Και ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του ενός και του άλλου άκρου;[/quote]
δεν τα παω καλα με το πληκτρολογιο μου, αλλα μου 'ρθε λιγη ορεξη σημερα ,,,,
εχουμε και λεμε...........
Mercedes
+ :1. δεν εχουν πολλες τασεις ως προς τους 3 αξονες της πτητικης συσκευης pitch ,,,,roll,,, και,,,yaw !
σταθερα αλεξιπτωτα ,,,πιο ευκολα να τα πεταξεις γενικοτερα
2. χρειαζονται λιγοτερες διορθωσεις με τα φρενα ,,, αρα οσο λιγοτερα φρενα τραβας , τοσο περισσοτερο αφηνεις την πτερυγα να πιασει το μεγιστο των επιδοσεων της
3. σε μερα με σκληρες σηνθηκες (,,,πολλες αναταραξεις) ,,ενας πιλοτος που δεν πεταει και πολυ "ενεργα" σιγουρα θα αποδωσει καλυτερα !!!
- : 1. οι περισσοτερες τετοιες πτερυγες εχουν ταση να θελουν να βγουν απο το θερμικο και θελουν αρκετη πιεση ,,," με το στανιο που λεμε " να συνεχησουν τη στροφη σε αυτο.
2. "ψιλοσουζαρουν" στα δυνατα θερμικα, κατι που σε κανει για καποια δευτερολεπτα οσο και active να εισαι ,,,,παθητικο ,,,, μεχρι να ερθει το πανι καλα πανω απο το κεφαλι σου παλι
3. δεν "διαβαζουν" καλα ,,,,,δλδ δεν σου δινουν ευκολα να καταλαβεις πιο ακριβως μερος της πτερυγας ειναι στο ισχυροτερο σημειο του θερμικου ,,,,η ακομα πιο απλα δεν σε βοηθανε πολυ να "διαβασεις" εσυ προς τα που πηγαινει ενα δυσκολο και διακεκομενο θερμικο
-------------------------------------------
Mazerati
+ : 1. ευκολοτερη/κεφατη στροφη,,,,,,,,, χαρακτηριστικο το οποιο διατηρουν και μεσα στα θερμικα
2. δεν σουζαρουν,,,αντιθετα εχουν την ταση να βουτηξουν μπροστα και να κοψουν οτι βρεθει μπροστα τους ..........
3. "διαβαζουν" καλυτερα,,,,,,,,,,,
α.γενικοτερα με τι αερα εχεις να κανεις
β.τα θερμικα
γ.ακομα και το προς τα που υπαρχει θερμικο τριγυρο σου !...... περιεργο εεεε???? απλα αφηνεις το πανι να παει/στρηψει προς τα 'κει που θελει,,,,,,,,, και τσουπ....στο ξετρυπωσε !
- : 1. σε σκληρες συνθηκες ,,,μπορει να κουρασουν (δεν ειναι απαραιτητο να αρεσει σε ολους αυτο το συναισθημα της τσιτας
)
2. active flying!!!θελει δουλεια να βελτιωσεις γενικοτερα επιπεδο σου ως χειρηστης,,,,καποιες φορες στο αλογο , πρεπει να δειξεις εντονα ποιος ειναι το αφεντικο σε αυτη τη σχεση,,,,,,,,, αλλιως σε καβαλησε ,,,και να σαι σιγουρος πως το να σε καβαλανε παρα τη θεληση σου,,,δεν αρεσει σε κανενα
!
3. αυτη η πολυ ενεργεια που φερνει το συναισθημα της ευχαρηστης & κεφατης αισθησης μιας πτερυγας,,,,,,πρεπει να ξερεις ποτε την αφηνεις να χυθει ,,,και ποτε να την "πνιξεις"
και πηρα το Mazerati /Mercedes ,,επιδη ετσι ηθελες το παραδειγμα σου ,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,, πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα ...λας και χαρακτηρα του καθε πιλοτου !!!