Home
Σύντομη περιγραφή
  • εκπέτασμα 17 μέτρα
  • Διπλά χειριστήρια και όργανα
  • Λόγος κατολίσθησης 39:1
  • Υλικά μεγάλης διάρκειας αντοχής
  • Ανασυρόμενος κινητήρας Rotax 503
  • Αυτονομία στο έδαφος και ασφαλή επιστροφή στο αεροδρόμιο
  • Επανεκίνηση του κινητήρα εν πτήσει
  • 150 χιλιόμετρα εμβέλεια με τον κινητήρα
  • Δυνατή αερορυμούλκηση
  • Εύκολη συναρμολόγηση και μεταφορά
  • Εύκολη συντήρηση
 

 

To TST-14M Bonus  είναι ένα διθέσιο υπερελαφρό πλαστικό μοτοανεμόπτερο, που μπορεί να απογειώνεται μόνο του με τον ανασυρόμενο κινητήρα του, και στη συνέχεια μπορεί να τον σβήνει κλείνοντάς τον στην άτρακτο, ενώ συνεχίζει να ανεμοπορεί. Αυτή τη στιγμή, και λόγω του Ελληνικού περιβάλλοντος, αυτό το ανεμόpτερο θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα της ανεμοπορίας στη χώρα μας, δημιουργώντας πολλές μικρές και αυτόνομες αερολέσχες χαμηλού κόστους. Μάλιστα, το χαμηλό κόστος αγοράς αλλά και συντήρησής του μπορεί να το κάνει ιδανικό για συνεταιρικό ανεμόπτερο, και ειλικρινά πιστεύω ότι θα αλλάξουν πολλά στη χώρα μας όταν οι κατάλληλοι άνθρωποι που αγαπούν την πτήση το ανακαλύψουν.

Το TST-14M Bonus είναι σχεδιασμένο στο να πετάει καλά με τα θερμικά. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές, ενώ η ευκολία στο χειρισμό του στο έδαφος και η αυτονομία του στην απογείωση με τον αξιόπιστο κινητήρα Rotax, το μετατρέπουν σε ένα εύκολο, αφαλές και εξαιρετικά οικονομικό πτητικό μέσο. Αν δε το συνδυάσει κανείς με ένα λόγο κατολίσθησης σχεδόν 40:1 και με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200 χλμ την ώρα, καταλαβαίνετε ότι πρόκειται για σοβαρό εργαλείο.

Το TST-14M Bonus είναι κατάλληλο για σχολές υπερελαφρών, και για πιλότους που τους αρεσει η πτήση με θερμικά και το cross country. Εύκολο στην αποσυναρμολόγησή του, και με εξαιρετικά χαμηλά λειτουργικά κόστη.

Το Bonus έχει διπλά χειριστήρια και όργανα, κάτι σημαντικό για να πετούν και οι δύο πιλότοι στην ίδια πτήση, είναι δε και ο λόγος που μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέσο για εκπαίδευση.

Οπως και το μονοθέσιο της εταιρείας, έτσι και το ανεμόπτερο Bonus υπάρχει και σε έκδοση χωρίς κινητήρα, αλλά έτοιμο και αυτό για προσθήκη κινητήρα στο μέλλον, καθώς διαθέτει την ανάλογη υποδομή.

Επίσης το panel των οργάνων μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη, και διατίθεται trailer για τη μεταφορά του αλλά και διάφορα accessories για τη διευκόλυνση της ζωής στο αεροδρόμιο.

Μέσα σε 2 χρόνια έχουν ήδη πουληθεί 18 bonus σε 7 χώρες και υπάρχει μεγάλη ζήτηση αυτή τη στιγμή.



Created by Evangelos Tsoukas, email: evangelos.tsoukas@gmail.com