Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 12:33 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αγορά εξοπλισμού

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Φεβ 06, 2006 6:59 pm

orck έγραψε:απο τα λιγα που ξερω για την επιταχυνση δεν την χρησιμοποιουμε μονο οταν δεν τρυπαμε αλλα καθολη την διαρκεια της πτησης οταν θελουμε να φυγουμε απο ενα καθοδικο γρηγορα


Οτι και να σου πω είναι θεωρίες, δοκιμασέ την και θα καταλάβεις.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 06, 2006 7:16 pm

sugoura an exis trim den xriazese epitaxinsi.. andread pio einai to problima sou me tin epitanxisi otan tin patas??
exeis klisimata , h astathia stin pteriga.

Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Φεβ 06, 2006 7:53 pm

Nemeton έγραψε:sugoura an exis trim den xriazese epitaxinsi.. Kelly


Kelly proteineis stou neous na vazoun trim stous assous tous ? 8O

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Φεβ 06, 2006 8:14 pm

Nemeton έγραψε:exeis klisimata , h astathia stin pteriga.


Απλως πάω κάτω σαν βαρίδι.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 06, 2006 8:15 pm

Pros theou OXI.. trim einai mono gia agonistika Alexiptota.
apla rotisa (ton adread giati den xrisimopii tin epitaxinsi?)

Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Τρί Φεβ 07, 2006 3:24 pm

Andread τώρα κατάλαβα γιατί μου έγραψες ότι δεν είναι σωστό να ζητάω συμβουλές στο internet.... :lol: :lol:

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τρί Φεβ 07, 2006 4:19 pm

andread έγραψε:
Nemeton έγραψε:exeis klisimata , h astathia stin pteriga.


Απλως πάω κάτω σαν βαρίδι.

____________________________________________
ok .Tora katalaba , exei asximo logo katolistisis..me epitaxinsi
alla auto den pai na pei oti ola ta alexiptota exoun to idio Problima, akoma kai stin idia eteria S,me M mpori na diaferoun ligo h L.

Kelly

nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Φεβ 07, 2006 8:49 pm

norad έγραψε:
Nemeton έγραψε:sugoura an exis trim den xriazese epitaxinsi.. Kelly


Kelly proteineis stou neous na vazoun trim stous assous tous ? 8O

Για να βελτιωθεί ο λόγος και η ταχύτητα στους άσσους, εκτός από τριμ και επιτάχυνση, θα πρέπει να μπουν και micro lines.

Επίσης απαραίτητες ρυθμίσεις είναι να κοντύνουν λίγο τα micro lines στο κέντρο ώστε να γίνει λίγο πιο flat η πτέρυγα, και λίγο κόψε ράψε στο πανί για να γίνει πιο λεπτό το προφίλ, να κλείσουν μερικές μπούκες και να μικρύνουν οι υπόλοιπες, να μεγαλώσει το aspect ratio και να μικρύνει το wash out στα ακροπτερύγια.

Μη ξεχνάμε ζώνη «πιρόγα», λίκρα στα μανίκια, streamlined κράνος και αεροδυναμική στάση την ώρα που πετάμε.

Έτσι οι αρχάριοι με τους άσσους τους θα μπορούν να απογειώνονται καλύτερα ακόμη και με ένταση.
[ img ]

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό guru » Τρί Φεβ 07, 2006 9:02 pm

skarabaios έγραψε:Andread τώρα κατάλαβα γιατί μου έγραψες ότι δεν είναι σωστό να ζητάω συμβουλές στο internet.... :lol: :lol:

Φίλε μου, πέρα από τις υπόλοιπες χρήσιμες συμβουλές που άκουσες, θα πρότεινα να το συζητήσεις με τον εκπαιδευτή σου.

Επίσης καλό θα ήταν να διαλέξεις κάποιο αντιπρόσωπο ο οποίος θα μπορεί να σε υποστηρίξει με επισκευές, πακετάρισμα εφεδρικού και στο μέλλον να στο ανταλλάξει με κάποιο πιο αναβαθμισμένο μοντέλο.

Όποια εταιρεία από αυτές που έχουν σοβαρούς αντιπροσώπους στην Ελλάδα και να διαλέξεις, πάνω κάτω δεν θα δεις διαφορές στους άσσους. Σημασία έχει η χρονολογία του μοντέλου (όσο πιο πρόσφατο τόσο καλύτερα) και η κατάστασή του, που πάλι ο αντιπρόσωπος θα μπορέσει να εκτιμήσει.

