Ημερομηνία Τρί Μάιος 06, 2025 11:14 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό guru » Παρ Νοέμ 25, 2005 1:53 pm

badder έγραψε:3. Τον παραδειγματικό λιθοβολισμό του guru σε δημόσιο χώρο

[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]
Καλημέρα παιδιά .


Παρασκευή σήμερα .


Πως πάει?


Άντε σας χαιρετώ .


Α!!! παραλίγο να το ξεχάσω. TAKI σου απαντώ στο PM σου δημοσίως:

Το 1998 μία ομάδα με Ισπανούς και Γάλλους παραμοτερίστες είχαν κλείσει συμφωνία για διαφημιστικό τουρ της Ελλάδας. Ο ένας τους πιλότος είχε πάει στο National Geographic και έτσι είχα την τύχη να προταθώ σαν αντικαταστάτης.
Αφού με είδε ο Γάλλος manager με στείλανε στην Ισπανία για εκπαίδευση μαζί με την υπόλοιπη ομάδα.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομαδικές και ατομικές φιγούρες, κάτι σαν Red Arrows με ταχύτητες σαλιγκαριού.

Το τουρ τελικά δεν έγινε.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Παρ Νοέμ 25, 2005 6:34 pm

Συγκρατήσου... :evil: :evil: :evil:

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό Άρης » Σάβ Δεκ 03, 2005 8:00 pm

alh h nootropia toy eleftheroy kai alh toy paramoter.
enas mikros sindiasmos mporei na ginei .
basika omos den prepei na tis mperdeBeis.
to sigoyro einai oti o kosmos toy paramoter einai kai aytos yperoxos kai mporei na simplirosei ta kena poy afhnei to elefthero 'h kai to antitheto.
osoi petoyn elefthero mono, 'h paramoter mono, den mporoyn na niosoyn ayta poy dinoyn kai ta 2 sto synolo.

oi prospathies na petaxeis me nootropia eleftheroy paramoter sigoyra tha katalixoyn se atihima.

mporeis bebea na thermikaris kai na anemoporisis apo kapoio ypsos kai meta, na to sbiseis kai na to xanabaleis mprosta argotera .ktl.

ala sygoyra den paratame to boyno [otan kanei] gia to paramoter.
mono apyroi ston horo to alexiptotoy tha to ekanan ayto.

Άρης
EN B
 
Δημοσ.: 108

Re: ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Μάιος 11, 2006 9:28 pm

Nα πω και εγώ κύριε τη γνώμη μου και τον πανηδονισμό μου (Τσούκας σελίδα ένα του post)

Και εγώ είπα στο δάσκαλό μου ότι θέλω να ασχοληθώ και μου είπε με ένα βλέμμα όλο πόνο: οοοχχχιιιι ρε μ……α το οποίο με έβαλε σε σκέψεις. Επίσης αν πάρω νομίζω ότι δε θα μου ξαναμιλήσει. Μάλλον έχουν πιστέψει πια οι ¨ελεύθεροι με τη δύναμη του ανέμου¨ me included ότι αλλάζεις πάρα πολύ μόλις το πάρεις. Και πράγματι δεν πρέπει να υπάρχουν πάνω από 5-10 στην Ελλάδα ¨συχνοί¨ πιλότοι που να κάνουν και τα δυο .Η το ένα κόψανε ή το άλλο.

Εγώ μάλλον θα το πάρω για δύο λόγους

1. Θέλω να πετάω σα π…..α σα κολασμένη. Πολύ αδερφάκι μου κάθε μέρα. Οταν έχει γαλάζιο ουρανό πορτοκαλί απόγευμα και άσπρα συννεφάκια. Κατά προτίμηση και τα τρια σε μια πτήση.

2. Πετάμε πολύ επικίνδυνους καιρούς με το παραπέντε. Μόλις τελειώσουμε την εκπαίδευση και ξεφύγουμε από τον ¨Διονύση¨ μας ορμάμε. Έχουμε τόσο καλά αλεξίπτωτα πια που με 100 ώρες στον αέρα ορμάμε σε μέρες που που ο αέρας δεν επιτρέπει πλέον την ασφάλεια να είναι σε επίπεδα αποδεκτά. Υψηλό απότομα μπαίνει μετά από post frontal με αναστροφή που είναι έτοιμη να σπάσει άνοιξη. Μέρες με devils. Μέρες που ξέρουμε ότι θα μπει ο κάθε Δυτικός. Μέρες που αέρας γυρνάει 45 μοίρες σε 2,3,4,5 δευτερόλεπτα και βάζει ριπές 25αρες απότομες. Δεν πετάω κοντά στο βουνό λέμε και πετάμε. Έχουμε μια ανυσηχία αλλά πετάμε. Άλλοι σε χειρότερα άλλοι σε καλύτερα.


Και θα τη φάμε κάποια στιγμή. Στις 10 ο Μητσοτάκης στις 4.000.000 ο Gastone ώρες πτήσης θα τη φάμε. Και αν αντιδράσουμε λάθος ή είμαστε χαμηλά είναι ώρα για το Karma.

Ε λοιπόν μέχρι να ολοκληρώσω τους αερόσακους έκτακτης ανάγκης και να τους δοκιμάσει και ο Μάκης καμιά δεκαριά φορές πετώντας στην Αμφίκλεια μεσημέρι με Δυτικό να σιγουρευτώ ότι δουλεύουν, δεν θέλω να πετάω τέτοιες μέρες.

Υπάρχουν άπειρες μέρες που κάνουν ΜΠΑΠ ότι είναι για ελεύθερο. Και φυσικά τις πιο πολλές από αυτές δουλεύουμε ή μας χώσανε υπηρεσία. Κάποιες από τις μέρες που μπορούμε μετά τη δουλειά απόγευμα π.χ. υποθέτω ότι θα πάω να πετάξω με το μοτερ με πολύ λιγότερο κόπο και ¨ψάξιμο¨ συνθηκών του τύπου ¨τρέχα να προλάβεις τα θερμικά¨ και ¨φύγε τώρα μην κόψει απότομα¨ ή ακόμα και ¨κόλλα στο βουνό μην πας κάτω¨. Οπότε βάζεις ώρες με ίδια η και περισσότερη ασφάλεια από ασφαλείς μέρες με θερμικά και σίγουρα πιο συχνά.

Νομίζω ότι γεμάτος και πανηδονισμένος από ώρες με μοτερ θα περιορίσω τις μέρες που αποφασίζω να απογειωθώ με θερμικά μόνο στις λαχταριστές. Περίεργες μέρες θα πηγαίνω για καφέ και γενικά θα περιμένω να μου αρέσει πολύ για να πετάξω ελεύθερο ή μοτέρ. Και για να μην πετάω τέτοιες μέρες πρέπει να λέω στον εαυτό μου ότι θα πετάξω δυο ώρες το απόγευμα ή αργότερα με παραμοτέρ.

Επίσης θα πολλαπλασιαστούν οι ώρες παραλίας.

Συμπεραίνω ότι αξιζει να το πάρω και ας μην μου ξαναμιλήσει ο δάσκαλός μου

Υ.Σ. Είναι προφανές ότι επειδή με χώσανε ΥΠΗΡΕΣΙΑ έχω ΧΑΖΕΨΕΙ και ξαναανοίγω αυτό το ΑΣΧΕΤΟ θέμα γράφωντας ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ που κανένας δεν καταλαβαίνει ως συνήθως και επειδή κάθε καλός διοικητής δεν θέλει να έχει ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ ή ακόμα χειρότερα ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ θέλω 25 μέρες ΤΙΜΗΤΙΚΗ και να μη ξαναμπώ υπηρεσία για να ισιώσω. Απολύστε με μην γίνει κάνα κακό

Να διάβαστε το παρακάτω να σιγουρευτείτε ότι έχω σαλτάρει

Καλό είναι να υπάρχει και άλλος τρόπος να κρατήσω την δεύτερη θέση στα τρίγωνα χωρίς να κινδυνεύω από κάνα κλείσιμο χαμηλά. Άνδρος Βόλο Κιθαιρώνα (να βγάλουμε φωτογραφίες παρέα κορφή) και πίσω πρώτη μέρα τζούφιου Μελτεμιού.

MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Δημοσίευσηαπό ian » Πέμ Μάιος 11, 2006 10:21 pm

Οντως ο στρατος κανει κακο!!(σκεφτεται το παραμοτερ σοβαρα)!!! :roll: :roll:

ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Μάιος 11, 2006 10:58 pm

Και εγω το έχω σκεφτεί το μοτέρι, Ενα πράγμα που πρέπει να σκεφτεί κανείς, εμένα τουλάχιστον είναι η νούμερο ένα ανυσυχία μου, είναι η συντήρηση και ο καλός έλεγχος λειτουργίας. Δεν σηκωνει λάθη σε αυτά τα πράγματα.

Επίσης οι απολαβές είναι σχεδόν πάντα συνάρτηση του κόπου. (γενικός κανόνας με εξέχουσα εξαίρεση το ελληνικό δημόσιο).

Αλλό πράγμα είναι να ανεβαίνεις με τελεφερίκ στα 4000 και άλλο με τα πόδια στα 2000.
Στην πρώτη περίπτωση βλέπεις ποιο πολλά πράγματα σε λιγότερο χρόνο λές και κανα "ουάου" αλλά η δεύτερη εμπειρία είναι αυτή που σου μένει.

Παρόλα αυτά θα ήθελα να έχω την εναλλακτική το πρωι και και το απόγευμα να πετάω με παραμοτέρ
το μεσημέρι κανονικά, τις μέρες με δυνατό αέρα αετό
τις μέρες με wave ανεμόπτερο, τις μέρες με βροχή ελικόπτερο, τις μέρες με καταιγίδα χαρταετό , τις με....

... "τελείωσε ο χρόνος μας κ. Ανδρεαδάκη, την επόμενη εβδομάδα ίδια ώρα"

.. θέλω να πετάω και τα βράδια .... επίσης θα ήθελα να έχω όνειρα μόνο με πτήσεις

θέλω θέλω θέλω, αχ τα είπα και ηρέμησα.
(ναι καλά)

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Μάιος 11, 2006 11:09 pm

andread\";p=\"6996 έγραψε:Αλλό πράγμα είναι να ανεβαίνεις με τελεφερίκ στα 4000 και άλλο με τα πόδια στα 2000.


Βρήκες τον ιδανικό άνθρωπο για να σου απαντήσει:

Δεν έχω καμία φιλοδοξία να ανέβω ούτε στα 5 μέτραμε τα πόδια αντίθετα έχω ξοδέψει αρκετές χιλιάδες ευρώ για να ανεβαίνω με τελεφερίκ στα 4000 και να χαζεύω τη θέα κάνοντας τσιγάρο

Ρε σε όλους τα ίδια λένε οι ψυχίατροι :?:

MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Δημοσίευσηαπό ian » Πέμ Αύγ 10, 2006 3:45 pm

Τakis που εισαι; πες μας κανα νεο, τι εγινε πως τα πας με το παραμοτερ; η ερωτηση γινετε απο καθαρο ενδιαφερον.


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες