Ημερομηνία Παρ Μάιος 02, 2025 3:46 pm
Text Size

Οργάνωση πτήσεων / μετακινήσεων

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 9-10 ΙΟΥΛΙΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑ

Που θα πετάξουμε, πότε και πως θα πάμε εκεί

Συντονιστής: Moderators

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 9-10 ΙΟΥΛΙΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό wildboy » Τετ Ιούλ 06, 2005 12:24 pm

Ελατε να λειωσουμε στις πτησεις και στη θαλασσα το Σαββατοκυριακο στην Λευκαδα.Ανοιχτη προσκληση σε ολους.

wildboy
EN A
 
Δημοσ.: 10

Δημοσίευσηαπό orck » Τετ Ιούλ 06, 2005 12:28 pm

ερχομαστεεεεεε... :)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό wildboy » Τετ Ιούλ 06, 2005 1:36 pm

Ελα Παναγιωτη και εχω κανονισει και καυτα παρτι τα βραδια

wildboy
EN A
 
Δημοσ.: 10

Δημοσίευσηαπό orck » Τετ Ιούλ 06, 2005 2:22 pm

να φερω το τσιγκινο σωβρακακι;

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Κάθισμα 9 Ιουλίου.

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Σάβ Ιούλ 09, 2005 9:53 pm

Μονοήμερη στο Κάθισμα για μπάνιο, 9 Ιουλίου Σάββατο(αφού Κυριακή δε λέει για πτήση-πίτα στον κόσμο και 'αυτοκίνητα.) Η πρόγνωση στο Σκύρων ήταν ελπιδοφόρα, με δυνατό Δ στις 3 το μεσημέρι που θα στρεφόταν αργότερα σε ΒΔ. Πράγματι έβαλε καλόν αέρα αλλά ΝΔ, πλάγιο 30-40 μοίρες από αριστερά στην απογείωση
Στην γνωστή ομπρέλα και αφού έκανα το μπάνιο μου(πολύ ζεστή η θάλασσα), παρακολουθούσα τα διθέσια που με το ζόρι κρατιόντουσαν για λίγα περάσματα, καθώς και τους μονοθέσιους τα ίδια. Παρεπιπτόντως μαζευτήκαμε καμμιά 10αριά αλεξίπτωτα και όχι Αγρινιώτες.
Όταν είδα να πετάει ένα μπλε αλεξίπτωτο με ένα μεγάλο μαύρο S (αργότερα πέταξε και ένα κόκκινο ίδιο), αναρωτιόμουνα πως μπορεί και κρατιέται. Πέταξε για περισσότερο από μία ώρα, με πάλεμα χαμηλά και'κεί που έλεγα "πάει πάτωσε", όταν ξανακοίταγα πάλι ήταν στην πλαγιά. Εντύπωση μου έκανε, πόσο κοφτές-κλειστές στροφές εκτελούσε. Σκέφτηκα ότι το πανί είναι ανεβασμένο και γιάυτό στρίβει έτσι-πέρα από την εμπειρία του πιλότου. Το όλο σκηνικό με ενέπνευσε να πάω να το παλέψω κιέγώ με τον ίδιο τρόπο που έβλεπα και να προσπαθήσω για κλειστές στροφές και πάλεμα χαμηλά αν χρειαζόταν.
My ground support, με πήγε στην απογείωση. Η πρώτη προσπάθεια άκυρη, όλο το πανί έστριψε πλάγια στην πλαγιά. Δεύτερη: με το που ξεκόλλησα, έβαλα σώμα και φρένο για να "γλείψω" την πλαγιά χωρίς να απομακρυνθώ κατ'ελάχιστο απ'την πλαγιά. Αυτό απέδωσε και με κράτησε κοντά στο ύψος της λοφογραμμής μέχρι την πρώτη αναγκαστική στροφή για επιστροφή. Από κει και μετά άρχισε η προπόνηση. Παρακολουθούσα τόση ώρα τα parapente πριν, που ήξερα που το πανί θα βούταγε και που θα έμενε πίσω. Έτσι πάντα σχεδόν το προλάβαινα να μη μου φεύγει καθόλου στο pitch, ενώ και στο roll τα πράγματα πήγαιναν εξίσου καλά. Κάποιες στιγμές έβαζα σώμα από τη μια για διόρθωση και φρένο από την άλλη για να παραμείνει το πανί με την ίδια "φάτσα" στον άνεμο και την άνοδο. Στροφές σφιχτές με πολύ σώμα και αρκετό εσωτερικό φρένο και τελείως ελεύθερο εξωτερικό(ελλείψη αναταράξεων - δυναμικό)
Το καλύτερό μου active flying ως σήμερα, έστω και σε δυναμικό. Ανακάλυψα δυναμικό και σε πιο χαμηλά ύψη έχοντας συνεχώς υπ'όψιν δρόμους διαφυγής αν χρειαζόταν(παίζουνε και κάτι καλώδια στη Β γωνία της πλαγιάς) και τοποθεσία που βγάζει φούσκες.
Δυστυχώς ξέχασα τη φωτογραφική. ΄
Άντε κι΄΄αλλα 25 λεπτάκια στο Κάθισμα 8)

agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302


Επιστροφή στην Οργάνωση πτήσεων / μετακινήσεων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες