Συντονιστής: Moderators
skarabaios έγραψε:Andread, από όσο ξέρω το βάρος ρυθμίζεται και με νερόσακκους αν είσαι πιο ελαφρύς ενώ αν βαρύνεις.... Δέκα κιλά έως το πάνω όριο δεν είναι λίγα;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να είμαι λίγο πιο ελαφρύς πχ 20 κιλά πιο κάτω και να χρησιμοποιώ βάρος; Τι χαρακτηριστικά δίνει στην πτήση το άνω όριο;
Για το χρόνο που λες, φυσικά και πρόθεση μου είναι να επενδύσω περισσότερο. Το 1-2 για το δικό μου προφίλ δεν θα έχει περισσότερη διάρκεια στο χρόνο; Δηλαδή δεν θα μου δίνει περιθώρια να εξελιχθώ χωρίς κάποια στιγμή να είναι "λίγο";
skarabaios έγραψε:Σχετικά με το 1 ή 1-2, επισημαίνω ότι οι επιδόσεις δεν είναι το ζητούμενο για εμένα. Απλώς θυμάμαι μία τσουλήθρα στον Ελληνόπυργο με το εκπαιδευτικό που χάθηκε, γιατί είχαμε αέρα κόντρα (20χλμ αν μέτρησε σωστά ένας πιλότος που έστηνε αετό εκείνη την ώρα) και η πτέρυγα δεν τρύπαγε με τίποτα για να απογειωθώ.
Παρεπιπτόντως πως διάολο το κάνετε αυτό με την παράθεση κειμένου από τρίτο 8O
[quote]κείμενο. ..[/quote]
andread έγραψε: Χωρίς να θέλω πάλι να σου διαφημίσω την κατ. 1 οι ταχύτητες τους ειναι γυρω στα 36 χιλ ενώ τα χαμηλά 1/2 γύρω στα 37. Η χρήση επιτάχυνσης και στις δυό κατηγορίες είναι ενα αστείο. (ισως έχει βελτιωθεί η κατάσταση στην άνω 1/2 ας με διορθώσει κάπιος)
orck έγραψε:τι εννοεις λεγοντας οτι ειναι ενα αστειο;
οσον αφορα τις ταχυτητες υπαρχει σαφεσταση διαφορα (πχ στο δικο μου makalu2 απο 36 παει 49, οι τιμες ειναι της κατασκευαστριας, δεν το εχω ελεγξει ποτε μου, και δεν ειμουν ποτε στο πανω οριο)
Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες