Ημερομηνία Τρί Μάιος 06, 2025 11:18 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Κυρ Νοέμ 20, 2005 6:13 pm

badder έγραψε:Απαντάω σε πολλά επειδή δεν παρακολουθούσα την γιγάντωση του θέματος λόγω ασθένειας (ή επειδή συντόνιζα τον ΤΑΚΙ να

απαντάει χεχεχε...).

1. Παραμοτέρ και παραπέντε δεν είναι αδερφάκια (πιο κοντά στον αετό είναι το παραπέντε) και για αυτό το λόγο το ένα θεωρείτε υπερελαφρο (παραμοτερ) και το άλλο Ιπτάμενη Αθλητική Συσκεύη (παραπέντε)

2. Από όλη αυτή την συζήτηση βλέπω την άρνηση του ΤΑΚΙ να δεχτεί έστω και στο απειροελάχιστο τις συμβουλές ανθρώπων με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία όχι μόνο από αυτόν αλλά και από τον αυτοαποκαλούμενο "δάσκαλο". Εκτός και αν πιστεύεις ΤΑΚΙ ότι όλοι εδώ μέσα θέλουν το κακό σου, πρέπει να εξετάσεις σοβαρά το ενδεχόμενο να κάνεις εσύ λάθος και όχι όλοι οι άλλοι.

και βεβαια το ξερω οτι θελουν το καλο μου. εαν ειχα αμφιβολια δεν θα ημουνα εδω τοσο καιρο και γιαυτο και θα ειμαι εδω μεσα για πολυ ακομα.δεν ξερω βεβαια γιατι πανε να βγαλουν τον δασκαλο μου αχρηστο. ,αλλον επειδη δεν ειναι και δικος τους. ε τι τωρα. αν δεν παινεψεις το σπιτι σου...
εκτος εαν μετα απο αυτο το θεμα στο φορουμ αρχισει μια γενικη αντιπαθεια προς εμενα οποτε... μαλλον θα την κανω με υπερελαφρα πηδηματακια...
και ουτε βεβαια ειχα αντιρρηση για οσα μου ειπαν καποια πολυ σωστα παιδια εδω μεσα.μπορει βεβαια σε καποια πραγματα να ειμαι ξεροκεφαλος και να μην ακουω κανεναν αλλα αυτο γινεται μονο στην θεωρια. με τοσα πολλα που κανω στην ζωη μου πιστευεις οτι τωρα θα ημουνα ζωντανος εαν δεν εκανα το σωστο? σιγουρα οχι.απλα ειδα καποια ρατσιστικη ισως αντιμετωπιςη απο καποιους και εκνευριστηκα αφανταστα. εισαι μαγκας φιλε και τα ξερεις ολα? ενταξει., προσπαθησε να μου τα εξηγησεις χωρις να εχεις ''υφακι''.





3. Ο λόγος που δεν ακούς άλλους παραμοτερίστες (εκτός του debill) είναι γιατί υπάρχουν πολλοί λίγοι. Το αντικείμενο έχει πολύ μικρή απήχηση στην Ελλάδα και δεν είναι καθόλου οργανωμένο. Σε αντίθεση με το παραπέντε δεν υπάρχουν κανονισμοί, τρόποι εκπαίδευσης και μερικές δεκάδες άνθρωποι ανά την Ελλάδα για να μοιραστείτε εμπειρίες.

κριμα... αυτο βλεπω και εγω. παρολο που εχω ψαξεθ αρκετα.αλλα δεν μπορει. καπου θα υπαρχει καποια ακρη. καποιος φιλος ειπε κατι για ακροβατικο παραμοτερ.
εκει θα βρω κοσμο μαλλον ε?
εκτος εαν εχεις κατι να μου συστησεις εσυ.




4. Υποθέτω ότι ο "δάσκαλος" δεν σε ενημέρωσε περί της αναγκαιότητας συμμόρφωσης σου με τους ίδιους κανονισμούς που ισχύουν για τα μικρά αεροπλάνα. Νηολόγηση, σχέδιο πτήσης, επικοινωνία με πύργο ελέγχου είναι μόνο 3 από τα πολλά που χρειάζεται να κάνεις για να πετάξεις χωρίς να κινδυνεύεις να σε τσιμπήσουν. Και στην Αθήνα τα πράγματα είναι πιο αυστηρά.

δεν προλαβε.το παραμοτερ το ξεκινησα την προηγουμενη εβδομαδα και εκανα το λαθος να θελω να το μοιραστω με αλλους φιλους. τι το ηθελα?



5. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αναγνωρισμένοι εκπαιδευτές παραμοτέρ. Το παραπέντε λογω καλύτερης οργάνωσης, έιτε μεσω σεμιναρίων έιτε μέσω τριβής λόγω της πληθώρας των ενδιαφερομένων νέων πιλότων, κατάφερε να έχει όργανωμένο τρόπο ανάδειξης και συντήρησης εκπαιδευτών. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν γίνονται ατυχήματα ή οτι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά τουλάχιστον ξεκινάς από μια βάση. Εσύ για να μάθεις να οδηγάς αυτοκίνητο γιατί πήγες σε σχολή? Γιατί να πηγαίνουν οι οδηγοί σε σχολές? ας μάθουν από τους γονείς τους που ξέρουν άλλωστε... Ο "δάσκαλός" δεν είναι σε καμμία περίπτωση εκπαιδευτής ούτε για παραπέντε ούτε για παραμοτέρ. Στο site του αναφέρει ως εκπαιδευτή υπερελαφρών τον Eike ο οποίος έίναι μάλλον απίθανο να ασχολείται με την εκπαίδευσή σου από εκεί που βρίσκεται. Με λίγα λόγια μας λες ότι ο "δάσκαλος"που δεν είναι εκπαιδευτής έχει όλες τις απαντήσεις σε αντίθεση με ανθρώπους αναγνωρισμένους και έμπειρους που μέσα από εδώ σε παροτρύνουν να το πας πιο χαλαρά αλλά τους αμφισβητείς. Πως γνωρίζεις ότι αυτά που μαθαίνεις είναι τα σωστά και γίνονται με τον σωστό τρόπο? Ελέγχει κανείς τον "δάσκαλο"???


θα παιξουμε με τις λεξεις τωρα? δασκαλος , εκπαιδευτης , master , si fu , η δεν ξερω εγω τι αλλο? εαν το θελετε ενταξει. θα τον λεω εκπαιδευτη.
τον εχεις γνωρισει απο κοντα? εχεις μιλησει μαζι του? μηπως ειναι και ανιδεος? μηπως δεν ξερει που πανε τα 4?
και τοτε τι μου μαθαινει? οτι ναναι?
και εγω πως ειμαι ζωντανος τοτε? κατα τυχη ε?
κριμα γιατι εμενα οσα , μα οσα και αν μου εχει πει εχει πεσει μεσα. εχει δικιο. και οχι μονο σε εμενα αλλα και σε αλλους μαθητες.εαν ειναι ανιδεος τοτε θα κανω και εγω τον δασκαλο.παιδια??? μην τρελαθουμε τωρα. το οτι δεν τον γουσταρουν καποιοι δεν σημαινει οτι ειναι αχρηστος ετσι?
και οταν λενε καποιοι πιο χαλαρα τι εννοουνε? να παρατησω το παραμοτερ και να το ριξω στο ελευθερο?
γιατι? με το ελευθερο δεν θα πεσω ποτε σε αναταραξεις και σε κλεισιματα?
και εγω σου λεω οτι θα πεταω 7 με 12 το πρωι και 5 με 7 το απογευμα.και ολα αυτα πανω απο την αναβυσσο.
και τι εγινε εαν μου σβησει? θα πεσω στην θαλασσα? η θα με βρουν θερμικα πρωι πρωι? απειρος ειμαι , δεν ειμαι ηλιθιος. η εχετε την εντυπωση οτι θα παω αιγινα με το παραμοτερ?
κοινη λογικη. πραγματα απλα και κατανοητα. νομιζω.




6. Αρκετοί έμπειροι πιλότοι αναφέρονται σε συγκεκριμένα σημεία που είναι επικινδυνα με το παραμοτέρ (νερό, κλεισίματα, προσγείωση, κτλ). Απαντάς σε όλους σαν να γνωρίζεις εδώ και χρόνια το αντικείμενο, και μερικές φορές αντι να απαντήσεις παραβάλλεις άλλο ερώτημα για αντιπερισπασμό. Νομίζεις ότι σε κυνηγάει κανείς? ή ότι αν πείς ότι δεν γνωρίζεις κάτι θα σε υποβιβάσει κανείς? Όσα γράφονται εδώ είναι για έναν λόγο... για το καλό σου και για το καλό όλων όσων είναι στη δική σου κατηγορία. Μην αγνοείς τις συμβουλές τόσων ανθρώπων, έχουν δίκιο.

ολα αυτα τα εχω ακουσει.και να μην τα εχεις ακουσει δεν καταλαβεινεις οτιο μπορει να σου σβησει? αυτη δεν ειναι η πρωτη ερωτηση οταν καποιος ακουει την λεξη παραμοτερ? ''ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ?''
λογικο δεν ειναι λοιπον να πρεπει να φυλαγεσαι απο θαλασσες , συρματα , καλωδια , και δεν ξερω εγω τι αλλο? και ενα παιδακι να το ρωτησεις θα το ξερει.
αλλα οπως ειπα και πριν με ενοχλει το υφος καποιοων και γιαυτο δινω αυτες τις απαντησεις. αλλα καποιοι κανουν το ιδιο. αλλο ρωταω και αλλο απαντανε.




7. Νομίζεις ότι το να κάνεις 60 χλμ με παραπέντε είναι το ίδιο με το να τα κάνεις με παραμοτερ? Πρώτον για να κάνει ένα πιλότος απόσταση με παραπέντε πρέπει να βάλει το μυαλό του να δουλέψει και όχι απλά να δουλέψει μια μηχανή. Πρέπει αν λάβει υπ'οψιν του άπειρους παράγοντες μετεωρολογίας και γεωμορφολογίας και να χρησιμοποιήσει την ατελείωτη δεξαμενή καυσίμων, τη γη. Με το παραμοτερ πας μέχρι εκεί που σε πάνε τα κάυσιμα, και αν θες να γυρίσεις κιόλας μέχρι την μέση. Αν πέσεις σε αναταράξεις με το παραμοτερ χωρίς εμπειρία (σοβαρή) από παραπέντε, τα πράγματα είναι δύσκολα. Και τέλος αντε και έφτασες καπου, ποιος θα έρθει να σε πάρει? Στο παραπέντε παίρνεις το σάκο στον πλάτη και πας μέχρι τον πολιτισμό. Έρχονται πάντα φίλοι να σε πάρουν γιατί έτσι λειτουργούμε αφού πετάμε πολλοί. Εσύ που θα πας με το παραμοτέρ, και με ποιον θα πετάς? Θα πάς να πετάξεις σε άγνωστο μέρος με μηδενική εμπειρία από παραπέντε? ή θα πετάς μόνο σε παραλία (δεν κάνεις 60αρές εκεί)

και οχι βεβαια. κανω κατι οταν και οσο με παιρνει. μα καλα πιστευετε οτι με ενα μαθημα που εκανα νιωθω πιλοταρα? ε οχι βεβαια. παντα με ασφαλεια και παντα οσο με παιρνει.και ξαναλεω οτι το να πεταχτω να κανω παραμοτερ ειναι πολυ πιο ευκολο αλλα παραπεντε θα φαω πολλα χρονια (υπερβολικο ε?) δηλαδη ειναι κακο να κανω καποιες ασκησουλες με το παραμοτερ και να μαθαινω σιγα σιγα? δεν ειναι καλυτερο 200 πτησεις με παραμοτερ παρα 10 με το παραπεντε?




8. Σχετικά με το τελευταίο σου post. Επί 8 σελίδες σε συμβουλεύουν ένα πράγμα, και εσύ ρωτάς αν έχουν να σε συμβουλέψουν κάτι???????
Τίποτα δεν κατάλαβες?
Και στον αν πετάς με ασφάλεια θα στο πω λακωνικά και με βεβαιότητα: "ΟΧΙ", γιατί? για όλα τα παραπάνω αλλά κυρίως λόγως της ημιμάθειας (που είναι χειρότερη από την αμάθεια) και της άρνησης σου να ακούσεις άλλους που ξέρουν πάρα πολύ περισσότερα από σένα και τον "δάσκαλο".

πεταω με την ασφαλεια που πεταει ενας απειρος. απλα πραγματα.
αυτο το ειπα γιατι καποιοι αντι να με συμβουλεψουν σαν σωστα ατομα καθοντουσαν και λεγανε ποιος ειναι ο αυτοαποκαλουμενος δασκαλος μου και τι κανει και τι δεν κανει. ωπα ρε μεγαλε. δηλαδη το εχεις μονοπωλιο το παραπεντε και σε τσουζει που μπηκε αλλος στα χωραφια σου? εχε χαρη που ειμαι ευγενικος γιατι σεβομαι το φορουμ αλλιως θα εβλεπες γελια που θα καναμε. δηλαδη το θεμα μας ειναι ποιος με εχει μαθει Η καποιες εντυπωσεις μου. γιατι μπηκαμε εδω μεσα δηλαδη? για να παιζουμε μπιριμπα? η για να τσακωνομαστε ποιος ειναι ο καλυτερος δασκαλος και ποιος εχει πτυχια.
ξερεις ποσοι φωτογραφοι με εχουνε παρει για συνεργασια και μου λενε:
''εχω αυτο το πτυχιο''
''εχω δουλεψει εκει και εκει και εκει''
''εχω κανει συνεργασια με τον ταδε και τον ταδε επωνυμο''


ξερετε ποια ειναι η απαντηση μου?
ΧΕΣΤΗΚΑ ΜΕΓΑΛΕ.δουλεια σου εχεις να μου δειξεις? θελω να δω εμπειρια και δειγματα δουλειας. δεν εχεις? τα πτυχια βαλτα εκει που ξερεις.

τι να κανω εγω εναν δασκαλαρο με φιρμες και πτυχια και κονε κ.λ.π. οταν δεν εχει εμπειρια.και μην πειτε οτιο ο δασκαλος μου δεν εχει εμπειρια γιατι θα φαω τις κοτσιδες μου.

σχετικα με την ημιμαθεια μου και την μη εμπειρια μου συγνωμη δεν θα το ξανακανω. θαλω να πω δηλαδη ακομα και γιαυτο θα κατηγορηθω? ε τι να κανω. δεν γεννηθηκα και τα ηξερα ολα. στην πορεια τα εμαθα.
και οσο για τον δασκαλο μου που δεν ξερει τιποτα εαν καταφερνει και εχει σχολη και μαθητες γιατι δεν του την κλεινουνε ? και γιατι αφου τοσοι εδω μεσα ξερουν τοσα πολλα δεν κανουν μια σχολη δικη τους να μαθουμε και εμεις τιποτα? στα λογια μονο? στα λογια ολοι καλοι ειμαστε.


9. Μόλις απαντήσεις σε αυτά να σου δώσω και άλλα για να κρατάμε το ενδιαφέρον ζωντανο :)

badder σε ευχαριστω για το μηνυμα.
ΜΑΓΚΕΣ? ΕΤΣΙ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΣΩΣΤΟΣ :D


Τελευταία επεξεργασία απο T@KIS την Κυρ Νοέμ 20, 2005 10:48 pm, επεξεργάστηκε 3 φορές συνολικά.
T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Κυρ Νοέμ 20, 2005 6:23 pm

paramick έγραψε:Q σου λιβεντημ.............. :!:


που σε ελευθερη μεταφραση σημαινει??? :?:

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό paramick » Δευτ Νοέμ 21, 2005 12:31 am

Τα ανεκδοτα ΔΕΝ εχουν ελευθερη μεταφραση..........................


Σου ευχομαι ολοψυχα ασφαλεις και τυχερες πτησεις._
Paramick

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Δημοσίευσηαπό stigma98 » Δευτ Νοέμ 21, 2005 1:52 am

ο τακι ειπε(καλο ειναι να αφιερωσεις χρονο σε ενα πραγμα οταν ασχολεισαι μονο με ενα πραγμα.
εγω που ασχολουμαι με 200? δεν υπαρχει περιπτωση να αφιερωθω μονο σε ενα γιατι τοτε η ισορροπια που εχω θα γινει χαλια)

σε ελευθερη μεταφραση πολυτεχνιτης και ερημοσπιτης,και ασχετος με το παρα πεντε.και αν ο αλλος δεν θελει να μαθει καποια πραγματα που νομιζει οτι τα ξερει ειναι απαραδεκτος.και πολυ ασχολειθηκατε μαζι του.


τελοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

stigma98
EN A
 
Δημοσ.: 28

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Δευτ Νοέμ 21, 2005 9:23 am

stigma98 έγραψε:ο τακι ειπε(καλο ειναι να αφιερωσεις χρονο σε ενα πραγμα οταν ασχολεισαι μονο με ενα πραγμα.
εγω που ασχολουμαι με 200? δεν υπαρχει περιπτωση να αφιερωθω μονο σε ενα γιατι τοτε η ισορροπια που εχω θα γινει χαλια)

σε ελευθερη μεταφραση πολυτεχνιτης και ερημοσπιτης,και ασχετος με το παρα πεντε.και αν ο αλλος δεν θελει να μαθει καποια πραγματα που νομιζει οτι τα ξερει ειναι απαραδεκτος.και πολυ ασχολειθηκατε μαζι του.


τελοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς


οχι φιλε μου κανεις μεγαλο λαθος. δεν ειναι ετσι οπως τα λες.
απο ποτε οι ασχετοι με το παραπεντε κανουν πτησεις?
να το δωσω σε εναν φιλο μου ασχετο επισης για να πεταξει?
δεν κανω ''λιγο απο ολα''.
κανω ''πολυ απο ολα''. και τα κανω συχνα.
και εαν προσεξες ειπα οτι αφιερωνω πολυ χρονο σε κατι οταν το ξεκιναω με σκοπο να το φτασω καπου.μετα το συντηρω η το ανεβαζω.
απλα δεν κανω κατι τελεια. αυτη ειναι η διαφορα.

και να στο εξηγησω για να καταλαβεις.

εσεις περιμενετε ενα σαββατακι να πατε να πεταξετε.
ενω εγω

σημερα για να πεταξω.
αυριο θα παω να καταδυθω.
μεθαυριο θα παρω τηλεσκοπιο και θα παω ταρατσα.
παραμεθαυριο θα παω σε κανενα σεμιναριο ετσι για να τα θυμηθω.
παραπαραμεθαυριο θα παω να κανω λιγο κοντρολ.
κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.
σημερα εχω ραντεβου σε αυτον τον συλλογο.
αυριο σε εκεινον.
μεθαυριο στον αλλον.

για να μην στα πολυλογω ειμαι δραστηριος του κερατα που λενε.
λοιπον τι λες τωρα?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Δευτ Νοέμ 21, 2005 9:29 am

paramick έγραψε:Τα ανεκδοτα ΔΕΝ εχουν ελευθερη μεταφραση..........................

και εγω γιατι δεν γελασα ακομα?

Σου ευχομαι ολοψυχα ασφαλεις και τυχερες πτησεις._
Paramick

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό orck » Δευτ Νοέμ 21, 2005 10:55 am

διακρινω ενα πολυ εριστικο υφακι στα λεγομενα σου
απο την στιγμη που θεωρεις τον εαυτο σου κατι ανωτερο μηπως εκανες λαθος που επελεξες να μοιραστεις την χαρα σου η τον ενθουσιασμο σου με ταπεινα πλασματα που περιμενουν το σαββατακι τους;

TAKI έγραψε:εσεις περιμενετε ενα σαββατακι να πατε να πεταξετε.
ενω εγω
σημερα για να πεταξω.
αυριο θα παω να καταδυθω.
μεθαυριο θα παρω τηλεσκοπιο και θα παω ταρατσα.
παραμεθαυριο θα παω σε κανενα σεμιναριο ετσι για να τα θυμηθω.
παραπαραμεθαυριο θα παω να κανω λιγο κοντρολ.
κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.
σημερα εχω ραντεβου σε αυτον τον συλλογο.
αυριο σε εκεινον.
μεθαυριο στον αλλον.

για να μην στα πολυλογω ειμαι δραστηριος του κερατα που λενε.
λοιπον τι λες τωρα?

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Νοέμ 21, 2005 11:16 am

Θα περιμένω μέχρι το "Σαββατάκι" μου για να απαντήσω..., τις άλλες μέρες εγώ όπως και οι υπόλοιποι εδω μέσα πέφτουμε σε χειμερία νάρκη :-)

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Δευτ Νοέμ 21, 2005 11:20 am

orck έγραψε:διακρινω ενα πολυ εριστικο υφακι στα λεγομενα σου
απο την στιγμη που θεωρεις τον εαυτο σου κατι ανωτερο μηπως εκανες λαθος που επελεξες να μοιραστεις την χαρα σου η τον ενθουσιασμο σου με ταπεινα πλασματα που περιμενουν το σαββατακι τους;

TAKI έγραψε:εσεις περιμενετε ενα σαββατακι να πατε να πεταξετε.
ενω εγω
σημερα για να πεταξω.
αυριο θα παω να καταδυθω.
μεθαυριο θα παρω τηλεσκοπιο και θα παω ταρατσα.
παραμεθαυριο θα παω σε κανενα σεμιναριο ετσι για να τα θυμηθω.
παραπαραμεθαυριο θα παω να κανω λιγο κοντρολ.
κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.
σημερα εχω ραντεβου σε αυτον τον συλλογο.
αυριο σε εκεινον.
μεθαυριο στον αλλον.

για να μην στα πολυλογω ειμαι δραστηριος του κερατα που λενε.
λοιπον τι λες τωρα?


ειπα εγω κατι τετοιο? :roll:
η εγω μιλαω κινεζικα η καποιοι δεν καταλαβαινουνε.
απαντησα σε καποιον που ειπε ''πολυτεχνιτης και ερημοσπιτης''
να μην απαντησω αναλογα?
δεν ειπα οτι ειμαι ανωτερος αλλα μαλλον δεν ειμαι και για πεταμα.
να μετρησουμε ποσες φορες εχω ειρωευτει εγω και ποσες ολοι οι αλλοι?
μαλλον μερικες φορες καποια επιχειρηματα μου πονανε οταν δεν μπορουν να απαντηθουν :D

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό guru » Δευτ Νοέμ 21, 2005 1:34 pm

Αυτό το θέμα έχει γίνει τόσο ανεξέλεγκτο όσο ένα παραμοτέρ που σου έχει σβήσει την ώρα που απογειώνεσαι στο φάληρο. [ img ]

Όσοι ασχολούνται με φιλότιμο για να φέρουν νέα άτομα στον χώρο είναι ευπρόσδεκτοι είτε είναι επίσημοι εκπαιδευτές είτε όχι. Θα πρέπει όμως να βάλουν κάποιες προτεραιότητες.

1. Να μην παράγουν «πουρναρόζουμο». Είναι το υγρό που δημιουργείται από την κρούση πιλότου με ταχύτητα σε κάποιο εμπόδιο (συνήθως πουρνάρια για τις περιοχές που πετάμε). [ img ]
2. Να μην ενοχλούν με πτήσεις σε απαγορευμένους χώρους (κατοικημένες περιοχές, ελεγχόμενος εναέριος χώρος).
3. Να φτιάχνουν συνειδητοποιημένους πιλότους που αναγνωρίζουν τις δυσκολίες του αεραθλητισμού, τις αντιμετωπίζουν με υπευθυνότητα, και είναι ανοικτοί σε συμβουλές (να μην νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα).
4. Να προσπαθήσουν να ενταχθούν και να διαμορφώσουν θετικά το σύστημα της ομοσπονδίας.

Όσο για σας ρε παλιοadmins...

badder έγραψε:(ή επειδή συντόνιζα τον ΤΑΚΙ να απαντάει χεχεχε...).

guru έγραψε:
norad έγραψε:Υ.Γ. Προς λοιπούς: Καλά ρε τσογλάνια, έπρεπε να γράψει ο Τάκης για παραμοτέρ για να ξυπνήσετε; ε? ΕΕΕ??

[ img ]

ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑ!!!! ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!

[ img ]


Φτάνει!!! Ρεάλιτι το καταντήσαμε...

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό stigma98 » Δευτ Νοέμ 21, 2005 2:10 pm

TAKI έγραψε:
οχι φιλε μου κανεις μεγαλο λαθος. δεν ειναι ετσι οπως τα λες.
απο ποτε οι ασχετοι με το παραπεντε κανουν πτησεις?
να το δωσω σε εναν φιλο μου ασχετο επισης για να πεταξει?
δεν κανω ''λιγο απο ολα''.
κανω ''πολυ απο ολα''. και τα κανω συχνα.
και εαν προσεξες ειπα οτι αφιερωνω πολυ χρονο σε κατι οταν το ξεκιναω με σκοπο να το φτασω καπου.μετα το συντηρω η το ανεβαζω.
απλα δεν κανω κατι τελεια. αυτη ειναι η διαφορα.

και να στο εξηγησω για να καταλαβεις.

εσεις περιμενετε ενα σαββατακι να πατε να πεταξετε.
ενω εγω




σημερα για να πεταξω.
αυριο θα παω να καταδυθω.
μεθαυριο θα παρω τηλεσκοπιο και θα παω ταρατσα.
παραμεθαυριο θα παω σε κανενα σεμιναριο ετσι για να τα θυμηθω.
παραπαραμεθαυριο θα παω να κανω λιγο κοντρολ.
κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.
σημερα εχω ραντεβου σε αυτον τον συλλογο.
αυριο σε εκεινον.
μεθαυριο στον αλλον.

για να μην στα πολυλογω ειμαι δραστηριος του κερατα που λενε.
λοιπον τι λες τωρα?



ti nomizeis epeidi ekanes merikes tsoulithres pai na pei oti den ise asxetos?
ke mallon esi petas kathe sabataki opws les ke monos sou,giati emeis petame kathe mera sxedon.

stigma98
EN A
 
Δημοσ.: 28

Δημοσίευσηαπό stigma98 » Δευτ Νοέμ 21, 2005 2:23 pm

[quote="TAKIη εγω μιλαω κινεζικα η καποιοι δεν καταλαβαινουνε.
απαντησα σε καποιον που ειπε ''πολυτεχνιτης και ερημοσπιτης''
να μην απαντησω αναλογα?



ekneyrizese ke den kani.brikes ena tropo na asxolithi olos o kosmos me thn parti sou.edw iparxoun pilotoi pou petan 10 xronia ke bale,ke akoma ekselisode kai esi me tin basiki ekpedeusi ta emathes ola ke boris na erxese se adiparathesi me olous aytous?bale to myalo sou na skefti kane mia aytokritiki ke meta na milas.apo emena telos............

stigma98
EN A
 
Δημοσ.: 28

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Δευτ Νοέμ 21, 2005 7:15 pm

guru έγραψε:Αυτό το θέμα έχει γίνει τόσο ανεξέλεγκτο όσο ένα παραμοτέρ που σου έχει σβήσει την ώρα που απογειώνεσαι στο φάληρο. [ img ]

ΑΠΟ Την μια θα συμφωνησω στο οτι εχει γινει ανεξελεγκτο.
αλλα δεν μπορεις να ελεγξεις ενα παραμοτερ οταν σου σβησει?
τελος παντων δεν ειχα προθεση να γινει τοσος πανικος. αλλα ειπαμε αυτα παθαινεις οταν πας σε παναθηναικους να υποστηριξεις τον ολυμπιακο.


Όσοι ασχολούνται με φιλότιμο για να φέρουν νέα άτομα στον χώρο είναι ευπρόσδεκτοι είτε είναι επίσημοι εκπαιδευτές είτε όχι. Θα πρέπει όμως να βάλουν κάποιες προτεραιότητες.

1. Να μην παράγουν «πουρναρόζουμο». Είναι το υγρό που δημιουργείται από την κρούση πιλότου με ταχύτητα σε κάποιο εμπόδιο (συνήθως πουρνάρια για τις περιοχές που πετάμε). [ img ]
αυτο ειναι σποντα για εμενα η γενικη παρατητηρη?
γιατι ακομα δεν εχω γινει κατι τετοιο.


2. Να μην ενοχλούν με πτήσεις σε απαγορευμένους χώρους (κατοικημένες περιοχές, ελεγχόμενος εναέριος χώρος).
συμφωνω και επαυξανω.

3. Να φτιάχνουν συνειδητοποιημένους πιλότους που αναγνωρίζουν τις δυσκολίες του αεραθλητισμού, τις αντιμετωπίζουν με υπευθυνότητα, και είναι ανοικτοί σε συμβουλές (να μην νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα).
οι συμβουλες ειναι παντα ευπροσδεκτες. τα κακοπαοαιρετα σχολια μαλλον οχι.

4. Να προσπαθήσουν να ενταχθούν και να διαμορφώσουν θετικά το σύστημα της ομοσπονδίας.

Όσο για σας ρε παλιοadmins...

badder έγραψε:(ή επειδή συντόνιζα τον ΤΑΚΙ να απαντάει χεχεχε...).

guru έγραψε:
norad έγραψε:Υ.Γ. Προς λοιπούς: Καλά ρε τσογλάνια, έπρεπε να γράψει ο Τάκης για παραμοτέρ για να ξυπνήσετε; ε? ΕΕΕ??

[ img ]

ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑ!!!! ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!

[ img ]


Φτάνει!!! Ρεάλιτι το καταντήσαμε...

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Δευτ Νοέμ 21, 2005 7:19 pm

stigma98 έγραψε:
TAKI έγραψε:
οχι φιλε μου κανεις μεγαλο λαθος. δεν ειναι ετσι οπως τα λες.
απο ποτε οι ασχετοι με το παραπεντε κανουν πτησεις?
να το δωσω σε εναν φιλο μου ασχετο επισης για να πεταξει?
δεν κανω ''λιγο απο ολα''.
κανω ''πολυ απο ολα''. και τα κανω συχνα.
και εαν προσεξες ειπα οτι αφιερωνω πολυ χρονο σε κατι οταν το ξεκιναω με σκοπο να το φτασω καπου.μετα το συντηρω η το ανεβαζω.
απλα δεν κανω κατι τελεια. αυτη ειναι η διαφορα.

και να στο εξηγησω για να καταλαβεις.

εσεις περιμενετε ενα σαββατακι να πατε να πεταξετε.
ενω εγω




σημερα για να πεταξω.
αυριο θα παω να καταδυθω.
μεθαυριο θα παρω τηλεσκοπιο και θα παω ταρατσα.
παραμεθαυριο θα παω σε κανενα σεμιναριο ετσι για να τα θυμηθω.
παραπαραμεθαυριο θα παω να κανω λιγο κοντρολ.
κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.
σημερα εχω ραντεβου σε αυτον τον συλλογο.
αυριο σε εκεινον.
μεθαυριο στον αλλον.

για να μην στα πολυλογω ειμαι δραστηριος του κερατα που λενε.
λοιπον τι λες τωρα?



ti nomizeis epeidi ekanes merikes tsoulithres pai na pei oti den ise asxetos?
ke mallon esi petas kathe sabataki opws les ke monos sou,giati emeis petame kathe mera sxedon.
δεν σε εχουνε μαθει καποια βασικα πραγματα μαλλον.
ξερεισ τι ειναι
το ''καθολου?''
το ''λιγο?''
το ''μετριο?''
τοι ''καλο?''
το ''πολυ καλο?''
το ''τελειο?''

πιασε ενα λεξικο και μετα ξαναμιλαμε
.

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Νοέμ 22, 2005 10:42 am

Νομίζω ότι δεν βγάζει πουθενά η συζήτηση (αν και ξέρω ότι θα πέσουν τα νούμερα λέγοντάς το :P).

Ο ΤΑΚΙ έχει πάρει κάποιες αποφάσεις για τις ασχολίες του και για το πόσο σωστά και ασφαλές το κάνει. Προφανώς ΌΛΟΙ εμείς που με τον έναν ή άλλο τον συμβουλεύουμε να μην βιάζεται δεν το προσφέρουμε κάτι. Έχει ήδη διαμορφωμένη άποψη παρ'ολη την απειρία του.

ΥΓ
Οι περισσότεροι που έγραψαν εδω μέσα έχουν αρκετή εμπειρία, σίγουρα περισσότερη από τον "δάσκαλο", τον οποίο αρκετοί από εμάς γνωρίζουμε.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Νοέμ 22, 2005 11:16 am

badder έγραψε:Νομίζω ότι δεν βγάζει πουθενά η συζήτηση
Γιατί απαντάς τότε? Τα αρνητικά σχόλια δεν βγάζουν πουθενά, όχι η συζήτηση.
(αν και ξέρω ότι θα πέσουν τα νούμερα λέγοντάς το :P).
Έχεις συνεννοηθεί με τους υπόλοιπους admin? Γέμισε ο δίσκος του norad? Όταν λες την λέξη "νούμερα" ελπίζω να μην κρύβει υπονοούμενο…

Ο ΤΑΚΙ έχει πάρει κάποιες αποφάσεις για τις ασχολίες του και για το πόσο σωστά και ασφαλές το κάνει.
Η ειρωνεία δεν βοηθά κανένα.
Προφανώς ΌΛΟΙ εμείς που με τον έναν ή άλλο τον συμβουλεύουμε να μην βιάζεται δεν το προσφέρουμε κάτι.
Καλύτερα στο έδαφος και να σκέφτεσαι τον αέρα, παρά στον αέρα και να σκέφτεσαι το έδαφος.
Έχει ήδη διαμορφωμένη άποψη παρ'ολη την απειρία του.
Make love not war.
ΥΓ
Οι περισσότεροι που έγραψαν εδω μέσα έχουν αρκετή εμπειρία, σίγουρα περισσότερη από τον "δάσκαλο", τον οποίο αρκετοί από εμάς γνωρίζουμε.
Ξέμεινα από ατάκες

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τρί Νοέμ 22, 2005 11:56 am

Mpla mpla mpla..................
kaseta exete bali.(h xtipate nero sto kazani) Ta tema exei paratrabixti
paidia, parenthesi stin parenthesi.
kalo einai na asxolithoume me sumantikotera themata

Filika Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό orck » Τρί Νοέμ 22, 2005 12:02 pm

δεν ειναι ολη η ζωη μονο σοβαρα θεματα, νομιζω οτι μπορουμε να γραφουμε και χαζομαρες η ανουσια πραγματα μερικες φορες (πχ αυτο το ποστ μου :) )
πιστευω οτι ειναι πολοι αυτοι που διαβαζουν αλλα δεν γραφουν μην τυχει και παρεξηγηθουν τα λεγομενα τους και μετα οι αλλοι τους κατακρινουν
ειναι σαν να ζεις μια ζωη στην γιαλα μην τυχον και βγεις εξω και αρρωστησεις

προτεινε ενα συμαντικοτερο θεμα να συζητησουμε

Nemeton έγραψε:Mpla mpla mpla..................
kaseta exete bali.(h xtipate nero sto kazani) Ta tema exei paratrabixti
paidia, parenthesi stin parenthesi.
kalo einai na asxolithoume me sumantikotera themata

Filika Kelly

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Νοέμ 22, 2005 12:08 pm

Προτείνω τα παρακάτω:

1. δημιουργία 3μελούς επιτροπής για την ανάδειξη νέου θέματος

2. Την υποχρεωτική αναλογία σοβαρών / μή σοβαρών θεμάτων σε 70/30

3. Τον παραδειγματικό λιθοβολισμό του guru σε δημόσιο χώρο

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Τρί Νοέμ 22, 2005 12:58 pm

badder έγραψε:Προτείνω τα παρακάτω:

1. δημιουργία 3μελούς επιτροπής για την ανάδειξη νέου θέματος

2. Την υποχρεωτική αναλογία σοβαρών / μή σοβαρών θεμάτων σε 70/30

3. Τον παραδειγματικό λιθοβολισμό του guru σε δημόσιο χώρο


ελα ντε. και οπως ειπα καποιος αλλος make love not war εγω θα συμπληρωσω κατι αλλο.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΙΣΗ
ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ κατι αλλο.... χμμμμμ :oops:

λοιπον για να brake the ice λεω να ριξω ενα ανεκδοτο το οποιο εχει και ενα ηθικο διδαγμα .

το ξερετε εκεινο το ανεκδοτο με τον παραπεντα που πηγε στην κολαση?


ΛΟΙΠΟΝ

ενας παραπεντας πεθαινει. ο αγιος πετρος του λεει:

εχεις κανει πολλες αμαρτιες . θα πας στην κολαση.

μα αγιε πετρο δεν εκανα τιποτα.

σκασε . δεν εχει μα και ξεμα . θα πας στην κολαση.

τον κατεβαζουν λοιπον στην κολαση. εκει να δειτε. καυσωνας , καζανια που βραζανε και τα σχετικα.του ανοιγουν μια πορτα και του λενε:

περνα μεσα. εδω θα κατσεις για παντα.

περναει μεσα... και τι να δει... μια ηλιολουστη πεδιαδα με γκαζον και παραμοτεραδες να πετανε..... χεστηκε απο την χαρα του.....

βρε βρε βρεεεεε... εδω ειμαστε.ας κατσω εδω για παντα.

βλεπει λιγο πιο περα ενα κιοσκι με ενα τυπο που ειχε διαφορα σχετικα. αλεξιπτωτα κ.λ.π.

μπορω να παρω ενα?
λεει ο παραπεντας

και βεβαια. οποιο θελεις . απανταει ο τυπος.

ε ρε χαρες ο παραπεντας.
πιαμει ενα που του αρεσε , φοραει ζωνη το ξεδιπλωνει το φουσκωνει , ειχε και τελειο αερακι... τελεια ολα.
παμε για την πλαγια τωρα σκεφτηκε.

κοιταει απο δω...
κοιταει απο κει...
πουθενα πλαγια...

ρε φιλε που εχει καμμια πλαγια εδω ? ρωταει τον τυπο που ειχε το κιοσκι.

και τι απανταει ο αλλος?

ρε μεγαλε εαν ειχαμε και πλαγιες εδω θα ηταν παραδεισος


χμμμμμ... ηθικο διδαγμα???

οι παραπενταδες πετανε μονο στον παραδεισο. οι παραμοτεραδες πετανε παντου.


(ΚΑΛΑ ΝΤΕ ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ)

Τελευταία επεξεργασία απο T@KIS την Τρί Νοέμ 22, 2005 2:06 pm, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό papakostis » Τρί Νοέμ 22, 2005 1:03 pm

Οντως ειπώθηκαν πάρα πολλά και καποια από πολύ παλιούς και εμπειρους ... αλλα ας πω κι εγω.
Από προσωπική εμπειρία με το μοτερ περίπου ενάμιση χρόνο πτήσεων (γύρω στις 80 πτήσεις) και ώρες περίπου όσες και οι πτήσεις (μέσω όρο μια ώρα κάθε φορά) κατάλαβα τα εξής.
Η συσκευή αυτή είναι τελείως διαφορετική από το parapente παρ' όλο που μοιράζονται την ίδια πτέρυγα.
Είναι στην ουσία ένα υπερελαφρό αεροπλανάκι.
Απογείωση και προγείωση γίνεται με εντελώς διαφορετικές τεχνικές που απαιτούν κινήσεις ακριβείας (πάρα πολύ καλό κοντρόλ) και δυκολεύουν πολύ με την προσθήκη του μοτερ που κάνει κάθε βήμα πολύ βαρύ και κάθε παραπάτημα επικίνδυνο.
Η δύναμη της προπέλας δίνει δε μια ψευδαίσθηση ασφάλειας , η ώση που νοιώθεις στην πλάτη σου σε ξεγελάει και είναι φορές που ξεχνάς την πτέρυγα από πανω σου και τους φυσικούς νόμους που την κάνουν να πετάει με αποτέλεσμα το σπιν και το στολ να είναι στο τσακ και συνήθως σε πτήσεις με μοτέρ το έδαφος είναι πολύ κοντά για να διορθώσεις.
Για ασφαλείς πτήσεις με μοτέρ απαιτείται εκπαίδευση με πολλές ώρες κοντρόλ , μεγάλη προσοχή σε απογείωση προσγείωση , πολλές προσγειώσεις με σβηστό τον κινητήρα και γενικά ευαισθησία στους χειρισμούς της πτέρυγας.
Το μεγαλύτερο λοιπόν θέμα που θέλει προσοχή είναι ότι τα λάθη στο παραμοτέρ συνήθως δεν συγχωρούνται.
Δυστυχώς όλα αυτά τα έμαθα με τον "κακό" τρόπο μόνος μου δηλαδή αφού πετώντας 4 χρόνια με parapente θεώρησα ότι θα πάρω ένα μοτέρ και ... ξέρω να το πετάω.
Αφού λοιπόν πέταγα ενάμιση χρόνο ευτυχώς χωρις να κάνω λάθη (αν και από την αρχή κατάλαβα ότι δεν με έπαιρνε για κάτι τέτοιο) τελικά σε μια προσγείωση ήρθε το λάθος που έστειλε εμένα στο νοσοκομείο και το μοτέρ διαλυμένο στην αποθήκη.
Απλά στο τελευταίο αριστερό S πίεσα το φρένο λίγο παραπάνω με αρκετά ανοιχτό το γκάζι με αποτέλεσμα να στολάρω την αριστερή πλευρά και να κάνω μια πολύ βαριά προσγείωση.
Στο παραπέντε έχω κάνει (ειδικά σαν αρχάριος) βαριές προσγειώσεις με μόνο αποτέλεσμα μια θεματική τούμπα , προσφορά θεάματος στους παρευρισκομένους και λίγο πόνο που περνάει γρήγορα.
Με το βάρος όμως στην πλάτη έσκασα σαν έντομο σε παρμπρίζ με τη μούρη στο έδαφος αφού το πλαίσιο του μοτερ βρήκε πρώτο κάτω και με γύρισε μπρούμυτα και το βάρος του με χτύπησε με δύναμη στη μέση και η βάση του πλαισίου στο πόδι
προκαλώντας ευτυχώς μόνο θλάσεις.Ειχα όμως σχεδόν παραλύσει από το χτύπημα , δεν μπορούσα να κουνηθώ με το μοτέρ να δουλεύει ακόμα με σπασμένο πλαίσιο και έλικα.Μπόρεσα και μάζεψα τα χειριστήρια και έσβησα τον κινητήρα και οι θεατές που ευτυχώς είχα έτρεξαν, με έλυσαν και αφού είδα ότι μπορούσα να κουνηθώ με πήγαν στο νοσοκομείο και μάζεψαν τον εξολπισμό μου.
Μετά από ακτινογραφίες και αξονικές δεν διαπιστώθηκε βλάβη στην σπονδυλική στήλη αλλά οι θλάσεις στη μέση και στο πόδι με καθήλωσαν στο κρεββάτι για 20 μέρες.
Σίγουρα θα ξαναπετάξω κάποια στιγμή με μοτέρ , άλλη απόλαυση άλλη εμπειρία που προσφέρει πραγματα διαφορετικά από το παραπεντε.Εχοντας όμως αυτή την εμπειρία θα προσέχω πάρα πάρα πολύ.
Καλές πτήσεις με μοτέρ λοιπόν αλλά πρώτα πάρα πολύ καλή εκπαίδευση , πολύ προσοχή στην πτήση -ώστε να είναι και όμορφη- γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται.

papakostis
EN A
 
Δημοσ.: 7

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τρί Νοέμ 22, 2005 1:20 pm

[quote="orck"]δεν ειναι ολη η ζωη μονο σοβαρα θεματα, νομιζω οτι μπορουμε να γραφουμε και χαζομαρες η ανουσια πραγματα μερικες φορες (πχ αυτο το ποστ μου :) )
πιστευω οτι ειναι πολοι αυτοι που διαβαζουν αλλα δεν γραφουν μην τυχει και παρεξηγηθουν τα λεγομενα τους και μετα οι αλλοι τους κατακρινουν
ειναι σαν να ζεις μια ζωη στην γιαλα μην τυχον και βγεις εξω και αρρωστησεις

προτεινε ενα συμαντικοτερο θεμα να συζητησουμε

______________________________________________________

Teoris auto to xali einai Xazomares i anousia pragmata...???
ego to blepo san tsakomara ,me oxi telas.
o enas xtipai ton allon. etsi to lete esis xazomares.!!!!!

Kai zoi stin giala den zi kanenas... ..
Sugnomi pou den katalabeno tis Xazomares sas :lol:
sunexiste me to idio epipedo :wink:

Filika kelly

nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Τρί Νοέμ 22, 2005 2:19 pm

papakostis έγραψε:Οντως ειπώθηκαν πάρα πολλά και καποια από πολύ παλιούς και εμπειρους ... αλλα ας πω κι εγω.
Από προσωπική εμπειρία με το μοτερ περίπου ενάμιση χρόνο πτήσεων (γύρω στις 80 πτήσεις) και ώρες περίπου όσες και οι πτήσεις (μέσω όρο μια ώρα κάθε φορά) κατάλαβα τα εξής.
Η συσκευή αυτή είναι τελείως διαφορετική από το parapente παρ' όλο που μοιράζονται την ίδια πτέρυγα.
Είναι στην ουσία ένα υπερελαφρό αεροπλανάκι.
Απογείωση και προγείωση γίνεται με εντελώς διαφορετικές τεχνικές που απαιτούν κινήσεις ακριβείας (πάρα πολύ καλό κοντρόλ) και δυκολεύουν πολύ με την προσθήκη του μοτερ που κάνει κάθε βήμα πολύ βαρύ και κάθε παραπάτημα επικίνδυνο.
Η δύναμη της προπέλας δίνει δε μια ψευδαίσθηση ασφάλειας , η ώση που νοιώθεις στην πλάτη σου σε ξεγελάει και είναι φορές που ξεχνάς την πτέρυγα από πανω σου και τους φυσικούς νόμους που την κάνουν να πετάει με αποτέλεσμα το σπιν και το στολ να είναι στο τσακ και συνήθως σε πτήσεις με μοτέρ το έδαφος είναι πολύ κοντά για να διορθώσεις.
Για ασφαλείς πτήσεις με μοτέρ απαιτείται εκπαίδευση με πολλές ώρες κοντρόλ , μεγάλη προσοχή σε απογείωση προσγείωση , πολλές προσγειώσεις με σβηστό τον κινητήρα και γενικά ευαισθησία στους χειρισμούς της πτέρυγας.
Το μεγαλύτερο λοιπόν θέμα που θέλει προσοχή είναι ότι τα λάθη στο παραμοτέρ συνήθως δεν συγχωρούνται.
Δυστυχώς όλα αυτά τα έμαθα με τον "κακό" τρόπο μόνος μου δηλαδή αφού πετώντας 4 χρόνια με parapente θεώρησα ότι θα πάρω ένα μοτέρ και ... ξέρω να το πετάω.
Αφού λοιπόν πέταγα ενάμιση χρόνο ευτυχώς χωρις να κάνω λάθη (αν και από την αρχή κατάλαβα ότι δεν με έπαιρνε για κάτι τέτοιο) τελικά σε μια προσγείωση ήρθε το λάθος που έστειλε εμένα στο νοσοκομείο και το μοτέρ διαλυμένο στην αποθήκη.
Απλά στο τελευταίο αριστερό S πίεσα το φρένο λίγο παραπάνω με αρκετά ανοιχτό το γκάζι με αποτέλεσμα να στολάρω την αριστερή πλευρά και να κάνω μια πολύ βαριά προσγείωση.
Στο παραπέντε έχω κάνει (ειδικά σαν αρχάριος) βαριές προσγειώσεις με μόνο αποτέλεσμα μια θεματική τούμπα , προσφορά θεάματος στους παρευρισκομένους και λίγο πόνο που περνάει γρήγορα.
Με το βάρος όμως στην πλάτη έσκασα σαν έντομο σε παρμπρίζ με τη μούρη στο έδαφος αφού το πλαίσιο του μοτερ βρήκε πρώτο κάτω και με γύρισε μπρούμυτα και το βάρος του με χτύπησε με δύναμη στη μέση και η βάση του πλαισίου στο πόδι
προκαλώντας ευτυχώς μόνο θλάσεις.Ειχα όμως σχεδόν παραλύσει από το χτύπημα , δεν μπορούσα να κουνηθώ με το μοτέρ να δουλεύει ακόμα με σπασμένο πλαίσιο και έλικα.Μπόρεσα και μάζεψα τα χειριστήρια και έσβησα τον κινητήρα και οι θεατές που ευτυχώς είχα έτρεξαν, με έλυσαν και αφού είδα ότι μπορούσα να κουνηθώ με πήγαν στο νοσοκομείο και μάζεψαν τον εξολπισμό μου.
Μετά από ακτινογραφίες και αξονικές δεν διαπιστώθηκε βλάβη στην σπονδυλική στήλη αλλά οι θλάσεις στη μέση και στο πόδι με καθήλωσαν στο κρεββάτι για 20 μέρες.
Σίγουρα θα ξαναπετάξω κάποια στιγμή με μοτέρ , άλλη απόλαυση άλλη εμπειρία που προσφέρει πραγματα διαφορετικά από το παραπεντε.Εχοντας όμως αυτή την εμπειρία θα προσέχω πάρα πάρα πολύ.
Καλές πτήσεις με μοτέρ λοιπόν αλλά πρώτα πάρα πολύ καλή εκπαίδευση , πολύ προσοχή στην πτήση -ώστε να είναι και όμορφη- γιατί τα λάθη δεν συγχωρούνται.


θα συμφωνησω σχετικα με τς ατελειωτες ωρες κοντρολ που χρειαζονται. ειδικα στο front δεν το συζητω. πολυ ζορι. και θα συμπληρωσω οτι η πιο δυσκολη στιγμη (για μενα) ειναι ενα κλικ πριν την απογειωση οπου εκει πλεον υποτιθεται οτι θα πρεπει να εισαι σε σωστη θεση και το αλεξιπτωτο σε ακομα σωστοτερη.

αναρωτιεμαι με τοσες ωρες πτησης και μετα απο εναμιση χρονο παραμοτερ πως την πατησες. μου ειναι αδιανοητο.θεωρω οτι ειχες πολυ μεγαλη πειρα για να την πατησεις ετσι απλα. εδω ειναι που γεννιεται το εξης ερωτημα. μηπως τελικα ειναι θεμα πειρας , εκπαιδευσης , αλλα και ''κακιας ωρας''?

γιατι εαν ειναι το τελευταιο τοτε οση πειρα και εαν εχεις και οσα πτυχια και εαν εχεις μπορεις να την πατησεις.
μην ξεχναμε τα αμετρητα τροχαια απο εμπειρους οδηγους αλλα και τους πνιγμους αυτοδυτων που ηταν αρχιδασκαλοι και παγκοσμιου φημης.
μηπως τελικα αυτο που μετραει σε μεγαλο βαθμο ειναι και η λογικη?
η πως να το αντιμετωπισεις την κακια ωρα οταν εκεινη θα σε βρει?
η κακια ωρα αραγε ξεχωριζει πειρα? πτυχια? λογικη? η δεν ξερω τι αλλο? η οταν θα ερθει εισαι καταδικασμενος?

πολυ ασχημη η εμπειρια σου μπορω να πω. ειναι απο τις στιγμες που δεν θελεις ουτε να τις φανταστεις. και ομως. εισαι στον αερα. οτι και ναναι εισαι εξω απο το στοιχειο σου και τελικα ολοι μας αισθανομαστε μερικες φορες ασφαλεια ενω πεταμε αλλα στην ουσια ειναι μια ασφαλεια που δεν την εχουμε.
θελετε να μαθετε πως ενιωσα στο πρωτο μου κλεισιμο που εγινε ξαφνικα? περιπου 40%
σκεφτηκα...
''μεγαλε. ενταξει. οτι εκανες εκανες στην ζωη σου.καλα ηταν.ωρα να την κανεις απο δω...'''

φρικη. και ρωταω εγω. πως γινεται πριν το κλεισιμο να νιωθεις μια χαρα και την στιγμη που κλεινει να εξαφανιζονται ολα αυτα τα περι ασφαλειας και να νιωθεις οτι χανεις τον κοσμο?
βεβαια οπως εδειξε η πραξη το ξαναανοιξα οπως ειχα διδαχτει. το εκανα αυτοματα χωρις να σκεφτω τιποτα. εντελως αντανακλαστικα. αλλα με ρωτατε τι επαθα εκεινη την ωρα? 8O

αυτα για την ωρα.

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Νοέμ 22, 2005 4:47 pm


norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό stigma98 » Πέμ Νοέμ 24, 2005 10:06 pm

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

stigma98
EN A
 
Δημοσ.: 28

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες