Ημερομηνία Σάβ Απρ 27, 2024 1:04 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Ατύχημα Πλαταιές 8/7/2007

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τρί Ιούλ 10, 2007 4:41 pm

Nomizo ston kitherona einai mia h duo sxoles??
Blasopoulos kai Fiseros??... den xero..mpori kai perisoteres

giati lipon den bazete kapious nomous, se opiodipote neo piloto, Ksexora se pion exei ekpedeuti na apeuthinete se kapion apo tou duo autous ekpedefter, (se kanenan allo palio piloto)
kai an autos o ekpedeutis tou dosi to ok , ( sinthikes kataliles i exoplismos ) na exei eleutero apogiosis

To idio ginete edo xronia,

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό yannis » Τρί Ιούλ 10, 2007 7:25 pm

Πραγματικα σωστα ολα αυτα που γραφουν ολοι οι συναθλητες.Το θεμα ειναι οτι το παιδι χτυπησε.Και να ρωτησω εγω ο ασχετος.Αν ο Διογενης,ειχε διπλωμα εκπεδευτη,παλι θα χτυπουσε ο φιλος Θανασης.Και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ολοι οι εκπεδευτες ειχαν ατυχες στιγμες με μαθητες τους,γιατι ειτε το θελουμε ειτε οχι,ετσι ειναι η φυση του αθληματος μας.Αρκει μια λαθος εκτιμηση,μια τοσο δα,και μια υπεροχη πτηση μετατρεπεται σε τραγωδια.Και ποια θα ηταν η ανημετωπιση μετα απο εμας?Οτι αφου ειχε διπλωμα ο εκπαιδευτης,και ηταν αναγνωρισμενος,ο Θανασης εφαγε μια αναγνωρισμενη και πιστοποιημενη κωλοτουμπα,εφαγε τα ποδια του,αλλα ο εκπαιδευτης αφου εχει διπλωμα ειναι καλυμενος,και αρα ειναι καλυμενος και ο χωρος μας?Αυτο ειναι το ζητουμενο?Νομιζω οτι ολα ειναι καθαρα θεμα ατομων και πως αντιλαμβανονται αυτο που κανουμε.

Και κυριοι,οι εκπεδευτες δεν επαρκουν για ολη την ελλαδα.Ειναι λιγοι....και πολυ ακριβοι για εμας στη επαρχια.Γιατι για να ερθουν για 20 μερες που διαρκει η βασικη εκπαιδευση,ζηταν εισιτηρια,διαμονες,διατροφες,και αν ειμαστε και τυχεροι και κανει ο καιρος για να βγει η εκπαιδευση.Αλλιως μενουμε μεσατοι.Σας μοιαζει αυτο προσπαθεια για το καλο του αθληματος η απλα κερδοσκοπικη μεθοδος να τα αρπαξουμε απο τα βλαχακια,να κανουμε τις διακοπες μας και αντε γεια?Οποτε,χιλιες φορες ο παλιος πιλοτος,ο φιλος,που θα ειναι παντα εδω,και ας μην εχει διπλωμα.Ο σοφος λαος το λεει,τα ρασα δεν κανουν τον παπα.

Κατσανδρεδακης Γιαννης,
αυτοδιδακτος πιλοτος,
χανια.

yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό stroumph » Τρί Ιούλ 10, 2007 9:31 pm

δεν νομιζω οτι ειναι θεμα αν θα φας μια αναγνωρισμενη και πιστοποιημενη κωλοτουμπα... αλλά η απάτη-παραπλάνηση... (τουλάχιστον εγώ αυτό καταλαβαίνω). Πιστεύω, όπως εχει υποθεί οτι ατυχες στιγμές υπάρχουν και θα υπάρχουν. ειναι βασικό ομως αν αυτό γίνεται από αμέλια ή από μια ατυχία. εξίσου δυσάρεστο... αλλά άλλο να εισαι στα χέρια κάποιου που δεν είναι αρμόδιος και άλλο να εισαι στα σωστά χέρια.
ο Θανάσης και ο κάθε Θανάσης, πως μπορεί να ξέρει ποιος ειναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ παρα5 και ποιος οχι? γιατί μπαίνοντας στο site του εν λογω "εκπαιδευτη παρα5" μια χαρα πείθει ότι ειναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ παρα5 & παραμοτέρ. Λέει κιόλας:

"Στο τέλος της εκπαίδευσης, ο νέος πιλότος παίρνει την ταυτότητα μέλους και εγγράφεται στο μητρώο Αεραθλητών της Εθνικής Αερολέσχης Ελλάδος, ώστε να μπορεί πλέον να λαμβάνει μέρος σε Πανελλήνιους, Ευρωπαϊκούς, ή και Παγκόσμιους Αγώνες.
Αφού ολοκληρώσει την εκπαίδευση μπορεί εάν το επιθυμεί να ξεκινήσει το επόμενο σεμινάριο για παραμοτέρ."


Ξαναλέω, ότι κάποιος που μπαίνει στο site του..... μια χαρά τα λέει! σου βάζει εκεί και τα διπλώματα... και οκ, τι είμαι εγώ?ειδικός για να ξέρω αν ειναι τα κατάλληλα για με μάθει παρα5?
αν δεν έχεις 2 γνωστούς να ρωτήσεις....πας και ο Θεός βοηθός.


ΥΓ Αφού δεν είνα αναγνωρισμένος σαν εκπαιδευτης παρα5... πως θα με γράψει στην Ενθική Αερολέσχη Ελλάδος για να παίρνω μέρος και σε αγώνες?

[font=Comic Sans MS]Φοβάσαι μόνο ότι δεν καταλαβαίνεις... όμως, η αντίληψη θέλει γενναιότητα...[/font]
stroumph
EN A
 
Δημοσ.: 20

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Ιούλ 11, 2007 2:01 am

Έχουμε δύο θέματα μπλεγμένα εδώ μέσα.

1 - Εξαπάτηση? Αν όσα έχουν λεχτεί είναι αληθή, έχουμε καραμπινάτες ατασταλείες από πλευράς του Διογένη που το πιο πιθανόν φτάνουν ως την εξαπάτηση. Από την άλλη θα συμφωνήσω με το guru ότι και ο μαθητής έχει κάποιες (πιο περιορισμένες) ευθύνες. Το έχω πει και πιο παλιά αλλά δε θα πρέπει να περιμένουμε να μας κάνει η εκπαίδευση σκεπτόμενα άτομα (με εμένα απέτυχε παταγωδώς :oops: ). Αν τα πράματα είναι τόσο κραυγαλέα τότε θα έπρεπε να έχουν μπει κάποιοι ψύλοι σε κάποια εκαπιδευόμενα αυτιά. Από την άλλη, ψύλοι θα έπρεπε να έχουν μπει και σε κρατικά αυτιά για κάποιον που ασκεί κάποιο επάγγελμα σχετικά ύποπτα.

2 - Αναγνώριση. Συμφωνώ με το σκεπτικό της πιστοποιημένης κωλοτούμπας. Κι αυτό επειδή δεν πιστεύω εκ πεποιθήσεως ότι η πιστοποίηση έχει τόσο βάρος όσο θα θέλαμε να πιστεύουμε. Ειδικά στην Ελλάδα αλλά ακόμα και έξω που ο κόσμος είναι πραγματικά υστερικός με το όλο θέμα.

