Ημερομηνία Σάβ Μάιος 03, 2025 12:33 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

τα είπε όλα...

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό lovedoctor » Πέμ Οκτ 18, 2012 3:21 pm

A comprehensive discussion during the 2012 Open Distance Nationals in Sun Valley, ID by Russell Ogden on two line gliders, safety, SIV, common fallacy's for initial inputs after collapses, flying modern gliders, the "kiss of death", parachutal stall, brake position, using B's and C's, speed bar use, passive vs. active inputs, using risers, flying in a pod harness, stabilo, certification of wings, dealing with cascades and a LOT more.

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... VbdaLc1jk#!

φτιάξτε καφεδάκι και σας έχω δωρεάν σεμινάριο.

don't leave your dreams on the cemetery
lovedoctor
Competition
 
Δημοσ.: 252

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό badoulis » Παρ Οκτ 19, 2012 1:12 pm

Πολύ καλό σεμινάριο. Μιλάει για πολλές σημαντικές "λεπτομέρειες" που ισχύουν στην πράξη, με αρκετές δόσεις χιούμορ.

Παραθέτω από μνήμης:
Όταν είστε με φουλ επιτάχυνση, να κοιτάτε την πτέρυγα. Όλοι εκπαιδευτήκαμε με το σκεπτικό να μην κοιτάμε την πτέρυγα, αλλά με φουλ επιτάχυνση χρειάζεται, η οπτική πληροφορία είναι πιο γρήγορη από την αισθητική. Εγώ πάντα κοιτάω ψηλά όταν πατάω επιτάχυνση.... δεν κοιτάω μπροστά μου, δεν κοιτάω γύρω μου, συγκρούομαι με άλλους πιλότους, αλλά ξέρω τι κάνει η πτέρυγα :P

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Οκτ 19, 2012 2:26 pm

Έχει να πέσει πολύ mid air στον Κιθαιρώνα...

Φανταστικό βίντεο πάντως

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό jianniskys » Παρ Οκτ 19, 2012 4:10 pm

Βλέποντας αυτό το βιντεο και ακούγοντας πόση ζωτική σημασία δίνεται στα siv (π.χ 1.18- 2.24) σε πολλά σημεία της ομιλίας, καταλαβαίνουμε όλοι πόσο σημαντικό είναι να έχουμε κάνει siv όχι μόνο μια φορά στη ζωή μας(όπως ίσως έχουμε οι περισσότεροι), αλλά όπως αναφέρουν να κάνουμε συχνά και κατά πόσο αυτό μας βοηθάει στην ψύχραιμη, έγκαιρη και σωστή αντίδραση μας όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε αληθινές συνθήκες.
Επίσης όπως προσθέτει και ο Τσέχος συνομιλητής πόσο βοηθάει στην ενεργητική μας ασφάλεια η εκμάθηση των μεγάλων, συνεχόμενων, συντονισμένων και αλάθητων wing overs, που οδηγούν στην κατανόηση της δυναμικής όλων όσων μας συμβαίνουν κατά την θερμική πτήση και σε αναταράξεις γενικά,καθώς και στην απόκτηση της ικανότητας να παίρνουμε πληροφορίες για το τι γίνεται πάνω απο το κεφάλι μας αλλά και του τι πρόκειται να μας συμβεί ωστε να αντιδρούμε σωστά και σε σωστό χρόνο.

Γενικά πολύ χρήσιμες και σωτήριες πληροφορίες περιέχονται σε αυτά το 45 λεπτά!

jianniskys
EN D
 
Δημοσ.: 169

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Παρ Οκτ 19, 2012 11:03 pm

δηλαδή εχουμε να μαθουμε (για λογους ενεργητικης ασφαλειας), full stall, SAT, ελικοπτεράκι...

οταν φαμε γραβατα, κανουμε SAT! :lol: :D

jollyroger
Competition
 
Δημοσ.: 1075

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Σάβ Οκτ 20, 2012 4:15 am

Αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, σε πολύ μεγάλα ασύμμετρα κλεισίματα, είναι καλύτερο να ακολουθήσουμε το αλεξίπτωτο, αντί να γείρουμε από την άλλη μεριά.

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό dim » Σάβ Οκτ 20, 2012 8:15 am

... γιατί αλλιώς και με ένα 70-80% κλείσιμο, το πιθανότερο είναι να φάμε spin λόγω υπερδιόρθωσης, Χρήστο....

το άλλο το ωραίο? για να κάνεις full stall πρέπει πρώτα να ξέρεις helico !!!! Στο επόμενο siv θα απαιτήσω να μου μάθουν πρώτα stall μετά helico και μετά full stall !!! :lol: :lol: :lol:

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 899

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό georgex » Σάβ Οκτ 20, 2012 10:20 am

Chris Lappas έγραψε:Αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, σε πολύ μεγάλα ασύμμετρα κλεισίματα, είναι καλύτερο να ακολουθήσουμε το αλεξίπτωτο, αντί να γείρουμε από την άλλη μεριά.


Εφόσον έχουμε ύψος, ναι! Θα ανοίξει πιό γρήγορα λόγω ταχύτητας, κάνοντας μόνο μια μεγάλη βουτιά + στροφή.

Αν προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε και η επιφάνεια που έχει μείνει ανοιχτή δεν είναι αρκετή για πτήση, μπαίνουμε σε άλλες ιστορίες.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Πέμ Οκτ 25, 2012 8:30 pm

39:53
...certification is not a test for safety is a test for conformity

ΕΝ Tests...is not to test safety...
Τι ακριβώς εννοεί?

antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Πέμ Οκτ 25, 2012 9:37 pm

Εννοεί κατ εμέ, οτι αυτό που μετράνε τα ΕΝ τεστ δεν είναι ασφάλεια με την γνωστή έννοια, πόσο κλέινει ή ανοίγει η πτέρυγα, αλλά πόσο "φιλικό" και κατάλληλο είναι, σε σχέση με τις απαιτήσεις αντίδρασης,,,, εύκολο ή δύσκολο χαντλινγκ και πόσο υπάκουο είναι το πανί σε σχέση με το τι κάνει ο πιλότος. Η φιλοσοφία ενεργούς ασφάλειας είναι ακριβώς αυτό, δεν κάνει το πανί πράγματα μόνο του αλλά η συμπεριφορά του είναι σε αρμονία με τις αντιδράσεις του πιλότου. Εγώ θα έλεγα οτι τα ΕΝ τεστ αφορούν ελέγχους "συμπεριφοράς" στο "σύστημα" πιλότος-πτέρυγα, κάτι που δεν συναντάμε στην παλαιότερη φιλοσοφία παθητικής ασφάλειας

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Re: τα είπε όλα...

Δημοσίευσηαπό MIK » Πέμ Οκτ 25, 2012 11:47 pm

Η λέξη conformity σημαίνει Συμμόρφωση

Το πανί σου μπορεί να κλείνει με το παραμικρό, μπορεί να μη κλείνει και ποτέ, μπορεί να κάνει ότι ότι του καπνίσει στο κεφάλι απλά έχει συμμορφωθεί με τις μανούβρες και τις αντιδράσεις που απαιτεί η κάθε κατηγορία.

Οι άνθρωποι το λένε απλά ότι δεν σημαίνει τίποτε μα τίποτε άλλο.

Το ότι 99,99% (ίσως και 100%)των καινούργιων πανιών γράφουν στο manual απλά και κατανοητά τι πιλότος πρέπει να είσαι για να το πετάξεις και τι θα κάνει στο κάθε τι, νομίζω συμπληρώνει την εικόνα και έχουμε μια καλή ιδέα τι έχουμε να περιμένουμε από κάθε πανί.

Καλό θα είναι και να ρωτήσουμε και κάποιον που εμπιστευόμαστε και τον εαυτό μας τι πραγματικά θέλουμε και μπορούμε να πετάμε και είμαστε κομπλέ.

Αφού θα το πάρεις το M5 τι ψάχνεις?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1645


Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron