Χιλιομασημένο το θέμα για τους παλιούς αλλά φλέγον για τους νέους...
Ήρθε η ώρα λοιπόν της αγοράς εξοπλισμού ! Μετά από την εκπαίδευση και τις πατροπαράδοτες τσουλήθρες, άντε να μπούμε και σε κανένα θερμικό σιγά σιγά...
Όλο το story με γυρίζει πίσω ουκ ολίγα χρονάκια όταν, κουβαλώντας την ίδια ασχετοσύνη, έψαχνα να αγοράσω κιθάρα. Αμήχανος μπροστά σε ένα τοίχο με 500 κιθάρες και ένα πωλητή να μου ζαλίζει το κεφάλι: " αυτή είναι φτιαγμένη στην Κορέα ενώ αυτή στην Αμερική, αυτή έχει μονούς μαγνήτες η άλλη διπλούς, αυτή έχει σώμα μασίφ ενώ η άλλη είναι κουφωτή, αυτή είναι από το τάδε ξύλο ενώ η άλλη από το δείνα, εξαρτάται τι θες να παίζεις, σε τι ενισχυτή θα την παίζεις (την κιθάρα...), αν θα παίζεις σπίτι ή θα πας για συναυλία στο Λυκαβητό......και εύρος τιμών από 100.000 δρχ μέχρι όσο θέλεις...." ΧΑΟΣ !!!
Να ζεις με την αγωνία ότι αν κάνεις καμιά πατάτα, τέρμα τα φράγκα, και όποιον να ρωτάς για να σε ξεστραβώσει, να θυμάται ότι έχει την τέλεια κιθάρα για την περίπτωση σου αν θες να στην πουλήσει.Την τελευταία κουβέντα φυσικά την είχε ο δάσκαλος... κι εγώ πήγα με κλειστά μάτια και το σταυρό μου.
Τότε βέβαια δεν υπήρχε internet, δεν υπήρχαν fora, και ευτυχώς ο δάσκαλος ήταν εντάξει και δεν μας έκαψε.
Και τώρα ο δάσκαλος είναι εντάξει, αλλά τώρα θέλω να καταλάβω πως και γιατί οπότε ρωτάω κι εσάς τους παλιότερους να πάρω γνώμες.
Κατ αρχήν όταν λέμε εξοπλισμό εννοούμε:
1. Πτέρυγα
2. Κάθισμα
3. Εφεδρικό
4. Φόρμες, κράνη κτλ
5. Vario
Σωστά ; Αν ναι συνεχίζω:
1. Η χώρα κατασκευής επηρρεάζει την ποιότητα της πτέρυγας;
2. Υπάρχουν διαφορετικά υλικά κατασκευής και για ποιές συνθήκες είναι κατάλληλο το κάθε ένα
3. Ποια κατηγορία πτέρθγας να διαλέξω σ'αυτή τη φάση DHV 1 (πχ UP KUNA) ή DHV 1-2 (πχ UP MAKALU 2) για να το έχω και αργότερα;
Θα παραθέσω το προφίλ μου ως πιλότου (της συμφοράς) παρακάτω
4. Κάθισμα από την ίδια εταιρεία με την πτέρυγα, ή δεν υπάρχουν θέματα συμβατότητας;
5. Αλεξίπτωτο μεγάλο ή μικρό;
6. Τι συντήρηση ή περιοδικούς ελέγχους χρειάζεται η πτέρυγα;
7. Last but not least: Καινούργιος ή μεταχειρισμένος εξοπλισμός; Και ποιό συνολικό κόστος θα ήταν λογικό για την κάθε περίπτωση;
Είμαι (και μάλλον θα συνεχίσω και στο μέλλον να είμαι λόγω υποχρεώσεων) περιστασιακός πιλότος (Μ.Ο. δύο πτήσεις το μήνα), λάτρης του cruising και της ήρεμης πτήσης, με έμφαση στην ασφάλεια.
Τι να κάνω;;
