Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 9:31 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Ποιός θα σπάσει πρώτος το φράγμα των 150 χμ?

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Ποιός θα σπάσει πρώτος το φράγμα των 150 χμ?

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιουν 15, 2005 4:10 pm

Με αφορμή το sig του MIK, ξεκινάω book στο sky.

Περιγραφή στοιχήματος:

Ποιός πιλότος θα καλύψει πρώτος απόσταση ίση η μεγαλύτερη με 150 χμ κατα OLC - ευθεία, τρίγωνο ή out and return, όπως αυτά υπολογίζονται από το Leonardo ( http://www.sky.gr/modules.php?name=leon ... =0&month=0 ).

Η πτήση θα πρέπει να καταχωρηθεί στο Leonardo εντός 7 ημερών από την πραγματοποίηση της, και θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 2 μάρτυρες στην απογείωση, και όποιος κάνει την περισυλλογή θα είναι 3ος μάρτυρας.

Οι αποδόσεις θα μεταβάλλονται ανάλογα με τις επιδόσεις των αθλητών, και η διάρκεια του στοιχήματος θα είναι μέχρι 31 Οκτωβρίου 2005.

Αρχικές αποδόσεις:

Κώστας Πρωιτσάκης: 1,25
Αποστόλης Μαυροθαλασσίτης: 1,38
Δημήτρης Μπουραζάνης: 1,56
Βαγγέλης Τσούκας: 1,89
Γιάννης Μυριανθόπουλος: 182,4 (σε παραλιακή πτήση)

Προσθέστε ονόματα και αποδόσεις κατα το δοκούν :D

Για την κατάθεση στοιχημάτων θα λειτουργούν ειδικά γκισέ στις απογειώσεις Κιθαιρώνα και Αμφίκλειας καθώς και σε όλες τις επίσημες και μη διοργανώσεις/αγώνες.

Τελευταία επεξεργασία απο norad την Τρί Αύγ 30, 2005 5:56 pm, επεξεργάστηκε 3 φορές συνολικά.
norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιουν 15, 2005 4:28 pm

ρε θα πάω Λευκάδα και θα κάνω γύρω γύρω το νησί μέχρι να κάνω 150 και να σου καταστρέψω το στοίχημα. :P

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιουν 15, 2005 5:07 pm

ΟΚ προστέθηκε το όνομα σου στην λίστα με την απόδοση που είχε η Εθνική πριν το EURO (έχεις ελπίδες!!!)

Μην ξεχνάς όμως πως το OLC δέχεται μεχρι 4 σημεία στροφής. Αν το βγάλεις με 4 σημεία στροφής τότε κάποιος θα γίνει πολύ πλούσιος !

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιουν 15, 2005 5:12 pm

Χαχαχαχαχα... δεν αξίζω τέτοια τιμή να είμαι σε αυτή τη λίστα. Παρ'ολαυτά μπορείς να αυξήσεις την απόδοση για μένα βάζοντας προϋπόθεση την παραλιακή πτήση. :P

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Ιουν 16, 2005 12:12 am

Καταρχάς πρέπει να καταγγείλω τη βάναυση κλοπή από Πιλότο Παραλίας των ιδεών μου και της απατεωνιάς που σχεδίαζα να φάω του κόσμου τα λεφτά και να πληρώσω gus-slav και guru να πάνε διακοπές xc για κάνα μήνα με τα gps μου. Απαιτώ 50% των κερδών σου

Τεσπα

Κατά δεύτερων μια ιδέα που την έχω ξαναπεί:

Την καλήτερη μέρα του πρωταθλήματος στη Έδεσσα γιατί δεν βάζετε goal στη Λαμία και δε γ...ε ο αγώνας ας μη μπει γκολ. Η ας μπει γκολ κάπου προς τα κει και φεύγουν μετά για διακοσάρα πλέων

Tριτον

slav 1,67

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιουν 16, 2005 2:17 am

Οι νέες αποδόσεις έχουν λοιπόν ως εξής:

Κώστας Πρωιτσάκης: 1,25
Αποστόλης Μαυροθαλασσίτης: 1,38
Δημήτρης Μπουραζάνης: 1,56
Slawomir Matras: 1,67
Βαγγέλης Τσούκας: 1,89
Γιάννης Μυριανθόπουλος: 99,4 (σε παραλιακή πτήση)

περιμένω προτάσεις για προσθήκες/αλλαγές στην λίστα

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Ιουν 16, 2005 10:36 am

Συνήθως οι μπούκιδες, κάνουν λίγο homework:

1. Τα 150χλμ είναι παρελθόν.
Τα έχει πιάσει ο GUS. Απλώς το optimization του Leonardo είναι λίγο χειρότερο από του compeGPS. Μπράβο στον GUS.

GUS
Departure Time: 09:31:10
Start 40.52.464'N 021.47.886'E 09:31:10
Point1 40.23.468'N 021.56.178'E 12:06:30 54.99 Km
Point2 40.20.625'N 022.01.232'E 12:29:10 8.871 Km
Point3 39.54.329'N 022.06.355'E 13:57:10 49.27 Km
Finish 39.35.892'N 022.16.000'E 15:04:10 36.83 Km
Landing:39.35.894'N 022.16.001'E
Finish Time: 15:05:10
Total Distance: 150.0 Km
Scoring Distance: 150.0 Km
Scoring Points: 224.9

2. Μην αθροίζουμε μήλα με πορτοκάλια κλπ.
Υπάρχουν 3 είδη πτήσης στο OLC. Αν πάρουμε σαν μέτρο σύγκρισης μία πτήση 150 χιλιομέτρων, αυτή δίνει 225 βαθμούς (Free distance scoring = χιλιόμετρα Χ 1.5)

Ισοδύναμη πτήση triangle είναι 128,6 χιλιόμετρα λόγω μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας (1.75).
Στην περίπτωσή μου, το optimization προτίμησε να μου κόψει 9 χλμ από την Free Flight distance των 143.6 χιλιομέτρων που έκανα την Κυριακή, ώστε να μου δώσει στην ουσία βαθμούς που αντιστοιχούν σε Free Flight 157 χιλιομέτρων (235.7 βαθμούς)

Και τέλος ισοδύναμη πτήση FAI triangle είναι 112,5 χιλιόμετρα λόγω ακόμη μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας (2).


Καθορίστε λοιπόν λίγο καλύτερα τους κανόνες…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Ιουν 16, 2005 11:23 am

200

Τα στοιχήματα στο πρακτορείο μου είναι για 200 Αποστόλη

Καλό ταξίδι (και με το αμάξι και πετώντας :wink: )

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Ιουν 16, 2005 1:26 pm

guru έγραψε:Συνήθως οι μπούκιδες, κάνουν λίγο homework:

1. Τα 150χλμ είναι παρελθόν.
Τα έχει πιάσει ο GUS. Απλώς το optimization του Leonardo είναι λίγο χειρότερο από του compeGPS. Μπράβο στον GUS.

2. Μην αθροίζουμε μήλα με πορτοκάλια κλπ.

Καθορίστε λοιπόν λίγο καλύτερα τους κανόνες…


Αυτό ήθελα να πώ και εγώ για την βαθμολόγηση γενικότερα, ο τρόπος που βαθμολογεί το OLC δεν είναι κατάλληλος για στοιχήματα και κατοχύρωση επίσημων ρεκόρ. Η δημιουργία πυλώνων ΜΕΤΑ την γιορτή είναι ενα καλό σημάδι για το ποσο καλή ήταν η πτήση αλλά ως εκεί. Είναι όπως στο αμερικάνικο μπιλίαδρο η γνωστή φράση "έκει ήθελα" (όταν κάνεις το κουλό χτύπημα και μπαίνει μια μπάλλα μέσα σε άσχετη τρύπα).

Αποψή μου είναι ότι η ευθεία απόσταση είναι η πιο ξεκάθαρη μορφή συναγωνισμού αν όχι και η πιο δύσκολη. Είναι αυτό που μας διεγείρει περισότερο την φαντασία, το ότι κρεμασμένοι κάτω απο ένα πανί με τον αερα και το μυαλό μας ταξιδεύουμε όσο το δυνατόν μακρύτερα. Ακόμα και στην ευθεία απόσταση υπάρχουν παραλλαγές και ασάφειες: Προσωπικά (για τον ευατό μου) μετράω την απόσταση της πτήσης μου από την απογείωση
μέχρι το μακρύτερο σημείο που φτάνω είτε αυτό είναι εν πτήση είτε προσγείωση. Υπάρχουν όμως και παραλλαγές, ο καθένας ακολουθεί αυτό που τον εξιτάρει περισότερο. πχ. ευθεία απόσταση απογείωσης-προσγείωσης. (το πιο αυστηρό) ή την απόσταση ανάμεσα στα 2 πιο απομακρυσμένα σημεία της πτησης (το πιο χαλαρό).

Τώρα αν αρχίσουμε να μιλάμε για out and return πτήσεις ή τρίγωνα μπορεί να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη ασάφεια γιαυτό και υπάρχούν αρκετά καθορισμένα στανταρς τα οποία όμως δεν γνωρίζω ακριβώς.

Οντως λοιπόν πρέπει να καθορίσουμε κοινή γλώσσα ώστε όταν λέμε έκανα 40 χιλ σήμερα να καταλαβαινόμαστε. πχ έχω δεί περιπτώσεις που ο πιλότος θεωρεί ως μια είδους απόσταση το νούμερο που του βγάζει το odometer στο GPS δήλαδη την απόσταση που έχει διανύσει στο χώρο με τα πηγαινε-ελα γενικώς.

Όποιος μπορεί να ενημερώσει για τους κανόνες out 'n' return FAI triangle κτλ ας το κάνει.

και τα 150 δεν έχουν ακόμα γίνει, κατά την απόψη μου σε τέτοια μεγάλη ευθεία το μόνο που μετράει είναι η ευθεία απόσταση. (σε αντίθεση με την πτήση σου guru που ήταν out 'n' return ή κάτι τέτοιο οπότε οι πυλώνες έχουν νόημα)

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Ιουν 16, 2005 3:12 pm

Το τι εξιτάρει τον καθένα, είναι προσωπική υπόθεση και βέβαια αυτό που θα πρέπει να ακολουθούμε.

Προσωπικά, πάντα μου άρεσε η ιδέα των τριγώνων, και η στρατηγική που χρειάζεται για να περάσεις μέσα από πολλές διαφορετικές καταστάσεις, και γι αυτό επίσης μου αρέσουν και οι αγώνες.

Όταν όμως θέλουμε να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς, τότε μπαίνουν στο παιχνίδι τα στάνταρντ, όπου το επικρατέστερο είναι αυτό του OLC, για την ελευθερία που παρέχει στην βαθμολόγηση χωρίς χαρτούρα και παρατηρητές, και την δυνατότητα σύγκρισης διαφορετικών τύπων πτήσης. Σε αντιπαράθεση το FAI, απαιτεί επίσημο παρατηρητή στην απογείωση όπου ελέγχεται ο βαρογράφος, δήλωση του σχεδίου πτήσης και του τύπου της προσπάθειας, μάρτυρα στην προσγείωση, φωτό σημείων στροφής, σφράγισμα του βαρογράφου για διαπίστωση κλπ. Αυτή η πολυπλοκότητα το έκανε στην πράξη ανενεργό.

Ανέβαλα πολύ καιρό να διαβάσω το scoring του OLC, γιατί βαριόμουνα να μπλέξω με διαδικαστικά, όταν όμως το προσπάθησα, είδα με έκπληξη ότι το κεφάλαιο του scoring εξαντλώνταν σε 10 περίπου γραμμές. Τόσο απλό!!!

Λοιπόν:

Μετά την πτήση, μπορούμε να ορίσουμε με βάση το tracklog, μέχρι πέντε σημεία στροφής:
1.Έναρξη
2.TP1
3.TP2
4.TP3
5.Λήξη

Οι αποστάσεις μεταξύ αυτών των σημείων, μας δίνουν τα χιλιόμετρα Free Distance.
Αυτά τα πολλαπλασιάζουμε με 1.5 και έχουμε το olc score.

Για να προχωρήσουμε σε πιο μεγάλη κατηγορία (και μεγαλύτερη βαθμολογία), θα πρέπει να θεωρηθεί η πτήση μας σαν τρίγωνο.

Το τρίγωνο το ορίζουμε με τα τρία ενδιάμεσα σημεία (tp1,tp2,tp3), και για να είναι έγκυρο, θα πρέπει το σημείο έναρξης με το σημείο λήξης να μην απέχει πάνω από το 20% της συνολικής απόστασης του τριγώνου.

Για να το πετύχουμε αυτό, μπορεί μέχρι και να κόψουμε χιλιόμετρα από την Free Distance, όπως στην περίπτωσή μου 9 χιλιόμετρα. Η βαθμολογία όμως μπορεί και να είναι μεγαλύτερη λόγω του μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας των τριγώνων.

Τα χιλιόμετρα τελικά δίνονται από το συνολικό μήκος του τριγώνου αφού αφαιρέσουμε το κενό που μας έχει μείνει για να το κλείσουμε (Έναρξη – Λήξη).

Τα τελικά χιλιόμετρα πολλαπλασιάζονται με 1.75, και έχουμε το scoring για τρίγωνο.

Για ακόμη μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, θα πρέπει το τρίγωνό μας να τηρεί τον κανόνα FAI triangle, όπου το μήκος της μικρότερης πλευράς του, θα πρέπει να μην είναι μικρότερο από το 28% του συνολικού του μήκους (σχεδόν ισοσκελές τρίγωνο).

Πάλι θα πρέπει πιθανόν να αφαιρεθούν χιλιόμετρα, αλλά ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει στο 2.


Ευτυχώς για εμάς, τα παραπάνω υπολογίζονται αυτόματα από διάφορα προγράμματα όπως το Leonardo και το compeGPS (με την μέθοδο που την ονομάζουν optimization), οπότε εμείς δεν έχουμε παρά να σκεφτούμε πως θα καλύψουμε την μεγαλύτερη περιοχή ώστε μεγαλώσει η απόστασή μας με τα 5 σημεία που έχουμε σαν δικαίωμα να ορίσουμε.

Και έτσι έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς για τις πτήσεις μας.

Enjoy!!!

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Ιουν 16, 2005 3:36 pm

Και για να κλίσουμε και το θέμα του στόχου, προτείνω 250 βαθμούς olc οι οποίοι αντιστοιχούν σε:

167 χλμ Free Flight
143 χλμ Triangle
125 χλμ FAI Triangle

Break this!!!

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιουν 16, 2005 3:42 pm

Για να μην ανακαλύπτουμε τον τροχό, μήπως πρέπει να ακολουθήσουμε την πεπατημένη της FAI παγκοσμίως; Έτσι λοιπόν "συναγωνιζόμαστε" στις εξής κατηγορίες:

1. Straight distance
2. Straight distance to a declared goal
3. Out-and-return distance
4. Distance over a triangular course
5. Speed over a triangular course of 25 km
6. Speed over a triangular course of 50 km
7. Speed over a triangular course of 100 km
8. Speed over a triangular course of 200 km
9. Speed over an out-and-return course of 100 km
10. Speed over an out-and-return course of 200 km
11. Gain of height

Στην οποία περίπτωση το ρεκόρ για το (1) κατέχει ο Gus και εσύ έσπασες το ρεκόρ για το 3 και το 4 (και ίσως και 5,6,7 :D ) ?

Τις παραπάνω επίσημες κατηγορίες της FAI μπορείτε να δείτε εδω: http://records.fai.org/hang_gliding/cur ... =o-3&id2=1 μαζί με τα παγκόσμια ρεκόρ σε κάθε κατηγορία.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιουν 16, 2005 3:55 pm

Νομίζω ότι το 3 ισχύει μόνο για όταν καταφέρεις να επιστρέψεις στο χώρο που ξεκίνησες και όχι για τη περίπτωση που είσαι στην επιστροφή γενικά. δεν είμαι σίγουρος..

Τελευταία επεξεργασία απο badder την Πέμ Ιουν 16, 2005 4:12 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Ιουν 16, 2005 4:03 pm

norad έγραψε:Στην οποία περίπτωση το ρεκόρ για το (1) κατέχει ο Gus και εσύ έσπασες το ρεκόρ για το 3 και το 4?

Και εσύ δίκιο έχεις Βρούτε έ συγνώμη Άλεξ ήθελα να πω…

Απλώς νομίζω ότι οι κανόνες FAI προϋποθέτουν πολύ χαρτούρα, παρατηρητές FAI κλπ, ενώ του OLC αρκεί η έγκαιρη υποβολή του tracklog και το σηματάκι «valid». Ψάξε το λίγο μήπως κάνω λάθος…

Και δεν είπα ότι έσπασα κανένα ρεκόρ, απλώς αντιπαράθεσα την πτήση με OLC overall και τις τρεις υπο-κατηγορίες του.

Όσο για τις 11 κατηγορίες FAI που παραθέτεις, δεν νομίζω ότι έχει κατοχυρώσει κανείς τίποτα στην Ελλάδα, και είναι ελεύθερες για να τις κυνηγήσει όποιος έχει όρεξη…
norad έγραψε:Για να μην ανακαλύπτουμε τον τροχό, μήπως πρέπει να ακολουθήσουμε την πεπατημένη της FAI παγκοσμίως

Πληροφοριακά, σχεδόν όλοι πετάνε με OLC και το FAI έχει ψιλοκαταργηθεί για τους πολλούς…

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιουν 16, 2005 4:12 pm

guru έγραψε:167 χλμ Free Flight
143 χλμ Triangle
125 χλμ FAI Triangle


Συμφωνώ ότι οι κατηγορίες αυτές είναι καλύτερες και πιο εύκολα συγκρίσιμες μεταξύ τους λόγω του κοινού OLC scoring. Πράγματι 11 κατηγορίες είναι πολλές και δύσκολα θα μπει κάποιος στην διαδικασία να την διεκδικήσει.

Όμως με τις 3 κατηγορίες που λες αφαιρούμε αξία από την μόνη κατηγορία για την οποία ουσιαστικά μιλάμε τόσα χρόνια, το free distance (ελέυθερη απόσταση σε απόλυτη ευθεία), που κατείχε ο Δασκαλάκης για κάποια χρόνια με την πτήση προς Μαραθώνα, μετά εσύ και ο SLAV με την πτήση στην Πελοπόνησο και τέλος ο GUS με 3 συνεχόμενα ρεκόρ.

Θα έλεγα να διατηρήσουμε το absolute straight distance free flight σαν το flagship των ρεκόρ, και να συναγωνιζόμαστε στο OLC με τους κανόνες του OLC scoring.

Όντως 250 βαθμοί OLC μοιάζει να είναι το επόμενο βήμα - may the bast man WIN!

Τι θα κερδίσει όμως? χμμμμ..... any sponsors?

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Ιουν 16, 2005 4:24 pm

guru έγραψε:Πληροφοριακά, σχεδόν όλοι πετάνε με OLC και το FAI έχει ψιλοκαταργηθεί για τους πολλούς…


Στην Γαλλία έχουν το CFD, συστημα που δίνει διαφορετικούς συντελεστές ανόλογα με την περιοχή της πτήσης πχ άλλο συντελεστη στις Άλπεις και άλλο στην κεντρική Γαλλία. Νομίζω ότι έχουν απλώς ευθείες, out-n-return και τρίγωνα.

Στην Αγγλία έχουν και αυτοί το δικό τους σύστημα (μάλιστα απο φέτος χρισιμοποιούν το Leonardo για να δείχνει τις πτήσεις) με διαχωρισμό ridge soaring και μη καθώς και άλλες λεπτομέρειες πχ ημιτελή τρίγωνα, declared πτήσεις και άλλα.

Το FAI όπως είπες το βλέπω πολύ χλωμό.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Ιουν 16, 2005 7:42 pm

andread έγραψε:Στην Αγγλία έχουν και αυτοί το δικό τους σύστημα (μάλιστα απο φέτος χρισιμοποιούν το Leonardo για να δείχνει τις πτήσεις)


Έλα ρε!... που;;

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Ιουν 16, 2005 9:00 pm


andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό georgex » Παρ Ιουν 17, 2005 4:04 pm

Τι λέτε για αυτές τις 2 κατηγορίες:

1. απόσταση σε ευθεία
2. OLC score

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό norad » Παρ Ιουν 17, 2005 4:43 pm

Σωστός.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Ιουν 21, 2005 10:52 am

Στην Δράμα ήταν και ο Leonard Grigoreskou (FAI steward), ο οποίος μου επιβεβαίωσε ότι προσπαθούν να αλλάξουν τους κανόνες στην FAI, ώστε να μην χρειάζονται παρατηρητές, σφραγισμένοι βαρογράφοι κλπ για τα ρεκόρ, αλλά παρόμοιο σύστημα με το OLC (GPS tracklog).

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Τετ Ιουν 29, 2005 3:09 pm

Γεια και χαρά ιπτάμενοι,
Ωραία η συζήτηση, αλλά έχω μια πρότασή που είναι αποτέλεσμα μιας συζήτησης που είχα κάποτε με έναν πιλότο από τις κάτω χώρες (κατάλληλο για σφαλιάρες)-οχι ο Leo πάντως, σε κάτι πανευρωπαϊκούς.

Αυτός λοιπόν ο τυπάκος μου είπε ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι δεν υπάρχουν σοβαροί πιλότοι στην Ελλάδα (και κατ επέκταση και άνθρωποι σύμφωνα με το ύφος του), γιατί δεν έχουν καταφέρει κάποια σπουδαία απόσταση τόσα χρόνια, αντίθετα ο συρφετός του PWC, ήρθε στην Κόνιτσα και έτσι για πλάκα έκανε 100χιλιόμετρα.
Του πρότεινα τότε, να έρθει και διακοπές στην Ελλάδα, και να του πληρώσω όλα του τα έξοδα, διαμονές εισιτήρια και λοιπά αν καταφέρει να κάνει την ίδια πτήση μόνος του και οχι μέσα σε ένα μπουλούκι-θίασο με 100 άτομα- αλλά δεν ξαναφάνηκε.

Σε αυτή τη συζήτηση κατάλαβα ότι είναι πιο εφικτό όταν πετάς με παρέα και εμείς στην Ελλάδα συνήθως δεν δοκιμάζουμε να κάνουμε πράγματα φεύγοντας ταξείδι μαζί. Ετσι η πιθανότητα γίνεται ακόμη πιο μικρή για να βγούν χιλιόμετρα καθώς συνήθως πετάς μόνος και πρέπει να σου κάτσει και η μέρα, και συνήθως οι μέρες των ρεκόρ μπορεί να είναι και μέρες οριακές από συνθήκες που σίγουρα κάποια στιγμή θα σε εξαντλήσουν και θα εγκαταλείψεις.

Μήπως λοιπόν θα ήταν ομορφότερο και πρακτικότερο να οργανώναμε μια φιλόδοξη μέρα στην Εδεσσα, εκτός αγώνα, όσοι ενδιαφέρονται για τα πολλά να κάνουμε ένα κοινό σχέδιο και να την «κάνουμε» για κάτω; Και ας αφήσουμε το ξεψείρισμα αν θα είναι 150 ή 151 και ποιός τα έκανε (που οι άλλοι θα πούμε ότι ναι αλλά με ρίσκο, καταιγίδες, conjestus και άλλα καλοπροαίρετα). Ολοι μαζί, και ας μην κερδίσει κανείς το προσωπικό του στοίχημα. Ολοι όμως θα έχουμε κερδίσει.
30 Ιουλίου 2005
Εδεσσα - Βόρας
Ραντεβού

Αν θέλετε και πρόταση για το τασκ, προτείνω τη διαδρομή που ακολουθεί και το συζητάμε:

Απογείωση
Νυμφαίο
Ασκιο
Σιάτιστα
Χάσια
Αντιχάσια
Κόζιακας
Μουζάκι
Λίμνη πλαστήρα
Αγ. Γεώργιος
Οίτη
Καλίδρομο
Αταλαντοβούνι
Υλίκη

CU soon
Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιουν 29, 2005 3:32 pm

Μην μπερδεύεσαι - αγώνας παραπέντε είναι όχι ανεμόπτερων !!


[ img ]

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Πέμ Ιουν 30, 2005 3:48 pm

Γειά σου Αλεξ,
Συνήθως κάνεις λιγότερα από ότι έχεις στο μυαλό, ή περισσότερα από όσα δεν έχεις.

Βάζω μια διαδρομή και ας γίνει ότι είναι να γίνει. Για να κάνεις ένα ρεκόρ πρέπει να σκέφτεσαι αυτό που μέχρι τώρα φαίνεται ανέφικτό-παράλογο σαν λογικό.
Είναι απλά 290χλμ σε free distance, που όμως κάπου κάποτε έχει ήδη γίνει από κάποιους κάπου.
Εμένα προσωπικά μου φτάνουν και τα μισά.

Παρεπιπτόντως δε, στους αγώνες των ανεμοπτέρων μπορεί μερικές φορές να γίνονται και λιγότερα χιλιόμετρα από ότι στους αγώνες του παρά 5 (Χωρίς λόγια).

Think about the chance...

Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Ιουν 30, 2005 3:59 pm

Dezavu και Ι Agree with Dr. Tsoukas

Γιατί δεν κυνηγάτε όλοι μαζί το όνειρο...όνειρο είναι

MIK έγραψε:Την καλήτερη μέρα του πρωταθλήματος στη Έδεσσα γιατί δεν βάζετε goal στη Λαμία και δε γ...ε ο αγώνας ας μη μπει γκολ. Η ας μπει γκολ κάπου προς τα κει και φεύγουν μετά για διακοσάρα πλέων


Και θα έχει και πολύ τζίρο το πρακτορείο στοιχημάτων έτσι NORAD :?:

Τελευταία επεξεργασία απο MIK την Πέμ Ιουν 30, 2005 4:32 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Επόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 6 επισκέπτες