Ημερομηνία Παρ Μαρ 29, 2024 1:22 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Φοβερό cross country από Antouan πίσω από Κιθαιρώνα

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Φοβερό cross country από Antouan πίσω από Κιθαιρώνα

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Ιουν 24, 2005 10:01 am

http://www.sky.gr/modules.php?name=leonardo&op=show_flight&flightID=589

Aντώνη πες μας τι έγινε...πως το κατόρθωσες :?:

Θα μπορέσω και γω μια μέρα :?:

Γιατί μου απαγορέψανε να ξαναπετάξω μαζί σου :?:

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό antouan » Παρ Ιουν 24, 2005 4:14 pm

Το compe Μιχάλη δείχνει ακριβώς τι συνέβει,προς γνώση και συμμόρφωση...

Τα 25χλμ βοριά και τα καθοδικά του θερμικού (στα 1850μ και περίπου 200μ. πίσω από τη κορυφογραμμή) με παγίδεψαν άσχημα.Οσο προσπαθούσα να βγω μπροστά,τόσο αυξάνονταν τα καθοδικά και μειωνόταν η ταχύτητα.Ευτυχώς γρήγορα συνειδητοποίησα τη πολύ άσχημη κατάσταση που ήδη βρισκόμουν και στα 1650-1700 περίπου μην είδατε τον Αντωνάκη.Ούριος φουλ και μισή επιτάχυνση στην αρχή της ούριας διαδρομής.Ευτυχώς γλέντι ιδιαίτερο δεν είχαμε και εντοπιση προσγείωσης λίγο πριν το απέναντι βουνό δίπλα σε εξοχικά,ελιές καλώδια αλλά όμως στο πολιτισμό.Εκεί συνάντησα ανησυχητικά ανοδικά-καθοδικά αλλά σιγα σιγα και με μικρα wing overs κατάφερα και προσγειώθηκα μια χαρά στο δρόμο.(αυτά Μιχάλη τα υπόλοιπα από κοντά γιατί βαριέμαι να γράφω)

Ευχαριστω πολύ το Μανώλη για τη περισυλλογή,το ΜΙΚ για την ευγενική παραχώρηση του RAV και συγνώμη σε όσους ανησύχησαν εξαιτίας μου.

Η πλάκα είναι μόλις που προσγειώθηκα με πήρε τηλ ο Σωτήρης να πάω Λεύκτρα να τον μαζέψω...

[ img ]
[ img ]

Τελευταία επεξεργασία απο antouan την Σάβ Ιουν 25, 2005 12:59 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Ιουν 24, 2005 4:22 pm

Έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λέμε, άλλα στο compegps φαίνεται πως είχες 250 μέτρα ύψος από την κορφή και 50 μέτρα απόσταση από πίσω, που σημαίνει πως και με 5 χμ/ω ταχύτητα και -6 συνεχόμενο προλάβαινες να περάσεις μπροστά. Μήπως έχει offset το tracklog σου σε σχέση με τον χάρτη...?

[ img ]

Τελευταία επεξεργασία απο norad την Παρ Ιουν 24, 2005 4:51 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Ιουν 24, 2005 4:22 pm

antouan έγραψε:Το compe Μιχάλη δείχνει ακριβώς τι συνέβει,προς γνώση και συμμόρφωση...



Αυτό ξαναπέστο

Πολύ φρίκη.

Η πλάκα είναι ότι κοιταζόμασταν όλοι και λέγαμε να σε αφήσουμε εκεί μέχρι το βράδυ να μάθεις να μας τρομάζεις

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό antouan » Παρ Ιουν 24, 2005 4:34 pm

norad έγραψε:Έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λέμε, άλλα στο compegps φαίνεται πως είχες 250 μέτρα ύψος από την κορφή και 50 μέτρα απόσταση από πίσω, που σημαίνει πως και με 5 χμ/ω ταχύτητα και -6 συνεχόμενο προλάβαινες να περάσεις μπροστά.


Αλεξ σίγουρα βρισκόμουν πιο πίσω.Ο Βασίλης Σπηλιώτης ήταν κοντά και είδε όλο το συμβάν.Ισως να εβγαινα και οριακά αλλά όταν βλέπεις συνεχώς να μειώνεται η ταχύτητα και η καθοδος να αυξάνεται ακόμα περισσότερο το ρισκάρεις;Βασίλη;

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Ιουν 24, 2005 5:16 pm

Κύριε, κύριε!!!

Να πω και εγώ την γνώμη μου, παρόλο που την σπάω σε όσους αναλύω εκ του ασφαλούς τις καταστάσεις?

Καλά αφού επιμένετε, να την πω:

Νομίζω ότι έγιναν δύο λάθη:


1.Μη έλεγχος της ταχύτητας και «ψάξιμο» πίσω από την κορυφογραμή.
Στο point 687 τελείωσε το τελευταίο θερμικό στα 1814μ και ακριβώς στην κορυφογραμμή. Συνήθως εκεί είναι καλή ευκαιρία για έλεγχο της οριζόντιας ταχύτητας. Παρόλα αυτά υπήρξε κίνηση 850μ παράλληλα και πίσω από την κορυφογραμμή, προφανώς για ψάξιμο επόμενου ανοδικού.

Μετά από 150μ χάσιμο ύψους και 160μ ντριφτάρισμα πίσω από την κορυφογραμμή ήρθε το τελευταίο θερμικό της πτήσης:

2.Θερμικάρισμα με drift, χωρίς παρατεταμένο κύκλο στην κόντρα πορεία.
Οι κύκλοι φαίνονται να έχουν μεγάλη ακτίνα στην ούρια πλευρά τους και σχεδόν μηδέν στο κόντρα. Όταν το θερμικό ντριφτάρι λόγο έντασης ανέμου, παρατείνουμε τον κύκλο ως προς κόντρα, και προτειμούμε να μας «πετάξει» από την προσήνεμη πλευρά του παρά από την υπήνεμη, όπου είναι σχεδόν αδύνατον να το ξαναπιάσουμε και τρώμε οργανωμένα καθοδικά.

Τώρα για το αν ήταν σωστή η κρίση ότι δεν τρυπάει, μάλλον ναι αν θεωρήσουμε ότι το θερμικό σε πέταξε στην υπήνεμη πλευρά του. Και δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε compeGPS για ανάλυση…(Σημείωση: στον αέρα εννοώ)

Τελευταία επεξεργασία απο guru την Δευτ Ιουν 27, 2005 9:55 am, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό MIK » Σάβ Ιουν 25, 2005 1:24 pm

Mπα εγώ πιστεύω ότι διαβάζουμε πολύ sky

guru έγραψε:Να πάω στην ανατολική πλευρά του για δυναμικό ? Οι χαράδρες ήταν αρκετά ακανόνιστες και αν δεν ξεκολλούσε κάτι καλό, μάλλον θα είχε στρίμωγμα. Από την άλλη, με τόσο ένταση ανέμου, σιγά μην ξεκολλήσει κάτι οργανωμένο.

Σαν να αρχίζει να φέγγει ο ήλιος ένα μέρος στα υπήνεμα, αλλά αν πάω τώρα δεν θα έχει προλάβει να ζεσταθεί καλά…

Απεπαμπλόμ και βουτιά στα υπήνεμα 100μ πάνω από την ράχη και με το GPS στα 50χλμ.


Του κιθεμπλομ μπλιμ μπλομ

Ελπίζω μετά από αυτό να ρίχνουν όλοι πιο πολλές ματιές στο GPS. Αποστόλη αυτή η ανάλυση που έγραψες είναι πολύ ωραία και κατανοητή

Και χθες (Παρασκευή) πάντως πολύ ωραία μέρα με δυνατό Ανατολικό και δυναμικό με φούσκες και περίεργους κύκλους. Κάθε είκοσι λεπτά έπερνες 50 μέτρα κάθε 10 λεπτά έχανες 30 μέτρα. Πέρα δώθε πέρα δώθε για ώρες(αν έφευγες τη σωστή στιγμή). Το ιδανικό τέλος μιας κουραστικής εβδομάδας για έναν εργαζόμενο με χαλαρωτικές ώρες πτήσης να ξεθολώσει το μυαλό.

Υψος έπερνες μόνο αν λεγόσουνα σλαβεκ (1000 περίπου) και είχες βάλει λάθος συχνότητα στο VHF ώστε να πεις και σε όσους δεν ακούνε το κόλπο να πάνε ψηλά :evil: :evil: :evil: :evil: . Και σε βρίζει μετά κιόλας που δεν ακολούθησες

Αρχάριοι το ευχαριστήθηκαν πάντως με πολύ ωραίο σταθερό αέρα για ασφαλείς τσουλήθρες. Ο καιρός τους έχει φτιάξει τρελά φέτος και βλέπεις πολύ χαρούμενες φάτσες στο βουνό. Γράφτε νούμερα παιδιά να βλέπουμε χαμόγελα τσουλήθρας που είναι τα πιο όμορφα

Υ.Σ. Στιγμές τρόμου για τον ΜΙΚ. Προληπτικότατος κουρασμένος με λυμμένες μπότες κατεβαίνει για προσέγγιση σε χωράφι που δεν έχει ξαναπατήσει και φαινόταν βραχότοπος για περισυλλογή σχεδόν βράδυ με σκούρα γυαλιά ηλίου. Καμαρωτή καμαρωτή στο κέντρο του χωραφιού τον περιμένει μια τεράστια ΜΑΥΡΗ ΓΑΤΑ και τον παρακολουθεί προσεκτικά. ΟΧΙ Γ...Ω τη γκαντεμιά μου γ...ω.

Τελικά ήταν ένα σκυλάκι

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645


Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron