Συντονιστής: Moderators
condor έγραψε:[ img ] καλό θα είναι, αν βρεθείτε σε αυτή την θέση, που το απεύχομαι για όλους μας, να θυμηθήτε κατα την επαφή με το έδαφος την διαδικασία PLF http://www.southernskies.net/page_info/ ... _fall.html (το σπασμένο πόδι πονάει!!!)
badoulis έγραψε:Μια που το έφερε η κουβέντα, είσαι για κανένα μίνι-σεμινάριο PLF την επόμενη φορά που θα έχει parawaiting?
tsouloufis έγραψε:dim έγραψε:ούτε αυτός ...
για να κάνουμε και λίγο μάθημα, εδώ λοιπόν θέλει προσοχή !!!!!
εάν ποτέ τραβήξετε εφεδρικό μην προσπαθήσετε να κάνετε ότι κάνει ο τύπος δηλ. ότι σχοινάκι έβλεπε το τραβούσε, είναι λάθος ... υπάρχουν πολλές πιθανότητες μετά το εφεδρικό το parapente να μπει ξανά σε πτήση όπως έγινε εδώ και βλέπουμε ότι τραβώντας λάθος σχοινάκια το μόνο που κατάφερνε είναι το πανί να χτυπάει στο εφεδρικό με κίνδυνο να μπλεχτεί και να κλείσει ..
η σωστή και αποδεδειγμένη από εμπειρία κίνηση είναι τα τραβήξουμε τους Β ιμάντες, ετσι αποκλείουμε να ξανά μπει σε πτήση το πανί,
τώρα για να αποφύγουμε το χτύπημα πάνω στο εφεδρικό από την στιγμή που τραβήξαμε τους Β ιμάντες είναι εύκολο να μαζέψουμε σχοινάκια απο τους Β ιμάντες πάνω μας. Εαν είμαστε ψηλά μπορούμε εύκολα να μαζέψουμε όλο το πανί. Εαν είμαστε χαμηλά μαζεύουμε στα γρήγορα 1-2 μετρά σχοινάκια και είμαστε μια χαρά.
αυτά ..... καλή προσγείωση![]()
![]()
dim έγραψε:Για σένα, που είσαι ο μόνος που έκανε B-Line σε epsilon, δεν υπάρχει πρόβλημα!!!!!![]()
![]()
condor έγραψε:[ img ] καλό θα είναι, αν βρεθείτε σε αυτή την θέση, που το απεύχομαι για όλους μας, να θυμηθήτε κατα την επαφή με το έδαφος την διαδικασία PLF http://www.southernskies.net/page_info/ ... _fall.html (το σπασμένο πόδι πονάει!!!)
Χρήστος Λάππας έγραψε:Φαντάζομαι ότι για εμάς που είμαστε δεμένοι στις ζώνες των parapente μας το PLF είναι λίγο πιο δύσκολο. Τα αρχικά τι είπαμε ότι σημαίνουν;
DUST IN THE WIND έγραψε:
lovedoctor έγραψε:
Ερώτηση: Γιατί το τράβηξε αφού η πτέρυγα ξανάνοιξε??? Νομίζω ότι βιάστηκε λίγο. κάνω λάθος?
dim έγραψε:Thermal collapse and crash
Για να κάνουμε μιά αναλυσούλα τι λάθος έκανε ο φίλος εδώ? Τα φρένα του οταν μπαίνει στο θερμικό φαίνονται σε σωστή θέση αλλά και το glide του έχει καλή ταχύτητα προσέγγισης.
Διακρίνω λίγα φρενάκια παραπάνω όταν έχασε την στήριξη αλλά δεν είναι τραγικά τραβηγμένα.
Βέβαια το ότι το πανί έκανε 360 μοίρες μοιάζει να έφαγε negative spin, ειδικά όταν αφήνει το αριστερό φρένο τελείως πάνω, προφανώς λόγω ταλάντωσης του καθίσματος, αλλά το θέμα είναι γιατί έπαθε απώλεια στήριξης και μάλιστα τόσο κοντά στο έδαφος που επιεικώς κρίνεται μοιραίο.....
Για να ακουσουμε τους δασκάλους και τους παλιούς .....
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες