Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 1:22 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Ανακοινώσεις Ανακοινώσεις

Ανακοινώσεις

OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Ανακοινώσεις από τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς στην Ελλάδα

OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό jianniskys » Πέμ Οκτ 07, 2010 7:08 pm

Ο γνωστός πιλότος Bob Dury πέταξε και σχολίασε το Delta για λογαριασμό του περιοδικού Cross country.
Ακολουθεί μετάφραση των σχόλιων του, περίληψη των υλικών κατασκευής, αλλά και οι ερωτοαπαντήσεις που αναφέρονται στο περιοδικό
Πόση τεχνολογία BHPP και R10 έχει χρησιμοποιηθεί;
Το Delta έχει τόση τεχνολογία από το R10 όση μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε σε μια μέσης κατηγορίας πτέρυγα.
Οι αρτάνες των Α δείχνουν αρκετά πίσω και κοντά στις των Β ιμάντων, μετά υπάρχει ένα μεγάλο κενό μέχρι τις αρτάνες των C ιμάντων. Γιατί;
Το που πιάνουν οι αρτάνες στην πτέρυγα είναι σημαντικό για το τελικό τρόπο που αισθάνεσαι την πτέρυγα και τον τρόπο που επιταχύνει. Ο τρόπος που είναι τα πιασίματα στο Delta στις αναταράξεις δίνουν μια άνεση εμπιστοσύνης και υψηλά επίπεδα σταθερότητας. Επίσης βελτιώνουν την πτήση με χρήση επιτάχυνσης, δίνοντας ένα πραγματικά σταθερό χείλος προσβολής ακόμα και με τέρμα επιτάχυνση.
Πόσα πλαστικά κομμάτια χρησιμοποιείτε στο Delta και τι κάνουν ακριβώς;
Τα πλαστικά υποστηρίζουν την γωνία και το χείλος προσβολής. Εδώ είναι που ασκούνται οι μεγαλύτερες πιέσεις. Όσο μικρότερη προκαλούμενη δυσμορφία στην πτέρυγα τόσο το καλύτερο. Τα πλαστικά κάνουν την δουλειά αυτή καλύτερα από ό,τι τα παραδοσιακά Mylar. Υπάρχουν περίπου 40 μ πλαστικών στο Μεσαίο μέγεθος.
Ως προς την επίδοση: τι είδους ταχύτητα και τι λόγο έχεις με το Delta και πόσο παρόμοιο είναι το Mantra3;
Τα συγκριτικά test δείχνουν ότι το Delta βρίσκεται στην κορυφή σε λόγο και επιδόσεις στην κατηγορία EN C. Είναι επίσης πολύ ανταγωνιστικό με την μεγαλύτερη κατηγορία EN D. Η κανονική ταχύτητα είναι ίδια με του Mantra3 αλλά ελαφρώς μικρότερη η τελική. Το Mantra3 έχει μετρηθεί ανεξάρτητα από εμάς με λόγο 9,8.
Τελευταία λόγια;
Πολλά έχουν ειπωθεί και συζητηθεί για αυτή την πτέρυγα αλλά δοκιμάστε και αποφασίστε μόνοι σας. Πιστεύουμε ότι το Delta είναι μια από τις καλύτερες πτέρυγες που έχουμε ποτέ κατασκευάσει
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Για τα υλικά και τον τρόπο κατασκευής αναφέρει ότι περιέχει 40μ περίπου πλαστικών ενισχύσεων που βοηθάνε στην διατήρηση της πτέρυγας ανοιχτής σε αναταράξεις και ότι χρειάζεται οπωσδήποτε να μαζεύεται μπούκα μπούκα(Concertina), καθώς και ότι δεν πρέπει να το αφήνουμε πολύ μεγάλο διάστημα διπλωμένο σε μεγάλες θερμοκρασίες(π.χ αυτοκίνητο στον ήλιο το καλοκαίρι).Όμως τα καλά έχουν και το τίμημα τους έτσι αυτό το παραπανίσιο βάρος στο χείλος προσβολής όταν προσγειωθούμε και δεν έχει καθόλου αέρα οδηγεί στο να κλείσει πιο εύκολα από ό,τι στις παραδοσιακές πτέρυγες.
Έχει 33% λιγότερες αρτάνες από το Addict 2( το προηγούμενο δυάρι).
Οι ενισχύσεις που έχουν μπει στο χείλος εκφυγής βοηθούν να διατηρεί το σχήμα του και να παραμένει τεντωμένο και έτσι να βελτιώνει τις επιδόσεις του.
Τέλος οι λεπτοί ιμάντες φανερώνουν ότι η Ozone θέλει να έχει υψηλότερες επιδόσεις από το Delta.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΣ;
Πηγαίνοντας στην απογείωση με το αλεξίπτωτο στα χέρια από τις αρτάνες έμεινα έκπληκτος από το πόσο λίγες αρτάνες είχα στα χέρια μου. Είναι ευκολοπρόσεκτα λιγότερες από όποια άλλη πτέρυγα αυτής της κατηγορίας έχω πετάξει ποτέ και η έλλειψη αυτών των αρτανών είναι το πρώτο πράγμα που δημιουργεί αυτό το υψηλής απόδοσης συναίσθημα.
Παίζοντας με το Delta στο έδαφος ήταν πραγματικά απόλαυση. Οι λιγοστές αρτάνες και οι λεπτοί ιμάντες κάνουν το να καταλαβαίνεις πιο ιμάντα να τραβήξεις εύκολο και φανερό. Δώστε ένα τράβηγμα στο Delta και αμέσως ανεβαίνει ψηλά αλλά δεν είναι δύσκολο στη συγκράτηση του και σίγουρα βρίσκεται πολύ καλά εντός των ορίων του επιπέδου του πιλότου για τον οποίο προορίζεται. Απογειώσου με το Delta και ξαφνικά αρχίζεις να εκτιμάς την αιτία που έχει γίνει όλος αυτός ο ‘ντόρος’
Μπαίνοντας έξω από την απογείωση στο πρώτο θερμικό της πτήσης ένιωσα ευχάριστα έκπληκτος από το πόσο γρήγορα ένιωσα σαν το σπίτι μου με αυτή την πτέρυγα. Στρίβει στο θερμικό με μια ευχάριστη ευκινησία. Δεν έχει καμιά δυσκολία στο να στρίψει, αντίθετα μικρές κινήσεις των φρένων κάνουν μια τεράστια διαφορά. Τα φρένα δεν έχουν μεγάλη διαδρομή και είναι αποτελεσματικά δίνοντας σου αυτή την sexy αίσθηση της πτέρυγας υψηλών επιδόσεων. Καθώς όμως βρεθείς σε αναταράξεις όπου μεγαλύτερου Aspect Ratio και επιδόσεων πτέρυγες γίνονται απαιτητικές, η παθητική ασφάλεια του Delta ενεργοποιείται.
Το Delta στέκεται τεντωμένο αλλά όχι τεζαρισμένο. Κινείται στον αέρα χωρίς να κουνιέται αγχωτικά, σου μιλάει χωρίς να φωνάζει και ακόμη και σε αναταράξιμο αέρα αν αφαιθούν τα φρένα συμπεριφέρεται τόσο καλά που εκπλήσσει.
Είναι αυτή η μίξη της πτέρυγας υψηλών επιδόσεων με την υπέρτατη ασφάλεια που θα κάνει το Delta να κερδίσει τις καρδιές των πιλότων σε όλο τον κόσμο.
Ποια είναι λοιπόν αυτή η επίδοση; Όλα καλά με το να νιώθεις αγωνιστικά αλλά μπορείς να το πετάξεις αγωνιστικά; Η απάντηση είναι επαναλαμβανόμενα ναι.
Δεν είναι η υψηλότερη επίδοση ταχύτητας που κάνει το Delta ένα φανταστικής επίδοσης αλεξίπτωτο. Είναι το ότι μπορείς να το χρησιμοποιείς τόσο εύκολα!
Οι πιλότοι των R10 αναφέρουν ότι αυτό που δίνει στις πτέρυγες τους το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να πατάνε επιτάχυνση όταν οι άλλοι δεν μπορούν.
Το Delta έχει τα ίδια χαρακτηριστικά. Η πτέρυγα μοιάζει να γίνεται ακόμη πιο σταθερή και σκληρή όσο πατάς επιτάχυνση.
Η αντίσταση του στις αναταράξεις όταν χρησιμοποιείς επιτάχυνση δεν μοιάζει με τίποτε άλλο από ότι έχω πετάξει παρά με τις Reflex πτέρυγες για μηχανοκίνητο αλεξίπτωτο.
Αναμφίβολα είναι το αποτέλεσμα των πλαστικών ενισχύσεων στο χείλος προσβολής και του τρόπου τοποθέτησης των A και B αρτανών.
Υπάρχει μια νέα θεμελίωση σταθερότητας στις πτέρυγες Ozone που είναι επαναστατική και φέρνει μια νέα εποχή επιδόσεων. Το Delta οπωσδήποτε είναι μέρος αυτής της επανάστασης.
Μερικές πτέρυγες παίρνουν λίγο χρόνο μέχρι να προσαρμοστείς αλλά το Delta
μου ταίριαξε σαν γάντι από την πρώτη στιγμή που το πέταξα. Για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ πρέπει να καταλάβετε τι είδους γάντια προτιμώ. Μου αρέσουν οι ευκίνητες αγωνιστικές πτέρυγες που κόβουν τον αέρα καθαρά και με ακρίβεια. Ιδιαίτερα προτιμώ να πετάξω αυτή την κατηγορία αλεξιπτώτων πλαγιάς που η πτέρυγα μπορεί να μου προσφέρει την ακρίβεια και την επίδοση που με κάνει να νιώθω σαν να πετάω κάτι «καυτό» ενώ δεν πετάω κάτι τέτοιο. Κάτι που πολλοί αποτυγχάνουν να μου το δώσουν. Είναι σαν το ράλι που αγαπάς στο Subaru Imprezza γιατί έχει πολλά χιλιόμετρα, που σε κάνει να ουρλιάζεις οδηγώντας το και σε κάνει να νιώθεις σαν οδηγό ράλι ενώ απλά δεν είσαι.
Είναι όλα καλά να θες να είσαι σε ένα ράλι αλλά επειδή δεν είσαι ο Colin MacRae ούτε έχεις τις ικανότητες του, αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι, είναι μεγάλη παθητική ασφάλεια, να σε κρατάει ασφαλή καθώς το χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο σου. Αυτό είναι το Delta για μένα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Τελικά το Delta είναι μια υψηλών επιδόσεων EN C πτέρυγα. Θέλει και τρελαίνεται να πετάει και να πετιέται και μάλιστα όσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα.
Είναι τέλειο για κουρασμένους από ένα αγωνιστικό αλεξίπτωτο πιλότους που συνεχίζουν να θέλουν αυτό το sexy αγωνιστικό συναίσθημα αλλά χωρίς το στρες και το άγχος.
Για τους πιλότους που είναι πεινασμένοι για αποστάσεις και θέλουν υψηλές επιδόσεις με όσο γίνεται μεγαλύτερη ασφάλεια ή νέους ταλαντούχους πιλότους που θέλουν να δώσουν το στίγμα τους στις αποστάσεις ή στους αγώνες χωρίς να παίρνουν το ό,ποιο ρίσκο ενός EN D ή και μεγαλύτερης κατηγορίας πτέρυγας.
Με χαρά θα πήγαινα με το Delta σε serial class events και όχι μόνο θα περίμενα να μην δω μειονεκτήματα αλλά στην πραγματικότητα νομίζω ότι θα τα πήγαινα καλά.

jianniskys
EN D
 
Δημοσ.: 169

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Πέμ Οκτ 07, 2010 8:49 pm

Και ένα ωραίο βιντεάκι

http://www.youtube.com/watch?v=ODKWSikAjCw

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ODKWSikAjCw?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ODKWSikAjCw?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

(΄Ασχετο: Γιατί δεν μου δουλεύει το Embed στο youtube & vimeo?)

antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Παρ Οκτ 08, 2010 12:15 am

Γιατί πρέπει να αφήσεις μόνο ότι βρίσκεται μετά το = στο [yοutube]***[/yοutube], ή [vimeο]***[/vimeο].

Στην περίπτωση σου θα έπρεπε να έχει μείνει μόνο το [yοutube]ODKWSikAjCw[/yοutube]

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό AKONTISTIS » Παρ Οκτ 08, 2010 8:12 am

πολλη χρησιμο :D :D :D

ΠΡΩΤΑ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ...
AKONTISTIS
Competition
 
Δημοσ.: 365

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Παρ Οκτ 08, 2010 8:16 am

Χρήστος Λάππας έγραψε:
Στην περίπτωση σου θα έπρεπε να έχει μείνει μόνο το [yοutube]ODKWSikAjCw[/yοutube]




Ευχαριστώ Χρήστο, ευχαριστώ jolly :wink:

antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Παρ Οκτ 08, 2010 10:08 am

:wink:

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό Rainbowalker » Παρ Οκτ 08, 2010 7:56 pm

Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω τις δυνατότητες του νέου Delta, αλλά πολύ περισσότερο της Ozone, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει κατά πόσο έγκυρα είναι αυτά τα περιοδικά και αν όντως γράφουν την αλήθεια. Υπάρχουν περιοδικά αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας, ηχοσυστημάτων κτλ, που πιθανόν εξυπηρετούν κάποιους σκοπούς. Κυρίως σε εταιρείες που διαφημίζονται εντός των σελίδων του περιοδικού. Έτσι, μπορούν μια μέτρια εταιρεία να την προωθούν και να γράφουν τα καλύτερα σχόλια, αφού συνήθως πληρώνει για την διαφήμισή της και κάποια καλή να την χαντακώνουν. Στο τεστάκι που παραθέτω, http://www.thermik.at/tests/gleitzahlen.html
βλέπουμε πανιά Low End ½ πάνω από High End ½. Εντάξει, προοδεύει η τεχνολογία, τα σημερινά πανιά είναι πολύ καλύτερα από τα παλαιότερα, αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτια (δεν θέλω να αναφερθώ σε εταιρείες).

Τώρα θα μου πεις γιατί τα γράφεις αυτά και δεν πας να ρωτήσεις κάποιον που πετά το πανί που ενδιαφέρεσαι ή δεν πας να κάνεις ένα test flight? Γιατί οι περισσότεροι θα σου πουν τα καλύτερα για το πανί τους. Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…… που λέει και ο λαός. Και μετά από ένα χρόνο πάνε και το αλλάζουν. Γιατί ρε Ηλία π.χ. το άλλαξες το πανί? Δεν πετούσε καλά?
- Ε, να μωρέ δεν έστριβε, δεν έμπαινε καλά στο θερμικό δεν είχε καλό glide, δεν ήταν γρήγορο, δεν είχε μπανέλες, ήταν μπλε και τα λοιπά και τα λοιπά.
Πέρυσι δεν τα έκανε αυτά? Φέτος το επηρέασε η κρίση ε? :mrgreen: :mrgreen:

Να ρωτήσεις τον αντιπρόσωπο? Τι θα σου πει, μην παίρνεις το δικό μου πάρε του γείτονα?
Τελοσπάντων, είμαστε δυστυχώς σε τέτοια θέση που να επηρεαζόμαστε από τον Τύπο και κυρίως τον Κίτρινο Τύπο σε όλους τους τομείς.

Μεγάλη επιρροή οι εφημερίδες και η τηλεόραση. 1,30 θα πάει το πετρέλαιο έλεγαν, αλλά προσωπική μου άποψη είναι ότι ήταν εκφοβισμός για να το πάνε κοντά στα 80 λεπτά και να μην πει κανένας τίποτα. Να λες μετά Δόξα το Θεό που πήγε τόσο.

Διάβαζα ένα τεστ για το πανί μου από έναν Άγγλο εκπαιδευτή και αντιπρόσωπο της εταιρείας. Πολλά θετικά αυτό το πανί. Στα αρνητικά? Τίποτα.
Περίεργο ε? Τι πετάω ο π….ς? Ferrari? Μπα, Ferrari πετάει ο Νίκος.
Άλλο τεστ από τον ίδιο για άλλη εταιρεία (που αντιπροσωπεύει), πολύ καλά σχόλια για το πανί, το μόνο αρνητικό ότι πρέπει να κάνεις 3 πτήσεις για να το συνηθίσεις.
Άσε μας ρε μπάρμπα, δηλαδή στις 2 δεν μπορώ?

Καλά τα περιοδικά όσον αφορά τα άρθρα για να βελτιωθούμε και να πετάμε καλύτερα. Τα τεστάκια όμως?


Υ.Γ. Με επηρέασε η κρίση. Δεν έχω δουλειά και κάθομαι στη Σχολή και μ…..αι!
Άσε που δεν πετάμε λόγω καιρού. :( :( :(

Το Parapente είναι ένα ομαδικό χόμπυ για μοναχικούς ανθρώπους...

http://www.ad-gliders.com
http://www.ritas-drivingschool.gr
Rainbowalker
EN D
 
Δημοσ.: 136

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Παρ Οκτ 08, 2010 9:50 pm

Μια χαρά τα λές RAINBOWALKER αλλά άν δεν υπήρχαν και αυτά πως θα υπήρχε κατανάλωση-ανταγωνισμός-εξέλιξη? Πολλές φορές οι εταιρίες και τα περιοδικά τα παραλένε αλλά και αυτό μες το παιχνίδι του μαρκετινγκ είναι. Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει ανάλογα με τις ανάγκες του και τον χαρακτήρα του.
Για το συγκεκριμένο (Ozone Delta) πιστεύω αυτά που γράφονται και φυσικά είναι μια καλή εξέλιξη. Ταυτόχρονα άλλες εταιρίες προσπαθούν να παρουσιάσουν κάτι καινοτόμο, κάποιες τα καταφέρνουν κάποιες το ψάχνουν.

antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό AKONTISTIS » Σάβ Οκτ 09, 2010 2:00 pm

KAI AYTO ΠΩΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΕΧΩ 1-2 ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ME DELTA ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oJChLT5SUHM/youtube]

ΠΡΩΤΑ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ...
AKONTISTIS
Competition
 
Δημοσ.: 365

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό AKONTISTIS » Σάβ Οκτ 09, 2010 2:01 pm


ΠΡΩΤΑ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ...
AKONTISTIS
Competition
 
Δημοσ.: 365

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό AKONTISTIS » Σάβ Οκτ 09, 2010 2:02 pm

[youtube]=oJChLT5SUHM/youtube]

ΠΡΩΤΑ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ...
AKONTISTIS
Competition
 
Δημοσ.: 365

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό AKONTISTIS » Σάβ Οκτ 09, 2010 2:03 pm

[youtube]oJChLT5SUHM/youtube]




(πιστευω οτι αυτη τη φορα το καταφερα)

ΠΡΩΤΑ ΦΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ...
AKONTISTIS
Competition
 
Δημοσ.: 365

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Σάβ Οκτ 09, 2010 2:07 pm

ακόμα μια :P .... ξαναβάλε την "[" που έχεις φάει απο το [/youtube] :P

υγ. μπορούσες επίσης να διορθώσεις το πρώτο σου ποστ, αντί να προσθέσεις κι άλλα απο κάτω :P

υγ2. για να μάθεις αν το κατάφερες ή οχι, έχει "προεπισκόπηση" :P ... επιθεωρείς και μετά το στέλνεις :P

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Σάβ Οκτ 09, 2010 2:57 pm

AKONTISTIS έγραψε:KAI AYTO ΠΩΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΕΧΩ 1-2 ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ME DELTA ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oJChLT5SUHM/youtube]

λίγο ύποπτο δεν είναι που τραβάει μόνο 40% κλείσιμο?

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό norad » Σάβ Οκτ 09, 2010 7:36 pm

Το να γράφει review ο Bob Drury για το Delta είναι περίπου σαν να γράφω review εγώ για το sky.gr ... :D :D

(let the flame war begin)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό paramick » Σάβ Οκτ 09, 2010 8:00 pm

λίγο ύποπτο δεν είναι που τραβάει μόνο 40% κλείσιμο?




Θέλει να δείξει ότι επανέρχεται στα πλαίσια της ΕΝ Β, χωρίς δράματα.......
Το γιατί στην έξοδο απο full stall , μένει ενα τσάκισμα στο εκφυγής,θα μας εξηγήσει κάποιος???

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Re: OZONE DELTA: Δοκιμή και κριτική του περιοδικού Cross country

Δημοσίευσηαπό Agelos » Σάβ Οκτ 09, 2010 9:25 pm

αντί να διαβάζετε reviews από περιοδικά γιατί δεν διαβάζετε τις συζητήσεις από το pgforum, προσωπικά πιστεύω ότι είναι πιο αξιόπιστες. π.χ. διάβασα από ένα παιδί εκεί ότι το Delta είναι πολύ καλό σε glide αλλά δεν αφήνεις εύκολα τα χέρια από τα φρένα. Επίσης παίζει ρόλο τι πανί πετάς αν λόγου χάρη πετάς advance πού είναι άνετο & όχι τόσο "κουνιστό" δύσκολά θα σου αρέσει το Delta. Ένα άλλο που διάβασα είναι ότι αισθάνεσαι πιο άνετα στο Omega 8 παρά στο Delta. Συμπέρασμα κατά την άποψή μου είναι αυτό που έχω διαβάσει εδώ από άλλους ( δεν θυμάμαι ποιούς), δεν είναι θέμα επιδόσεων είναι θέμα πόσο άνετα αισθάνεσαι με το πανί που είναι πάνω από το κεφάλι σου, και μάλιστα σε μια κατηγορία που δεν πάει για πρωτιά σε αγώνες.
Εν κατακλείδι τώρα που δεν πετάω & διαβάζω πολύ, παρ' όλο που έχω τις αμφιβολίες μου με την εταιρία που έχει κάνει πολές πατάτες στο παρελθόν θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω,και ίσως να αγοράσω, γιατί με ότι έχω διαβάσει μου κάνει μεγάλη περιέργεια, το Mentor 2

Agelos
Competition
 
Δημοσ.: 271


Επιστροφή στην Ανακοινώσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron