Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 2:21 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Τρί Σεπ 01, 2009 7:13 pm

ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1 ΜΕ 36-40 ΚΥΨΕΛΕΣ.
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1/2 42-53 ΚΥΨΕΛΕΣ.
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2 ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 55 ΚΥΨΕΛΕΣ.
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2/3 ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 70 ΚΥΨΕΛΕΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ.
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1/2 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΣΕ 3 ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (LOW END, MIDDLE, HIGH END) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΤΕΡΥΓΕΣ LOW END ME 42 ΚΥΨΕΛΕΣ, HIGH END ME 53 ΚΥΨΕΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟ ΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ 46 ΚΥΨΕΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ 52 ΚΥΨΕΛΕΣ.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ. ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΕ 52 ΚΥΨΕΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 42 (ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ)? ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ 52 ΚΥΨΕΛΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 42 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΗ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Σεπ 02, 2009 12:59 am

Εάν αρχίσεις να παρατηρείς προσεκτικά τον κόσμο που κινείται στο χώρο του ελληνικού παρα5, θα ανακαλύψεις ότι έχουμε πολλούς πιλότους/μελισσοκόμους.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Σεπ 02, 2009 11:15 am

RAINBOWALKER έγραψε:
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ. ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΕ 52 ΚΥΨΕΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 42 (ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ - ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ)? ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ 52 ΚΥΨΕΛΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 42 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΗ.


ουρανιοτοξοπερπατητη,,, στο θεμα επιδοσεων,σταθεροτητας και ασφαλειας μιας πτερυγας ο αριθμος των κυψελων σιγουρα παιζει καποιο ρολο ,οπως και πολλα αλλα (μηκη σχοινιων,βαρος φορτιου του πανιου ανα τετραγωνικο κτλπ) αλλα ,,,,το σημαντικοτερο ρολο σε αυτο που ρωτας, παιζουν οι αριθμοι του aspect ratio , και μαλιστα ακομα περισοτερο του projected aspect ratio .

Τα Π5 ομως επιδη ειναι ευκαμπτες πτερυγες,,,,,,,πρεπει κατι να εχουν (σκελετο) που να τα κραταει στο ποθητο σχημα τους.......οπως καταλαβαινεις οσο πιο "φλιδα"(εχει να κανει με το aspect αυτο) ειναι μια πτερυγα,,,τοσο πιο ενισχυμενο σκελετο πρεπει να εχει για να διατηρησει το σχημα της σταθερο. Οι περισσοτερες κυψελες δημιουργουν πιο στιβαρο σκελετο για να μπορει να εξακολουθει το πιο μακροστενο πανι να διατηρει το σχημα του!

αυτα εν συντομια,,,,μην σπας και πολυ το κεφαλι σου ομως,,,, ο πρωταρχικος ρολος στο πανι σου εισαι εσυ και μονο ,,,,,,,,+ το ποσο θα δουλεψεις στο εδαφος για να εχεις τον σχεδον απολυτο ελεγχο αυτου

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τετ Σεπ 02, 2009 2:47 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό ouf » Τετ Σεπ 02, 2009 12:01 pm

adreas έγραψε:Εάν αρχίσεις να παρατηρείς προσεκτικά τον κόσμο που κινείται στο χώρο του ελληνικού παρα5, θα ανακαλύψεις ότι έχουμε πολλούς πιλότους/μελισσοκόμους.


:lol: Να΄σαι καλα βρε Αντρεα :wink:

ouf
EN A
 
Δημοσ.: 28

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό makis166 » Τετ Σεπ 02, 2009 12:38 pm

βαγγο για τις κυψελες θα γραψεις κατι?

makis166
EN B
 
Δημοσ.: 39

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Σεπ 02, 2009 12:47 pm

makis166 έγραψε:βαγγο για τις κυψελες θα γραψεις κατι?



σορρυ για το προηγουμενο off topic post , αλλα κοιτα το pοst και πιο πανω!

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Σεπ 02, 2009 7:40 pm

δε λέω .... πολύ καλά αυτά που λέει ο Βαγγέλης αλλά μην ξεχνάτε ότι το θέμα που ξεκίνησε ο Rainbowalker ήταν άλλο και καλό είναι να το σεβαστούμε. Μετακινώ τα μηνύματα τα σχετικά σε νέο thread

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Τετ Σεπ 02, 2009 8:56 pm

Οι περισσοτερες κυψελες δημιουργουν πιο στιβαρο σκελετο για να μπορει να εξακολουθει το πιο μακροστενο πανι να διατηρει το σχημα του!
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗΤΕ VAGO ΟΙ ΑΣΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ?

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό GPapapetrou » Τετ Σεπ 02, 2009 9:34 pm

[quote="vagos"]το σημαντικοτερο ρολο σε αυτο που ρωτας, παιζουν οι αριθμοι του aspect ratio , και μαλιστα ακομα περισοτερο του projected aspect ratio .

Τα Π5 ομως επιδη ειναι ευκαμπτες πτερυγες,,,,,,,πρεπει κατι να εχουν (σκελετο) που να τα κραταει στο ποθητο σχημα τους.......οπως καταλαβαινεις οσο πιο "φλιδα"(εχει να κανει με το aspect αυτο) ειναι μια πτερυγα,,,τοσο πιο ενισχυμενο σκελετο πρεπει να εχει για να διατηρησει το σχημα της σταθερο. Οι περισσοτερες κυψελες δημιουργουν πιο στιβαρο σκελετο για να μπορει να εξακολουθει το πιο μακροστενο πανι να διατηρει το σχημα του!


Νομιζω γιαυτο :) Και επισης οι ασσοι εχουν λιγοτερες μεν αλλα πολλοι μεγαλυτερες κυψελες αν κανω λαθος ας με διορθωσουν!

GPapapetrou
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό ian » Τετ Σεπ 02, 2009 10:35 pm

[quote=
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗΤΕ VAGO ΟΙ ΑΣΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ?[/quote]

Φιλε πρωτα απ' ολα γραψε με μικρα γραμματα, γιατι οταν γραφεις με κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις....και εχω τον μικρο και κοιμαται :) οχι τιποτε αλλο!!

Παντως αυτο που σου λεει ο Βαγγελης νομιζω ειναι οτι ο ασσος αν τον δεις ας πουμε απο κατω καθως πεταει, θα δεις οτι ειναι πιο φαρδυς ( απο το μπροστινο εως το πισω σημειο του) σε σχεση με την αποσταση των ακροπτερυγιων του, ενω αντιθετα τα πιο γρηγορα πανια ειναι πιο στενα σε σχεση νε την αποσταση των ακροπτερυγιων τους,

ο ασσος θυμιζει ενα φτερο σαν της κουκουβαγιας ενω το competicion φτερο γλαρου.

Γιαυτο ο ασσος δεν χρειαζεται παρα πολες κυψελες επειδη απο μονο του το σχημα του τον κανει πιο συμπαγες και σταθερο αλλα οχι πολυ γρηγορο και με λιγοτερη αποδοση απο ενα 2αρι ή 2/3.

Παντως ενας ασσος σημερα δεν στερειται σημαντικης αποδοσης και ευχαριστησης, μην τον υποτιμας.... ισα ισα ενας καινουριος πιλοτος που μαθαινει του φαινεται στην αρχη και αυτος δυσκολος και του παιρνει χρονο και πολλες πολλες πτησεις για να αισθανθει οτι τον εχει εκατο τοις εκατο.
Και για να τον εχει εκατο τοις εκατο πρεπει να πεταει συστηματικα και να βαζει πολλες πτησεις ολο τον χρονο 8)


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό dmpatanis » Πέμ Σεπ 03, 2009 8:36 am

Παιδια για αρχαριο τι ειναι καλυτερο να αγορασει εναν ασσο και αργοτερα να τον αλλαξει ή μπορει να παει κατευθειαν σε 1-2 και να το κρατησει??????
Επισεις λετε "τον κανει πιο συμπαγες και σταθερο αλλα οχι πολυ γρηγορο και με λιγοτερη αποδοση" οταν αναφερεστε στην αποδοση τι ενοεειται????
Ευχαριστω.

dmpatanis
EN B
 
Δημοσ.: 50

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό sot » Πέμ Σεπ 03, 2009 11:26 am

dmpatanis έγραψε:Παιδια για αρχαριο τι ειναι καλυτερο να αγορασει εναν ασσο και αργοτερα να τον αλλαξει ή μπορει να παει κατευθειαν σε 1-2 και να το κρατησει??????
Επισεις λετε "τον κανει πιο συμπαγες και σταθερο αλλα οχι πολυ γρηγορο και με λιγοτερη αποδοση" οταν αναφερεστε στην αποδοση τι ενοεειται????
Ευχαριστω.


Έχω μία απορία:
γιατί προτιμάς τη συμβουλή από το φόρουμ και όχι από τον εκπαιδευτή σου???


Ανάμεσα σε πολλές αλήθειες που γράφονται εδώ, γράφονται και άλλες τόσες παπ.ριές.

Τελευταία επεξεργασία απο sot την Πέμ Σεπ 03, 2009 8:44 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Πέμ Σεπ 03, 2009 5:53 pm

τα τετραγωνικα της πτερυγας επηρεαζουν το μεγεθος των κυψελων? βλεπουμε μια πτερυγα να εχει 52 κυψελες π.χ. και στο μικροτερο μεγεθος και στο μεγαλυτερο.
λογικα οταν αυξανονται τα τετραγωνικα, αυξανονται και οι κυψελες. αν διατηρειται ο ιδιος αριθμος κυψελων στο S με το XL, τοτε οι κυψελες στο S θα πρεπει να ειναι μικροτερες.
διορθωστε με που κανω λαθος

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό george29041 » Πέμ Σεπ 03, 2009 6:52 pm

Δεν κανεις λαθος :wink:

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:
george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Πέμ Σεπ 03, 2009 7:53 pm

αρα το ιδιο μοντελο σε διαφορετικα μεγεθη θα εχει και διαφορετικη συμπεριφορα. ετσι δεν ειναι?

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό george29041 » Πέμ Σεπ 03, 2009 8:12 pm

Σωστο και αυτο οι μεγαλυτερες πτερυγες "πετανε"καλυτερα απο τις μικροτερες οποτε υπαρχει καποια διαφορα.
Γενικα ομως οι διαφορες στη συμπεριφορα δεν ειναι τοσο μεγαλες αναλογα με το μεγεθος,μην ξεχνας οτι παιρνουν την ιδια πιστοποιηση.

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:
george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Πέμ Σεπ 03, 2009 8:20 pm

ιδια πιστοποιηση, αλλα σε μερικα τεστ το Μ μπορει να παρει Β πχ ενω το L να παρει Α για το ιδιο ακριβως τεστ.

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό lovedoctor » Πέμ Σεπ 03, 2009 11:17 pm

prin soy doso tin apantisi tin opoia den prolava akomi na teleioso thelo na soy episimano kati me to opoio ypografei o GEORGE29041 sto forum:

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:


an kai tora teleytaia petas ligo perissotero apo mena........

don't leave your dreams on the cemetery
lovedoctor
Competition
 
Δημοσ.: 252

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Παρ Σεπ 04, 2009 10:58 am

Πρόσεξε Νικολακη τι θα απαντησεις....

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό achim » Κυρ Σεπ 06, 2009 1:59 pm

Περί κυψελών….

Έχουν γραφτεί πράγματα που δεν στέκουν.

Το πόσες κυψέλες θα έχει ένα αλεξίπτωτο είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων.

Τι επιδόσεις θα έχει;
Τι κατασκευαστική γεωμετρία θα χρησιμοποιηθεί;
Ποιο χείλος προσβολής θα κολλήσουμε στο κυρίως σώμα της πτέρυγας (ναι το χείλος σχεδιάζεται ξεχωριστά);
Ποια κυρίαρχα χαρακτηριστικά πτήσης θέλουμε να προσδώσουμε;

Παράδειγμα:
Τα αγωνιστικά αλεξίπτωτα έχουν περισσότερες (και πολύ μικρότερες) κυψέλες, ενώ έχουν μικρότερη συνολική επιφάνεια.

Δηλαδή κάποιος που πετά με συνολικό βάρος 100 κιλών θα χρειαστεί 28 μ2 περίπου για να πετάξει με κατηγορία 1-2, ενώ θα χρειαστεί 4 μ2 λιγότερα αν πετάξει με αγωνιστικό!
Απορία: μα καλά δε θα πάει σα μολύβι κάτω, με τόσο αυξημένο φορτίο ανά τετραγωνικό.
Απάντηση: κι όμως όχι. Ο διαφορετικός σχεδιασμός μας επιτρέπει, ενίοτε, με μεγαλύτερα φορτία να πετύχουμε καλύτερες επιδόσεις. ***

Επειδή όμως οι προχωρημένες πτέρυγες, λόγω αυξημένου διατάματος (aspect ratio), δηλαδή το τετράγωνο του εκπετάσματος τους, δια τα τετραγωνικά τους (συνολικά ή προβαλλόμενα), καταλήγουν να έχουν μεγάλο μήκος και μικρό πλάτος, παρόλα που έχουν λιγότερα τετραγωνικά, έχουν μακρύ χείλος προσβολής το οποίο χρειάζεται περισσότερες κυψέλες για να «γεμίσει».

Τελικά, η τεχνολογία του χείλους προσβολής είναι ανεξάντλητη και θα μπορούσαμε να συζητάμε ατελείωτα πάνω σε αυτό το θέμα.

Ωστόσο, απλά και χωριάτικα τι συμβαίνει στη πτήση:
Πτέρυγες με λίγες και μεγάλες κυψέλες είναι «μαούνες» οι οποίες κλείνουν πολύ εύκολα (ναι – ναι), αλλά δεν σε προβληματίσουν γιατί είναι «αναίσθητες», «κλινικά νεκρές», πώς το λένε ρε αδερφέ, δεν μετακινούνται από την αλλαγή της κατάστασης.

Από την άλλη όσο προχωράμε σε μικρότερες και περισσότερες κυψέλες λόγω αυξημένου φορτίου αλλά και καλύτερης αίσθησης στα φρένα έχουμε λιγότερα κλεισίματα, τα οποία όμως χρειάζεται να χειριστούμε με «ενεργητικό πιλοτάρισμα».

***σημ. συγκρίνουμε πάντα σύγχρονες πτέρυγες και όχι με διαφορά ετών στη κατασκευή.

Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Δευτ Σεπ 07, 2009 8:54 pm

εαν καποιος θελει να αγορασει μια ασφαλη πτερυγα, ποια χαρακτηριστικα θα κοιταξει?
παρατηρουμε πως τα μοντελα με 51,52 η και 53 κυψελες τοποθετουνται ψηλα στην 1/2 (high end) πλην ελαχιστων εξαιρεσεων. Και το aspect ratio 5.2 5.3, με αποτελεσμα η πτερυγα να ειναι πιο επικινδυνη στα κλεισιματα απο μια αλλη με aspect ratio 5 η και λιγοτερο.
Το marketing και η διψα για επιδοσεις(και φυσικα η τεχνολογια), τοσο των κατασκευαστων οσο και των πιλοτων( πιστευω) πως οδηγησαν στην κατασκευη αλεξιπτωτων πιο πανω απο τις ικανοτητες των πιλοτων τους.
Βλεπουμε πως πλεον κατασκευαζονται ασοι με aspect ratio 5. Αληθεια, ποσο ασφαλης ειναι αυτος ο ασος με AR 5 σε σχεση με εναν αλλο ασο με AR 4.8 πχ.?
ευχαριστω ολους για τις συμβουλες...

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Σεπ 07, 2009 10:36 pm

Νομίζω το θέμα με τις κυψέλες , τα A-R και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες που σε αποασχολούν αποτελούν ενα πολύ - πολύ μικρό ποσοστό (μα παρα πολυ μικρό) του κεφάλαιου που λέγεται ασφάλεια.

Το αλεξίπτωτο οτι και σχήμα και κυψέλες να έχει είναι τόσο ασφαλές όσο εσυ το κάνεις να είναι

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Σεπ 09, 2009 9:24 am

Ώπα, άλλο τα άλογα του κινητήρα κι άλλο η παθητική ασφάλεια. Η παθητική ασφάλεια μετριέται στα αυτοκίνητα από το NCAP και στα αλεξίπτωτα από τη DHV και την EN. Το να κοιτάς το AR και τις κυψέλες και να αναρωτιέσαι πώς μπορεί ένα αλεξίπτωτο να είναι άσσος είναι σα ρωτάς μα πώς μπορεί ένα δεκαεξαβάλβιδο να παίρνει πέντε αστέρια. Τα παίρνει επειδή τα αξίζει σύμφωνα με τους βαθμολογητές του (ανεξάρτητου) δοκιμαστικού κέντρου. Αν μπορεί ο κατασκευαστής να συνδυάζει καλούς βαθμούς παθητικής ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο/αλεξίπτωτο υψηλών επιδόσεων μαγκιά του. Εάν από και πέρα δε σε πείθει, πάρε μια μπουρούχα και κάνε τη δουλειά σου, κανείς δε σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό να πετάς πρωτότυπο competition ή να οδηγάς ferrari. Αν οδηγάς ή πετάς σαν ηλίθιος δε θα σε σώσει ούτε το NCAP ούτε ο άσσος.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό achim » Τετ Σεπ 09, 2009 10:17 am

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΝΤΡΕΑ. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ.

Το έχω πει χίλιες φορές οτι πιό σημαντική είναι η ενεργητική ασφάλεια και οχι η παθητική.

Έχει βγάλει μαλλιά η γλώσσα μου γι αυτό το θέμα.

Όταν ο δασκαλός σας πει οτι έχετε ξεπεράσει το επίπεδο του αρχάριου, τότε πετάξτε με πτέρυγες που "πετάνε" αξιοπρεπώς και οχι απλά "κάθοντε" εκεί ψηλά.

Επίσης ένας κανόνας εξέλιξης στο Π5 είναι να πετάμε περισσότερες ώρες απ' όσες συζητάμε για αυτό. Αν συμβαίνει το ανάποδο τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά.

Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Σεπ 09, 2009 11:47 am

achim έγραψε:Επίσης ένας κανόνας εξέλιξης στο Π5 είναι να πετάμε περισσότερες ώρες απ' όσες συζητάμε για αυτό. Αν συμβαίνει το ανάποδο τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά.


καλο! :D :D :D

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Επόμενο

Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες