιστεί πια?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό pgiannikos01 » Κυρ Ιουν 01, 2014 12:41 pm

καλημέρα Αγγελε . ειδα την απαντηση σου.Εκανα αυτόν τον προλογο με τα ζαρζαβατικα γιατι ειδα ένα βιντεο με καποιον που το χρησιμοποιουσε και από τι φαινεται κανει πολύ χρονο μεχρι να αναπτυχθεί πλήρως. Και ως γνωστον σε τέτοιες περιπτώσεις μπορει να μην υπαρχει αυτος . εχω δει στο Κανδηλι να ανοιγει εφεδρικο στα 100 μετρα περιπου και ισα που προλαβε να κανει το παφ. Σε εσενα λειτουργησε γρηγορα; και μηπως ξερεις για ποια μειονεκτήματα μιλαει ο ΜΙΚ;

pgiannikos01
EN A
 
Δημοσ.: 2

Re: εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό zend247 » Κυρ Ιουν 01, 2014 1:07 pm

Όλα τα είδει από τον finsterwalder-charly με έκπτωση 20%
Γιώργος 6936969029

zend247
EN A
 
Δημοσ.: 1

Re: εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό angelosp » Κυρ Ιουν 01, 2014 5:04 pm

εγω απλα ειπα την εμπειρια μου για το συγκεκριμενο εφεδρικο..δεν ανεφερα για μειονεκτιματα ισα ισα ανοιξε και αρκετα γρηγοα γιατι ημουν και πανο απο την κορυφογραμμη..απλα ειπα οτι ειναι ποιο πολυπλοκο στο διπλομα σε σχεση με τα κοινα..η επιλογη δικη σου!! :) :)

angelosp
EN B
 
Δημοσ.: 36

Re: εφεδρικα

Δημοσίευσηαπό parasoul » Κυρ Ιουν 01, 2014 9:40 pm

Καλησπέρα Παναγιώτη,
- Τα καθοδηγούμενα εφεδρικά (Κ.Ε) ανοίγουν πιο γρήγορα από τα "στρογγυλά". Με λίγο ψάξιμο στο YouTube μπορείς εύκολα να βρεις τις σχετικές δοκιμές.
- Ο βαθμός καθόδου είναι μικρότερος.
- Το χειρότερο και πιο επικίνδυνο που μπορεί να σου συμβεί με Κ.Ε είναι το 'Down-plane" ή "Mirroring", δηλαδή η πτέρυγά σου να μπει σε πτήση προς το έδαφος ενώ το εφεδρικό, διαμετρικά αντίθετα, κι αυτό να πετάει προς τα κάτω. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα αναπτυχθεί μεγάλη ταχύτητα προς τα κάτω ενώ τα δύο "πανιά" θα τραβούν το καθένα προς τη δική του μεριά με τεράστιες δυνάμεις τη ζώνη.
Με λίγα λόγια η χρήση "Quick-out carabiners" είναι υποχρεωτική. Εάν το αποφασίσεις, επειδή τα συγκεκριμένα
carabiners είναι πιο χοντρά από τα συνηθισμένα, φρόντισε να δοκιμάσεις εάν χωράνε να περάσουν από τις θηλιές της ζώνης σου.
- Στο 99% των περιπτώσεων, ένα Κ.Ε. ανοίγει με twist. Επειδή λοιπόν σπρώχνει τους ώμους και το κεφάλι προς τα κάτω καθώς ανοίγει (όταν είναι συνδεδεμένο στα loops των ώμων), είναι τρομερά δύσκολο να φέρεις τα χέρια σου πίσω από την πλάτη, να καθαρίσεις το twist και να πιάσεις τις χειρολαβές. Δοκίμασε να σκύψεις μπροστά και να φέρεις τα χέρια σου κάπου πίσω και ψηλά από το κεφάλι και θα καταλάβεις. (ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: Πρώτα έχουμε σιγουρέψει ότι η κυρίως πτέρυγα δεν θα μπει σε πτήση ξανά ή την έχουμε "πετάξει" ανοίγοντας τα Quick-out).
- Ένα Κ.Ε. έχει μεγάλα κενά ανάμεσα στις αρντάνες του και επιτρέπει την κυρίως πτέρυγα να εισχωρήσει μέσα του και μπορεί να βρεθείς να πέφτεις με δυο πανιά μπερδεμένα από πάνω σου. (ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: Πρώτα έχουμε σιγουρέψει ότι η κυρίως πτέρυγα δεν θα μπει σε πτήση ξανά ή την έχουμε "πετάξει" ανοίγοντας τα Quick-out).
- Το ξέφωτο που σημάδεψες με το Κ.Ε., εάν ο αέρας φυσάει προς αυτό είσαι τυχερός. Εάν ο αέρας έρχεται από αυτό, θα δυσκολευτείς να φτάσεις γιατί τα Κ.Ε. δεν "τρυπούν" ούτε στρίβουν εύκολα στον κόντρα άνεμο.
- Όταν πρωτάκουσα τα παραπάνω (από ένα μεγάλο δασκάλο του χώρου), σιγουρεύτηκα ότι τα Κ.Ε. δεν κάνουν τουλάχιστον για μένα. Απαιτούν μια διαδικασία που προϋποθέτει έμπειρο πιλότο που μπορεί να λειτουργήσει με ψυχραιμία και να βάλει τα πράγματα σε σειρά, όντας χωμένος στα σκ@τά.

Φτιάξε μερικά σενάρια με τον εαυτό σου ανάμεσα σε εφεδρικό σε twist, την κυρίως πτέρυγα να "χτυπιέται" ή να προσπαθείς να την κάνεις "μπόγο" στην αγκαλιά σου, μικρό ή μεγάλο ύψος και τα χέρια σου να πρέπει να πατήσουν συμμετρικά τις δύο ασφάλειες του κάθε carabiner ώστε να "ελευθερωθεί" ο κάθε ιμάντας. Μετά πάρε την απόφαση που θεωρείς σωστή.

Με κάθε καλή διάθεση
Πολύβιος

parasoul
EN A
 
Δημοσ.: 14


Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες