JollyRoger έγραψε:και πως ξέρουμε οτι η προσγείωση με εφεδρικό ανάμεσα στα ορθια κοτρόνια, είναι καλύτερη απο controlαριστή προσγείωση με τη γραβάτα;
ΟΥΥΥΦΦΦΦΦ,,,, ειλικρινα ειχα ανησυχησει οτι θα μας αφησεις οριστικα

... μας ελειψες βρε ιδιετερε

,,,, βρησε ,,,,αντεδρασε ,,,χωσε ελευθερα
αχρειαστα να 'ναι , αλλα αυτα μαθαινονται επιτοπου πειρατη
,,,,αλλα πολυ pc pilots βλεπω εδω,,,,,, τους οποιους διστυχως δεν βλεπω καθολου στο βουνο τωρα τελευταια
καλυτερα να μην μενουμε μονο στα PCια μας ,,,και ακομα καλυτερα να μην εχουμε ενδιαφερον μονο για τετοιου ειδους videaκια τα οποια μας τρομοκρατουν φτιαχνοντας τα απειρα σεναρια υποσεινηδιτα στο μυαλο μας ,,,πριν καν βαλουμε το πανι στο αμαξι να παμε να πεταξουμε !
(I mean no worries δεν θα χρειαστει εφεδρικο ποτε πατωντας το "enter" ,,,το πολυ πολυ κανα format να κανετε που νομιζω το 'χετε για πλακα

)
------------------------------------------------------------------------
@ Γιαννη (condor) τωρα..........
καταρχην δεν πιστευω οτι ντε και καλα ησουν σε dust devil η ροτορες,,,,,,, μπορει,,,αλλα μου φαινονται πιο πολλες οι πιθανοτητες οτι βρεθηκες στην δυνατη και "αντζουμπαλη" να το πω ετσι εκκινηση/οργανωση ενος δυνατου και ΞΗΡΟΥ (αυτος φταιει για ολα

) θερμικου ! Απο το forum ομως αυτο δεν θα το μαθουμε ποτε .
Οπως προειπε και ο Ιωακιμ ,,,οταν εισαι ΧΑΜΗΛΑ και δεν μπορεις να σταματησεις την στροφη/βουτια του πανιου ητε γιατι δεν αρκουν οι διαδρομες στα φρενα ,,,ητε γιατι το ανοιχτο κοματι ειναι πολυ μικρο ,,,πας κατευθειαν σε εφεδρικο μετα plf ,,,και οτι σωσεις !
Αυτο που μου εκανε εντυπωση εμενα να γραψω ειναι το οτι δεν αναφερεσαι σε κανενα σημειο σε προσπαθεια σου να ανοιξεις την κλειστη πλευρα ,,αντι να φρεναρεις-στολαρεις-ρισκαρεις το υπολοιπο πανι που ηταν σε πτηση! Εγινε τετοια προσπαθεια ?
και αν ναι , ηταν το ιδιο η ακομα και πιο εντονη απο την ενασχοληση σου με το υπολοιπο κοματι του πανιου ? ? ?
(...κουραγια Γιαννη τον φαγαμε τον γαιδαρο

)
-------------------------------------------------------------------------------------
και κατι ακομα ,,ετσι για να κοψουμε τον διαλογισμο του ΙΝΔΟΥ Ανδρεα που βαριεται τις τελευταιες μερες .......
Δεν εχω τον χρονο να το αναπτυξω παραπανω αυτη τη στιγμη , ισως και να μην θελω αλλα πιστευω οτι πιλοτοι που μπορουν να κανουν καλα wing overs η ΑΣΣΥΜΕΤΡΑ spiral (δεν μηλαω για sat και αλλες εφετζιδικες και ατεχνες ατο θεμα energy+roll+timing φιγουρες) εχουν σεβαστο αβανταζ κατι τετοιες στιγμες ,,,,και στο να μην κλεισει ευκολα (,,η τοσο πολυ σε μεγεθος) ,,,και στο πως θα το βγαλουν γρηγοροτερα εκμεταλευομενοι την ιδια την ενεργεια της ασσυμετρης πτησης του πανιου !
Ισως αμφιβαλετε πολλοι ,,, λογικο ειναι (δες το σαν δωρο ονομαστικης εορτης αυτο Ανδρεα

) αλλα αν και οταν καποιος δαμασει τα παραπανω σε ενα καλο επιπεδο ,,,τοτε θα μπορει να καταλαβει πολυ καλυτερα ,,,, την διαφορα του να κρατας η πνιγεις το πανι ετσι ωστε να μην εχει ενεργεια ,,,,απο το να το ανοιγεις με την ενεργερεια αυτη χρησημοπιοντας τα καταλληλα φρενα στον καταλληλο χρονο !
