Ημερομηνία Τρί Μάιος 06, 2025 10:17 pm
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

Re: Boomerang GTO

Δημοσίευσηαπό antouan » Κυρ Αύγ 08, 2010 11:24 pm

σουπερ τριγωνο για τα gto και το triton!!!!λοιπον πιο πεταει καλυτερα...;;;;

Αντώνης
antouan
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: Boomerang GTO

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Κυρ Αύγ 08, 2010 11:39 pm

antouan έγραψε:[ img ]


:lol: :lol: :lol:

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό norad » Κυρ Αύγ 08, 2010 11:44 pm

Όμορφο FAI Triangle με Μάνο (με γειά το πανί!!) και Βαγγέλη.

Πτήσεις:

Βαγγέλης: http://www.sky.gr/leonardo/flight/16197
Μάνος: http://www.sky.gr/leonardo/flight/16193
Alex: http://www.sky.gr/leonardo/flight/16196

Φωτός και Βίντεος: http://picasaweb.google.com/norad73/201 ... ITriangle#
Slideshow: http://picasaweb.google.com/norad73/201 ... 8110805938

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό JohnPistikos » Δευτ Αύγ 09, 2010 12:13 am

Μπραβο σε ολους σας , εμεις εδω πηγαμε για μπανια !!!
Βρε norad ενα καλο βιντεο ειχες κανει στα αιολεια 2008 και απο τοτε δεν ειδαμε κατι καλο , εχεις ενα σκουπιδακι στον φακο , το ξερεις ;;;

JohnPistikos
EN D
 
Δημοσ.: 198

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Αύγ 09, 2010 12:17 am

Το ξέρω ρε γαμότο αλλά είναι απο την μέσα πλευρά του φακου και δεν ξέρω πως να το καθαρίσω!!

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Δευτ Αύγ 09, 2010 9:51 am

ειχαμε καμια κοντρα καλη ?????
πχ. τιποτα αδειες αυτοκινητων , μηχανων κτλ. με καμια γκομενα στη μεση να ριχνη το μαντιλι !!! :lol: :lol: :lol:

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Δευτ Αύγ 09, 2010 10:10 am

manos : Μέγιστη ταχύτητα 86.8 χιλ/ω gto
alex : Μέγιστη ταχύτητα 76.9 χιλ/ω gto
Βαγγελης : Μέγιστη ταχύτητα 68.4 χιλ/ω triton

σκουρα τα πραγματα !!!!! :mrgreen: :mrgreen:

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό george29041 » Δευτ Αύγ 09, 2010 10:29 am

norad έγραψε:Το ξέρω ρε γαμότο αλλά είναι απο την μέσα πλευρά του φακου και δεν ξέρω πως να το καθαρίσω!!


Για να μην αποσυναρμολογισεις την καμερα πραγμα ολιγον τι δυσκολο δοκιμασε με πιεση αερα απο τις υπαρχουσες ενωσεις των πλαστικων καλυματων μηπως και το ξενο σωμα σφηνωσει εκτος οπτικου πεδιου. :wink:

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:
george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό condor » Δευτ Αύγ 09, 2010 10:45 am

manos : Μέγιστη ταχύτητα 86.8 χιλ/ω gto
alex : Μέγιστη ταχύτητα 76.9 χιλ/ω gto
Βαγγελης : Μέγιστη ταχύτητα 68.4 χιλ/ω triton


ναι αλλά:

manos : Μέση ταχύτητα 35,6 χιλ/ω gto
alex : Μέση ταχύτητα 35,4 χιλ/ω gto
Βαγγελης : Μέση ταχύτητα 38.6 χιλ/ω triton

Flying is serious business
paraglidingcrete.blogspot.com
condor
Competition
 
Δημοσ.: 254

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό cumulus » Δευτ Αύγ 09, 2010 6:01 pm

