RAINBOWALKER έγραψε:Στο μπροστινό τα τεστάκια του δίνουν Β. Βουτάει δηλαδή 30-60 μοίρες. Μήπως πρέπει να μας προβληματίζει αυτό?
Και μπαίνει και σε στροφή λιγότερο από 90 μοίρες. Στο minimum 100 κιλά.
Λέω εγώ τώρα...
Ακόμα και δυάρια EN-C στη συγκεκριμένη δοκιμάσία παίρνουν Α, 0-30 μοίρες.
http://www.guido-reusch.de/gstechnik/detail.php?id=264
,,,,,,,,Επισης ακομα και 2-3 στο ιδιο μεγεθος , το Μantra m3... το Οmega8..... το Triton,,,, και το Βοοm GTO,,,,,εχουν αυτες τις 0-30 μοιρες μετα το μπροστινο!
αλλα εισαι σιγουρος οτι σου αρεσει αυτη η ελλειψη ενεργειας μετα απο ενα μπροστινο συμμετρικο κλεισιμο????
αντιθετα το Delta,,,Atis3,,,και διαφορα αλλα ιδιας κατηγοριας εχουν τις μοιρες που δεν σε ευχαριστουν στο συγκεκριμενο τεστ!
........προσωπικο μου γουστο ειναι χιλιες φορες να εχει ενεργεια το πανι, να μπαινει σε πτηση γρηγορα,,να κοβει καλα τα θερμικα ,,,και να μου δινει το δικαιωμα να φτιαχνω εγω τα υπολοιπα δινοντας μου περιθωρια να μπορω να φρεναρω αρκετα καποιες "δυσκολες" στιγμες ,,,παρα να περιμενω με τα χερια ψηλα να μπει σε πτηση απο μονο του !,,,αλλα εδω παω πασσο ,,,γιατι αυτα ειναι γουστα και τα γουστα διαφερουν συνηθως!
αναλυτικοτερα περι επιδοσεων δεν γραφω ,,,εχω πετυχει πολλους απο δω στις διεθνεις καφετεριες ,,αρα λιγο πολυ οι περισοτεροι τα ξερουν πλεον .
πεταξα το πανι στο Large μεγεθος στα 128-130 κιλα
.μια μεγαααλη τσουληθρα με πολλα κλεισιματα που προκαλεσα μονος μου,,,και αλλη μια για τεστ (πολεμικη) σε συνθηκες με εντασεις και αναταραξεις ( foehn winds.. καμια δεκαρια πεταξαμε μονο αυτη τη μερα και ας ειχε καμια 150αρια πιλοτους στην απογειωση του Mayrhofen-AT)
,,,,,,,,το πιεσα ,,το τακαρισα

,,το συγκρινα
,,,οχι το πανι δεν ειναι για εναν παθητικο αρχαριο ,,ισως ο ορισμος του Διονυση (2-1 αντι 1-2) ειναι ο πιο σωστος !
απ την αλλη ομως σιγουρα δεν ειναι δυσκολο. Οποτε και οπως και να το 'κλεινα, με η χωρις επιταχυνση, ανοιγε γρηγορα χωρις παρατραγουδα και δυσκολιες.... αν το βοηθουσα κιολλας ηταν ολα παιχνιδι ! κατα την γνωμη μου ο οποιοσδηποτε "μη τρομαγμενος" πιλοτος που εχει καμποση εμπειρια με ενα αλλο πιο χαλαρο 1-2 καβαλαει το Μ2 χωρις κανενα προβλημα
εμενα δεν μου αρεσαν μονο τα βαρια του φρενα (,,και ας ακουγε με μικρες διαδρομες) και τα πολυ λιγα κρεμασματα του ,,,αλλα αυτο βλεπεις μετα το R10 γινεται αναγκαιο κακο ,,,η καλο (,,οχι σιδεροφαγε Τσουλουφη ουτε αυτο δεν σου κανει ρε

)
,,σε καποιους αλλους μπορει να μην αρεσει επισης οτι δινει αρκετα μηνυματα για το πως ειναι και κινειται, ο αερας και τα θερμικα γυρω τους ....κουναει κοινος για 1-2 ,ναι μεν ολο μαζι σε μορφη μασιφ και ακινδυνη ,,αλλα ειμαι σιγουρος οτι αυτος που του αρεσει η βαρκαδα θα θελει τον χρονο του να το συνηθησει αυτο .
Στο θεμα αυτο, κατι παρομοιο αλλα αρκετα πιο εντονο απο το Μentor2,,,,,ειχε το Ο7 για οσους το εχουν πεταξει.
,,,,, τωρα για οσους εχουν ηδη πεταξει με το Mentor1,,,απο αποψεως κουνηματος αλλα και χειριστικων απαιτησεων... ο διαδοχος του ειναι στο ιδιο επιπεδο και λιγο πιο ευκολος και πιο σταθερος απο οσα μας ειπαν οι δημιουργοι και εξελικτες του.
(οταν εκατσα διπλα με ενα νουμερο μικροτερο Τriton ,πηγαινα το ιδιο με αυτο ,,και σιγουρα ανεβαινα καλυτερα!)
,,,δεν ηθελα να ξαναγραψω για πανια τις εταιριας που πεταω (τωρα) και να γινω γραφικος παλι,,, αλλα καποιος με τσιγκλισε λεγοντας μου οτι με το να μην απαντησω ..ειναι κατι σαν να τρεπομαι σε φυγη

, και στην τελικη 'σχωρα με αλλα μαλλον ειμαι ο μονος εδω που εχω πεταξει αυτο το μεγεθος στο πανι που σκαλιζες !
ΥΓ : αααα,,,ξεχασα να γραψω οτι δεν ειμαι ο τυπος που εμπιστευεται τα τεστ των αλεξιπτωτων,,,,,,,,, επιδη ο ρολος του αψυχου ,κρεμομενου και παθητικου τσουβαλιου δεν μου αρεσει και πολυ
