Ημερομηνία Τετ Μάιος 07, 2025 2:05 am
Text Size

Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Πείτε μας πως πετάξατε

Συντονιστής: Moderators

ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Τετ Νοέμ 16, 2005 1:47 pm

μετα απο 2 μηνων αναμονη τελικα καταφερα και πηρα αυτο που περιμενα.
ειπαμε λοιπον με τον δασκαλο να κανουμε κανενα μαθημα στην αναβυσσο.
πηγαμε , ξεδιπλωσαμε , φουσκωσαμε , δεσαμε και τα σχετικα και αρχισαμε τα τραβηγματα με την ''φραπεδιερα''στην πλατη.
πολυ κουραση βρε παιδια να τα κανεις ολα αυτα με το παραμοτερ στην πλατη.

καποια στιγμη και ενω ολα πηγαινανε τελεια στις ασκησεις ο δασκαλος προτεινε να κανω καμμια απογειωσουλα - προσγειωσουλα.

(ουφ αντε παλι το ανχος του πρωταρη) :?
αλλα ειπα να το κανω και αυτο στη ζωη μου.

ξεκιναω με front και επειδη κατι δεν μου πηγε καλα εκοψα το γκαζι και ξαναετοιμαστηκα για απογειωση.

ξαναξεκιναω τρεξιμο , παταω τερμα γκαζι και ......
χμμμμμ...
πω πω τι να λεμε τωρα. ποτε δεν απογειωθηκα τοσο τελεια... :D :D :D

μετα απο εναν κυκλο ηρθε η ωρα της προσγειωσης.
ξεκιναω να κατεβαινω και λιγα μετρα πριν την προσγειωση κατι δεν μου πηγαινε καλα , κατι ψιλολαθακια με τα φρενα κατι ψιλοαναταραξεις....
ολα αυτα με ανχωσανε βρε παιδι μου.

Ε ΚΑΙ??? χαρας το πραμα . παταμε γκαζι και ανεβαινουμε για να ξαναδοκιμασουμε παλι προσγειωση. 8)

την δευτερη φορα παλι τα ιδια. λογικο ειναι οταν ξερεις οτι δεν μπορεις να προσγειωθεις με τον ''ποπο'' παρα μονο με τα ποδια .

την τριτη φορα πλεον ειχα πιο πολυ εμπιστοσυνη ( καλο ε?) και τα καταφερα να προσγειωθω σαν ανθρωπος.

ο δασκαλος μου λεει : μην καθεσαι... τρεχα και απογειωσου.
στηθηκα , ετρεξα , και ξανα απογειωθηκα. η ασκηση πλεον ηταν ως εξης.
προσγειωνεσαι και κατευθειαν απογειωνεσαι. κανεις κυκλο και ξανα τα ιδια.
εα θα το εκανα καμμια εικοσαρια φορεσ και παντα με επιτυχια.

επειδη δεν ειχα χρονο στην διαθεση μου λογω δουλειας επρεπε να φυγουμε και την επομενη φορα θα εχει και βολτα μακρας διαρκειας.

τωρα θα με ρωτησετε τελικα ποιες ειναι οι εντυπωσεις μου ε?


χμμμμ... ενα θα πω.
ευτυχως που εχω μερικες φωτογραφιες και βιντεακια απο τον κιθαιρωνα , καντιλι κ.λ.π.
γιατι αν περιμενετε να με ξαναδειτε εκει.....

και γιατι?

καταρχην ειμαι πρακτικος ανθρωπος. σε οτι κανω βαζω τα + και τα -
λοιπον εχουμε και λεμε.

1) στον κιθαιρωνα θελεις μια ωρα και κατι για να πας και τελικα κανεις 1 η 2 η 3 πτησουλεσ ασε δε που πρεπει να σε μαζευουν καθε τοσο απο την προσγειωση. ειδικα εγω που δεν ''θερμικαρω'' και κανω τσουληθρες...
ΕΝΩ στην γλυφαδα φτανεις σε ενα τεταρτακι και πετας ποσο?
ποσο λετε? απλα οσο θελεις.

2) εμενα παντα με ανχωνε η πλαγια. εαν κατι δεν παει καλα και ακυρωσεις τελευταια στιγμη μπορεις να φας και τιποτα κουτρουβαλες (οπως μια φορα παραλιγο να παθω )
ΕΝΩ στο ισιωμα? στο ισιωμα απλα ακυρωνεις και αυτο ειναι ολο.

3) κατι που επισης με ανχωνε ειναι η προσγειωση. θα υπολογισω καλα την προσγειωση η θα πεσω στο απενεναντι χωραφι? (οπως το εχω παθει και αυτο μια φορα)
ΕΝΩ με το παραμοτερ.... χα χα εδω γελανε. πετας χαμηλα και απλα αφηνεις το γκαζι για να σε κατεβασει.
τιιι??? δεν υπολογισες καλα?? ε και? μια γκαζια και ξαναδοκιμαζεις.

4) στον κιθαιρωνα η οπου αλλου θελετε τι μπορεις να δεις? τα ιδια και τα ιδια.
ΕΝΩ με το παραμοτερ?
μμμ...σημερα γουσταρω φαληρο.
αυριο γουσταρω σουνιο
μεθαυριο γουσταρω αιγινα (λεμε τωρα)


και γενικος τα βαζω κατω και δεν βγαινουνε βρε παιδια.

θα μου πειτε βεβαια. ρε μεγαλε υποτιμας αυτο που σε εκανε καλο στο παραμοτερ?
οχι βεβαια. και τα τραβηγματα μου θα κανω , και τα κοντρολ , και καμμια ελευθερη αν κατσει.

βεβαια ο δασκαλος μου λεει οτι μετα απο καιρο θα μου λειψει το ελευθερο αλλα εγω δεν το βλεπω . θα δειξει...

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό ian » Τετ Νοέμ 16, 2005 4:17 pm

Φιλε ΤΑΚΙ πιθανον να εχεις δικιο απο την σκοπια που τα βλεπεις τα πραγματα, ομως η δικια μου αποψη ειναι οτι με το παραμοτερ χανεται πλεον η μαγεια και η μοναδικη τεχνικη του parapente, που για να την αποκτησει και να την κανει κτημα του κανεις θα πρεπει πραγματικα να αφιερωσει χρονο και κοπο!Εγω προσωπικα δεν βρισκω κανενα ενδιαφερον στην ιδεα της πτησης με παραμοτερ, νομιζω οτι εαν τελικα το προτιμουσα θα επελεγα να μαθω chesna και οχι parapente.Βεβαια ολα εχουν να κανουν με το τι θελει και τι βολεβει τον καθενα μας. Φιλε TAKI δεν κανω κριτικη, απλα καταθετω την δικια μου οπτικη γωνια για την πτηση με παραμοτερ. ευχομαι καλες πτησεις και προπαντων με ασφαλεια!! :wink:

ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Νοέμ 16, 2005 5:35 pm

Εγώ νομίζω πως ειναι σαν να ανάβεις την μηχανή στο ιστιοπλοικό. Σε πάει εκεί που θες αλλά χάνεται όλο το νόημα της ιστιοπλοίας.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό tsoukasvaggelis » Τετ Νοέμ 16, 2005 5:47 pm

Γεια σας φίλοι,
Ενας άνθρωπος του αέρα, αποδέχεται κάθε εκδοχή πτήσης και δεν κάνει αφορισμούς. Και αν ακόμη δεν είναι πανηδονιστής βρίσκοντας την ικανοποίηση σε οτιδήποτε πετάει, σίγουρα δεν πρέπει να κάνει κριτική για τον τρόπο ικανοποίησης που αφορά κάποιον άλλο.
Είναι πάντως λάθος να συγκρίνουμε διαφορετικά πράγματα από διαφορετική σκοπιά.
Το μόνο που θα έλεγα είναι ότι επειδή το παραμοτέρ είναι πιο σύνθετο σαν συσκευή και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις στον έλεγχο επι πλέον παραμέτρων στην πτήση, θεωρώ σημαντικό να έρχεται σαν επόμενο στάδιο στην κατάλληλη στιγμή. Πρώτα λοιπόν πρέπει να καταλάβουμε με τι συσκευή πετάμε, να μάθουμε σωστή απογείωση, πτήση και προσγείωση, να δοκιμάσουμε μικρά cross country με άγνωστες προσγειώσεις, και αφού πλέον έχουμε την αυτονομία να πετάξουμε μοναχικά με ασφάλεια και να έχουμε τον έλεγχο αυτού που μας κρατάει στον αέρα, τότε να δοκιμάσουμε να το κάνουμε λίγο πιο σύνθετο.
Σίγουρα πάντως στα ιπτάμενα σπορ, μετράει πολύ η πρακτικότητα και βολικότητα, και το παραμοτέρ έχει να προσφέρει αρκετά προς αυτή την κατεύθυνση.
Βαγγέλης Τσούκας

tsoukasvaggelis
Competition
 
Δημοσ.: 459

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Νοέμ 16, 2005 6:05 pm

Bαγγέλη, για κάποιον που δεν θέλει να περάσει απο τα αναγκαια αυτά στάδια, υπάρχουν και τα powerchutes, σκελετός τρικε με τετράγωνο parafoil τα οποία απο οτι φένεται προσφέρουν πολυ σταθερη πτήση.

Βέβαια όταν μπλέκει κανείς με μηχανικά μέσα πρεπει να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει και μηχανικές βλάβες ...

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Τετ Νοέμ 16, 2005 7:32 pm

ian έγραψε:Φιλε ΤΑΚΙ πιθανον να εχεις δικιο απο την σκοπια που τα βλεπεις τα πραγματα, ομως η δικια μου αποψη ειναι οτι με το παραμοτερ χανεται πλεον η μαγεια και η μοναδικη τεχνικη του parapente, που για να την αποκτησει και να την κανει κτημα του κανεις θα πρεπει πραγματικα να αφιερωσει χρονο και κοπο!Εγω προσωπικα δεν βρισκω κανενα ενδιαφερον στην ιδεα της πτησης με παραμοτερ, νομιζω οτι εαν τελικα το προτιμουσα θα επελεγα να μαθω chesna και οχι parapente.Βεβαια ολα εχουν να κανουν με το τι θελει και τι βολεβει τον καθενα μας. Φιλε TAKI δεν κανω κριτικη, απλα καταθετω την δικια μου οπτικη γωνια για την πτηση με παραμοτερ. ευχομαι καλες πτησεις και προπαντων με ασφαλεια!! :wink:


τωρα που ειπες για μαγεια θυμηθηκα το εξης.
εχουμε πεσει με τα μουτρα στην ψηφιακη φωτογραφια. ολα στα αυτοματο και οτι βγαλει.
αληθεια που ειναι εκεινες οι χρυσες εποχες που ειχα μια KIEV που ηταν εντελως MANUAL ολες οι ρυθμισεις και τιποτα μα τιποτα αυτοματο.
χειροκινητη φωτομετρηση , χειροκινητη εστιαση , χειροκινητη οπλιση μετα το κλικ και φιλμ και ξαναφιλμ. για να μην μιλησω για εκτυπωση στο χερι.
πω πω τι μου θυμισες τωρα...
τωρα πια απαξιουμε να ασχοληθουμε με αυτο το τοσο ομορφο πραγμα που λεγεται φωτογραφια και εχουμε παρει ολοι απο μια ψηφιακη και τι παιζουμε φωτογραφοι. μαλλον η μαγεια που μου λες θα ειναι κατι τετοιο ε?

λες οτι δεν βρισκεις κανενα ενδιαφερον στην πτηση με παραμοτερ. αληθεια το εχεις δοκιμασει ποτε?
εγω πριν το δοκιμασω δεν μπορουσα να εχω γνωμη παρα μονο να ονειρευομαι οτι θα ειναι ομορφα. ειχα πεσει εξω στις προβλεψεις μου.
δεν ηταν μονο ομορφο. ηταν ενα ονειρο.
δεν θα σου αρεσε η ιδεα να μπορεις να πεταξεις οπουδηποτε και να πετας για ωρα χωρις να τρεχεις απαραιτητα σε βουνο?
πιστεψε με ειναι τελεια αυτη η αισθηση...

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Τετ Νοέμ 16, 2005 7:34 pm

norad έγραψε:Εγώ νομίζω πως ειναι σαν να ανάβεις την μηχανή στο ιστιοπλοικό. Σε πάει εκεί που θες αλλά χάνεται όλο το νόημα της ιστιοπλοίας.


θα σου πω κατι αλλα μην γελασεις. δεν λεω , καλη η ιστιοπλοια αλλα θα ηταν δυσκολο να μπουν και 2 μηχανες 250αρες να τις εχεις οποτε γουσταρεις?
:lol: :lol: :lol: :lol:

μην γελας . αυτο που σου ειπα το εχω σκεφτει εδω και πολυ καιρο. ισως επειδη μου αρεσουν τα ταχυπλοα. :D

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Τετ Νοέμ 16, 2005 7:39 pm

TsoukasVaggelis έγραψε:Γεια σας φίλοι,
Ενας άνθρωπος του αέρα, αποδέχεται κάθε εκδοχή πτήσης και δεν κάνει αφορισμούς. Και αν ακόμη δεν είναι πανηδονιστής βρίσκοντας την ικανοποίηση σε οτιδήποτε πετάει, σίγουρα δεν πρέπει να κάνει κριτική για τον τρόπο ικανοποίησης που αφορά κάποιον άλλο.
Είναι πάντως λάθος να συγκρίνουμε διαφορετικά πράγματα από διαφορετική σκοπιά.
Το μόνο που θα έλεγα είναι ότι επειδή το παραμοτέρ είναι πιο σύνθετο σαν συσκευή και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις στον έλεγχο επι πλέον παραμέτρων στην πτήση, θεωρώ σημαντικό να έρχεται σαν επόμενο στάδιο στην κατάλληλη στιγμή. Πρώτα λοιπόν πρέπει να καταλάβουμε με τι συσκευή πετάμε, να μάθουμε σωστή απογείωση, πτήση και προσγείωση, να δοκιμάσουμε μικρά cross country με άγνωστες προσγειώσεις, και αφού πλέον έχουμε την αυτονομία να πετάξουμε μοναχικά με ασφάλεια και να έχουμε τον έλεγχο αυτού που μας κρατάει στον αέρα, τότε να δοκιμάσουμε να το κάνουμε λίγο πιο σύνθετο.
Σίγουρα πάντως στα ιπτάμενα σπορ, μετράει πολύ η πρακτικότητα και βολικότητα, και το παραμοτέρ έχει να προσφέρει αρκετά προς αυτή την κατεύθυνση.
Βαγγέλης Τσούκας


καλο ειναι να αφιερωσεις χρονο σε ενα πραγμα οταν ασχολεισαι μονο με ενα πραγμα.
εγω που ασχολουμαι με 200? δεν υπαρχει περιπτωση να αφιερωθω μονο σε ενα γιατι τοτε η ισορροπια που εχω θα γινει χαλια.
κατα καιρους εχω ριξει το βαρος σε κατι καινουργιο που ξεκιναω για να το ανεβασω σε ενα μετριο επιπεδο και μετα απλα προσπαθω να κρατησω αυτο το επιπεδο και αν μπορω να το ανεβασω σιγα σιγα...

και ειδικα στο θεμα της πρακτικοτητας .... αστα να πανε. τα ειπα και στην αρχη.

εχω ας πουμε ενα τριωρο , τετραωρο ελευθερο ενα μεσημερακι.και θελω να πεταξω.

ε τωρα εσεις για πεστε μου. τι ειναι καλυτερο? να πεταχτω γλυφαδα και να πεταξω καναδυο ωρες? η να τρεχω καντηλι και να παρακαλαω να φυσιξει μπας και κανω καμμια τσουληθρα?

εμ ? πως?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό george29041 » Τετ Νοέμ 16, 2005 8:09 pm

Φιλε ΤΑΚΙ ο καθενας πεταει για την ευχαριστηση του και δεν τιθετε θεμα
για το τι ειναι καλυτερο, ελευθερη πτηση η μηχανοκινητη , ολα καλα ειναι
αναλογα το τι ζητας
Οπως ειπε ο Βαγγελης η ασφαλεια ειναι το βασικοτερο, ολα με τον καιρο
τους και με σωστα βηματα, προσωπικα προτιμω την ελευθερη πτηση με τους
περιορισμους που εχει και κανω περιπου 150 ΚΜ να πεταξω αν πεταει φυσικα η μερα αλλοι κανουν περισοτερα
ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Δημοσίευσηαπό nina » Τετ Νοέμ 16, 2005 11:48 pm

Φιλε ΤΑΚΙ,νομιζω οτι εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα..............
εχω την εντυπωση οτι χρειαζεσαι λιγο παραπανω δουλεια στο παραπεντε,προτου προχωρησεις στο παραμοτερ.
Θα πρεπει να εχεις κατακτησει πρωτα θεωρια και πραξη της ελευθερης πτησης προτου κανεις τετοιο βημα.
Εαν δεν τα καταφερνεις στο θερμικαρισμα,αρα εισαι απειρος σε κλεισιματα και σκληρες αναταραξεις,που πας με 30κιλα+ και την ωθηση του κινητηρα να κανει τα πραγματα πιο δυσκολα?
Οι απογειωσεις και οι προσγειωσεις ειναι μακραν πιο περιπλοκες απο αυτες της ελέυθερης πτησης,οποτε δεν αποτελουν αλλοθι για να το ριξεις στο παραμοτερ.
Επισης,μην σου ανοιγει η ορεξη για πτηση πανω απο κατοικημενες περιοχες,για δυο-τουλαχιστο -λογους:
1.Δεν υπαρχει ζητημα αν θα σου συμβει καποια στιγμη μηχανικη βλαβη (αυτο ειναι σιγουρο),το θεμα ειναι ποτε και που!
2.ΝΟΤΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτα τα λιγα,για να ξανασκεφτεις δυο πραγματα γυρω απ την ασφαλεια σου αρχικα................

Φιλικα,paramick

PS:Tο παραπεντε -και ο αετος φυσικα- ειναι η πιο αγνη μορφη πτησης-ανεμοπορειας,και εκ των πραγματων δεν μπορει να μπει σε συγκριση με οτιδηποτε μηχανοκινητο.............

nina
EN D
 
Δημοσ.: 130

Δημοσίευσηαπό orck » Πέμ Νοέμ 17, 2005 9:36 am

Nina μην ξεχνας και τα ανεμοπτερα...
πρεπει να ειναι πολυ καλη εμπειρια η πτηση με ανεμοπτερο

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Πέμ Νοέμ 17, 2005 9:41 am

nina έγραψε:Φιλε ΤΑΚΙ,νομιζω οτι εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα..............
εχω την εντυπωση οτι χρειαζεσαι λιγο παραπανω δουλεια στο παραπεντε,προτου προχωρησεις στο παραμοτερ.
Θα πρεπει να εχεις κατακτησει πρωτα θεωρια και πραξη της ελευθερης πτησης προτου κανεις τετοιο βημα.
Εαν δεν τα καταφερνεις στο θερμικαρισμα,αρα εισαι απειρος σε κλεισιματα και σκληρες αναταραξεις,που πας με 30κιλα+ και την ωθηση του κινητηρα να κανει τα πραγματα πιο δυσκολα?
Οι απογειωσεις και οι προσγειωσεις ειναι μακραν πιο περιπλοκες απο αυτες της ελέυθερης πτησης,οποτε δεν αποτελουν αλλοθι για να το ριξεις στο παραμοτερ.
Επισης,μην σου ανοιγει η ορεξη για πτηση πανω απο κατοικημενες περιοχες,για δυο-τουλαχιστο -λογους:
1.Δεν υπαρχει ζητημα αν θα σου συμβει καποια στιγμη μηχανικη βλαβη (αυτο ειναι σιγουρο),το θεμα ειναι ποτε και που!
2.ΝΟΤΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτα τα λιγα,για να ξανασκεφτεις δυο πραγματα γυρω απ την ασφαλεια σου αρχικα................

Φιλικα,paramick

PS:Tο παραπεντε -και ο αετος φυσικα- ειναι η πιο αγνη μορφη πτησης-ανεμοπορειας,και εκ των πραγματων δεν μπορει να μπει σε συγκριση με οτιδηποτε μηχανοκινητο.............


μα δεν ειπα οτι ειμαι απειρος στο παραπεντε.σε θερμικα εχω ψιλοπαιξει αλλα δεν τα καταφερνα να τα κυκλωσω με επιτυχια. σχετικα με κλεισιματα εχω φαει μερικα αλλα δεν εχω και τρελλη πειρα.
σχετικα με τις κατοικιμενες περιοχες και βεβαια δεν εχω σκοπο για κατι τετοιο, εαν προσεξες οταν ειπα για καποια μερη που γουσταρω ειπα κατι για σουνιο , φαληρο κ.λ.π. προσεξες οτι θα ειμαι πανω απο παραλια?
να φυλαγομαστε και λιγο.
ασε δε που ως γνωστον οι ταρατσες βγαζουν οτι θερμικα γουσταρει η καθεμια οποτε δεν θα το ελεγα :?
και στο κατω κατω οπως και να εχει η μηχανη μπορει παντα να σβησει . και το να εισαι πανω απο μια παραλια ολο και κατι θα καταφερεις αλλα το να σου σβησει πανω απο ταρατσεσ? χμμμ...εκει να δεις γελια.

κατι αλλο που δεν καταλαβα.

ΝΟΤΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


τι ειναι αυτο?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό orck » Πέμ Νοέμ 17, 2005 10:43 am

πες μου με τι πετας; αλεξιπτωτο εννοω, γιατι εγω με το 1-2 μου εχω μπει λιγες φορες σε θερμικα και ειχα μονο ενα κλεισιμο 10%, ουτε την πορεια δεν σου αλλαζει ουτε προλαβαινεις να ασχοληθεις μαζι του

το ΝΟΤΑΜ ειναι εντολη για απαγορευση πτησεων σε συγκεκριμενες περιοχες, πχ οταν γινονται πολεμικες ασκησεις η στην περιπτωση των ολυμπιακων αγωνων

δεν ξερω αν ειναι ενεργη καποια απαγορευση πανω απο κατοικημενες περιοχες πχ. Γλυφαδα, Φαληρο κλπ

TAKI έγραψε:μα δεν ειπα οτι ειμαι απειρος στο παραπεντε.σε θερμικα εχω ψιλοπαιξει αλλα δεν τα καταφερνα να τα κυκλωσω με επιτυχια. σχετικα με κλεισιματα εχω φαει μερικα αλλα δεν εχω και τρελλη πειρα.
σχετικα με τις κατοικιμενες περιοχες και βεβαια δεν εχω σκοπο για κατι τετοιο, εαν προσεξες οταν ειπα για καποια μερη που γουσταρω ειπα κατι για σουνιο , φαληρο κ.λ.π. προσεξες οτι θα ειμαι πανω απο παραλια?
να φυλαγομαστε και λιγο.
ασε δε που ως γνωστον οι ταρατσες βγαζουν οτι θερμικα γουσταρει η καθεμια οποτε δεν θα το ελεγα :?
και στο κατω κατω οπως και να εχει η μηχανη μπορει παντα να σβησει . και το να εισαι πανω απο μια παραλια ολο και κατι θα καταφερεις αλλα το να σου σβησει πανω απο ταρατσεσ? χμμμ...εκει να δεις γελια.

κατι αλλο που δεν καταλαβα.

ΝΟΤΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


τι ειναι αυτο?

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Re: ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Δημοσίευσηαπό georgex » Πέμ Νοέμ 17, 2005 12:32 pm

TAKI έγραψε: 1) στον κιθαιρωνα θελεις μια ωρα και κατι για να πας και τελικα κανεις 1 η 2 η 3 πτησουλεσ ασε δε που πρεπει να σε μαζευουν καθε τοσο απο την προσγειωση. ειδικα εγω που δεν ''θερμικαρω'' και κανω τσουληθρες...
ΕΝΩ στην γλυφαδα φτανεις σε ενα τεταρτακι και πετας ποσο?
ποσο λετε? απλα οσο θελεις.


Aυτό ισχύει για εσένα. Άλλοι πάνε Κιθαιρώνα και κάνουν cross-country. Το λιγότερο, δεν τους μαζεύουν από την προσγείωση αλλά κάνουν top landing.
Απογειώσου στον Κιθαιρώνα και φτάσε με θερμικά 1 χιλιόμετρο πάνω από την κορυφή και μπορεί να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου.

TAKI έγραψε:
2) εμενα παντα με ανχωνε η πλαγια. εαν κατι δεν παει καλα και ακυρωσεις τελευταια στιγμη μπορεις να φας και τιποτα κουτρουβαλες (οπως μια φορα παραλιγο να παθω )
ΕΝΩ στο ισιωμα? στο ισιωμα απλα ακυρωνεις και αυτο ειναι ολο.

Δεν τα έχεις καταλάβει καλά. Και στην πλαγιά ακυρώνεις. Δεν φεύγεις αν δεν έχεις έλεγχο. Αν δεν έχεις έλεγχο φοβάσαι.
Αυτό που λές μου δείχνει μόνο οτι δεν έχεις μάθει καλά απογείωση. Ή απλά δεν έχεις εξοικιωθεί με την απογείωση (΄΄ολοι είχαμε φόβο στην αρχή)
Ή απλώς πες οτι βαριέσαι να το μάθεις. Δεκτό αυτό.

TAKI έγραψε:
3) κατι που επισης με ανχωνε ειναι η προσγειωση. θα υπολογισω καλα την προσγειωση η θα πεσω στο απενεναντι χωραφι? (οπως το εχω παθει και αυτο μια φορα)
ΕΝΩ με το παραμοτερ.... χα χα εδω γελανε. πετας χαμηλα και απλα αφηνεις το γκαζι για να σε κατεβασει.
τιιι??? δεν υπολογισες καλα?? ε και? μια γκαζια και ξαναδοκιμαζεις.


Σόρυ αλλά εδώ εγώ γελάω με εσένα.

Σίγουρα δεν θα έχεις πρόβλημα άμα πετάς συνέχεια πάνω από την παραλία. Άμα θες να πας λίγο πιό μακριά, όλο πάνω από παραλία θα βρίσκεσαι? (πχ πως θα πας Σούνιο όπως λές πιό πάνω)
Έχεις σκεφτεί τι θα γίνει αν σβήσει ο κινητήρας? Πρέπει να έχεις μια ικανότητα να προσγειωθείς οπουδήποτε, και καλύτερα σε αυτή την περίπτωση να έχεις καταλάβει από πιό πριν οτι τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα απ' ότι με το παραπέντε, επειδή θα έχεις όλο αυτό τον όγκο από πίσω σου.

Κατ΄αρχήν πάλι αναφέρεις σαν μειονέκτημα κάτι που δεν έχεις μάθει καλά. Δηλαδή να προσγειώνεσαι εκεί που θές. Πες λοιπόν οτι βαριέσε να το μάθεις (το δέχομαι αυτό), μην το αναφέρεις σαν μειονέκτημα του παραπέντε, γιατί αν το έχεις μάθει, προσγειώνεσαι οπουδήποτε.

Θυμάμαι μια από τις μεγαλύτερες ικανοποιήσεις όταν ξεκίνησα το παραπέντε, ήταν όταν άρχισα να φεύγω και να προσγειώνομαι σε άλλο σημείο από το συνηθισμένο. Ακόμα και αν είχα πάει 1 χιλιόμετρο παραπέρα. Και που να δείς όταν καταφέρεις να προσγειωθείς σε δύσκολα σημεία, πολύ πιο μακριά από εκεί που απογειώθηκες. Ούτε αυτό έχεις νοιώσει λοιπόν.

TAKI έγραψε:
4) στον κιθαιρωνα η οπου αλλου θελετε τι μπορεις να δεις? τα ιδια και τα ιδια.
ΕΝΩ με το παραμοτερ?
μμμ...σημερα γουσταρω φαληρο.
αυριο γουσταρω σουνιο
μεθαυριο γουσταρω αιγινα (λεμε τωρα)

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ???

Πετάω 6 χρόνια στον Κιθαιρώνα και ακόμα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να γίνουν και δεν έχω κάνει. Αλλά θέλει κόπο, δεν γίνονται έτσι απλά.
Να δείς πως θα αισθανθείς άμα κάνεις μια πτήση με το παραπέντε 50 χλιόμετρα, και βρεθείς πάνω από μέρη που δεν έχεις ξαναπεράσει... και έχεις φτάσει εκεί μόνο με τον αέρα, όχι με κάποια μηχανή.


TAKI έγραψε:και γενικος τα βαζω κατω και δεν βγαινουνε βρε παιδια.


Αν, όπως απάντησες σε άλλους πιό πριν, κάνεις 500 πράγματα (και μπράβο σου, χθές είχα μπεί στις σελίδες σου), και δεν έχεις χρόνο να μάθεις καλά την ελεύθερη πτήση, παρ' όλα αυτά θέλεις να γευτείς την μαγεία της πτήσης, καλά κάνεις και ασχολήσε με το παραμοτέρ. Και εγώ δεν το αποκλείω να ασχοληθώ μια μέρα.
Αλλά κάνεις λάθος σε αυτά που λές! Αν μάθεις καλά την ελεύθερη πτήση, θα την εκτιμήσεις καλύτερα.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό georgex » Πέμ Νοέμ 17, 2005 12:37 pm

orck έγραψε:το ΝΟΤΑΜ ειναι εντολη για απαγορευση πτησεων σε συγκεκριμενες περιοχες, πχ οταν γινονται πολεμικες ασκησεις η στην περιπτωση των ολυμπιακων αγωνων


Νομίζω όχι μόνο απαγόρευση πτήσεων. ΝΟΤΑΜ = ΝΟtice To AirMan. Είναι πιό γενικό.
Ας διορθώσει κάποιος αν ξέρει καλύτερα.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Νοέμ 17, 2005 1:33 pm

Φίλε ΤΑΚΙ, αν δεν ξέρεις να θερμικάρεις, δεν έχει εμπειρία κλεισιμάτων, δεν γνωρίζεις περί ασφαλούς ακύρωσης απογείωσης, δεν είσαι σε θέση να προσγειωθείς σε άγνωστο μέρος που δεν είναι παραλία, δεν γνωρίζεις περί κανονισμών εναέριας κυκλοφόρίας, δεν ξέρεις κανονισμούς και απαγορεύσεις για τις κατοικημένες ή μη περιοχές, προσωπικά σε συμβουλεύω να μην ξανοίγεσαι πολύ.

Η πτήση δεν είναι σαν τις άλλες δραστηριότητες που κάνεις. Π.χ. άν δεν ξέρεις καλά από φωτογραφία το πολύ πολύ να βγάλεις κάτι χάλια, αλλά αν δεν ξέρεις καλά από πτήση με αλεξίπτωτο κινδυνεύει η ζωή σου. Θέλω να πώ ότι για να το κάνεις με ασφάλεια πρέπει να εμβαθύνεις να αφιερώσεις χρόνο και προσπάθεια. Και το σωστό είναι να το κάνεις σταδιακά, χωρίς μηχανή πρώτα. Η στάση σου στο ότι δοκίμασες αλλά δεν σου άρεσε η απογείωση, δε σου καθόντουσαν τα θερμικά, και δεν κρατιόσουν για ώρες από την αρχή δείχνη μια βιασύνη και διάθεση για επιφανειακό πασάλειμα των γνώσεων που πρέπει να αποκτήσεις πριν προχωρήσεις.

Η συμπεριφορά του αλεξιπτώτου σε διάφορες συνθήκες πρέπει να μαθαίνεται πρώτα χωρίς τον έξτρα παράγοντα βάρους, ώσης και αδυναμίας εκτέλεσης κινήσεων από τον πιλότο. Και εσύ είσαι εντελώς άπειρος σε αυτά.

Με κάθε καλή πρόθεση για την αποφυγή ατυχημάτων

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό guru » Πέμ Νοέμ 17, 2005 3:53 pm

Άντε να πεταχτώ και εγώ…

Με ότι ιπτάμενο και να ασχοληθείς, υπάρχουν τρόποι να το κάνεις με απόλαυση και ασφάλεια.

Το μεγάλο αρνητικό που βρίσκω στην σημερινή κατάσταση παραμοτέρ στην Ελλάδα, είναι ότι στην πλειοψηφία τους αυτοί που ασχολούνται είναι περίπου σαν και εσένα. Δηλαδή ελάχιστη εμπειρία πτήσης και καταστάσεων που μπορεί να αντιμετωπίσεις. Οπότε αντίστοιχες θα είναι και οι συμβουλές και γνώσεις που θα πάρεις από την ενασχόλησή σου.

Ένα δείγμα βλέπω στην υπεραπλούστευση ότι πτήση σε παραλία με γκάζι = ασφάλεια. ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ!!! Λες και όταν σου σβήσει (γιατί θα πρέπει να πετάς πάντα με αυτό το ενδεχόμενο) δεν θα είσαι σε κάποιο ύψος, σε άγνωστο σημείο της παραλίας, με άγνωστη κλίση της πορείας σου ως προς τον άνεμο, και θα πρέπει να χάσεις ύψος, να κάνεις σωστή προσέγγιση ώστε να βρεθείς και πάνω στην παραλία και κόντρα στον άνεμο. Και με το ενδεχόμενο να κάνεις μπλουμ δεμένος με μια άγκυρα 30+ κιλών και expected life duration ενός λεπτού.

Η συμβουλή μου: Μην ξεκόψεις ακόμη από τις παρέες του βουνού, ώστε να πάρεις μπόλικες συμβουλές, παραστάσεις και γενικότερα να ωφεληθείς από την συσωρευμένη γνώση του χώρου. Αν δεν έχεις χρόνο, ασχολήσου με το τάβλι.

Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό paramick » Πέμ Νοέμ 17, 2005 4:27 pm

Ομολογω οτι το ΝΟΤΑΜ ηταν χοντρη πατατα..............
Ελεγχομενος Εναεριος Χωρος ηθελε να πει ο ποιητης (με τους αναλογους περιορισμους φυσικα)
Σε μια παλαιοτερη πτηση μου με CESNA ,θυμαμαι οτι δηλωσαμε πριν απογειωθουμε, μια π ο λ υ συγκεκριμενη πορεια ,εγγραφως φυσικα,και φαντασου οτι το δρομολογιο μας ηταν Μαραθωνας-Μυκονος και πισω...............

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Δημοσίευσηαπό george29041 » Πέμ Νοέμ 17, 2005 6:47 pm

Σαν νεος πιλοτος (και ασχετος ακομη μολις 35 πτησεις)ομολογω οτι ζητησα απο τον εκπευδευτη μου να μαθω παραμοτερ.
Η απαντηση ηταν ΟΧΙ παραμοτερ αν δεν μαθεις ελευθερο πρωτα. ΣΩΣΤΟΣ
Τωρα καταλαβα το γιατι μετα απο 5 μηνες,λεω λοιπον οτι δεν πρεπει ελαφρια την καρδια να επιτρεπετε στους νεους πιλοτους χρηση παραμοτερ χωρις το καταληλο επιπεδο, και μιλαω σαν νεος πιλοτος.
Λυσεις πιστευω υπαρχουν αρχιζοντας απο τις σχολες και τους κανονισμους και τελευταια απο την επιθυμια του εκπαιδευομενου γιατι απλα δεν ξερει ουτε υπολογιζει τον κινδυνο.
Ο καθενας βεβαια ειναι υπευθυνος για τις επιλογες του γενικοτερα, αυτο ομως δεν υσχυει εδω, αλιμονο αν οι παλιοι αφησουν τους νεους να κανουν
οτι θελουν με την κριση που διαθετουν,θα χορτασουμε ατυχηματα

george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Πέμ Νοέμ 17, 2005 7:28 pm

GEORGE29041 έγραψε:Σαν νεος πιλοτος (και ασχετος ακομη μολις 35 πτησεις)ομολογω οτι ζητησα απο τον εκπευδευτη μου να μαθω παραμοτερ.
Η απαντηση ηταν ΟΧΙ παραμοτερ αν δεν μαθεις ελευθερο πρωτα. ΣΩΣΤΟΣ
Τωρα καταλαβα το γιατι μετα απο 5 μηνες,λεω λοιπον οτι δεν πρεπει ελαφρια την καρδια να επιτρεπετε στους νεους πιλοτους χρηση παραμοτερ χωρις το καταληλο επιπεδο, και μιλαω σαν νεος πιλοτος.
Λυσεις πιστευω υπαρχουν αρχιζοντας απο τις σχολες και τους κανονισμους και τελευταια απο την επιθυμια του εκπαιδευομενου γιατι απλα δεν ξερει ουτε υπολογιζει τον κινδυνο.
Ο καθενας βεβαια ειναι υπευθυνος για τις επιλογες του γενικοτερα, αυτο ομως δεν υσχυει εδω, αλιμονο αν οι παλιοι αφησουν τους νεους να κανουν
οτι θελουν με την κριση που διαθετουν,θα χορτασουμε ατυχηματα


ναι αλλα υπαρχει και το αλλο. λες ο δασκαλος μου αν ειναι τοσο στοκος που να θελει να με αφησει να πεταξω με παραμοτερ χωρις να ξερω τι μου γινεται? μαλλον οχι.
μηπως εχει δει καποια πραγματα τα οποια κανω σχετικα καλα και γιαυτο και με αφησε? η φανταζεστε οτι με το που του ειπα για παραμοτερ μου ειπε ενταξει με την μια.
ο ιδιος μου λεει και μου ξαναλεει οτι το καλο παραπεντε κανει τον καλο παραμοτεριστα.

δεν εχει σχεση το ανχος με το αν τα κανεις καλα η οχι.
οι πιο εμπειροι τα κανουν τελεια αλλα μην μου πειτε οτι δεν υπαρχει ανχοσ.

πριν καιρο που εκανα αλματα... 8O 8O εκει να δειτε ανχος. μια χαρα εκανα αυτο που μου μαθανε οι δασκαλοι μου αλλα μου κοβοντουσαν τα ποδια καθε φορα που αφηνα το ρημαδι το σιδερο του αεροπλανου για να βρεθω στο κενο.
ειλικρινα εκεινο το ανχος δεν το αντεχα με τιποτα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν τα εκανα καλα.

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Re: ΠΑΡΑΜΟΤΕΡ... χαλιααααα. μαυρα χαλια

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Πέμ Νοέμ 17, 2005 8:57 pm

georgex έγραψε:
TAKI έγραψε: 1) στον κιθαιρωνα θελεις μια ωρα και κατι για να πας και τελικα κανεις 1 η 2 η 3 πτησουλεσ ασε δε που πρεπει να σε μαζευουν καθε τοσο απο την προσγειωση. ειδικα εγω που δεν ''θερμικαρω'' και κανω τσουληθρες...
ΕΝΩ στην γλυφαδα φτανεις σε ενα τεταρτακι και πετας ποσο?
ποσο λετε? απλα οσο θελεις.


Aυτό ισχύει για εσένα. Άλλοι πάνε Κιθαιρώνα και κάνουν cross-country. Το λιγότερο, δεν τους μαζεύουν από την προσγείωση αλλά κάνουν top landing.
Απογειώσου στον Κιθαιρώνα και φτάσε με θερμικά 1 χιλιόμετρο πάνω από την κορυφή και μπορεί να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου.

ΝΑΙ ΑΛΛΑ για ποσα χρονια πειρα μιλαμε τωρα?

TAKI έγραψε:
2) εμενα παντα με ανχωνε η πλαγια. εαν κατι δεν παει καλα και ακυρωσεις τελευταια στιγμη μπορεις να φας και τιποτα κουτρουβαλες (οπως μια φορα παραλιγο να παθω )
ΕΝΩ στο ισιωμα? στο ισιωμα απλα ακυρωνεις και αυτο ειναι ολο.

Δεν τα έχεις καταλάβει καλά. Και στην πλαγιά ακυρώνεις. Δεν φεύγεις αν δεν έχεις έλεγχο. Αν δεν έχεις έλεγχο φοβάσαι.
Αυτό που λές μου δείχνει μόνο οτι δεν έχεις μάθει καλά απογείωση. Ή απλά δεν έχεις εξοικιωθεί με την απογείωση (΄΄ολοι είχαμε φόβο στην αρχή)
Ή απλώς πες οτι βαριέσαι να το μάθεις. Δεκτό αυτό.

και βεβαια ακυρωνεις αλλα εαν τι κανεις εαν ακυρωσεις λιγο αργα? εκει που ας πουμε εχει τελειωσει ο διαδρομος απογειωσης? πας για τους θαμνους? το βαριεμαι με το δεν εχω χρονο ειναι δυομτελειως διαφορετικα πραγματα. εαν βαριομουνα θα το ειχα παρατησει απο την πρωτη μερα που ετρεχα στο βουνο και ειχα ξεπατωθει.βασικα ειναι και ο φοβος πανω απο ολα ε?

TAKI έγραψε:
3) κατι που επισης με ανχωνε ειναι η προσγειωση. θα υπολογισω καλα την προσγειωση η θα πεσω στο απενεναντι χωραφι? (οπως το εχω παθει και αυτο μια φορα)
ΕΝΩ με το παραμοτερ.... χα χα εδω γελανε. πετας χαμηλα και απλα αφηνεις το γκαζι για να σε κατεβασει.
τιιι??? δεν υπολογισες καλα?? ε και? μια γκαζια και ξαναδοκιμαζεις.


Σόρυ αλλά εδώ εγώ γελάω με εσένα.

Σίγουρα δεν θα έχεις πρόβλημα άμα πετάς συνέχεια πάνω από την παραλία. Άμα θες να πας λίγο πιό μακριά, όλο πάνω από παραλία θα βρίσκεσαι? (πχ πως θα πας Σούνιο όπως λές πιό πάνω)
Έχεις σκεφτεί τι θα γίνει αν σβήσει ο κινητήρας? Πρέπει να έχεις μια ικανότητα να προσγειωθείς οπουδήποτε, και καλύτερα σε αυτή την περίπτωση να έχεις καταλάβει από πιό πριν οτι τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα απ' ότι με το παραπέντε, επειδή θα έχεις όλο αυτό τον όγκο από πίσω σου.

Κατ΄αρχήν πάλι αναφέρεις σαν μειονέκτημα κάτι που δεν έχεις μάθει καλά. Δηλαδή να προσγειώνεσαι εκεί που θές. Πες λοιπόν οτι βαριέσε να το μάθεις (το δέχομαι αυτό), μην το αναφέρεις σαν μειονέκτημα του παραπέντε, γιατί αν το έχεις μάθει, προσγειώνεσαι οπουδήποτε.


εχεις την εντυπωση οτι θα ξεκινησω πτησεις χωρις ασκησεις? αμ θα το λυωσω το παραμοτερ στην αναβυσσο. θα αφησει εκει τα κοκκαλα του .και μαλιστα στα αμεσα σχεδια μου ειναι αυτο που λεμε. θα εχω μπολικο υψος και μετα θα προσπαθησω να βαλω ενα στοχο με σκοπο να προσγειωθω εκει. ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ΒΕΒΑΙΑ. .κατσε να εξοικιωθω λιγακι .


Θυμάμαι μια από τις μεγαλύτερες ικανοποιήσεις όταν ξεκίνησα το παραπέντε, ήταν όταν άρχισα να φεύγω και να προσγειώνομαι σε άλλο σημείο από το συνηθισμένο. Ακόμα και αν είχα πάει 1 χιλιόμετρο παραπέρα. Και που να δείς όταν καταφέρεις να προσγειωθείς σε δύσκολα σημεία, πολύ πιο μακριά από εκεί που απογειώθηκες. Ούτε αυτό έχεις νοιώσει λοιπόν.

TAKI έγραψε:
4) στον κιθαιρωνα η οπου αλλου θελετε τι μπορεις να δεις? τα ιδια και τα ιδια.
ΕΝΩ με το παραμοτερ?
μμμ...σημερα γουσταρω φαληρο.
αυριο γουσταρω σουνιο
μεθαυριο γουσταρω αιγινα (λεμε τωρα)

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ???

Πετάω 6 χρόνια στον Κιθαιρώνα και ακόμα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να γίνουν και δεν έχω κάνει. Αλλά θέλει κόπο, δεν γίνονται έτσι απλά.
Να δείς πως θα αισθανθείς άμα κάνεις μια πτήση με το παραπέντε 50 χλιόμετρα, και βρεθείς πάνω από μέρη που δεν έχεις ξαναπεράσει... και έχεις φτάσει εκεί μόνο με τον αέρα, όχι με κάποια μηχανή.

γιατι ειναι κακο το να παω εκει με την μηχανη?
ασε και το αλλο. οταν καποιος με παραπεντε κανει 50 χιλιομετρα τοτε εγω ποσα μπορω να κανω?


TAKI έγραψε:και γενικος τα βαζω κατω και δεν βγαινουνε βρε παιδια.


Αν, όπως απάντησες σε άλλους πιό πριν, κάνεις 500 πράγματα (και μπράβο σου, χθές είχα μπεί στις σελίδες σου), και δεν έχεις χρόνο να μάθεις καλά την ελεύθερη πτήση, παρ' όλα αυτά θέλεις να γευτείς την μαγεία της πτήσης, καλά κάνεις και ασχολήσε με το παραμοτέρ. Και εγώ δεν το αποκλείω να ασχοληθώ μια μέρα.
Αλλά κάνεις λάθος σε αυτά που λές! Αν μάθεις καλά την ελεύθερη πτήση, θα την εκτιμήσεις καλύτερα.


θα προτεινα να το δοκιμασεις . και μετα θελω να μου πεις πως ενιωσες.
ειναι σαν την διαφορα ελευθερης με αυτονομης καταδυσης.
στην μια περιπτωση πας με μια αναπνοη οσο αντεξεις και στην δευτερη πας οσο θελεις. λες τελικα να μου αρεσει το ''ευκολο'' κερδος?
μμμ... μπορει. αλλα χωρις τις μπουκαλες δεν θα μπορουσα ποτε να κατεβω στα 60 μετρα και ουτε βεβαια να τραβηξω αυτες τις φωτογραφιες και τα βιντεο που εχω στην σελιδα μου. ξερω πολλα ατομα που δεν παρατανε με τιποτα την ελευθερη καταδυση. μηπως τελικα ολα ειναι θεμα γουστου?
μαλλον ε?

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό GUS » Πέμ Νοέμ 17, 2005 10:09 pm

Τα επιχειρήματα που δεν ισχύουν μόνο κακό κάνουν, ειδικά σε αυτούς που τα πιστεύουν.

ΤΑΚΙ χαζός δεν είσαι, λες όλοι εμείς εδώ να θέλουμε το κακό σου; δεν αναβάλεις το παραμοτέρ για κανένα χρόνο ακόμα; για το καλό όλων μας.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό andread » Πέμ Νοέμ 17, 2005 10:53 pm

Τάκι μη τους ακούς, απο την ζήλια τους τα λένε,
Κλασική αντιμετώπιση όταν έχεις επενδύσει αρκετό χρόνο στο να γίνεις καλός σε κάτι πολυ απαιτητικό και έρχεται ο άλλος και κάνει κατι "παρόμοιο" χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε εμπειρία.

Πόσοι προλαλήσαντες πετάνε αποκλειστικά η σε μεγαλύτερο ποσοστό χρόνου παραμοτέρ για να εκφέρουν γνώμη ?

Τακι, η καλύτερη συμβουλή είναι πάντως αυτή που σου έδωσε ο guru, μην ξεκοψεις απο τους υπόλοιπους όσο και αν σου πρήζουν τα τομπολίνια

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό T@KIS » Παρ Νοέμ 18, 2005 2:14 am

andread έγραψε:Τάκι μη τους ακούς, απο την ζήλια τους τα λένε,
Κλασική αντιμετώπιση όταν έχεις επενδύσει αρκετό χρόνο στο να γίνεις καλός σε κάτι πολυ απαιτητικό και έρχεται ο άλλος και κάνει κατι "παρόμοιο" χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε εμπειρία.

Πόσοι προλαλήσαντες πετάνε αποκλειστικά η σε μεγαλύτερο ποσοστό χρόνου παραμοτέρ για να εκφέρουν γνώμη ?

Τακι, η καλύτερη συμβουλή είναι πάντως αυτή που σου έδωσε ο guru, μην ξεκοψεις απο τους υπόλοιπους όσο και αν σου πρήζουν τα τομπολίνια


σιγουρα οταν καποιος λεει κατι μαλλον το λεει για το καλο σου. και βεβαια πανω απο ολα ο δασκαλος που στο κατω κατω εχει και ολη την ευθυνη.

αλλα να ρωτησω κατι ασχετο - σχετικο οπως ειπες και εσυ.
ποσοι απο εσας που εχετε απαντησει εχετε πεταξει με παραμοτερ? εχετε πεταξει η απλα καπου το εχετε δει?

θα ηθελα να ακουσω γνωμη και απο καποιον που εχει πειρα και στα δυο. :)

T@KIS
EN B
 
Δημοσ.: 122

Δημοσίευσηαπό orck » Παρ Νοέμ 18, 2005 9:29 am

εδω θα διαφωνησω
ειναι αποκλειστικα δικια σου ευθυνη για οτι κανεις, απο την στιγμη που εισαι ενηλικο ατομο και υποτιθεται οτι εχεις πλεον κριση για να καταλαβεις καποια πραγματα
ακομη και για την επιλογη του δασκαλου που εχεις κανει
μην σου μπαινουν ιδεες οτι αν τραυματιστεις θα φταιει ο δασκαλος και οχι εσυ

ομολογω οτι δεν καταλαβαινω τον λογο αντιπαραθεσης, ειναι σαν τα σχετικα θεματα "παραπεντε vs αετος" (ολοι ξερουμε οτι το παραπεντε ειναι το καλιτεροτερο και εκει τελειωνει η συζητηση :D )

TAKI έγραψε:σιγουρα οταν καποιος λεει κατι μαλλον το λεει για το καλο σου. και βεβαια πανω απο ολα ο δασκαλος που στο κατω κατω εχει και ολη την ευθυνη.

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Επόμενο

Επιστροφή στην Περιγραφές Πτήσεων & Cross Country

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Bing [Bot] και 1 επισκέπτης