Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 10:22 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

9th world paragliding championships - Valadares, Brazil

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

9th world paragliding championships - Valadares, Brazil

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Τετ Μαρ 16, 2005 3:54 pm

http://www.2005worlds.com/

Aγαπητοί φίλοι,
μην ξεχνάμε ότι στη Βραζιλία εκτός από το καρναβάλι του Ρίο, διαδραματίζεται και το παγκόσμιο πρωτάθλημα παρα5, με συμμετοχή της εθνικής ομάδας (Gus και Μέρελης).
Στο παραπάνω site έχει και τα αποτελέσματα απο το 1ο task.
Αντε γνήσια Ελληνόπουλα, ριχτείτε στη μάχη!!!
Καλή επιτυχία

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό antouan » Τετ Μαρ 16, 2005 4:36 pm

Επίσης για τους γερμανομαθείς http://www.dhv.de/typo/News_of_the_day.1982.0.html σχόλια και φωτογραφίες.Για τα αποτελέσματα ακόμα αναμένουμε καθώς μάλλον δεν είναι ακόμα έτοιμα στο επίσημο site.

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μαρ 16, 2005 6:32 pm

Δεν τα πήγαμε και τόσο καλά την πρώτη μέρα...


127 61 PROITSAKIS, Konstantinos (Gradient Nevada Proto) GRC 5,7 108

127 353 MERELIS, Andreas (Amtzoulatos Group of Compsuics Trango Race) GRC 0,1 108

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Μαρ 17, 2005 11:13 am

Η δεύτερη μέρα όμως ήταν καλύτερη! Γκόλ ο Μέρελης, σε τασκ 62.5 χλμ (μαζί με άλλους 79) και 51 χλμ ο Πρωιτσάκης. Για να ανεβαίνει η βαθμολογία...

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Μαρ 17, 2005 6:10 pm

<!purehtml->
<style type=text/css>
.pil{background-color:#ffe7ce}
.num{text-align:right; background-color:#ffffff}
.tot{font-weight:bold; text-align:right; background-color:#ffe7ce}
.des{font-size:9px;text-align:right;}
</style>
<table cellspacing="2" cellpadding="3" border="0">
<tr>
<td></td>
<td></td>
<td>Task 1</td>
<td>Task 2</td>
<td>Task 3</td>
<td>Task 4</td>
<td><b>Total</b></td>
</tr>
<tr>
<td rowspan="3" class="pil">MERELIS<br> Andreas (353)</td>
<td class="des">Θέση</td>
<td class="num">127</td>
<td class="num">70</td>
<td class="num">.</td>
<td class="num">.</td>
<td class="tot">98</td>
</tr>
<tr>
<td class="des">Βαθμοί</td>
<td class="num">108</td>
<td class="num">797</td>
<td class="num">.</td>
<td class="num">.</td>
<td class="tot">909</td>
</tr>
<tr>
<td class="des">Χλμ</td>
<td class="num">0,1</td>
<td class="num">62,5 (g)</td>
<td class="num">.</td>
<td class="num">.</td>
<td class="tot">.</td>
</tr>
<tr>
<td colspan=20 height=20><BR></td>
</tr>
<tr>
<td rowspan="3" class="pil">PROITSAKIS<br> Konstantinos (61)</td>
<td class="des">Θέση</td>
<td class="num">127</td>
<td class="num">104</td>
<td class="num">.</td>
<td class="num">.</td>
<td class="tot">134</td>
</tr>
<tr>
<td class="des">Βαθμοί</td>
<td class="num">108</td>
<td class="num">333</td>
<td class="num">.</td>
<td class="num">.</td>
<td class="tot">441</td>
</tr>
<tr>
<td class="des">Χλμ</td>
<td class="num">5,7</td>
<td class="num">51,3</td>
<td class="num">.</td>
<td class="num">.</td>
<td class="tot">.</td>
</tr>
</table>

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό orck » Πέμ Μαρ 17, 2005 8:06 pm

παρατηρω οτι για τα 51,3 χλμ του Πρωιτσακη η βαθμολογια ειναι 333 ενω για τα 62,5 του Μερελη η βαθμολογια ειναι 797, φανταζομαι παιζει πολυ ρολο το goal

μηπως θα μπορουσε καποιος να εξηγησει τον τροπο βαθμολογιας; (με ενδιαφερουν πιο πολυ τα ελληνικα δεδομενα
(ειμαι σιγουρος οτι ολα αυτα περιγραφονται σε καποιο εγγραφο doc, pdf που εχω ΗΔΗ κατεβασει αλλα δεν μπορω να βρω αυτην την στιγμη)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Μαρ 17, 2005 10:24 pm

Ο τρόπος βαθμολόγησης είναι πολύπλοκος και έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους όπως την απόσταση του γκολ, πόσοι πιλότοι συμμετέχουν, πόσο μακρια είναι η μιν. απόσταση, πόσοι την πέρασαν και σε πόση ώρα, πόσοι έφτασαν γκολ και σε πόση ώρα και πολλά ακόμα. Η παραμικρή αλλαγή σε μια παράμετρο αλλάζει τα πάντα.

Η φόρμουλα που χρησιμοποιήται είναι ο GAP/DHV . Λεπτομέριες εδώ http://www.metamorfosi.com/GAP2002_en.htm

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό sot » Παρ Μαρ 18, 2005 11:22 am

ένα άλλο κριτήριο που εφαρμόζεται για πρώτη φορά είναι οι επιπλέον πόντοι που παίρνει όποιος οδηγεί την κούρσα (ανάλογα με το χρονικό διάστημα που είναι μπροστά). έτσι πολλές φορές η σειρά τερματισμού δεν είναι απαραίτητα ίδια με την σειρά κατάταξης. Πολύ δίκαιο πρόγραμμα, αρκει να μπουν σωστά οι παράμετροι για την αξιολόγηση.

sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Δημοσίευσηαπό antouan » Παρ Μαρ 18, 2005 11:36 am

Και για να μην ξεχνιόμαστε,δείτε σε τι συνθήκες πετάνε οι φίλοι μας... :evil: :evil:

[ img ]

[ img ]
Ο Norman Lausch με το super Boomerang 4

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Μαρ 18, 2005 12:45 pm

Μπορεί να βλέπεις διάσπαρτα κουμουλάκια αλλά οι συνθήκες είναι πολύ πιο ασθενείς απ' ότι φαίνονται. Τα περισότερα θερμικά είναι +1, +2, άντε +3. Λίγα είναι πιο δυνατά.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό antouan » Παρ Μαρ 18, 2005 2:00 pm

Πίστεψε με δεν με χαλάνε καθόλου αυτές οι συνθήκες..και με τέτοιους νεφόδρομους..αχ αναμνήσεις...

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Μαρ 18, 2005 2:54 pm

Σύμφωνα με το παρακάτω κείμενο πάντως τα πράγματα είναι δυνατά εκεί. Από 3άρια μέχρι 9άρια.
και θυμάμαι τώρα μια ιστορία ενός Ολλανδού πιλότου - φωτογράφου, του Mάρκ ( θυμάσαι Άλεξ...) που είχε παεί εκεί κάποιο απόγευμα και μόλις έφτασε είπε να κάνει μια χαλαρωτική πτήση. Μιλάμε για απόγευμα. Και βρήκε το άτομο κάτι 7άρια μούρλια... και ένα 12άρι. Και μας έλεγε ότι γενικά είναι δυνατά εκεί αλλά τα θερμικά πιο στρωτά και πλατιά. Βέβαια δεν ξέρω αν ήταν τέτοια εποχή.

1 · FLYING IN VALADARES

THE FLIGHT AND THE SITE:
Valadares has a tipical tropical flight, with a predominant no wind condition, and mid up to strong thermals.
Ibituruna peak is the only high mountain that raise over small hills that are spread all over, making a very easy-to-fly site with few turbulence, many landing fields and roads for retrieve.
Acctually Gov. Valadares has about 250.000 habitants and has plenty options for accomodation and food.

TAKE-OFF AREA:
Natural take off for almost all wind directions
Height from landing Zone (AGL) – 950m
Altitude (ASL) – 1.123m
The cars can go right to the top, in the take off area. The acess road is now about 90% paved and many works are beeing done to improove the take-off area for both sides.

AVERAGE CLOUD BASES HEIGHT:
Between 1.800 and 2.500 m AGL

AVERAGE THERMALS:
From 03 up to 09 m/s

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Μαρ 18, 2005 8:11 pm

Δες το AVERAGE CLOUD BASES HEIGHT που αναφέρει ο τύπος, το οποίο τις τελευταίες 3 μέρες είναι από 1100 το πρωί μέχρι 1800 αργά το απόγευμα, με μέσο όρο 1400 κατα την πτήση, και θα καταλάβεις τι παίζεται και με τα θερμικά :)

Προφανώς ή μιλάει για άλλη εποχή ή για ιδανικές συνθήκες.

Τα θερμικά και τις βάσεις τις τελευταίες μέρες μπορείς να τις δεις από reports των πιλότων εδώ: http://www.usparaglidingteam.org/ αλλά και σε άλλα blogs

-------------------------
3/11/2005
The lift is very light, averaging about 1 m/s (200 fpm), but also exceptionally smooth.

3/12/2005
Slowly we got our gear ready, made a plan and launced into smooth .1 mps on the averager!!!

3/12/2005
I think we&acute;ll have to get used to that kind of flying here, very technical with an emphasis on climbing efficiently.

3/13/2005
Cloudbase was at about 14oo meters (launch at 1080 m), and we had the best lift of the week, averaging over 200 fpm(!) (1m/sec) and often with better climbs mixed in

3/13/2005
After a little while working broken lift there with several others I got enough height above the ridge for the thermal to come together and get to cloudbase at 1400m [...] Since the lift was not strong [...]

κλπ κλπ κλπ

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Παρ Μαρ 18, 2005 9:41 pm

Όσοι από τους πιλότους είχαν πετάξει στα Καλάβρυτα τον Οκτώβριο, θα λένε : "τι μας 'φέραν εδώ πέρα !". Υποτροπικό κλίμα και δεν συμαζεύεται..!
Α, ρε Ελλαδάρα με τα ωραία σου ! :lol: Είμαστε στην καλύτερη χώρα, τελεία.(the greek proud).

agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302

Δημοσίευσηαπό antouan » Δευτ Μαρ 28, 2005 10:42 pm

Του την έσπασαν πάλι του Mr Gin.'Εξι Boomerang4 στη δεκάδα αλλά κανένα πρώτο.Ας είναι καλά ο Steve Cox και το Omega proto του.Την άξιζε μια μεγάλη πρωτια το παλικάρι,τεράστιος αθλητής.Η πλάκα είναι ότι μέχρι και το ένατο task,πρώτος ήταν ο πολύς Christian Tamegger (με Gin Boomerang4 φυσικά) και στο τέλος τους την έκανε ο Steve!!Ρε τσαντίλα πάλι το boss!!

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

2005 Worlds Brazil

Δημοσίευσηαπό GUS » Πέμ Μαρ 31, 2005 7:53 pm

2005 Worlds Brazil

Οι τυπικές συνθήκες: μέχρι τις 10:30 - 11:00 η βάση ήταν κάτω από την απογείωση (1100 μ.), στις 14:00 τα σύννεφα είχαν εξαφανιστεί και μετά τις 15:00 για να βρεις θερμικό ήθελε τάμα. Τα συνηθισμένα θερμικά ήταν γύρω στο +1 μ/δ, με πολλούς πυρήνες που τελείωναν και ήθελε διαρκές ψάξιμο χωρίς αναταράξεις. Στη βάση (1400 μ.) καμιά φορά περνούσε το +4 μ/δ για κανά δύο στροφές μετά χανόταν και αυτό. Είχε και καλύτερα αλλά πάρα πολύ σπάνια. Το +1 έφερνε χαμόγελο. Δεν είναι τυχαίο που τα πουλιά που θερμικάρανε είχαν τεράστια φτερά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα δικά μας εδώ.

Οι καλοί πιλότοι: ήταν πολύ καλοί! λόγω εμπειρίας, οργάνωσης και εξοπλισμού. Εμείς υστερούσαμε κατά πολύ. Απογοήτευση να χάνεις ύψος ψάχνοντας και οι άλλοι να ανεβαίνουν από πάνω σου, ή να φεύγεις για γλίστρα με άλλους και μετά από 3 χλμ. να είσαι 200 μ. κάτω και πίσω, να πατώνεις και να βλέπεις τους άλλους να βρίσκουν θερμικό 500 μ. πιο πέρα και να συνεχίζουν.

Το μέρος: οι καλές προσγειώσεις ήταν σπανιότατες λόγω απίστευτου πλήθους αόρατων καλωδίων που φαίνονταν μόνο την τελευταία στιγμή, κρυμμένων φραχτών στο ψηλό χορτάρι και καμουφλαρισμένων ελών. Κάτω από τα 700 μ. ήθελε ψάξιμο για καλή προσγείωση με 2-3 εναλλακτικές (έδαφος στα 300 μ.).

Το βασικότερο είναι ότι δεν πάθαμε τίποτα (ένας Ιταλός έσπασε λεκάνη και χέρι, το νοσοκομείο ήταν άθλιο), μάθαμε πολλά που θα προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε σε όσους ενδιαφέρονται και χαρήκαμε που βρεθήκαμε εκεί και μεταξύ μας τα πήγαμε πολύ καλά και ευχάριστα γιατί λόγω εγκληματικότητας υπήρχε σφίξιμο.

"Του φευγάτου η μάνα, δεν έκλαψε ποτέ!" - GUS
(φευγάτου = αυτού που έφυγε την κατάλληλη στιγμή, του παλικαρά έκλαψε)

Έδεσσα δαγκωτό και ας μην έχει Βραζιλιάνες, αχ...

Αυτά για τώρα, για όσους θέλουν να δουν φωτογραφίες:

http://mmk.thenet.gr/photos/thumbnails.php?album=50

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104


Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες