Χρήστος Λάππας έγραψε:Με την κατάσταση να έχει εξελιχτεί όπως βλέπουμε στο 01:10, υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να είχε κάνει ο πιλότος για να το σώσει; Ή μόνο εφεδρικό;
Στο 1:10 τα πράματα είναι ζόρικα. Αλλά έχουν ήδη περάσει 10 πολύτιμα δευτερόλεπτα που είναι αιώνες σε τέτοιες περιπτώσεις.
Στο 1:02 το δεξί χέρι καλά κάνει και αφήνει τον ιμάντα. Στο καπάκι τον ξαναπιάνει. Άστονε το ρημαδοιμάντα, υπάρχουν πολλά πολυ πιο εποικοδομητικά πράματα που θα μπορούσε να κάνει αυτό χέρι, το να κρατάει τον ιμάντα δεν είναι ένα από αυτά (αυτή τη δουλειά την κάνει ήδη το καραμπίνερ).
1:04 η αριστερή μεριά μας έχει χαιρετήσει και βλέπουμε ότι και το αριστερό είναι στον αντίστοιχο ιμάντα. Στο καπάκι, βλέπουμε ότι και το δεξί εξακολουθεί να είναι εκεί και μετά βλέπουμε (1:05) ότι το δεξί μπατζάκι του τζην του πιλότου έχει δυο μικροσκισίματα κοντά στο δεξί γόνατο.
1:06 το δεξί χέρι αφήνει τον ιμάντα για να κάνει κωλοδάχτυλο στην πτέρυγα. Το αριστερό ακόμα στον ιμάντα. Προφανώς η πτέρυγα εξαγριώνεται από τη χειρονομία αυτή και βρίσκει ευκαιρεία, αφου τα χέρια ούτως ή αλλως δεν κάνουν κάτι ουσιώδες να εκδικηθεί και γι αυτό ξαναβλέπουμε τα πόδια στο 1:07.
Στο καπάκι ξαναβλέπουμε τον αριστερό ιμάντα αλλά πολύ γρήγορα βλέπουμε και το αριστερό χέρι πεισματικά επάνω του και μετά βλέπουε ότι ο αριστερός έχει πάρει φόρα και έχει περάσει το δεξί. Ουπς.
Εδώ είναι το σημείο (και σίγουρα όχι πριν) που τα χέρια θα έπρεπε να είναι στους ιμάντες, να τους τραβήξουν με δύναμη μπας και προλάβουν να τους ανοίξουν αν και απ' ότι βλέπουμε το twist είναι ήδη προχωρημένο και ακόμα στρίβει, παίζεται αν θα προλάβαινε να κάνει κάτι. Βλέπουμε πάντως καθαρά ότι η γρήγορη μεριά είναι η αριστερή και το αριστερό φρένο, που θα έπρεπε να είχε κάνει κάτι εδώ και 7 ολόκληρα δευτερόλεπτα, κάθεται μαζί με το αριστερό χέρι και φυλάνε τον αριστερό ιμάντα. Στο 1:08 βλέπουμε και το δεξί που πάλι κρατάει το δεξί ιμάντα, πιο χαμηλά, μαζί με το δεξί φρένο και αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος για την πτέρυγα να συνεχίσει ανενόχλητη το twist της.
Στο 1:15 φαίνεται καθαρά ότι η πτέρυγα βαρέθηκε το twist και αποφάσισε να βάλει το κεφάλι κάτω και να το παίξει φυγοκέντριση. Το παιχνίδι είναι κατά 99% χαμένο, πιθανή απώλεια αισθήσεων, περαιτέρω σκίσιμο του τζην και πιθανή ζημιά στο vario. Ώρα για εφεδρικό.
Στο 1:20 βλέπουμε πολύ ενδιαφέροντα cumulus πάνω από την Αγόριανη καθώς και το χιονοδρομικό του Παρνασού. Εάν ο πιλότος καταφέρει να ξεμπλεχτεί (χλωμό), έχει καλές πιθανότητες να φύγει για Αμφίκλεια ή Αράχωβα.
Στο 1:26 βλέπουμε cumulus προς το Λιδωρίκι και τη Βόρεια Γκιώνα αλλά εκνευριστικά χαμηλές βάσεις. Πολύ υγρασία στον αέρα με τόσες βροχές φέτος, ο Παρνασσός δείχνει πιο πολλά υποσχόμενος για XC.
Στο 1:40 αρχίζουμε να αναρωτιόμαστε που είναι το εφεδρικό και τι είναι το κορδόνι που ανεμίζει τόσην ώρα στο δεξί πόδι του πιλότου.
Στο 1:54, αναλογιζόμαστε πόσο ασήμαντοι είμαστε σε ένα αχανές και αδιάφορο σύμπαν.
Στο 1:58 σκεφτόμαστε ότι τα πρώτα φυτά εμφανίστηκαν γύρω στα 450 εκατομύρια χρόνια πριν και μάλλον θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν πολύ καιρό μετά το θάνατό μας.
1:59-2:01 μπαμ.
2:01-τέλος. Αναλογιζόμαστε ότι η σύνταξη δείχνει ολοένα και πιο απόμακρο όνειρο, το κράτος πρόνοιας πάει περίπατο και ένας ανήμπορος γέρος να πεθαίνει μόνος του σ' ένα ράντσο ίσως δεν είναι και φοβερά καλύτερο από την φαινομενική γαλήνη ενός ελατόδασους.
Τέλος. Η εφαρμογή που χρησιμοποιήσαμε τερματίζει επιστρέφοντας τη μνήμη που δέσμευσε στο λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή στο οποίο χαζεύαμε το βίντεο με τον ίδιο τρόπο που το ανθρώπινο σώμα θα απελευθερώσει τα υλικά που δανείστηκε για να φτιάξει καινούρια cumulus, χώμα, φυτά και πιλότους.
Ε, ναι.
Τι λέγαμε;