Ημερομηνία Κυρ Απρ 28, 2024 2:28 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κράπης

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κράπης

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Κυρ Δεκ 18, 2011 12:10 am

Δημοσιεύθηκε το Πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων που αφορά στο τραγικό Δυστύχημα του συναθλητή μας τον Ιούνιο του 2010 στο Οροπέδιο της Κράπης στη Χώρα Σφακίων:
:arrow: http://drflight.blogspot.com/2011/12/2010.html

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό car00ly » Κυρ Δεκ 18, 2011 5:58 pm

Αυτα να τα βλεπουμε εμεις που πετουσαμε στην Αραχωβα με τα χερια ψηλα εχοντας συνολικα σαν πιλοτοι 10 ωρες πτησης!! Η τυχη πολλες φορες νικα τη επιπολαιοτητα και την αγνοια και μας κρατα ζωντανους...Ομως δεν ειναι παντα ετσι δυστυχως!

car00ly
EN B
 
Δημοσ.: 96

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Κυρ Δεκ 18, 2011 6:26 pm

Το πόρισμα αναφερει ως πιθανούς παράγοντες στο δυστύχημα την ενεργή αντίδραση του χειριστή αντι για την ενεργή συμμετοχη. Θα μπορούσε να μας εξηγησει κανεις την διαφορα;

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό george29041 » Κυρ Δεκ 18, 2011 7:22 pm

car00ly έγραψε:Αυτα να τα βλεπουμε εμεις που πετουσαμε στην Αραχωβα με τα χερια ψηλα εχοντας συνολικα σαν πιλοτοι 10 ωρες πτησης!! Η τυχη πολλες φορες νικα τη επιπολαιοτητα και την αγνοια και μας κρατα ζωντανους...Ομως δεν ειναι παντα ετσι δυστυχως!

Εσεις που με 10 ωρες πτησης πηγατε να πεταξετε στην Αραχωβα εχετε μικρο μερος της ευθυνης, αν εμπειροι πιλοτοι σας ειπαν να πεταξετε (πραγμα που δεν το πιστευω)καταμεσημερο με ρουκετες θερμικα τοτε φταινε αυτοι περισωτερο :wink:
Η περιοχη πτησης ειναι μια παραμετρος στα ατυχηματα,δυστηχηματα, οχι η ποιο σημαντικη.
Σε μια θερμικη περιοχη δεν υπαρχει προβλημα να απογειωθουν πιλοτοι με μικρη εμπειρια αργα το απογευμα η νωρις το πρωι και οταν οι συνθηκες εχουν ελεγθει και ειναι καλες για το επιπεδο τους.
Στα λιγα χρονια που πεταω οπου και πηγα πριν την πτηση γινετε ενημερωση απο παλιους τοπικους πιλοτους για την περιοχη και δινοντε οδηγιες στους ποιο νεους για το ποτε και πως θα πεταξουν, αν τωρα καποιος γραψει στα παλαιοτερα των υποδηματων του την ασφαλεια και κανει του κεφαλιου του τι να πω ...συνηθως δεν βγαινει σε καλο.

ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΛΙΓΟ ΠΕΤΑΣ :lol: :lol: :lol:
george29041
Competition
 
Δημοσ.: 376

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό georgex » Κυρ Δεκ 18, 2011 8:30 pm

Χρήστος Λάππας έγραψε:Το πόρισμα αναφερει ως πιθανούς παράγοντες στο δυστύχημα την ενεργή αντίδραση του χειριστή αντι για την ενεργή συμμετοχη. Θα μπορούσε να μας εξηγησει κανεις την διαφορα;


Χρήστο "ενεργή συμμετοχή" στην πτήση εννοεί τις ενέργειες για την πρόληψη των κλεισιμάτων, το active flying που αναφέρει συνέχεια.

"Ενεργή αντίδραση" εννοεί την αντίδραση μετά το κλείσιμο, όπου βάση στατιστικών από ατυχήματα δίνει μεγάλες πιθανότητες αυτή να ήταν λάθος. Υπερβολική ή πολύ μικρή, με πιθανότητα περισσότερο προς το 1ο. Αυτό γιατί συνήθως τα αλεξίπτωτα κατηγορίας "1" δεν χρειάζονται και πολλές διορθώσεις. Όλα αυτά ανάλογα την περίπτωση πάντα.

georgex
Competition
 
Δημοσ.: 620

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό yannis » Κυρ Δεκ 18, 2011 8:34 pm

Χρήστος Λάππας έγραψε:Το πόρισμα αναφερει ως πιθανούς παράγοντες στο δυστύχημα την ενεργή αντίδραση του χειριστή αντι για την ενεργή συμμετοχη. Θα μπορούσε να μας εξηγησει κανεις την διαφορα;


Ενεργή αντίδραση είναι η υπερδιόρθωση...ή να κάνει κάτι ο πιλότος χωρίς να ξέρει τι κάνει.
Απλά δηλαδή αντιδρά.
Ενεργή συμμετοχή είναι να συμμετέχει ενεργά στην επιδιόρθωση του προβλήματος, γνωρίζοντας ακριβώς ποιες είναι οι σωστές κινήσεις που πρέπει να κάνει.
Έτσι το κατάλαβα εγώ και νομίζω οτι βγάζει νόημα....

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Κυρ Δεκ 18, 2011 8:44 pm

Αυτό ψιλοκατάλαβα και εγώ. Το active flying, όπως και να το βαφτίζουμε είναι κάτι που μας διδάσκεται από την αρχή. :)

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό antonisk6 » Δευτ Δεκ 19, 2011 6:49 pm

η στιγμή της πρόσκρουσης με ταχύτητα καθόδου -5,5 σε βραχώδες έδαφος θέλει εγρήγορση, συγκέντρωση και τύχη. Ένας θάνατος μπορεί να προέλθει και από μια απλή πτώση στο δρόμο εκεί που περπατάει κάποιος. Όσον αφορά το κλείσιμο, τους χειρισμούς και το εφεδρικό ακόμα και τα πιο "αθώα" βουνά έχουν ιστορικό σε τέτοιες καταστάσεις...

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
antonisk6
Competition
 
Δημοσ.: 236

Re: Πόρισμα ατυχήματος για το δυστύχημα στο Οροπέδιο της Κρά

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Τετ Δεκ 21, 2011 1:44 am

Δυστυχώς μιλώντας εκ πείρας αλλά και γνώσης, οι τοξικολογικές εξετάσεις γίνονται μέσω αιμοληψίας από τον νεκρό συνήθως πολλές ώρες αργότερα κι ενώ τα κύτταρα του ακόμη δεν έχουν ολική βλάβη λόγω θανάτου, με αποτέλεσμα αυτά να συνεχίζουν να μεταβολίζουν και τα επίπεδα αλκοόλης να πέφτουν κι άλλο και συνήθως αρκετά, όποτε πιθανόν να μην είναι αντιπροσωπευτική η τιμή αυτή, της στιγμής του ατυχήματος υπολογίζοντας δε και την ώρα από την τελευταία χρήση αλκοόλ μέχρι τη στιγμή της απογείωσης και του ατυχήματος. :(

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202


Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες