Ημερομηνία Κυρ Μάιος 19, 2024 3:31 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Θέματα Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Αγορά εξοπλισμού

Τεχνικά και πρακτικά θέματα - Ανακοινώσεις

Συντονιστής: Moderators

Αγορά εξοπλισμού

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Πέμ Φεβ 02, 2006 11:55 am

Καλημέρα / -σπέρα σε όλους παιδιά

Χιλιομασημένο το θέμα για τους παλιούς αλλά φλέγον για τους νέους...

Ήρθε η ώρα λοιπόν της αγοράς εξοπλισμού ! Μετά από την εκπαίδευση και τις πατροπαράδοτες τσουλήθρες, άντε να μπούμε και σε κανένα θερμικό σιγά σιγά...

Όλο το story με γυρίζει πίσω ουκ ολίγα χρονάκια όταν, κουβαλώντας την ίδια ασχετοσύνη, έψαχνα να αγοράσω κιθάρα. Αμήχανος μπροστά σε ένα τοίχο με 500 κιθάρες και ένα πωλητή να μου ζαλίζει το κεφάλι: " αυτή είναι φτιαγμένη στην Κορέα ενώ αυτή στην Αμερική, αυτή έχει μονούς μαγνήτες η άλλη διπλούς, αυτή έχει σώμα μασίφ ενώ η άλλη είναι κουφωτή, αυτή είναι από το τάδε ξύλο ενώ η άλλη από το δείνα, εξαρτάται τι θες να παίζεις, σε τι ενισχυτή θα την παίζεις (την κιθάρα...), αν θα παίζεις σπίτι ή θα πας για συναυλία στο Λυκαβητό......και εύρος τιμών από 100.000 δρχ μέχρι όσο θέλεις...." ΧΑΟΣ !!!

Να ζεις με την αγωνία ότι αν κάνεις καμιά πατάτα, τέρμα τα φράγκα, και όποιον να ρωτάς για να σε ξεστραβώσει, να θυμάται ότι έχει την τέλεια κιθάρα για την περίπτωση σου αν θες να στην πουλήσει.Την τελευταία κουβέντα φυσικά την είχε ο δάσκαλος... κι εγώ πήγα με κλειστά μάτια και το σταυρό μου.

Τότε βέβαια δεν υπήρχε internet, δεν υπήρχαν fora, και ευτυχώς ο δάσκαλος ήταν εντάξει και δεν μας έκαψε.

Και τώρα ο δάσκαλος είναι εντάξει, αλλά τώρα θέλω να καταλάβω πως και γιατί οπότε ρωτάω κι εσάς τους παλιότερους να πάρω γνώμες.

Κατ αρχήν όταν λέμε εξοπλισμό εννοούμε:
1. Πτέρυγα
2. Κάθισμα
3. Εφεδρικό
4. Φόρμες, κράνη κτλ
5. Vario

Σωστά ; Αν ναι συνεχίζω:

1. Η χώρα κατασκευής επηρρεάζει την ποιότητα της πτέρυγας;
2. Υπάρχουν διαφορετικά υλικά κατασκευής και για ποιές συνθήκες είναι κατάλληλο το κάθε ένα
3. Ποια κατηγορία πτέρθγας να διαλέξω σ'αυτή τη φάση DHV 1 (πχ UP KUNA) ή DHV 1-2 (πχ UP MAKALU 2) για να το έχω και αργότερα;
Θα παραθέσω το προφίλ μου ως πιλότου (της συμφοράς) παρακάτω
4. Κάθισμα από την ίδια εταιρεία με την πτέρυγα, ή δεν υπάρχουν θέματα συμβατότητας;
5. Αλεξίπτωτο μεγάλο ή μικρό;
6. Τι συντήρηση ή περιοδικούς ελέγχους χρειάζεται η πτέρυγα;
7. Last but not least: Καινούργιος ή μεταχειρισμένος εξοπλισμός; Και ποιό συνολικό κόστος θα ήταν λογικό για την κάθε περίπτωση;

Είμαι (και μάλλον θα συνεχίσω και στο μέλλον να είμαι λόγω υποχρεώσεων) περιστασιακός πιλότος (Μ.Ο. δύο πτήσεις το μήνα), λάτρης του cruising και της ήρεμης πτήσης, με έμφαση στην ασφάλεια.


Τι να κάνω;; :?

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Φεβ 02, 2006 4:37 pm

Για να δούμε λοιπόν...

Σωστά για τον εξοπλισμό. Και προχωράμε.

1. Η ποιότητα κατασκευής συνήθως δεν είναι θέμα χώρας αλλά εταιρίας και φιλοσοφίας αυτής. Μπορείς να πείς γενικά ότι τα αυστριακά και γερμανικά έχουν καλή ποιότητα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και εταιρίες από αυτές τις χώρες με χαμηλότερα standards, ή ότι δεν υπάρχουν ποιοτικές εταιρίες αλλού (π.χ. Gin). Γενικά ρώτα πολλούς και ζήτα από κάποιον που ξέρει να σου εξηγήσει από που φαίνεται η ποιότητα στη κατασκευή.

2. Υπάρχουν 3-4 διαφορετικά υλικά κατασκευής (gelvenor, porcher marine, carington κ.α.) που το καθένα έχει τα υπέρ του και τα κατά του. Π.χ. το gelvenor είναι πολύ ανθεκτικό αλλά και πιο βαρύ από τα άλλα. Προσωπική μου γνώμη είναι ότι το porcher marine έχει το καλύτερο συνδυασμό χαρακτηριστικών. Αλλά και πάλι οι κατασκευαστές πλέον χρησιμοποιούν συνδυασμό υλικών και πολλές φορές διαφορετικής ποιότητας κομμάτια από το ίδιο υλικό. Γενικά μην πολυαγχώνεσε για αυτό. Αν το προσέχεις δεν θα έχεις πρόβλημα και ότι και αν πάρεις θα το συνηθίσεις.

3. Για κάποιον αρχάριο οι κατηγορίες είναι η DHV1 και DHV1-2 (αλλά όχι όλα). Στην 2η πρέπει να πάρεις κάτι από το μέσο της κατηγορίας και κάτω πχ Makalu, Buzz, Jazz, Epsilon κτλ. και όχι τα δυναμικά 1-2 όπως Sport, Rush, Katenga κτλ. Παρόλαυτά ό καταλληλότερος για να σε συμβουλεύσει τι πρέπει να πάρεις είναι ο εκπαιδευτής σου ο οποίος και ξέρει το επίπεδό σου. Αν είσαι συνετός πιλότος καλύτερα ίσως να πάρεις κάποιο DHV1-2 για να μπορέσεις να εξελιχθείς περισσότερο.

4. πολύ συχνά το κάθισμα επηρεάζει την πτητική συμπεριφορά του αλεξιπτώτου αν και στη δική σου κατηγορία δεν θα έχει και πολύ σημασία. Γενικά δοκίμασε διαφορετικά καθίσματα για να δείς πιο σου ταιριάζει. Αν σου ταιριάζει κάποιο από την ίδια εταιρία θα ήταν καλό να το σκεφτείς σοβαρά. Και πάλι ο καλύτερος σύμβουλος πλήσεων για έναν νέο πιλότο είναι ο εκπαιδευτής του.

5. Οπωσδήποτε πρέπει το συνολικό βάρος μαζί με τον εξοπλισμό σου (και το θόλο) να είναι εντός των ορίων που θέτει ο κατασκευαστής. Τώρα γενικά καλό είναι σαν νέος πιλότος να είσαι στη μέση της κλίμακας και προς τα πάνω. Καλύτερα να το πετάς στα πάνω όρια παρά στα κάτω.

6. Όλα τα αλεξίπτωτα με πιστοποήση DHV πρέπει να περνάνε έλεγχο κάθε 2 χρόνια από πιστοποιημένο service (ναι υπάρχουν και στην Ελλάδα). Ζητήστε να μάθετε ποίοι έχουν πιστοποιηθεί από εταιρίες για να κάνουν service και να δίνουν πιστοποιητικά 2ετίας. Πέραν αυτού καλό είναι άν δεν είστε σίγουροι για την κατάσταση του αλεξιπτώτου ή το έχετε ταλαιπωρήσει πολύ το τεέυταίο καιρό να περάσετε από τον αντιπρόσωπο να το ελεγξει.

7. Φυσικά προτιμητέος είναι ο καινούριος εξοπλισμός, εαν υπάρχει η δυνατότητα. Το κόστος για το πλήρες πακέτο είναι γύρω στα 3000. Βέβαια υπάρχουν και καλές ευκαιρίες μεταχειρισμένων με 1500-2000. Καλό θα ήταν πριν αγορασθεί μεταχειρισμένο να γίνει ο 2ετής έλεγχος που λέγαμε παραπάνω.

Καλή συνέχεια στις ήρεμες και ασφαλείς πτήσεις σου και ελπίζω να βοήθησα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό andread » Παρ Φεβ 03, 2006 12:29 pm

Αφού διαβάσεις *πολυ* καλά αυτά που έγραψε ο Γιάννης δώσε ιδιαίτερη προσοχή στο βάρος (νουμερο 5 στην λίστα). Υπολόγισε το συνολικό σου βάρος ως Συνολικο βαρος= εσυ + ΑΚΡΙΒΩΣ τα ρούχα που θα φοράς στην πτήση + βάρος πτέρυγας + βάρος σάκου + βάρος καθίσματος (μαζί με το εφδρικό και τα παρελκόμενα :βαριο κράνος κτλ....) . Περίπου μπορείς να πεις οτι το συνολικό σου βάρος είναι το δικο σου (γυμνος) + 15-20 κιλά για όλα τα υπόλοιπα .

εστω οτι το συνολικό βάρος είναι 90 (-/+2) κιλά , θα πρέπει να επικεντρωθείς σε πτέρυγες που έχουν εύρος το πολυ ως 100 κιλά
το ιδανικό για μένα θα ήταν πχ ανω οριο το 95 , δηλ 5 κιλά πιο κάτω απο το πάνω όριο ωστε να έχεις ευελιξία να βάλεις και 5 κιλά αλλα και αν χάσεις να μην εισαι πολυ ελαφρύς.

Για μένα είναι πολύ σημαντικό το παραπάνω , πιο σημαντικό απο όλα τα υπόλοιπα (που και αυτα ομως ειναι απαραίτητα) και θα πρέπει ισως να αρχίσεις την έρευνα αγοράς σου φτιάχνοντας μια λίστα με τα αλεξίπτωτα (κατ 1 και 1/2) που σου ταιριάζουν σαν βάρος και μετά κοιτώντας τα υπόλοιπα.


Με ΜΟ 2 πτήσεις τον μήνα θα περιόριζα την λίστα σου σε κατηγορία 1 μόνο, εκτός και αν σκοπεύεις να επενδύσεις κάποια στιγμή περισότερο χρόνο , ή στο προτείνει ο εκπαιδευτής σου που ξέρει τον χαρακτήρα και τις δυνατότητές σου. όπως είπε ο Γιάννης ο καλύτερος σύμβουλος είναι αυτός που σε εκπαίδευσε.

Επίσης ΜΗ -και επαναλάβνω ΜΗ - μπείς στην λογική των επιδόσεων και χαρακτηριστικών πτήσης και συγκρίνεις ταχύτητες , vtrim vmax vaccl
glide ratios κτλ κτλ. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μπερδευτείς
ολα τα καινούργια αλεξίπτωτα (1 και low 1/2) πάνε το ίδιο γρήγορα, και ανεβοκατεβαίνουν το ίδιο καλά.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό adreas » Παρ Φεβ 03, 2006 2:14 pm

Εάν έχεις όρεξη για διάβασμα, υπάρχει ένα πολύ καλό άρθρο για τα πανιά στο:

http://www.ojovolador.com/eng/read/repo ... /index.htm

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Παρ Φεβ 03, 2006 3:11 pm

Παιδιά συγνώμη για την καθυστέρηση ανταπόκρισης, προβληματάκια με κρατήσανε μακριά από το mail μου.
Κατ'αρχήν ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας

Badder, ο διετής έλεγχος υποθέτω ότι συνοδεύεται από κάποιο πιστοποιητικό. Με δεδομένω το μπάχαλο των απανταχού ελεγκτικών μηχανισμών στον Ελλαδικό χώρο, αυτό σε τι βαθμό κατοχυρώνει την αγορά μου; Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να περάσει τον έλεγχο μία πτέρυγα και στον επόμενο να βγει off; Κι εγώ πως θα το καταλάβω αυτό; Πως ΔΕΝ θα πληρώσω 1500 € για δύο χρόνια δηλαδή και μετά θα πρέπει πάλι να ψάχνομαι;

Andread, από όσο ξέρω το βάρος ρυθμίζεται και με νερόσακκους αν είσαι πιο ελαφρύς ενώ αν βαρύνεις.... Δέκα κιλά έως το πάνω όριο δεν είναι λίγα; Αν και δεν είμαι καλοφαγάς :wink:, αλλά ξέρω γω.....άνθρωποι είμαστε... Μήπως θα ήταν καλύτερα να είμαι λίγο πιο ελαφρύς πχ 20 κιλά πιο κάτω και να χρησιμοποιώ βάρος; Τι χαρακτηριστικά δίνει στην πτήση το άνω όριο;
Για το χρόνο που λες, φυσικά και πρόθεση μου είναι να επενδύσω περισσότερο. Το 1-2 για το δικό μου προφίλ δεν θα έχει περισσότερη διάρκεια στο χρόνο; Δηλαδή δεν θα μου δίνει περιθώρια να εξελιχθώ χωρίς κάποια στιγμή να είναι "λίγο"; Αν σκεφτείς ότι δεν σκοπεύω να πάρω μέρος σε αγώνες, ούτε τίποτα extreme, απλά να απολαμβάνω ήρεμες πτήσεις όσο συχνότερα μπορώ, θερμικάροντας (εννοείται), και γιατί όχι δοκιμάζοντας και κάποια μεγαλύτερη απόσταση. Όπως όμως λέμε κι εμείς οι Θεσσαλλλλλονικείς, πάντα ΧΑΛΑΡΑΑΑΑ... :)

Αdreas ευχαριστώ για το άρθρο, μόλις το διαβάσω σίγουρα θα επανέλθω με νέες ερωτήσεις.


Παιδιά ευχαριστώ για την υπομονή σας...[/quote]

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό nemeton » Παρ Φεβ 03, 2006 4:11 pm

meta apo 2 xroniao elenxos... einai apo tis eterias se ena kainourgio pani.. apo tin stigmi pou apofasisis na agorasis ena metaxirismeno, mporis na kanis opiadipote stigmi elenxo. sugoura tin ora pou to agorasis o politis einai ipoxreomenos na sou dosi ton teleuteo elanxo .
kai poses ptisis exei. Ena pani exei orio 200 me 250 ores ptisis
kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 03, 2006 4:13 pm

Αν πάρεις καινούριο και το πρόσεχεις δεν θα έχεις πρόβλημα με τον έλεγχο για τουλάχιστον 4-5 χρόνια. Αν πάρεις μεταχειρισμένο καλό είναι να το πας για έλεγχο πριν το αγοράσεις. Ετσι θα ξέρεις τι χρειάζεται να γίνει και ο ελεγκτής θα σου πει τι να προσέχεις και θα ξέρεις αν αξίζουν τα 1500. Οταν ένα αλεξίπτωτο περνάει τον έλεγχο σημαίνει ότι για τα επόμενα 2 χρόνια είναι αξιόπλοο δεδομένου ότι το συντηρείς σωστά.

Δίνονται πιστοποιητικά αλλά η σημασία τους είναι να είσαι εσύ οκ με τον εαυτό σου ότι πετάς με κάτι που δεν θα έχει τεχνικό πρόβλημα. Αν θες να πετάς και χωρίς τον έλεγχο δεν θα στο απαγορεύσει κανείς.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Δημοσίευσηαπό andread » Σάβ Φεβ 04, 2006 5:12 pm

skarabaios έγραψε:Andread, από όσο ξέρω το βάρος ρυθμίζεται και με νερόσακκους αν είσαι πιο ελαφρύς ενώ αν βαρύνεις.... Δέκα κιλά έως το πάνω όριο δεν είναι λίγα;

Οι νερόσακοι είναι λύση ανάγκης. Και λιγότερο απο 10 αν μπορείς καλύτερα.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να είμαι λίγο πιο ελαφρύς πχ 20 κιλά πιο κάτω και να χρησιμοποιώ βάρος; Τι χαρακτηριστικά δίνει στην πτήση το άνω όριο;

20 κιλά πιο κατω απο το πάνω όριο -> πετάς ελαφρυς , οι πιο πολλές πτέρυγες έχουν εύρος 20-30 κιλά .
Αν πετάς στο κάτω όριο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα την άνοιξη να κατεβαίνεις α) ζαλισμένος β) φοβισμένος γ) κατουρημένος
Αν πετάς στο πάνω όριο έχεις ψεύτικη άισθηση ασφάλειας.
Διαλέγεις και παίρνεις.


Για το χρόνο που λες, φυσικά και πρόθεση μου είναι να επενδύσω περισσότερο. Το 1-2 για το δικό μου προφίλ δεν θα έχει περισσότερη διάρκεια στο χρόνο; Δηλαδή δεν θα μου δίνει περιθώρια να εξελιχθώ χωρίς κάποια στιγμή να είναι "λίγο";


Νέοι σχετικά πιλότοι έχουν κάνει πολύ μεγάλες αποστάσεις με 1.
Η απλή πτήση με παραπέντε εναι 100% μυαλό και 0% επιδόσεις.
Το ρεκορ με κατηγορία 1 πτέρυγα ειναι πάνω απο 100χιλ... αν θυμάμαι καλά.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Δευτ Φεβ 06, 2006 10:40 am

" Αν πετάς στο κάτω όριο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα την άνοιξη να κατεβαίνεις α) ζαλισμένος β) φοβισμένος γ) κατουρημένος
Αν πετάς στο πάνω όριο έχεις ψεύτικη άισθηση ασφάλειας."

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή... :?

OK αν καταλαβαίνω καλά στο κάτω όριο είσαι πολύ ελαφρύς για την πτέρυγα και σε λίγο έντονες συνθήκες σε πάει και σε φέρνει...

Σχετικά με το 1 ή 1-2, επισημαίνω ότι οι επιδόσεις δεν είναι το ζητούμενο για εμένα. Απλώς θυμάμαι μία τσουλήθρα στον Ελληνόπυργο με το εκπαιδευτικό που χάθηκε, γιατί είχαμε αέρα κόντρα (20χλμ αν μέτρησε σωστά ένας πιλότος που έστηνε αετό εκείνη την ώρα) και η πτέρυγα δεν τρύπαγε με τίποτα για να απογειωθώ.


Παρεπιπτόντως πως διάολο το κάνετε αυτό με την παράθεση κειμένου από τρίτο 8O

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:07 am

An petas sto kato orio ( ta exeis problima me ligo dinato aera, tha eisai argos, ta thes panta nerosako mazi sou ) ,me liga logia :::gia klamata. an petas sto epano orio , to alexiptoto ginete pio dunamiko akoui kalitera me tis kinisia tou somatos, kai den tha exeis kanena problima se dunato aera.. Ta klisimata einai ligo pio estita alla anigoun kai pio grigora.

kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:13 am

Kelly εσύ τι θα πρότεινες 1 ή 1-2;

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:27 am

poso kairo petas ? kai poses ptisois exeis?

Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:36 am

Με πιάνεις αδιάβαστο εδώ...

Ξεκίνησα εκπαίδευση πριν από ενάμισυ - δύο χρόνια περίπου. Τώρα ψηλές τσουλήθρες καμιά 15-20....

Να διευκρινίσω ότι δεν πετάω μόνος μου ακόμα, πάντα με τον εκπαιδευτή μου παρέα.
Οι πτήσεις είναι λίγες γιατί οι τσουλήθρες με άπνοια που μου επιβάλλει το εκπαιδευτικό, άρχισα να τις βαριέμαι.. Για αύτο τρόγωμαι να πάρω πτέρυγα πριν την άνοιξη, για να αυξηθούν και οι πτήσεις...

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:48 am

skarabaios έγραψε:Σχετικά με το 1 ή 1-2, επισημαίνω ότι οι επιδόσεις δεν είναι το ζητούμενο για εμένα. Απλώς θυμάμαι μία τσουλήθρα στον Ελληνόπυργο με το εκπαιδευτικό που χάθηκε, γιατί είχαμε αέρα κόντρα (20χλμ αν μέτρησε σωστά ένας πιλότος που έστηνε αετό εκείνη την ώρα) και η πτέρυγα δεν τρύπαγε με τίποτα για να απογειωθώ.


Γενικά δεν είναι καλό να δίνεις (ή να παίρνεις ) συμβουλές μέσω internet για καταστάσεις ή απογείωσεις που δεν γνωρίζεις. Γενικώς πάλι, τα 20χιλ αέρα στην απογείωση δεν ειναι πρόβλημα πτέρυγας αλλά πρόβλημα πιλότου. Χωρίς να θέλω πάλι να σου διαφημίσω την κατ. 1 οι ταχύτητες τους ειναι γυρω στα 36 χιλ ενώ τα χαμηλά 1/2 γύρω στα 37. Η χρήση επιτάχυνσης και στις δυό κατηγορίες είναι ενα αστείο. (ισως έχει βελτιωθεί η κατάσταση στην άνω 1/2 ας με διορθώσει κάπιος)

Παρεπιπτόντως πως διάολο το κάνετε αυτό με την παράθεση κειμένου από τρίτο 8O

Πατα στην "Παράθεση" αντι για "Απάντηση" θα σου βγάλει το κείμενο μέσα σε
Κώδικας: Επιλογή όλων
[quote]κείμενο. ..[/quote]

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:59 am

[quote="andread"][quote="skarabaios"]
Γενικώς πάλι, τα 20χιλ αέρα στην απογείωση δεν ειναι πρόβλημα πτέρυγας αλλά πρόβλημα πιλότου.
[quote]

Εδώ μάλλον έχεις δίκιο γιατί ο εκπαιδευτής μου (Δίκος) απογειώθηκε, σερνάμενος βέβαια, και θυμάμαι ότι οι αετάδες που ήταν επάνω εκείνη την ώρα και ήταν φίλοι του μας πήραν στο ψιλό...

Όσο για την internetική κουβέντα.....προσπαθώ να κλέψω λίγη από την εμπειρία σας. Ημερήσια από Βόλο - Καντήλι για να τα πούμε από κοντά πέφτει λίγο βαριά...

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Δευτ Φεβ 06, 2006 12:00 pm

Πάλι δεν δούλεψε η παράθεση.... :oops:

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 06, 2006 12:17 pm

Rotontas pas stin poli..
otan agorasis to diko sou pani ta prepi na afierosis poles ores Epigia ,me opiodipote Aera. Einai poli simantiko na exei ESY to kontrol tou alexiptotou sou, kai oxi to antitheto... Prin tin Anixi einai kalo na agorasis ,den exei dinata thernika , kai anataraxis. Exeis to xrono na to mathis

Kelly

Life is too smell to complian..
Enjoy every moment of life
www.icaro-wings.com

Kelly
nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό frog » Δευτ Φεβ 06, 2006 12:19 pm

Και επειδή δεν μαθαίνουμε αυτό που θέλουμε απλά βλέπωντας ή μέσω του υπολογιστή μια βόλτα μέχρι την Θεσσαλονίκη ή τις Πλαταιές θα σε βοηθήσει να λύσεις πολές από τις απορίες σου. Αν και τον κύριο λόγο για την επιλογή της πτέρυγας σου θα πρέπει να τον έχει ο εκπαιδευτής σου που ξέρει πως πετάς και το επίπεδο σου. Τα παιδιά από την Θεσσαλονίκη ή από τις Πλαταιές είμαι σίγουρος ότι θα σου λύσουν όλες τισ απορίες.

frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Δημοσίευσηαπό skarabaios » Δευτ Φεβ 06, 2006 12:24 pm

Frog μια που το είπες η Θεσσαλονίκη από που "πετάει;"

skarabaios
EN A
 
Δημοσ.: 20

Δημοσίευσηαπό frog » Δευτ Φεβ 06, 2006 12:54 pm

Χωρίς να είμαι ειδικός στην Θεσσαλονίκη τα παιδιά πετάνε τις καθημερινές και Σ/Κ στα Βασιλικά λίγο έξω απο Θεσσαλονίκη υπάρχουν και άλλες απογειώσεις μάλλον θα πρέπει να μιλήσεις με τον Μανώλη (Andread) ή τον Κώστα (GUS) που έχουν φάει τα γύρω βουνά με το παραπέντε :D

frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Δημοσίευσηαπό frog » Δευτ Φεβ 06, 2006 12:58 pm

Εδω θα βρείς που πετάει Θεσσαλονική http://mmk.thenet.gr/flights.php

frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Δημοσίευσηαπό orck » Δευτ Φεβ 06, 2006 2:49 pm

τι εννοεις λεγοντας οτι ειναι ενα αστειο;
οσον αφορα τις ταχυτητες υπαρχει σαφεσταση διαφορα (πχ στο δικο μου makalu2 απο 36 παει 49, οι τιμες ειναι της κατασκευαστριας, δεν το εχω ελεγξει ποτε μου, και δεν ειμουν ποτε στο πανω οριο)

andread έγραψε: Χωρίς να θέλω πάλι να σου διαφημίσω την κατ. 1 οι ταχύτητες τους ειναι γυρω στα 36 χιλ ενώ τα χαμηλά 1/2 γύρω στα 37. Η χρήση επιτάχυνσης και στις δυό κατηγορίες είναι ενα αστείο. (ισως έχει βελτιωθεί η κατάσταση στην άνω 1/2 ας με διορθώσει κάπιος)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Δημοσίευσηαπό nemeton » Δευτ Φεβ 06, 2006 4:13 pm

.Χωρίς να θέλω πάλι να σου διαφημίσω την κατ. 1 οι ταχύτητες τους ειναι γυρω στα 36 χιλ ενώ τα χαμηλά 1/2 γύρω στα 37. Η χρήση (ισως έχει βελτιωθεί η κατάσταση στην άνω 1/2 ας με διορθώσει κάπιος).
_______________________________________________________________
Enoeis Trim Speed h Top Speed ?
Se kat 1/2 Trim speed 38-40 Kai top Speed 48-52
Katig 1. trim speed 36-38 Top speed 46-48 gia
pistepseme exoun beltiothi para poli .

Kelly

nemeton
Competition
 
Δημοσ.: 262

Δημοσίευσηαπό andread » Δευτ Φεβ 06, 2006 5:23 pm

orck έγραψε:τι εννοεις λεγοντας οτι ειναι ενα αστειο;
οσον αφορα τις ταχυτητες υπαρχει σαφεσταση διαφορα (πχ στο δικο μου makalu2 απο 36 παει 49, οι τιμες ειναι της κατασκευαστριας, δεν το εχω ελεγξει ποτε μου, και δεν ειμουν ποτε στο πανω οριο)



(προφανώς ενοείς 49 με επιτάχυνση)

Η χρήση της επιτάχυνσης σε αλεξίπτωτο κατηγορίας 1 σημαίνει
1) οτι ο πιλότος θέλει γκάζια αρα κακώς πήρε ασσο και οχι 2/3
ή
2) οτι ο πιλότος εχει κάνει κάποιο λάθος πιο πρίν και βρέθηκε να
μην "τρύπαει" οπότε έτσι και αλλιώς την έβαψε. Αν νέος πιλότος βασίζεται στην επιτάχυνση για να διωρθώσει τα τυχόν προηγούμενα λάθη του => BIG PROBLEM.

Η επιτάχυνση είναι για να πάς πιο γρήγορα απο εδω - εκεί θυσιάζοντας λίγο glide ratio και αποσκοπώντας στο να προλάβεις το σύνεφο ή κάποιον άλλο, αλλα στις 1/2 κατηγορίες πατώντας την, απλώς "βουλιάζεις" εστω και με 10χιλ παραπάνω οριζόντια ταχύτητα.

Επίσης είναι μια έξτρα ασφάλεια ταχύτητας για δύσκολες καταστάσεις που όμως ένας νέος πιλότος δεν θα έπρεπε ποτέ να φτάσει σε θέση να την χρησιμοποιήσει. Αυτό τουλάχιστον για τα μέρη που πετάμε εντός Ελλαδας. Αντιλαμβάνομαι ότι στο εξωτερικό υπάρχουν μέρη που η χρήση της λόγω δυνατών αυρών και αερηδων (πχ κοιλάδες ή παραλιακά) είναι πολυ πιο αναγκαία.

andread
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 725

Δημοσίευσηαπό orck » Δευτ Φεβ 06, 2006 6:34 pm

δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω τι θες να πεις
για εσενα μετα την την κατηγορια του 1 η επομενη ειναι η 2/3 για γκαζια;
απο τα λιγα που ξερω για την επιταχυνση δεν την χρησιμοποιουμε μονο οταν δεν τρυπαμε αλλα καθολη την διαρκεια της πτησης οταν θελουμε να φυγουμε απο ενα καθοδικο γρηγορα
(ελπιζω αυτην την ανοιξη να μπορεσω να την χρησιμοποιησω πολυ στο ταπεινο -σχεδον 1- 1/2 μου και δεν εννοω να απογειωνομαι με πολυ αερα και να πηγαινω με την οπισθεν)

orck
Competition
 
Δημοσ.: 447

Επόμενο

Επιστροφή στην Αλεξίπτωτα & Εξοπλισμός

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες