Ημερομηνία Τρί Μάιος 06, 2025 1:16 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Κόρινθος-Ναύπλιο

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό coppertone » Τρί Απρ 14, 2009 11:31 am

… δεν ξέρω τι είδους ψυχονευρωτική προδιάθεση είναι αυτή που μας κάνει να πετάμε κρεμασμένοι σε 30 τετραγωνικά nylon ύφασμα (κι αυτά σκάρτα) ...
... νομίζω ότι κύριο συστατικό αυτής της τρέλας είναι η ματαιοδοξία της επίτευξης ... άλλες φορές καμουφλαρισμένη και υποβόσκουσα κι άλλες ξεκάθαρα έκδηλη ...

... όλοι φουσκώσαμε από περηφάνια όταν για πρώτη φορά :
- κάναμε την πρώτη ψηλή μετά την εκπαίδευση
- ανεβήκαμε πετώντας μέχρι την κορφή του βουνού
- πετάξαμε για πάνω από δύο ώρες
- πετάξαμε πάνω από 2.000 μ
- κάναμε το πρώτο τρίγωνο (έστω και 20km)
… κάπως έτσι εξασφαλίζουμε όλοι μας την ιδιάζουσα ψυχική μας ισορροπία και κάθε φορά που πετυχαίνουμε κάτι είναι σαν να πηγαίνουμε ταμείο για να εξαργυρώσουμε το τελευταίο επίτευγμα με τάλαντα ικανοποίησης ... και με τις εισπράξεις να ψαχτούμε για το επόμενο βήμα ...

... το Σάββατο λοιπόν πήγαμε ταμείο ... ημέρα με καθολική νεφοκάλυψη , ανέμους Β 3-4 και πιθανότητα βροχής για το απόγευμα , ξεκινήσαμε μαζί με τον Άρη από Κόρινθο με σκοπό να φτάσουμε Ναύπλιο ... με δυο paramoter SNAP 100 , το ένα πέταγε με Paramania Revolution και το άλλο με Paramania Fusion …
... απογειωθήκαμε από το λιμάνι της Κορίνθου με αρχική κατεύθυνση το κάστρο στο βράχο της Αρχαίας πόλης ... μετά πάνω από την εθνική προς Τρίπολη μέχρι τα Δερβενάκια ... από εκεί νοτιότερα προς Μυκήνες ... μια παράκαμψη προς το κάστρο του Άργους και γραμμή για Παλαμήδι ...

... δεν είμαι από αυτούς που συγκρίνουν το ελεύθερο με το paramoter αλλά από αυτούς που συμπληρώνουν το ένα με το άλλο ... αυτό που βλέπω είναι ότι πλέον το μηχανοκίνητο είναι πιο προσιτό ... υπάρχουν αξιόπιστες και σοβαρές προτάσεις για κάποιον που ενδιαφέρεται να διευρύνει τις επιλογές του είτε πετώντας παραπάνω (κάτι μέρες με αναστροφή που δεν κουνιέται φύλλο) είτε πετώντας σε διαφορετικές διαδρομές (πχ το Ανάβυσσος – Σούνιο – Ανάβυσσος μάλλον θα γινόταν δύσκολα με ελεύθερο) ... το θέμα είναι να πετάμε ...

... το κλου της πτήσης : έχοντας την πρόβλεψη κατά νου και βλέποντας βορειότερα τα σύννεφα να χαμηλώνουν , εγκαταλείψαμε την ιδέα της επιστροφής αν και είχαμε αρκετά καύσιμα (πήγαμε Ναύπλιο με 4lt) … αφού προσγειωθήκαμε , μαζέψαμε και συνεννοηθήκαμε με τον Φαρσαράκη για περισυλλογή , βλέπουμε έναν παππού (αρκετά κοτσονάτο για να καβαλάει ποδήλατο) να μας πλησιάζει και χωρίς να σταματήσει το ποδήλατο μας ρωτάει :
- μαζέψατε λεβέντες ?
- μαζέψαμε , του λέμε ,
- καλά κάνατε γιατί θα βγάλει καιρό , είπε ενώ απομακρυνόταν
... σε ένα τέταρτο μπήκε Β γύρω στα 4 και σε μια ώρα έπιασε βροχή !!!
... σαν το ανέκδοτο με τους ινδιάνους και τους μετεωρολόγους ...

coppertone
EN A
 
Δημοσ.: 25

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό basilis » Τρί Απρ 14, 2009 1:33 pm

simfono apolita file moy petao elefthero konta sta tria xronia kai skeftome na ksekiniso paramoter akribos gia to logo poy aneferes pio pano sigoyra den einai to idio me to eleftero.alla to thema einai na petame :wink:

basilis
EN A
 
Δημοσ.: 2

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό stavros » Τρί Απρ 14, 2009 1:59 pm

basilis έγραψε:simfono apolita file moy petao elefthero konta sta tria xronia kai skeftome na ksekiniso paramoter akribos gia to logo poy aneferes pio pano sigoyra den einai to idio me to eleftero.alla to thema einai na petame :wink:


Αφού το θέμα είναι να πετάτε ρε Βασίλη γιατί δεν πάτε στα trike που πετάνε γρηγορότερα και καλύτερα, η ακόμα γιατί δεν πάτε να μάθετε αεροπλάνο, θα πετάτε πιο συχνά και θα κάνετε και πιο μακρινά ταξίδια.
Το Ελεύθερο καμιά σχέση δεν έχει με το παραμοτέρ είναι άλλη η κουλτούρα του ενός, και άλλη του άλλου, ας μην μπερδεύουμε τον κόσμο.
Και για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο, αυτό είναι σχετικό άλλωστε, αλλά λέω ότι είναι δυο διαφορετικά πράγματα με διαφορετικές κουλτούρες και τρόπους πετάγματος.

stavros
Competition
 
Δημοσ.: 266

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό Agelos » Τρί Απρ 14, 2009 2:05 pm

Να βάλω και καινούργιες ιδέες :roll: .......... MIk βλέπεις? :roll: http://www.youtube.com/watch?v=v0KnYo9cJ0c

Agelos
Competition
 
Δημοσ.: 271

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό RIHAS » Τρί Απρ 14, 2009 2:07 pm

Σταυρό τώρα που είσαι αραχτος δεν αφήνεις τίποτα να περάσει ασχολίαστο εεε :lol: :lol:

BLOW UP,NOVA PHÖNIX,UP KENDO,NOVA XENON,EDEL SECTOR,AIRWAVE TEN,AIRWAVE FR2,AIRCROSS U4,OZONE ENZO.AIRCROSS-U6 SWING-CORE 3,BOOMERANG 10FLOW-SPECTRA
RIHAS
Competition
 
Δημοσ.: 241

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό coppertone » Τρί Απρ 14, 2009 3:20 pm

... ας υποθέσουμε ότι το parapente δεν είχε ανακαλυφθεί και ότι το πιο προσιτό μέσο για να πετάξει κανείς ήταν ένα μονοκινητήριο αεροπλάνο ή ένα ανεμόπτερο ... τότε σίγουρα θα πετάγαμε λιγότερο και οπωσδήποτε λιγότεροι ...

... ευτυχώς που κάποιοι ιδιόρρυθμοι μόδιστροι ράβουν σωβρακόπανα από nylon που ανεμοπορούν περίφημα (έστω και με 30km/h) … όλοι ξέρουμε ότι ο μισθοσυντήρητος αερόκαυλος έχει περιορισμούς ... κυρίως οικονομικούς ... βασικά εγώ πέταγα με ένα υδροπλάνο Cessna Caravan αλλά ρε γαμώτο δεν έβρισκα μπρελόκ στο ίδιο χρώμα με το αεροπλάνο και το πούλησα ...

... τις συγκινήσεις του parapente θα τις ζω με parapente .-
... με το paramoter σκοπεύω να ζήσω κι άλλες .-

... την Κυριακή πέταγα στο Βραχάτι και όταν προσγειώθηκα ήρθε ένας τουρίστας που εντυπωσιάστηκε και άρχισε να ρωτάει πράγματα ... από αυτά που ρώταγε κατάλαβα ότι σκάμπαζε ... κάποια στιγμή μου λεει ότι κι αυτός είναι πιλότος … αλήθεια ? του λεω ... και τι μου λεει : Αι φλαι εν Ειρμπας Α380 φορ Εμιρατς ... έμεινα ΜΑΛΑΚΑΣ ... ε λοιπόν ο άραβας από το Dubai , με 4.500 ώρες , που πέταγε συγκυβερνήτης με Airbus A380 , ζήλευε εδώ και καιρό το parapente και είπε ότι σύντομα θα το δοκιμάσει … κι όταν τον ρώτησα γιατί τέτοια επιθυμία , μου λεει : ‘ cause you fly it with your own hands … besides , if you fly you are already a pilot … νο ματερ γουατ γιου φλαι !!!
... ζήτησε το e-mail μου για να μου στείλει τις foto που τράβηξε και έφυγε ... εγώ πάλι δεν έκλεισα μάτι όλη νύχτα από τις περιγραφές του για το πόσο γλυκά πετάει το Α380 και πως ο υπολογιστής του δεν σε αφήνει να κάνεις λάθος ...

... τέλος πάντων ... είμαι άρρωστος … θα πετάω με ότι μπορώ και όσο μπορώ αλλά δε δίνω ούτε σέντσι σε ψυχολόγο ... όταν τα κονομήσω κι εγώ θα πετάω parapente , paromoter , ένα Agusta Bell κι ένα 737 ...

coppertone
EN A
 
Δημοσ.: 25

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό arisk » Τρί Απρ 14, 2009 4:51 pm

Φίλε Σταύρο και το παραμοτερ και το πλαγιάς στηρίζονται στο αλεξίπτωτο .
Αυτά τα δυο δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους .
Είναι σαν να λες ότι το ποδήλατο είναι το σωστό και αν θες να πας πιο πέρα καλύτερα να πάρεις αυτοκίνητο και όχι μηχανάκι.
Το αεροπλάνο λοιπόν δεν έχει καμία σχέση στην περίπτωση μας, δεν είναι αλεξίπτωτο , δεν μπορείς να πας όπου θέλεις, ούτε μπορείς να το βάλεις στο πορτμπαγκάζ. Πέραν του κόστους.
Σίγουρα υπάρχει διαφορά στον τρόπο πτήσης .
Πια είναι αυτή;
Στο ποδήλατο χρησιμοποιείς τα πόδια για όσο αντέχεις, ενώ στο μηχανάκι χρησιμοποιείς το γκάζι και κάνεις ξεκούραστα τις αποστάσεις.
Και στα δυο η βάση είναι η ισορροπία . Αν μπορείς να κάνεις ποδήλατο τότε σίγουρα μπορείς να οδηγήσεις ένα αυτόματο μηχανάκι.
Δεν θεωρώ λοιπόν λογικό να έχεις το μηχανάκι και το ποδήλατο και να επιλέγεις να μην μετακινηθείς καθόλου αν ο καιρός ή η διαδρομή δεν είναι κατάλληλα για το ποδήλατο . (κοινώς Para waiting)

Το παραμοτερ έχει και αυτό το πάθος της τεχνικής πτήσης όπως και το πλαγιάς πάνω στην ίδια βάση.
Θέλει και αυτό συνεχές μάθηση και επιδεξιότητα και σίγουρα σε αποζημιώνει σχεδόν πάντα. Δεν είναι καθόλου εύκολο να φτάσεις σε σημείο να περνάς πάνω από βουνά , να αλλάζεις σε σύντομο χρόνο μικροκλίματα και κατάτοπους καιρικά φαινόμενα . Αυτό και μόνο είναι μεγάλη πρόκληση, όπως είναι στο πλαγιάς το θερμικαρισμα και άλλα.

Όταν ο καιρός είναι καλός και η περιοχή προσφέρετε, σίγουρα είναι καλύτερα να κάνεις μια βόλτα με το ποδήλατο, αλλά όταν δεν κάνει παίρνεις το μηχανάκι και κίνησε γρήγορα και άνετα στις ανηφόρες και τα φανάρια.

Δεν υπάρχει περίπτωση να πετάξεις (παράδειγμα) από την Κόρινθο μέχρι την πάτρα στα 200μ ύψος με οποιοδήποτε άλλο πτητικό μέσο.

Πέραν αυτού τις παρακάτω φωτό δεν θα τις δεις ποτέ με το πλαγιάς.

Ξέρω ότι κάποιοι ενοχλούνται που το παραμοτερ τραβά όλο και περισσότερο κόσμο καθώς εξελίσσετε και προσπαθούν να περάσουν την άποψη ότι είναι διαφορετικό πράγμα..

Πριν δημιουργηθεί λοιπόν κάποιο πρόβλημα προτείνω να μεταφέρουμε την συζήτηση στο http://paramotor.thenet.gr/forum/viewtopic.php?t=10593

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό MIK » Τρί Απρ 14, 2009 7:19 pm

Agelos έγραψε:Να βάλω και καινούργιες ιδέες :roll: .......... MIk βλέπεις? :roll: http://www.youtube.com/watch?v=v0KnYo9cJ0c

Παιδιά ότι μας κάνει χαρούμενους είναι καλό. Το κοινό μας σημείο είναι ότι πετάμε με εξοπλισμό που μπορούμε να βάλουμε στο αμάξι μας. Πάντως πετάμε χαρούμενοι.

Είμαι Γαλλία και μόλις γύρισα από αγώνα speedriding στο valmerier με όλη την ομάδα της ΑΤΑΚΑ. Είδαν τα ματάκια μου απίστευτα πράγματα, απίστευτα πανιά, απίστευτους πιλότους...και απίστευτες τούμπες.

Πιστέψτε με οι δυνατότητες πτήσεις με 6-10-20-30-60 τετραγωνικά ύφασμα είναι απίστευτες και θα δούμε πολλά στο μέλλον.

Keep flying

Με ένα bobcat, ένα nano, ένα rush, ένα διπλό και ένα παραμοτέρ πιστεύω είμαι κομπλέ...DEALERS. Μη ξεχάσουμε ένα snowkite.

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό stavros » Τρί Απρ 14, 2009 7:26 pm

Τελικά παρεξηγήθηκα :D :D :D
Βέβαια πρώτη μου ερώτηση ήταν επίτηδες αρκετά προβοκατόρικη, και έδινε την ευκαιρία να απαντήσετε τεκμηριωμένα, ώστε να πείσετε όποιον έχει αμφιβολίες για το ποια είναι τα προτερήματα του παραμοτέρ έναντι των άλλων μηχανοκίνητων πτητικών μέσον.
Ως ένα σημείο τα βέβαια το καλύψατε αρκετά καλά και μπράβο σας, όπως και μπράβο Άρη για την προσπάθεια την σοβαρή που κάνεις στο χώρο του παραμοτέρ.
Από την άλλη βέβαια είπα ότι δεν κάνω διάκριση, στο αν είναι πιο καλό το ελεύθερο από το παραμοτερ, γιατί είναι θέμα γούστου και το τι ζήτα κανείς από την πτήση του, το οποίο είναι σεβαστό , έτσι και αλλιώς το καθένα έχει τα προτερήματα και μειονεκτήματα του, και είναι λάθος να μπαίνουμε στην λογική αυτή.
Και είναι λάθος γιατί όπως προανέφερα είναι δύο διαφορετικά πράγματα με διαφορετικό τρόπο πτήσης και κουλτούρα, καλό το παράδειγμα Άρη με το ποδήλατο και το μηχανάκι, αλλά και αυτά έχουν άλλη κουλτούρα το ένα με το άλλο.
Είναι αυτονόητα πράγματα αυτά και δεν θέλω να εμμείνω άλλο, παρά να πω μόνο το ότι το ένα είναι ελεύθερη πτήση και το άλλο μηχανοκίνητη, άρα και ο πιο αδαής καταλαβαίνει ότι είναι άλλο πράγμα. Για παράδειγμα αναφέρω ότι δεν είναι τυχαίο ότι η Γερμανική ομοσπονδία DHVπου χει το παραπέντε και τον αετό δεν περιλαμβάνει στις τάξεις της το παραμοτερ, αυτό ανήκει στην ομοσπονδία υπερελαφρών DULV.
Βέβαια το καταλαβαίνω ως ένα σημείο ότι μια καλή πηγή πιλότων προς το παραμοτερ είναι το ελεύθερο, και ως ένα σημείο προκειμένου να προσελκυστεί κόσμος είναι θεμιτό και καθόλου κακό να λέγεται και κάτι παραπάνω, αλλά το να λέγονται υπερβολές του ότι πάς όπου θες, δεν νομίζω ότι βοηθά στο να μπούνε καλές βάσεις στο αεράθλημα αυτό.
Γιατί έτσι θα μαζεύει τους κάτω του μετρίου παραπεντάδες του ελεύθερου που έχουν αποκτήσεις φοβίες και το παραμοτέρ τους δίνει την ευκαιρία να την κάνουν, το γνωστό – Στρίβην δια του παραμοτερ- , και το λέω αυτό γιατί ξέρω ήδη δύο παραδείγματα που έγινε αυτό, το αποτέλεσμα ήταν να μην συνεχίσουν ούτε στο παραμοτερ γιατί βρήκαν άλλα από αυτά που περίμεναν.
Γνώμη μου είναι να δοθεί προς τα έξω το παραμοτερ στις πραγματικές του διαστάσεις, χωρίς να βλέπουν οι του παραμοτερ το ελεύθερο ως αντίπαλό,(προσπαθώντας να το συγκρίνουν με το ελεύθερο) μιας και από εκεί θα πρέπει να ξεκινάνε για να μάθουν τα βασικά, φουσκώματα κτλ. ‘Έτσι θα μπορέσει να προσελκύσει συνειδητοποιημένους πιλότους που θα ξέρουν γιατί πάνε στο παραμοτερ, οι οποίοι θα γίνουνε και καλοί αθλητές και θα του δώσουν ακόμα καλύτερη ώθηση.

stavros
Competition
 
Δημοσ.: 266

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό ian » Τρί Απρ 14, 2009 7:52 pm

Εχε χαρη που δεν μπαινει πια ο T@kης στο foroum :mrgreen:


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό paramick » Τρί Απρ 14, 2009 8:14 pm

Η μηπως σας ειπανε οτι ζωνεσαι το παραμοτερ και εφυγες.............

Βενζινες,λαδια,μπουζια....κραδασμοι,βλαβες,εργαλεια,ανταλλακτικα...κουβαλα,ξεκουβαλα,επισκευασε...πιλοτος,μηχανικος,μετεορολογος.
Παραειναι πολυπλοκο για τους αραχτους,και δυσκολο για τους ανυπομονους :!: :!: :!:
Αααα και μην ακουσω γκρινιες και ζηλιες,γιατι μακρινα ξαδερφια ειμαστε..........
Αντε μη φωναξω τον Τ@κη :evil:

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό arisk » Τρί Απρ 14, 2009 8:55 pm

Φίλε Σταύρο δεν παρεξηγήθηκες απλά δεν κατάλαβες και λες τα ίδια για τα οποία σου απάντησα.

Και είναι λάθος γιατί όπως προανέφερα είναι δύο διαφορετικά πράγματα με διαφορετικό τρόπο πτήσης και κουλτούρα, καλό το παράδειγμα Άρη με το ποδήλατο και το μηχανάκι, αλλά και αυτά έχουν άλλη κουλτούρα το ένα με το άλλο.

Δεν είναι θέμα κουλτούρας μόνο, πετάνε και τα δυο με αλεξίπτωτο έχουν τον ίδιο χειρισμό.
Στο παράδειγμα με το ποδήλατο και το μηχανάκι ‘ και τα δυο έχουν ροδές και χρειάζονται τον ίδιο χειρισμό , Η μόνη διαφορά που έχει το ποδήλατο με το μηχανάκι είναι ότι το ένα το κινεί ο άνθρωπος και το άλλο ο κινητήρας. Φυσικά για να πας από το ποδήλατο στο μηχανάκι πρέπει να εξοικειωθείς με το γκάζι του

‘Βέβαια το καταλαβαίνω ως ένα σημείο ότι μια καλή πηγή πιλότων προς το παραμοτερ είναι το ελεύθερο, και ως ένα σημείο προκειμένου να προσελκυστεί κόσμος είναι θεμιτό και καθόλου κακό να λέγεται και κάτι παραπάνω, αλλά το να λέγονται υπερβολές του ότι πάς όπου θες, δεν νομίζω ότι βοηθά στο να μπούνε καλές βάσεις στο αεράθλημα αυτό.
Το 2008 εγώ προσωπικά έστειλα πάνω από 15 άτομα που θελαν να μάθουν παραμοτερ σε γνωστούς εκπαιδευτές αλεξιπτώτου πλαγιάς να πάρουν τουλάχιστον ΠΛ πλαγιάς για να προχωρήσουν μετά στο παραμοτερ.
Γιατί αν δεν ξέρεις ποδήλατο δεν μπορείς να οδηγήσεις μηχανάκι.
Όπως καταλαβαίνεις όλοι θα περάσουν πρώτα από το πλαγιάς και πάντα κάποιοι θα λένε ότι είναι πηγή πιλότων.
Και όταν λέω όπου θες εννοώ δίχως την ανάγκη του βουνού, εκεί που θες να πας με το πλαγιάς και δεν μπορείς. Άλλωστε υποτίθετο τους κανονισμούς τους μαθαίνουν στη εκπαίδευση πριν φτάσουν καν στο παραμοτερ.


Γνώμη μου είναι να δοθεί προς τα έξω το παραμοτερ στις πραγματικές του διαστάσεις

Ποιες είναι δηλαδή οι πραγματικές διαστάσεις; μήπως έχεις μείνει στην εποχή Καραπούλιου; όχι ότι έχω τίποτα με τον άνθρωπο .. Για την εποχή του ήταν πρωτοπόρος.

Σε προσκαλώ σε μια συνάντηση παραμοτέρ να δεις πως έχουν τα πράγματα σήμερα

Τελευταία επεξεργασία απο arisk την Τρί Απρ 14, 2009 9:06 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό george29041 » Τρί Απρ 14, 2009 9:04 pm

Και ομως συναθλητες ο φιλος Τ@ΚΗΣ περασε ως συφουνας απο ολα σχεδων τα exreme spor επιγραμματικα ¨καταδησεις, ελευθερη πτωση,παραπεντε ,παραμοτερ,κουμκαν,κεντημα,σκι και αλλα πολλα.
Γραψε τιποτα ρε Τ@κη μας ελειψες :lol:

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:
george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό Agelos » Τρί Απρ 14, 2009 9:17 pm

Για όποιον τον νοστάλγησε και θέλει να επικοινωνήσει :lol: :lol: http://www.taki.gr/Greek/profile.php , http://www.photophasma.gr :mrgreen: :mrgreen:

Agelos
Competition
 
Δημοσ.: 271

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Απρ 15, 2009 1:06 am

"",,,,,,,,,,,,,,,,το γνωστό – Στρίβην δια του παραμοτερ,,,,,,,,,,,,,,,!!!!! ""



να μου επιτρεψετε να εχω πολλα παραδειγματα συμφωνα με την ατακα του STAVROU και 'γω!!! :wink:


επισης τη συγγνωμη μου Αρη , αλλα με τιποτα δεν θα δεχομουν συγκρηση του να θερμικαρω , να μαθω να διαβαζω/εκμεταλευομαι συννεφα , και να ταξιδευω με αυτα και μονο,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :P

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,με την ορθοπεταλια,,,,,,,,,η το τσουλημα με ενα ποδηλατο σε μια κατηφορα :shock:

καλος η κακως ,,,αλλο το ενα και αλλο το αλλο,,,,, μοιαζουν και εχουν αρκετα κοινα,,,, αλλα το πιο ειναι πιο τεχνικο και απαιτητικο ,,, ας το κρινει ο καθενας μονος του!!!!!!!!

(διχως ο βαθμος δυσκολιας να κανει καποιο ανωτερο του αλλου απαραιτητα!)


,,,,,,,,,,,τελος για αλλη μια φορα (γιατι πιστευω οτι δεν ελαβες ακομα τις δαφνες που θα 'πρεπε),,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΣΥΓΧΑΡΗΤΙΡΙΑ!!!!,,,,,,,,,,,, εγω προσωπικα δεν ξερω και πολλους Ελληνες παγκοσμιους Recordman!!! 8)

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό stavros » Τετ Απρ 15, 2009 1:19 am

Ποιες είναι δηλαδή οι πραγματικές διαστάσεις; μήπως έχεις μείνει στην εποχή Καραπούλιου; όχι ότι έχω τίποτα με τον άνθρωπο .. Για την εποχή του ήταν πρωτοπόρος.

Άρη ο Καραπούλιος πέταγε πριν 15 χρόνια με διθέσιο paratrike δικιάς του κατασκευής και ήταν αξιοθαύμαστο αυτό που έκανε για την εποχή εκείνη, με τα μέσα που υπήρχανε.
Τώρα όσον αφορά την ερώτηση σου για το ποιες είναι οι πραγματικές διαστάσεις, εάν προσέξεις αυτά που ήδη σου έχω γράψει προσεκτικά, μιας και δεν σου είναι ευχάριστες οι επαναλήψεις, θα καταλάβεις ποιες πρέπει να είναι οι πραγματικές διαστάσεις.
Βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να τις καταλάβεις, εσύ και όσοι σκέφτεστε το ελεύθερο σαν ποδήλατο και το παραμοτερ σαν μηχανάκι, και πόσο μάλλον δεν καταλαβαίνετε ότι έχουνε διαφορετική φιλοσοφία σε όλα τους, και τα μόνα κοινά τους δεν είναι παρά η πτέρυγα που και αυτή κατασκευαστικά, πλέων αρχίζει σιγά σιγα να έχει διαφορετικές προσθήκες λόγο της διαφορετικών αναγκών που έχουν στην πτήση.
Και όσο βέβαια προσπαθείτε να βλέπετε ανταγωνιστικά το ελεύθερο, και δεν γίνεται κατανοητό ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, τεχνικά και ως τρόπος σκέψης.

Τώρα ως προς το αν είναι καλή πηγή το ελεύθερο προς το παραμοτέρ, βλέπω ότι έχεις άλλη άποψη και σε ενόχλησε που το ανέφερα, θέλω όμως να σημειώσω τα εξής: Δεν ξέρω αν έστειλες 15 μαθητές σε εκπαιδευτές να μάθουν ελεύθερο με σκοπό να πάνε στο παραμοτερ, δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω αφού το λές εσύ. Ξέρω όμως επίσης όπως και πολλοί που διαβάζουνε αυτό το φόρουμ, ότι πάρα πολλές φορές έχεις βάλει ποστ εδώ σχετικά με βιντεάκια από παραμοτερ. Αυτό δεν δείχνει ένα τύπο διαφήμισης του παραμοτερ προς τους πιλότους του ελέυθερου ώστε να τους κινήσεις το ενδιαφέρων;
Φαντάσου να έβαζε κάποιος του παραπέντε βιντεάκια στο φόρουμ των αετατζήδων;
Φυσικά και δεν το κατηγορώ και καλά έκανες και τα έβαλες γιατί κάνεις έναν αγώνα που τον χαίρομαι, όπως και ο Μικ που κάνει το ίδιο, αλλά Άρη δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι, πόσο μάλλον όταν η ίδια η πραγματικότητα τα αναδεικνύει.

stavros
Competition
 
Δημοσ.: 266

Re: Κόριθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό coppertone » Τετ Απρ 15, 2009 12:52 pm

Σύντροφοι ... απ’ όλα έχει ο μπαχτσές ...
... έχει άτομα που πετάνε μόνο ελεύθερο και η βαβούρα του paramoter τους ανατριχιάζει … έχει άτομα που πετάνε μόνο paramoter και δεν αντέχουν την ιδέα να χάσουν μια πτήση επειδή γύρισε πλάγιος ... σαφώς υπάρχει και μεσαίος χώρος ... ο καθένας , με ότι κι αν πετάει έχει ακολουθήσει μια μοναδική πορεία που δε μοιάζει με κανενός άλλου ... και ακολούθησε αυτήν την πορεία επειδή το ήθελε και τον ευχαριστούσε ... οι επιθυμίες δε λογοκρίνονται και το κυνήγι της επιθυμίας της πτήσης ο καθένας το αντιλαμβάνεται μοναδικά ... μην καθόμαστε να ξεψειρίζουμε τη μαϊμού για το τι είναι καλύτερο ... έτσι κι αλλιώς ο καθένας θα πάρει το δρόμο του ...

... η παρουσία του θέματος στο sky σαφώς και έχει λόγο ... νοιώθω ότι ανήκω στο ελεύθερο όσο ανήκω και στο paramoter … για την ακρίβεια κάθε Πέμπτη – Παρασκευή βλέπω καιρό και ψάχνω να βρω που θα πετάξω ελεύθερο ... αν οι συνθήκες υπόσχονται τσουλήθρα , να με συγχωρείτε αλλά θα πάω για paramoter …

... το paramoter έχει τόσες ομοιότητες με το parapente όσες και διαφορές , στο τέλος όμως όλοι τον ίδιο ουρανό μοιραζόμαστε ... να λείπουν οι αφορισμοί και οι εντάσεις ... πρωτίστως αρμόδιοι να ενημερώσουν τους επισκέπτες του sky είναι αυτοί που έχουν άποψη και για τα δύο (αν υπάρχουν τέτοιοι παρακαλώ περάστε) ... όποιος αρχάριος είναι φυγόπονος θα τα παρατήσει στην πρώτη δυσκολία με ότι και να ξεκινήσει ... αν γουστάρει να βρίσκεται στον αέρα , θα πετάει με ότι τον ευχαριστεί ... εδώ δεν υπάρχουν καρεκλάδες και ροκάδες ...

… και όπως είπε ένας σύγχρονος σοφός : άντρας δεν είναι αυτός που δεν τον παίρνει ... είναι αυτός που δοκίμασε και δεν του άρεσε ... ε λοιπόν , εγώ δοκίμασα και μου άρεσε ... πειράζει που στα πτητικά μου είμαι λίγο by … ο ήλιος καιει για μας τους gay …

... Σταύρο , δεν σε ξέρω αλλά σε εκτίμησα από την προσπάθεια που έκανες με τον πιτσιρικά σου ... ε ρε και να σου ζήταγε paramoter μετά από 3-4 χρόνια ... πλάκα θα είχε ... αλήθεια , τι θα του έλεγες ???

coppertone
EN A
 
Δημοσ.: 25

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό arisk » Τετ Απρ 15, 2009 2:30 pm

επίσης τη συγγνωμη μου Αρη , αλλα με τιποτα δεν θα δεχομουν συγκρηση του να θερμικαρω , να μαθω να διαβαζω/εκμεταλευομαι συννεφα , και να ταξιδευω με αυτα και μονο,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Φιλε vago
τα παραπάνω είναι απολύτως απαραίτητα και στο παραμοτερ όχι βέβαια όσο στο πλαγιάς αλλά είναι απαραίτητα γιατί και τα δυο πετάνε με τους ιδίους κανόνες. Αν δεν ξέρεις να διαβάζεις τον καιρό και να τον εκμεταλλεύεσαι κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή.


,,,,,,,,,,,τελος για αλλη μια φορα (γιατι πιστευω οτι δεν ελαβες ακομα τις δαφνες που θα 'πρεπε),,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΣΥΓΧΑΡΗΤΙΡΙΑ!!!!,,,,,,,,,,,, εγω προσωπικα δεν ξερω και πολλους Ελληνες παγκοσμιους Recordman!!!

Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια αλλά αυτά ανήκουν σε όλους αυτούς που εργαστήκαν για αυτό το σκοπό και είναι πολλοί. Από πιλότους πλαγιάς εκπαιδευτές παλαίμαχους πιλότους υπερελαφρων , μέχρι την ΕΛΑΟ.
Λυπάμαι και δεν χάρηκα τα 463χιλ γιατί δεν καταφέραμε να βάλουμε την Ελλάδα για πολλά χρόνια στα στόματα όλου του κόσμου.

STAVRO
Βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να τις καταλάβεις, εσύ και όσοι σκέφτεστε το ελεύθερο σαν ποδήλατο και το παραμοτερ σαν μηχανάκι, και πόσο μάλλον δεν καταλαβαίνετε ότι έχουνε διαφορετική φιλοσοφία σε όλα τους, και τα μόνα κοινά τους δεν είναι παρά η πτέρυγα που και αυτή κατασκευαστικά, πλέων αρχίζει σιγά να έχει διαφορετικές προσθήκες λόγο της διαφορετικών αναγκών που έχουν στην πτήση.

Πετώ 15 χρόνια ελεύθερο και έχω λάβει μέρος σε αρκετούς αγώνες, ξέρω πολύ καλά την φιλοσοφία του πλαγιάς και του παραμοτερ
Το παράδειγμα με το μηχανάκι είναι μια ρεαλιστική προσέγγιση και όχι φιλοσοφία πτήσης.

Όσο για την πτέρυγα ( ρεαλιστικά) είναι σχεδόν ίδια .
Η διαφορά είναι ότι είναι μηχανάκι με ταχύτητες και όχι αυτόματο.
Αυτή είναι η εξέλιξη. Έχει αργό (για θερμικαρισμα δίχως κινητήρα), νορμάλ (σαν αλεξίπτωτο πλαγιάς), ρεφλέξ (για ταχύτητα και ασφάλεια) και επιτάχυνση για ανώτατη ταχύτητα και ασφάλεια. Ότι θέλεις από αυτά χρησιμοποιείς.


πάρα πολλές φορές έχεις βάλει ποστ εδώ σχετικά με βιντεάκια από παραμοτερ. Αυτό δεν δείχνει ένα τύπο διαφήμισης του παραμοτερ προς τους πιλότους του ελέυθερου ώστε να τους κινήσεις το ενδιαφέρων;
Φαντάσου να έβαζε κάποιος του παραπέντε βιντεάκια στο φόρουμ των αετατζήδων;


Εκτός από μερικές δημοσιεύσεις για εξοπλισμό εχω πολύ καιρό να δημοσιεύσω πτήση στο sky γιατί όπως ανέφερα μερικοί ενοχλούνται, μάλιστα προτρέπω και του άλλους να μην το κάνουν απ΄τη στιγμή που είχαμε την ευγενική χορηγία το http://paramotor.thenet.gr/forum/



Φυσικά και δεν το κατηγορώ και καλά έκανες και τα έβαλες γιατί κάνεις έναν αγώνα που τον χαίρομαι, όπως και ο Μικ που κάνει το ίδιο, αλλά Άρη δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι, πόσο μάλλον όταν η ίδια η πραγματικότητα τα αναδεικνύει.

Σίγουρα δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε ,το αντίθετο μάλιστα πρέπει να έχουμε ανοιχτό μυαλό και να δεχόμαστε την εξέλιξη όπως έχει χωρείς να μειώνουμε και να αφορίζουμε το ένα ή το άλλο δίχως να γνωρίζουμε και τα δυο.

Και όσο βέβαια προσπαθείτε να βλέπετε ανταγωνιστικά το ελεύθερο, και δεν γίνεται κατανοητό ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, τεχνικά και ως τρόπος σκέψης.

Όσο για την σύγκριση που λες μόνο οι πιλότοι πλαγιάς την κάνουν και περισσότερο αυτοί που δεν έχουν καμία σχέση με το παραμοτερ.
Γι αυτό και στο λόγο μου φαίνεται η ενόχληση μου.

Σου υπενθυμίζω τη έγραψα παραπάνω για να μην παρεξηγούμε.

Όταν ο καιρός είναι καλός και η περιοχή προσφέρετε, σίγουρα είναι καλύτερα να κάνεις μια βόλτα με το ποδήλατο, αλλά όταν δεν κάνει παίρνεις το μηχανάκι και κίνησε γρήγορα και άνετα στις ανηφόρες και τα φανάρια..

Για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν αυτά που λέω η δεν τα πιστεύουν , λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω από το να τους προσκαλέσω σε μια συνάντηση παραμοτορ να τα ζήσουν και να αποκτήσουν ολοκληρωμένη άποψη .
Γιατί η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό stavros » Τετ Απρ 15, 2009 2:57 pm

Το θέτεις σε καλή βάση coopertone (συγνώμη δεν ξέρω το κανονικό σου όνομα) δείχνεις ότι είσαι συνειδητοποιημένος και ξέρεις να διαχωρίζεις τα πράγματα.
Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πω, αλλά και εσύ δεν με έπιασες ακόμα, (ότι το παραμοτερ είναι κάτι διαφορετικό και δεν πρέπει να το συγκρίνει κάποιος με την ελεύθερη πτήση), άλλα πράγματα σου δίνει το ένα και άλλα το άλλο.
Και το λέω αυτό γιατί έχω συγκεκριμένο παράδειγμα παραμοτερα γνωστού και από αυτούς που θεωρείτε <<καλούς>> στον χώρο σας από Αθήνα, ο οποίος έρχεται αρκετά συχνά και πετάει στο χώρο που χρησιμοποιούμε ως εκπαιδευτικό στην Πρέβεζα. Σε αρχάριους και καινούργιους μαθητές του παραπεντε που κάνανε συζητήσεις μαζί του για να μάθουν τι είναι το παραμοτέρ, στην προσπάθεια του να τους πει πράγματα στην ουσία έκανε επίθεση στο ελεύθερο. Αυτά βέβαια μου τα μετέφεραν και έμεινα έκπληκτος, γιατί μέχρι τότε δεν είχα καταλάβει ότι υπάρχει τέτοια λασπολογία από ανθρώπους του παραμοτερ προς το περαπεντε, ειλικρινά ούτε κρύο μου κάνει το παραμοτερ ούτε ζέστη, και το βλέπω με συμπάθεια, αλλά με ενοχλεί όταν προσπαθούν να τα συγκρίνουν και να τα παρουσιάζουν λες και είναι το ίδιο.
Αυτό ευνοούσα όταν έγραψα να δοθεί στις σωστές του διαστάσεις και όχι να πέφτετε στην παγίδα του να συγκρίνετε (δεν ευνοώ εσένα προσωπικά). Δεν θέλω να μπω σε τεχνικά κομμάτια σε τι διαφέρει το παραμοτερ με το παραπεντε και τι μπορεί να κάνει το ένα και το άλλο γιατί δεν θέλω να θεωρηθεί ότι κάνω διακρίσεις, και ούτε το θέλω γιατί σέβομαι το σπορ σας.
Το σίγουρο είναι ότι δεν έχουνε καμία σχέση τόσο σαν τρόπο σκέψης στην πτήση, όσο και σαν νοοτροπία γενικά.
Τώρα τι θα έλεγα στο γιό μου; :D Φυσικά ότι λεω και σε μαθητές μου που εκδήλωσαν ενδιαφέρων, μάθε πρώτα ελεύθερο και μετά να πας σε ένα σοβαρό άνθρωπό του χώρου του παραμοτερ ώστε να πάρεις σωστές βάσεις και να το κάνεις με ασφάλεια.
Πραγματικά δεν έχω πρόβλημα αυτό μπορούνε να το επιβεβαιώσουν και οι μαθητές μου, και μην βάζεις και το δάχτυλό σου στην φωτιά φίλε coopertone γιατί δεν αποκλείετε να με δείς καμιά πέρα να πετάω με παραμοτερ, πράγμα που δεν το θεωρό καθόλου απίθανο να το κάνω κάποια στιγμή στο μέλλον.
Βέβαια αν το κάνω δεν θα το κάνω γιατί θα μπορώ να πηγαίνω παντού :D :D :D

stavros
Competition
 
Δημοσ.: 266

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό coppertone » Τετ Απρ 15, 2009 4:51 pm

... Νεκτάριος είναι το όνομα ...

... χαίρομαι που υπάρχουν στον τόπο μας εκπαιδευτές τόσο ανοιχτοί (ώστε να ψήνονται και για paramoter) και με τέτοια εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους (ώστε να αντέχουν να βλέπουν το βλαστάρι τους στην πρώτη του ψηλή) ... ζηλεύω τον πιτσιρικά που έχει τέτοιο πατέρα ... (με τη γυναίκα σου πως καθάρισες ???) ...
... πιστεύω ότι όπως ακριβώς οι καλοί πιλότοι paramoter είναι και καλοί πιλότοι parapente , ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ οι καλοί εκπαιδευτές parapente θα γίνουν καλοί εκπαιδευτές paramοter ...

... σε μια πτήση από Βραχάτι προς το κάστρο της Αρχαίας Κορίνθου , όταν μπήκα σε ένα σχετικά δυνατό θερμικό , άφησα το γκάζι , μάζεψα τα trim , γύρισα και το κύκλωσα ... παρόλο που δεν είχα vario , βασίστηκα στο vertical speed του gps και δουλεύοντας ρελαντί ανέβηκα ~300μ ... ε , αυτή η δυνατότητα να περνάς από το ένα είδος της πτήσης στο άλλο προσωπικά με ερεθίζει ... για την ώρα δεν έχω επιχειρήσει οργανωμένα «μικτές» πτήσεις αλλά κάτι θα κάνω στο μέλλον ...

... τώρα , για τον τύπο που αναφέρεσαι δεν έχω να πω κάτι ... μπορώ μόνο να μιλήσω για το άτομο μου ... η αυτοεκτίμηση μου δεν πηγάζει από το γεγονός ότι πετάω paramoter ... συνεπώς δε βρίσκω λόγο να θάβω το ελεύθερο ...

coppertone
EN A
 
Δημοσ.: 25

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό stavros » Τετ Απρ 15, 2009 11:03 pm

Καλά τα λες Νεκτάριε, όσον αφορά το θέμα παραμοτέρ.
Τώρα ως προς το πρώτο θέμα σχετικά με τον μικρό είναι ολόκληρο ιστορικό, και βέβαια αλλάζουμε και το θέμα του ποστ, αλλά ποιος νοιάζεται για αυτό;; ότι θέλουμε κάνουμε, άλλωστε μόνοι μας γράφουμε το καλύψαμε εκτενώς, και πάμε παρακάτω :D

(ΜΙΚ ώρα για διαφημίσεις πέτα ένα speed flying στο ενδιάμεσο, έχουμε θεαματικότητα :D )

Με την Γυναίκα σχετικά με τον μικρό δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα, άλλωστε όταν τον ξεκίνησα δεν είχε πρόβλημα μιας και το κάναμε για παιχνίδι, τον είχε δει να πετάει και από το λόφο και μάλιστα είχε πλάκα. Όταν είδα ότι πάμε για πτήση και το ανακοίνωσα τελικά, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκε, αλλά ούτε έφερε και ιδιαίτερες αντιρρήσεις, και οι ελάχιστος ενδοιασμός που είχε πιστεύω ότι προκλήθηκε από τους γύρο,( παππούς -γιαγια όταν το έμαθαν).
Βέβαια δεν ήρθε να δει όταν θα πέταγε γιατί δεν θα άντεχε την αγωνία, και αυτό είναι φυσιολογικό ως μαμα πιστεύω, εδώ δεν είχε έρθει η δική μου να με δει ποτέ πως πετάω γιατί φοβότανε.
Όσον αφορά εμένα δεν είχα ενδοιασμούς ότι θα τα πήγαινε καλά, γιατί με βάση την λογική και την εμπειρία μου δεν έβλεπα ότι μπορεί να δημιουργηθεί ιδιαίτερο πρόβλημα, στην εκπαίδευση τα είχαμε πάει μια χαρά, ο καιρός τέλειος, ο εξοπλισμός άριστος.
Βέβαια δεν το κρύβω ότι για κάποια δευτερόλεπτα πήγε να με πιάσει το πατρικό, και να αγχωθώ περισσότερο από το κανονικό, όμως κατευθείαν πρυτάνευσε η λογική, σκέφθηκα ότι όλα συνηγορούν στο ότι είμαστε οκ για την πτήση και αυτό κατευθείαν το έδιωξα και το είδα όπως πρέπει να το βλέπει ένας εκπαιδευτής.

Ο Λεπέσης ο Χάρης μου ζήτησε σε ένα ποστ που είχαμε στο φόρουμ του Ήπειρος να πω μερικά πράγματα από την εμπειρία, οπότε παραθέτω το παρακάτω που είχα γράψει στον Χάρη.
Και το κάνω γιατί πιστεύω ότι είναι καλό να μοιράζονται τέτοιες εμπειρίες.
-------------------------------------------------------------------------------

Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια.
Λοιπόν Χάρη είναι μεγάλη ιστορία, και τα συμπεράσματα της εμπειρίας αρκετά σημαντικά, θα προσπαθήσω όσο πιο συνοπτικά να αναφερθώ σε αυτά.

Διθέσια πτήση:
Γενικά δεν ήθελα να τα πετάξω και τα δυο τα μικρά διθέσιο πριν μεγαλώσουν λίγο και να μπορούνε να κατάλαβαίνουνε καλύτερα κάποια πράγματα. Σαν όριο εφόσον το θέλανε είχα βάλει την ηλικία μετά τα 6 χρόνια, ο Απόστολος άρχισε να μου ζητά επίμονα όλο το καλοκαίρι που έκλεισε τα 5 να πετάξει, και όλο του έβρισκα δικαιολογίες ότι δεν κάνει ο καιρός. Τέλος καλοκαιριού αρχές Σεπτεμβρίου τον πήρα στο βουνό για βόλτα γιατί είχα μαθητές να πετάξουνε, και εκεί που μίλαγε κάποιος μαζί του τον ρώτησε, ‘ Απόστόλη έχεις πετάξει διπλό’ και αυτός απάντησε με έμφαση ‘όχι ο πατέρας μου όλο με κοροϊδεύει μια μου λέει ότι έχει πολύ αέρα, και μια ότι δεν έχει καλό αέρα’. Μόλις το άκουσα αυτό ταρακουνήθηκα, έτσι και τον πέταξα με το μονό μιας και ήτανε πολύ ελαφρύς, κάναμε μισή ώρα πτήση και top- landing ξετρελάθηκε. Το ίδιο και με την Ειρήνη την πέταξα στα 5 πρώτη φορά αφού και αυτή το ζήτησε αρκετά πρώτα.
Από τότε έκανα αρκετά διθέσια και με τα δύο μικρά, τα οποία δεν είχανε κανένα απόλυτος πρόβλημα εξοικείωσης άλλωστε και τα δύο από μωρά βλέπουνε τα αλεξίπτωτα, και τους ήτανε απόλυτα φυσιολογικό.

Εκπαίδευση:
Τον Απόστολο τον είχα πάρει , κάποιες φορές και είχα ασχοληθεί λίγο μαζί του, όχι με σκοπό να πετάξει αλλά απλός να παίξει με το αλεξίπτωτο και να περάσουμε κάποιο χρόνο παίζοντας, όπως όταν πάμε για ποδήλατο για παράδειγμα.
Το καλοκαίρι που πέρασε που μόλις μπήκε στα 10 τον ξεκίνησα μαθήματα μαζί με τους άλλους μαθητές, στόχος μου δεν ήτανε να πετάξει ψηλή, αλλά να κάνει επίγειες και πτήσεις από το λοφάκι που είναι 10-15 μέτρα και γενικά να έχει κάποια δραστηριότητα, ψηλή είχα σκοπό να τον βάλω να κάνει στα 11.
Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης ποτέ δεν τον ζόρισα, τον άφηνα να κάνει όσο θέλει, μετά πήγαινε για μπάνιο ( είναι δίπλα η θάλασσα).Κάθε που πήγαινα για εκπαίδευση με άλλους του έλεγα να έρθει, όταν μου έλεγε ‘θέλω να παίξω κα λέω ν μην έρθω’ ποτέ δεν τον ζόρισα, του έλεγα οκ Απποστόλη.
Κάποιες φορές του έκανα και μόνο του κάποια ιδιαίτερα, δηλαδή του αφιέρωσα και προσωπικά χρόνο, στο γκρουπ που τον έκανα ήτανε μικρό το εύρος των ηλικιών,( από 17 έως 21) οπότε του άρεσε και η παρέα και τα αστεία, ένιωθε μέλος της ομάδας.
Η επιβράβευση και η παρότρυνση τον έκανε να το κάνει με κέφι και γενικά το όλο χαρούμενο κλίμα.

Η πτήση:
¨Όπως είπα δεν είχα σκοπό να τον βάλω να κάνει ψηλή, στην πορεία όμως κατάλαβα ότι αν δεν τον άφηνα να πετάξει, θα έχανε το ενδιαφέρων του και θα απογοητευόταν. Και δεν είχα λόγο να μην τον βάλω να πετάξει πλέων αφού τα πήγαινε πολύ καλά, όμως θα έπρεπε να τον προετοιμάσω καλά, και να πετάξει σε εύκολο μέρος με ιδανικές συνθήκες, ( όπως κάνω με όλους τους νέους βέβαια)
Έτσι έκανε αρκετές χαμηλές στο λόφο, του πήρα και δικό του αλεξίπτωτο, το έκανα διπλά δίνοντάς του τα φρένα στον αέρα, όλες οι ενδείξεις ήτανε καλές οπότε κα προχώρησα. Τον Αύγουστο τελικά έκανε δύο ψηλές πτήσεις μόνος του και τα πήγε καλά. Και το χάρηκε αφάνταστα, ξετρελάθηκε μπορώ να πω.

Κατάλληλη Ηλικία:
Σε καμία περίπτωση δεν προτείνω την ηλικία των 10 ετών για να ξεκινήσει κάποιος, ο Απόστολος είναι ειδική περίπτωση γιατί και για την ηλικία του είναι εφυές παιδί, μεγάλωσε μέσα στα αλεξίπτωτα, κάναμε πολλά διθέσια, και του αφιέρωσα πολύ χρόνο, δεν παύει ένα δεκάχρονο παιδί να είναι ένα <<μωρό>>.
Καταλληλότερη μικρότερη ηλικία για να ξεκινήσει κάποιος θεωρώ από την εμπειρία μου την ηλικία των 12 χρόνων, όπως για παράδειγμα ο Raul Rodrigues όπου και αυτού ο πατέρας του ήταν εκπαιδευτής και για ένα χρόνο τον έβαζε να κάνει μόνο τσουλήθρες (αλλά και ο Μαρτιν από τα Σκόπια ξεκίνησε στα 12 και στα 17 στον αγώνα της Δραμας ήταν στους πρώτους). Σαν προϋπόθεση όμως στην ηλικία των 12 θα πρέπει ο ίδιος ο πατέρας ή η μητέρα να πετάει ώστε να αφιερώσει χρόνο στο παιδί.
Η ιδανική ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί με εκπαιδευτή κατά την γνώμη μου είναι η ηλικία των 14, στην εφηβική ηλικία αυτή τα παιδία απορροφούν καλύτερα ότι τους λες και μπορούνε να αποδώσουνε πού καλά ότι τους ζητάς .
Δεν είναι τυχαίο ότι στην Γερμανία μπορεί να ξεκινήσει κάποιος επίσημα μαθήματα στα 14, οι Γερμανοί το έχουνε μελετήσει και δεν το έχουνε τυχαία αυτό το όριο, σε αντίθεση με εμάς που έχουμε το όριο των 16 λες και είναι δίπλωμα για μηχανάκι Smile .
Εγώ πάντως σαν εκπαιδευτής θα μου άρεσε να ξεκίναγα με 14 χρονα, πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη ηλικία εφόσον το θέλουν και αυτά να βάλεις καλές βάσεις ώστε να εξελιχθούν σαν καλοί αθλητές στο μέλλον.


Με τον Απόστολο πάντως αυτό που έκανα ήτανε να μην το πιέσω ποτέ σε καμία φάση, (μάλλον το αντίθετο έγινε ) όσο αφορά το μέλλον ούτε πρόκειται να το κάνω, ας πετάει το παιδί αν θέλει για το κέφι του. Τώρα αν θέλει να προχωρήσει στο μέλλον ώστε να το δει και αθλητικά αυτό είναι άλλο θέμα ,ο χρόνος θα το δείξει αυτό αλλά και ο ίδιος θα το κάνει μόνος του

stavros
Competition
 
Δημοσ.: 266

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Απρ 16, 2009 4:17 pm

Όταν είμασταν 10 χρονώ όλοι δε θέλαμε να πετάξουμε?

Κάποιοι θέλουν γρήγορα, κάποιοι θέλουν από σύννεφο σε σύννεφο και άλλοι όποτε τους καπνίσει. Κάποιοι το κατάφεραν στα 10 κάποιοι στα 72.

Εσύ ξέρεις γιατί σε γλύφω. Από τους μοτεράδες θέλω τράκα.

Ας αντιμετωπισουμε όλοι όμως το κοινό πρόβλημα "τι διάολο να χωρέσω στο αμάξι" και ας απολάυσουμε αυτές τις άγιες μέρες πετώντας σβέλτα.

Ταχύτητα ίσον ασφάλεια. Με καμιά 90 άρα είστε υπερασφαλείς σας την προτείνω ανεπιφύλακτα. Με μοτέρ και μη.

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό paramick » Πέμ Απρ 16, 2009 5:03 pm

Σταυρο,διαβασα με πολυ προσοχη το ποστ σου και ομολογω οτι ενθουσιαστηκα.
Παρ οτι δεν εχω ακομη παιδι,με γοητευσε η καθαροτητα της σκεψης σου καθως και ο τροπος που χειριστηκες τις λεπτες ισορροπιες μεταξυ των θελω-πρεπει-μπορω ,των παιδιων η των γονιων.
Ειδικα η στιγμη, οπου αποσυνδεεις αυτο το καλωδιακι μεσα στο μυαλο σου,και απο μπαμπας γινεσαι εκπαιδευτης..........και αφηνεις το παιδι σου να πεταξει solo ειναι....ειναι...(μαλλον δεν περιγραφεται).
Και το καλλιτερο,ο πιτσιρικας εχει απολυτη εικονα του ποσο τυχερος ειναι :lol:
Τα σεβη μου.........

Α! Και ευχες για το Πασχα 8) 8) 8)

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό ian » Πέμ Απρ 16, 2009 6:28 pm

Εμενα ολο αυτο μου φαινεται σαν παραδεισος..
Ειναι δυνατον εφοσον θα του αρεσει του παιδιου, με τετοια καλη ψυχολογια που θα εχει για το παραπεντε, να μην γινει ενας πολυ καλος πιλοτος;
Εγω παρολο που ξεκινησα στα 34 μου και ημουν ανεξαρτητος απο τους γονεις μου, τους το ειπα ενα χρονο μετα :shock:
Μπραβο μπραβο!!! μικρε Αποστολε αν και ισως δεν το καταλαβαινεις συνηδειτα, εισαι πολυ τυχερος!!
Καλη συνεχεια :D :D


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: Κόρινθος-Ναύπλιο

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Πέμ Απρ 16, 2009 9:37 pm

Γειά σας και από μένα, και βασικά καλό Πάσχα και Καλή Aνάσταση σε όλους, και ανάσταση γενικότερα, για όλους και σε όλες μας τις δραστηριότητες, σε ότι αγαπάμε και σε ότι μας χαροποιεί.

Θα ήθελα διαβάζοντας τα παραπάνω να σκεφτείτε την έννοια του "Πανηδονισμού" (βλ. ΜΙΚ).

Και τι είναι αυτό? Να χαίρεσαι με ότι πετάει και να σέβεσαι όποιον πετάει με ότι και να πετάει.

Επείδή έχω πετάξει με διάφορα ιπτάμενα μέσα και έχω έρθει σε επαφή με διάφορους ανθρώπους από διάφορες ομάδες και με διάφορες νοοτροπίες, αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι η νοοτροπία είναι ατομική και χαρακτηρίζει τον κάθε ένα ξεχωριστά, και δεν υπάρχει ομαδική ταμπέλα.

Σε όλους αυτούς τους χώρους από τους οποίους έχω περάσει τα τελευταία 21 χρόνια, έχω καταλάβει ότι οι καλύτεροι, οι πραγματικά προχωρημένοι και οι διακεκριμένοι σε κάποιον ιπτάμενο χώρο, είναι αυτοί που σέβονται τους πάντες, και ικανοποιούνται από τα πάντα.

Ο,τι κάνεις έχει κάτι να σου δώσει κάτω από κατάλληλες συνθήκες, μπορεί να σε ευχαριστήσει, να σε τρομάξει να σε κάνει θεό, και να σε καταστρέψει επίσης. Δεν έχει σημασία τι πετάς, αρκεί να πετάς και αυτό να σε κάνει να χαίρεσαι. Η συσκευή απλά προσαρμόζει αυτό που προσωπικά είσαι με τον ουρανό. Αυτό που έχει σημασία είναι όχι με τι πετάς αλλά πώς το πετάς, γιατί μέσα σε κάθε σπορ υπάρχει και το Ranking, σε πράγματα που έχεις επιτύχει σε ατυχήματα και φόβους που έχεις μαζέψει, σε συγκίνηση και ευχαρίστηση που έχεις αθροίσει στο χρόνο που έχεις αφιερώσει.

Με απλά λόγια έχει κάποια σημασία το τι πετάς σε σχέση με το τι απαιτεί αυτό από εσένα, αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει το πως το πετάς.

Οι άνθρωποι που πετάμε είμαστε λίγοι, παράξενοι, λίγο περιθωριακοί για τους άλλους και λίγο βλαμμένοι κατά άλλους, είμαστε αυτοί που ρισκάρουν, και όλοι μας έχουμε επιλέξει να πετάμε με κάτι ανάλογο με την ιδιοσυγκρασία μας. Εχουμε όμως κάτι κοινό που πρέπει να μας ενώνει και να μην κάνουμε μικρές άσημες και αδύναμες ομάδες, αλλά να ενωθούμε όλοι, με παραπέντε, αετούς , παραμοτέρ, trikes, υπερελαφρά τριών αξόνων, ανεμόπτερα, μοτοανεμόπτερα, αεροπλάνα, ελικόπτρα κλπ, με μια κοινή νοοτροπία αλληλεγκύης και αλληλουποστήριξης, με ένα κοινό πράγμα που να μας ενώνει, τη λεγόμενη "αεροσύνη".

Καλό Πάσχα σε όλους

Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Επόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες