Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 9:37 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Αγώνας Παπαδάτες 6-7-8 Μαίου

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Αγώνας Παπαδάτες 6-7-8 Μαίου

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μάιος 09, 2005 10:27 am

Όπως πάντα ο κόσμος του χωριού υπέροχος και απίστευτα φιλόξενος, η διοργάνωση πολύ καλή, η φύση υπέροχη και καταπράσινη, οι βόλτες προς Αμβρακικό και λίμνη Ζηρού υπέροχες, ο καιρός μας τα χάλασε λίγο τις πρώτες μέρες αλλά την Κυριακή είχε πολύ όμορφη μέρα.

Αυτά...

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Δευτ Μάιος 09, 2005 1:56 pm

Έγω ένα έχω να πω. Μπορεί να μην πέταξα... αλλά πέρασα πολύ ωραία. Φοβερός συγχρονισμός τραυματισμού - αγώνα :)

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μάιος 09, 2005 2:24 pm

Τι θα γίνει βρε παιδιά θα γράψει και κανας άλλος τίποτα; Όλα από μας τα περιμένετε;;

Βλέπω 10 άτομα να διαβάζουν το forum και οι μισοί ήταν εκεί !

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Αγώνας Παπαδάτες 6-7-8 Μαίου

Δημοσίευσηαπό guru » Δευτ Μάιος 09, 2005 2:39 pm

norad έγραψε:Αυτά...


Παρόλο που μερικοί συνεχίζουν τα χτυπήματα κάτω από την μέση, πάνω από τα γόνατα, δεξιά του καβάλου (κλπ), θέλω να πω ότι πράγματι, τα περάσαμε υπέροχα.

Είδαμε και το σχολείο στις Αχλαδιές…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό orck » Δευτ Μάιος 09, 2005 2:45 pm

δεν πεταξα μαζι σας και δεν καταλαβαινω τιποτα
εφυγα και νωρις και δεν μιλησα με κανεναν για να μαθω τι εγινε

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό guru » Δευτ Μάιος 09, 2005 3:11 pm

Και επειδή ο Άλεξ δεν τσιμπάει και έχει διάθεση για «τρία πουλάκια κάθονταν», θα κάνω την αρχή.

Οι άνθρωποι στις Παπαδάτες είναι μοναδικοί, δεν έχω δει πουθενά πιο φιλόξενο κόσμο.
Η οργάνωση δούλεψε με φιλότιμο, και είναι αξιέπαινο ότι τα κατάφεραν χωρίς προβλήματα, παρόλο που συνέβησαν τα ατυχήματα και την «κοπάνισαν» και μερικοί οδηγοί από την περισυλλογή. Η ομάδα έχει δέσει καλά, ξέρει να κάνει την δουλειά της, και το μόνο που πρέπει να καταφέρουν είναι το να μην κουράζονται από την μόνιμη γκρίνια μας.

Πτητικά…

Παρόλο που η Κυριακή ήταν σχετικά καλή ημέρα και χωρίς αναστροφή, δεν ήρθε το πολυπόθητο αποτέλεσμα ενός καλού αγώνα.

Η απογείωση, σε έβαζε με το καλημέρα σας στα προβλήματα και στο ξύλο, και δεν βοήθησε η συνεχή αναμετάδοση των λεπτομερειών της διάσωσης στην ψυχολογία των πιλότων που πετούσαν. Εντάξει, μας αρέσει το ρεάλιτι αλλά όχι την ώρα που είμαστε και εμείς μέρος του. Η συχνότητα θα έπρεπε να απελευθερώνεται και να χρησιμοποιείται μόνο για τις απαραίτητες πληροφορίες από και προς τους πιλότους που είναι στον αέρα.

Το γλέντι της απογείωσης θα μπορούσε να είναι πιο ευκολοχώνευτο αν ακολουθούσε μια καλή πτήση.

Ο σχεδιασμός του τασκ όμως ήταν ατυχής, και μας «ρούφηξε» όλους ο πρώτος πυλώνας, με προσγειώσεις «βάζοντας την όπισθεν», παρόλο που μπορούσε να πιαστεί βάση 2000μ στον πυλώνα. Όσοι επέλεξαν να κάνουν τα έξτρα 7χλμ της επιστροφής, έφαγαν αρκετό ξύλο και ήταν υπήνεμοι στο τέλος της διαδρομής. Ευτυχώς η περισυλλογή ήταν άψογη.

Μεγάλη μου απορία είναι πως ένα τέτοιο τασκ έδωσε σχεδόν 800 βαθμούς στον πρώτο, αφού όπως το συζήτησα και με τον Σλάβεκ 300 βαθμοί ήταν το πιο ρεαλιστικό για την ημέρα.

Κακά τα ψέματα, ένα καλό τασκ ήταν απολύτως απαραίτητο για να μην επιβαρυνθεί παραπάνω η αγωνιστική ιστορία της περιοχής, διότι πιστεύω ότι ελάχιστοι θα θελήσουν να το ξαναδοκιμάσουν.

Τα παιδιά της περιοχής θα πρέπει να βάλουν αρκετή πτητική δουλειά, για να κατανοήσουν την λειτουργία της τοπικής αύρας και το τι είδους τασκ θα μπορούσαν να μπουν.

Πιστεύω ότι αν αποδειχθούν, αρκετές φορές, τασκ 60-70χλμ από τους τοπικούς πιλότους, θα εξαλειφθούν οι ενδοιασμοί στο να ξαναδοκιμάσουμε την φιλοξενία της περιοχής.

Αυτά…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μάιος 09, 2005 4:41 pm

Ευχαριστώ τον Αποστόλη που μας έδωσε μια πρώτη εικόνα, και συνεχίζω:

Αν και η βάση ήταν χαμηλή (από 1700 κοντά στην απογείωση ως 2000 στον Τόμαρο) τα θερμικά ήταν αρκετά χωρίς αναστροφή, με συχνές ρουκέτες +5 ως +6 με καλοσχηματισμένους αλλά στενούς σχετικά πυρήνες. Η διαδρομή για τον πρώτο πυλώνα έβγαινε και από βουνό αλλά και από κοιλάδα (ως γνωστός καμπίσιος τύπος προτίμησα την διαδρομή από κοιλάδα και αποζημιώθηκα με εύκολη διαδρομή με πολλά θερμικά). Οι περισσότεροι πιλότοι πήραν τον 1ο πυλώνα, και στην επιστροφή έφαγαν πόρτα από την πολύ δυνατή αύρα που κατα περίεργο τρόπο έφτανε πολύ ψηλά. Ακόμα και στα 1500 είχες κόντρα νότια αύρα 30 χμ περίπου, ενώ τα σύνεφα έδειχναν νωρίς ΒΔ και αργότερα Δ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν οι προσγειώσεις, γιατί η κοιλάδα ήταν γεμάτη μικρά λοφάκια και δέντρα που ροτόριαζαν κάθε πιθανό κομμάτι προσγείωσης, που κιαυτά ήταν ελάχιστα.

Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε την απογείωση και τους 2 πυλώνες, καθώς και τις τοπικές αύρες με μπλε. Στην επιστροφή από τον 1ο πυλώνα τρώγαμε την σύγκλιση από 2 αύρες, που πιθανώς είναι και η αιτία που η αύρα έβγαινε και τόσο ψηλά (από έδαφος μέχρι και 1500 περίπου μέτρα). Οι κίτρινες βούλες δείχνουν που περίπου προσγειώθηεκ ο περισσότερος κόσμος.

[ img ]

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Δευτ Μάιος 09, 2005 7:37 pm

Από οργανωτικής πλευράς θα υπερθεματίσω στο ότι οι άνθρωποι του "ΗΠΕΙΡΟΣ" και οι κάτοικοι της περιοχής υπερέβαλλαν εαυτό για να οργανωθεί σωστά ο αγώνας. Η φιλοξενία ήταν υποδειγματική αλλά συμφωνώ ότι η περιοχή πρέπει να αναπτυχθεί πτητικά περισσότερο και να υπάρξει εμπειρία.

Μια περιοχή εκτός από τα έργα υποδομής και τη διάθεση των οργανωτών χρειάζετε να είναι και κατάλληλη για αγώνες. Μιας και δεν είμαι ΠΑ (πιλότος αγώνων) αλλά ΠΠ (πιλότος παραλίας) δεν είμαι και ο ειδικότερος για να κρίνω το μέρος, παρ'ολαυτά έχω την άποψη μου.

Και επειδή μια εικόνα = χίλιες λέξεις, μια μικρή διόρθωση στη προηγούμενη εικόνα. Νομίζατε ότι τα μπλε βέλη είναι αύρες??? :P:P:P

[ img ]

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό Epsilon4 » Δευτ Μάιος 09, 2005 8:02 pm

Γεια χαρα σε όλα τα μελη...
Κατι για ατυχημα διαβασα...Μπορει καποιος να μας πει (για εμας που δεν ήμασταν εκει ) τι εγινε? :?

Epsilon4
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μάιος 10, 2005 12:42 pm

Epsilon4 έγραψε:Γεια χαρα σε όλα τα μελη...
Κατι για ατυχημα διαβασα...Μπορει καποιος να μας πει (για εμας που δεν ήμασταν εκει ) τι εγινε? :?


Ο Θόδωρος ο Γεωργακόπουλος έσκασε στην κορυφογραμμή περίπου 2 χμ βόρεια της απογείωσης. θα μείνει στο νοσοκομείο 1-2 μέρες με ράγισμα στον Ο1 σπόνδυλο. Η Μαρίνα που είδε το όλο συμβάν θα μπορέσει να μας περιγράψει τι είδε αν μπει στο forum.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό orck » Τρί Μάιος 10, 2005 12:53 pm

και μετα απο ολα αυτα πως να απαντησω στην φιλη μου που με ρωταει συνεχεια αν τσακιζομαστε με τετοιο ρυθμο στους αγωνες, εξετασεις κλπ
(ειχε δει και την καθετη πτωση με τα απιστευτα μεγαλα αυτια στο Μεσολογγι και ταραχτηκε λιγακι)

μηπως μπορει καποιος να δωσει τις συντεταγμενες για το τασκ της Β κατηγοριας; (μαζι με το datum)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μάιος 10, 2005 1:07 pm

Να της πεις πως όποιος πετάει συντηρητικά, στο σωστό μέρος, με τον σωστό εξοπλισμό, και τον σωστό καιρό, περιορίζει στο ελάχιστο τις πιθανότητες ατυχήματος.

Οι αγώνες είναι "an accident waiting to happen" γιατί οι περισότεροι πάνε πύρκαυλοι και παίρνουν ρίσκα που υπο νορμάλ συνθήκες δεν θα έπαιρναν. Όσο για το Μεσολλόγι, ήταν ένα "freak situation" που συμβαίνει μια στις 1000.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό stavros » Τρί Μάιος 10, 2005 1:51 pm

Γεια χαρά σε όλους.
Σας ευχαριστούμε για την παρουσία σας στις Παπαδάτες όλοι οι συμμετέχοντες ήταν άψογοι ,και όλα τα παιδιά που δουλεύαμε για την διοργάνωση περάσαμε καλά μαζί σας.
Προσπαθήσαμε για το καλύτερο σίγουρά δεν ήμασταν τέλειοι αλλά τουλάχιστον προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε.
Τώρα ήρθε ώρα για ξεκούραση και πάμε μια εκδρομούλα Αλβανία
http://www.albanianairsports.com/albaniaopen/index.htm
Τα λέμε Εμπεσσό .
Να είστε καλά.

stavros
Competition
 
Δημοσ.: 266

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Μάιος 10, 2005 2:12 pm

Σταύρο σε ευχαριστούμε εσένα και όλους που βοήθησαν, το ότι «τα δώσατε όλα» ήταν κάτι που το καταλάβαμε όλοι.
Και εμείς περάσαμε πολύ καλά.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό andread » Τρί Μάιος 10, 2005 2:23 pm

norad έγραψε:Να της πεις πως όποιος πετάει συντηρητικά, στο σωστό μέρος, με τον σωστό εξοπλισμό, και τον σωστό καιρό, περιορίζει στο ελάχιστο τις πιθανότητες ατυχήματος.


Να της το πείς αυτό , αλλά να ξέρεις ότι πετώντας συντηρητικά στο σωστό μέρος, με τον σωστό εξοπλισμό, και τον σωστό καιρό θα κάνεις ΠΟΛΥ ωραιες τσουλήθρες για τα επόμενα 10 χρόνια. (αντε και 3-4 φορές το χρόνο μπορεί να κάνεις και δυναμικό )

norad έγραψε:Οι αγώνες είναι "an accident waiting to happen" γιατί οι περισότεροι πάνε πύρκαυλοι και παίρνουν ρίσκα που υπο νορμάλ συνθήκες δεν θα έπαιρναν. Όσο για το Μεσολλόγι, ήταν ένα "freak situation" που συμβαίνει μια στις 1000.


Αστα να πάνε !!! Κατα βάση σε βελτιώνουν αλλα κάνεις πράγματα που ποτέ δεν θα έκανες σε νορμαλ συνθήκες. Βλέπεις τους άλλους να φεύγουν χαμηλοί και λες γιατι οχι και εγω, αλλά συμβαίνει οι άλλοι είτε να είναι πιο γάτες είτε πιο τυχεροί και μένεις μόνος μεσα (Συμπληρώστε κατάλληλα) α) στην χαραδρα β) στα υπηνεμα γ) στο μέρος χωρίς προσγειώσεις. δ) στο μέρος που όλοι αποφεύγουν γιατι πάντα είναι παράξενα ε) στο flat υψίπεδο που θα περπατάς 2 μέρες

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μάιος 10, 2005 3:06 pm

well said manoli

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μάιος 11, 2005 11:28 am

τα υπολοιπα post του θέματος μεταφέρθηκαν στην νέα κατηγορία "συμβάντα εν πτήση"

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013


Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες