Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 2:49 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

Ατύχημα

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Ατύχημα

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Μαρ 22, 2004 10:58 am

http://greece.flash.gr/soon/2004/3/21/25714id/

Όποιος ξέρει περισσότερα ας μας πει. Η γνώση είναι ασφάλεια.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό GUS » Δευτ Μαρ 22, 2004 1:32 pm

Νέος πιλότος (το πολύ 10 πτήσεις) με UP Vision στα 10-12 μ., μάλλον σε συνθήκες άπνοιας, πάνω από το πάρκινγκ της πίστας moto-cross στολάρησε το αλεξίπτωτο και μετά από μιάμιση στροφή spin χτύπησε στο έδαφος. Είχε απογειωθεί με τη βοήθεια του εκπαιδευτή του ο οποίος πετούσε από πάνω του με διπλό όταν έγινε το μοιραίο.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό sofia » Δευτ Μαρ 22, 2004 5:05 pm

Ηταν "αναποδη" μερα η χθεσινη, εκτος απο το παλικαρι που σκοτωθηκε στην Εδεσσα ειχαμε και ενα ατυχημα στην Αμφικλεια με σπασιμο ποδιου, η δε Λαρισα θρηνει τεσσσερα ατομα σε δυο τροχαια, δυο αδελφακια 12-14 και δυο νεους ανθρωπους 26-30. Ο ενας απο τους δυο νεους ανθρωπους ηταν φιλος μας.Πετουσε αετο και τωρα μαθαινε παραπεντε.
Ας ειναι καλα εκει που πηγαν, και οι υπολοιποι ας προσεχουμε, γενικα.

sofia
EN B
 
Δημοσ.: 108

Δημοσίευσηαπό freedom » Τρί Μαρ 23, 2004 3:12 pm

Mαλον ειχε αναδρομο ερμη..

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Δημοσίευσηαπό norad » Τρί Μαρ 23, 2004 8:07 pm

Και απ' ότι έμαθα το ΣΚ είχαμε 4 ακόμα ατυχήματα σε Άρτα, Συκούριο, Αμφίκλεια και άλλο ένα μέρος που δεν θυμάμαι, όλα με νέους πιλότους και όλα με πόδια χτυπημένα.

Μήπως πρέπει να γίνουν λίγο πιο αυστηρές οι συνθήκες εκπαίδευσης; Ο Διονύσης είναι ο πλέον κατάλληλος να μας πει την γνώμη του.

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Δημοσίευσηαπό freedom » Τρί Μαρ 23, 2004 10:50 pm

Γεια σας φίλοι

Ειλικρινά είναι πολύ δύσκολο κάποιος να βρει λύσεις για να σταματήσουν οριστικά τα ατυχήματα σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας μας. Μιας και οι κυριότεροι παράγοντες το κάθε ατυχήματος κατά την άποψη μου είναι ο ανθρώπινος κατά κύριο λόγο & αστάθμητος παράγοντας κατά δεύτερο.
Η άποψη μου είναι ότι η έλλειψη παιδείας και σεβασμού σε ότι κάνουμε είναι αρκετά να μας βάλουν σε περιπέτειες που δεν φανταζόμαστε, και στο χώρο μας δε η παιδία και ο σεβασμός ξεχειλίζει από τα μανίκια. Ας φανταστούμε λιγάκι πόσο τυχεροί άνθρωποι είμαστε που στα τόσα εκατομμύρια χρόνια αυτού του πλανήτη εμείς , η γενιά μας έχει την τύχη να πετάει με αλεξίπτωτο πλαγίας ….φανταστήκαμε ποτέ αυτή την μοναδικότητα ….πιστεύω όχι .
Όλα αυτά τα χρόνια έχω εκπαιδεύσει πάνω από 1000 πιλότους σε Ελλάδα και Κύπρο (δόξα το θεό )με χωρίς καμία δυσάρεστη εμπειρία.
Η προσωπική μου άποψη για τα ατυχήματα και τις αιτίες είναι η εξής ,( ίσως να φανεί και παράξενη σε μερικούς αλλά οποίος κατάλαβε κατάλαβε.)

Τα πάντα στο σύμπαν είναι ενέργεια. Θετική και αρνητική.
Η κίνηση αυτής της ενέργειας γίνετε μέσω της σκέψης, η σκέψη γίνετε πράξη, η πράξη γίνετε συνήθεια η συνήθειες φτιάχνουν χαρακτήρες οι πόλη χαρακτήρες διαμορφώνουν ένα περιβάλλον Θετικό η αρνητικό ανάλογα με το τι υπερισχύει την κάθε φορά σε κάθε τόπο. Πχ 20-30 πιλότοι σε ένα χορό όπως οι Πλαταιές άμα είναι αρνητικοί άνθρωποι δημιουργούν και ένα αρνητικό περιβάλλον ,όπου στην πορεία είναι και η αιτία για όλα τα κακά που έπονται.
Το μεγαλύτερο μέρος τον ατυχημάτων οφείλεται κυρίως στους παλαιοτέρους πιλότους όπου με την συμπεριφορά τους και χωρίς να το καταλαβαίνουν η να τους νοιάζει και πολύ δημιούργησαν ένα αρνητικό αφιλόξενο και επιθετικό περιβάλλον για τους υπόλοιπους συναθλητές τους αλλά κύριος για τους νέους πιλότους.
Μπορεί να βλέπουμε κάποιους πιλότους να πετάνε καλά, αλλά δεν έχουν την γνώση τον χαρακτήρα και την ικανότητα που χρειάζεται για να μεταφέρουν την ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ γνώση στους νεότερους πιλότους, αλλά και να την είχαν δεν γνωρίζουν την εικόνα της εξέλιξης του κάθε νέου πιλότου, εικόνα ,που έχει μόνο ο εκπαιδευτής του.
Το σύνηθες που όλοι μας βλέπουμε καθημερινά να γίνετε στο βουνό, είναι ορισμένους παλιούς πιλότους που με κάθε τρόπο προσπαθούν να επιδείξουν της ικανότητες τους στους νεότερους πιλότους, επιζητώντας τον θαυμασμό τους για την επιβεβαίωση τους.(θα μιλήσω παρακάτω για την επιρροή αυτής της κατάστασης).

Παμε να δούμε γιατί κάποιος κάνει Αλεξίπτωτο πλαγίας.
Ο άνθρωπος από τη φύση του είναι ανήσυχο πνεύμα, και έχει μια συνεχή αναζήτηση για την ύπαρξη του και την πνευματική του εξέλιξη. Κυρίως όμως ψάχνει τρόπους να παίρνει ενέργεια από εξωγενείς παράγοντες όπως η φύση κλπ.
Βλέποντας κάποιος ένα αλεξίπτωτο να πετάει νιώθει αμέσως θαυμασμό η ενθουσιασμό η μπορεί να του είναι και αδιάφορο.
Εάν νιώθει τα πρώτα συναισθήματα ίσως να εκδηλώσει ενδιαφέρων για να το κάνει, πράγμα που σημαίνει ότι μπαίνει σε μια διαδικασία αναζήτησης για το που και πως, σε αυτή τη φάση διακατέχεται από ένα συναίσθημα αγωνιάς , περιέργειας και φόβου μερικές φορές. Ξεκινώντας την διαδικασία εκπαίδευσης διακατέχεται πάλι από τα παραπάνω συναισθήματα και από άλλα πολλά και ποικίλα που του γεννιούνται στην πορεία ,επίσης του γεννιούνται πολλά ερωτηματικά και όσο πιο πολύ τον ενδιαφέρει αυτό το σπορ τόσα περισσότερα είναι τα ερωτηματικά του.
Και εδώ είναι το στάδιο που οι περισσότεροι πιλότοι αρχίζουν να μπερδεύονται.
Φεύγοντας πια από το βασικό στάδιο εκπαίδευσης οι νέοι πιλότοι ξεκινούν μια αναζήτηση συμμαχιών (με την καλή έννοια)ψάχνουν για παρέες αρχίζουν να ρωτούν αριστερά δεξιά, ακούνε πολλά καταλαβαίνουν λίγα, και το πρώτο τους πρότυπο είναι οι καλοί πιλότοι που λέγαμε παραπάνω, διότι όλοι έχουμε ανάγκη από κάποια πρότυπα στη ζωή μας.
Και μετά αρχίζουν να προσπαθούν να μιμηθούν τα πρότυπα τους, χωρίς να γνωρίζουν για την κάθε κίνηση που κάνουν το ρίσκο που περνούν. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΣΠΟΡ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑ ΠΕΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ετσι είναι η φύση αυτού του σπορ.
Όλοι οι πιλότοι κινούνται σχεδόν με αυτό τον τρόπο, αυτός ο τρόπος τους έχει οδηγήσει πολλές φορές να έχουν πάρει ευκαιριακές και ανοργάνωτες απαντήσεις χωρίς λογική συνέχεια σε ευκαιριακές ερωτήσεις που συνήθως κάνουν στο πόδι.
Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι οι περισσότεροι πιλότοι να έχουν συνεχισμένες απόψεις για το κάθε τι. Ετσι πηγαίνοντας ένας πιλότος στο βουνό για να κάνει μια πτήση χωρίς και ίδιος να το γνωρίζει πολλές φορές διακατέχετε από μια υποσυνείδητη σύγχυση. Η σύγχυση δημιουργεί τα παρακάτω.
Ανασφάλεια και φόβο, αυτά τα δυο μαζί του φέρνουν την έλλειψη αυτοπεποίθησης η έλλειψη της αυτοπεποίθησης του δημιουργεί αρνητικές σκέψεις και οι αρνητικές σκέψεις οδηγούν σε αρνητικές κίνησης. Όλα τα παραπάνω βοηθούν έναν πιλότο σε μια δύσκολη κατάσταση να πάθει ένα ατύχημα πιο εύκολα, η να δημιουργήσει ατύχημα από το πουθενά.
Όπως βλέπετε το περιβάλλον που εμείς διαμορφώνουμε ΟΛΛΟΙ μαζί βοηθά κατά πολύ στο να έχουμε μερικές φορές δυσάρεστα γεγονότα.
Έχουμε κάνει μόδα το XC τα ακροβατικά και βάζουμε έναν πήχη στους νέους πιλότους πολύ ψηλό λέγοντας τους με αυτή τη συμπεριφορά μας ότι…. κοιτά να δεις εάν δεν κανείς.. αυτά με την τσουληθριτσα σου δεν έχεις χώρο σε αυτό το χώρο ( το χώρο μας ) τους κάνουμε και νιώθουν ένα μεγάλο Ο και ηλίθιους μερικές φορές.
Όλα αυτά τα χρόνια, αυτά γίνονται ,δυστυχώς πολύ μιλάνε για αγάπη σε αυτό το σπορ αλλά εγώ την έχω δει από πολύ λίγους, αντιθέτως έχω δει πολλούς να ασελγούν βγάζοντας όλα τους τα κόμπλεξ πάνω στην ομορφιά αυτού του σπορ.
Για να θεραπεύσουμε την αρρώστια μας πρέπει πρώτα να θεραπεύσουμε τις αιτίες που την δημιούργησαν . Δεν χρειάζονται άλλοι νόμοι και κανονισμοί, εάν μόνοι μας εφαρμόζουμε στην καθημερινή μας συμπεριφορά τους άγραφους νόμους της ζωής θα είμαστε καλύτεροι πιλότοι και καλύτεροι άνθρωποι.
Ένας εκπαιδευτής αλεξίπτωτου πρέπει πάντα να ξέρει ότι έχει να κάνει με παιδία που δεν είναι πάνω από έξι ετών .
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτές πρέπει να έχουν
Γνώση
Αυτοπεποίθηση
Έλεγχο
Διορατικότητα
Καλή ψυχολογία
Θετικές σκέψης
Ηρεμία και ψυχική ισορροπία στη ζωή τους γενικά
Σεβασμό
Να ακούνε το ένστικτο τους και να σέβονται τους φόβους τους
Ειλικρίνεια με τον εαυτό τους
Ακεραιότητα
Και να δουλέψουν σκληρά.


Εάν όλοι έχουμε όλα τα παραπάνω μέσα από αυτά σίγουρα θα βρούμε και τις καλύτερες επιλογές για το κάθε τι τόσο οι μαθητές τόσο και οι εκπαιδευτές.

Με όλο το σεβασμό προς όλους σας αυτή είναι η άποψη μου για τα δρώμενα ..δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή αλά είναι μια άποψη που την εκφράζω μπας και κάτι αλλάξει όχι τόσο για μας αλλά για τους άλλους που θα έρθουν αύριο..


Διονύσης Βλασόπουλος

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

kalo

Δημοσίευσηαπό airclub » Τρί Μαρ 23, 2004 11:59 pm

.kalo

Τελευταία επεξεργασία απο airclub την Σάβ Μαρ 27, 2004 12:35 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
ΠΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΑΛΑΜΑ
airclub
EN A
 
Δημοσ.: 14

Δημοσίευσηαπό paramick » Τετ Μαρ 24, 2004 2:21 am

Συμφωνώ με οσα ειπε ο Διονυσης,και παραθετω κατι που εγραψε ο Pagen και μου αρεσε..."Ο καθε πιλοτος ξεκιναει να μαθαινει,εχοντας μαζι του δυο σακκους.Ο πρωτος ειναι γεματος ΤΥΧΗ και ο δευτερος ειναι αδειος, και γραφει ΕΜΠΕΙΡΙΑ.Το ζητουμενο ειναι να γεμισει ο δευτερος ,πριν αδειασει ο πρωτος......

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1063

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μαρ 24, 2004 11:17 am

Διονύση όλα αυτά που γράφεις είναι ωραία και καλά, φιλοσοφημένη εμπειρία ετών στον χώρο.

Μήπως όμως υπάρχουν 2-3 απλά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτές για να μεγιστοποιήσουν (δεν λέω εξασφαλίσουν) την ασφάλεια των μαθητών τους; Εαν για παράδειγμα ένας νέος κάνει 100 χαμηλές από λόφους και 20 ψηλές με καθοδήγηση από εκπαιδευτή πριν βγει σόλο, μήπως θα είναι πολύ πιο έτοιμος να αντιμετωπίσει έναν αστάθμητο παράγοντα στην προσγείωση; Γιατί απ' ότι ξέρω το μεγαλύτερο ποσοστό των ατυχημάτων "μικρής" και "μεσαίας" σοβαρότητας στο παραπέντε αφορούν κακή προσγείωση, και δη από νέους πιλότους...

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

περισσότερη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό GUS » Τετ Μαρ 24, 2004 12:39 pm

Γνωρίζουμε τι χρειάζεται αλλά δεν μας συμφέρει να το εφαρμόσουμε.

Σε κάποιες χώρες της λατινικής Αμερικής η εκπαίδευση διαρκεί πάνω από 6 μήνες.

Ο αδερφός μου με είχε από κοντά και με φρόντιζε για πάνω από χρόνο.

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Μαρ 24, 2004 3:18 pm

Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο θα ανέβαζε κατα πολύ το κόστος της εκπαίδευσης. Τι είναι προτιμότερο: να έρχεται ο κόσμος πιο εύκολα στα βουνό, ή να έχουν καλύτερες πιθανότητες να μην χτυπήσουν μετά την εκπαίδευση; Δεν μπορώ να πω ότι υποστηρίζω το ένα ή το άλλο με θέρμη, νομίζω ότι αμφιταλαντεύομαι κάπου ανάμεσα....

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.

Δημοσίευσηαπό GUS » Τετ Μαρ 24, 2004 10:39 pm

Να έχουμε καλύτερες πιθανότητες να μη χτυπήσουμε. Δαγκωτό!

GUS
EN B
 
Δημοσ.: 104

Δημοσίευσηαπό Άρης » Πέμ Μαρ 25, 2004 12:27 am

Συμφωνώ με τον Διονύση και πιστεύω ότι από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η θετική ή η αρνητική ενέργεια που παράγετε από τις σκέψεις και την συμπεριφορά των πιλότων , μεμονωμένα και συλλογικά . Παράδειγμα το απίστευτο στολάρισμα που συνέβη στο Παναιτωλικό δίχως γραντζουνια . Το κλίμα ήταν τόσο θετικό που κατά την άποψη μου δεν επέτρεψε τα χειρότερα παρόλη την αλαζονεία του φίλου πιλότου . Παράλληλα αποσιωπώντας τον φόβο που περιστασιακά νιώθουμε όλοι σε κάποιες φάσεις του αθλήματος μειώνουμε – αδρανοποιούμε το φυσικό ένστικτο προφύλαξης που μας έχει δώσει η φύση .Θεωρό απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τον φόβο σαν παράγοντα προστασίας από την αρχή μιας πτήσης έως την προσγείωση . Πως μπορεί να γίνει αυτό και με ποιο μέτρο δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς . Ίσως κάποιο σεμινάριο-τεστ ψυχολογίας από ειδικούς να είναι απαραίτητο κατά την εκπαίδευση και όχι μόνο.
Πετάω αρκετά χρόνια και αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι δεν ξέρω τίποτα ,γι αυτό προσπαθώ σε κάθε συνάντηση – πτήση να αποκομίσω όση γνώση μπορώ, έστω και αν είναι τα ίδια και τα ίδια . Τρεις φορές έλεγχο ιμάντων και εξοπλισμού πριν την απογείωση και ας αισθάνομαι σαν μαλ….ς εκείνη τη στιγμή . Βασικό σχέδιο πτήσης και εναλλακτικό σχέδιο πτήσης ,και ας πιστεύω από μέσα μου ότι δεν χρειάζεται. κ.τ.λ.
Αυτό που σίγουρα δεν συγχωρεί το άθλημα είναι η αλαζονεία .

Άρης
EN B
 
Δημοσ.: 108

Δημοσίευσηαπό freedom » Πέμ Μαρ 25, 2004 1:04 am

Γεια σας και πάλι

Φίλε Πάσχο νομίζω ότι δεν κατάλαβες τι αινούσα εάν θες διάβασε πιο προσεκτικά το κείμενο .

Ζώντας σε αυτή τη χώρα η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι σε ότι κακό συμβαίνει σε όλους τους τομείς το αντιμετωπίζουμε πολύ επιφανειακά και άτοπα. Πχ λεμε οι Γιατροί τα παίρνουν λεμε οι Αστυνομία είναι χάλια η παιδία είναι χάλια κλπ ποιοι συντηρούν όλη αυτή την κατάσταση? ΕΜΕΙΣ έτσι δεν είναι ? ο καθένας μόνος του και τελικά όλοι μαζί.
Νομίζω ότι ολόκληρο το κράτος υπάρχει και λειτουργεί χάρις το φιλότιμο των Γιατρών των Αστυνομικών των εκπαιδευτικών κλπ, και όχι στην οργάνωση και υποδομή η οποία είναι ανύπαρκτη εδώ και πολλά χρόνια. Ετσι και στο χώρο μας εάν υπάρχει αλεξίπτωτο στην χώρα μας υπάρχει χάρις το φιλότιμο 5-6 ανθρώπων και εκπαιδευτών . Μιλάμε για σχολές αλεξιπτώτου μπορείτε να μου πείτε πόσες υπάρχουν στην Ελλάδα ? Σχολές όχι εκπαιδευτές . Πριν κάποια χρόνια έβλεπα κάποιους ανθρώπους να λειτουργούν άσχημα μέσα στο σπορ εκπαιδευτές και μη , πίστευα ότι εάν αυτοί ήταν η αιτία για πολλά κακά ….όλοι αυτοί έφυγαν σιγά σιγά αλλά τελικά δεν υπήρξε καμία θεαματική αλλαγή ,γιατί? Γιατί εμείς τελικά δεν θέλουμε οργάνωση δεν θέλουμε σωματεία δεν θέλουμε επαγγελματικές σοβαρές σχολές δεν θέλουμε τίποτα υγείες .
Θέλουμε μόνο να κάνουμε το κέφι μας αδιαφορώντας για το κοινό καλό του σπορ και το δικό μας πολλές φορές . Εμείς οι ίδιοι κρατάμε τυχών κακούς η δήθεν εκπαιδευτές στο χώρο μας εμείς οι ίδιοι αγοράζουμε προϊόντα λαθρεμπορίας εμείς οι ίδιοι διαιωνίζουμε μια κατάσταση από χρόνο σε χρόνο. Είμαστε ένας Λαός που ψηφίζει Νέα δημοκρατία αλλά θεωρεί καλύτερο πρωθυπουργό το Παπανδρέου ήμαστε αντιαμερικανοι αλλά εισάγουμε των αμερικάνικο τρόπο ζωής του Marlboro και της Coca cola τελικά τι είμαστε? και τι τελούμε να κάνουμε ?
Όσο αφορά την εκπαίδευση εάν χρησιμοποιήσουμε την κοινή λογική δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα .
Μόνο που μερικές φορές η κοινή λογική δεν είναι τόσο κοινή όσο φαίνεται για όλους , και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. Ατυχήματα δεν θα σταματήσουν να γίνονται ποτέ. Το θέμα είναι πως θα τα ελαχιστοποιήσουμε . Και η γνώμη μου είναι μόνο με παιδία και σεβασμό. Δείτε αυτούς που βάζουμε φυλακή για κάτι κακό όταν βγαίνουν είναι καλύτερη? η πιο επαγγελματίες κακοί?
Νομίζω ότι πρέπει να προβληματιζόμαστε όλοι μας και ο καθένας ας βάζει το λιθαράκι του σιγά σιγά για να το βρούνε αύριο τα παιδία του. Ας μην αναλωνόμαστε στο ότι φταιει ,μόνο αυτό η εκείνο, ας προσπαθήσουμε να δούμε πιο μακριά. Ας απομακρύνουμε με την συμπεριφορά μας ο καθένας μας ότι κακό και αρνητικό βλέπουμε σε αυτό το χώρο και ας μην του δίνουμε τροφή για ζωή.
Όπως είπε και ο Κώστας όλοι ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε .

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Δημοσίευσηαπό airclub » Πέμ Μαρ 25, 2004 1:54 am

kai ayto

Τελευταία επεξεργασία απο airclub την Σάβ Μαρ 27, 2004 12:36 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
ΠΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΑΛΑΜΑ
airclub
EN A
 
Δημοσ.: 14

Δημοσίευσηαπό sofia » Πέμ Μαρ 25, 2004 11:00 am

"Ας απομακρύνουμε με την συμπεριφορά μας ο καθένας μας ότι κακό και αρνητικό βλέπουμε σε αυτό το χώρο και ας μην του δίνουμε τροφή για ζωή."
Noμιζω οτι αυτο που εγραψε ο Διονυσης ειναι οτι καλυτερο μπορουμε να κανουμε για αρχη. το επομενο να καθισουμε και να σκεφτουμε τα δικα μας λαθη στη συμπεριφορα μας χωρις εγωισμους (και οχι μονο στο "βουνο"),με ολη μας τη καλη διαθεση και αν μπορεσουμε να ζητησουμε και κανα συγνωμη σε εκεινους που πρεπει (δυσκολο αλλα ας προσπαθησουμε).
Συμφωνω με τη θετικη ενεργεια που ολοι για αυτη μιλατε, το θεμα ειναι οτι δεν τη πολυβλεπω να κυκλοφορει,ας προσπαθισουμε λοιπον.
Για ατυχηματα μιλαμε αλλα και για συμπεριφορες οποτε θα ηθελα να σας συστησω σε οποιους δεν το εχουνε διαβασει ενα βιβλιο την "ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ",πιστευω οτι μπορει να βοηθησει.
Χρονια πολλα σε ολους σημερα, ειναι μεγαλη γιορτη, γιορτη ΑΓΑΠΗΣ.

sofia
EN B
 
Δημοσ.: 108

Δημοσίευσηαπό freedom » Παρ Μαρ 26, 2004 7:30 pm

airclub έγραψε:file dionisi ta idia leme kai exis apolito dikio malon den katalaves ti leo .oso gia tis sxoles eine para poli liges poy metriente sta daxtila enos xerioy!!!
ALLA kai esi o idios poy eise organomenos kai se xero poso (oso den pai alo) soy etixe sigoyra se kapoia apogiosi na dis pragmata poy itan anepitrepta ala den ekanes kati xeris giati giati den itan tis armodiotitas soy kai den itan tis freedom mathitis.kai epalithevete to mia pithami apo ton kolo moy kai den me endiaferi leme kai to efarmozoyme oli (ektos ton vaio ton diko poy monimos prospathi na toys apotrepsi kapoioys teteioys.kai opos les kai esi emis toys kratame aytoys poy poylane ekpedeysi kai prointa afmivoloy pistopiiseos kai se opoion eine to tixero toy.
stin kefalonia perisi kai propersi evgenan kathe mera kai 2-3 kainoyrgi mathites me tin diadikasia mias didesias kai meta solo me vhf kai xoris kranos..............
imastan arketi poy to vlepame ala kanenas den ekane kati gia ayto.
kai posa ala na thimitho ................
pantos exis dikio esi ala kai ego agapite dionisi.


ALLA kai esi o idios poy eise organomenos kai se xero poso (oso den pai alo) soy etixe sigoyra se kapoia apogiosi na dis pragmata poy itan anepitrepta ala den ekanes kati xeris giati giati den itan tis armodiotitas soy kai den itan tis freedom mathitis.kai epalithevete to mia pithami apo ton kolo moy kai den me endiaferi leme kai to efarmozoyme oli Αγαπητέ Πάσχο

Νομίζω με έχεις δει μόνο δυο φορές μια στο γραφείο μου στην Αθηνά και μια όταν ήμουν στους αγώνες στην Καρδίτσα...άρα ξέρεις πολύ λίγα για μένα .
Καλό είναι πριν μιλάς για κάτι να γνωρίζεις για τι μιλάς και που αναφέρεσαι και δεν στο λεω αυτό σαν παρατήρηση (μην το εκλάβεις σαν επίθεση δεν έχω απολύτως τίποτα μαζί σου.) , αλλά γιατί αυτή σου η άποψη είναι λιγάκι λάθος και θα σου πω γιατί.
Εγώ δραστηριοποιούμε στις Πλαταιές και μόνο για αυτή την περιοχή μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη και μόνο.
Στις Πλαταιές τα τελευταία χρόνια τα ατυχήματα έχουν σχεδόν εκλείψει ,και αυτό οφείλετε στην άμεση και αποτελεσματική συνεργασία που έχουν όλες οι σχολές μεταξύ τους και κατά κύριο λόγο, & η πολύ καλή συμπεριφορά των περισσοτέρων παλιών πιλότων . Όχι ότι δεν έχουμε και κάποιους περίεργους...αλλά ποιος ασχολείται μαζί τους. Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Αμαξάς με έχει βοηθήσει αφιλοκερδώς και εγώ αντίστοιχα. Γιατί ? γιατί θέλουμε να προστατέψουμε το χώρο γενικότερα ,ένα ατύχημα όπου και να γίνει σε Ελλάδα η αλλού έχει άμεσο αντίκτυπο σε όλους μας.Δεν έχει σημασία ποιος είναι ποιου αυτά είναι σχόλια και τροφή για ανεγκέφαλους . Συνέχεια προσπαθούμε για το καλύτερο και τουλάχιστον πιστεύω ότι σε ένα μεγάλο βαθμό έχουμε φτάσει κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα, να μην έχουμε ατυχήματα ...αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις ...πρέπει πάντα να είμαστε σοβαροί και συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνουμε.
Νομίζω όμως χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρος ότι όλοι οι εναπομείναντες Έλληνες εκπαιδευτές παντού στην Ελλάδα κάνουν πολύ καλά αυτό που κάνουν και αυτό φαίνετε μέσα από τα αποτελέσματα τους. Νομίζω στην χώρα μας κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης έχουμε των χαμηλότερο δείκτη ατυχημάτων παγκοσμίως. Δείτε λιγάκι παραέξω τι ατυχήματα έχουν υπάρξει.

freedom
Competition
 
Δημοσ.: 295

Δημοσίευσηαπό airclub » Παρ Μαρ 26, 2004 9:28 pm

kai ayto,...................

Τελευταία επεξεργασία απο airclub την Σάβ Μαρ 27, 2004 12:36 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
ΠΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΑΛΑΜΑ
airclub
EN A
 
Δημοσ.: 14

Δημοσίευσηαπό orck » Παρ Μαρ 26, 2004 11:35 pm

τωρα τι; θα το κανουμε σαν το paragliding.gr;
:) :)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό Άρης » Σάβ Μαρ 27, 2004 12:33 am

"Ας απομακρύνουμε με την συμπεριφορά μας ο καθένας μας ότι κακό και αρνητικό βλέπουμε σε αυτό το χώρο και ας μην του δίνουμε τροφή για ζωή."

Άρης
EN B
 
Δημοσ.: 108

Δημοσίευσηαπό sofia » Σάβ Μαρ 27, 2004 7:26 pm

Eκεινη η ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ που λεγαμε, που ειναι;;;;; :(

sofia
EN B
 
Δημοσ.: 108

Δημοσίευσηαπό airclub » Σάβ Μαρ 27, 2004 9:47 pm

kati ipes dionisi xthes akoma perimeno ego to ekana!!!

ΠΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΑΛΑΜΑ
airclub
EN A
 
Δημοσ.: 14


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot], Google [Bot] και 4 επισκέπτες

cron