Βασικα απο τι εχω παρατηρίσει στα διαφορα sites των κατασκευαστων συνιθως γραφουν προς τα που κυμαινεται η συμπεριφορα της καθε πτερυγας.πχ μπορει να λεει οτι ειναι 1 η 1-2 προς το 1 η 1-2 προς το 2.Οποτε πανω κατω καταλαβαινεις οτι αν ειναι προς το 1 θα ειναι ποιο 'δυσκαμπτο' απο το αν ηταν προς το 2.Πχ εμενα το νιωθω προς το 1.βραχος.Αλλα ειναι κ αυτο που ειπε ο απο πανως.Παιζει ρολο ο πιλοτος οι συνθικες κτλ κτλ.Πχ αν παρω εγω ενα 2 η 2-3 αντε γεια.Καλα απλωματα εφεδρικου.
Και φυσικα ο καλυτερος τροπος ειναι να ρωτισεις διαφορα ατομα που ξερεις οτι εχουν αλλαξει πτερυγες να σου πουν την γνωμη τους.Απλα επιδης ειναι υποκειμενικη η αποψη του καθενως θα γινοταν μπαχαλο στο forum.Ισως ενα test flight να βοηθουσε.
Επισης πολυ ρολο παιζει και η ποιοτητα κατασκευης..πχ αν παρεις f16 θα πεις τς πωω πολυ μουφα οι ιμαντες,δε τους εμπιστευομαι ενω αμα επερνες
FANTOM(

) θα ελεγες ωραιες οι ραφες αλλα οι αρτανες μπλεκονται απιστευτα.