Στην απογείωση είχε Β ΒΑ 20χιλ. με ριπές μέχρι 33.
Η απογείωση δεν διαφέρει απο τα μεγάλα φτερά , ειναι ίσως πιο εύκολη .
Χρησημοποίησα το κανονικό μου κάθισμα. Το φτερό κάνει ακριβώς αυτό που θές , δεν εχει αδράνεια και δεν ειναι απαραίτητο να ρίχνεις το βάρος σου στις στροφές. Αν αφήσεις το φρένο
επανέρχεται σε ευθεία πτήση άμεσα. Η πτήση εγινε με τα τριμ τελείως κλειστά. Το κομπετίνο έδειξε μέγιστη ταχύτητα 56 κμ και ο λόγος ήταν γύρω στα 7. Εχω κάνει επίγεια με αέρα πάνω απο 40 χιλ. χωρίς πρόβλημα. Η μέση ταχύτητα κατα τη διάρκεια της πτήσης είναι μεγαλύτερη
απο τα κανονικά φτερά, και σε κλειστές στροφές χάνει πιο πολύ ύψος. Η αίσθηση που σου δίνει μου θύμισαν τις πρώτες μου πτήσεις πριν απο ενάμισυ χρόνο . Δες την αδρεναλίνη , να τρέμει το χέρι μου μετά την προσγείωση. Η προσγείωση είναι πιο ευκολή απο τα κανονικά φτερά , ισως χρειάζονται ενα δυο περισσότερα βήματα , δες το βίντεο της πτήσης παρακάτω.
Θεωρώ το φτερό κατάλληλο και για πρωτάρηδες , άσε που μπορείς να πετάς σε συνθήκες που με τα μεγάλα δεν γίνεται , να απλώνεις σε περιορισμένο χώρο , να περπατάς μέχρι την απογείωση , πολύ λιγότερο βάρος και όγκο , και μάλον πιο ασφαλές μια που σύμφωνα με τους κατασκευαστές ειναο πολυ δύσκολο να κλείσει κατα τη διάρκεια της πτήσης , και αρκετα πιο φτηνό αφου ειναι μόλις 18 τετραγωνικά, αλλά για να θερμικάρεις χρειάζεται μεγαλύτερη ικανότητα.
Δυστυχώς το καμ στο κράνος δεν είχε ρυθμιστεί σωστά , το βιντεάκι βρίσκεται εδω
http://www.youtube.com/watch?v=GAk9QgsdYPEοποιος θέλει πληρ. ας με ρωτήσει ή
http://www.littlecloud.frεπίσεις περ. βιντεάκια εδω.
http://www.vimeo.com/5415768http://vimeo.com/2534473