Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 5:15 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Αερολογίες

Αερολογίες

Η επιστημονική προσέγγιση της ONEIROPOIOY-Sprayman θεωρείας

Άσχετα από πτήσεις αλλά σχετικά με εμάς.

Συντονιστής: Moderators

Η επιστημονική προσέγγιση της ONEIROPOIOY-Sprayman θεωρείας

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Δευτ Οκτ 11, 2010 8:23 pm

http://news.nationalgeographic.com/news ... vironment/
Ελεύθερη μετάφραση:

Υπάρχει ένας νέος φόβος: Είναι πιο πιθανό να πεθάνεις από την έκθεση σε τοξικούς ρύπους των καυσαερίων (των αεροπλάνων) από ό, τι σε αεροπορικό δυστύχημα, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Τα τελευταία χρόνια, τα αεροπορικά δυστυχήματα προκάλεσαν το θάνατο περίπου χιλίων ατόμων ετησίως, ενώ οι εκπομπές αεροπλάνων σκοτώνουν περίπου δέκα χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο, λένε οι ερευνητές.
Προγενέστερες μελέτες είχαν υποθέσει ότι οι άνθρωποι κινδύνευαν μόνο από τις εκπομπές των αεροπλάνων κατά την απογειώση και προσγείωση. Η νέα έρευνα είναι η πρώτη που παρέχει μια ολοκληρωμένη εκτίμηση του αριθμού των πρόωρων θανάτων από τις εκπομπές καυσαερίων των αεροπορικών εταιρείων.
«Βρήκαμε ότι εκπομπές από τα αεροπλάνα που πετούν πάνω από 3.000 πόδια [914 μέτρα] ήταν υπεύθυνες για το μεγαλύτερο μέρος των θανάτων», δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Steven Barrett, αεροναυτικής μηχανικός στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης στο Καίμπριτζ.
Τα καυσαέρια των αεροπλάνων, όπως και των αυτοκίνητων, περιλαμβάνουν μια ποικιλία ατμοσφαιρικών ρύπων, συμπεριλαμβανομένων του διοξειδίου του θείου και οξειδίων του αζώτου.(Σχετικό: «Η Ρύπανση μπορεί να αλλάξει το DNA σας σε 3 μέρες, υποδεικνύει νέα έρευνα.")
Πολλά από αυτά τα σωματίδια της ρύπανσης είναι πολύ μικρά, περίπου εκατό εκατομμυριοστά μιας ίντσας πλάτος, ή μικρότερες από το πλάτος μιας ανθρώπινης τρίχας.
Τα σωματίδια που είναι ιδιαίτερος μικρά είναι ο κύριος ένοχος στις επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία, δεδομένου ότι μπορεί να προσκοληθούν βαθιά στον πνεύμονα και πιθανώς να εισέλθουν στην κυκλοφορία του αίματος, λένε οι επιστήμονες.

Ανίχνευση τοξικής αεροπορικής ρύπανσης
Ο Barrett και οι συνεργάτες του χρησιμοποίησαν ένα υπολογιστικό μοντέλο που συγκέντρωσε τις εγγραφές των πτητικών αεροδιαδρόμων, τη μέση ποσότητα καυσίμου που κάηκε κατά τη διάρκεια της πτήσης και τις εκτιμώμενες εκπομπές τους.
Το μοντέλο ηλεκτρονικού υπολογιστή, με βάση πειραματικά δεδομένα έδειξε κίνηση της ρύπανσης στην ατμόσφαιρα καθώς και διηπειρωτική μεταφορά της ρύπανσης, ιδίως από την Ασία προς τη Βόρεια Αμερική, είπε ο κ. Barrett.
Με τη σύγκριση αυτών των στοιχείων με ένα άλλο ατμοσφαιρικό μοντέλο, η ομάδα ήταν σε θέση να εκτιμήσει πως οι ρύποι θα μετακινηθούν και πότε είναι πιο πιθανό να πέσουν στην επιφάνεια, όπου οι άνθρωποι τους αναπνέουν κυριολεκτικά.
Η μελέτη εξέτασε επίσης το πώς ο ανθρώπινος πληθυσμός εξαπλώνεται σε όλο τον πλανήτη για να εκτιμηθεί κατά πόσο οι ρύποι του αεροπλάνου μπορεί να επιφέρουν τον θάνατο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ομάδα υπολόγισε ότι περίπου 8.000 θάνατοι οφείλονται στη ρύπανση των αεροπλάνων σε ύψος πλεύσης-περίπου 35.000 πόδια (10.668 μ.)-ενώ περίπου 2.000 θάνατοι οφείλονται στη ρύπανση που εκπέμπεται κατά τη διάρκεια απογειώσεων και προσγειώσεων.
Οι πιο συχνές αιτίες θανάτου λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης είναι οι καρδιαγγειακές και αναπνευστικές παθήσεις, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του πνεύμονα, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οργανισμός Υγείας του ΟΗΕ.

Οι περιοχές με τα πιο ενεργά αεροδρόμια δεν είναι πάντα αυτές που υφίστανται τις μεγαλύτερες επιπτώσεις στην υγεία, συνεχίζει η μελέτη.
Όταν ένα αεροπλάνο πετά σε ύψος πλεύσης πάνω από τα σύννεφα, τα ρεύματα αέρα μπορεί να στροβιλίζουν τη ρύπανση μακριά και οι επικρατούμενοι άνεμοι να την στέλνουν να πέσει μέχρι και 6.000 μίλια (10.000 χιλιόμετρα) προς τα ανατολικά της διαδρομής του αεροσκάφους.(Βλ. επίσης "Ρύπανση από ΗΠΑ, Ευρώπη, κ.λπ. ")
Στις ΗΠΑ εκτιμούνται περίπου 450 θάνατοι κάθε χρόνο από τις εκπομπές των αεροπλάνων, μόνο το ένα έβδομο του αριθμού των θανάτων που θα αναμενόταν εάν η ρύπανση έπεφτε κατ 'ευθείαν στο έδαφος από τα αεροπλάνα, αναφέρεται στη μελέτη.
Στην Ινδία, από την άλλη πλευρά, υπάρχουν περίπου 1.640 θάνατοι ετησίως από τις εκπομπές των αεροπλάνων, περίπου επτά φορές περισσότερους θανάτους από ό, τι θα αναμενόταν με βάση τον αριθμό των πτήσεων που ξεκινούν ή καταλήγουν στη χώρα.
Οι περισσότεροι από αυτούς τους θανάτους δεν προκλήθηκαν από πτήσεις πάνω από την Ινδία, αλλά από τις εκπομπές σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική σε μεγάλο υψόμετρο, τα οποία στη συνέχεια εξαπλώθηκαν σε ολόκληρη την Ασία, σύμφωνα με τη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο τεύχος Οκτωβρίου της Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Για όσους δεν το έχουν δει.

Δημοσίευσηαπό Sprayman » Δευτ Οκτ 11, 2010 8:40 pm

.

Τελευταία επεξεργασία απο Sprayman την Τετ Μαρ 19, 2014 3:30 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Η ζωή ξεκινάει εκεί που ο φόβος πεθαίνει.
OSHO
Sprayman
Competition
 
Δημοσ.: 970

Re: Η επιστημονική προσέγγιση της ONEIROPOIOY-Sprayman θεωρείας

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Δευτ Οκτ 11, 2010 8:48 pm

φτανει κουραστικαμε !!!!


[youtube]fi6Yl4bb7Nw&feature=player_embedded[/youtube]

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216


Επιστροφή στην Αερολογίες

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης