Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 7:48 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Αυλώνα 27.11

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Κυρ Νοέμ 27, 2011 11:55 pm

Εδώ και καιρό μέσα στη νύχτα πιλότοι μαζευόντουσαν και πετούσαν με τις ώρες σε ένα μέρος κοντά στην Αθήνα. Έλεγαν ότι είναι άρρωστοι στους υπόλοιπους πιλότους. Δρόμος δεν υπήρχε.Κανένας δεν ήξερε πως να πάει. Μέχρι που δειλά δειλά ανέβαιναν πτήσεις στο leonardo. Σιγά σιγά και δρόμος έγινε και το μέρος μαθέυτηκε μέχρι που έφτασε εκείνη η Κυριακή. Από στόμα σε στόμα το μυστικό μαθεύτηκε. Και δεν υπάρχει επιστροφή.

Ο άτυχος τακτικός πιλότος του μέρους δεν προλάβενε να μετράει αλεξίπτωτα και ακόμα ένα απογειωνόταν. Έκλαψε, μάζεψε το αλεξίπτωτό του, άνοιξε το χάρτη και ξεχύθηκε στο χωματόδρομο μπας βρει κάνα άλλο μέρος που θα μπορεί να πετάει μονάχος του.

Μια υπέροχη μέρα στην Αυλώνα λοιπόν, με θερμικά, δυναμικό και φυσικά τον υπέροχο Ηρακλή με ένα σταθερότατο +2 +3, βόλτα μέχρι το Ανατολικό βουνό, φυσικά δε τρυπάγαμε εκεί και χεστήκαμε πάνω μας, παραλίγο κάποιοι να προσγειωθούμε μέσα στις φυλακές της Αυλώνας αλλά κατά τα άλλα καμιά τριανταρία πιλότοι πέταξαν υπέροχα.

Και πάνω από όλα το υπέροχο ανέβασμα μόλις κολάς στον Ηρακλή.

Οδηγίες προς ΑεροΝαυτιλομένους με Βοριά χειμώνα:

windguru Kithairona 0-3 knots βολίδα για Κερατεα
windguru Kithairona 2-5 knots βολίδα για Βγεθι
windguru Kithairona 4-8 knots βολίδα για Αυλώνα
windguru Kithairona 7-16 Knots θα κρατάει και στον Κιθαιρώνα ενώ Αυλώνα ίσως είναι δυνατά

http://www.creswindfarm.gr/site1/last48h_gr.htm

Άνεμος μέχρι 5m/sec Κερατέα
Άνεμος 5-7m/sec Βγέθι
Άνεμος 7-11m/sec Αυλώνα
Άνεμος 11+m/sec Κιθαιρώνα

Disclaimer: Τα παραπάνω ισχύουν για καταχείμωνο (Τέλη Οκτώβρη - Τέλη Φλεβάρη) και η μοναδική εξαίρεση ακριβώς μετά το ψυχρό μέτωπο ή αν περάσει χαμηλό όπου λόγω έντονης αστάθειας βγάζει θερμικά κανονικά οπότε και ο Κιθαιρώνας ανεβάζει.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Δευτ Νοέμ 28, 2011 12:05 am

Και όπως τραβήχτηκε το πρώτο καβάλημα του Ηρακλή(Έχασα επίτηδες το ύψος και ξαναπήγα όταν είχε μαζευτεί κόσμος :D )


SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Δευτ Νοέμ 28, 2011 4:35 am

Γμτ, τον φοβήθηκα τον βράχο, ίσως καλώς, ίσως κακώς. Πάντως ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα πτήση και μου έκανε εντύπωση πόσα πανιά είχε στον αέρα. Το μέρος είναι όμορφο, πολλά υποσχόμενο και αρκετά πιο κοντά στην Αθήνα από τον Κιθαιρώνα. Αν γίνει και άσφαλτος μέχρι πάνω, το βλέπω να γνωρίζει πολύ μεγάλες δόξες στις σχετικά ήπιες μέρες. :)

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Δευτ Νοέμ 28, 2011 11:17 am

Προσοχή μόνο, γιατί η Αυλώνα είναι reporting point της Τανάγρας για όσους οηγαίνουν να προσγειωθούν στο Τατόι, με συνήθη ύψη κυκλοφορίας 3.000-5.000 πόδια.

Ισως θα έπρεπε να παίρνουμε πρώτα για ενημέρωση ένα τηλέφωνο στον Πύργο της Τανάγρας:
2262045656 και 2262045661

Ειδικά το Σ/Κ να είμαστε σε εγρήγορση πάνω από την κορυφογραμμή, ή αν έχουμε αεροπορικά VHF καλό είναι να παρακολουθούμε τη συχνότητα της Τανάγρας 120,25 και Τατόι 122,65.

Σας συνολικός χρόνος πάντως για να φτάσεις δεν είναι πολύ συντομότερα από τις Πλαταιές νομίζω. Είναι όμως όμορφο μέρος και με ωραίο ορεινό περιβάλλον πίσω από την απογείωση.

Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Δευτ Νοέμ 28, 2011 11:42 am

Χτες λίγο πριν την δύση πέρασαν 2 ελικόπτερα πολύ χαμηλά από το σημείο που πριν λίγα λεπτά πετούσαμε. Ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση αποκόμισα όπως το είδα από τον κάμπο.

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Δευτ Νοέμ 28, 2011 12:41 pm



Βαγγέλη η Αυλώνα είναι 40 λεπτά από το γραφείο μου και ο Κιθαιρώνας ακριβώς μια ώρα και στα δύο μιλάω για έτοιμος στην απογείωση. Ανάλογα με το που μένεις ίσως είναι λίγο διαφορετικά. Φτάνεις σφαίρα πάνω έχει πολύ καλό χωματόδρομο ακόμα και με χαμηλό αμάξι.

58χλμ το ένα 80 το άλλο και πρέπει να αναφερθεί ότι για Αυλώνα έχεις αν πας χαλαρά μικρότερη κατανάλωση (Αυλώνα πήγα με 5,7 Κιθαιρώνα πάω γενικά με 6,5).

Πέρασαν ακριβώς εκεί που πετούσαμε τα ελικόπτερα :shock:

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Δευτ Νοέμ 28, 2011 3:05 pm

Ας βάλω και εγώ ένα βιντεάκι από χτες, αν και η απογείωση μου ήταν Για Τον Π@#$%ο :o


http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό paramick » Δευτ Νοέμ 28, 2011 7:51 pm

Μπράβο ρε παιδία,ωραία πτήση :)
Χρήστο γιατί διάλεξες τελική ευθεία προσγείωσης πάνω και πίσω απ τις ελιές,ενώ είχες καθαρό διάδρομο στα αριστερά σου?
Δε λέω ,φιλικά δέντρα αλλά.....

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Δευτ Νοέμ 28, 2011 8:09 pm

Γιατι καποιος ειχε πει οτι ηταν βορειοδυτικός στη προσγείωση. Τελικα ειχε απνοια.

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Τρί Νοέμ 29, 2011 9:05 pm

και σημερα μια χαρουλα ηταν απλα δεν επαιρνες ευκολα το υψος και τελικα κραταγε μεχρι το βραδυ. Απλα βιαστηκα να παω ηρακλη χαμηλος και αναγκαστικα πηρα ταξι για πανω.

Το τηλεφωνο του ταξιτζη ειναι στην απογειωση στο τραπεζακι και μονο 7 ευρω για τους πατωμενους μοναχικους

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Τρί Νοέμ 29, 2011 10:01 pm

Αφου δέχτηκε να σε παει στον χωματοδρομο, παλι καλα να λες! :mrgreen:

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό dim » Τετ Νοέμ 30, 2011 1:22 pm

[ img ]

O Χρήστος αριστερά (που δεν πήγε στο βράχο) και ο Μιχάλης δεξιά (που πήγε και ξετρελλαθηκε) !!!!!!!!

Παρόλα αυτά ζηλεύω που ήρθα Σάββατο (μόνο τσουλίθρες) και όχι την Κυριακή.... next time guys

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 899

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό freezman » Τετ Νοέμ 30, 2011 7:03 pm

k 8eto to erothma....giati thn kyriakh petaksame oloi mia xara(sxetiko ayto)...poios eleipes???p hr8e to sabbato k patoname?? :lol:

....την υπογραφή μου και το πανί μου προσέχω που τα βάζω...
freezman
EN B
 
Δημοσ.: 101

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Τετ Νοέμ 30, 2011 11:13 pm

dim έγραψε:[ img ]

O Χρήστος αριστερά (που δεν πήγε στο βράχο) και ο Μιχάλης δεξιά (που πήγε και ξετρελλαθηκε) !!!!!!!!



:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό focman » Πέμ Δεκ 01, 2011 10:39 am

Θέμα: πτήσεις στον Αυλώνα

Τον τελευταίο καιρό έχει αυξηθεί ο αριθμός των νέων πιλότων που πετάνε στον Αυλώνα και θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή μας σε κάποιους κανόνες που ισχύουν για την περιοχή και θα πρέπει να τηρούμε για να μην δημιουργούμε προβλήματα
Α) δεν πετάμε πάνω από το στρατόπεδο που βρίσκεται ΒΔ της απογείωσης
Β)θα πρέπει να αποφεύγουμε να πετάμε βόρεια από τα όρια του χωριού Αυλώνα προς την εθνική οδό διότι περνάνε (και τα ΣΚ)αεροπλάνα και ελικόπτερα.
Αυτό βέβαια δεν μας εξασφαλίζει απόλυτα διότι έχουμε δει και διελεύσεις πιο κοντά στο βουνό .
Γ)να προτιμάμε να προσγειωνόμαστε στην προσγείωση που σημειώνετε στον χάρτη και η οποία είναι γενικά πιο ασφαλής από άλλα σημεία .
Τα άλλα σημεία προσγείωσης να επιλέγονται μόνο σε περιπτώσεις ανάγκης .
Αυτά τα γράφω διότι έχουν αρχίσει με την άφιξη των νέων πιλότων και ανάλογα προβλήματα .
Προσγειώσεις σε μάντρες ,σε δέντρα ,σε οργωμένα χωράφια και δεν είναι μακριά να αρχίσει και η δυσαρέσκεια των κατοίκων
Για να προλάβουμε δυσάρεστες συνέπιες που έχουμε ως εμπειρία από άλλα μέρη, καλό είναι να σεβαστούμε κάποιους κανόνες και να μπορούμε να διασκεδάζουμε χωρίς να ενοχλούμε .
Το μέρος δεν προσφέρετε για νέους πιλότους χωρίς επαρκή εμπειρία στην προσγείωση ,και δεν έχει την ασφάλεια του Κιθαιρώνα.
Καλές πτήσεις λοιπόν και καλές προσγειώσεις :lol:

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Κοίτα να χαρείς το ταξίδι ,δεν υπάρχει επιστροφή .
focman
Competition
 
Δημοσ.: 256

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Δεκ 01, 2011 12:25 pm

Nα προσθέσω ότι σε αντίθεση με τον Κιθαιρώνα 99% στην προσγείωση θα συναντήσεις ισχυρή ανεμοβαθμίδα και θέλει πολύ προσοχή η τελική προσέγγιση να γίνει με αρκετή ταχύτητα. Υπάρχουν λοφάκια, δεντράκια, σπιτάκια και εργοστασιάκια στον ΒΔΒ που είναι συνήθως ο αέρας και πρέπει να αφήνουμε να αλεξίπτωτά μας να έχουν ταχύτητα τα τελευταία 20 μέτρα πάνω από το έδαφος μην έχουμε κάνα στολαρισμα.

Δ) Δεν περνάμε στον Ηρακλή πριν πιάσουμε 700 μέτρα ύψος :cry:

dim δε κυκλώνω και τόσο πλαγιασμένος. Το βίντεο της απογείωσης στο Βγέθι που είναι?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό lazaros » Πέμ Δεκ 01, 2011 1:02 pm

Ε)Στα Δυτικά της απογείωσης το στρατόπεδο έχει δυο πεδία βολής (ένα για στρατιώτες και ένα για τεθωρακισμένα) τα οποία αν λειτουργούν τα αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι!

ΣΤ)Στα 5km περίπου προς τα Α-ΒΑ της απογείωσης υπάρχει κι άλλη μεγάλη έκταση που ανήκει σε στρατόπεδο στην οποία δεν προσγειωνόμαστε.

Ζ)Δεν προσγειωνόμαστε επίσης μέσα στις φυλακές της Αυλώνας (!) ούτε πετάμε απο πάνω τους.

Η)Έχουμε ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά μας συνεχώς (ειδικά όταν δεν πετάμε κολλητά στο βουνό) μήπως εμφανιστεί κανά ελικόπτερο ή αεροπλάνο

Θ)Πίσω απο το βράχο περνάει γραμμή υψηλής τάσης την οποία πάντα πρέπει να προσέχουμε

Ι)Ο βράχος απαιτεί το σεβασμό μας

lazaros
EN D
 
Δημοσ.: 147

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Πέμ Δεκ 01, 2011 2:46 pm

Κ) Καλώς ήλθατε Αυλώνα...

antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Δεκ 01, 2011 5:12 pm

Μετά τις σαγηνευτικές περιγραφές θέλω λίγο να επιμείνουμε στο θέμα του αεροδρομίου (κυρίως) και των στρατοπέδων.

Αρκετά ανησυχητικές οι υποδείξεις ασφάλειας, αν δεν περνάνε αεροπλάνα και ελικόπτερα και δεν είσαι κοντά στα καλώδια, και δεν πετάς κοντά στα πεδία βολής, και φυσικά όχι πάνω από στρατόπεδα και φυλακές, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι όπου ναναι, έχει και καποια αύρα στην προσγείωση. Σαν οδηγίες για στίβο μάχης είναι :)

Όπως έχει συμβεί στο παρελθόν και σε άλλα αεροδρόμια της Π.Α. (π.χ. Τρίπολη) όταν κάποιος πετάει κοντά στέλνουν την αστυνομία να τον μαζέψει (σπανίως τον βρίσκουν) και ειδοποιούν την ΥΠΑ και την ΕΛΑΟ. Το πρόβλημα λοιπόν θα δημιουργηθεί μόλις κάποιος ιπτάμενος παρενοχλήσει (εστω και δυνητικά) κάποιο αεροπλάνο ή ελικόπτερο. Ή έστω αν αποφασίσει το αεροδρόμιο προληπτικά να πάρει μέτρα. Και αυτό το πρόβλημα είναι το εύκολο γιατί απλώς θα πρέπει να συμμορφωθούμε, άντε να πάει και κάποιος με περιπολικό σε κανα τμήμα.

Το σοβαρότατο θα είναι σε περίπτωση ατυχήματος. Είναι αφελές να σκεφτόμαστε ότι είναι μακρινή μια τέτοια περίπτωση την στιγμή που η απόσταση από τον διάδρομο είναι 5-6 μίλια και η ευθεία απογείωσης / προσγείωσης είναι μπροστά από τον ορεινό όγκο σε απόσταση μικρότερη των 2 μιλίων. Εαν γίνει ατύχημα πέραν των άμεσων ζητημάτων, θα υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα για όλη την πτητική δραστηρότητα ανεξαρτήτως περιοχής.

Να υπενθυμίσω ότι απαγορεύεται ρητά η πτήση σε απόσταση μικρότερη των 10ΝΜ από αεροδρόμια. Πάνω σε αυτό υπάρχει και απαγόρευση πτήσης πάνω από στρατιωτικές περιοχές (στρατόπεδα, αεροδρόμια ΠΑ, φυλακές, πεδία βολής κτλ)

Η ιδιαιτερότητα του μέρους είναι ότι βρίσκεται μέσα σε ακτίνα 10 ΝΜ από αεροδρόμιο, είναι σχεδόν πάνω στην ευθεία απογείωσης / προσγείωσης των αεροπλάνων, το αεροδρόμιο είναι της Π.Α. και όχι πολιτικό (δεν υπάρχουν προγράμματα πτήσεων, ούτε επικοινωνία) και υπάρχουν και άλλοι στρατιωτικοί χώροι (στρατόπεδα, φυλακές) ακριβώς μπροστά από το βουνό.

Τα παραπάνω τα έχουμε συναντήσει και σε άλλες περιοχές αλλά όχι όλα μαζί συνδυασμένα.

Επίσης με το θέμα του ασυρμάτου στη συχνότητα του πύργου ελέγχου θα μπορεί κάποιος να ακούει τα πολιτικά αεροπλάνα που πλησιάζουν, αλλά όχι και τα πολεμικά.

Ο σκοπός των παραπάνω είναι απλά να αναφερθεί το μείζον θέμα των νόμων και κανονισμών που ισχύουν για την ασφάλεια την δική μας και των άλλων. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του αλλά προσοχή να μην δημιουργήσουν οι πράξεις αυτές πρόβλημα και στους γύρω του.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό Tornado » Πέμ Δεκ 01, 2011 7:42 pm

antonisk6 έγραψε:Κ) Καλώς ήλθατε Αυλώνα...


Τάγμα ανεπιθύμητων θες να πεις.... :) :) :)

Tornado
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Δεκ 01, 2011 8:00 pm

Χαίρομαι που σε σαγήνεψα Γιάννη (έχω και πολλές περιγραφές από πτήσεις στο "απαγορευμένο βουνό" αν θες να σου στείλω με pm για συντροφιά στο το φαί σου.

Γιάννη λές ότι είναι σχεδόν πάνω στην ευθεία προσγείωσης/απογείωσης ενώ παραπάνω λες ότι είναι 2μίλια. Το 2 μίλια ισχύει και πιστεύω ότι κανένα αεροπλάνο της Τανάγρας ούτε θα προσεγγίσει ούτε θα απογειωθεί από και προς την απογείωση της Αυλώνας.

Καταρχάς ως υπερήφανος μαυροσκούφης αυτού του στρατοπέδου, είχα την τύχη να συζητήσω σε πραγματικές συνθήκες "μάχης" με τον ΑΥΔΜ, ΒΑΥΔΜ και το κακό συναπάντημα τι θα γίνει αν προσγειωθεί μέσα ένας πιλότος μέρα, απόγευμα ή σαββατοκύριακο ενώ τους βλέπαμε να πετάνε. Για όσους δεν έχουν πάει στρατό μπορεί να έχει τεράστια διαφορά το πως λειτουργεί και πως θα αντιδράσει ένα στρατόπεδο ανάλογα με το πότε.

Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πετάτε όσο και όποτέ γουστάρετε εκτός του περιγράμματος του στρατοπέδου, της φυλακής και του άλλου χώρου (το οποίο από ότι κατάλαβα το λες και εσύ) και αν φτου φτου πάτε μέσα δε τρέχει και τίποτα. Στον πέμπτο που θα πάει μέσα έχουμε θέμα. Άλλωστε στη Πάτρα κόντεψα να πάρω δέντρο αγκαλιά για να μη προσγειωθώ μέσα στο στρατόπεδο και τελικά μέσα από το στρατόπεδο ήρθε η περισυλλογή. Κυριακή βέβαια.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά εκτός αν έρθει νέο σήμα από το ΓΕΣ μπορούμε να πετάμε εκτός του περιγράμματος των στρατοπέδων όσο θέλουμε όποτε θέλουμε και το ίδιο ισχύει για την Αυλώνα.

Για τα αεροδρόμια διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά ...όλες οι πτήσεις στην Αττικοβοιωτία εκτός του Κιθαιρωνα (στον οποίο τα 10 μίλια της Τανάγρας είναι στον λόφο μετά τις Ερυθρές οπότε σχεδόν κάθε καλή θερμική μέρα παρανομούμε) είναι εντός των 10νμ.

Συνοπτικά Καντήλι, Βγέθι, Κερατέα, Αγία Μαρίνα, Ανάβυσος Ύπατο, Πάρνηθα δεν θα έπρεπε να τις πετάμε καθόλου σωστά? Επίσης μετά τις Ερυθρές στον Κιθαιρώνα δεν θα έπρεπε να πηγαίνουμε. Σωστά?

Τέλος δεν μου βγαίνει καθόλου μα καθόλου το να μη μπορούμε να πετάμε κοντά στο βουνό, έστω και εντός της ζώνης των 10νμ από τη Τανάγρα, αλλά εντός αυτής της ζώνης να μπορούνε να πετάνε κοντά στο βουνό ελικόπτερ, αεροπλάνα κλπ και να μη μπορούμε να συννενοηθούμε ώρες μέρες που τέλος πάντων να ξέρουμε όπως λέει ο Βαγγέλης ότι δεν θα περάσει αεροπλάνο.

Γιατί να μη καταθέσουμε εμείς τύπου σχέδιο πτήσης/notam κάτι ρε παιδί μου που να μας δεσμέυει μια περιοχή προφανώς μικρή και προφανώς κοντά στο βουνό? Δε θέλω να το παίξω έξυπνος και ούτε έχω όρεξη να ασχοληθώ με την προφανώς δύσκολη γραφειοκρατική διαδικασία που προκύπτει για να γίνει αυτό αλλά θα ήθελα να μάθω αν γίνεται.

Ο λόγος που το ρωτάω είναι γιατί αρκετοί φίλοι από όλοι την Ελλάδα με ρωτάνε πως μπορούνε να δεσμεύσουνε κάποιες μικρές εκτάσεις ώστε να μη περάσουν καλώδια πχ και δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο εκτός από το να πας Δασαρχείο και Περιφέρεια να το ζητήσεις. Προφανώς κάτι πρέπει να γίνει με την ΥΠΑ ώστε να μπορούμε να πετάμε κάπου. πχ στον Παρνασσό έχει περάσει ελικόπτερο άκριβώς πάνω από την απογείωση με 5 αλεξίπτωτα ευτυχώς να περιμένουν και όχι να πετάμε. Σε αυτό είμαστε απροστάτευτοι ή υπάρχει κάποια διαδικασία?

Για την Τανάγρα η λογική λέει ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να περάσουν κοντά στο βουνό της Αυλώνας πολεμικά αεροσκάφη. Αν κάποιος είναι Π.Α. ας μας διαφωτίσει. Παράλληλα η λογική λέει ότι οι πτήσεις είναι ελάχιστες μετά τις 2.30 το μεσημέρι και τα Σαββατοκύριακα. Επίσης αν κάποιος είναι Π.Α. ας μας διαφωτίσει. Η δικιά μου λογική λέει ότι δεν έχουμε πρόβλημα από πολεμικά αεροσκάφη κοντά στο βουνό και επίσης δεν εχουμε πρόβλημα ακόμα και μακριά από το βουνό μη εργάσιμες ώρες τις Π.Α. αλλά προφαώς και δεν θα πλησιάσω ποτέ την νοητή ευθεία προσέγγισης/απογείωσης του διαδρόμου του αεροδρομίου.

Η λογική λέει να μη "εργάσιμες ώρες" της Π.Α. έστω και κοντά στο βουνό, να μη πετάμε μπροστά από το βουνό πάνω από 1 χλμ, να έχουμε το νου μας για πολιτικά ελικόπτερα και αεροπλάνα και όπως λέει ο Βαγγέλης να κάνουμε προσπάθειες "συννενόησης" μαζί τους που και πότε να μη πετάμε και μήπως και αυτοί που και πότε να μη πετάμε.

Κατά τα άλλα το μέρος είναι εξαιρετικότατο για πιλότο ΠΛ και πάνω και πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε να το διασφαλίσουμε.

Τελευταία επεξεργασία απο MIK την Πέμ Δεκ 01, 2011 8:49 pm, επεξεργάστηκε 4 φορές συνολικά.
SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Δεκ 01, 2011 8:18 pm

tre έγραψε:
antonisk6 έγραψε:Κ) Καλώς ήλθατε Αυλώνα...


Τάγμα ανεπιθύμητων θες να πεις.... :) :) :)

Σκ Σταυρό κ Ταγματάχρα και κ Στρατηγέ?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Δεκ 01, 2011 10:06 pm

........Ίσως δεν ήταν σαφές... οποιαδήποτε πτήση εντός 10 ΝΜ από αεροδρομίο δεν επιτρέπεται. Σε αυτές τις περιοχές δεν νοείται ΝΟΤΑΜ, αγώνας, εξετάσεις ή οτιδήποτε άλλο. Απλά δεν επιτρέπεται να πετάμε. Τώρα εαν μετά την Δάφνη μπαίνουμε σε αυτή τη περιοχή, οταν και όσοι πάνε, σίγουρα δεν είναι το ίδιο με το να έχεις την απογείωση στα 6 μίλια από τον διάδρομο.

Επίσης, το Καντήλι, Βγέθι, Αγ. Μαρίνα, Ανάβυσσος δεν συγκρίνονται. Δεν υπάρχει συνεχής πτητική δραστηριότητα και αεροδιάδρομος ακριβώς μπροστά, και οι 3 είναι εντελώς παραλιακές και εξαιρετικά μη συγκρίσιμες. Πάρνηθα δεν ξέρω κανέναν να πετάει τελευταία και στο Ύπατο οι πτήσεις είναι σπάνιες και πολύ περιορισμένες.

Επίσης διακρίνω πολλά, "πιστεύω", "νομίζω" και "λογικά" όσον αφορά τις πιθανότητες προβλήματος. Ναι τα σ/κ και τις αργίες είναι λιγότερες οι πτήσεις της ΠΑ και άρα οι πιθανότητες για κάποιο πρόβλημα αναλογικά μειώνονται (δεν μηδενίζονται). Το θέμα είναι υποκειμενικό και εαν στις υπάρχουσες πιθανότητες προβλήματος της πτητικής σου συσκευής (που όλοι έχουμε υπόψιν όταν πετάμε) θες να προσθέσεις και αυτές των αεροπλάνων και ελικοπτέρων της Π.Α. Έχει να κάνει με το τι ανοχές έχει κάποιος για την ασφάλεια του και πως την αξιολογεί. Επίσης στέκομαι σε εναν έμπειρο της περιοχής, τον Φώκο που αναφέρει ότι κάποιες φορές τα αεροπλάνα περνάνε και κοντά στο βουνό.

Τέλος πάντων, όπως είπα ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του και τον αν θέλει να τηρεί κανόνες ασφάλειας ειδικά σε ένα τέτοιο μέρος είναι δικό του θέμα. Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι χρειάζεται προσοχή για να μην δημιουργηθούν προβλήματα γενικότερα ειδικά αφου πετάνε εκεί και αρχάριοι. Σκοπός μου είναι να επιστήσω την προσοχή σε όσους πετάνε εκεί και όχι να επέμβω στο αν είναι σωστό να πετάνε εκεί.

Υ.Γ.
Εάν έχετε ασύρματο στην airband καλό είναι να τον χρησιμοποιήτε μόνο για να ακούτε. Αν μιλήσετε στην συχνότητα του πύργου θα υπάρχουν άλλα προβλήματα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Δεκ 02, 2011 2:07 am

Τη σιγή του ασυρμάτου πρέτει να το τηρήσουμε όλοι είναι πολύ σημαντικό

Λιγο παράνομο δεν υπάρχει όλες οι πτήσεις της Αττικής που ξέρω είναι παράνομες. Τελεία και παύλα. Τι δε συγκρίνετε ρε Γιάννη?

Άρα και το Καντήλι, Αγία Μαρίνα, Βγέθι είναι ακριβώς το ίδιο απαγορευμένες αλλά επειδή πετάμε κοντά στο βουνό τις πετάμε. Με απλά λόγια το παραπέντε στην Αττική απογορεύεται απολύτως επειδή υπάρχουν πολλά αεροδρόμια και επειδή δεν έχουμε το μυαλό, την οργάνωση και τους νόμους να διεκδικήσουμε 1-2-3 σημεία πτήσης θα είμαστε πάντα παράνομοι. Ουάο γουστάρω δράση. 5.000.000 κόσμος και δεν έχουμε δικαιωμα να πετάξουμε πουθενά νόμιμα. Μπράβο μας και μπράβο σε όσους μας εκπροσωπούν τόσα χρόνια.

Εκείνη τη θέση εργασίας στη Δράμα που λέγαμε?

Τέλως πάντων η γνώμη μου είναι να γίνει προσπάθεια να δούμε τα πολιτικά ελικόπτερα πως μπορούμε να συννενοηθούμε με κάποιο τρόπο. Προσωπικά το θέμα της Τανάγρας με περιορίζει προς τα μπρος αλλά στο βουνό μόνο τα πολιτικά θα με απασχολούσαν.

Πλάκα πλάκα για σκεφτείτε οδηγίες προς Ναυτιλομένους Αγία Μαρίνα

1) Είστε παράνομοι
2) Μην κρατήσετε καθόλου το αλεξίτωτο στην απογείωση θα πάτε στην ελιά. Φύγετε αμέσως
3) Αν έχει κάτω από 15χλμ άερα θα πάτε στα σπίτια. Αν έχει πάνω από 18 είναι μόνο για πολύ έμπειρους
4) Αν κατά τύχη πάρετε ύψος προσοχή στο boeing, έχει καθε 2-3 λεπτά
5) Προσγειώσεις δεν έχει αν βρεις θέση πάρκινγκ προσγείωσε το παραπέντε ανάμεσα στα αμάξια αλλιώς ζήτα από κάποιον να μετακινήσει την πετσέτα να απλώσεις στην άμμο

κλπ κλπ. Κι όμως η Αγ. Μαρίνα γ@μ@ει και θα τη πετάμε

Ναι "πιστεύω" ότι ένα αλεξίπτωτο σε αυτό που "νομίζω" ότι είναι οι συνθήκες σήμερα μπορεί να μείνει ανοιχτό και "λογικά" και να κλείσει θα ανοίξει. Προς συζήτηση είναι όλα για αυτό τα έβαλα μιας και σίγουρα άλλοι θα ξέρουν καλύτερα.

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: Αυλώνα 27.11

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Δεκ 02, 2011 10:13 am

Μάλλον δεν θες να καταλάβεις και γράφεις άσχετα. Η σύγκριση αφορά μόνο την πιθανότητα ατυχήματος με άλλο αεροσκάφος. Τέτοιο κίνδυνο δεν έχεις σε άλλο μέρος. Και αν συμβεί κάτι τέτοιο οι επιπτώσεις θα είναι πολύ σημαντικές. Τα υπόλοιπα μέρη έχουν τις ιδιαιτερότητες τους όπως κάθε μέρος που πετάμε και δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Είναι επίσης εντός 10ΝΜ αρά δεν επιτρέπεται να πετάμε εκεί. Αλλά δεν έχουν τον ίδιο κίνδυνο σε σχέση με αεροπλάνα και ελικόπτερα και για αυτό δεν είναι συγκρίσιμα. Κατάλαβες τώρα?

MIK έγραψε: και επειδή δεν έχουμε το μυαλό, την οργάνωση και τους νόμους να διεκδικήσουμε 1-2-3 σημεία πτήσης θα είμαστε πάντα παράνομοι. Ουάο γουστάρω δράση. 5.000.000 κόσμος και δεν έχουμε δικαιωμα να πετάξουμε πουθενά νόμιμα. Μπράβο μας και μπράβο σε όσους μας εκπροσωπούν τόσα χρόνια.


Μπα θυμήθηκες ότι υπάρχουν κάποιοι που σε εκπροσωπούν και αποφάσισες ότι αυτοί φταίνε για διάφορα? Θυμήθηκες ότι υπάρχουν νόμοι και οργάνωση. Ωραία είναι να μην σε απασχολούν ποτέ αυτά, να μην έχεις ασχοληθεί ποτέ με τίποτα κοινό αλλά να έχεις κάπου να ρίξεις το φταίξιμο ασχέτως πραγματικότητας.


Και για να μην έχεις απορίες. Δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι που ανήκει στην Π.Α. και στην ΥΠΑ. Και τα 10 ΝΜ είναι δικά τους. Το 2006 κάναμε το παραπέντε νόμιμο για πρώτη φορά και χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς (ναι αυτοί που μας ειρωνεύεσαι). Το μόνο που ζήτησε η ΥΠΑ ήταν τα 10 ΝΜ. Δεν χρειάζεται να δίνουμε σχέδιο πτήσης, να επικοινωνούμε με πυργους ελέγχου και να έχουμε νηολόγιο όπως παλιότερα.

Εαν εσύ πιστεύεις ότι έχεις το μυαλό (που άλλοι δεν έχουν) και ότι μπορείς να διεκδικήσεις περιοχές αυτού του είδους ή άλλες περιοχές έλα να μας πεις τι προτείνεις και να βοηθήσεις έμπρακτα. Από το πληκτρολόγιο όλοι μάγκες είμαστε και έξυπνοι. Αν δεν σου αρέσουν αυτοί που σε εκπροσωπούν και αρέσκεσαι να τους ειρωνεύεσαι θα χαρώ να μας υποδείξεις τι αλλαγές θα κάνεις εαν αναλάβεις εσύ.

Και του χρόνου έχουμε εκλογές, φυσικά και περιμένω να αναλάβεις δράση για να διορθώσεις αυτό το μαύρο χάλι και καθαρίσεις τον χώρο από το κόπρο του Αυγείου και τα λαμόγια που τον λυμαίνονται όλα αυτά τα χρόνια.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Επόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron