Η ανεμοβαθμίδα είναι μάλλον κάτι το ασυνήθιστο οπότε μην μεταφράζουμε οτιδήποτε σε ανεμοβαθμίδα.
Ανάλυση:
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε:πήγαινα μπροστά με 5-6 χιλ
Άρα ταχύτητα ανέμου 35χλμ περίπου (πολλλλλύ δυνατός για προσγείωση)
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε: μπροστά είχε σειρά απο 3μετρες ακακίες
Περιοχή αναταράξεων 3 Χ 10 = 30 μέτρα και επάνω, λόγο ισχυρού ανέμου.
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε:στολλ , πίσω με τα χίλια
Για να φύγει πίσω στο στολλ, και μάλιστα με τα χίλια, εξακολουθούσε να είναι σε ισχυρή ροή ανέμου. Ο Άλεξ είχε προσκρατηροθεί κάθετα.
Ανδρεαδάκης στο mmk.thenet.gr έγραψε: ελαχιστα φρένα (3-4 εκατοστά) έχω βγεί απο το κάθισμα και είμαι έτοιμος για φλαρε και C ιμάντες κατευθείαν. Νιώθω οτι σταματάει η κάθοδος, νομίζω λανθασμένα ότι είναι θερμικό που σηκώνεται
Εδώ μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε…
Μπορεί να ήταν ήδη αγχωμένος, και με το που σταμάτησε η κάθοδος περισσότερο άγχος. Δεν ξέρω αλλά το στολλ σε αυτή την κατάσταση μάλλον το προκάλεσε μόνος του (ας μας πει και την γνώμη του), εφόσον είχε αυξημένο άγχος, πιθανόν να πίεσε τα φρένα για να κατέβει εκεί που βρισκόταν, να άρχισε η όπισθεν με ταχύτητα και είτε να το στολλάρισε (ας κατέβω εδώ και τώρα και ότι γίνει) είτε να στηρίχθηκε στα φρένα.
Λέμε τώρα σενάριο Φώσκολος, ας μας πει ο andread την γνώμη του και επανερχόμαστε…