Αναφορικά με το πρόβλημα της απογείωσης με ένταση, δεν έχει σχέση με τις επιδόσεις της πτέρυγας.

Το πρόβλημα είναι ότι κατά το πρώτο στάδιο της απογείωσης, η πτέρυγα κάνει «τοίχο» κάθετα στον αέρα και σε παρασέρνει. Μόνο η εμπειρία μπορεί να το διορθώσει και πάλι τα όρια είναι πολύ χαμηλότερα από την ταχύτητα που έχει κάποια πτέρυγα στον αέρα.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό antouan » Τρί Φεβ 07, 2006 11:36 pm

Και λόγο του επίκαιρου της συζήτησης να υπενθυμίσω και γω ......

http://www.youtube.com/w/Decolando-em-Bras%EDlia?v=kLtRu61MyW4&search=parapente%20bras%C3%ADlia%20will%20t%C3%BAlio#comment

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Τετ Φεβ 08, 2006 11:21 am

Εμένα ο εκπαιδευτής μου δεν μου έδειξε την όπισθεν...

Είναι για το παρκάρισμα ; 8O

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό georgex » Τετ Φεβ 08, 2006 2:31 pm

andread έγραψε:2) οτι ο πιλότος εχει κάνει κάποιο λάθος πιο πρίν και βρέθηκε να
μην "τρύπαει" οπότε έτσι και αλλιώς την έβαψε. Αν νέος πιλότος βασίζεται στην επιτάχυνση για να διωρθώσει τα τυχόν προηγούμενα λάθη του => BIG PROBLEM.


Νομίζω το βλέπεις λίγο απόλυτα.

Μπορεί απλώς να δει οτι μειώνεται η ταχύτητά του, καταλαβαίνει οτι η ένταση μπορεί να αυξηθεί κι' άλλο, και την χρησιμοποιεί ΠΡΙΝ φτάσει να μην τρυπάει, έγκαιρα δηλαδή, βάση των ικανοτήτων του, και πριν να είναι απολύτως απαραίτητη. Δεν βλέπω οτι έτσι έχει κάνει κάποιο λάθος.

Το οτι "βουλιάζει", μπορεί να είναι και χρήσιμο, γιατί χάνει ύψος, και βρίσκεται σιγά σιγά σε αέρα με μικρότερη ένταση. Μιλάω εδώ για περίπτωση που την έχει χρησιμοποιήσει έγκαιρα (όπως πρέπει), και όχι οταν ήδη έχει βρεθεί πίσω από κάποιο εμπόδιο, οπότε χρειάζεται και τον λόγο.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Φεβ 08, 2006 8:06 pm

georgex έγραψε:
andread έγραψε:2) οτι ο πιλότος εχει κάνει κάποιο λάθος πιο πρίν και βρέθηκε να
μην "τρύπαει" οπότε έτσι και αλλιώς την έβαψε. Αν νέος πιλότος βασίζεται στην επιτάχυνση για να διωρθώσει τα τυχόν προηγούμενα λάθη του => BIG PROBLEM.


Μπορεί απλώς να δει οτι μειώνεται η ταχύτητά του, καταλαβαίνει οτι η ένταση μπορεί να αυξηθεί κι' άλλο, και την χρησιμοποιεί ΠΡΙΝ φτάσει να μην τρυπάει, έγκαιρα δηλαδή, βάση των ικανοτήτων του, και πριν να είναι απολύτως απαραίτητη. Δεν βλέπω οτι έτσι έχει κάνει κάποιο λάθος.


Δίκιο έχεις. Τελικά οι συμβουλές που δίνει κανείς και οι απόψεις του διαμορφώνονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό απο το μέρος που πεταει. Στην Θεσσαλονική στον Προφήτη δεν έχει χρειαστεί ποτε να πατήσουμε επιτάχυνση ουτε απο ανάγκη ούτε προληπτικα (ο GUS δεν μετράει...),
αν μπορούμε να απογειωθούμε σημαίνει οτι τρυπάμε σε όλα τα ύψη και για όλη την διάρκεια της πτήσης, δεν έχουμε δηλ. εκπλήξεις. Κάποιες φορές που θυμάμαι που κάποιοι πάτησαν (πάλι ο GUS δεν μετράει) γιατί νόμιζαν οτι ήταν αναγκαία είχαν προβλήματα γιατί ουτως ή άλλως είχαν επιλέξει λάθος προσέγγιση για προσγείωση. Μιλάω πάντα για μέσους πιλότους που πετανε 1/2 και 2.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό antouan » Τετ Φεβ 08, 2006 9:25 pm

GeorgeX έγραψε:Μπορεί απλώς να δει οτι μειώνεται η ταχύτητά του, καταλαβαίνει οτι η ένταση μπορεί να αυξηθεί κι' άλλο, και την χρησιμοποιεί ΠΡΙΝ φτάσει να μην τρυπάει, έγκαιρα δηλαδή, βάση των ικανοτήτων του, και πριν να είναι απολύτως απαραίτητη. Δεν βλέπω οτι έτσι έχει κάνει κάποιο λάθος.

Το οτι "βουλιάζει", μπορεί να είναι και χρήσιμο, γιατί χάνει ύψος, και βρίσκεται σιγά σιγά σε αέρα με μικρότερη ένταση. Μιλάω εδώ για περίπτωση που την έχει χρησιμοποιήσει έγκαιρα (όπως πρέπει), και όχι οταν ήδη έχει βρεθεί πίσω από κάποιο εμπόδιο, οπότε χρειάζεται και τον λόγο.


Τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει;;;;
Κλασσική περίπτωση Κιθαιρώνα!!Μελτέμι,ανεμοβαθμίδα,"σύρσιμο" από θερμικά,τρυπάω δεν τρυπάω,αντε πάλι επιτάχυνση,πάλι άγχος κλπ....

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό orck » Παρ Φεβ 10, 2006 9:22 am

Μανωλη, σου ειναι ευκολο να μου πεις περισοτερες πληροφοριες για αυτην την πτηση;
γνωριζει κανεις αλλος κατι;
ΤΙΑ

andread έγραψε:Το ρεκορ με κατηγορία 1 πτέρυγα ειναι πάνω απο 100χιλ... αν θυμάμαι καλά.

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό antouan » Παρ Φεβ 10, 2006 11:04 am

Αν θυμάμαι καλά πριν δύο χρόνια στις Αλπεις,περίπου 85 χλμ απόσταση με Gin Bilero.

Βέβαια οι συνθήκες ήταν επικές,ανέβαζε παντού και ο συγκεκριμένος πιλότος (χαμηλού επιπέδου σχετικά) είχε κολλήσει στο φιλαράκο του που τον οδήγησε 85 χιλιομετράκια πιο πέρα.

Κάτι έχω ακούσει ακόμα για Queensland,Αυστραλία αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Φεβ 10, 2006 11:30 am

orck έγραψε:Μανωλη, σου ειναι ευκολο να μου πεις περισοτερες πληροφοριες για αυτην την πτηση;
γνωριζει κανεις αλλος κατι;
ΤΙΑ

andread έγραψε:Το ρεκορ με κατηγορία 1 πτέρυγα ειναι πάνω απο 100χιλ... αν θυμάμαι καλά.


Μια πτήση 126 χιλ με GIN Bolero (DHV 1)
http://www.gingliders.com/downloads/bolero%20record.pdf

Και μια άλλη 201 χιλ με GIN Oasis (1/2)
http://www.gingliders.com/news/00000028.php

Δεν λέω οτι ειναι οι μεγαλύτερες, πιθανόν να υπάρχουν και άλλες

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 10, 2006 1:55 pm

Εγώ πάντως θα συμφωνήσω ότι εαν είναι να κάνεις 2 πτήσεις τον μήνα (και 3 και 4) δεν χρειάζεσαι παραπάνω από DHV1 σαν αρχάριος. Αργότερα και αφού έχεις συμπληρώσει καμια 100στή πτήσεις (δηλαδή σε 3 χρόνια περίπου) μπορείς να κάνεις και την κίνηση να αλλάξεις κατηγορία σε έναν ήπιο DHV1-2.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Παρ Φεβ 10, 2006 4:37 pm

Παιδιά ευχαριστώ όλους.

Προσανατολίζομαι σε ασσάκι. Τα λέμε στο βουνό (Θεού θέλοντος)

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό ex_hustler » Σάβ Φεβ 11, 2006 1:56 pm

Και καιρού επιτρέποντος!!!

Καλύτερα άσσο να έχεις ύσηχο το κεφάλι σου. Κι εγώ με άσσο πετάω (όταν πετάω...) και είμαι πολύ ικανοποιημένος.

ex_hustler
EN B
 
Δημοσ.: 67

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron