Ημερομηνία Σάβ Απρ 27, 2024 11:59 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό Tornado » Παρ Μαρ 09, 2012 11:01 am

tsouloufis έγραψε:παναγιωτη την επομενη φορα που θα ερθεις βουνο να εχεις και το μπλοκακι με τις κλησεις μαζι και δεν θα την χαρισεις σε κανεναν


Ούτε του τσουλούφι μην χαρίσεις παναγιώτη,με τις μαλακίες που κάνει μπροστά στην απογείωση.Και να του βάλεις και πόντους. :evil: 8) :lol: :mrgreen:

Tornado
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 11:23 am

tsouloufis έγραψε:παναγιωτη την επομενη φορα που θα ερθεις βουνο να εχεις και το μπλοκακι με τις κλησεις μαζι και δεν θα την χαρισεις σε κανεναν


ξεκινώντας από τον εαυτό μου έχω να ρίξω πολλές... αλλά με την καταστολή δε λύνεται το πρόβλημα, πίστεψε με, αυτό κάνω όλη μέρα.
Είναι θέμα παιδείας την όποια όση την έχουν την κρατούν για τον εαυτό τους. Θεωρώ ότι είναι ομαδικό άθλημα. Από την οργάνωση πτήσεων, που θα πάμε, ποτέ και τι ώρα μέχρι την ανταλλαγή απόψεων στην απογείωση, πετάει δεν πετάει αλλά και στον αέρα όταν ακούς ανθρώπους να σου λένε (είσαι μακριά από το βουνά, συγκεντρώσου και στρίψε το θερμικό σωστά-αν φύγεις χαμηλά από την απογείωση πήγαινε για προσγείωση γιατί είναι τα καλώδια - αχ εσείς οι νέοι έρχεστε πάντα ψηλοί ...οδηγίες προσγείωσης χωρις να είμαι μαθητής του... κλπ) η όταν ακολουθείς άλλους συναθλητές για να δεις που θα θερμικάρουν και ούτω καθ εξής.
Αν αυτό δεν είναι ομαδικό....!!!!
Αλλά τα θέματα ασφάλειας μην τα περιμένουμε στην πόρτα μας... Το να τα κράζουμε είναι θεμιτό, αλλά το να τα εφαρμόζουμε όλοι, ίσως είναι πιο αποτελεσματικό...

δε θεωρώ τον εαυτό μου χαζό και θέλω σόνει και καλά να κάνω σεμινάρια για να μάθω 10 κανόνες ασφάλειας, ήδη ξέρω πολλούς περισσότερους νομούς και κανόνες με δυσκολότερη εφαρμογή... παρατηρώντας τον εαυτό μου αλλά και άλλους πιο παλιούς από μένα, έχω παρατηρήσει ότι για να μη χάσουν θερμικό και δυναμικό παραβιάζουν κατά κόρον τους κανόνες ασφάλειας...

δε μιλαω για τους Σπηλαιολόγο και Τσουλούφη που πολύ σωστά επισημάνθηκε ότι πετουν οταν δεν πετούν οι άλλοι...

Αντίληψη έχουμε όλοι, δε είπα κανένα χαζό... αλλά το πως αντιλαμβάνεται ο κάθε πιλότος το τι έγινε απέχει συνήθως από τα πραγματικά περιστατικά. Άλλη μια φορά, "έκλεισα" τον Λοχαγό(πράγμα το όποιο εκείνη τη στιγμή δεν το κατάλαβα) θεωρώντας ότι τόσο χαμηλά δεν έχει άλλο λόγο περά από το να προσγειωθεί. Από τη στιγμή άλλωστε που τον βλέπω, όχι που φαίνεται στο βίντεο, μιας και είμαι στη διαδικασία απογείωσης και έλεγχου της πτέρυγας γενικότερα όποτε έχω την προσοχή μου στο φτερό, περνάνε κυριολεκτικά ελάχιστα δεύτερα μιας και είναι ούριος και καλύπτεται πολύ γρήγορα η απόσταση μας. Από τη γωνία διασταύρωσης θεωρώ ότι δεν του δημιουργώ θέμα όσον αφορά την προσγείωση του έχοντας και περίπου 15 μετρά διάφορα ύψους.

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Παρ Μαρ 09, 2012 11:46 am

κυριε κυριε να πω κατι ????????????

είμαι σίγουρος ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πιλότων στην ελλαδα δεν γνωρίζει ένα άτυπο κανόνα που δεν υπάρχει στους κανονισμούς εναέριας κυκλοφορίας γιατί πολύ απλά είναι άτυπος.

έαν βρεθούμε κατά την προσέγγιση προσγείωσης στο ίδιο ύψος με ένα διθέσιο προτεραιότητα για προσγείωση έχει το διθέσιο.

κυριε κυριε να πω αλλο ενα ???????????

σε μια καλή πτητική μέρα όπου πετάνε πολλά παραπεντε όταν προσγειωνόμαστε δεν κάνουμε control στην προσγείωση περιμένοντας να πιάσουμε στον ιστό μας τον ερχόμενο για προσγείωση

αυτό που θέλω να πω κύριε κύριε είναι ότι οι πληροφορίες που λαμβάνουν οι νέοι και οι μαθητές και παρά πολλές και λογικό είναι να γίνονται λάθη, άρα καλά όλα τα σεμινάρια που γίνονται αλλά πρέπει να υπάρχει και επανάληψη, από πρωτοβουλίες παλιών πιλοτών , σωματίων κτλ .......
ουφ τελειωσα :mrgreen:

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 11:51 am

tsouloufis έγραψε:κυριε κυριε να πω κατι ????????????

είμαι σίγουρος ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πιλότων στην ελλαδα δεν γνωρίζει ένα άτυπο κανόνα που δεν υπάρχει στους κανονισμούς εναέριας κυκλοφορίας γιατί πολύ απλά είναι άτυπος.

έαν βρεθούμε κατά την προσέγγιση προσγείωσης στο ίδιο ύψος με ένα διθέσιο προτεραιότητα για προσγείωση έχει το διθέσιο.

κυριε κυριε να πω αλλο ενα ???????????

σε μια καλή πτητική μέρα όπου πετάνε πολλά παραπεντε όταν προσγειωνόμαστε δεν κάνουμε control στην προσγείωση περιμένοντας να πιάσουμε στον ιστό μας τον ερχόμενο για προσγείωση

αυτό που θέλω να πω κύριε κύριε είναι ότι οι πληροφορίες που λαμβάνουν οι νέοι και οι μαθητές και παρά πολλές και λογικό είναι να γίνονται λάθη, άρα καλά όλα τα σεμινάρια που γίνονται αλλά πρέπει να υπάρχει και επανάληψη, από πρωτοβουλίες παλιών πιλοτών , σωματίων κτλ .......
ουφ τελειωσα :mrgreen:




xaxaxaxaxaxa
μπραβο παιδι....

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό badoulis » Παρ Μαρ 09, 2012 11:55 am

tsouloufis έγραψε:σε μια καλή πτητική μέρα όπου πετάνε πολλά παραπεντε όταν προσγειωνόμαστε δεν κάνουμε control στην προσγείωση περιμένοντας να πιάσουμε στον ιστό μας τον ερχόμενο για προσγείωση

Δε σε καταλαβαίνω, γιατί το λες αυτό; :P


Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Παρ Μαρ 09, 2012 12:03 pm

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 12:07 pm

αυτα ειναι...

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό badoulis » Παρ Μαρ 09, 2012 12:15 pm

Να προτείνω και εγώ, ο νέος, κάτι:
όταν προσγειωθούμε, μετακινούμε το πανί στην άκρη για να το μαζέψουμε, όχι στο κέντρο της προσγείωσης, εκεί που ακουμπήσαμε στο έδαφος. Έχω παίξει αρκετές φορές "αποφύγετε τα χρωματιστά αντικείμενα" όταν προσγειώνομαι, που δε λέω, καλή άσκηση είναι, αλλά αν κάνω κακή προσέγγιση δεν έχω όρεξη να πληρώνω για καινούρια πτέρυγα, ούτε πιστεύω θα με υποδεχθεί με ανοικτές αγκάλες ο ιδιοκτήτης της.
:D

Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
https://www.hikeflybook.eu/
https://www.youtube.com/user/ShipwreckedFP
https://vimeo.com/aimilios
badoulis
Competition
 
Δημοσ.: 428

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό ian » Παρ Μαρ 09, 2012 12:42 pm

Αυτή την στιγμή ένας κορυφαίος έλληνας πιλότος δεν μπορεί να περπατήσει διότι κάποιος άλλος έπεσε πάνω του κατά την δειάρκεια του παγκόσμιου,
το θέμα δεν είναι αν ξέρουμε τους κανόνες κυκλοφορίας γιατί τους ξέρουμε, αλλά πως αντιλαμβανόμαστε την σοβαρότητα αυτών και το βασικότερο πόση διάθεση έχουμε να θυσιάσουμε κάτι από την πτήση μας για να τους εφαρμόζουμε σε κάθε περίπτωση.

Φιλικά Παναγιώτη θα σου πω το εξής, όφειλες εφόσον είσαι πιλότος κατά την απογείωσή σου να ελέγξεις αν έρχεται κάποιος από αριστερά ή απο δεξιά σου, αν το έκανες και δεν είδες κανέναν όφειλες επίσης όταν απογειώθηκες να ελέγξεις εφόσον έστριψες αριστερά ότι δεν ερχεται κάποιος κοντά στο βουνό και του δημιουργήσεις πρόβλημα, δεν υπάρχει δικαιολογία σαν αυτήν : Από τη στιγμή άλλωστε που τον βλέπω, όχι που φαίνεται στο βίντεο, μιας και είμαι στη διαδικασία απογείωσης και έλεγχου της πτέρυγας γενικότερα όποτε έχω την προσοχή μου στο φτερό, να μην τον δεις έγκαιρα και ανοιχτείς ωστε να του δώσεις χώρο.
Απο ότι κατάλαβα διορθώστε με αν έχω λάθος εντύπωση, ο Δημήτρης δεν είχε πρόθεση να προσγειωθει σε εκείνο το σημείο αλλα αναγκάστηκε να προσγειωθεί επειδή τον έκλεισες, λυσε μου λίγο αυτην την απορία αν γίνεται.


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 2:30 pm

η δεν θέλουμε η δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε και να κατανοήσουμε γιατί έβαλα το βίντεο...
οκ την επομένη φορά θα έρθω με ζαρτιέρες και όποιος θέλει να φέρει μαστίγιο...
το βίντεο δεν το έβαλα για να μου λέτε αν φταίω η όχι... το κατάλαβα το πως και το γιατί από τη "2η" στιγμή. Το ανάρτησα για να ανοίξει μια συζήτηση περί ασφάλειας...
αυτό που έκανα εγώ το κάνουν κι άλλοι και πολλές φορές, μόνο που η πρόβλεψη ατυχήματος, την όποια δεν είχα, τουλάχιστο εγώ, ή η τύχη αποτρέπει αντίστοιχα αποτελέσματα.
Αρχίζω να πιστεύω πως το βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6... οκ θα κάνω και χαλαουα για όσους έχουν πρόβλημα με τις τρίχες...
κύριοι το λάθος μου το κατάλαβα λέμε.... τις παραμέτρους επισημαίνω όταν περιγράφω το περιστατικό, από τη δική μου πλευρά...
θα έπρεπε ο διαχειριστής να αλλάξει το θέμα σε ¨έκανα λάθος¨ αν αυτό είναι πιο οικειο… και πιο ασφαλές για όσους δε θέλουν να δουν όλα όσα γίνονται…
και τα πα εγώ Τσουλουφη όχι συζήτηση δε θα γίνει αλλά αφού καθίσουμε μπροστά στις τρύπες να μη φαίνονται μετά θα ψάχνουμε από πού μπάζει…

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό paramick » Παρ Μαρ 09, 2012 3:10 pm

Γιατί βασανίζεσαι?
Εκανες λάθος (όποιος δεν πετάει δεν κάνει λάθη),το κατάλαβες,ΔΕΝ μπορείς να το αναστρέψεις,ζήτησες (φαντάζομαι) συγγνώμη εκεί που πρέπει και ΜΟΝΟΝ,και το θέμα λήγει.
Απλά τσατίστηκες με τον εαυτό σου που ήρθαν έτσι τα πράγματα,και είπες να μας ταρακουνήσεις όλους για να αποφευχθούν μελλοντικές στραβές.

Το κατάλαβα καλά?
Αν ναι καλώς,αν όχι εξπλέιν γιορσέλφ που λένε και στα στέιτς!

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1061

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 3:25 pm

έτσι ακριβώς είναι... τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν?
θα μπορούσα απλά να μην πω τίποτε μιας και τη συγγνώμη, αυτό μπορούσα για αρχή να κάνω, τη ζήτησα.
με το να εκθέσω τον εαυτό μου σε δημόσια "διαπόμπευση", να ο μαλακός την έκανε, δεν το κάνω για να ζητήσω και τα ρέστα, αλλά μπας το "θεωρεία ασφάλειας πτήσεων" το δούμε και πιο πρακτικά... περά από το δικό μου λάθος, όσο και αν τώρα το φορτώνω στο ότι είμαι σχετικά νέος πιλότος, όλοι μας έχουμε το άλλοθι του πίσω από ένα λάθος.
Αν τα παραδεχτούμε θα βοηθήσουμε....

τι γραφώ ο πουστης.....
άλλος για ψυχανάλυση...
τι αστυνομία και μαλακίες, Dr τρελάρας έπρεπε να γίνω

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό ian » Παρ Μαρ 09, 2012 3:34 pm

Βρε συ μην τρελαίνεσαι δεν στο λέω ντε και καλά προσωπικά, όλλοι κάνουμε λάθη, πολλές φορές, άμα το καταλαβαίνουμε και δεν το διορθώνουμε είναι τραγικό, αν δεν το καταλαβαίνουμε και μας λέει κάποιος οτι εδώ έκανες λάθος και προσπαθούμε να το διορθώσουμε είναι ότι καλύτερο για μας και για τους υπόλοιπους,

Φιλικά λοιπόν σου λέω ότι καλό το σεμινάριο σίγουρα, αλλά εδώ παραθέτεις ένα βίντεο και βλέποντάς του σου λέω ότι έκανες κάποιο λάθος μεν(μου δίνεις το δικαίωμα εφόσον μου δείχνεις το βίντεο ) και προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι το βασικό λάθος που γίνεται είναι οτι νομίζεις οτι κατα κάποιο τρόπο είσαι ασ' πούμε δικαιολογημένος για αυτό, επειδή γράφεις ότι δεν είδες εγκαιρα τον Δημήτρη διότι έκανες έλεγχο στο πανί σου κατα την απογείωση, ασχετα αν στην κάμερα εμεις βλέπουμε τον λοχαγό από πιο πριν και υποθέτουμε ότι αφού τον βλέπει βρε αδερφέ γιατί τον κλείνει τόσο πολύ; το λάθος λοιπόν είναι ότι πήγαινες προς τα κάπου χωρίς να έχεις δει τι γίνεται εκεί διότι ασχολείσαι την συγκεκριμένη στιγμή με την δικιά σου ασφάλεια μόνο ( ελεγχος πανιού μπάσιμο στο κάθισμα κλπ) το άλλο λάθος που γίνεται είναι ότι θεωρείς αυθαίρετα ότι για να είναι χαμηλά ο λοχαγός πιθανόν πάει για προσγείωση οπότε μάλον δεν τον εμποδίζεις σε κάτι.

Γιατί λοιπόν να περιμένεις το σεμινάριο για να ακούσεις κάποια πραγματα θεωρητικής φύσεως συνήθως και δεν σου αρέσει το ότι σου λέω από ένα ντοκουμέντο (το βιντεο σου)και από κάτι που έχεις γράψει εσύ ο ίδιος, την αιτία του λάθους που έγινε και φυσικά όλοι λίγο πολύτο έχουμε κάνει :mrgreen: .
Ειλικρινά δεν θέλω να σε κατηγορήσω αλλά επισημαίνω κάτι που δεν αναφέρθηκε, την πιθανή αιτία που έγινε ένα περιστατικό.

Ευχομαι καλές πτήσεις :) :)


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό cloud_constructor » Παρ Μαρ 09, 2012 4:17 pm

Να κανω και εγω ενα dump σκεψεων (ανοργανωτων και ασυντακτων οπως παντα, πφ..)

παντως πολυ σημαντικος παραγοντας ειναι η προβλεψη του τι θα κανει ο αλλος , να μπεις στην θεση του. Πολλες φορες εχω στριμωχτει με το βουνο δεξια εχοντας προτεραιοτητα αλλα μην εχοντας αρκετο κενο σε περιπτωση που συναντισω ενα καθοδικο , μονο κ μονο για να βρω τον απενταντι πιλοτο να κοιταει την πτερυγα του η να ερχετε προς το μερος μου μεχρι την τελευταια στιγμη χωρις να δινει σημασια καν.

Εκει αυτο που μπορω να συμπερανω ειναι οτι ο συγγεκριμενος πιλοτος δεν εχει αισθανθει το να ειναι εγκλωβισμενος στην πλαγια ειτε γιατι ειναι πολυ τυχερος μεχρι στιγμης και δε του ετυχε ειτε γιατι δεν ειχε συνηδιτοποιησει την θεση του οταν βρεθηκε σε αυτη την κατασταση λογω απειριας η γενικης αντιλιψης (δηλαδι να μη "νιωθει" που λεμε.)

Σε μια τετοια περιπτωση δε θα πειραξει τον διερχομενο "στριμωχτη" αμα ο στριμωγμενος τον ειδοποιησει με καποιο τροπο σε φαση "εεε λιγο ακρη" η με το χερι του ενα "τραβα λιγο εξω". Εξαλου οπως ειχα διαβασει σε ενα βιβλιο αρκετα παλιο εκει που ελεγε "εξοπλισμος αλεξιπτωτου" ελεγε και για ... κλαξον.. οκ ,, δε χρειαζεται κατι τετοιο.

Προσωπικα προληπτικα αποφευγω τα σημεια με πολυ μαζεμενο κοσμο οσο μπορω γιατι οσο οπως κ να το κανουμε καποια στιγμη οι τροχιες μας "μπουκωνουν" το μερος και ε.. δεν ειμαστε και ρομποτ.

Επισης και η προτεραιοτητα σε ενα θερμικο δειχνει να παραβιαζεται αρκετες φορες. Εκει τα πραγματα ειναι ποιο επικίνδυνα γιατι ο απο κατω δε βλεπει αναλυτηκα που ειναι ο πανω αν τυχει η συγκυρια να εχουν συγχρονιστει οι περιστροφες τους και αμα ο απο πανω δε κοιταει κατω μπορει να γινει η στραβη. Το θεμα ειναι αρκετα ποιο πολυπλοκο απο την περιπτωση συναντισης μουρη με μουρη γιατι περιλαβανονται "περισσοτερες διαστασεις" που πρεπει να υπολογιστουν. Πολλες φορες ο απο πανω αρνειται πεισματικα να βαλει νερο στο κρασι του , να αλλαξει λιγο την ταχυτητα περιστροφης του η τον κυκλο του ωστε μα χωρεσει κ ο αλλος. Ποσο μαλλον να εγκαταλιψει σε περιπτωση που χρειαζεται για καποιο λογο (πχ ανεβαινει διπλο που εχει προβλημα σε στενο θερμικο η κατι τετοιο τελος πανως , σπανια περιπτωση)

Νταξει εγω ετσι κ αλλιως οπως "κυκλωνω" (και καλα , σκατα κανω αλλα λεμε τωρα) αμα αφαιρεσουμε οτι η ταχυτητα μου ειναι πολυ μεγαλη γενικα δε τιθετε θεμα να κυκλωσω παρεα με αλλον πανω απο 2 3 στροφες οποτε και την κανω γιατι ο αλλος θα πρεπει να πατισει επιταχυνση για να μην τον προλαβω χαχαχαχα , σιφουνας


αυταααα ,,, ειπα τις αρλουμπες μου , ας μπω στο κουτακι παλι αχαχα :lol:

Τελευταία επεξεργασία απο cloud_constructor την Παρ Μαρ 09, 2012 4:24 pm, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
cloud_constructor
Competition
 
Δημοσ.: 274

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 4:17 pm

Ian, δε ξέρω και το όνομα σου, δεν τρελαίνομαι που μου υποδεικνύετε το λάθος μου. Για αυτό αλλά και για να ανακινηθεί το θέμα ασφάλειας το έβαλα το βίντεο.
Το κατάλαβα ότι, όποιοι παράμετροι κι αν είχα υπολογίσει ήταν πιθανόν εσφαλμένοι...
είτε το ότι είδα λίγο πριν την απογείωση τον λοχαγό μακριά και χαμηλά από μένα... μέσα σε ελάχιστα δευτέρα άλλαξαν σχεδόν όλα. Έφυγα τη στιγμή που η ριπή είχε τελειώσει...(λάθος μου αυτό, αλλά πριν 1-2 λεπτά ήταν τόσο ισχυρή που με κοπανούσε και μένα και το πανί.) Ο λοχαγός κατά την απογείωση μου έχει στρέψει προς την πλάγια, η οποία έχει μια κλίση προς την απογείωση όποτε είναι ελαφρά ούριος και αυξανει ταχύτητα και με πλησιάζει πιο γρήγορα. Αν λοιπόν παρατηρήσουμε το βίντεο τα πρώτα 3-4 δευτέρα της απογείωσης χάνω ύψος μιας και το θερμικό εξασθενεί και πτέρυγα βουτήξει να πάρει ταχύτητα. Αυτόματα πλησιάζω στο ίδιο ύψος με το Λοχαγό που όταν τον παρατηρώ διπλά μου έχω πλέον την αίσθηση ότι πάει να πατήσει...
Εξέφρασα την απόρροια μου για το αν είναι σωστό το να περνάς τόσο κοντά στο έδαφος γενικότερα... και τι δυνατότητες μπορεί να σου δώσει αυτό στο να αποφύγεις εμπόδια και γενικότερα εμπλοκή σε ατύχημα...
Χωρίς να ξέρω προσωπικά τον Λοχαγό, πέρα από μια πολύ ζεστή προσέγγιση που μου έκανε, στο έδαφος, γνωρίζω ότι είναι παλιός και προχωρημένος πιλότος. Οπότε σίγουρα μόνο αυτός μπορεί να μας πει αν ήταν αποκλειστικά δική μου ευθύνη το ότι στριμώχθηκε έτσι ή ήταν ούτος η άλλως πολύ χαμηλά για το δυναμικό οπότε δεν είχε και πολλές επιλογές.
Αυτα οσον αφορά το περιστατικό... βλέπετε ποσό διαφορετικά είδα εγώ τις παραμέτρους από ότι όλοι οι άλλοι...
από την άλλη οι τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας-ασφάλειας θα πρέπει να είναι στην ημερησία διάταξη, αλλιώς να πετάμε ένας, τρόπος του λέγει...
μπορεί να πετάω 1-2 χρόνια αλλά πλέον έχω κρίση, έστω και περιορισμένη....
και για όσους ζητούν συγγνώμη, οκ τους ευχαριστώ για την ευγένεια τους, αλλά δε θεωρώ ότι, ούτε μου τα χώνετε ούτε ότι με μαλώνετε...
συζήτηση χωρίς διαφωνία δεν είναι συζήτηση, είναι μη μου τους κύκλους τάραττε...

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 4:24 pm

cloud_constructor έγραψε:Να κανω και εγω ενα dump σκεψεων (ανοργανωτων και ασυντακτων οπως παντα, πφ..)

παντως πολυ σημαντικος παραγοντας ειναι η προβλεψη του τι θα κανει ο αλλος , να μπεις στην θεση του. Πολλες φορες εχω στριμωχτει με το βουνο δεξια εχοντας προτεραιοτητα αλλα μην εχοντας αρκετο κενο σε περιπτωση που συναντισω ενα καθοδικο , μονο κ μονο για να βρω τον απενταντι πιλοτο να κοιταει την πτερυγα του η να ερχετε προς το μερος μου μεχρι την τελευταια στιγμη χωρις να δινει σημασια καν.

Εκει αυτο που μπορω να συμπερανω ειναι οτι ο συγγεκριμενος πιλοτος δεν εχει αισθανθει το να ειναι εγκλωβισμενος στην πλαγια ειτε γιατι ειναι πολυ τυχερος μεχρι στιγμης και δε του ετυχε ειτε γιατι δεν ειχε συνηδιτοποιησει την θεση του οταν βρεθηκε σε αυτη την κατασταση λογω απειριας η γενικης αντιλιψης (δηλαδι να μη "νιωθει" που λεμε.)

Σε μια τετοια περιπτωση δε θα πειραξει τον διερχομενο "στριμωχτη" αμα ο στριμωγμενος τον ειδοποιησει με καποιο τροπο σε φαση "εεε λιγο ακρη" η με το χερι του ενα "τραβα λιγο εξω". Εξαλου οπως ειχα διαβασει σε ενα βιβλιο αρκετα παλιο εκει που ελεγε "εξοπλισμος αλεξιπτωτου" ελεγε και για ... κλαξον.. οκ ,, δε χρειαζεται κατι τετοιο.

Προσωπικα προληπτικα αποφευγω τα σημεια με πολυ μαζεμενο κοσμο οσο μπορω γιατι οσο οπως κ να το κανουμε καποια στιγμη οι τροχιες μας "μπουκωνουν" το μερος και ε.. δεν ειμαστε και ρομποτ.

Επισης και η προτεραιοτητα σε ενα θερμικο δειχνει να παραβιαζεται αρκετες φορες. Εκει τα πραγματα ειναι ποιο επικίνδυνα γιατι ο απο κατω δε βλεπει αναλυτηκα που ειναι ο πανω αν τυχει η συγκυρια να εχουν συγχρονιστει οι περιστροφες τους και αμα ο απο πανω δε κοιταει κατω μπορει να γινει η στραβη. Το θεμα ειναι αρκετα ποιο πολυπλοκο απο την περιπτωση συναντισης μουρη με μουρη γιατι περιλαβανονται "περισσοτερες διαστασεις" που πρεπει να υπολογιστουν. Πολλες φορες ο απο πανω αρνητε πεισματικα να βαλει νερο στο κρασι του , να αλλαξει λιγο την ταχυτητα περιστροφης του η τον κυκλο του.

Νταξει εγω ετσι κ αλλιως οπως "κυκλωνω" και καλα αμα αφαιρεσουμε οτι η ταχυτητα μου ειναι πολυ μεγαλη γενικα δε τιθετε θεμα να κυκλωσω παρεα με αλλον πανω απο 2 3 στροφες οποτε και την κανω γιατι ο αλλος θα πρεπει να πατισει επιταχυνση για να μην τον προλαβω χαχαχαχα


αυταααα ,,, ειπα τις αρλουμπες μου , ας μπω στο κουτακι παλι αχαχα :lol:



κάπως έτσι είναι, η ασφάλεια πτήσεων δεν εμπεδώνεται σε ένα σεμινάριο που ζητάω εγώ, αλλά σε συνεχόμενα έτσι ώστε να γίνει παιδεία μας και όχι αφορμή για θεματικές ενότητες μόνο...

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό cloud_constructor » Παρ Μαρ 09, 2012 4:34 pm

και σκεφτικα:[
"παρολαυτα γιατι πιστευω οτι αυτοι που ειναι να ενδιαφερθουν για κατι τετοιο ηδη τα ξερουν και ηδη τα τηρουν?

σα τις μοτοσυκλετες.Αυτοι που ενδιαφεροντα για εξολπισμους , σεμιναρια ασφαλους οδηγισης κτλ τα παρακολουθυν αυτοι που φορανε εξοπλισμο και δε κανουν καγκουριες (καλα τραβηγμενο παραδειγμα εφερα τωρα γιατι δεν εχω συναντισει κανεναν αεροκαγκουρα ποτε χαχα)"/]

#(Ολο αυτο χωρις να θελω να μειωσω την σημασια μιας τετοιας προσπαθειας , απλα καταλαβες , αυτη η σκεψη μου ηρθε και την ειπα χαχαχα)

cloud_constructor
Competition
 
Δημοσ.: 274

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό lovedoctor » Παρ Μαρ 09, 2012 4:41 pm

Εγώ δεν πόσταρα για να την πώ στον cop. ίσως να το διατύπωσα λάθος και να φάνηκε έτσι. πόσταρα γιατί δε συμφωνώ με 2 πράγματα που αναφέρθηκαν στο συγκεκριμένο θέμα.

πρώτον δεν συμφωνώ με αυτή την έκφραση:
cop έγραψε:Σίγουρα θα ήταν θεμιτό να μιλήσει και ο Δημήτρης για το πώς έκρινε τη στιγμή και το αν ήταν ασφαλές για τον ίδιο να κινείται τόσο κοντά στο έδαφος, και τελικά αν ήταν και αυτό ένας παράγοντας που δεν του έδωσε την ευκαιρία να με αποφύγει…


Με αυτό εγώ κατάλαβα, ίσως το κατάλαβα και λάθος, οτι ρίχνει (ο cop) ένα μικρό μερίδιο ευθύνης στο λοχαγό. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να τον ενδιαφέρει αν ήταν ασφαλές για το λοχαγό να κινείται σε εκείνο το σημείο μιας και είχε προτεραιότητα(ο λοχαγός).
@cop: Επίσης γράφεις ότι αυτό ίσως ήταν και ένας παράγοντας που δεν του έδωσε την ευκαιρία να σε αποφύγει, ενώ έπρεπε εσύ να αποφύγεις αυτόν.

και δεύτερον λόγω της μικρής εμπειρίας μου, δε μου αρέσει όταν είμαι έτοιμος για απογείωση να έρχονται και να περνάνε μπροστά από την απογείωση γιατί αγχώνομαι και μετά κάνω μ@λ@κ..ς και όπως είναι γνωστό οι μ@λ@κ..ς πληρώνονται, μόνο οι αμαρτίες συγχωρούνται. και για όσους δεν το ξέρουν έχω πληρώσει μερικές μέχρι τώρα.

Το καλό που μου έκανες έμενα προσωπικά με αυτό το πόστ, και πιστεύω και σε άλλους, είναι να ξαναρίξω μια ματιά στους κανόνες προτεραιότητας μην τυχόν και πάρω κανέναν σβάρνα.

από το προγούμενο πόστ μου ήθελα να κρατήσεις μόνο αυτό:
lovedoctor έγραψε:Μήπως έχεις καθόλου φανταστεί τι περίπου μπορεί να σας είχε συμβεί άν ο λοχαγός δεν ήταν έμπειρος, δεν αντιδρούσε έτσι και βρισκόσουν να κάνεις λεπτομερή έλεγχο στη γεωμετρία του χείλους προσβολής του δέλτα?


Επειδή εγώ τυχαίνει να έχω πολύ μεγάλη φαντασία έχω κάνει μια μικρή αναπαράσταση στο μυαλό μου η οποία δεν είναι και πολύ ευχάριστη.
Αν στη θέση τώρα των πιλότων βάλουμε δύο άλλους ας πούμε τους Τσουλούφη-Καρμανιόλα (ελπίζω να μην με παρεξηγήσουν τα παιδιά μιάς και γνωριζόμαστε πολύ λίγο)τότε η φαντασία μου γίνεται φαντασίωση.

don't leave your dreams on the cemetery
lovedoctor
Competition
 
Δημοσ.: 251

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Παρ Μαρ 09, 2012 4:54 pm

το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post ότι δεν επιδιώκω να ρίξω ευθύνες σε κανένα. Το λάθος μου το είδα και αναγνώρισα, δεν χρειάζεται να το λέω άλλο...
το όποιο μερίδιο ευθύνης το ανέλαβα...
αλλά να ειδές ότι το είπες κι εσύ Love-doctor την επόμενη φορά..

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό ian » Παρ Μαρ 09, 2012 11:25 pm

Παναγιώτη με λενε Παναγόπουλο Γιάννη, είχα ξαναδεί το βιντεάκι σε ένα προηγούμενο ποστ που είχε ανοίξει καποιο άλλο παιδί και όταν το είδα δεν εκανα κάποια νύξη γιατί αυτά συμβαίνουν.

Αισθάνθηκα οτι έπρεπε να γράψω κάτι εδώ γιατί είδα ότι όταν ανοιξες αυτό εδώ το thread δεν έγραψες για παράδειγμα : Παιδιά σας αναρτώ ένα βιντεάκι από προχθές στο ύπατο και κοιτάξτε μια μακακία που έκανα και για πάρτι μου σαβουριάστηκε ένας συνάδελφος διότι όταν άρχισα να μπαίνω στο κάθισμα και να ελέγχω το πανί μου μετά την απογείωση δεν βγήκα έξω μπροστά, αλλά για να μην χάσω την άνοδο εστριψα εμεινα πολύ κοντά στην πλαγιά και δεν είδα ή είδα αλλά δεν υπολόγισα σωστά ότι ο άλλος ήταν ούριος και θα συναντιόμασταν σε χρόνο ττ και τον στρίμωξα κλπ κλπ.... και τα γράφω αυτά για να δώσω γνώση και σε άλλους του επιπέδου μου που συνηθιζουν να απογειώνωνται - πετάνε με αυτον τον κακο τρόπο.
Απεναντίας κατάλαβα ότι όταν έγινε το περιστατικό δεν είχες καν πάρει χαμπάρι τι προκάλεσες με αποκλειστική δική σου ευθύνη, το κατάλαβες όταν σου έγινε παρατήρηση στο έδαφος από τον ίδιο τον εμπλεκόμενο, όντως ζητησες συγνώμη και σωστά εκάνες αλλά απο τα λεγόμενά σου εδώ δυστυχώς κατάλαβα ότι δεν αισθανόσουν ότι εχεις εκατό τοις εκατό άδικο και μας ξαναδείχνεις το βίντεο σε αυτό το thread που άνοιξες το οποίο το πασπαλίζεις λίγο αργότερα και με ένα.. μα καλά ηταν σωστό ο άλλος να πετάει τόσο κοντά στο έδαφος; ή να δικαιολογεις τον εαυτό σου όταν λες ότι δεν τον είδες εγκαιρα διότι έλεγχες την πτέρυγα μετά την απογείωση, και πιο κάτω ...τον είχα δει στην αρχή που απογειώθηκα αλλά δεν υπολόγισα οτι θα συναντιόμασταν τόσο γρήγορα διότι ήταν ούριος.

Αυτά υποδηλώνουν ότι κάνεις σοβαρούς λάθος υπολογισμούς κατα την πτήση και έχεις λανθασμένη αντίληψη κανόνων και διαδικασιών που πρέπει να τηρούνται όταν πετάμε και ειδικά μαζί με άλλους.
Τα δικάσου τα κενά απ ότι κατάλαβα από αυτά που έχουν γραφτει έδώ από εσένα προσπαθείς να τα καλύψεις στο ότι πρέπει να γίνουν σεμινάρια για τους κανόνες ασφαλείας. Σου ξαναλέω εφόσον είσαι πιλότος αυτά είναι βασικά, του δημοτικού που λένε
πρέπει ήδη να τα ξέρεις
Ναι να γίνουν σεμινάρια όπως γίνονται κάθε χρόνο άλωστε και να μιλήσουμε και για τους κανόνες όπως μιλάμε κάθε φορά αλλωστε αλλά δεν είναι θέμα μαθησης, όλοι τους ξέρουμε, είναι θέμα αντίληψης της πτήσης αντίληψη του πως πρέπει να πετάμε πρώτα απ'ολα για τους άλλους και μετά για μας.
Συγχώρεσέ με που είμαι σκληρός μαζί σου, δεν σε ξέρω καθόλου και δεν έχω το οτιδίποτε μαζί σου αλλά έβγαλα μια γνώμη για τον τρόπο που πετας μόνον από τα γραφόμενα εδώ μέσα και μπορεί να κάνω λάθος για αυτό αλλά νομίζω πως πρέπει να ξαναμάθεις βασικά πράγματα τα οποία μάλον τα έχεις αφήσει πίσω σου.


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό DrFlight » Σάβ Μαρ 10, 2012 12:30 am

Νομίζω πως λάθη ''του Δημοτικού'' -και πιο κάτω- όλοι κάνουμε κάποια στιγμή (στιγμές), όχι μόνο όταν είμαστε άπειροι αλλά και οι πιο έμπειροι. Λίγη μόνο αφηρημάδα, επανάπαυση, υπερεμπιστοσύνη και το κακό θέλει δευτερόλεπτα ή και λιγότερο για να γίνει.

Ο σκοπός του φόρουμ νομίζω δεν είναι να στοχοποιήσουμε τον έναν -συγνώμη Ian, μου μοιάζει λιγο με το ''ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω''-, αλλά να μάθουμε και οι υπόλοιποι από το λάθος που εκείνος έκανε.
Και όπως -περίπου γιατί δεν το θυμάμαι ακριβώς- λέει κι εκείνο το παλιό ρητό... πρέπει να μαθαίνουμε όχι μόνο από τα δικά μας λάθη, αλλά περισσότερο από τα λάθη των άλλων, γιατί κανένας μας δεν είναι τόσο τυχερός ώστε να τα κάνει όλα (τα λάθη) και να ζήσει.

'Paragliding and Aviation' blog
http://drflight.blogspot.com/
Vangelis 'drflight' Patra.
DrFlight
Competition
 
Δημοσ.: 313

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Σάβ Μαρ 10, 2012 1:29 am

ian έγραψε:Παναγιώτη με λενε Παναγόπουλο Γιάννη, είχα ξαναδεί το βιντεάκι σε ένα προηγούμενο ποστ που είχε ανοίξει καποιο άλλο παιδί και όταν το είδα δεν εκανα κάποια νύξη γιατί αυτά συμβαίνουν.

Αισθάνθηκα οτι έπρεπε να γράψω κάτι εδώ γιατί είδα ότι όταν ανοιξες αυτό εδώ το thread δεν έγραψες για παράδειγμα : Παιδιά σας αναρτώ ένα βιντεάκι από προχθές στο ύπατο και κοιτάξτε μια μακακία που έκανα και για πάρτι μου σαβουριάστηκε ένας συνάδελφος διότι όταν άρχισα να μπαίνω στο κάθισμα και να ελέγχω το πανί μου μετά την απογείωση δεν βγήκα έξω μπροστά, αλλά για να μην χάσω την άνοδο εστριψα εμεινα πολύ κοντά στην πλαγιά και δεν είδα ή είδα αλλά δεν υπολόγισα σωστά ότι ο άλλος ήταν ούριος και θα συναντιόμασταν σε χρόνο ττ και τον στρίμωξα κλπ κλπ.... και τα γράφω αυτά για να δώσω γνώση και σε άλλους του επιπέδου μου που συνηθιζουν να απογειώνωνται - πετάνε με αυτον τον κακο τρόπο.
Απεναντίας κατάλαβα ότι όταν έγινε το περιστατικό δεν είχες καν πάρει χαμπάρι τι προκάλεσες με αποκλειστική δική σου ευθύνη, το κατάλαβες όταν σου έγινε παρατήρηση στο έδαφος από τον ίδιο τον εμπλεκόμενο, όντως ζητησες συγνώμη και σωστά εκάνες αλλά απο τα λεγόμενά σου εδώ δυστυχώς κατάλαβα ότι δεν αισθανόσουν ότι εχεις εκατό τοις εκατό άδικο και μας ξαναδείχνεις το βίντεο σε αυτό το thread που άνοιξες το οποίο το πασπαλίζεις λίγο αργότερα και με ένα.. μα καλά ηταν σωστό ο άλλος να πετάει τόσο κοντά στο έδαφος; ή να δικαιολογεις τον εαυτό σου όταν λες ότι δεν τον είδες εγκαιρα διότι έλεγχες την πτέρυγα μετά την απογείωση, και πιο κάτω ...τον είχα δει στην αρχή που απογειώθηκα αλλά δεν υπολόγισα οτι θα συναντιόμασταν τόσο γρήγορα διότι ήταν ούριος.

Αυτά υποδηλώνουν ότι κάνεις σοβαρούς λάθος υπολογισμούς κατα την πτήση και έχεις λανθασμένη αντίληψη κανόνων και διαδικασιών που πρέπει να τηρούνται όταν πετάμε και ειδικά μαζί με άλλους.
Τα δικάσου τα κενά απ ότι κατάλαβα από αυτά που έχουν γραφτει έδώ από εσένα προσπαθείς να τα καλύψεις στο ότι πρέπει να γίνουν σεμινάρια για τους κανόνες ασφαλείας. Σου ξαναλέω εφόσον είσαι πιλότος αυτά είναι βασικά, του δημοτικού που λένε
πρέπει ήδη να τα ξέρεις
Ναι να γίνουν σεμινάρια όπως γίνονται κάθε χρόνο άλωστε και να μιλήσουμε και για τους κανόνες όπως μιλάμε κάθε φορά αλλωστε αλλά δεν είναι θέμα μαθησης, όλοι τους ξέρουμε, είναι θέμα αντίληψης της πτήσης αντίληψη του πως πρέπει να πετάμε πρώτα απ'ολα για τους άλλους και μετά για μας.
Συγχώρεσέ με που είμαι σκληρός μαζί σου, δεν σε ξέρω καθόλου και δεν έχω το οτιδίποτε μαζί σου αλλά έβγαλα μια γνώμη για τον τρόπο που πετας μόνον από τα γραφόμενα εδώ μέσα και μπορεί να κάνω λάθος για αυτό αλλά νομίζω πως πρέπει να ξαναμάθεις βασικά πράγματα τα οποία μάλον τα έχεις αφήσει πίσω σου.


Γιάννη δε διαφωνώ με όσα γράφεις, η μάλλον σχεδόν με όσα γράφεις...
το ότι εγώ σα νέος δεν πρέπει να πεταω μπροστά από την απογείωση γιατί υπάρχουν κανόνες δεοντολογίας δε διέπει άλλους?
Αν εγώ δεν κάνω σαφή την πρόθεση μου και δώσω στους άλλους να καταλάβουν άλλο από αυτό που έχω σκοπό να κάνω, δε παίρνω τα ρίσκα μου...?
Με το να αναγνωρίζω το λάθος μου δεν το κάνω από ευγένεια απέναντι στην κοινότητα... θα μπορούσα να μην πω τίποτε σε αυτό το φόρουμ, ούτε να "ξεφτιλίζομαι" με τους «λάθους υπολογισμούς», ούτε με το να δέχομαι την υπόθεση του καθενός για το τι έγινε και τι δεν έγινε, το ξαναλέω.
Όπως εσείς βλέπετε λάθη δικά μου τουλάχιστο, έτσι βλέπω και εγώ άλλων και με αγχώνει όταν πεταω γιατί πολλές φορές βρέθηκα εγκλωβισμένος χωρίς βεβαία να πάθω κάτι, μιας και λίγο χώρο τον πάλευα με όποιον τρόπο...
όπως κάνω και εγώ λάθος υπολογισμούς έτσι κάνουν και άλλοι...
αν τρέχει κάποιος στο αντίθετο, τρέχεις και εσύ και δεν προσέχεις η ακόμη οδηγείς κι εσύ επικίνδυνα, όποτε αν τρακάρετε? το μόνο που μένει είναι απλά να ρίξεις την ευθύνη στον άλλον και θα φταίει ο αυτός? η προσέχεις γιατί ο άλλος είναι μεθυσμένος χαζός η άπειρος και αν τρακάρεις θα σκοτωθείς? Είναι σαν αυτό που ακούμε από ορισμένους ‘έλα ρε δεν φοράω ζώνη γιατί είμαι κάλος οδηγός’ Να λοιπόν που βρέθηκα εγώ ο κακός οδηγός και τον τσάκισα τον Δημήτρη και εν δυνάμει σε κάποια άλλη πλάγια να ήταν ακόμη χειρότερα τα πράγματα… Σε όποια περίπτωση βεβαια, πάλι ευθύνες θα αποδιδόταν και ο Λοχαγός να ήταν απλά σε χειρότερη θέση …
είναι σαν να πω εγώ στη δουλειά μου ότι δε φοράω αλεξίσφαιρο όταν βγαίνω σε περιπολία γιατί έχω πάρει 1η θέση σε σκοποβολή μάχης… μα τη σφαίρα που έρχεται εναντίον μου για να την αποφύγω ,δεν θα την πυροβολήσω αλλά θα προφυλαχτώ με τις τεχνικές κάλυψης και αν δεν αποδώσουν αυτές τότε τελευταία μου ελπίδα είναι στο αλεξισφαιρο.
το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά από όλο αυτό εγώ θα πεταω πιο προσεκτικά γιατί όπως λέει και ο Βαγγέλης από τα λάθη των άλλων μαθαίνουμε
εμείς είμαστε οι άλλοι ...
τώρα για το σκληρός ελπίζω να μην έχει σεξουαλικό υπονοούμενο...χαχαχαχαχα
ευθυμήσαμε πάλι… σε καλό μου

αυτο απο κει και περα σημαινει οτι υπαρχει προβλημα και κρυβεται κατω απο το χαλι...
το σεμιναριο το ζητησα σαν ημεριδα που θα επρεπε ο ΑΟΚ να διοργανωνει μιας και φιλοξενει καθημερινα κοσμο...βλεπε Βλασοπουλο που για τους μαθητες του κανει συχνα

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό dim » Σάβ Μαρ 10, 2012 9:57 am

cop έγραψε:...βλεπε Βλασοπουλο που για τους μαθητες του κανει συχνα


Δεν είναι σωστό να μιλώ για τρίτον αλλά τα ετήσια σεμινάρια του Βλασσοπουλου ειναι ανοικτά για όλο τον κόσμο και υποχρεωτικά για τους μαθητές του :D :D :D

Βλέπετε σχετική ανακοίνωση : http://www.flyfreedom.gr/images/pdfs/seminars2011.pdf όπου αναφερει "για τους μαθητές της και όχι μόνο".

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 899

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Σάβ Μαρ 10, 2012 10:25 am

dim έγραψε:
Δεν είναι σωστό να μιλώ για τρίτον αλλά τα ετήσια σεμινάρια του Βλασσοπουλου ειναι ανοικτά για όλο τον κόσμο και υποχρεωτικά για τους μαθητές του :D :D :D

Βλέπετε σχετική ανακοίνωση : http://www.flyfreedom.gr/images/pdfs/seminars2011.pdf όπου αναφερει "για τους μαθητές της και όχι μόνο".



και όταν γίνονται σεμινάρια ένα 20% από αυτούς που πετάνε αθηνα έρχονται και οι υπόλοιποι ... έλα βρε αδερφέ εγώ τα ξέρω σιγά μην χάσω την πτήση μου για το σεμινάριο :twisted:

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1216

Re: κανονες κυκλοφοριας και ασφαλεια πτησεων...

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Σάβ Μαρ 10, 2012 11:12 am

σε ενα τετοιο λοιπον εχω συμμετασχει και ειχε τη μορφη ημεριδας γιατι συζητηση υπηρχε...
δυστυχως δε καταφερα σε ολα... και δε χρειαζεται να ανεβουμε απο αθηνα για 10 κανονες κυκλοφορις-ασφαλειας...
αλλα η εκθεση αποψεων και περιστατικων ειναι αυτο που βοηθαει στην εφαρμογη ...

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1202

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 31 επισκέπτες