Ημερομηνία Δευτ Ιουν 17, 2024 1:40 pm
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό pichon » Κυρ Αύγ 16, 2009 12:45 am

Καλησπέρα σε όλους!

Μετά τις διάφορες τεχνικές απορίες μου, αυτή τη φορά έχω ένα ερώτημα εξοπλιστικοφιλοσοφικού περιεχομένου :roll:

Εν συντομία το πτητικό παρελθόν μου για να καταλάβετε από ποιον έρχεται η ερώτηση: πετάω λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Μετά από ένα επιοικώς απαράδεκτο σεμινάριο εισαγωγής στο αλεξίπτωτο πλαγιάς στην Ισπανία (5 ημερών), το οποίο ωστόσο πέτυχε 100% στο να με εθίσει στην πτήση, είχα την τύχη να γνωρίσω έναν έμπειρο Έλληνα πιλότο και υπέροχο άνθρωπο, ο οποίος δυστυχώς δεν είναι πια μαζί μας. Μέσα σε λίγες μέρες, μου έδειξε πώς να απογειώνομαι reverse, κάναμε τις πρώτες πτήσεις μαζί και μου εξήγησε 5 βασικά πράγματα που αγνούσα παντελώς. Τους πρώτους 6 μήνες πετούσα σχεδόν κάθε Σ/Κ και έκανα επίγεια 1-2 φορές την εβδομάδα. Μετά είχα την τύχη να μετακομίσω δίπλα στο βουνό και αυτή τη στιγμή μένω πάνω σε απογείωση :-) Τους τελευταίους 10 μήνες λοιπόν πετάω κάθε μέρα (με λίγες διακοπές λόγω καιρού). Χοντρικά έχω μαζέψει γύρω στις 160-180 ώρες, οι οποίες φυσικά άρχισαν να μαζεύονται τους τελευταίους 6-7 μήνες όταν πλέον ξεπέρασα το στάδιο "απογείωση - πάμε για προσγείωση - α! ένα θερμικό...εντάξει φτάνει, δεν θέλω άλλο, είπαμε πάμε για προσγείωση - συγκεντρώσου! - προσγείωση! τα καταφέραμε!" Το 95% των ωρών αυτών είναι σε θερμικές συνθήκες και μόνο ένα 5 απλό δυναμικό. Εννοείται πως ξεκίνησα να πετάω σε πολύ χαλαρές ώρες και συνθήκες και σιγά σιγά ανεβάζω το βαθμό δυσκολίας, ως εκεί που με παίρνει. Με το που αντιληφθώ ότι σφίγγομαι περισσότερο από το κανονικό, αυτιά και κάτω! Ό,τι ξέρω ως τώρα είναι από την καθημερινή ενασχόληση, 4-5 διαφορετικά βιβλία, εκατοντάδες ώρες στο ίντερνετ και αμέτρητες μπύρες με πιλότους όλων των επιπέδων, επαγγελματίες και μη.

Μπαίνουμε λοιπόν στο ζουμί της ερώτησης (για να καταλάβετε και τον τίτλο!).

Ξεκίνησα και έμαθα ότι ξέρω ως σήμερα με ένα Sky Atis 2, ύστερα από παρότρυνση του μέντορα (και μετά από αποτυχημένη αρχική αγορά από τη σχολή ενός -ο θεός να το κάνει- αλεξιπτώτου το οποίο διαολόστειλα μετά από 3 πτήσεις). Το λατρεύω: με πάει ψηλά, με κρατάει για ώρα στον αέρα, ακόμα και μέρες που άλλα προσγειώνονται, είναι τσαχπίνικο και αλανιάρικο και δεν χρειάζεται να του σφυράω "φσσσσς....άιντε στρίψε". Πάνω απ'όλα με προσέχει (αν και με πρόδοσε μια μέρα - αλλά μάλλον έφταιγα κι εγώ αφού το πίεσα πολύ :oops: ). Όσοι το έχουν πετάξει, θα με καταλάβουν. Τελοσπάντων, ξέρετε πώς είναι αυτά - πρώτη αγάπη και παντοτινή κτλ κτλ. Δεν έχω απολύτως καμμία εμπειρία με άλλο πανί. Ήμουν 100% πιστός.

Έχει ένα χαρακτηριστικό όμως, που σήμερα, μετά από πολύωρη συζήτηση με κατόχους advance epsilon 5 και 6, με έβαλε σε προβληματισμούς. Λέει και ζητάει πολλά! Οι πληροφορίες που μου δίνει είναι υπεραρκετές (τουλάχιστον για το δικό μου επίπεδο), το οποίο θεωρώ καλό, και από την άλλη ζητάει συνεχές και έμπειρο πιλοτάρισμα για να μείνει στη θέση του. Πετάω με απόσταση μεταξύ καραμπίνερ στα 42-43εκ, όπως προτείνει ο κατασκευαστής.

Το αποτέλεσμα ; Σήμερα που είπαμε με ένα φίλο (του ίδιου επιπέδου πάνω κάτω) να πετάξουμε σε λίγο πιο απαιτητικές συνθήκες από το καθιερωμένο, εγώ χόρευα κάτι σαν τουίστ στον αέρα και πάλευα όλη την ώρα να κρατήσω το Atis ανοιχτό και στη θέση του και τελικά μετά από σχεδόν μιάμιση ώρα, επέλεξα το σχέδιο Β: αυτιά και κάτω για τσιγάρο! Ο δε φίλος με το epsilon 6 πετούσε για 3,5+ ώρες και τον είδα κανά δυο φορές να στρίβει τσιγάρο και να καπνίζει!!! Όταν δε πήγα και τον μάζεψα και γυρίσαμε στην απογείωση, η πρώτη του κουβέντα ήταν "ε τι; πάμε να πετάξουμε,ε ;", όπως και κάναμε.

Αυτό τον τελευταίο χρόνο, έχω ακούσει τόσο θετικά όσο και αρνητικά σχόλια από έμπειρους πιλότους για το atis μου, αλλά δεν έδινα και τόσο σημασία μέχρι σήμερα. Ο φίλος με το epsilon μου είπε ότι δοκίμασε ένα Sol Ellus 3, μετά το epsilon, και προσγειώθηκε καταϊδρωμένος κράζοντάς το στον ιδιοκτήτη. Αυτός απάντησε με την εξής ατάκα:

"To Epsilon είναι Μερσεντές! To Ellus είναι Μαζεράτι! Άλλο το ένα...άλλο τ' άλλο!"

Δεν έχω οδηγήσει ούτε μερσεντές ούτε μαζεράτι για να ξέρω. Από το συσχετισμό όμως καταλαβαίνω ότι εννοούσε πως η μερσεντές οδηγεί σχεδόν μόνη της (με όλα αυτά τα σύγχρονα συστήματα που έχει πάνω) κι εσύ μπορείς να ρίξεις και καμμιά κλεφτή ματιά στη θέα. Η Μαζεράτι από την άλλη, ναι μεν έχει κι αυτή τα αντίστοιχα συστήματα, αλλά αν δεν της δώσεις την προσοχή που της αξίζει...θα το φας το κεφάλι σου αργά η γρήγορα.

Η ερώτηση προφανώς δεν είναι Sky ή Advance, Nova ή Ozone, ούτε έχω σκοπό να αλλάξω πτέρυγα πριν μάθω αυτή που έχω στο 100%. Το θέμα είναι τι είναι τελικά καλύτερο και γιατί:

- μια πτέρυγα που συμπεριφέρεται λίγο πολύ σαν τρένο και σου δίνει τη δυνατότητα να ρίξεις την προσοχή σου στα χίλια άλλα δυο πράγματα που σε απασχολούν στον αέρα, να σκεφτείς, να σχεδιάσεις και τελικά να πετάξεις περισσότερο και πιο μακριά ;

ή

- μια πτέρυγα που απαιτεί συνεχές και ακριβές πιλοτάρισμα και τελικά σου μαθαίνει πώς να το πετάς το ρημάδι;

Ιδού η απορία λοιπόν: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

ευχαριστώ που με ακούσατε
pichon :)

pichon
EN B
 
Δημοσ.: 53

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό vagos » Κυρ Αύγ 16, 2009 2:44 am

me to bardon kiollas alla ,,,,


,,,,,ek peiras, kai mono pou to sizitas, mallon mercededakias ise pichon !

vari prama ,,,,,oreo :lol: !!!

min zorizeis to kefali sou poli ,,,,,,,,,skouna many times is easier than the feeling of the air!

:mrgreen:

....always true !

ps: to kalitero tha itan na kaneis ena SIV me to pani sou ,,,to opoio sigoura ine mia xara pani (to atis ine kefato GTI 1-2 )

an pali exakoloutheis na niotheis "kapos" o dromos ine monodromos Vavaria file mou kai si ,,,,MB!

Τελευταία επεξεργασία απο vagos την Κυρ Αύγ 16, 2009 10:04 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1009

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό frog » Κυρ Αύγ 16, 2009 7:39 am

To καλύτερο αλεξίπτωτο είναι αυτό που ταιριάζει στον τρόπο που πετάμε δεν υπάρχουν καλά ή κακά απλά δοκιμάζουμε και ότι μας κάτσει καλύτερα. Το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό κάνενας δεν μπορεί να σου δώσει συμβουλή σε αυτό. Απλά κάθε εταιρεία έχει την φιλοσοφία της στον τρόπο που σου δείνει η πτέρυγα το μύνημα τον τρόπο που στρίβει κλπ. Οπότε δοκιμάζουμε όσο περισσοτερες πτέρυγες μπορούμε για να δούμε τι ταιριάζει σε 'μας. Αλλά να ξέρεις ότι μια πτέρυγα κατηγορίας 1-2 πάντα είναι ασφαλής αν την αφήσεις να πετάει.

Μην πετάς πιό γρήγορα από τον φύλακα άγγελο σου
frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό andread » Κυρ Αύγ 16, 2009 12:32 pm

Αυτό που δεν μας είπες ειναι αν το πετάς στο πάνω ή στο κάτω όριο, όπως και ο φίλος σου με το advance.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό pichon » Κυρ Αύγ 16, 2009 12:41 pm

καλημέρα,

εγώ πετάω στη μέση κι ο φίλος λίγο παραπάνω.

Δεν αναφέρομαι ωστόσο τόσο στα κλεισίματα, όσο στη συνεχή κίνηση της πτέρυγας γύρω από όλους τους άξονες, που είναι πολύ μεγαλύτερη σε βαθμό από π.χ. στο συγκεκριμένο advance.

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Χθες όμως προβληματίστηκα με την ιδέα του τι είναι τελικά καλύτερο.

ευχαριστώ

pichon
EN B
 
Δημοσ.: 53

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό andread » Κυρ Αύγ 16, 2009 1:25 pm

Δοκίμασε να πετάξεις την πτέρυγα σου στο πάνω όριο της βάζοντας ενα νερόσακο και ίσως εκπλαγείς

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό pichon » Κυρ Αύγ 16, 2009 3:50 pm

Καλή ιδέα, θα τη δοκιμάσω.

ο προβληματισμός μου ωστόσο είναι γενικός.

Τι είναι καλύτερο, να πετάς μια πτέρυγα σαν το Atis, που είναι νευρικό...ή όπως κάποιοι θέλουν να το λένε πιο δυναμικό (;;;), που στην ουσία σου μαθαίνει θες δεν θες τι είναι το active piloting ή μια πτέρυγα που δεν απαιτεί τόσο πολύ δουλειά με τα φρένα και σου αφήνει χρόνο να συγκεντρωθείς σε άλλα πράγματα;

Και ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του ενός και του άλλου άκρου;

pichon
EN B
 
Δημοσ.: 53

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό andread » Κυρ Αύγ 16, 2009 4:08 pm

Αυτό που ισως κανει την πτέρυγα νευρική είναι το δικό σου αχγος που ερμηνέυει την κάθε κίνηση σαν μύνημα οτι θα κλείσει.

Πιστεύω οτι με 180 θερμικές ώρες και ενα ασσόδυο έχεις ήδη αναπτυξει υποσυνήδειτα τα αντανακλαστικά για να το πετάς, απλώς ισως τώρα το παρακάνεις πετώντας το πάντα ενεργητικά και διωρθώνοντας το συνέχεια. Η άποψη μου είναι να δοκιμάσεις ενα SIV όπως είπε ο Βαγγέλης για να δεις οτι ενα κλείσιμο δεν ειναι τόσο τρομερο πραγμα και μέτα να δοκιμάσεις (οταν έχεις ύψος) να αφήνεις την πτέρυγα και λίγο λάσκα. Δηλ δεν χρειάζεται να το διωρθώνεις συνέχεια, νομιζω θα διαπιστώσεις οτι θα κλεινει πολυ λιγότερο απο όσο σου ΄λέει' οτι θα κλείσει.

Οσο για τα νευρικά αλεξίπτωτα σε σχέση με τα μη, όπως καταλαβαινεις είναι καθαρά υποκειμενικό το ζήτημα, σίγουρα αυτό που ψάχνουν όλοι ειναι ο βέλτιστος συνδιασμός απόδοσης σε συνάρτηση με το πόσο νευρικό μας κάνει το αλεξίπτωτο όταν το πετάμε. Αρα όπως είπε ο Δημήτρης η λύση είναι δοκιμή!

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό arisk » Κυρ Αύγ 16, 2009 8:02 pm

Το θέμα ειναι τι σε ευχαριστεί διχως να σε ταλαιπωρεί.
Αλλοι πιλοτοι ζητούν την υπερένταση στην πτήση άλλοι την μέγιστη ασφάλεια και άλλοι κατι ενδιάμεσο. Η επιλογη ειναι δική σου. Πέραν αυτού μπορείς να εχεις ενα δεύτερο αλεξιπτωτο και αναλογα με τον καιρό να επιλέγεις.
Σίγουρα ενα SIV θα σε βοηθήσει πολύ. Εδώ ειναι ενα βίντεο με τον Daniel Crespo πολές φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και πετάει 1-2 σε αγώνες XC.
http://www.ojovolador.com/eng/flyingworld/
http://www.youtube.com/watch?v=ZfImcLzOrYg&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eojovolador%2Ecom%2Feng%2Fflyingworld%2F&feature=player_embedded

Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.ppg.gr
youtube. ariskol
arisk
EN D
 
Δημοσ.: 125

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό pichon » Δευτ Αύγ 17, 2009 8:15 am

καλημέρα κι ευχαριστώ για τις συμβουλές.

υποθέτω ότι είναι πολύ νωρίς για να ξέρω τι θέλω.

προς το παρόν, συνεχίζω να μαθαίνω αυτό που έχω και το SIV μπαίνει στο πρόγραμμα.

καλές πτήσεις σε όλους

pichon
EN B
 
Δημοσ.: 53

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό achim » Δευτ Αύγ 17, 2009 11:04 am

Πιστεύεις ότι αν δώσεις το αλεξιπτωτό σου σε έναν κορυφαίο πιλότο που πετάει άνετα με αγωνιστικά αλεξίπτωτα θα έχει τα ίδια προβλήματα;

Αν το πιστεύεις τότε άλλαξε αλεξίπτωτο.

Αν όχι τότε βελτίωσε τη πτητική σου ικανότητα.

Τώρα αυτά τα περί "Μαζεράτι" σε κατηγορία 1-2 δεν θέλω να το σχολιάσω καθόλου.

Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Αύγ 17, 2009 11:50 am

Και ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του ενός και του άλλου άκρου;[/quote]


δεν τα παω καλα με το πληκτρολογιο μου, αλλα μου 'ρθε λιγη ορεξη σημερα ,,,,
εχουμε και λεμε...........

Mercedes

+ :1. δεν εχουν πολλες τασεις ως προς τους 3 αξονες της πτητικης συσκευης pitch ,,,,roll,,, και,,,yaw !
σταθερα αλεξιπτωτα ,,,πιο ευκολα να τα πεταξεις γενικοτερα
2. χρειαζονται λιγοτερες διορθωσεις με τα φρενα ,,, αρα οσο λιγοτερα φρενα τραβας , τοσο περισσοτερο αφηνεις την πτερυγα να πιασει το μεγιστο των επιδοσεων της
3. σε μερα με σκληρες σηνθηκες (,,,πολλες αναταραξεις) ,,ενας πιλοτος που δεν πεταει και πολυ "ενεργα" σιγουρα θα αποδωσει καλυτερα !!!


- : 1. οι περισσοτερες τετοιες πτερυγες εχουν ταση να θελουν να βγουν απο το θερμικο και θελουν αρκετη πιεση ,,," με το στανιο που λεμε " να συνεχησουν τη στροφη σε αυτο.
2. "ψιλοσουζαρουν" στα δυνατα θερμικα, κατι που σε κανει για καποια δευτερολεπτα οσο και active να εισαι ,,,,παθητικο ,,,, μεχρι να ερθει το πανι καλα πανω απο το κεφαλι σου παλι
3. δεν "διαβαζουν" καλα ,,,,,δλδ δεν σου δινουν ευκολα να καταλαβεις πιο ακριβως μερος της πτερυγας ειναι στο ισχυροτερο σημειο του θερμικου ,,,,η ακομα πιο απλα δεν σε βοηθανε πολυ να "διαβασεις" εσυ προς τα που πηγαινει ενα δυσκολο και διακεκομενο θερμικο

-------------------------------------------
Mazerati

+ : 1. ευκολοτερη/κεφατη στροφη,,,,,,,,, χαρακτηριστικο το οποιο διατηρουν και μεσα στα θερμικα
2. δεν σουζαρουν,,,αντιθετα εχουν την ταση να βουτηξουν μπροστα και να κοψουν οτι βρεθει μπροστα τους .......... :twisted:
3. "διαβαζουν" καλυτερα,,,,,,,,,,,
α.γενικοτερα με τι αερα εχεις να κανεις
β.τα θερμικα
γ.ακομα και το προς τα που υπαρχει θερμικο τριγυρο σου !...... περιεργο εεεε???? απλα αφηνεις το πανι να παει/στρηψει προς τα 'κει που θελει,,,,,,,,, και τσουπ....στο ξετρυπωσε !

- : 1. σε σκληρες συνθηκες ,,,μπορει να κουρασουν (δεν ειναι απαραιτητο να αρεσει σε ολους αυτο το συναισθημα της τσιτας :wink: )
2. active flying!!!θελει δουλεια να βελτιωσεις γενικοτερα επιπεδο σου ως χειρηστης,,,,καποιες φορες στο αλογο , πρεπει να δειξεις εντονα ποιος ειναι το αφεντικο σε αυτη τη σχεση,,,,,,,,, αλλιως σε καβαλησε ,,,και να σαι σιγουρος πως το να σε καβαλανε παρα τη θεληση σου,,,δεν αρεσει σε κανενα :mrgreen: !
3. αυτη η πολυ ενεργεια που φερνει το συναισθημα της ευχαρηστης & κεφατης αισθησης μιας πτερυγας,,,,,,πρεπει να ξερεις ποτε την αφηνεις να χυθει ,,,και ποτε να την "πνιξεις"

και πηρα το Mazerati /Mercedes ,,επιδη ετσι ηθελες το παραδειγμα σου ,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,, πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα ...λας και χαρακτηρα του καθε πιλοτου !!!

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1009

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό pichon » Δευτ Αύγ 17, 2009 12:10 pm

να 'σαι καλά Βάγγο!

αυτό ακριβώς ήθελα. να μάθω ποια τα +/- της κάθε περίπτωσης.

επαναλαμβάνω ότι δεν με πειράζει το γεγονός ότι πρέπει να πετάω ενεργητικά, ίσα ίσα που μ' αρέσει. Απλά προβληματίστηκα αν τελικά όντως συγκεντρώνομαι τόσο πολύ σ' αυτό, που τελικά χάνω στα υπόλοιπα.

Σίγουρα η πτέρυγα είναι προσωπικό θέμα του καθενός. Προς το παρόν λοιπόν συνεχίζω να βελτιώνομαι και στην πορεία βλέπουμε. 4 ώρες μείνανε για να πάω βόλτα με τη Μαζεράτι μου :)

Έχεις βέβαια δίκιο Ιωακείμ ότι ο παραλληλισμός στην κατηγορία 1-2 είναι ίσως για γέλια. Ίσως καλύτερα θα ήταν Golf - Peugeot Rally ! ;)

pichon
EN B
 
Δημοσ.: 53

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό max » Δευτ Αύγ 17, 2009 12:22 pm

!
Έχεις βέβαια δίκιο Ιωακείμ ότι ο παραλληλισμός στην κατηγορία 1-2 είναι ίσως για γέλια. Ίσως καλύτερα θα ήταν Golf - Peugeot Rally ! ;)[/quote]


giasou vago raliari :D

max
EN B
 
Δημοσ.: 39

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό vagos » Δευτ Αύγ 17, 2009 12:31 pm

[quote="max"]!
Έχεις βέβαια δίκιο Ιωακείμ ότι ο παραλληλισμός στην κατηγορία 1-2 είναι ίσως για γέλια. Ίσως καλύτερα θα ήταν Golf - Peugeot Rally ! ;)[/quote]


giasou vago raliari :D[/quote]


οοοοοοο!!!!,,,,τα σεβη μου κυριε mad max :wink:

vagos
Competition
 
Δημοσ.: 1009

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό max » Δευτ Αύγ 17, 2009 1:34 pm

vagos έγραψε:
max έγραψε:!
Έχεις βέβαια δίκιο Ιωακείμ ότι ο παραλληλισμός στην κατηγορία 1-2 είναι ίσως για γέλια. Ίσως καλύτερα θα ήταν Golf - Peugeot Rally ! ;)



giasou vago raliari :D



οοοοοοο!!!!,,,,τα σεβη μου κυριε mad max :wink:[/quote]


den piges diakopes ????
kalo kalokeri se olous tha ta poume sintoma :mrgreen:

max
EN B
 
Δημοσ.: 39

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Αύγ 17, 2009 2:19 pm

Σύμφωνα με αυτό : http://www.paraglidingforum.com/viewtop ... 735#165735

το advance και το sky ειναι στην ίδια υποκατηγορία των 1/2, στην μεσαία αρα λογικά οι διαφορές τους πρεπει να ειναι πολυ μικρές

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό ian » Δευτ Αύγ 17, 2009 6:05 pm

Εγω θα σου ελεγα να πεταξεις με το Epsilon του φιλου σου μια μερα σχετικα δυνατη, ισως το καλυτερο ειναι να εχεις πεταξει λιγο πριν με το δικο σου για να ξερεις ακριβως τις συνθηκες που επικρατουν εκεινη την ωρα και να κανεις μια οσο το δυνατον ρεαλιστικη συγκριση :mrgreen:
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ

Για μενα (που δεν ειμαι εμπειρος) μεγαλη υποθεση ειναι και η υγειης "αυτοπεποιθηση" που αποκτας πετωντας,
Αν υποθεσουμε οτι ολα ειναι σωστα, δηλαδη το μερος που πεταμε, οι συνθηκες και η ωρα της ημερας που θα πεταξουμε για το επιπεδο μας, το μυαλο μας, η εγκρατεια μας και δε ξερω εγω τι αλλο ειναι ενταξει, και για την δεδομενη εμπειρια μας- αισθηση μας, πεταμε με εναν εξοπλισμο που μας αγχωνει αρκετα σε λιγο δυνατες συνθηκες, πιστευω οτι η αυτοπεποιθηση μας αρχιζει και μειωνεται-αυτο δεν ειναι καλο, αντι να εχουμε προοδο παμε προς τα πισω, αρχιζουμε σιγα σιγα να πεταμε παλι πιο νωρις με πιο ηπιες συνθηκες και δυσκολευομαστε να παρουμε την αποφαση να πεταξουμε νωρις γιατι θυμομαστε τι ροντεο ειχε γινει την τελευταια φορα που πεταξαμε με δυνατα θερμικα νωρις το μεσημερι!!

Αν πεταμε με εναν πιο ηπιο εξοπλισμο πιστευω οτι η αυτοπεποιθηση αυξανεται εχουμε μεγαλυτερη εμπιστοσυνη στον εξοπλισμο μας, σιγα σιγα πεταμε ολο και πιο νωρις και αποκταμε ολο και περισοτερη εμπειρια στην πτηση και οχι στο αγχος της πτησης.
Μετα απο πολλες πολλες πτησεις αρχιζουμε και αντιλαμβανομαστε οτι το φτερο το εχουμε 100%, αρχιζουμε και το βαριομαστε γιατι ενω εμεις εχουμε ορεξη για παιχνιδακια αυτο μοιαζει λιγο βαριεστημενο, ισως τοτε μας ταιριαζει ενα πιο ενεργητικο αλεξιπτωτο που θα απαιτει και απο εμας πιο active πιλοταρισμα, θα εχουμε ομως φτασει και σε ενα επιπεδο που αυτα που μας αγχωναν στο παρελθον τωρα θα ειναι η ευχαριστηση μας οταν πεταμε.

Πολυ βασικο κατα τη γνωμη μου ειναι η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ!!! να πετας και να το ευχαριστιεσαι!!
Αν δεν εισαι ευχαριστημενος οταν προσγειωθεις ισως κατι να ειναι λαθος.
Φυσικα δεν σημαινει οτι λαθος ειναι μονο η περιπτωση που πετας πιο νωρις απ' οτι πρεπει ή με πιο δυνατο εξοπλισμο απο το επιπεδο σου, αλλα και το αντιθετο.
Μπορει να εχεις επιλεξει να πετας παντα με υπερασφαλεια και να επιλεγεις μια ζωη να πετας πολυ αργα το απογευμα, παντα με εναν στιβαρο Ασσο και στο τελος ....να ΒΑΡΕΘΕΙΣ!!!
Εκει που ολοι οι σημαθητες σου μιλανε ακαταπαυστα για ενα σπουδαιο περασμα που καναν ή οτι κλεισαν 4 ωρες στον αερα και εχουν πιαστει οι ωμοι τους απο την ζωνη με ενα ομως ζωγραφισμενο χαμογελο μεχρι τ' αυτια τους, εσυ εισαι μια απο τα ιδια και σημερα, μια ωριτσα περα δωθε λιγο πριν την δυση του ηλιου και παμε κατω για προσγειωση πριν νυχτωσει...
Τελος για να κλεισω με την πολυλογια μου νομιζω οτι πρεπει να πετας με αυτο που σε ευχαριστει και να μην υπαρχει αυτος ο κακος εγωισμος που σε σκαλιζει και σου λεει γιατι ο ταδε που ξεκινησαμε μαζι πεταει τωρα με δυαρι ας πουμε και εγω ειμαι ακομα στον ασσο;

Αυτος μπορει να πεταει τις τριπλασιες ωρες απ' οτι εμεις μεσα στον χρονο, ή μπορει να ειναι τρελος!! δεν σημαινει οτι κανουμε οτι τρελο μπορει να βλεπουμε ή στο κατω κατω να ειναι πιο ταλεντο απο εμας. κατι που εμας μας φοβιζει αυτος το ξεπερναει δεξιοτεχνικα και ειναι ικανοτερος, μπορει να ειναι ολα τα παραπανω λιγο τρελος, λιγο ταλεντο, και να πεταει και περισοτερες ωρες απο εμας.
Τα παντα ειναι σχετικα οπως ειπε και ο Αινσταιν... το μονο μη σχετικο ειναι η ευχαριστηση αν το ευχαριστιεσαι τελειωσε!!!


Το Παρα5 ειναι ψυχολογικό αθλημα
ian
Competition
 
Δημοσ.: 210

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό GPapapetrou » Δευτ Αύγ 17, 2009 8:20 pm

audi_r8_hr_32_450-op.jpg


:D :D

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
GPapapetrou
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό sot » Δευτ Αύγ 17, 2009 10:39 pm

:oops:

Δέν έχετε τα κατάλληλα δικαιώματα να δείτε τα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό GPapapetrou » Τρί Αύγ 18, 2009 12:06 am

:? :? :? :roll: :roll: :mrgreen:

GPapapetrou
EN D
 
Δημοσ.: 128

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό adreas » Τετ Αύγ 19, 2009 11:16 am

Τεράστιο ρόλο παίζει το κάθισμα, ίσως και περισσότερο από το αλεξίπτωτο. Δοκίμασε μερικά πολύ διαφορετικά καθίσματα στο ίδιο αλεξίπτωτο και θα δεις μεγάλη διαφορά.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό sot » Τετ Αύγ 19, 2009 11:24 am

πολύ περισσότερο παίζει ρόλο το κάθισμα παρά το αλεξίπτωτο. Λένε ότι μέχρι και 70% για την αίσθηση ευθύνεται το κάθισμα και 30% το πανί.

sot
EN D
 
Δημοσ.: 165

Re: Μερσεντές ή Μαζεράτι ;;;

Δημοσίευσηαπό achim » Τετ Αύγ 19, 2009 12:20 pm

Ακριβώς....

Όχι μόνο υπάρχει μεγάλη διαφορά από κάθισμα σε κάθισμα λόγω διαφορετικής γεωμετρίας, αλλά και μεγάλη διαφορά στο ίδιο κάθισμα με διαφορετικές ρυθμίσεις.

Μου πήρε παρά πολύ καιρό για να ρυθμίσω τη συμπεριφορά της πτέρυγας μου (Magus 6), με πάμπολες αλλαγές ρυθμίσεων στο νέο μου κάθισμα (Hawaii) και ενώ πρόκειται για ένα εκπληκτικής τεχνολογίας κάθισμα που "αναδεικνύει" πολλές κρυφές αρετές του αλεξιπτώτου, μου φαίνεται ότι θέλω ακόμα μερικές πτήσεις για να φτάσω στο απόλυτα επιθυμητό αποτέλεσμα.

Άρα:
Πριν από κάθε πτήση βάζουμε στόχο τι έχουμε να κάνουμε για τα δεδομένα της ημέρας, είτε αυτό έχει να κάνει με τη συμπεριφορά της πτέρυγας, είτε με τις ρυθμίσεις των υλικών, είτε με τις ημερήσιες επιδόσεις , είτε με την εξάσκηση σε μανούβρες και χειρισμό.
Κατόπιν, βγαίνουμε στον αέρα …ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΖΕΥΟΥΜΕ …..αλλά …. ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ πάνω σε αυτά

Δουλειά , δουλειά , δουλειά και μετά από λίγο καιρό ως δια μαγείας ο καιρός «μαλακώνει», η πτέρυγα «γλυκαίνει» και η αυτοπεποίθηση «ανεβαίνει».

Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549


Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron