Σήμερα ξεκινάμε κανονικά και το πρώτο πρόβλημα είναι η μικρή απογείωση. θα ξεκινάμε όπως και στη Σερβία με σειρά αναμονής. πράγμα που σημαίνει ότι θα ξεκινήσουμε όταν οι άλλοι θα βολτάρουν κάτω απο τη βάση. Φτούουουσσσου.
είναι σημαντικό να πάμε καλά τη πρώτη μέρα.
θα δούμε.
Όλα τα υπόλοιπα είναι τέλεια.
Ιωακείμ
Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Πρώτη μέρα, όλα καλά. Τασκ 77 χιλιόμετρα, καλό, τεχνικό, πρώτα προς Quadalajara και μετά απο ένα καλό τρίγωνο επιστροφή προς τον παράδεισο (Valle de Bravo).
Γκόλ και οι δύο (δεν ξέρω ακόμα πόσοι κάνανε γκόλ είναι πάντως πάρα πολλοί). Σε χρόνο δε πρέπει να είμαστε και πολύ χάλια (εγώ πετούσα αρκετά συντηρητικά μιας και είναι οι πρώτες θερμικές ώρες που βάζω στο "Magus 6" και δεν ζόριζα και πολύ την επιτάχυνση)
Για τις συνθήκες δε χρειάζεται να τα ξαναλέμε κάθε μέρα, μπόλικο ξύλο και βάση απο 2800 έως 3200 (μη βιαστείτε να πείτε "ουάου" γιατί οι προσγειώσεις είναι απο 1800 και πάνω (έχεις συνεχώς την εντύπωση ότι είσαι κοντά στο έδαφος).
Ιωακείμ
Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Συγχαρητηρια, αλλα 12 γκολ! Ιωακειμ βλεπω να βγαινεις πρωτος 'σκορερ' με την τακτικη που ακολουθεις! Αλλα με κοκκινη 'ομαδα' παιζεις; Τιποτα σε κιτρινομαυρος;
Λοιπόν πρέπει να ομολογήσω ότι σήμερα δεν μου φάνηκε τόσο το ξύλο (παρόλο που το παρα5 συνέχισε να κάνει σαν ακορντεόν). Ή δεν είχε ή το συνηθίζει κανείς.
Τώρα που το σκέφτομαι είδα σήμερα αρκετές γραβάτες και μερικά φουλ στολ.
Το φοβερό είναι ότι μας κάνουν και πρόβλεψη για την σφαλιάρα που έρχεται. Σήμερα μας είπαν ότι το wind shear με τις συνοδευόμενες αναταράξεις θα είναι μεταξύ 2800 και 3200 μέτρα. Επίσης η υπήνεμη πλευρά του βουνού στα δεξιά μας έχει ισχυρές αναταράξεις. Και οι δύο πληροφορίες άχρηστες διότι η απογείωση είναι στα 2300 και η βάση ήταν στα 3200, και δεν υπάρχει άλλη διαδρομή πέρα από την υπήνεμη πλευρά του βουνού.
Στην απογείωση σήμερα έφυγα μαλλιά κουβάρια με 50% κλείσιμο και χειροκροτήματα (φανταστείτε ζεμπεκιά που έπεσε). Σήμερα απογειωνόμασταν με βάση το world ranking. Όταν με τα χίλια ζόρια έφτασα μπροστά και είπα την κατάταξή μου, μπερδεύτηκε ο κριτής γιατί νόμιζε ότι του έδινα τον αριθμό τηλεφώνου. Οπότε μπήκα στην άκρη και όταν έφτασε η σειρά μου να απογειωθώ έσκαγαν ήδη κάτι πύραυλοι που μαζί με την κλίση της απογείωσης έκαναν τα πράγματα αρκετά τεχνικά. Στον αέρα σκεφτόμουν τον Ιωακείμ γιατί νόμιζα ότι ήταν πιο πίσω και τα πράγματα δυνάμωναν, αλλά νάσου ένα knauf από πάνω μου. Που τα κατάφερες και τρύπωσες και απογειώθηκες μπροστά?
Από αύριο θα απογειωνόμαστε με βάση την κατάταξή μας στον αγώνα, που θα είναι βελτιωμένη μετά τα σημερινά αξιοπρεπή γκολ.
Άλλες εικόνες από σήμερα ήταν πιλότοι να πετάνε χαμηλά σε σημεία που δεν διανοείται να είναι κανείς με πανύψηλα δέντρα και χωρίς προσγειώσεις. Προσωπικά πέταγα πάντα ψηλά και χωρίς στριμώγματα, κάτι που οπωσδήποτε μου στοίχησε σε χρόνο, αλλά τουλάχιστο είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Με τους ανύπαρκτους δρόμους στην περιοχή και την Μεξικάνικη συνεννόηση δεν θέλω να γνωρίσω πως είναι η περισυλλογή, βέβαια στατιστικά δεν θα το αποφύγω αλλά τουλάχιστο το αναβάλω (για του χρόνου ίσως?).
Να και μία φωτό με τον Χουακίν να προετοιμάζεται δίπλα στην Εύα. Τα λέμε αύριο.
Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Μπράβο καλά ξεκινήσαμε με 2 γκολάκια και πολύ ωραίο ρεπορτάζ.
Το χθεσινό τασκ και όλοι οι πυλώνες του αγώνα στο google earth (attachment).
Νικητής του χθεσινού τασκ ο Eric Reed (USA) με Niviuk Icepeak 3 και ακολούθησε ο Heli Eichholzer (GER) . Από ότι φαίνεται πρέπει να μπήκαν σχεδόν όλοι γκολ, τα αποτελέσματα ακόμα δεν έχουν βγεί.
Και μερικές φωτό...
Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ!ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΕ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ???
ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΥΤΟ?ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΙΔΗΣΗ ΣΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΜΑ?ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ?
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΥΦΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΒΙΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Τα ΜΜΕ στη Ελλάδα δεν ασχολούνται με ένα χόμπυ 600-700 ανθρώπων, το έχουμε ξαναπεί, εδώ δεν ασχολούνται με άλλά σπορ με περισσότερο κοινό. Μόνο τοπικά κανάλια και εφημερίδες ασχολούνται με δικούς μας αγώνες και όχι πάντα.
Το θέμα της ένδυσης είναι το λιγότερο... υπάρχουν πιο σημαντικά έξοδα που δεν καλύπτονται. Άλλωστε οι περισσότερες ομάδες (και μεγάλων χωρών) δεν φαίνεται να ασχολήθηκαν με το θέμα.
Όταν υπήρχαν χρήματα και φόρμες υπήρχαν και γιλεκάκια (όπως του Ιωακείμ στις φωτό) και όλα τα έξοδα καλύπτονταν. Τώρα δεν μας δίνει το κράτος.
Αλλά μην την κάνουμε αυτή τη συζήτηση για άλλη μια φορά... τόσες φορές τα έχουμε πει και αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις πολλές σχετικές συζητήσεις.
Ας ασχοληθούμε με τον αγώνα και τους δικούς μας πιλότους.
Καλημερούδια, οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι η προσγείωση με super γκαζονάκι δίπλα στην λίμνη, τίγκα στον κόσμο και red bull παρτυ.
Το τέλος του speed section είναι η απογείωση κοντά στο valle de bravo (υψόμετρο 2200), περίπου ένα χιλιόμετρο μακριά από την προσγείωση. Το έχουν κάνει για να μη έρχονται χαμηλοί οι πιλότοι στο γκολ και πέσουν στην λίμνη. Για να φτάσουμε στο Valle περνάμε επάνω από την λίμνη.
Επειδή προβλέπετε αρκετή κούραση, αποφασίσαμε με τον Χουακίν (έτσι τον λένε στο Μεξικό) να πηγαίνουμε εναλάξ στα team leader briefing που είναι στις 08:00.
Thanks για τα καλά λόγια, αουτς για την δικτυοπαντόφλα, φέυγω για το briefing. Τα λέμε μετά.
Είμαι πολύ περήφανη και σας δηλώνω τα αποτελέσματα όπως με ενημέρωσε ο Guru Guru: 41 θέση Ιωακείμ: 64 θέση Ότι και να πω για τον Άντρα μου (αρχικά) αλλά και για τον Ιωακείμ είναι λίγο ετσι??? Συγχαρητήρια παιδιά!!! Μπράβο!!!
Έχουμε και λέμε: τασκ 91.7 χλμ Χουακίν γκολ (μπράβο του), εγώ πάτωσα στα 42χλμ.
Δεν μπορώ να πω ότι με εγκατέλειψε η τύχη, γιατί σε ένα δύσκολο και σκιασμένο πέρασμα δεν περίμενα όσο έπρεπε και τα υπόλοιπα τα ανέλαβε η βαρύτητα. Εκεί που προσγειώθηκα μαζεύτηκε όλο το χωριό (Σαν Ντιέγκο) και όλα τα πιτσιρίκια ήταν με ένα χαρτί και μολύβι στα χέρια τους και ζητούσαν αυτόγραφο (πρέπει να έδωσα γύρω στα 20). Φοβερά φιλικοί οι Μεξικάνοι και η περισυλλογή τελικά ήρθε αμέσως. Μέχρι που περίμεναν για να δώσω αυτόγραφο σε όλα τα πιτσιρίκια και να μην αφήσουμε κάποιο στεναχωρημένο.
Λίγο πριν επιχειρήσω το πέρασμα, κάποιος άνοιξε εφεδρικό και διέσχισε 1 χιλιόμετρο μέχρι να πέσει σε πολύ ψηλά δέντρα. Ελπίζω να είναι καλά.
Η παντόφλα σήμερα ήταν στα 3000 μέτρα, και το start ήθελε πολύ γερά νεύρα γιατί όλο πήγαιναν να πέσουν πάνω σου πιλότοι και έτρωγες και κλεισίματα. Γραβάτες, στολ κλπ δεν μας κάνουν πια εντύπωση, συμβαίνουν τριγύρω αρκετά συχνά.
Σήμερα για την απογείωση ίσχυε το εξής: Τα δέκα πρώτα λεπτά από το άνοιγμα της απογείωσης, μπορούσε να απογειωθεί όποιος ήθελε ανεξαρτήτως κατάταξης. Μετά υπήρχε ανακοίνωση να παραμείνουν μόνο οι 60 πρώτοι πιλότοι στην ουρά. Τέλος ακολουθούσαν οι υπόλοιποι πιλότοι, πάντα με σειρά κατάταξης. Υπάρχει και δεύτερη VIP σειρά που είναι μόνο για τους 15 πρώτους.
Πάνω λοιπόν που είχα αγωνία για τον Ιωακείμ μην τον καθυστερήσουν, νάσου πάλι ένα knauf από πάνω μου. Πως τα κατάφερε?
Αυτά, ο Ιωακείμ δεν έχει επιστρέψει ακόμη οπότε θα υπάρξει και άλλη ενημέρωση με τις εντυπώσεις του και τα αποτελέσματα.
Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.