Να το θέσω απλά το πως αισθάνομαι και βρίστε με άμα θέλετε.Tα πέντε δέκα απλά πράματα που χρειάζονται για το ΠΛ δε νομίζω ότι ντε και καλά πρέπει να τα μάθεις από πιστοποιημένο εκπαιδευτή αλλιώς είσαι ξεγραμμένος. Να το θέσω και ακόμα πιο βάναυσα. Όποιος από σας πετάει ενεργά κάμποσα χρονάκια και νομίζει ότι δεν είναι σε θέση να βγάλει έναν ΠΛ από κάποιον που έχει τ' αυτιά και το μυαλό του ανοιχτά είναι βλάκας.

Πάω να την πω στους εκπαιδευτές? Κάθε άλλο. Επειδή οι εκπαιδευόμενοι με ανοιχτά μυαλά και αυτιά είναι είδος προς εξαφάνιση και η διαδικασία του να τους τα ανοίξεις επίπονη και στο φινάλε δεν αξίζει τον κόπο για τις πενταροδεκάρες της εκπαίδευσης. Σε ποιον τη λέω τότε? Δυστυχώς στην κακομοίρα και πολύπαθη ομοσπονδία που δεν ξέρει από που να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα (σόρυ κούκλα αλλά πιστεύω έχεις λάθος και συ και ακόμα πιο πολύ οι φιλενάδες σου στο εξωτερικό που το έχουνε παραχέσει το πράμα).

Ας δώσω ένα παράδειγμα. Έρχεται ας πούμε η Κέλυ που είναι θεία μου (δεν είναι, ούτε με εκπαίδευσε, λέμε τώρα) και επειδή τις περισσεύει χρόνος μου δείχνει και επειδή παίρνω τα γράμματα μαθαίνω σε επίπεδο ικανότατου ΠΛ. Και σκάω μύτη στις εξετάσεις και με ρωτάνε, ποιος σε εκπαίδευσε μάγκα μου? Ε, η Κέλυ κύριε. Έχει δίπλωμα? Όχι. Πάρε πόδι. Αυτό για μένα είναι βλακώδες στο έπακρο. Μπορεί να είμαι γυιός του Mike Kung και να πετάω από τα 8 μου χρόνια, αν δεν πάρω βούλα εκπαιδευτή όταν πάω για αναγνώριση παίρνω πόδι. Γιατί? Εξετάζομαι στην ικανότητα μου σαν πιλότος ή στην ικανότητα μου σαν πελάτης? Τρία φωνήεντα είναι και μπερδέυονται εύκολα, δε λέω, αλλά πιστεύω ότι κάποιος θα πρέπει να διορθώσει αυτό το πανευρωπαΪκό ορθογραφικό λάθος.

Και ας το δούμε και αλλιώς το θέμα. Έσκασε ο Sanderson πέρυσι και πέρασε εξετάσεις ένα κάρο ικανότατο κόσμο που ήτανε στη γκρίζα ζώνη. Και ερωτώ. Εάν είχε πάει ο Διογένης θα πέρναγε? Και εάν πέρναγε θα ήτανε καθ' όλα εντάξει? Και για να βγάλω και το θέμα παραέξω. Οι Άγγλοι κι απ' ότι λέει η Κέλυ και οι Αυστριακοί θέλουνε 3 χρόνια σα βοηθός εκπαιδευτή και οι Γάλοι νομίζω 4. Σε 3 χρόνια σε ξένο πανεπιστήμιο (απ' αυτά που δουλέυουνε) βγαίνει ένας μηχανικός με βούλα. Σε 4 έχει και Master. Ένας Δάσκαλος παρα5 του κώλου άντε να τσακίσει 5-10 άτομα που πηγαίνανε και γυρεύοντας (θέλατε και παρα5 γκούτου γκούτου). Ένας πολιτικός μηχανικός του κώλου μπορεί να ρίξει μια πολυκατοικία με 20 οικογένειες που δε φταίγανε σε τίποτα. Για καθήστε λίγο ρε παιδιά αλλά εμένα κάπως μου φαίνεται μυστήριο αυτό το σκεπτικό. Μα 3 χρόνια? Τι διάολο κάνουνε πια σε 3 χρόνια? Αν το πάμε έτσι δε θα ξαναβγεί ποτέ καινούριος εκπαιδευτής στην Ελλάδα. Ούτως ή άλλως τα λεφτά στο εκπαιδευτιλίκι είναι λίγα. Αν θες και 3 χρόνια ν' αρχίσεις να τα παίρνεις ζήτω που καήκαμε.

Τότε θα με πείτε, έχουμε εκπαίδευση της πλάκας εδω χάμου. Τι να σας πω. Πέταγα 3 χρόνια με τους Άγλους. Η εκπαίδευση τους κοστίζει εξωπραγματικά ποσά (πριν 3 χρόνια γύρω στις 500-600 λίρες τα φτηνά. Σήμερα έχει πάρει τ' αυτί μου κάτι για 800άρια τα οποία αν αληθεύουν είναι καθαρή ληστεία. 1 λίρα = 1.5 ευρώ). Όσο για το επίπεδο, δε μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε. Με προβληματίζει το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχει κάτι στην Ελλάδα που δουλεύει εξ' ίσου καλά με έξω αλλά έχω καταλήξει στο απίστευτο συμπέρασμα ότι ένας μέσος έλλην ΠΛ δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από έναν Άγγλο κι ας γκρινιάζουμε για το επίπεδο μας. Άρα γενικά οι εκπαιδευτές μας είναι καλοί και τα 3-4 χρόνια που ζητάνε έξω είτε δείχνουν ότι έξω είναι τούβλα είτε ότι είναι μαλακία απαίτηση.

Εκτος και εαν. Χμμμμμ. Ο Sanderson είπε νομίζω ότι εδώ που τα λέμε, νομικά, δεν είσαι και πολύ καλά καλυμένος για διπλά επ' αμοιβή σε κανένα κράτος. Εκτός αν το ψιλοκαλύψεις, εκπαιδευτής γαρ, σα μέρος της εκπαίδευσης και σούξου μούξου. Ώπα! Τι χυδαιότητα πήγε και σκέφτηκε το επαίσχυντο μυαλό μου? Μήπως, λέει, το ζόρικο εκπαιδευτιλίκι (που είναι μισθός πείνας) ουσιαστικά προστατεύει την περίπου σα να λέμε νόμιμη αλλά ίσως και όχι συντεχνία των διπλόδοκων (τα διπλά βγάζουνε ΠΟΛΥ πράμα γι αυτό και οι διπλόδοκοι τρώγονται σαν τα κακά σκυλιά)? Κωδικός Ντα Δίπλι. Μπα, είναι αργά και το διαταραγμένο μυαλό μου έχει αρχίσει να χάνει λάδια. Καληνύχτα.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 11, 2007 10:13 am

Λοιπόν...

Ο Διογένης δεν θα είχε ποτέ δίπλωμα εκπαιδευτή. Απλά διότι δεν μπορεί ούτε ο ίδιος να πετάξει καλά καλά, και δεν γνωρίζει βασικά πράγματα. Επιπλέον στη σχολή εκπαιδευτών ούτε απ'έξω δεν θα μπορούσε να περάσει διότι δεν τηρούσε ούτε κατα διάνοια τις ελάχιστες προϋποθέσεις (αυτές έχουν μπει ακριβώς για να διασφαλίζουν ότι δεν πάει για εκπαιδευτής ο κάθε άσχετος).

Αν τώρα ο Θάνασης έκανε εκπαίδευση με κανονικό εκπαιδευτή σίγουρα δεν θα πέταγε εκείνη την ώρα, με αυτό το κάθισμα και δεν θα έκανε wing over. Τα ατυχήματα είναι μέσα στο παιχνίδι για όλους μας και πολλοί εκπαιδευτές είχαν άτυχες στιγμές. Αλλά τουλάχιστον ξεκινάνε με κάποια ασφαλή κριτήρια, γνωρίζουν το ακτικείμενο και παιρνουν τα μέτρα τους. Η στραβή μπορεί να γίνει πάντα αλλά δεν έιναι αυτός λογος για να προκαλούμε την τύχη. Είναι σαν να λέμε οτι μαθαίνω να οδηγώ με το πατέρα μου αλλά δεν υπάρχει λόγος να πάρω δίπλωμα ούτε να πάω σε σχολή διότι αν είναι να έχω ατύχημα θα το έχω είτε με δίπλωμα είτε χωρίς. Και σε αυτό το παράδειγμα ο πατέρας ξέρει να οδηγεί, ο Διογένης όχι.

Τα ράσα δεν κάνουν το παπά. Αλλά όλοι οι αναγνωρισμένοι εκπαιδευτές έχουν περάσει κάποιο σχολείο, πριν από αυτό έχουν πάρει κάποια διπλώματα, έχουν συμμετοχή σε αγώνες με αποτελέσματα, τέλος παντων κάτι έχουν αν δείξουν σχετικά με την γνώση του παραπέντε. Αυτός που βάζει απλά ένα ράσο μπορεί να είναι και Μουσουλμάνος. Η λαϊκή ρήση δεν ταιριάζει εδώ.

Αντρέα, η υπογραφή του εκπαιδευτή για να δώσεις εξετάσεις δεν μπαίνει για να δηλώσει ότι πέρασες από κάποιον επαγγελματία και πλήρωσες. Μπαίνει για να πιστοποιήσει κάποιος αντικειμενικά αναγνωρισμένος ότι εκπαιδεύτηκες σωστά και ότι στις εξετάσεις που θα σου ζητηθούν κάποια πράγματα θα έχεις γνώση αυτών.

Θα μπορούσαμε λοιπόν να καταργήσουμε και τις σχολές οδήγησης και να πηγαίνουμε στο υπούργείο..."γεια σας ήρθα να δώσω για δίπλωμα οδήγησης... με έμαθε ο παππούς μου να οδηγώ". Η ακόμα χειρότερα να εμφανιστούμε σε κάποιον αγώνα και να πούμε δεν έχω δίπλωμα αλλά με εκπαίδευσε ο Mike Kung, να το πάρω τηλέφωνο να σας το βεβαιώσει.Δεν γίνονται αυτά. Για να υπάρχει μια τάξη και μια οργάνωση πρέπει να γίνονται τα πράγματα με μια σειρά. Για να μάθεις σωστά πρέπει να μάθεις από κάποιον σωστό εκπαιδευτή. Αλλιώς δεν ξέρεις τι θα μάθεις και με τι κίνδυνο. Σίγουρα ακόμα και ανάμεσα στους αναγνωρισμένους μπορεί να υπάρχουν και εξαιρέσεις όχι και τόσο λαμπρές, αλλά τουλάχιστον ξεκινάς γνωρίζοντας ότι αυτός που πάω να με μάθει γνωρίζει ως ένα βαθμό το αντικείμενο και δεν θα με πετάξει στα θηρία.

Αν η θεία σου σε εκπαίδευσε όσο καλά και αν το έκανε, αν δεν είναι εκπαιδευτής δεν μπορεί να ξέρει κανείς ότι εκπαιδεύτηκες σωστά και δεν θα μπορέσει κανείς να πάρει την ευθύνη ποτέ. Δεν θα δεχθεί κανείς να σε εξετάσει ακριβώς διότι δεν θα ξέρει πως έμαθες. Ο εκπαιδευτής που υπογράφει αναλαμβάνει μια ευθύνη δεν είναι απλά ένας ταληροφονιάς, όπως κάθε εκπαιδευτής σε οποιοδήποτε αντικείμενο έχει ευθύνες. Η ικανότητα σου μπορεί να βεβαιωθεί μόνο από κάποιον που αναγνωρισμένα μπορεί να την εκτιμήσει.

Άλλο παράδειγμα. Ας μην πάμε σχολείο. Να πηγαίνουμε να δίνουμε εξετάσεις για ΑΕΙ κατευθείαν, διότι η μητέρα μας είναι εκπαιδευτικός (φιλόλογος π.χ.) και μας μαθάινει στο σπίτι όσα χρειάζονται για να γίνω φιλόλογος και εγώ. Και εδώ η μητέρα το κατέχει το αντικείμενο. Ο Διογένης δεν ξέρει να κλείνει το "είμαι".

Το ότι δεν υπάρχει εκπαιδευτής σε κάποια περιοχή δεν είναι λαθος του συστήματος. Αν ήθελε κάποιος να γίνει εκπαιδευτής στη περιοχή αυτή θα μπορούσε να ακολουθήσει τη διαδικασία και να το κάνει. Αν δεν υπάρχει κάποιος που να θέλει, μπορούν οι μαθητές να πάνε αλλού να μάθουν. Ακόμα και το να έρθει εκπαιδευτής για κάποιο διάστημα και να πληρωθεί ανάλογα είναι θεμιτό και λογικό. Όποιος θέλει να μάθει σωστά παραπέντε πρέπει να κάνει και κάποια πράγματα, δεν θα του έρθουν όλα στη πόρτα του. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο κάποιες φορές αλλά καλυτερα σωστά και δύσκολα παρά λαθος και με κίνδυνο ανα πάσα στιγμή.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό nemeton » Τετ Ιούλ 11, 2007 11:09 am

Anipse mou Andrea
exeis apolito dikio se ola auta pou les.

Pragmati kai edo stin austria ginonte ekpedeusis apo palious pilotous se neous ,kai meta apo ena xrono pani stin scholi kai kani tis exetasis ,kai tis
6 ipoxreotikes ptisis

Kai pragmati oi Exetasis einai akrives Gia na ginis ekpedeutis sukekrimena einai 3 stadia kai kathe fora plironis 1300 ,1800,kai 2500. mpori kai perisotera alla den einai mia mera einai mia ´bdomada
alla tis kanis ,oxi se kapion palio ekpedeuti alla stin omospondia . kai tin teleutea stin DHV kai einai 5 meres. Ptisois se afstiro epipedo
( diladi to allexiptoto prepi na meni se iremia , kai kanena acrovatiko giati kovese.
kai grapts exetasis .3 xronia san boithos E einai apoti stigmi pou exeis kani tis dio exetasis, kai 1xronia perni apo ti stigmi pou exeis to diploma sinolo 4 gia na anixis scholi einai alounou papa euagelio
Akoma kai sto duthesio thes 40 ptisis gia to diploma, kai graptes exetasis gia diplo,
kai 1 xrono na petas se mono me pilotous, E.P-P.L-P.P klp, kai oxi me aplous polites.
meta apo auto to xrono pernis to diploma, olla prepi na katagrafonte stin omospondia.

kai kathe tria xronia pernas apo giatrikes exetasis apo sikekrimeno giatro pou einai gia tous pilotous.

Akoma kai ego edosa exetasis, giati to eliniko diploma den anagnorizete edo . to exoun gia koloxarto...distixos
kai malista 3. 1 exetasi gia P-P , ena xrono argotera gia P- eleuteron apostaseon Cross Country, kai 3 gia test pilot.

TO thema einai oti stin ellada o kathenas kani oti theli. fonazete gia nomous kai nomous den tirite, Bazete monoi sas nomous me ta sinferonta tou kathenos,
Omospodia ton 5 palion filon kovoun kai ravoun monitous ola sta metra tous
Petao 16 xronia kai to provlima einai to idio, opos
tote . An thelate na pate mptosta tha ixe gini ola auta ta xronia. Alla distixos den theloume
kai meta apo100 xronia to idio tha einai

kai min rixnoume to fteximo mono se allous , an einai enas kainourios pilotos sto bouno mpori o kathenas na tou poi oti oi sinthikes den einai gauton kai na ton frenari xexora pios ton exei ekpedeusi.
imaste oloi ipeuthini

Thanasi perastika sou kai tin alli fora rota kai tous palious pilotous ,prin apogiothis.
:? Pigene esu se autous ,an auti den erthoun se esena :wink:

Filika Kelly
Go hard or go home

nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό norad » Τετ Ιούλ 11, 2007 11:27 am

kelly douleveis kapou san test pilot aytin tin epoxi? douleves kapote stin WOC ?

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό guru » Τετ Ιούλ 11, 2007 11:38 am

Έχουν ακουστεί διάφορες απόψεις για το ατύχημα, ακόμη και από το εξωτερικό.
Νομίζω όμως ότι έχουμε εστιαστεί στους περιφερειακούς παράγοντες (κανονισμοί, ήθος κλπ) που οπωσδήποτε παίζουν τον ρόλο τους και ενδιαφέρουν τους αρμόδιους, αλλά δεν βοηθούν την πλειοψηφία των πιλότων στο να κατανοήσουμε τους κινδύνους και τις επικίνδυνες συμπεριφορές ώστε να προφυλαχθούμε καλύτερα.
Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις θα ήταν:
  1. Ο μαθητής πέταγε ως μέρος εκπαίδευσης για παραμοτέρ ή για ελεύθερο?
  2. Είχε τελειώσει την βασική εκπαίδευση?
  3. Πόσες πτήσεις είχε?
  4. Επίπεδο εξοπλισμού (παρα5, ζώνη).
  5. Πως μπήκε στην κατάσταση, πως αντέδρασε, και πως αυτή εξελίχθηκε μέχρι το έδαφος?
  6. Τι οδηγίες του δόθηκαν πριν και μετά την ανεξέλεγκτη κατάσταση και πως αντέδρασε σε αυτές ο μαθητής?
  7. Υπήρχε εφεδρικό? Γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε?

Παλιότερα ο κάθε εκπαιδευτής ήταν υποχρεωμένος να κάνει λεπτομερή αναφορά ατυχήματος στην αρμόδια επιτροπή. Δεν ξέρω αν αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη επιτροπή διερεύνησης ατυχημάτων, αλλά καλό θα ήταν να πάει να πάρει συνέντευξη και από τον μαθητή και από τον εκπαιδευτή.

Τελευταία επεξεργασία απο guru την Τετ Ιούλ 11, 2007 11:43 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Apostolos Mavrothalassitis
Axis team
guru
Competition
 
Δημοσ.: 537

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 11, 2007 11:40 am

Κέλλυ τα πράγματα στην Ελλάδα δεν είναι παράδεισος αλλά ούτε και όπως τα λες. Από τότε που έφυγες έχουν αλλάξει πολλά και το βασικότερο είναι ότι οι άδειες των πιλότων δίνονται μετά από εξετάσεις. Θυμάσαι ότι πριν το 2001 αρκουσε μια υπογραφή.

Πλέον ο κόσμος μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για ότι συμβαίνει και ότι ισχύει. Όπως ξαναείπα το πρόβλημα είναι η τήρηση των κανονισμών. Αν τους αμφισβητούμε και απαξιώνουμε τις διαδικασίες και μέτρα ασφάλειας τότε δεν πρόκειτε να πάμε πουθενά. Μου κάνουν εντύπωση αυτά που λες για τους νόμους και τους φίλους. Δεν είναι έτσι και όποιος στα είπε, λάθος στα είπε. Τα τελευταία 5-6 χρόνια έχουν γίνει πολλά και δεν τα έχεις δει μάλλον για να τα λες συτά.

Δεν είμαστε Αυστρία αλλά σίγουρα βελτιωνόμαστε συνέχεια. Και όποιος θέλει να το παραβλέπει αυτό δικαιωμά του αλλά το γεγονός δεν αλλάζει.

Η περίπτωση του Διογένη είναι μια ειδική περίπτωση όπου οι κανονισμοί δεν μπορούν να τον περιορίσουν. Το πράγμα μπλέκεται περισσότερο και λόγω της ελληνικής νομοθεσίας, που δεν περνάει από το χέρι μας. Μην τα απαξιώνουμε όλα. Έχει γίνει πολύ προσπάθεια για να γίνουν κάποια πράγματα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 11, 2007 11:54 am

guru\";p=\"9197 έγραψε:Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις θα ήταν:
  1. Ο μαθητής πέταγε ως μέρος εκπαίδευσης για παραμοτέρ ή για ελεύθερο?
  2. Είχε τελειώσει την βασική εκπαίδευση?
  3. Πόσες πτήσεις είχε?
  4. Επίπεδο εξοπλισμού (παρα5, ζώνη).
  5. Πως μπήκε στην κατάσταση, πως αντέδρασε, και πως αυτή εξελίχθηκε μέχρι το έδαφος?
  6. Τι οδηγίες του δόθηκαν πριν και μετά την ανεξέλεγκτη κατάσταση και πως αντέδρασε σε αυτές ο μαθητής?
  7. Υπήρχε εφεδρικό? Γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε?
Παλιότερα ο κάθε εκπαιδευτής ήταν υποχρεωμένος να κάνει λεπτομερή αναφορά ατυχήματος στην αρμόδια επιτροπή. Δεν ξέρω αν αυτό εξακολουθεί να ισχύει.


Όλα αυτά θα τα μάθουμε. Η διαδικασία διερεύνησης ξεκίνησε ήδη. Κανονικά την ξεκινάει ο εκπαιδευτής αλλά εδώ όπως καταλαβαίνεις κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν ποτέ λόγω έλλειψης εκπαιδευτή και άλλως παρατυπιών. Οπότε η ανάφορά στην ΕΔΑΑΠ έγινε χωρίς την συμμετοχή του "εκπαιδευτή". Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι ο εξοπλισμός ήταν καινούριος, το αλέξίπτωτο Sky ATIS 2 έχει πιστοποίηση EN B , αντίστοιχη αλλά όχι ίδια με DHV1-2 και το κάθισμα ήταν αγωνιστικό και για πτήσεις αποστάσεων με χαμηλά κρεμάσματα με ευαισθησία στο weightshifting. Σχετική ιστοσελίδα http://www.skyparagliders.cz/new/index. ... becne_info

Επίσης ο πιλότος προφανώς ήταν αρχάριος υπό εκπαίδευση αφού ακόμα έκανε επίγεια με τον εκπαιδευτή και στην απογείωση ο εκπαιδευτής τον έδεσε στο κάθισμα και με το αλεξίπτωτο.

Νομίζω ότι από τη στιγμή που κάνει μαθήματα για παραπέντε είτε αυτά εξελιχθούν σε παραμοτερ είτε όχι η διαδικασία είναι η ίδια. Απλά η εκπαίδευση παραμοτερ ξεκινάει από εκέι που τελειώνει η εκπαίδευση επιπέδου Π.Λ. και εφόσον υπάρχει επιτυχής εξέταση.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό andread » Τετ Ιούλ 11, 2007 12:22 pm

adreas\";p=\"9193 έγραψε:Να το θέσω και ακόμα πιο βάναυσα. Όποιος από σας πετάει ενεργά κάμποσα χρονάκια και νομίζει ότι δεν είναι σε θέση να βγάλει έναν ΠΛ από κάποιον που έχει τ' αυτιά και το μυαλό του ανοιχτά είναι βλάκας.


Μάλλον αυτός που νομίζει οτι μπορεί να το κάνει είναι βλάκας φίλε Ανδρέα.

Η ικανότητα του εκπαιδευτή δεν μετριέται με το πόσο καλός και έμπειρος πιλότος είναι (βασική προυπόθεση) αλλά με τις εκπαιδευτικές του δεξιότητες

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Ιούλ 11, 2007 1:09 pm

Κέλυ και badder, δυστυχώς συμφωνούμε. Με λυπεί το γεγονός ότι τη λέω στις ομοσπονδίες επειδή τραβάνε μεγάλο ζόρι για να κάνουνε αυτά τα έστω και λίγα που κάνουνε αλλά το θέμα για μένα είναι φιλοσοφικό.

Κατ' αρχήν, οι νομοθεσία στο εξωτερικό για μένα είναι ένα σύστημα που δουλεύει αλλα δεν είναι να το περηφανεύεσαι, είναι κατάντια. Και δυστυχώς ισχύει σε όλα τα και καλά "extreme sports" (ένα κλασσικό παράδειγμα είναι οι καταδύσεις που γίνανε τις μόδας πριν καμιά 10αριά χρόνια και διέπονται από αντίστοιχα βλακώδεις κανονισμούς). Το θέμα είναι πιστεύω απλό. Ένας extremατζής γενικά κάνει κακό μόνο στον εαυτό του, άντε και σε μια φούχτα άλλους extremατζήδες. Εξαίρεση ίσως ένας παρα5άς που θα πάει να ρουφηχτεί από τουρμπίνα επιβατικού αεροσκάφους και θα σκοτώσει καμιά 100ή άτομα αλλά είναι πολύ τραβηγμένο. Μερικοί λένε ότι βάζει σε κίνδυνο τις δυνάμεις διάσωσης αλλά το βρίσκω μεγάλη κοτσάνα επιχείρημα επειδή οι εν λόγω δυνάμεις κάνουνε κρα για λίγη πρακτική εξάσκηση και πληρώνονται και γι αυτό.

Τώρα ένας μαθητής που δεν ξέρει το λιγότερο που έχει να κάνει είναι έρευνα αγοράς. Είναι το πρώτο στάδιο στο να μάθει να χρησιμοποιεί το μυαλό του και καλό θα είναι να το συνηθίσει πριν βρεθεί στον αέρα. Γι αυτό έφτιαξε ο θεός το sky.gr, τον τηλεφωνικό κατάλογο, τους φίλους κλπ. Αν το κάνει και του αρέσει ο Διογένης στο φινάλε δικαίωμά του. Μπορεί να τον ενέπνευσε το σουλούπι του (ΟΧΙ όμως και να τον πληρώσει!!! Σαν μη εκπαιδευτής, ο Διογένης δε μπορεί να ζητήσει να πληρωθεί για ένα επάγγελμα που δε μπορεί να ασκήσει!!!) Αν τονε τσακίσει αυτός την πληρώνει. Θα πείτε την πληρώνει εμμέσως και ο χώρος κι έχετε δίκιο αλλά πρωτίστως και με πολύ μεγάλη διαφορά την πληρώνει ο γκρεμοτσακισθείς. Εντάξει λέμε ότι το παρα5 είναι ασφαλές και είναι σε τεράστιο βαθμό αλλά μη γελιόμαστε, κρεμόμαστε με κορδόνια από νάυλον σακούλες σε 2 χιλιόμετρα ύψος. Δε θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβουμε ότι υπάρχουν ίσως κάποιοι κινδυνούληδες. Όποιος δε μπορεί να το εκτιμήσει αυτό (προσωπικά ακόμα δε μπορώ να το χωνέψω) δε θα πρέπει να μολύνει τις μελλοντικές γενιές με τα γονίδιά του.

Τώρα, το γεγονός ότι ο εκπαιδευτής βάζει το χέρι στη φωτιά ότι ο νέος εξεταζόμενος είναι ικανός για τις εξετάσεις το βρίσκω λίγουλάκι χαζό. Τι τον νοιάζει τον εξεταστή αν ο εξεταζόμενος πάει και σπάσει το κεφάλι του? Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι νομική κάλυψη. Μπορεί στην ελλάδα να θεωρηθεί υπέυθυνος ο εξεταστής για μαλακία του εξεταζόμενου? Εάν ναι, τότε έχουμε την αρχή μεγάλο νομικού προβλήματος που αργά η γρήγορα θα πάει τη χώρα στην κατάντια της Αμερικής όπου μπορείς να κάνεις μύνηση στην εταιρεία της τσιχλόφουσκας επειδή ήσουνα τόσο μαλάκας που τη στραβοκατάπιες και πνίγηκες. Προσωπικά πιστεύω ότι καλύτερα να βρεθούμε όλοι μας στο νοσοκομείο με ολόσωμους γύψους παρά να πέσει και σ' αυτό το βόθρο η Ελλάδα.

Στο φινάλε έχουμε ερώτηση ευθύνης. Εάν τη βάζουμε όλο και πιο πολύ στους θεσμούς (Αμερική), χάνουμε τη συνοχή μεταξύ μας, γινόμαστε καχύποπτοι, ευθυνόφοβοι και τελικά τελείως παρτάκηδες. Από την άλλη εάν είναι ξέφραγο αμπέλι έχουμε Διογένηδες. ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ έχουμε πρόβλημα. Εάν πιστεύετε ότι στις θεσμομανείς χώρες τα πράματα είναι ρόδινα, τραβάτε λίγα χρονάκια να ζήσετε εκεί έξω (πλέον εφικτό λόγω ΕΕ). Πολλά πράματα δουλέυουνε πολύ καλά, δε λέω, αλλά στο θέμα της ευθύνης η Ελλάδα είναι χρόνια μπροστά, όχι επειδή έκανε κάτι (μη γελιόμαστε) απλά επειδή έχει μείνει αιώνες πίσω (όπως σε όλους τους τομείς λίγο πολύ) σε σχέση με τις χοντρομαλακίες που κάνουνε εκεί στην Άπω Ευραμερική.

Τώρα για το Διογένη συγκεκριμένα. Έσπασε ένα μαθητή και βούηξε ο δικτυακός τόπος. Αυτό το βρίσκω πολύ καλό. Πολυ πιο καλό από το να έχουμε την απαίτηση να έχουμε εισαγγελέα στην απογείωση. Εάν μπόρεσε ένα συμβάν να δημιουργήσει συνοχή και συνείδηση στα μέλη του χώρου (που είμαστε όλοι μας, όχι μόνο η ΕΛΑΟ, η ΕΑΠ και η ΥΠΑ) τότε μπορεί τα πράματα όντως να αλλάζουν στην Ελλάδα. Γι αυτό θα πρέπει να στήσουμε άγαλμα στο Θανάση.

ΥΓ προς andread. Ναι, αυτό που μετράει είναι οι εκπαιδευτικές δεξιότητες. Αλλά ένα χαρτί ΔΕΝ τις μετράει ντε και καλά. Φυσικά ένας πιστοποιημένος εκπαιδευτής είναι πολύ πιο σίγουρο ότι τις έχει. Αυτό όμως που με χαλάει είναι η έμμεση παραδοχή ότι ΜΟΝΟ ο πιστοποιημένος τις έχει. Το ότι οι γάτες είναι καλοί ποντικοκυνηγοί δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουνε και σκύλοι εξ΄ίσου καλοί στο ποντικοκυνηγείν (και μερικές απαράδεκτες γάτες). Επαναλαμβάνω προς αποφυγήν παρεξηγήσεως. Τα πράματα που θέλει ένας ΠΛ είναι απλά και βατά. Εάν έχεις χρόνο και όρεξη και μεταδοτικότητα να τα μάθεις στο γυιό σου επί μήνες και χρόνια και ο γυιός σου δεν είναι βλακόμετρο πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάει στις εξετάσεις με πολύ πιο γερά θεμέλια από κάποιον που έκανε δέκα μέρες σχολή. Και πιστεύω ότι ο εξεταστής και η ομοσπονδία θα πρέπει να δεχτούν να τον εξετάσουν και να μην έχουν καμιά ευθύνη αν τσακιστεί αλλά ούτε και να τον κόψουν επειδή δεν πήγε συστημένος. Αυτό που ΔΕΝ σε κάνει επαγγελματία είναι ότι ο επαγγελματίας είναι εργοστάσιο. Έχει πείρα από πολύ κόσμο και ξέρει να χειριστεί μια μεγάλη γκάμα ανθρώπων, η πλειοψηφία των οποίων είναι ηλίθιοι με περικεφαλαία. Και να τους βγάλει αρτιμελείς και σχετικά καταρτισμένους και έτοιμους για εξέταση σε χρόνο ρεκόρ. Αυτό θέλει κότσια και δεν είναι παίξε γέλασε. Αλλά δεν είναι ο ΜΟΝΟΣ τροπος και ΔΕ σημαίνει αυτόματα ότι όποιος δε μάθει έτσι θα είναι ντε και καλά δημόσιος κίνδυνος. Εάν οι θεσμοί μας δεν αναγνωρίσουν αυτή την εκδοχή, έχουμε πιστεύω πρόβλημα.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό coppertone » Τετ Ιούλ 11, 2007 1:19 pm

... καθόλα σοβαρές οι ανησυχίες όλων , ωστόσο επειδή χρειαζόμαστε όλοι λύσεις καλό θα είναι να προσανατολιστούμε σύντομα και κάθετα προς τα εκεί ... συμφωνώ με όλους ότι το θέμα ξεκινά από τους εκπαιδευτές (προφανές) ...

... ας πούμε λοιπόν ότι κι εγώ δηλώνω ΕΚΠΕΔΕΦΤHΣ ... παίρνω και μια δυο αντιπροσωπείες εξοπλισμού (εύκολο) , ανοίγω φορολογική δραστηριότητα με έδρα το σπίτι μου (επίσης εύκολο) και στήνω μια ιστοσελίδα με όμορφες φωτογραφίες και φούμαρα για την ελεύθερη πτήση (αυτό κι αν είναι εύκολο) ... να σου λοιπόν άλλος ένας ΕΚΠΕΔΕΦΤΉΣ που δημιουργεί επιπλέον θόρυβο στην ήδη φασαριόζα συνομοταξία μας ... κι επειδή θεωρώ ότι είμαι καλός ΕΚΠΕΔΕΦΤΉΣ κρεμάω στην ιστοσελίδα μου της εξής πληροφορίες :

Στοιχεία ΕΚΠΕΔΕΦΤΟΥ :
Έτος απόκτησης άδειας ΠΛ : 1784 μΧ
Έτος απόκτησης άδειας Π : 1792 μΧ
Έτος απόκτησης άδειας Π.Π : 1801 μΧ
Έτος απόκτησης άδειας ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥ : 1843 μΧ
Κάτοχος ετησίου Πανελληνίου Πρωταθλήματος : 1807 , 1809 μΧ
Διακρίσεις στο ετήσιο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (θέσεις 2-6) : 7
Συμμετοχές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα : 5

Στοιχεία τελειόφοιτων της σχολής «ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ» :
Τελειόφοιτοι με άδεια Π.Λ.: 278
Τελειόφοιτοι με άδεια Π : 116
Τελειόφοιτοι με άδεια Π.Π : 46
Τελειόφοιτοι με άδεια ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ : 7
Τελειόφοιτοι κάτοχοι Πανελληνίου Πρωταθλήματος : 3
Τελειόφοιτοι με διάκριση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (θέσεις 2-6) : 33
Τελειόφοιτοι με συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα : 4
(πηγή : ΕΛ.Α.Ο. / 31-12-2006)

... σαν τίμιος και εργατικός άνθρωπος δεν είναι του χαρακτήρα μου να μιλάω για άλλον εκπαιδευτή (πόσο μάλλον να συκοφαντώ ή να λασπολογώ) ... ασχολούμαι με το έργο μου και το προβάλλω με ΑΠΤΑ , ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΑ στοιχεία ... και καθώς βλέπω τι έχω πετύχει σκανδαλίζομαι με την ιδέα να ακριβύνω λίγο τα δίδακτρα (τι σκατά ? ... με έφαγαν τα βουνά και ο ήλιος ... έβγαλα τόσα αετόπουλα στον αέρα ... δε δικαιούμαι να μαζεύω και κάτι για τα γεράματα ... να αποσυρθώ αξιοπρεπώς βρε αδερφέ) ...

... συνάδελφοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ σας προκαλώ ... ελάτε να τις μετρήσουμε (τις εμπειρίες μας) .... ελάτε να τα ζυγίσουμε (τα αποτελέσματα μας) ... ελάτε να δώσουμε στους υποψήφιους νέους πιλότους χειροπιαστά στοιχεία για να διαλέγουν τον καλύτερο ... όχι φημολογίες και ατυχηματολογίες για το πως να αποφεύγουν τον χειρότερο ...

... τα παραπάνω δε βασίζονται σε πραγματικά περιστατικά και οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα είναι τυχαία ... δεν είμαι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ... πιστεύω όμως ότι αν από ΣΗΜΕΡΑ , ο κάθε υποψήφιος πιλότος είχε στη διάθεση του τα παραπάνω στοιχεία για κάθε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ , τότε σε 2-3 χρόνια το σύστημα θα επέτρεπε στους ικανούς να επικρατήσουν και στους αδύναμους (και παράνομους) να εξαφανιστούν ... ας αφήσουμε το κράτος και τους αστυνόμους απόξω ... που στο διάολο παει η πειθαρχία και η αυτοσυγκράτηση που δείχνουμε όταν πετάμε ... γιατί να δείχνουμε τόσο χαβαλέδες όταν περπατάμε ??? ... ότι έγινε , έγινε ... κακώς , αλλά έγινε ... κ.κ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΈΣ παρουσιάστε το έργο σας ΣΗΜΕΡΑ ! ... το πιθανότερο είναι να αναγκάσετε άλλους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ που δεν έχουν τα προσόντα , να εκπαιδεύουν και να αμείβονται με πολύ λιγότερα , μέχρι να αφανιστούν ... το άλλο που θα συμβεί είναι να ανεβάσετε το φράχτη πιο ψηλά ώστε αν κάποιος ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ θέλει να σαλτάρει μέσα , να χρειάζεται να προσπαθήσει σκληρά (και πάνω από όλα σωστά) ... αφήστε τον υποψήφιο να επιλέξει μελετώντας πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα , έχοντας την ευθύνη της επιλογής του και σίγουρα αύριο θα πετάμε περισσότεροι και καλύτερα ...

... να με συγχωρείτε για το μακροσκελές της τοποθέτησης μου ...
... ευχαριστώ για το χρόνο σας ...

Νεκτάριος «Πλωτάρχης» Ζεϊμπέκης

coppertone
EN A
 
Δημοσ.: 25

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Ιούλ 11, 2007 1:23 pm

Πιο πολύ χαίρομαι που το θέμα αυτό μας έβαλε σε μια διαδικασία να ασχοληθούμε τόσο πολύ και συμφωνώ με τον Adrea ότι δείχνει την ευαισθησία και τη θέληση να σταματήσουν τέτοια περιστατικά και είναι πολύ πιο ουσιαστική από εισαγγελέα.

Το θέμα δεν είναι να πάει ο Διογένης ή ο οποιοσδήποτε φυλακή. Αυτό δεν θα αλλάξει ότι έγινε. Να σταματήσει να κάνει ο καθένας ότι θέλει, αδιαφορώντας για ανθρώπους και νόμους, βάζοντας σε κίνδυνο άλλους, θέλουμε

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό ecobill » Τετ Ιούλ 11, 2007 5:36 pm

Ειλικρινά όταν πρωτοέθεσα το θέμα του ατυχήματος,δεν περίμενα να έχει τέτοια εξέλιξη και τέτοια ανταπόκριση απ όλους σας.
Πάντα μαθαίνεις και πρέπει να μαθαίνεις από κάτι.
Δεν ήξερα για παράδειγμα τι γίνετε στο εξωτερικό thanks Kelly,στην επαρχία thanks yanni,αλλά και πιο παλιά thanks MIK.
Για τον Διογένη τι να πω!!!
Εμεινα άναυδος απ όσα διάβασαν τα ματάκια μου γι αυτόν.
Ωρες ώρες αισθανόμουν σαν κι αυτούς που βγαίνουν στα δελτία και λένε...τον βλέπαμε ,καλό παιδί ήταν μα δεν περιμέναμε να φτάσει ως εκεί...
Εκτός λοιπόν απόλα όσα έμαθα ή μάθαμε όλοι μας περί Διογένη ,περί σχολών κτλ και θα τα κρατήσω,νοιώθω πως ο καθένας μας μ αυτά που έγραψε,βοήθησε όλους μας στο να γίνουμε΄λίγο πιο σοφοί, να κινηθούν οι διαδικασίες για την εφαρμογή των νόμων (βλ Επιτροπή Αεροπορικών Ατυχημάτων)που νόμοι μπορεί να υπάρχουν αλλά ΕΜΕΙΣ δεν τους εφαρμόζουμε.
Ισως αυτό το ατυχές περιστατικό να αποτελέσει την αρχή ώστε να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο.
Εστω κι αν δίστασα να γράψω στην αρχή αν υπάρχει κάποιος παρόμοιος "εκπαιδευτής" ανά την Ελλάδα,όσο νέος και να σαι στο χώρο,μπες στο φόρουμ και γράψε κάτι.
Το σίγουρο είναι ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο.
Κ ευχομαι όσα παιδιά ήταν εκείνη την μέρα στις Πλαταιές να καταθέσουν για το συμβάν.
badder many thanks

ecobill
EN A
 
Δημοσ.: 14

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό stroumph » Τετ Ιούλ 11, 2007 7:32 pm

εγώ πάλι δεν κατάλαβα πως ένας ο οποίος θέλει να ξεκινήσει παρα5, και δεν ξέρει κάποιον ώστε να του προτείνει 2-3εκπαιδευτές, και δεν πέφτει το μάτι σου στο sky.gr, άρα και σε αυτο το θέμα ώστε να διαβάσει και να υποψησιαστεί... πως προστεύευεται ώστε να μην πέσει σε κάποιον αντίστοιχο "Διογένη "?

[font=Comic Sans MS]Φοβάσαι μόνο ότι δεν καταλαβαίνεις... όμως, η αντίληψη θέλει γενναιότητα...[/font]
stroumph
EN A
 
Δημοσ.: 20

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό ecobill » Τετ Ιούλ 11, 2007 8:26 pm

Φίλε stroumph
Να υποθέσουμε ότι εσύ ψάχνεις μέσω νετ για σχολές και ανάμεσα στις άλλες πέφτεις και στο σιτε του εν λόγω.
Είναι άψογο και δυστηχώς δεν μπορεί να καταλάβει.Γι αυτό κάποιος έγραψε πιο πάνω για εξαπάτηση.Ακόμα και στο βουνό να έρθει,2-3 βανάκια μαζί με το δικό του έχουν απ έξω διαφήμηση.Μόνο αν γνωρίσεις κάποιον απ τον χώρο ή μιλήσεις με αθλητές θα καταλάβεις.
Κανείς δεν κυκλοφορεί με την άδεια εκπαιδευτή στο μέτωπο.

ecobill
EN A
 
Δημοσ.: 14

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό stroumph » Τετ Ιούλ 11, 2007 8:40 pm

"Γι αυτό κάποιος έγραψε πιο πάνω για εξαπάτηση"
Bill....that was me!

thanks. Mε κάλυψες...γι' αυτό και εγώ είχα γράψει...
"ο Θανάσης και ο κάθε Θανάσης, πως μπορεί να ξέρει ποιος ειναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ παρα5 και ποιος οχι? γιατί μπαίνοντας στο site του εν λογω "εκπαιδευτη παρα5" μια χαρα πείθει ότι ειναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ παρα5"

αυτό λοιπόν ειναι το ζουμί.

xxx

[font=Comic Sans MS]Φοβάσαι μόνο ότι δεν καταλαβαίνεις... όμως, η αντίληψη θέλει γενναιότητα...[/font]
stroumph
EN A
 
Δημοσ.: 20

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό ManolisV » Πέμ Ιούλ 12, 2007 1:50 am

ecobill\";p=\"9208 έγραψε:....
Εμεινα άναυδος απ όσα διάβασαν τα ματάκια μου γι αυτόν.
Ωρες ώρες αισθανόμουν σαν κι αυτούς που βγαίνουν στα δελτία και λένε...τον βλέπαμε ,καλό παιδί ήταν μα δεν περιμέναμε να φτάσει ως εκεί...
.....


Αυτό ίσως δώσει και την απάντηση στον guru που λέει "τι φταίμε εμείς τελικά;". Φταίμε γιατί εν γνώση μας, και απλά ως κουτσομπολιό και όχι σαν πραγματική αντίδραση απένταντι στην εγκληματική ασυδοσία του Διογένη, λέγαμε για την κατάσταση και τελικά τον αφηναμε να περιφέρεται και να κάνει την "δουλειά" του.
Θεωρώ οτι για να πάμε μπροστά, πρέπει να απομονώνουμε τέτοια φαινόμενα, να ενθαρύνουμε τα αντίθετα (και ευτυχώς υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα), να προσέχουμε και να αγγαλιάζουμε τους "νεους" ωστε να προλάβουν να γίνουν "παλιοι". Οπως αλλωστε κάνει ο guru και ας λέει εμμέσως πλην σαφώς οτι ας πρόσεχε και ο Θανάσης.

Μανώλης Βιδόπουλος

Καλη σας προγείωση...

ManolisV
EN A
 
Δημοσ.: 4

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Πέμ Ιούλ 12, 2007 12:24 pm

Εγώ νομίζω ότι δε θα γίνει απολύτως τίποτα. Θα βρει καινούργια φουρνιά νέων, θα τους γαλουχήσει να μην ακούνε τους γύρω και θα συνεχίσει.
Και μην ακούω για εξώδικα.. Αφού η ίδια η ΕΛΑΟ δίνει διπλώματα και μάλιστα εκπαιδευτών νύχτα όπως λέχθηκε , σε ποιόν θα έστελνε μετά εξώδικο?
Αφού η ίδια η ΕΛΑΟ ενεργεί εν κρυπτώ, όπως έτσι πολύ απλά παραδεχόμαστε, και χωρίς μια γνώμη από το παραπέντε λες και δεν ήξεραν ότι έχουμε ΄΄συγγένεια΄΄? Τελικά μας έχουν για πολλές φάπες..
Καμιά ιδέα να μην ψηφίσουν το ''έχει καλώς'' τα σωματεία μας στη Γεν.Συνέλευση για τα πεπραγμένα της ΕΛΑΟ θα πέσει? Με την υποστήριξη και της ΕΑΠ φυσικά που την αγνοούν. Λεφτά δε μας δίνουν έτσι κι αλλιώς αλλά λέω μήπως και αρχίσουν να μας σέβονται λιγάκι τελικά..
Μπααααα.....

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 12, 2007 1:00 pm

Βαγγέλη, εντελώς φιλικά, αφού δεν έχεις πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα.

Τα διπλώματα που δόθηκαν για παραμοτέρ δεν δόθηκαν κρυφά, αλλά χωρίς σχολές / εξετάσεις κτλ. Και όσον αφορά εκπαίδευση σε παραμοτέρ και μόνο, εμάς δε μας αφορά. Το πως ακριβώς έγινε η διαδικασία δεν είναι θέμα της ΕΛΑΟ αλλά της επιτροπής υπερελαφρών. Η ΕΛΑΟ απλά δέχθηκε όσα έδωσε η αρμόδια επιτροπή διότι αυτή ήταν αρμόδια. Για αυτό υπάρχουν επιτροπές αεραθλημάτων. Και σε εμάς όταν έγινε σχολείο εκπαιδευτών η ΕΛΑΟ δεν παρενέβη. Η επιτροπή το οργάνωσε και απλά ενημέρωσε την ΕΛΑΟ για τα αποτελέσματα.

Τη έγγραφη σύσταση θα την έκανε για το ότι δεν είχε πτυχίο εκπαιδευτή για παραπέντε και έκανε εκπαίδευση.

Όσο για τα λεφτά που δε μας δίνει, δεν το κάνει ειδικά για εμάς. Απλά δεν υπάρχει χρηματοδότηση από το κράτος.

Σεβασμός υπάρχει και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η προκατάληψη απέναντι τους. Με κάθε ευκαιρία να βάλλουμε εναντίον τους. Δεν προσπαθώ να υπερασπίσω κανέναν αλλά δεν υπάρχει κάποιος λόγος για να στρεφόμαστε εναντίον τους σε αυτό το θέμα. Αντιθέτως η θέση τους στο θέμα της συσχέτισης εκπαίδευσης παραπέντε και παραμοτερ είναι ίδια με τη δική μας και το θέμα θα ξεκαθαρισθεί.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Πέμ Ιούλ 12, 2007 1:29 pm

'Εχεις δίκιο Γιάννη. Που να ξέρω εγώ και ο καθείς πόσο καιρό κάνει ένα εξώδικο. Ειδικά όταν είναι βία για τη ζωή κάποιων..
Αυτό που λέω είναι ότι χρειάζεται πίεση από μέρους μας για να έχουμε αποτελέσματα.Και στα λεφτά και στα εξώδικα, και στα πτυχία και στην ενημέρωση. Και αφού είμαστε στην ίδια πλευρά δεν πρέπει να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αναμένουμε και ελπίζουμε λοιπόν!

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό nemeton » Πέμ Ιούλ 12, 2007 3:00 pm

badder έγραψε:Τα διπλώματα που δόθηκαν για παραμοτέρ δεν δόθηκαν κρυφά, αλλά χωρίς σχολές / εξετάσεις κτλ. Και όσον αφορά εκπαίδευση σε παραμοτέρ και μόνο, εμάς δε μας αφορά.


Mas Afora apo ti stigmi pou mpeni sto xoro mas,
H Gnomi mou...
Alla xoris sxoli kai exetasis?? :shock: tha prepi na ton mathete na petai Bre paidia!!! :wink:

nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Ιούλ 12, 2007 3:14 pm

Για να μην παρεξηγηθώ και καλά το επισήμανε η Κέλλυ, λέγοντας δε μας αφορά, εννοώ ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό, δεν μπορούμε να το αλλάξουμε.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: Ατύχημα Πλαταιές 8/7

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Πέμ Ιούλ 12, 2007 3:42 pm

Τελικά να δεις που θα συμφωνήσουμε κιόλας!
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Ότι δηλ αν υπήρχε - από πριν - διάθεση συνεργασίας και ενημέρωσης μεταξύ ΕΛΑΟ και επιμέρους επιτροπών το θέμα θα το είχαμε (είχατε) προλάβει αφού ήταν ήδη σε γνώση σας.
Άρα θα μπορούσε να είχε γίνει κάτι γι΄αυτό..

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

cron