Ημερομηνία Πέμ Δεκ 07, 2023 6:47 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Καλό σου ταξίδι φίλε

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό Sprayman » Παρ Ιούλ 17, 2020 9:27 am

Με αφορμή το ατύχημα και την απώλεια του αγαπημένου φίλου, αρχίζω να πιστεύω σοβαρά ότι το leonardo είναι η κύρια αιτία που οι πιλότοι ρισκάρουν ακόμα και τη ζωή τους για να γράψουν λίγους πόντους παραπάνω.
Ίσως να πρέπει να αναθεωρήσουμε και να ξαναδούμε το παραπέντε σαν παιχνίδι και σαν διασκέδαση και όχι σαν άθλημα ανταγωνισμού.

Η ζωή ξεκινάει εκεί που ο φόβος πεθαίνει.
OSHO
Sprayman
Competition
 
Δημοσ.: 970

Re: Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό tsoutisnikos » Παρ Ιούλ 17, 2020 11:11 am

Συλλυπητήρια στους οικείους του

Για τα αίτια του γεγονότος καλό είναι για την ώρα να περιοριστούμε στα γεγονότα και ας παραθέσει ο καθένας απτά στοιχεία. Ας αποφύγουμε όποια βεβιασμένα συμπεράσματα γιατί μπορούν να δημιουργήσουν λανθασμένες εντυπώσεις και συνάμα συζητήσεις.

Θα πρότεινα όποιος έχει πρόσβαση να βοηθήσει τις αρχές να κατεβάσουν τα δεδομένα της πτήσης και να τους υποδείξει πως να της αναγνώσουν για να βοηθηθούν στην έρευνα του ατυχήματος.

tsoutisnikos
DHV1
 
Δημοσ.: 1

Re: Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό Chilis » Παρ Ιούλ 17, 2020 11:38 am

Sprayman έγραψε:Με αφορμή το ατύχημα και την απώλεια του αγαπημένου φίλου, αρχίζω να πιστεύω σοβαρά ότι το leonardo είναι η κύρια αιτία που οι πιλότοι ρισκάρουν ακόμα και τη ζωή τους για να γράψουν λίγους πόντους παραπάνω.
Ίσως να πρέπει να αναθεωρήσουμε και να ξαναδούμε το παραπέντε σαν παιχνίδι και σαν διασκέδαση και όχι σαν άθλημα ανταγωνισμού.

Νικολα κατα την γνωμη μου κανεις μεγαλο λαθος......ειδικα σε αυτην την περιπτωση δεν υσχιει αυτο που λες.
Ο συγκεκριμενος ηταν τοσο καλος πιλοτος που οι ποντοι στο LEONARDO πιο πολυ ηταν βοηθεια για μας να γινουμε λιγο καλυτεροι και πως παρα να κανει εντυπωση...ειναι μεσα στους 5-10 πιλοτους που ανεβασανε το επιπεδο στην ελλαδα.
Τωρα για τους ποντους που λες,αν ο χαρακτηρας του ανθρωπου εχει τοσο ανταγωνιστικο πνευμα τοτε συγουρα θα εχει προβλημα οχι μονο στο παραπεντε αλλα και στην οδηγηση και στη δουλεια του κ.λ.π...
Το LEONARDO ειναι για βοηθεια και μονο,οποιος το βλεπει σαν κατι αλλο θα πρεπει να ΠΡΟΣΕΧΕΙ τι κανει και πως... καλο ταξιδι Βαγγο https://youtu.be/FKip-IY04_E

Chilis
DHV1-2
 
Δημοσ.: 73

Re: Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό nkoun » Παρ Ιούλ 17, 2020 3:56 pm

Καλό σου ταξίδι Βαγγέλη
Συλλυπητήρια στους δικούς σου ανθρώπους
:cry:

nkoun
DHV1
 
Δημοσ.: 17

Re: Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό antonism » Σάβ Ιούλ 18, 2020 1:29 pm

Δεν αξιώθηκα να τον γνωρίσω πιο προσωπικά, αλλά όποτε έβλεπα τις δημοσιεύσεις του, τις δράσεις του, τις ταινίες του (αριστουργήματα όλες), αναγνώριζα στην οξυδέρκειά, στην ευαισθησία στη δημιουργικότητα, στο ταλέντο και στο χαμόγελό τον αδερφικό μου φίλο και εκπαιδευτή Γιώργο Τσελίκα… Δε φαντάστηκα ποτέ πως θα έφευγε στην ίδια περίπου ηλικία με παρόμοια ανεξήγητο τρόπο…
Κρίμα…

antonism
DHV1
 
Δημοσ.: 25

Re: Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό dim » Παρ Ιουν 17, 2022 2:39 pm


Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 897

Re: Καλό σου ταξίδι φίλε

Δημοσίευσηαπό JOHNGEORGO » Παρ Ιουν 17, 2022 10:54 pm

Με αφορμή τις δύο τελευταίες αναρτήσεις εδώ και επειδή μου στοίχισε πολύ η απώλεια του φίλου μου, θέλω να πω λίγα λόγια. Από τα πορίσματα φαίνεται ότι και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε χρόνος για να αναπτύξουν το εφεδρικό αλεξίπτωτο.
Σε κάθε πτήση μας θα πρέπει να κάνουμε δοκιμή και να πηγαίνουμε το χέρι μας αυτόματα στην χειρολαβή του εφεδρικού, έτσι ώστε να μας έχει γίνει μια αυτόματη, ενστικτώδη κίνηση, που σε μια δύσκολη κατάσταση να μην χρονοτριβήσουμε.
Είναι προς έπαινο όποιος κάνει χρήση εφεδρικού και όχι ντροπή. Θα πρέπει να κάνουμε όλοι δοκιμή ανάπτυξης εφεδρικού. Όταν η πτέρυγα μας βάλει σε σπιροειδη κατάδυση είναι πολύ δύσκολο να μπορέσουμε να το τραβήξουμε, το χέρι μας θα το αισθανόμαστε 100 κιλά. Επίσης, είναι πολύ πιθανό να χάσουμε τις αισθήσεις μας από τα πολλά G και την απότομη αύξησή τους. Γι'αυτό ή δεν αφήνουμε την πτέρυγα να μπει σε κατάδυση ή αν βλέπουμε ότι μπαίνει να τραβήξουμε το εφεδρικό χωρίς ενδοιασμούς, όσο ψηλά και να είμαστε. Ορισμένες φορές οι δυνάμεις που αναπτύσσονται στο αέρα είναι ανεξέλεγκτες ειδικά τώρα το καλοκαίρι, χρειάζεται μεγάλη προσοχή και σύνεση.
ΥΓ Εκφράζω την προσωπική μου άποψη και θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε και τον εκπαιδευτή σας. Καλές πτήσεις.

JOHNGEORGO
DHV1-2
 
Δημοσ.: 72


Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron