Προς τους φίλους συναθλητές
Θα γράψω λοιπόν ακριβώς την διαδικασία που έγινε κατα την απόθεση των υλικών στην απογείωση ,διοτι άλλο οι συζητήσεις στα καφέ και άλλο η πραγματικότητα .
Αυτό που δείχνουν οι φωτό ειναι ο δρόμος που οδηγεί στο καλυμενο με αμμοχάλικο ανατολικό τμήμα της απογείωσης .
Τα φορτηγά που έφεραν το αμμοχάλικο δεν μπορούσαν να το αδειάσουν πιο ανατολικά στον χωματόδρομο διότι η κλίση του εδάφους φόβιζε τους οδηγούς οτι θα μπορούσε όταν σηκωνόταν η καρότςα για να αδειαςουν το φορτίο ,να ανατραπούν τα φορτηγά .
Η επιλογή λοιπόν ήταν να αδειάσουν είτε στην άσφαλτο είτε στο χώμα κάτω απο το κιόσκι .
Επέλεξα κάτω απο το κιόσκι διότι αν το έριχναν στην άσφαλτο η ποσότητα που δεν θα μπορούσε να παρει το JCB θα έμενε εκει για χρονια .
Όποτε λοιπόν όλο το υλικό αρχικά αποτεθηκε στον χώρο κάτω απο το κιόσκι .
Απο εκει το μετέφερε ο χειριστής του JCB προς το ανατολικό μερος της απογείωσης .
Σε μια απόσταση λοιπόν 15-20 μέτρων περίπου κάτω απο το κιόσκι ( εκει που επεςε αρχικά ) θα έμενε αμμοχάλικο γιατί το JCB δεν μπορούσε να το παρει όλο χωρίς να σκάψει το χώμα .
Ζήτησα λοιπόν εγω απο τον χειριστή να αφήσει και λιγο υλικό στο δρόμο προς την Ανατολική απογείωση ωστε να μπορούμε να περνάμε όταν έχει βρέξει και να μην γεμίζουμε λάσπη , όπως έπαθα εγω την ημέρα που πήγα να υποδεχτώ τα φορτηγά .
Το ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο τα ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ δηλ ειναι το αμμοχάλικο που έπεσε σε 10-15 μέτρα δρόμο .
Νομίζω οτι ως επιβλέπων εργοδηγός ειχα το δικαίωμα της μικρής πρόσθεσης βλέποντας το πρόβλημα
Η αλήθεια ειναι οτι το JCB άφησε περισσότερο υλικό απο οτι υπολόγισα στον δρόμο ,αλλα δεν μπορούσα να είμαι επι τόπου όταν το έριχνε ωστε να του δώσω οδηγίες .( Σαββατο πρωί )
( Ο άνθρωπος αυτός δεν μπόρεσε να ειναι εκει στο πρώτο ραντεβού μας μαζί με φορτηγά λόγο προβλημάτων υγείας )
( Άλλωστε όταν ζήτησα κάποιο ακόμα άτομο απο τον ΑΟΚ που θα ήθελε να βοηθήσει απαντηση δεν πήρα .)
Το ανατολικό μέρος της απογείωσης καλύφτηκε απο το αμμοχάλικο όσο καλύτερα μπορούσε να κάνει το JCB και η υπόλοιπη εργασία θα πρέπει να γίνει με τα χέρια .
Εγω απο μέρος μου έκανα οτι καλύτερο μπορούσα .
Ξέρω όμως οτι οι περισσότεροι απο εμάς ( οχι ολοι )ειναι τεμπελχαναδες
και η συνεισφορά τους θα περιοριστεί σε εναν καφέ στο γκάζι και μια κριτική πισω απο ένα πληκτρολόγιο ως συνήθως .
Οποιος πιλότος θέλει να βοηθήσει στην καλύτερη διαμόρφωση του χώρου μπορεί να παίρνει το εργαλείο που βρίσκεται πάνω απο τον χώρο ανατολικά που έχει πέσει το πολυ αμμοχάλικο και να το απλώνει προς τα πλάγια δεξιά και αριστερα .
Το λεπτό αμμοχάλικο το επέλεξα μετα απο υπόδειξη του ανθρώπου που θα μας μετέφερε τα υλικά διότι
ενσωμάτωνεται πιο γρήγορα στο έδαφος και δεν εξέχει πολυ απο το έδαφος ωστε να μας γδέρνει τα φτερά .
Η τελικη μορφή της δοκιμαςτικης αυτής απογείωσης θα ειναι εμφανής μετα απο μια σεζόν ,όταν το χαλίκι θα έχει ενσωματωθεί με το χώμα και θα εχουν βγει και αγριόχορτα που θα το συγκρατούν καλύτερα .
Ελπίζω να ειναι αρκετα κατανοητά τα παραπάνω ,οποιος δεν μπορεί να τα καταλάβει ας με συνχωρεσει αλλα δεν θα προσπαθήσω περισσότερο .
Την ευθύνη λοιπόν της τωρινής διαμόρφωσης του χώρου την αναλαμβάνω εγω αφού εγω το έκανα ωστε να απαλλαγεί ο ΑΟΚ απο αυτη .
Ετσι λοιπόν η γνώμη όλων των πιλότων εχει την ιδια βαρύτητα με αυτη ,ολων των μελών του ΑΟΚ και κανεις του ΑΟΚ δεν εχει περισσότερα δικαιώματα απο άλλους χρήστες του χώρου
Εξάλλου και το ποσο των λίγων χρημάτων που διέθεσαν( 290 ευρώ ) τους ειχα προτείνει να τα διαθέσω εγω και να τα συγκεντρώσω αργοτερα απο τους πιλότους που θα ήθελαν να συνεισφέρουν ωστε να μην αναμιχθούν καθόλου .
Πράγμα που αρνήθηκαν .
Οι ευθύνες λοιπόν του ΑΟΚ προς τον χώρο εχουν να κάνουν μόνο για την αφαίρεση της μοκέτας και την τοποθέτηση του κοκκινοχώματος .
Για το χαλίκι λοιπόν εγω ,το μεγάλο μερος της εργασίας το έκανα .Αυτο που έμεινε ειναι λίγη δουλεια με τα χέρια .
Ήξερα δε έξ αρχής οτι πολλοί εργοδηγοι και κριτικοί θα εμφανίζοντο αλλα καθόλου εργάτες .Το σύνηθες δηλ .
5 εργοδηγοι ,κριτικοί και 2 εργάτες εμφανίστηκαν προς το παρόν .
Καλά ειναι ,λιγο να αλλάξει η αναλογία προς τους εργάτες και θα ολοκληρωθεί το έργο .
Αυτη ειναι η τελευταία ανάρτηση που κανω για το θέμα διοτι δεν έχω διάθεση να συνεχίσω με ανθρώπους κακοπροαίρετους μια σηζήτηςη που δεν οδηγεί πουθενά .
Εξάλλου τα υλικά ολα ειναι στον χώρο της απογείωσης ,μπορεί οποιος δεν ειναι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ και θέλει να κάνει κάποιες αλλαγές ,να παρει φτιαρακι ,καροτσάκι και να μεταφέρει το αμμοχάλικο διαμορφώνοντας τον χώρο όπως είχε φανταστεί οτι είχαμε αποφασίσει
Θα χαρώ πολυ να τον (τους )δω .
Ολα τα αλλα ειναι ν´αχαμε να λέγαμε !
Καλες πτήσεις σε ολους μας .
Μην ξεχάσω
Οι άνθρωποι που μας βοήθησαν σε αυτό το μικρό έργο ήταν :
Μεταφορά υλικών δωρεάν : Δημήτριος Φίλης ,Κάτοικος Πλαταιών
Στρώσιμο των υλικών με JCB :ο πατέρας του ιδιοκτήτη καφέ
R Z
Κατασκευή εργαλείου για το στρώσιμο με τα χέρια :Γρηγόρης Σοφός
Τους ευχαριστω πολυ για την καλη τους διάθεση να διαθέσουν τον χρόνο τους ,και τα χρήματα τους (εργατοώρες ,οδηγούς ,καυςιμα ) για ολους εμάς .
Κοίτα να χαρείς το ταξίδι ,δεν υπάρχει επιστροφή .