Η πτήση αυτή μου άφησε ένα τεράστιο χαμόγελο :D , ήταν και η παρθενική του καινούριου μου φτερού … άστα, είχα να πετάξω 4μιση ώρες και εγώ δεν ξέρω από πότε.
Δύσκολη ημέρα στο πρώτο 2 ωρο με σπασμένα θερμικά ,ψιλοξυλο και παίδεμα ώσπου τελικά να ανέβεις, όλα τα παραπάνω με έκαναν να μην πολυπιστεψω στην ημέρα και ακλουθούσα ψιλοβαριεστιμενα τους 2 φίλους μου.
Όσες φορές είπα «τι γίνεται δεν θα βρούμε τίποτα γαμωτο …» να σου το θερμικό, μετά από ένα επικίνδυνο χαμήλωμα στα νταμάρια της Θήβας, συγκεντρώθηκα το έσωσα, η μέρα έστρωσε κατά πάρα πολύ όπως έλεγε και ξανάλεγε ο Βαγγελάκης και περνώντας και το Νεοχωρακι πίστεψα ότι μια πτήση που φανταζόμουν (χωρίς πρόγραμμα βέβαια κτλ.) εδώ και πολύ καιρό είναι δυνατή …. Και με το παραπάνω μάλιστα !
Αυτό βεβαία με φρέναρε και δεν τόλμησα να συνεχίσω προς Δερβενοχωρια και Πάρνηθα όπως επιχείρησαν τα παιδιά λίγο – πολύ, ήθελα να το κλείσω το τρίγωνο , ήθελα να επιστρέψω και να μην πατώσω κάπου εκεί, ήδη ήμουν πολύ χαρούμενος και χορτασμένος.
Έπρεπε να είχα πάει τελικά, (όχι ότι πειράζει που δεν … ) ήταν φανταστικά ,ήμασταν 3 και αυτό βοηθούσε πολύ και στην εύρεση των θερμικών και ψυχολογικά, μου έφτιαχνε το κέφι.
Βαγγέλη είσαι ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ για την ακρίβεια ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ !!!
Ανοίγει δρόμους στον αέρα το παλικάρι, δεν το σκέφτεται ορμάει πρώτος προς μια κατεύθυνση και σε παρασύρει, σου δίνει σιγουριά, αυτός μπορεί να είναι και κουτουρού αλλά εσύ δεν το ξέρεις και δεν χρειάζεται … keep going forward ! πίστεψε ότι θα βρεις και αυτό θα γίνει, αυτό είναι το πνεύμα ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΓΓΕΛΗ !
Αλεξ εσύ είπαμε είσαι πιλοταρα …
Πρέπει να σταματήσω ε ;;;
Έχω και δουλεία …
Άντε για …

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Ο καλυτερος πιλοτος ειναι αυτος με το μεγαλυτερο χαμογελο μετα την πτηση ! :lol:

http://www.youtube.com/profile?user=manoskyriakakis

http://www.o2paragliding.gr/
cumulus
Competition
 
Δημοσ.: 213

Re: Boomerang GTO

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Αύγ 09, 2010 6:03 pm

antouan έγραψε:σουπερ τριγωνο για τα gto και το triton!!!!λοιπον πιο πεταει καλυτερα...;;;;


Να βρούμε ένα large GTO να το βάλουμε δίπλα στο Triton (με μαμά ιμάντες) να δούμε :)

Πάντως το Triton του Βαγγέλη (Large) με trim ιμάντες είναι ελαφρώς καλύτερο σε ταχύτητα και glide από το ML GTO. Εντυπωσιακό για αλεξίπτωτο 2 χρόνια παλιότερο από το GTO, ακόμα και με την διαφορά μεγέθους.

Κάποια στιγμή που βρέθηκα μπροστά και ψηλότερα, έβγαλα την κάμερα και τους τράβηξα την ώρα που κάνανε glide δίπλα δίπλα. Δυστυχώς είναι λίγα μόνο δευτερόλεπτα οπότε δεν μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα.



Όσο για την διαφορά στις επιδόσεις από ένα μέγεθος στο άλλο, να σας θυμίσω το άρθρο του Bruce Goldsmith που αναφέρει ότι ένα μέγεθος διαφορά στο ίδιο αλεξίπτωτο, ισοδυναμεί με διαφορά στις επιδόσεις σχεδόν μιας ολόκληρης κατηγορίας (π.χ. LTF2 με LTF 2-3)

http://www.paraglidingforum.com/viewtop ... 0504#30504

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό cumulus » Δευτ Αύγ 09, 2010 6:12 pm

Α ρε παιδιά μην ψαρώνετε τόσο πολύ με τις ταχύτητες … :shock: όσον αφορά τις μέγιστες και το average, γιατί εγώ αφού γύρισα πίσω, πήγα μια Άγιο Βασίλη και γύρισα για να κάψω το ύψος μου με glide χωρίς σπιράλ κτλ. έπαιζα :lol: με την επιτάχυνση συνέχεια … άλλωστε ότι και να πετάς :evil: … ο πιλότος μετράει και αυτό έχει αποδειχτεί άπειρες φορές :!:

:wink:

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Ο καλυτερος πιλοτος ειναι αυτος με το μεγαλυτερο χαμογελο μετα την πτηση ! :lol:

http://www.youtube.com/profile?user=manoskyriakakis

http://www.o2paragliding.gr/
cumulus
Competition
 
Δημοσ.: 213

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό yannis » Δευτ Αύγ 09, 2010 8:16 pm

[quote="cumulus"]Βαγγέλη είσαι ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ για την ακρίβεια ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ !!!
Ανοίγει δρόμους στον αέρα το παλικάρι, δεν το σκέφτεται ορμάει πρώτος προς μια κατεύθυνση και σε παρασύρει, σου δίνει σιγουριά, αυτός μπορεί να είναι και κουτουρού αλλά εσύ δεν το ξέρεις και δεν χρειάζεται … keep going forward ! πίστεψε ότι θα βρεις και αυτό θα γίνει, αυτό είναι το πνεύμα ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΓΓΕΛΗ !
[quote]

Αν πετούσε και ένα GTO,παπάδες θα έκανε το κοπέλι..... :twisted:

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: Boomerang GTO

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Αύγ 09, 2010 8:26 pm

καποιες φορες ειναι καλυτερα να μην τα σκαλιζεις τα πραματα .... αφου το ξερεις οτι δεν το κλεινω το στομα μου ο μλκας τι απαντας ?

1. λοιπον κατα τυχη ειχα τα τριμ αυτη τη φορα (στην Δραμα οχι ομως) και σου ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ οτι οι ιμαντες ηταν ΠΑΝΤΑ στο μαμα trim speed χθες και δεν τους ακουμπησα ποτε .

2. στην Παραμυθια πεταξα επισης αγκαζε με μικροτερα Triton (Πιστικου & Ιωαννου ιδια kg με το δικα σας )
και δεν ειδα και ειδαν πιστευω, καμια διαφορα ,,,, και αν υπηρχε (λογικο το βρησκω) να εισαι σιγουρος οτι ηταν τοσο μικρη που δεν φανηκε καν !
(Πιστικε την μαμισες !,,φυγαν απο μενα ,,,σου ρχοντεε )
του Σαλβου ειναι ΔΥΟ νουμερα μικροτερο ,,και ναι, παει χειροτερα απο το δικο μου.


3. επισης τωρα τελευταια πεταω με κουκουλι και εγω (Genie Race) και νομιζω οτι η αδυναμια σκαρφαλωματος (σε ασθενεις συνθηκες) λογο αλλαγης γωνιας προσβολης ελαβε τελος....
(ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ NORAD ,,να το χεις τυψεις που καταπιεζομαι ρε )

4. Δεν εχω την ψευδαισθηση οτι πεταω το Enterprize αλλα 2 χρονια μετα την σχεδιαση του, απλα τυγχανει να μην ειναι νευρικο ουτε με αυτια ουτε μετα την μιση επιταχυνση,δεν μπηκα στην διαδκασια αγορασω special dynema σχοινια για να ελαφρυνω την πολυ βαρια επιταχυνση του ,,, οπως και να τραβηξεις το φρενο δεν θα τριβεται σε κανενα stabilo,, δεν ανακαλεσανε τα μηκη των σχοινιων αμεσως μετα την παραγωγη του ,δεν εχει βγει κανενα safety note που να με περιοριζει περισσοτερο απο καθε αλλο πανι στην πτηση σε νεφη και υγρες συνθηκες και σιγουρα εχει ικανοποιητικες επιδοσεις για τα κυβικα του.


πληροφοριακα οταν ηρθε η ωρα να παρω ενα πανι και αποφασησα οτι θελω να ειναι serial , το βασικοτερο μου κριτηριο ηταν να εχει καλες επιδοσεις για την κατηγορια του ,,,και ας ηξερα οτι μπορει να ειναι απαιτητικο
(by the way το συγκεκριμενο δεν ειναι )
η εταιρια που πεταω αυτον τον καιρο μαζι με κανα δυο τρεις ακομα (καλυμενος Riha? ), μπορει να ειναι ετσι η γιουβετσι και οτι αλλο θελει να πιστευει ο καθενας αλλα ΠΑΝΤΑ εβγαζε προτοπορειακα πανια , με σεβαστοτατες επιδοσεις, διχως να αντιγραφει κανενα
με οτι κοστος εχει αυτη η πιεση και το ρισκο της πρωτοποριας....

κλεινοντας, καλως η κακως, ενω ηξερα το μελλοντικο κοστος και ανακατεμα, δεν μπορουσα να ραψω το στομα μου και να μην σχολιασω καταθεσω γεγονοτα ,οταν ημουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι (οχι σεμνα για την αντιθετη πλευρα θα 'λεγα ) καποιοι φιλοι μου ισχυριζονται εντονα πραγματα που καθε αλλο απο την πραγματικοτητα ειναι......αλλα παλι να εισαι σιγουρος οτι αυτο δεν εχει να κανει με τα πανια μονο καλως η κακως (μαλλον το δευτερο εδω ,,,) εχω μαθει να εκφραζομαι και αλλο τοσο να αλλαζω αποψη οταν καποιος μου δειξει-πεισει για αυτο που ισχυριζεται (πχ. R10)


Alex στο βιντεο αυτο δεν φαινεται η διαφορα αλλα χθες ,οταν εσυ με πλησιασες με συγκριτικες τασεις (εγω δεν ηθελα να μπω σε αυτο το τριπακι παλι) δεν χρειαστικαν παραπανω απο δυο λεπτα να βγαλουμε το ιδιο ξεκαθαρο συμπερασμα

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Δευτ Αύγ 09, 2010 10:41 pm, επεξεργάστηκε 4 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Αύγ 09, 2010 8:38 pm

@ m@nos

,,,ευχαριστω ..Μαναρε αλλα τα χθεσινα λημερια ηταν ξαναπεταγμενα οποτε τιποτα το special ωστε να μου αξιζει επιβραβευση....

αντιθετα εγω ευχαριστω για το παρεακι γιατι επιδη ειμαι και λιγο κοπριτης αν δεν ηξερα οτι ειμαστε παρεακι μπορει να τα παραταγα πολυ νωριτερα να παω να την πεσω σε καμια ταβερνα η στην Κυρα Λενη

ξερω ξερω εγω και αν πρεπει να σταματησω ,,,(γενικοτερα το λεω )
:oops:

,,,και γω ελπιζα να μην απαντησει καποιος στις φυτιλιες του antouαn & tsouloufi ,,, αλλα κανουμε πολυ παρεα με τον norad τωρα τελευταια ,,και οι αρρωστιες ειναι κολλητικες μαλλον :wink:

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Τρί Αύγ 10, 2010 8:14 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό moraiths » Δευτ Αύγ 09, 2010 10:21 pm

μια απορια για την πτηση Βαγγελη ...Ποια ειταν η διευθινση και η ενταση του ανεμου στην απογειωση και ποια σε μεγαλο υψος στο μεσο της πτησης ? και γιατι εστριψες απτη πορια σου στο πηγενε και πηγες προς Θεσπιες , ,τι ειδες η' τι σκεφτικες ? Οσο για τις πτισεις σας .......σε λιγο δεν θα σας χωραει η αγΕΛΛΑΔΙΤΣΑ !!!!!!

moraiths
EN A
 
Δημοσ.: 2

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Αύγ 09, 2010 10:53 pm

Πωπω ρε Βαγγέλη.... ξεκόλα ρε ! ΓΑΜΑΕΙ ΤΟ TRITON ΠΑΡΤΕ ΟΛΟΙ TRITOOOOOOOOON !!!!

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Αύγ 09, 2010 11:30 pm

moraiths έγραψε:μια απορια για την πτηση Βαγγελη ...Ποια ειταν η διευθινση και η ενταση του ανεμου στην απογειωση και ποια σε μεγαλο υψος στο μεσο της πτησης ? και γιατι εστριψες απτη πορια σου στο πηγενε και πηγες προς Θεσπιες , ,τι ειδες η' τι σκεφτικες ? Οσο για τις πτισεις σας .......σε λιγο δεν θα σας χωραει η αγΕΛΛΑΔΙΤΣΑ !!!!!!


Απογειωση ηταν καθαρα με θερμικα ,,εγω ετρεχα σαν παλαβος μεχρι το τελος της γιατι δεν περιμενα να σκασει ενα καλο

γενικοτερα δεν ειχε αερηδες ,,οπου τραβαγαν τα συννεφα ηταν ...και πηγαινε ευκολα και προς Παρνασσο αλλα εκει καπου στις θεσπιες μετα απο συμβουλιο που ειχαμε στο vhf αποφασησαμε να κανουμε αποπειρα απο θηβα ,,προς Δερβενοχωρια και πισω ,καλη αποφαση αυτη αν σκεφτεις οτι δεν ειχαμε ευκολα ατομα για περισυλλογες και ο καμπος θα ειχε τουλασχιστον 40 κελσιου στον ηλιο αν επρεπε να περπατησουμε πουθενα

επιδη ειχε κατι συννεφα και για το ρομαντικο της πτησης προσπαθησαμε να παμε και στη λιμνη αλλα αυτο ηταν το μονο σημειο που φαγαμε πορτα (20κμ Β) και αφησαμε τις ρομαντζαδες για αλλη φορα.

παντως ηταν Η ΜΕΡΑ για τον Κιθ και αν θελουμε να ειμασται ειλικρινεις με τον εαυτο μας, ηταν για ακομη μεγαλυτερο πραμα ,,,αφου και οι τρεις (ρεμαλια ολοι :lol: ) γυρισαμε με 2400-2500 πανω απο την απογειωση ,,και ουτε ενας μας δεν μπηκε στην διαδικασιανα παει προς Ελλοπια (σχετικα ευκολο ,,δεν κατεβαζε) μην τυχων χασουμε το top landing :P κατουριομασταν κτλπ κτλπ

και αν δεν μας χωραει εμας οι ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ κατσε να ξεκινησουν οι Βοριοι και Βορειοδυτικοι ημιαγριοι πιλοτοι :mrgreen: τις κατεβασιες να δεις

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Τρί Αύγ 10, 2010 10:01 am

norad έγραψε:Πωπω ρε Βαγγέλη.... ξεκόλα ρε ! ΓΑΜΑΕΙ ΤΟ TRITON ΠΑΡΤΕ ΟΛΟΙ TRITOOOOOOOOON !!!!



επιτελους το παραδεχτικες !!!! :mrgreen: :mrgreen:



Εγώ πάντως τις φιτιλιές τις έβαλα για να γελάσουμε λίγο γιατί τέτοια ΦΙΛΙΚΗ κόντρα δεν θυμάμαι να είχαμε ξανά στο βουνό. :P :P :P

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό badder » Τρί Αύγ 10, 2010 10:16 am

Μπα είνα παλιό πλέον τον Triton (2 χρόνια). Περιμενουμε το Tetarton του χρόνου και βλέπουμε.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Τρί Αύγ 10, 2010 3:51 pm

Η καλύτερη και για'μένα πτήση στον Κιθαιρώνα, αλλά και γενικώς... Απογείωση στις 17:00, "άνοιγμα" προς τα δυτικά, Πλαταιές, σχεδόν Θήβα, επιστροφή & top landing. Χαμηλά ξύλο, το ίδιο και ψηλά. 2.200 μέτρα κάτω από σύννεφο μεσόκαμπα και 30 Km τρίγωνο. Το βίντεο χωρίς μουσική (η οποία αναζητείται ακόμα...) :


agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό condor » Τρί Αύγ 10, 2010 7:21 pm

Μπράβο Χρήστο, πολύ καλή πτήση-βίντεο, πρέπει να πέρασες ενα πολύ δυνατό θερμικό πάνω απο το κανάλι του Μόρνου, στο πέρασμά του έξω από την Θήβα, ...ε ?



(Άσχετο αλλά απο ότι έχω δει απο τα βίντεό σου - μου, πρέπει να πετάω το προηγούμενο καθισμά σου.)

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Flying is serious business
paraglidingcrete.blogspot.com
condor
Competition
 
Δημοσ.: 254

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Τετ Αύγ 11, 2010 12:07 am

(Άσχετο αλλά απο ότι έχω δει απο τα βίντεό σου - μου, πρέπει να πετάω το προηγούμενο καθισμά σου.)

Nαί, έτσι είναι υποθέτω... Άνετο κάθισμα και με δοκιμασμένη παθητική ασφάλεια !... :lol: Ξέρεις το κανάλι του Μόρνου, ε? :roll: Εγώ την Κυριακή το έμαθα...

Και μιας και η ενότητα είναι περιγραφές πτήσεων, η "υποκειμενική" δική μου... :

"Πέντ'-έξι πιλότοι, Κυριακή, ώρα 15:00, καθόμαστε στον ίσκιο κάτω από το κιόσκι της απογείωσης μη τολμώντας να ξεμυτίσουμε στον ήλιο και χαζεύουμε κανά 2 αλεξίπτωτα που μετά από απότομες σούζες, "τρώνε" ωραία καθοδικά διαρκείας... Γίνεται "πόλεμος" στον αέρα και αν πατώσεις τώρα μέσα στον κάμπο, θα λιώσεις από την αφυδάτωση... Μετά από 1,5 ώρα, αρχίζω να ετοιμάζομαι - πόσο να περιμένεις ? - και 17:00 απογειώνομαι. Χαμηλά, κοπάνημα και άτσαλες φούσκες, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση για πάτωμα. Νέα περιοχή αναταράξιμου αέρα στα 1.200 μέτρα και όπως διαπίστωσα αργότερα και κοντά στα 2.000 μέτρα. Γενικά τα δυνατά θερμικά ήταν σκληρά, με κάποιο "θέμα" στις περιφέρειές τους... Αρχικά ύψος σε ένα καλό θερμικό ανατολικά της κορυφής του Κιθαιρώνα μαζί με άλλον ένα "συνάδελφο", μετά πορεία προς τα δυτικά και πάλι στροφή ανατολικά έως τις Ερυθρές όπου τα σύννεφα που σχηματίζονταν πλέον, έδειχναν τη γραμμή της πορείας. Λίγο κύκλωμα πάνω από τις Ερυθρές και μια τέτοια μέρα, γιατί όχι Θήβα ? Πορεία προς βορά, σε ευθεία με τη γραμμή των νεφών και το θερμικό στη μέση της διαδρομής με ανέβασε ως τα 2.200 μέτρα κοντά στη βάση του νέφους όπου και το εγκατέλειψα καθώς είχα ύψος αρκετό και καμμία διάθεση να "τσακώνομαι" με τον αέρα σε'κείνο το ύψος. Ευθεία για Θήβα και μόλις χαμήλωσα στο όριο των 1.500 μέτρων που είχα θέσει, στροφή για επιστροφή στον Κιθαιρώνα. Δεν βρήκα κάτι αξιόλογο στο γυρισμό για κύκλωμα, αλλά ο ούριος άνεμος των 10-15 Km/h μαζί με κάθοδο λιγότερο από -1 m/s στο μεγαλύτερο κομμάτι της επιστροφής με έφεραν άνετα στην απογείωση. Καθυστερώ λίγο να στρίψω για προσγείωση που είναι "ψιλοβαριά" καθώς η κλίση της πλαγιάς - και του υπήνεμου αέρα - είναι καθοδική στο σημείο που "πιάνω" και ο Βάγγος μαζεύει στο δρόμο μετά από επιστροφή από ένα μεγάααλο τρίγωνο. Η μεγαλύτερη έως σήμερα πτήση μου είναι γεγονός και μάλιστα με τρίγωνο FAI 30 χιλιομέτρων... Πάμε για τον Εμπεσό τώρα 25 με 28/8/10, που κρατούσε το προηγούμενο ατομικό μου ρεκόρ "out & return" των 27 Km..."

Video with full music power embeded & boosted...


agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Αύγ 11, 2010 12:31 am

Μπράβο Χρήστο! Ο Κιθαιρώνας είχε κάτι για όλους τελικά την Κυριακή :) Άντε και εις ανώτερα!

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Κιθαιρώνας 8 Αυγούστου 2010

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Αύγ 11, 2010 11:32 am

tsouloufis έγραψε:Εγώ πάντως τις φιτιλιές τις έβαλα για να γελάσουμε λίγο γιατί τέτοια ΦΙΛΙΚΗ κόντρα δεν θυμάμαι να είχαμε ξανά στο βουνό. :P :P :P


Φιλικές κόντρες και κολοκύθια με τη ρίγανη, πάει φλώρεψε το πανελλήνιο.

Εάν παίξεις το manual του GTO σε 33 στροφές ανάποδα ακούς τα εξής:

"....σλδγφσλδαρεςιγφθσαθγαδσΣατανάς, σατανάς, σατανάς, όσοι πετάνε Triton έχουνε πέντε πόντους γαριδάκι και κατουριούνται στα θερμικά, αντίχριστος, αντίχριστος, αντίχριστοςandshesbuyingastairwaytoheavenαρξγασξγασφξγαφξγ......."

Εάν δε πάρεις το lineplan του Triton, και ψάξεις τους λεξάριθμους που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους συνδυασμούς μηκών αρντανών μπορείς να σχηματίσεις τα εξής:

"πιλότοι GTO: φλώροι με πολύ χρήμα και λίγο μυαλό"

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η λασπολογία είναι τραγική και παρατραβηγμένη και καταδικάζω απερίφραστα (δεν είμαι σίγουρος τι σημαίνει αυτό αλλά καλό μου ακούγεται) τέτοιου είδους ακραίες τοποθετήσεις.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Επόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες