Ημερομηνία Κυρ Μάιος 04, 2025 10:37 am
Text Size
Αρχική Κοινότητας Γενική Συζήτηση Συζητήσεις

Συζητήσεις

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος που αφορούν τον χώρο του αλεξιπτώτου πλαγιάς.

Συντονιστής: Moderators

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό yannis » Παρ Ιαν 22, 2010 1:54 pm

ωραιο πρωταθλημα......
για οσους μπορεσουν..... :cry:

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Παρ Ιαν 22, 2010 5:43 pm

:roll: yannis, γιατί το λες, τώρα που "ξαλάφρωσε" το πρόγραμμα είναι πιο εύκολα τα πράγματα.... :roll:

Η αλλαγή κατηγορίας σε δύο επίσημα ανακοινωμένους αγώνες πρωταθλήματος πάντως - η υποβάθμιση τους δηλ- τόσους μήνες μετά την διαμόρφωση και επίσημη ανακοίνωση του προγράμματος- και στην FAI- θίγει επίσης την αξιοπιστία μας σαν διοργανώτρια χώρα. Τουλάχιστον θα περίμενα στις νέες ανακοινώσεις, να υπάρχει και κάποια ενημέρωση που να δικαιολογεί τις εξελίξεις αυτές. :roll:

Διαφορετικά δεν βλέπω ποιος ο λόγος ένα σωματείο να σκοτωθεί να τα ετοιμάσει όλα από νωρίς, να τηρήσει τις διορίες, αφού μπορεί να το κάνει κι αβασάνιστα στην πορεία;;; :evil:

Όταν τον Οκτώβριο-Νοέμβριο κλήθηκαν τα σωματεία να σκεφτούν για να ζητήσουν Πρωτάθλημα, υπήρχαν τόσες προσφορές που στο σωματείο μου-ΛΕΑΛΠΠΑ- είπαμε οκ, θα βγει το πρωτάθλημα με 3-4 συναντήσεις. Κι έτσι δεν πήραμε σκέλος, για να κάνουν αγώνα όλα τα σωματεία και να υπάρξουν πολλές ευκαιρίες για έγκυρα τασκ. Τελικά μειώθηκαν οι πιθανότητες στο μισό. Αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό. :evil: Άλλο πράγμα είναι να αλλάξει μια ημερομηνία, άλλο το να δηλώσει το σωματείο αδυναμία να κάνει τον αγώνα για χ/ψ λόγους και άλλο η υποβάθμιση. :roll:

Κι επιπλέον για να πω την αλήθεια, δεν καταλαβαίνω και πολύ την διαφορά: αφού ο αγώνας θα γίνει, οι αθλητές θα πάνε, οι διοργανωτές θέλουν τις συμμετοχές από τους Έλληνες πιλότους, γιατί δεν είναι πρωτάθλημα;;; :?: Τόσο πολύ περισσότερο θα στοιχίσει;;; :roll: :roll: Συνήθως το πρωτάθλημα "τραβάει" περισσότερο κόσμο. :roll:
Αυτά προς το παρόν, ο απολογισμός του χρόνου :P

ΥΓ: συγχαρητήρια στα παιδιά από Κρήτη για τις διοργανώσεις που αποφάσισαν :P Ωραία έκπληξη! Μπράβο!

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό loxagos » Παρ Ιαν 22, 2010 6:23 pm

GiotaR έγραψε:Κι επιπλέον για να πω την αλήθεια, δεν καταλαβαίνω και πολύ την διαφορά: αφού ο αγώνας θα γίνει, οι αθλητές θα πάνε, οι διοργανωτές θέλουν τις συμμετοχές από τους Έλληνες πιλότους, γιατί δεν είναι πρωτάθλημα;;; :?: Τόσο πολύ περισσότερο θα στοιχίσει;;; :roll: :roll: Συνήθως το πρωτάθλημα "τραβάει" περισσότερο κόσμο. :roll:


:?: :?: :?:

:shock: dimitrios@rt
Για τίποτα μην είσαι σίγουρος!!!
loxagos
Competition
 
Δημοσ.: 527

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό adreas » Παρ Ιαν 22, 2010 8:08 pm

GiotaR έγραψε:...θίγει επίσης την αξιοπιστία μας σαν διοργανώτρια χώρα...


Την ποια? :shock: (πολύ καλό, μπράβο ρε ΛΕΑΛΠΠΑ) Ίσα ίσα, εναρμονίζεται και ο χώρος του παρα5 με τον εθνικό παλμό. Καιρός ήτανε. Αν καταφέρουμε και κανένα ζουμερό σκανδαλάκι μπορεί να μας αναβαθμίσουν σε πιο πρωτοκλασσάτο άθλημα αλλά αυτά τα κοπρόσκυλα της ΕΑΠ δεν έχουν τη φαντασία ενός Κοσκοτά.

Γιαννάκη γίνεσαι μπαμπάς? Να σου ζήσει, πότε θα κάνεις και δεύτερο?

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό frog » Παρ Ιαν 22, 2010 8:25 pm

Η αλλαγή κατηγορίας σε δύο επίσημα ανακοινωμένους αγώνες πρωταθλήματος πάντως - η υποβάθμιση τους δηλ-


Δεν νομίζω οτι έγινε κάποια υποβάθμιση στους αγώνες και οι δύο παραμένουν FAI cat 2 o αγώνας του Αγρινίου μάλιστα έγινε Pre-PWC. To πρόγραμμα έγινε πολύ πιο ελεφρύ και δεν χρειάζεται να πάρει κάποιος πολλές μέρες άδεια οπότε μάλλον είναι καλύτερα τα πράγματα για κάποιον που ενδιαφέρεται για το πρωτάθλημα.

Μην πετάς πιό γρήγορα από τον φύλακα άγγελο σου
frog
Competition
 
Δημοσ.: 349

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Παρ Ιαν 22, 2010 9:38 pm

Καλησπέρα σας.

Θα ήθελα να τοποθετηθώ στο θέμα και να με ακούσετε με προσοχή.

Γιατί η μετάθεση;
Ο αγώνας του Εμπεσού, εφόσον δόθηκε το πράσινο φως από την PWCA για να αποτελέσει προ-παγκόσμιο αγώνα θα έπρεπε από την ημερομηνία κατάθεσης της δήλωσης και της πληρωμής των 600 ευρώ για την έγκριση του, να απέχουμε τουλάχιστο 6 μήνες από τη διεξαγωγή του αγώνα.
Δεύτερον λόγω των αυξημένων εξόδων από την αναβάθμιση του αγώνα σε pre-world cup (και σε συνδυασμό με τη μηδενική επιχορήγηση) θα έπρεπε να έχουμε περισσότερο χρόνο για να βρούμε χορηγούς.

Έτσι κρίθηκε ως κατάλληλη ημερομηνία το τέλος Αυγούστου και η PWCA συμφώνησε.

Πρωτάθλημα ή Λίγκα;
Καταρχήν δε καταλαβαίνω γιατί ένας αγώνας Λίκγας ( κυπέλου ή τέλος πάντων όπως θέλετε πέστε το) είναι υποδεέστερος του πρωταθλήματος.
Στο παρελθόν έχουμε δει εκπληκτικούς αγώνες κυπέλλου, με μεγάλα τάσκ και ρεκόρ σε καλές διοργανώσεις, τις ίδιες χρονιές που το πρωτάθλημα ήταν εντελώς «σούπα».

Πολλοί όμως επιμένουν να υποβαθμίζουν οτιδήποτε δεν λέγεται «πρωτάθλημα».

Σας λέω λοιπόν τούτο:

«Οι αγώνες δεν υποβαθμίζονται τόσο από την ομοσπονδία, ούτε από την επιτροπή, ούτε από την ονομασία τους. Υποβαθμίζονται από τους αθλητές που δεν συμμετέχουν σε αυτούς». Και αυτό δεν είναι απλώς μια δική μου γνώμη . Είναι αξίωμα.

Στο δια ταύτα:
Λόγω του μεγέθους του αγώνα (προπαγκόσμιο) κανένας από την Αερολέσχη δεν πίστευε ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στη θέση του Διευθυντή Αγώνα. Θα έπρεπε να είναι κάποιος με αρκετά καλή εμπειρία σε διεθνείς αγώνες.
Έτσι αφού εξαντλήσαμε και τις πιθανότητες να είναι διευθυντής κάποιος εκτός λέσχης (για διάφορους λόγους ανάμεσα τους και οικονομικοί), καταλήξαμε ο γράφων να μη συμμετέχει στον αγώνα για να μπορέσει να τον τρέξει ως διευθυντής.

Από τη μεριά μου ζήτησα (στα πλαίσια της αναβαθμισμένης Λίγκας όπου συζητήσαμε στη Αμφίκλεια πέρυσι), ο αγώνας να χαρακτηριστεί Λίκγα, τόσο ώστε να δώσουμε κύρος και στον θεσμό αυτό, αλλά επίσης για να έχουμε δύο κατατάξεις που θα στέλνουμε κάθε χρόνο προς βαθμολόγηση αθλητών στην PWCA (και από το πρωτάθλημα και από τη Λίγκα).
Τέλος, ως αθλητής, ο γράφων να μη χάσει όλη τη χρονιά από βαθμολογία κάτι που θα του στερούσε το δικαίωμα συμμετοχής σε διεθνείς αγώνες το 2011.

Πιστεύω να σας κάλυψα, όπως θέλω να πιστεύω, ότι όλοι μαζί θα στηρίξουμε επάξια και τους δύο θεσμούς εφέτος. Πρωτάθλημα και Λίκγα.

ΥΓ χάρηκα που και η Δράμα θα είναι στη Λίγκα και έτσι θα έχουμε δύο αγώνες πρωτάθλημα και δύο Λίκγα (fai cat.2). Μου φαίνεται ότι μια χαρά θα πάνε οι αγώνες φέτος και θα ακολουθήσουμε το ίδιο και τις επόμενες χρονιές.

ΥΓ επίσης συγχαρητήρια στο Ηράκλειο που απ’ ότι φαίνεται λάδωσε τις μηχανές του και πατάει γκάζι.

Καλή διάθεση, όχι γκρίνια και όλοι θα ανεβούμε ψηλότερα……….

Ιωακείμ

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Παρ Ιαν 22, 2010 9:53 pm

Ααααα, να μή ξεχάσω.....

Η πρώτη online συμμετοχή έσκασε μύτη και ήταν του Άλεξ :lol:

Ο Άλεξ λοιπόν κερδίζει ένα απο τα "μυστικά" δώρα του αγώνα. :roll:

Συγχαρητήρια Άλεξ.

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό yannis » Σάβ Ιαν 23, 2010 3:08 am

adreas έγραψε:Γιαννάκη γίνεσαι μπαμπάς? Να σου ζήσει, πότε θα κάνεις και δεύτερο?


Θες να τα κανω μαζεμενα για να λειψω καμια τριετια απο τους αγωνες για να παρεις τα πανω σου?Λογικα οταν θα ειστε με επιταχυνση στην αμφικλεια....εγω θα φωναζω....σπρωξε!! :P

http://www.cretanparagliding.gr

After all,its all about having fun!
yannis
Competition
 
Δημοσ.: 233

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό norad » Δευτ Ιαν 25, 2010 3:00 pm

achim έγραψε:Ααααα, να μή ξεχάσω.....
Η πρώτη online συμμετοχή έσκασε μύτη και ήταν του Άλεξ :lol:
Ο Άλεξ λοιπόν κερδίζει ένα απο τα "μυστικά" δώρα του αγώνα. :roll:
Συγχαρητήρια Άλεξ.


Ποδαρικό ε; ελπίζω να είμαι γουρλής :)

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό adreas » Δευτ Ιαν 25, 2010 4:38 pm

Φτου να πάρει, με το που ξεφορτώνομαι τον έναν, γυρνάει ο άλλος. Άντε πάλι στα κουκλάκια βουντού.

adreas
Competition
 
Δημοσ.: 569

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Δευτ Ιαν 25, 2010 9:27 pm

Ανδρέα ήσουν για μερικά λεπτά δεύτερος.
Ατυχία :|

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Τετ Φεβ 10, 2010 8:47 am

Από τη μεριά μου ζήτησα (στα πλαίσια της αναβαθμισμένης Λίγκας όπου συζητήσαμε στη Αμφίκλεια πέρυσι), ο αγώνας να χαρακτηριστεί Λίκγα, τόσο ώστε να δώσουμε κύρος και στον θεσμό αυτό, αλλά επίσης για να έχουμε δύο κατατάξεις που θα στέλνουμε κάθε χρόνο προς βαθμολόγηση αθλητών στην PWCA (και από το πρωτάθλημα και από τη Λίγκα).


Μήπως η τελική κατάταξη της Λίγκας να βγαίνει και από τους 4 αγώνες FAI cat.2 ? Νομίζω ότι
αυτή είναι η λογική των αγώνων κυπέλου, δίνεται κίνητρο για συμμετοχή σε όλους τους αγώνες και αθλητές που πέταξαν έστω και έναν μόνο αγώνα πρωταθλήματος, έχουν κατάταξη και στη Λίγκα... Ταυτόχρονα όταν είναι 4 οι αγώνες ( ή και περισσότεροι...), ο κάθε πιλότος κάνει το πρόγραμμά του και την επιλογή του για το μέγιστο αριθμό αγώνων που δύναται να συμμετάσχει, ώστε να έχει μια καλή βαθμολογική θέση στην ελληνική Λίγκα (πράγμα εφικτό με αυτό τον τρόπο) και που αναβαθμίζει ουσιαστικά την έννοια της Λίγκας
Όσο για τους αγώνες πρωταθλήματος, νομίζω ότι θα πρέπει να είναι μόνο ένας 7ήμερος, ώστε όλοι να προγραμματίζουν άδειες για αυτόν-να έχει μαζική συμμετοχή και να αναδεικνύει τους καλύτερα φορμαρισμένους πιλότους της χρονιάς για τη στελέχωση της εθνικής ομάδας. Αν αυτό δεν κρίνεται εφικτό στην ελληνική πραγματικότητα, τότε όχι περισσότεροι από 2 αγώνες συνολικής διάρκειας 7 ημερών για τους ίδιους ακριβώς λόγους...

Η Λίγκα από την άλλη μεριά, θα μπορούσε να αποτελείται από πολλούς κατά τη διάρκεια του έτους αγώνες σε Π.Σ.Κ. που δεν χρειάζονται κατά κανόνα άδεια από την εργασία και πιθανώς είναι και κοντά στον τόπο διαμονής του καθ'ενός, δίνοντας με αυτό τον τρόπο δυνατότητα συμμετοχής σε αρκετούς αγώνες στον κάθε πιλότο, ενώ ταυτόχρονα όλα τα σωματεία που έχουν τη διάθεση και το μεράκι (GiotaaaRrrrr...) να μπορούν να διοργανώνουν έναν ή και περισσότερους...
Ο σκοπός των αγώνων πρωταθλήματος είναι συγκεκριμένος (εθνική ομάδα) και ο σκοπός της ελληνικής Λίγκας είναι διαφορετικός και εξίσου συγκεκριμένος (συμμετοχή των πιλότων σε πολλούς αγώνες, αύξηση πτητικής εμπειρίας, καλλιέργεια αθλητικού-αγωνιστικού πνεύματος, προβολή και ανάπτυξη του αθλήματος). Με αυτή τη λογική, οι αγώνες της Λίγκας θα μπορούσαν να είναι μόνο ΣΚ (ή και μονοήμεροι ακόμα). Έτσι συμπιέζεται προς τα κάτω το κόστος για το διοργανωτή, η πολυπλοκότητα της διοργάνωσης και η οικονομική συμμετοχή του πιλότου. Αυξάνει δηλαδή η ευελιξία στη διοργάνωση των αγώνων, χωρίς υποβάθμιση αυτών. Φυσικά όταν οι αγώνες είναι πολλοί, η συμμετοχή των πιλότων που διαμοιράζονται σε αυτούς, μειώνεται αντιστοίχως. Αυτό είναι αναμενόμενο, αλλά ο σκοπός ύπαρξης της Λίγκας θα εκπληρώνεται. Μια συμμετοχή 15-20 πιλότων (έστω και με αγώνα της Β' ταυτόχρονα
που δεν πρέπει να την ξεχνάμε), θα πρέπει να θεωρείται ικανοποιητική.

Με την παραπάνω λογική γιατί ένας από τους αγώνες της Κρήτης να μην χαρακτηριστεί Λίγκας?(Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από Κρήτη προς ηπειρωτική Ελλάδα και αντίστροφα?)
Just an opinion...

agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό badder » Τετ Φεβ 10, 2010 10:54 am

Χρήστο δες αυτό http://paragliding.elao.gr/news/091007.html
Στην περσινή συνάντηση σωματείων στην Αμφίκλεια πήραμε κάποιες αποφάσεις που αναφέρονται εδώ. Θα σου δώσει απάντηση για την Λίγκα και για κάποια άλλα θέματα.

Οι αγώνες της Κρήτης δεν μπορούν να είναι Λίγκα φέτος γιατί δεν είναι cat.2

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Πέμ Φεβ 11, 2010 1:02 am

Ηι, agrodog! :D Μου άρεσε η τοποθέτησή σου. Θέτεις βάσεις για μια καινούργια συζήτηση.
Με την αφορμή έγραψα κάποιες σκέψεις στο blog μου...
http://paragliding-giotar.blogspot.com/ ... eague.html

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Πέμ Φεβ 11, 2010 11:42 am

Ααααα ρε Γιατρέ.....
Απάνω που είπαμε να τα βάλουμε σε μια σειρά και να αναβαθμίσουμε όλους τους αγώνες μέσα στη σαιζόν, έρχεσαι με τις δηλώσεις σου (σαφώς καλοπροαίρετες) να ξαναδώσεις το «παλιό» στίγμα που βάζει στη κορυφή του Ολύμπου μόνο το πρωτάθλημα, ενώ όλα τα υπόλοιπα να είναι κάτι σαν Β΄ εθνική που φυσικά και θα υποτιμηθούν γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και θα μαζευτούν πάλι 25 – 30 πιλότοι εκ των οποίων οι 20 θα είναι ντόπιοι.

Ε, λοιπόν φίλοι μου καλοί, εγώ είμαι της λογικής του να έχουν όλα την ίδια σπουδαιότητα και αξία.
Άλλωστε αυτή ακριβώς την ανατροπή προσπαθούμε να πετύχουμε αυτή τη χρονιά στην οποία θα κριθούν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για την Ελληνική παραπεντίστικη κοινότητα και θα πρέπει να συνδράμουμε όλοι σε αυτή τη κατεύθυνση αν πραγματικά θέλουμε να δούμε το άθλημα μας εκεί που αξίζει να βρίσκεται.

Και κάτι τελευταίο.
Στον αγώνα του Εμπεσού έχουν ήδη γραφτεί πάνω από 15 !!! ξένοι αθλητές (σχεδόν 7 μήνες πριν), ακριβώς επειδή αναγνώρισαν μια κάποια σοβαρότητα και έγκαιρη προετοιμασία για το γεγονός. Τέλος του μήνα (6 μήνες πριν τον αγώνα), θα ανοίξει προς θέαση και η λίστα των πιλότων στο www.empesosxc.net (είπαμε να έχουμε καμιά 30 συμμετοχές πρώτα για μαγιά).

Δεν θα σας κουράσω άλλο, σας καλώ όμως όλους να συνδράμετε με θετική ενέργεια και αξιοσύνη για να κρατήσουμε ψηλά αυτό που τόσα και τόσα χρόνια χτίζουμε με κόπο.

Φιλικά
Ιωακείμ

ΥΓ.
Γιατρέ….έ….γιατρέ….γιατί δε γράφτηκες ακόμα ;

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό agrodoc » Πέμ Φεβ 11, 2010 4:38 pm

Ααααα ρε Γιατρέ.....
Απάνω που είπαμε να τα βάλουμε σε μια σειρά και να αναβαθμίσουμε όλους τους αγώνες μέσα στη σαιζόν, έρχεσαι με τις δηλώσεις σου (σαφώς καλοπροαίρετες) να ξαναδώσεις το «παλιό» στίγμα που βάζει στη κορυφή του Ολύμπου μόνο το πρωτάθλημα, ενώ όλα τα υπόλοιπα να είναι κάτι σαν Β΄ εθνική που φυσικά και θα υποτιμηθούν γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και θα μαζευτούν πάλι 25 – 30 πιλότοι εκ των οποίων οι 20 θα είναι ντόπιοι.

Ε, λοιπόν φίλοι μου καλοί, εγώ είμαι της λογικής του να έχουν όλα την ίδια σπουδαιότητα και αξία.


«Δάσκαλε» γνωριζόμαστε γι’αυτό και δεν παρεξηγιόμαστε. Αλλά ειλικρινά ενώ μιλάμε στην ίδια «συχνότητα», δεν μπορώ να αντιληφθώ από τα γραφόμενά μου, πως κατάλαβες ακριβώς το αντίθετο απ’ότι εννοούσα..!! Μα αυτό ακριβώς που λες εσύ, λέω και εγώ. Μάλιστα αν γνώριζα την ανακοίνωση της ΕΑΠ σχετικά, το post μου θα ήταν πολύ μικρότερο… Παραθέτω αυτούσια την απάντησή μου στο Blog της Γιώτας, σήμερα το πρωί :
Ο θεσμός της Greek League, αν ιδωθεί και αντιμετωπιστεί σωστά, θα έχει πιθανώς μεγαλύτερη σημασία και αξία στη συνείδηση του Έλληνα πιλότου, ιδίως των περισσότερων από εμάς που λόγω υποχρεώσεων αλλά και έλλειψης αγωνιστικής εμπειρίας, δεν σκεφτόμαστε καν το ενδεχόμενο συμμετοχής σε ξένους αγώνες...
Στο φινάλε, πολλές συναντήσεις μέσα στο χρόνο δεν είναι το ζητούμενο - έστω και fun?
Όσο αφορά τον αριθμό συμμετοχών, παράλληλα με τους αγώνες της League, μπορούν να προγραμματίζονται σεμινάρια, SIV, εξετάσεις πτυχίων, διαλέξεις, διθέσιες πτήσεις εθισμού κλπ ως επιπλέον κίνητρο για τη συμμετοχή περισσότερων πιλότων, αλλά και πιθανώς για τη συμμετοχή ενδιαφερόμενων για ενασχόληση με το άθλημα...


Και επεκτείνω λίγο :
1. Όλοι οι αγώνες FAI cat 2. εντάσσονται στην League, άρα και του πρωταθλήματος, πράγμα που δεν γνώριζα, άρα η αρχική πρότασή μου έχει ήδη επικυρωθεί από τα σωματεία εν’αγνοία μου...!
2. Πρωτάθλημα και Λίγκα είναι απλώς λέξεις. Προσωπικά εκλαμβάνω την έννοια της Λίγκας ως ανώτερης αυτής του πρωταθλήματος ως προς τη σημασία της για την εξέλιξη του ελληνικού παραπέντε, αγωνιστικού ή μη ! Ωστόσο είναι διοργανώσεις με διαφορετική λογική, προσανατολισμό, λειτουργία και εξυπηρετούν διαφορετικό αλλά συγκεκριμένο σκοπό η κάθε μια και γι’αυτό δεν μπορούν να χαρακτηριστούν άνισης αξίας συγκρινόμενες. Πρωτάθλημα = 1 ή 2 αγώνες που με μαζική συμμετοχή, στον ίδιο τόπο και τις ίδιες πτητικές συνθήκες, διαμορφώνουν την κατάταξη του πρωταθλήματος Ελλάδας, που με τη σειρά της διαμορφώνει την εθνική ομάδα ( με μεγάλες διοργανωτικές απαιτήσεις από τα αναλαμβάνοντα αυτούς τους αγώνες σωματεία, αναγκαστικά…) Λίγκα = Πολλοί, μικρότερων διοργανωτικών απαιτήσεων αγώνες, που αποσκοπούν στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό συμμετοχών σε αγώνες από ατομικής πλευράς του κάθε αθλητή ( η μαζική συμμετοχή δεν αποκλείεται λόγω του ορισμού της! – μην παρεξηγούμαστε !)
3. Εν ‘τέλει η όλη λογική σχετικά με τους αγώνες, καταλήγει στο εξής ερώτημα : Θέλουμε λίγους και μεγάλους αγώνες κατά τη διάρκεια του έτους ή πολλούς με μικρότερες διοργανωτικές απαιτήσεις ?(εξαιρούνται αναγκαστικά οι αγώνες πρωταθλήματος που πρέπει να είναι ελάχιστοι και μεγάλοι) Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ίσως να μην είναι και τόσο προφανής, διότι μπορεί να εμπλέκει παράγοντες που οι πιλότοι που είμαστε έξω από τα διοργανωτικά πράγματα, να μην γνωρίζουμε.
4. Προβλέπω ότι σχετικά με την ύπαρξη πολλών αγώνων και αναγκαστικά μικρότερης αριθμητικής συμμετοχής πιλότων σε αυτούς, αφού από έναν αριθμό και μετά τίθεται πλέον και οικονομικό ζήτημα για τον καθ’ένα από εμάς, θα υπάρξουν ενστάσεις του τύπου : Μικρός αριθμός πιλότων σε έναν αγώνα συνεπάγεται μείωση της βαθμολογικής απόδοσης του συγκεκριμένου αγώνα για τους συμμετέχοντες πιλότους. Σωστό. Αλλά λύσεις μπορούν να βρεθούν, όπως : Α) Από όλους τους αγώνες Λίγκας, να προσμετρήσουν στη βαθμολογία της Λίγκας στο τέλος του έτους, μόνο εκείνοι που είχαν ένα ελάχιστο αριθμό συμμετοχών που θα καθοριστεί ή που απέδωσαν στον 1ο πάνω από ορισμένο βαθμολογικό όριο (ωστόσο μια λύση που δεν μου φαίνεται δίκαιη για τα σωματεία που καταθέτουν κόπο στη διοργάνωση αγώνων) Β) Δημιουργία και τρίτου θεσμού που θα ονομάζεται, ας πούμε, Ελληνικό Κύπελο και η βαθμολόγηση στο τέλος του έτους, θα βγαίνει από όλους τους αγώνες όπως προβλέπεται από την ανακοίνωση της ΕΑΠ σχετικά με τη Λίγκα (και ουσιαστικά θα είναι η καθαρόαιμη έννοια και σκοπός που υπηρετεί η δημιουργία της Λίγκας εντός των ελληνικών συνόρων )
5. Έτσι και κλείνοντας, διασαφήνιση στόχων του κάθε θεσμού : Όλοι οι αγώνες χαρακτηρίζονται αγώνες κυπέλου. Πρωτάθλημα = διαμόρφωση εθνικής ομάδας. Λίγκα = εκείνοι από τους αγώνες του κυπέλου που εκπλήρωσαν τα κριτήρια για υποβολή βαθμολογίας στη FAI. Κύπελο Ελλάδας = με μεγάλη αξία για όλους τους συμμετέχοντες πιλότους της ελληνικής πραγματικότητας και συνθηκών και ιδιαίτερα τους μη μετέχοντες σε διεθνείς αγώνες.

Τι εξυπηρετούν οι πολλοί αγώνες κατά τη διάρκεια του έτους : Ούτε για τη Δράμα είναι εύκολο να κατέβει στο Καλέντζι, ούτε για μένα που μένω Αθήνα είναι εύκολο να πάω στη Δράμα. Έτσι απομακρυσμένα σωματεία, θα πρέπει να τους δίνεται η δυνατότητα να κάνουν περισσότερους Αγώνες στη διάρκεια του έτους για να συμμετέχουν έτσι οι κοντινοί πιλότοι. Αυτό από την άλλη μεριά δεν αποκλείει εξ’ορισμού τον Κρητικό πιλότο που θέλει να ανεβεί στη Δράμα και να βάλει έναν ακόμα αγώνα στο ενεργητικό του! Απλά πρέπει να σκεφτούμε μία φόρμουλα χωροταξικής διανομής των αγώνων στην Ελλάδα ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους πιλότους να συμμετάσχουν σε όσο γίνεται περισσότερους αγώνες, χωρίς να εξαντληθούν οικονομικά και να συμμετέχουν έτσι με ικανό αριθμό αγώνων στην τελική βαθμολογία του Ελληνικού κυπέλου (ή Λίγκας-δεν κολλάμε στα ονόματα). Έτσι θα έχει πραγματικά νόημα και αξία ως θεσμός, θα αναβαθμίσει ουσιωδώς τα αγωνιστικά πράγματα στη χώρα μας, τα σωματεία θα έχουν έργο να επιδείξουν στο τέλος του χρόνου, το τμήμα παραπέντε της ΕΛΑΟ θα εμφανίζεται πολύ δραστήριο και μέσα σ’αυτό το πλήθος συναντήσεων, σίγουρα θα προβληθεί το άθλημα στην Ελλάδα αλλά και η Ελλάδα ως προορισμός παραπέντε, στο εξωτερικό…

Is just an opinion…

agrodoc
Competition
 
Δημοσ.: 302

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό norad » Πέμ Φεβ 11, 2010 9:22 pm

achim έγραψε:Τέλος, ως αθλητής, ο γράφων να μη χάσει όλη τη χρονιά από βαθμολογία κάτι που θα του στερούσε το δικαίωμα συμμετοχής σε διεθνείς αγώνες το 2011.


Αν δεν πετάξεις στο Pre-PWC του Εμπεσσού, δεν χάνεις πολύτιμους πόντους στην κατάταξη FAI;

norad
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2013

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό achim » Παρ Φεβ 12, 2010 11:40 am

To Alex:
it is a dirty job. But someone has to do it.
Μη μου ξύνεις τη πληγή φίλε Αλέξανδρε. Φυσικά και ήθελα να πετάξω ,αλλά κρίθηκε φρονημότερο για τους στόχους που έχουμε βάλει να έχω λόγω εμπειρίας σε διεθνείς διοργανώσεις "απο κοντά" την επιτροπή αξιολόγησης και τον παρατηρητή της PWCA στον αγώνα ως διευθυντής για να αποφύγουμε όσο το δυνατό μια αρνητική έκθεση.

To agrodoc:
Η αποψή μου:Μεγάλοι και δυνατοί αγώνες. Η Δράμα είναι για όλους μας πολύ μακριά αλλά πηγαίνουμε επειδή είναι ακριβώς έτσι.

Για μικρότερους αγώνες Σ/Κ δεν υπάρχει πρόβλημα για μένα μιας και διοργανώνονται πανεύκολα (το αν θα έχουν συμμετοχές, αν θα αποδώσουν "καλή" βαθμολόγηση, αν οι τοπικές αρχές θα θελήσουν να το ξανακάνουν, αν η επίγευση που θα αφήσουν στους πιλότους και τους θεατές θα είναι αρεστή, είναι ερωτήματα που θα μας απασχολήσουν μετά το γεγονός).

Στο δια ταύτα. Συμφωνώ σε πολλές απο τις σκέψεις σου. Ας συγκεντρώσουμε και τις σκέψεις των υπολοίπων και στην επόμενη συνέλευση να κατεβούμε με ανανεωμένες προτάσεις για το καλύτερο δυνατό.

Ερώτηση:
1)Δεν σας αρκούν δύο αγώνες πρωταθλήματος και δύο Λίγκας (ή Κυπέλλου ή όπως θέλετε να το πείτε); Να κάνουμε περισσότερους; Αντέχουμε; υπάρχουν λέσχες που θέλουν και δεν παίρνουν αγώνα;
2) Όταν όλα ήταν Πρωτάθλημα στην αρχή της χρονιάς είχαμε πολλές γκρίνιες. Τώρα τι πρόβλημα υπάρχει;
3) Αν όλα μετράνε στην ίδια βαθμολόγηση τότε θα έχουμε πρωταθλητή αρχές Μαίου και τέλος Αυγούστου τί; Υπερπρωταθλητή; και στην FAI τί θα στείλουμε; ξανά την ίδια βαθμολογία εμπλουτισμένη με ένα η δύο αγώνες ενώ θα έχουν ήδη κτατεθεί ξεχωριστά; Δεν καταλαβαίνω.


Σας αφήνω τώρα γιατί φεύγω για Βουλγαρία. Τα λέμε....

achim
Competition
 
Δημοσ.: 549

Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Φεβ 12, 2010 2:21 pm

για να μην μπερδεύεστε στην FAI στέλνουμε μόνο μεμονωμένους αγώνες FAI cat.2. όχι συγκεντρωτικά.

Μόνο το PWC μας ζητάει αποτελέσματα λίγκας και αποτελέσματα πρωταθλήματος συγκεντρωτικά, αλλά αυτό αφορά 2-3 άτομα. Η μορφή της Λίγκας συζητήθηκε στην Αμφίκλεια και περιγράφεται στην σχετική ανακοίνωση της ΕΑΠ.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2712

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Συζητήσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron