Ημερομηνία Τρί Μάιος 13, 2025 6:42 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

The Ozone BBHPP

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό vagos » Τετ Φεβ 10, 2010 1:06 pm

cloud_constructor έγραψε:Τι εγινε?ζοριστικανε οι αλλες εταιριες που ξαφνικα νιωσανε δεινοσαυροι και κλαφτικανε στους αρμοδιους για να φαει ban η εξελιξη? Δε πειραζει. Παλι ο καταναλωτης θα επιλεξει το μελλον. Τον καταναλωτη δε μπορουν να τον κανουν ban.
Αυτο γινεται σε ολα τα ειδη εξελιξης της τεχνολογιας γιαυτο ακομα χρησιμοποιουμε κολοκοτρονεϊκους κινητιρες με ορυκτα καυσιμα και κουρασμενες - αδηφαγες τεχνολογιες παραγωγης ενεργειας σε γελοια ποσα ενω θα μπορουσαμε να ζουμε με 12V...




,,,,,,,,,,,,,,απογειση με carboνατο φτερο απο Valic !!!

(και ξαναλεμε: super ιδεα και μαγκια τους ,ειναι δεδομενο αυτο !!!
,,,,,,,,,,,αλλα σιγουρα δεν ειναι ολα τοσο απλα ,,,και θελουν τον χρονο τους ακομα :wink: )

http://vimeo.com/9321214

υγ : οι φημες λενε οτι και το πρωτοπορο 2 liner bbhpp ,,, ειχε ενα θεματακι με ζημιες και απετουμενη βοηθεια κατα την απογειωση του :| )

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Φεβ 10, 2010 2:02 pm

Επισυνάπτω άρθρα από το τελευταίο XC mag σχετικά με το θέμα. Sorry για το watermark αλλά το βάζει αυτόματα το zinio.

Προσέξτε στο βίντεο σε αρκετα σημεία αλλά ειδικά στο 6:00 φαίνεται πεντακάθαρα.

Ο τύπος προφανώς δεν ήταν σίγουρος τι να διαλέξει για κάθισμα και αποφάσισε ότι ήθελε να έχει ένα υβριδικό κάθισμα, συνδυασμό του Advance Impress και του Gin Genie Race.
Οπότε απέκτησε το Impress στο οποίο εγκατέστησε με φοβεροκαταπληκτική customιά έναν φουσκωτό κώνο σαν του Genie Race (στη φώτο μοιάζει σαν μάυρη σακούλα σκουπιδιών).

Απόλαυση....

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό badder » Σάβ Φεβ 27, 2010 10:20 pm

Η πρόταση της PMA έμεινε τελικά απλώς πρόταση.

Τελικά στο συνέδριο της CIVL πάρθηκε η απόφαση να μην αλλάξει τίποτα στον ορισμό του αλεξιπτώτου πλαγιάς ούτε να υπάρξουν περιορισμοί σχετικά με τα εύκαμπτα υλικά που χρησιμοποιούνται. Αυτό σημαίνει ότι η χρήση carbon rods και παρόμοιων τεχνολογιών δεν θα υποστεί κανέναν περιορισμό.

Αυτό που θα επηρεάσει ίσως μελλοντικά όσους συμμετέχουν σε αγώνες κατα βάση είναι οτι δημιουργήθηκε μια επιτροπή με συντονιστή τον Martin Scheel που θα εξετάσει αν πρέπει να μπούν περιορισμοί στο aspect ratio των αλεξιπτώτων που συμμετέχουν σε αγώνες της FAI, και άλλα θέματα ασφάλειας.

Τέλος έγινε υποχρεωτική η χρήση πιστοποιημένων καθισμάτων και κρανών σε αγώνες FAI cat.1

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Ιουν 11, 2010 12:23 am

cloud_constructor έγραψε:Τι εγινε?ζοριστικανε οι αλλες εταιριες που ξαφνικα νιωσανε δεινοσαυροι και κλαφτικανε στους αρμοδιους για να φαει ban η εξελιξη? Δε πειραζει. Παλι ο καταναλωτης θα επιλεξει το μελλον. Τον καταναλωτη δε μπορουν να τον κανουν ban.
Αυτο γινεται σε ολα τα ειδη εξελιξης της τεχνολογιας γιαυτο ακομα χρησιμοποιουμε κολοκοτρονεϊκους κινητιρες με ορυκτα καυσιμα και κουρασμενες - αδηφαγες τεχνολογιες παραγωγης ενεργειας σε γελοια ποσα ενω θα μπορουσαμε να ζουμε με 12V...



.......σαφως ειναι με γα λο βημα μπροστα ,,,,,αλλα ολα τα μεγαλα βηματα εξεληξης απαιτουν παντα τον χρονο τους ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, εως οτου ωριμασουν τελικα :wink:

http://www.paraglidingforum.com/viewtop ... 853#206853


ΥΓ : NAI !!!............. ειναι ΤΟ εργαλειο για τους αγωνιζομενους ......... ολοκληρομενο ειναι ομως ακομα ????????????? :roll:

(οζονε τιμ παιλοτ ,,ειπε οτι αν θες να εισαι ξενοιαστος ,,,,θελει καθε 50 ωρες νιου λαινς :shock: ,,,στις 30 ηθελε τριμαρισματα αρκετα μαλιστα και στις 50 τα αλλαξε αυτος)

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό arisk » Παρ Ιουν 11, 2010 2:50 am

Έτσι γίνεται πάντα οι πρωτοπορίες πληρώνουν το τίμημα.
Θα κυνηγηθούν, θα συκοφαντηθούν μέχρι να αντιγράφουν και μετά θα αποδειχτεί η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα τους. Πριν 2 -3 χρόνια στο παραμοτέρ η τεχνολογία ρεφλέξ ήταν το παράξενο, το επικίνδυνο και ελάχιστοι το έβλεπαν να επιβιώνει . Σήμερα αφού πέρασε τα πάνδεινα και ακόμα δεν πιστοποιείτε με ανοιχτά τα τριμ είναι η κορυφή στο παραμοτερ αφού προτιμείτε από το 95% των πιλότων παραμοτέρ παγκοσμίως. Ήταν οι πρώτες εύκαμπτες πτέρυγες που χρησιμοποίησαν σε μερικά μοντέλα μπανέλες για εύκολο φούσκωμα (μόνο στις μπούκες ) και από κει ξεκίνησε η μεγάλη απορία αν είναι αλεξίπτωτο ή κάτι άλλο κτλ.
Πάντως μην ανησυχείτε , η ιστορία μας διδάσκει ότι την εξέλιξη μπορεί να την καθυστερούν αλλά δεν μπορούν να την σταματήσουν.
Ένα μεγάλο μπράβο στην ΟΖΟΝΕ και καλές επιτυχίες.

Δείτε το Fusion, το παραμοτερίσιο αλεξιπτωτο με τις μπανέλες σε δυναμικό
http://www.youtube.com/watch?v=pdbOzV6wa9g&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=P6U0JGT40d0&feature=related

Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό vagos » Παρ Ιουν 11, 2010 8:36 am

,,,,,,,Αρη με ολο το σεβασμο ,,,να μας τρελανεις θες ??????

,,το διαβασες το λινκ ??? (τις φωτο τις ειδες ?)


ναι ,,και ξανα ναι ,,και ξανα ναι ... Μπραβο στην ΟΖΟΝΕ για το μεγαλο βημα μπροστα !

,,αλλα τι δουλεια εχει η συγκριση αυτη με τα PARAMANIA ???


,,,,,εδω λεμε οτι το πανι εχει καποιες σοβαρες ατελειες ακομα !!!!

,,,δηλαδη μονο εγω ειμαι τοσο κοκο που θα με χαλαγε η παραμικρη υποψια οτι το πανι μπορει να χαλασει/σπασει εν πτηση μετα απο μεγαλο ασσυμετρο η μπροστινο ?

στο οποιο το manual του κατασκευαστη λεει........
δεν κανει αυτια,,,,δεν πρεπει να κανεις spiral μεγαλυτερο του -8m/sec (πριν μπει καν σε spiral καλα-καλα ) ,,,,, εχει σοβαρες τασεις για spin αν κλεισεις τα τριμ , κτλπ.

ηταν σιγουρα ετοιμο να βγει σε μαζικη παραγωγη ??? ΟΚ!!! γαμω της επιδοσεις (RESPECT!)
,,,αλλα μηπως το παραπιεζουν??,,,ξερω 'γω τι να πω ??? :?

ΥΓ : θα με βολευε να μην εκφερω την αποψη μου βεβαια,,,, αλλα δε γα&^%*ται εχουμε ξανα πει σαν τι ειναι οι αποψεις :oops:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό arisk » Δευτ Ιουν 14, 2010 1:06 am

Βάγγο φίλε μου μην με παρεξηγείς δεν διάβασα το manual και ίσως δεν το διατύπωσα σωστά .
Δεν το έχω πετάξει ούτε είπα ότι είναι το τέλειο άπλα ότι κάνουν ένα βήμα μπροστά.
Ξεφεύγουν από τα στερεότυπα.
Όποιοι είναι έτοιμοι να το δοκιμάσουν σίγουρα θα πρέπει να μελετήσουν καλά το manual .
Με τα paramania δεν το συγκρίνω απλά παραθέτω την δυσπιστία του κόσμου στο καινούριο και το διαφορετικό
Λες ότι δεν κανει αυτια,,,,δεν πρεπει να κανεις spiral μεγαλυτερο του -8m/sec (πριν μπει καν σε spiral καλα-καλα ) ,,,,, εχει σοβαρες τασεις για spin αν κλεισεις τα τριμ , κτλπ

Παράδειγμα στα ρεφλέξ το Β line και τα αυτιά δεν είναι τόσο αποτελεσματικά όπως στα πλαγιάς αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού έχει αρνητικό σπιράλ και φτάνεις τα -20 για πλάκα δίχως το φόβο να κλειδώσει.
Με τα τριμ ανοιχτά τα φρένα δεν λειτουργούν σχεδόν καθόλου αλλά και αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού διορθώνει μόνο του. Κτλ

Δηλαδή μπορεί οι πιθανές ελλείψεις μπορεί να καλύπτονται από άλλες παραμέτρους.
Όπως ξέρεις εγώ ήμουν πάντα πιλότος του 1-2 ποτέ δεν ρισκάρω την μέγιστη ασφάλεια , αυτοί όμως που πετούν 2-3 και 3αρι μπορεί να το βρίσκουν αρκετά ελκυστικό. Μην ξεχνάς πάλι ότι η ασφάλεια στα καθημερινά αυτοκίνητα προέρχεται από την φόρμουλα 1.

Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: The Ozone BBHPP

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Ιουν 14, 2010 3:20 am

:idea:

,,ΑΡΗΗΗΗ,,,δεν εχω ουτε καν ποιασει στα χερια μου reflex πτερυγα ,,,οποτε τυχει να ανεβεις kith mountain να σε τρακαρουμε λιγο ?

σορυ για το off topic admins :oops:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1013

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron