Συμπέρασμα : Εκτός από το γεγονός ότι η Δράμα καραπέταξε σε σημείο που αντίστοιχη
μέρα θα χρειαστούνε διαβατήριο οι Δραμινοί για να συνεχίσουν το xc μιας και δεν έχουν προς τα που αλλού να πάνε με νοτιάδες και αναγκάζονται να προσγειωθούν για να μην περάσουν τα σύνορα... το live είναι και σχολείο όταν παρακολουθείς καλούς πιλότους με τις δυνατότητες που παρέχει : 1) Από την διεύθυνση και ταχύτητα εδάφους, μπορείς να καταλάβεις την ταχύτητα και διεύθυνση ανέμου καθώς και από το πως ξεσέρνει το κύκλωμα
στα θερμικά. Βέβαια δεν μπορείς να ξέρεις αν ο πιλότος πατάει επιτάχυνση, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα για check the local weather ! οπότε έδεινε Ν-ΝΑ από 170 μοίρες, 15 χιλιόμετρα και σύννεφα λίγα... ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ? 2) Ο εδαφικός χάρτης με το ανάγλυφο και τις ισοϋψείς γραμμές επ'αυτού, σε συνδυασμό με την πληροφορία του ύψους από το gps του πιλότου, σου επιτρέπουν τρισδιάσταση απεικόνιση, χωρίς να είσαι στο 3D ! Μόνη έλλειψη μια κλίμακα για την αντίληψη των οριζόντιων αποστάσεων (κατακόρυφη απόσταση από την πλαγιά). Η εναλλαγή δε με την δορυφορική εικόνα, σου δίνουν και εικόνα του τοπίου (βλάστηση,
χωράφια, ξεροβούνια κλπ). Το μόνο για το οποίο δεν έχεις εικόνα είναι τα σύννεφα...
Έτσι μπορείς να δεις αν η θεωρία δουλεύει στην πράξη : Ποιες πλαγιές είχαν άνοδο?, που ήταν τα θερμικά και πόσο δυνατά?, που ήταν καθοδικές περιοχές? άλλαζε η διεύθυνση του ανέμου ανάλογα με το ανάγλυφο ή το ύψος? άλλαζε η κατεύθυνση που ξέσερναν τα θερμικά σε διαφορετικά σημεία της πτήσης? πόσο ύψος πήρε πριν το πέρασμα? από ποιο σημείο του εδάφους να ξεκόλλησε αυτό το θερμικό? (αλλαγή σε δορυφορική εικόνα) κλπ...κλπ...
Θέλω να πω εν'ολίγοις και για να μη σας πρήξω άλλο

Σίγουρα δεν μπορείς να διδαχτείς την αίσθηση αν δεν έχεις πολλές πτήσεις, μπορείς όμως να προβληματιστείς για διάφορα και να αποκτήσεις...φαγούρα... για κάτι περισσότερο...
Και θα μου πεις, γιατί να μην κατεβάσω το αρχείο .ICG και να το ανοίξω στο Compegps και να το μελετήσω με τον ίδιο τρόπο με την ησυχία μου? Σωστότατος! και οπωσδήποτε αν έχεις τέτοιες φαγούρες! Αλλά στο λάιβ έχεις και ενημέρωση για τον καιρό λάιβ από τόσα sites πράγμα που δεν συμβαίνει στην προηγούμενη περίπτωση. Επίσης έχει και σασπένς : "Θα πατώσει τώρα με τα καθοδικά περνώντας στην υπήνεμη πλευρά των βουνών προς την πεδιάδα? Στο ξεκάρφωτο λοφάκι μέσα στην πεδιάδα που πηγαίνει τώρα, θα βρει κανά θερμικό και με τι ύψος θα φτάσει εκεί? Α, κάτι τσίμπησε τελικά αλλά φεύγει προς Β-ΒΑ... Για να δούμε... Να πάλι θερμικό, 1η στροφή, 2η στροφή καλή άνοδος, ωχ, ανοίγει πολύ τον κύκλο προς ανατολικά, μμμ, για να δούμε στην επόμενη ανανέωση...στρίβει το θερμικό προς εκεί?...εμ, όχι θανάση 'μ, απ'την άλλη μεριά ήτανε...αφού φαινόταν η δουλειά..." και άλλα τέτοια γλαφυρά...
Υ.Γ. Για τη φαγούρα... Ζιρτέκ, κάνει και καλό ύπνο... Άντε να ξημερώσει μεσημέρι να πάμε στα σπιτάκια μας... Ο Κιθαιρώνας θα πετάει αύριο με 40 χιλιόμετρα αέρα?