Ημερομηνία Παρ Οκτ 29, 2021 12:25 am
Text Size

Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Περιγράψτε ένα συμβάν που σας έτυχε στη πτήση (ή στο έδαφος) να το αναλύσουμε.

Συντονιστής: Moderators

Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Μάιος 31, 2012 11:10 am

Η ΕΑΠ ενημερώνει για επιστολή που στάλθηκε από το ΓΕΑ σχετικά με θέματα ασφάλειας πτήσεων. Το θέμα είναι σημαντικό και μας αφορά άμεσα.

Δείτε την ανακοίνωση της ΕΑΠ http://eap.elao.gr/index.php?option=com ... &Itemid=18

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2709

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Πέμ Μάιος 31, 2012 2:09 pm

Ποιες απογειώσεις είναι εντός 10 ΝΜ από αεροδρόμια; Η Αυλώνα; Λογικά και η Αγία Μαρίνα

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό cloud_constructor » Πέμ Μάιος 31, 2012 3:03 pm

Λογικα πρεπει να ειναι και το πανιο και εκεινο το μερος στον ασπροπυργο

cloud_constructor
Competition
 
Δημοσ.: 274

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό badder » Πέμ Μάιος 31, 2012 4:58 pm

Η Αγ. Μαρίνα είναι οριακά μέσα αλλά δεν ασχολείται το ΓΕΑ με την παραλιακή πτήση στα 9.5ΝΜ και στα 300 μέτρα ύψος. Για την Αγ. Μαρίνα το πρόβλημα είναι άλλο, δεν είναι το ΓΕΑ και η ΥΠΑ.

Με πήρε τηλέφωνο σήμερα μια κυρία από τον τοπικό σύλλογο κατοίκων και έντρομη μου ανέφερε ότι μετά το θανατηφόρο περιστατικό υπάρχει ακόμα κόσμος που πετάει και οι κάτοικοι πλέον δηλώνουν ενοχλημένοι και φοβούνται μην πέσει και άλλος και χτυπήσει κάποιον ή προξενήσει ζημιές.

Κατάλαβα ότι το θεωρούν πλέον επικίνδυνο και θέλουν να κάνουν κάτι για το θέμα αυτό. Έχουν μάλιστα στείλει και επιστολές σε Δήμο, Αστυνομία κτλ. Πολύ φοβάμαι ότι θα έχει συνέχεια το θέμα και αν κάποιος προσγειωθεί σε καμιά αυλή σπιτιού δεν θα αντιμετωπισθεί όπως πριν το ατύχημα.

Όμως το ΓΕΑ ασχολείται αποκλειστικά με τα αεροδρόμια της Π.Α. Οπότε το έγγραφο αυτό έχει βασικά σχέση με τον Αυλώνα όσον αφορά εμάς και την Ελευσίνα όσον αφορά τα παραμοτέρ. Βέβαια το ΓΕΑ δεν ξέρει να διακρίνει παραπέντε και παραμοτέρ οπότε τα βάζει όλα μαζί.

Το πρόβλημα με τα πολιτικά αεροδρόμια και την ΥΠΑ είναι ξεχωριστό και πιο σοβαρό. Εκεί θα ακούσουμε ξαφνικά μια μέρα άσχημα νέα αν δεν προσέχουμε.

Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι απλώς να λέμε αυτά που πρέπει. Το πόσο σοβαρά και υπεύθυνα θα το αντιμετωπίσουν οι πιλότοι είναι κάτι στο οποίο δεν μπορούμε να επέμβουμε ούτε μπορούμε να επιβάλλουμε κάτι. Απλά πρέπει όλοι να αναλογιστούμε τις συνέπειες που έχουν οι πράξεις μας στους άλλους. Η ελευθερία μας φτάνει μέχρι εκεί που επηρεάζει την ελευθερία των άλλων, και αν δεν τους σεβόμαστε μην περιμένουμε να μας σεβαστούν και αυτοί. Και αναφέρομαι στους συναθλητές πρωτίστως και μετά στην ΥΠΑ και το ΓΕΑ.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2709

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Πέμ Μάιος 31, 2012 5:39 pm

badder έγραψε:Η Αγ. Μαρίνα είναι οριακά μέσα αλλά δεν ασχολείται το ΓΕΑ με την παραλιακή πτήση στα 9.5ΝΜ και στα 300 μέτρα ύψος. Για την Αγ. Μαρίνα το πρόβλημα είναι άλλο, δεν είναι το ΓΕΑ και η ΥΠΑ.

Με πήρε τηλέφωνο σήμερα μια κυρία από τον τοπικό σύλλογο κατοίκων και έντρομη μου ανέφερε ότι μετά το θανατηφόρο περιστατικό υπάρχει ακόμα κόσμος που πετάει και οι κάτοικοι πλέον δηλώνουν ενοχλημένοι και φοβούνται μην πέσει και άλλος και χτυπήσει κάποιον ή προξενήσει ζημιές.

Κατάλαβα ότι το θεωρούν πλέον επικίνδυνο και θέλουν να κάνουν κάτι για το θέμα αυτό. Έχουν μάλιστα στείλει και επιστολές σε Δήμο, Αστυνομία κτλ. Πολύ φοβάμαι ότι θα έχει συνέχεια το θέμα και αν κάποιος προσγειωθεί σε καμιά αυλή σπιτιού δεν θα αντιμετωπισθεί όπως πριν το ατύχημα.



θα σας περιμένει η νοικοκυρά με γκασμα και τσουγκράνα :mrgreen:

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1213

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό paramick » Πέμ Μάιος 31, 2012 5:58 pm

Μίλησα προ ημερών με τον σμήναρχο του πολεμικού αεροδρομίου Τρίπολης,για γύρω πτήσεις (δύο
μέσα στα 10ΝΜ και μία οριακή)και ο άνθρωπος μου εξήγησε φιλικά και πρόθυμα μεν,απόλυτα δε,οτι για την δική μας ασφάλεια αλλά φυσικά και την δική τους,οτι δεν μπορεί να υπάρξει εξαίρεση.
Διαχειρίζονται προγραμματισμένες πτήσεις ασκήσεις και εκπαίδευση,αλλα έχουν και αιφνίδιες
κινήσεις όπως διακομιδές τραυματιών,μετωρολογικά,πυροσβεστικά περίπολα και ένα σωρό πράγματα.
Επίσης μου τόνισε ότι το ΓΕΑ και μόνο καθορίζει την συνολική στάση του σώματος,και ακόμα και αν ήθελε να κίνήσει διαδικασία,δεν εξαρτάται απ αυτόν(ούς).

Έμεινα με την κέντρική ιδέα οτι αρκεί να τσατίσουμε ένα ή δύο ανθρώπους,για να μας "τα δώσουν στο χέρι" και να καμαρώνουμε τα πανιά μας στο ντουλάπι. :shock:

Τελευταία επεξεργασία απο paramick την Πέμ Μάιος 31, 2012 7:05 pm, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.
paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1055

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Πέμ Μάιος 31, 2012 6:36 pm

oπoτε αν καταλαβα καλα θα πρεπει να ερχομαστε σε επαφη με τον Πυργο ελεγχου κυκλοφοριας για να τους ενημερωνουμε, η ουτε αυτο παιζει...
ειναι σιγουρο πως για εμας που δε μπορουμε να ερχομαστε συχνα στον κιθαιρωνα λογω ωραριου εργασιας αλλα και εξοδων, ο αυλωνας ειναι μια πρωτης ταξης λυση...
μηπως θα επρεπε να ερθουμε σε επαφη με τον Δημο Αυλωνας να μας βοηθησει με το θεμα...
Παντως προς το παρον δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου να εχουμε δημιουργησει θεμα σε καποιο ιπταμενο.... εγω τουλαχιστο μια φορα εχω δει και αυτο ηταν ελικοπτερο το οποιο και περασε πολυ ανοιχτα...
μηπως γινονται πολυ τυπικοι και εξαντλουν το θεμα...
το μερος προσφερεται για πτησεις κοντα στο βουνο πραγμα που δεν κανουν τα πολεμικα αεροσκαφη η ακομη και τα ελικοπτερα...
Ουτως η αλλως Γιαννη θα πρεπει τελικα να δινουμε "εναρξη", στον Π.Ε.και αν ναι, οποιος εχει τατηλ ας τα κοινοποιησει...

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1203

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό paramick » Πέμ Μάιος 31, 2012 6:55 pm

Oύτε πύργος ελέγχου παίζει,δεν σου δίνει άδεια τοπικό στρατιωτικό αεροδρόμιο,μονο το ΓΕΑ,
μετά απο επίσημη επαφή (πχ ΕΛΑΟ) και για συγκεκριμμένη εκδήλωση (τάδε μέρα ,τάδε ώρες).
Τότε και μόνο εξετάζουν το αίτημα και αποφασίζουν.


"μηπως γινονται πολυ τυπικοι και εξαντλουν το θεμα...
το μερος προσφερεται για πτησεις κοντα στο βουνο πραγμα που δεν κανουν τα πολεμικα αεροσκαφη η ακομη και τα ελικοπτερα..."

Εχω βρεθεί τρομακτικά κοντά σε πυροσβεστικό στον Ασπρόπυργο,κι ας έξυνα την πλαγιά...

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1055

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό kswift » Πέμ Μάιος 31, 2012 11:00 pm

Σ Κ φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα απο Αυλωνα, καθώς δεν γίνονται (συνηθως) πτήσεις απο Ταναγρα.
Επίσης αργά το απόγευμα σπάνια γίνονται πτήσεις καθημερινές.
Ένα χρήσιμο τηλέφωνο για απλή ενημέρωση του πύργου είναι: 2262045656. Τι χρειάζονται: περιοχή πτήσης, αναμενόμενο ύψος , αναμενόμενη διάρκεια και αριθμός παραπέντε, φυσικά και αναμενόμενη έναρξη πτήσης. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα ακροασης σε air band 120.250
Πάντως καλο θα ήταν να προσπαθήσει η ΕΛΑΟ να βρει μια light αποδεκτή λύση για την ελάχιστη ενημέρωση (και όχι αδεια) σε περίπτωση πτήσεων. Ακόμα πιο ΚΑΛΟ θα ήταν να προσπαθήσει σε συνεργασία με το ΓΕΑ να οριοθετησει τα σημεία πτήσεων παραπέντε. Σε μέσες συνθήκες σπάνια γίνονται πτήσεις σε κύκλο μεγαλύτερο απο 10 ν.μιλια απο την απογείωση.
. Σε περίπτωση συνθηκών για x country και εφόσον υπάρχουν οι συνθήκες, τότε ΚΑΛΟ θα ήταν κάποιος απ´το έδαφος να ενημερώσει για την ύπαρξη παραπέντε και τις προθέσεις τους.

kswift
Competition
 
Δημοσ.: 316

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό paramick » Παρ Ιουν 01, 2012 12:18 am

Kώστα μιλάς σαν πιλότος παραπέντε ή ως πιλότος μονοκινητήριου αεροσκάφους.
Νομίζω οτι υπάρχει διαφορά.
Με το sinus ,είσαι νηολογημένος,έχεις διακριτικά,έχεις επικοινωνια και αναφέρεσαι σε πύργο
ελέγχου και άλλα αεροσκάφη,πιθανόν να φαίνεσαι σε ραντάρ(δεν το γνωρίζω αυτό),και στο φινάλε πιάνεις και μια 150άρα km/h για πλάκα.
Δέν είσαι μια μεγάλη χρωμάτιστή νάυλον σακούλα που την πάει ο άνεμος...
Για μέικ γιορ πόιντ κλίαρ ...

paramick
Competition
 
Δημοσ.: 1055

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό kswift » Παρ Ιουν 01, 2012 12:47 am

Όχι ρε Μικ... Αριθμός τεμαχίων παραπέντε (πχ εσύ κι εγώ, απογείωση 15:00 τοπική, μέχρι 2000m και 2:30 ώρες στον αέρα). Απλά ο τύπος θα τοχει υπόψη του και θα το λέει σε αεροπλάνα που τυχόν πλησιάζουν την περιοχή.

Αλλά και πάλι - μόνο για ενημέρωση όχι για να ζητηθεί άδεια! Ο στόχος είναι να μην βρεθεί κανείς face to face με κάτι μεγαλύτερο και γρηγορότερο. Και μιλάω σαν πιλότος παραπέντε με εμπειρία σε αεροπλάνα κι. 8)

kswift
Competition
 
Δημοσ.: 316

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό dim » Παρ Ιουν 01, 2012 8:55 am

Ευρύτερη περιοχή Αττικής - Βοιωτίας. Ακτίνες 10 μιλίων

1. Πηγαίνετε εδώ:
http://www.freemaptools.com/radius-around-point.htm

2. Βρείτε κάπου στην μέση της σελίδας αυτό: "Click Here to Show/Hide CSV Upload Panel" και κάντε κλικ επάνω του

3. Στο παραθυράκι που θα φανερωθεί γράψτε (κάντε copy-paste το παρακάτω):
38.108695199489354,23.783555030822754,16.09
37.98135617356037,23.365817070007324,16.09
38.064454224417496,23.556103706359863,16.09
37.937301053748875,23.945260047912598,16.09
38.339981094538736,23.563742637634277,16.09
38.37575324112796,23.257198333740234,16.09
38.43163914288651,23.135350942611694,16.09

4. Πατήστε το Upload

Και όλα είναι σχετικά, τα 10 μίλια είναι απο το κέντρο των αεροδρομίων, αν τα μεταφέρετε τα κέντρα στις ακρές των αεροδιαδρόμων, που θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί οτι αεροδρόμιο δεν είναι 1 σημείο αλλά μία περιοχή, τα πράγματα αλλάζουν προς το χειρότερο. Και αν πάμε με το γράμμα του νόμου πετάει μόνο από Πλαταιές έως Δάφνη και ΜΟΝΟ κολλητά στο βούνο, Καπαρέλλι, Μελισσοχώρι, θήβα ξεχάστε τα. Και μιλάω για την πλήρη εφαρμογή του νόμου. Οταν λέμε 10 μίλια από όλα τα αεροδρόμια εννοούμε ΟΛΑ (και όχι της Θήβας και του Κάστρου δεν πιάνονται γιατί ειναι μικρά , είναι λέσχης, δεν έχουν τουαλέτα κλπ) :(

Παρεπιπτόντως, χθες στην Αγία Μαρίνα μία κυρία με ρώταγε που είναι εκείνο το αψηλό το αγόρι..... :D :D :D :D

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 889

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιουν 01, 2012 9:16 am

Κάθε φορά λέμε τα ίδια πράγματα αλλά μάλλον δεν γίνονται κατανοητά.

Τα έχουμε ξαναπεί, το σενάριο "ειναι σ/κ και δεν έχει κίνηση" ή "να πάρω ένα τηλεφωνάκι τον πύργο ελέγχου" δεν υπάρχει και είναι λάθος να κινούμαστε με αυτή τη λογική. Τα πράγματα είναι απλά. Ισχύουν τα 10 ΝΜ 365 μέρες τον χρόνο. Κανένας πύργος δεν θα σου δώσει άδεια γιατί δεν έχει δικαιοδοσία και κανένας δεν σου εξασφαλίζει ότι τα σ/κ δεν γίνονται πτήσεις. Η στραβή μια φορά θα γίνει. Ακόμα και αν δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας, αν ένας πιλότος αεροπλάνου ή ελικοπτέρου κάνει απλά αναφορά ότι είδε παραπέντε στην στροφή του για προσέγγιση προσγείωσης είναι αρκετό για να τρέχουμε.

Ο κανονισμός για αετούς και παραπέντε είναι σαφής και η ΕΛΑΟ αυτό το κανονισμό πέτυχε και πέρασε γιατί πριν δεν υπήρχε τίποτα. Δεν μπορεί η ΕΛΑΟ να αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό. Για την ακρίβεια η κατάσταση στην Ελλάδα είναι πολύ χαλαρή σε σχέση με άλλα κράτη και αντί να το εκτιμήσουμε αυτό και να το διαφυλάξουμε ψάχνουμε να βρούμε παραθυράκια και ανεφάρμοστες λύσεις.

Η Π.Α. και η ΥΠΑ δεν είναι μαγαζάκια της γειτονιάς να πηγαίνουμε και να κάνουμε παζάρια κάθε φορά που πετάει το χ μέρος. Ο ουρανός τους ανήκει και εμείς (όσο και να είναι δύσκολο να το κατανοήσουμε) απλά έχουμε άδεια να χρησιμοποιούμε κομμάτι του. Για την ακρίβεια είμαστε το πιο ελεύθερο πτητικό μέσο αν συγκρίνει κανείς τις απαιτήσεις για τα άλλα. Αυτοί βάζουν τους κανόνες. Αν δεν θέλουμε να τους ακολουθήσουμε τότε θα χάσουμε την ελευθερία που έχουμε. Και δεν πρέπει να στερηθούμε τις πτήσεις μας επειδή δεν μπορούν να γίνουν κατανοητά και σεβαστά κάποια απλά πράγματα από κάποιους.

Και για άλλη μια φορά θα πω Κώστα ότι δεν μπορείς να κρίνεις με βάση την εμπειρία σου από τα υπερελαφρά. Όλα τα άλλα πτητικά μέσα έχουν επικοινωνία, σχέδιο πτήσης, νηολόγιο, beacon κτλ. Εμείς δεν έχουμε (και αυτό προσπαθούμε να διαφυλάξουμε). Αν θες να μπεις σε συζήτηση για αλλαγή των 10 ΝΜ το πρώτο που θα σου ζητηθεί είναι να σε αντιμετωπίζουν ως υπερελαφρό με όλες τις προυπόθέσεις που ανέφερα και αρκετές ακόμα. Εαν λοιπόν θέλουμε την ελευθερία μας στον αέρα και την απλότητα της δραστηριότητάς μας πρέπει να σεβόμαστε ένα απλό πράγμα. Τα 10 ΝΜ. Δεν είναι τόσο τραγικό ούτε δύσκολο.

Εαν κάποιοι κινούνται με την λογική "έλα μωρε μια πτησούλα δίπλα στο βουνό θα κάνουμε, τόσο καιρό δεν έχει γίνει τίποτα" προφανώς δεν υπολογίζουν τις πραγματικές διαστάσεις του θέματος και το τι πρόβλημα πιθανόν να δημιουργήσουν σε πανελλήνιο επίπεδο. Και επειδή το έχω ακούσει και αυτό, η λογική "σαν χώρα ένα κωλοχανείο είμαστε, θα κάνουμε ότι γουστάρουμε", χαρακτηρίζει ακριβώς αυτούς που σκέφτονται με αυτό το τρόπο, και βάζει σε κίνδυνο τους υπόλοιπους.

Μπορεί να μην γίνομαι αρεστός σε κάποιους φίλους αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Μπορούμε είτε να τα δούμε ρεαλιστικά και να σεβαστούμε ανθρώπους και καταστάσεις, είτε να εθελοτυφλούμε και να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, δημιουργώντας ενδεχομένως σοβαρό πρόβλημα σε πολλούς.

Υ.Γ.
Σίγουρα κάποιες πτήσεις σε περιοχές οριακά μέσα από τα 10 ΝΜ δεν δημιουργούν πρόβλημα. Το πρόβλημα υπάρχει κυρίως σε περιοχές που η Π.Α. έχει και οπτική επαφή με τα παραπέντε, παραμοτερ κτλ.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2709

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιουν 01, 2012 9:22 am

Τα αεροδρόμια του Κάστρου και της Θήβας δεν υπολογίζονται. Τα αεροδρόμια που υπολογίζονται είναι αυτά που έχουν έλεγχο περιοχής. Με λίγα λόγια τα αεροδρόμια της Π.Α. και της ΥΠΑ.

Κατάσταση με τα αεροδρόμια της ΥΠΑ θα βρείτε εδώ http://www.ypa.gr/content/index2.asp

Κάστρο και Θήβα χρησιμοποιούνται κυρίως από υπερελαφρά, απέναντι στα οποία έχουμε προτεραιότητα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2709

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό Chris Lappas » Παρ Ιουν 01, 2012 10:39 am

Γιάννη, προτείνεις να σταματήσουν τελείως οι πτήσεις στην Αυλώνα;

http://www.snowclub.gr
Powder skiing is not a crime!
Chris Lappas
Competition
 
Δημοσ.: 559

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Ιουν 01, 2012 10:40 am

Καντήλι?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1638

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό tsouloufis » Παρ Ιουν 01, 2012 11:36 am

Χρήστος Λάππας έγραψε:Γιάννη, προτείνεις να σταματήσουν τελείως οι πτήσεις στην Αυλώνα;



νομίζω το λέει καθαρά !!!

__________________________________________________________________
https://web.facebook.com/dreamparaglidi ... =bookmarks
http://www.dreamparagliding.gr/
tsouloufis
Competition
 
Δημοσ.: 1213

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό MIK » Παρ Ιουν 01, 2012 11:51 am

Το Καντήλι και το Ύπατο?

SUNSET TEAM ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 150KV
MIK
Competition
 
Δημοσ.: 1638

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό badder » Παρ Ιουν 01, 2012 12:02 pm

Εγώ προσωπικά δεν προτείνω τίποτα. Απλά αναφέρω τα ισχύοντα και τα προβλήματα που εμφανίζονται και πιθανόν να εμφανιστούν στο μέλλον.

Τα δεδομένα για τον Αυλώνα είναι: Είναι μέσα στα 10 ΝΜ. Είναι μόλις 6 ΝΜ από το αεροδρόμιο και 2-3 ΝΜ από τον αεροδιάδρομο, χωρίς άλλο φυσικό εμπόδιο κάτι το οποίο σημαίνει ότι όλος ο χώρος είναι ελεύθερος για προσέγγιση αεροπλάνου. Ακριβώς στην απογείωση είναι δηλωμένο σημείο στροφής για αεροπλάνα και ελικόπτερα που προσεγγίζουν. Έχουν αναφερθεί από πιλότους δικούς μας ότι έχουν περάσει αεροπλάνα και ελικόπτερα πάρα πολύ κοντά από την απογείωση. Όποιος φεύγει προς τα έξω πλησιάζει την ευθεία του διαδρόμου απογείωσης/ προσγείωσης. Υπάρχει οπτική επαφή με τα αεροπλάνα που μας βλέπουν.

Τα δεδομένα για το Καντήλι είναι: Είναι μέσα στα 10 ΝΜ. Η απογείωση είναι στα 8.5 ΝΜ από το αεροδρόμιο και τον αεροδιάδρομο. Υπάρχει φυσικό εμπόδιο (βουνό) που παρεμβάλλεται και δεν το περνάμε. Δεν υπάρχει οπτική επαφή. Η περιοχή δεν χρησιμοποιείται για προσέγγιση αεροσκαφών. Ο διάδρομος απογείωσης/προσγείωσης βρίσκεται κάθετα σε σχέση με το βουνό που πετάμε.

Τα δεδομένα για το Ύπατο είναι ανάλογα με του Καντηλιού εφόσον δεν βγαίνεις από το βουνό.

Προφανώς υπάρχουν διαφορές. Ας κάνει ο καθένας αυτό που καταλαβαίνει. Εγώ πάντως στον Αυλώνα δεν έχω πετάξει εδώ και πολλά χρόνια και θεωρώ ότι είναι αρκετά επικίνδυνο όχι γιατί θα υπάρξει ατύχημα αλλά κυρίως γιατί η παρενόχληση στην Π.Α. να ξεκινήσει διαδικασίες που θα μας δημιουργήσουν προβλήματα.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2709

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό dim » Παρ Ιουν 01, 2012 10:58 pm

Κανδήλι, σήμερα την 01 Ιουνίου 2012 και ώρα 16:00 πέρασε στρατιωτικό ελικόπτερο από Βορρά προς Νότο πάνω από την χαράδρα και σε ύψος περίπου τα 1000 μέτρα.
Δεν πετάγε κανείς εκεινη την ώρα, είμασταν στην προσγείωση και παίζαμε μακρυά γαϊδούρα.
Στην απογείωση υπήρχε ένα γρουπ Ιταλών παραπεντάδων που παίζαν τις πιστικουλιές.

Για φαντάσου να μας μπαγλαρώναν όλους..... επειδή δεν τους ενημερώσαμε τηλεφωνικά όπως ζητάει η επιστολή του ΓΕΑ

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 889

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό KITSMAN » Σάβ Ιουν 02, 2012 5:23 am

dim έγραψε:Δεν πετάγε κανείς εκεινη την ώρα, είμασταν στην προσγείωση και παίζαμε μακρυά γαϊδούρα.

χαχαχαχαχαχαχα
αυτα ειναι...
ποιος τον ακουμπουσε σε ποιον ομως?
ε?
ε?

καλά είμαι εγω;
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ...
KITSMAN
Competition
 
Δημοσ.: 1203

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό DUST IN THE WIND » Σάβ Ιουν 02, 2012 9:49 am

Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ: ότι, η μητέρα Πανελλήνια Ομοσπονδία/Λέσχη που ανήκει ο Αλεξιπτωτισμός Πλαγιάς γνωρίζοντας τις ανάγκες του αθλήματος έστω μόνο για τη πρωτεύουσα με τα 5.000.000 κατοίκους της και γνωρίζοντας ότι στο χώρο αυτό υπάρχουν διασπαρμένα και 6 αεροδρόμια/ελικοδρόμια με ότι αυτό σημαίνει για τη πραγματοποίηση και εξάπλωση του Αλεξιπτωτισμού Πλαγιάς,(Πολύ καλή και σωστή η βοήθεια του dim να μας δείξει το χάρτη Ατιτκής - Βοιωτίας ) θα πρέπει αφού συνεργασθεί/συμβουλευθεί με τους εμπλεκόμενους φορείς (Γ.Ε.Α - Υ.Π.Α -ΔΗΜΟΥΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ κλπ ) και να ορίσει / προσδιορίσει ΧΩΡΟ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (AIR PARK ) έστω και μέσα στα 10 ΝΜ . Αρκεί μέσα στο χώρο αυτό να υπάρχει ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ για εμάς και φυσικά να είναι γνωστός και απαγορευτικός στους άλλους εμπλεκόμενους.

Η οριοθέτηση εναέριου χώρου πρέπει να γίνει για να φιλοξενεί τη μαζική δραστηριότητα του Αιωροπτερισμού.

Οι μεμονομένες πτήσεις θα μπορούν να γίνονται όταν χρειάζεται σε συνεργασία με το Γ.Ε.Α.όπως προτείνει η σύσταση.

Υ.Σ: 1. Στο Καντήλι υπάρχει και το ελικοδρόμιο της Πάχης, στη πρωινή ζώνη γίνονται κατά διαστήματα εναέριες ασκήσεις ενώ όταν γίνονται διελεύσεις καθ'όλη την ημέρα η χαράδρα είναι στη πορεία τους. ΠΡΟΣΟΧΗ διότι ακόμα και πίσω από το "ΡΑΝΤΑΡ" στο Καντήλι έχουν πετάξει κάποιες φορές ελικόπτερα , C130, πυροσβεστικά.

2. Το καταργημένο αεροδρόμιο του Ελληνικού για παράδειγμα ενώ είναι χώρος δίπλα στη θάλασσα στο οποίο θα μπορούσαν να δραστηριοποιούνται προσωρινά σε ένα τμήμα του μηχανοκίνητα αλεξίπτωτα πλαγιάς ή και ελεύθερα αλεξίπτωτα πλαγιάς ( απογείωση με έλξη )παρέμέινε όλα αυτά τα χρόνια αναξιοποίητο από εμάς.

DUST IN THE WIND
DHV2-3
 
Δημοσ.: 141

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό badder » Σάβ Ιουν 02, 2012 10:15 am

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει τα παραπάνω. Απάντησα για τα αεροδρόμια αττικοβοιωτιας και γενικότερα. Μόνο η Τανάγρα επηρεάζει τον Κιθαιρωνα.

Ας το πουμε και μια ακόμα φορά. Εμεις δεν μπορούμε να πετάμε εντος 10 νμ . Αυτο που αναφερεται στην επιστολη του ΓΕΑ αφορά συσκευές με δυνατότητα επικοινωνίας. Εμείς δεν πετάμε εντος 10 νμ γιατί δεν εχουμε επικοινωνία, σχεδιο πτήσης κτλ. για να μπορουμε να το κανουμε με ασφάλεια. Και δεν θελουμε να αλλαξει το πλαίσιο των απαιτήσεων για τις πτήσεις μας. Μην ξαναγράφω τα ίδια.

Πιθανόν κάποιοι βλεπουν αυτο που θέλουν μόνο. Η πραγματικότητα επιβάλλει να κοιτάμε το εφικτό και να μην προκαλέσουμε αλλαγές σε πράγματα που είναι υπερ μας.

Η απλούστερη λύση είναι η σωστή.
badder
Διαχειριστής||Διαχειρίστρια
 
Δημοσ.: 2709

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό dim » Σάβ Ιουν 02, 2012 10:37 am

Η αναγνώριση κάποιων περιοχών σαν αναγνωρισμένα και επίσημα επιβεβαιωμένα αεραθλητικά κέντρα, όπως ο Κιθαιρώνας, θα ήταν μιά αλλαγή που μάλλον θα ωφελούσε παρά θα έβλαπτε. Δεν θα επέτρεπε την παρουσία καλωδίων (χέστα αυτά μπήκαν, αλλα μην μπούν κι άλλα), ανεξέλεκτες διελεύσεις ελικοπτέρων κλπ.
Κάνοντας ισως την αρχή σε ένα μέρος που δεν τους ενοχλούμε και που ίσως δε αντιμετωπίσουμε κάμμία αντίρρηση, αργότερα θα μπορούσε να ζητήσουμε και δευτερο και τρίτο.
Η επιστολή του Ταξίαρχου Θεοχαράκη δεν μου φάνηκε απειλητική, μάλλον συμβιβαστική ακούγεται.

Θελώ να κάνω και μία αλλη ερώτηση.... Εχω δει πολλές πτήσεις cross country που είναι σαφές οτι παραβιάζουν το όριο των 10 ΝΜ, τελευταία απο Οινόη και πέρισυ απο Κιθαιρώνα. Δεν το λέω για τα παιδιά που κάνανε αυτές τις πτήσεις (μάλιστα τις ζηλεύω, αν μπορούσα θα τις έκανα και εγώ, το ομολογώ). Αυτές πως κρίνονται από την ΕΑΠ και από το ΑΟΚ μιά και γίνονται στην περιοχή τους. Μήπως η επιστολή αναφέρεται και σε αυτές? Αν κρίνει το επίσημο όργανο μας δηλαδή ότι είναι καλύτερο για μας μία προσωπινή παύση της Αυλώνας μέχρι να καταλαγιάσουν τα πράγματα, δεν θα έπρεπε να ζητήσει το ίδιο και για τις cross country πτήσεις που περνάνε μέσα στα 10 ΝΜ?

Find what you love and let it kill you - Bukowski
SY1ADR
-------------------------------------
http://vimeo.com/dimitrism
http://youtube.com/dimitrismm
dim
Competition
 
Δημοσ.: 889

Re: Συστάσεις Ασφάλειας - ΓΕΑ

Δημοσίευσηαπό GiotaR » Σάβ Ιουν 02, 2012 11:49 am

Ούτε εγώ διακρίνω τίποτε το απειλητικό ή απαγορευτικό στην επιστολή,είναι αυτό που λέει "σύσταση ασφάλειας".... "κύριοι γίνατε πια πολλοί και πετάτε σε πολλά μέρη,πετάτε δε με πτητικές συσκευές που έχουν μεγάλες δυνατότητες ανεμοπορίας, άρα σας λαμβάνουμε υπόψιν στην εναέρια κυκλοφορία και θέλουμε να συνυπάρχουμε, δηλ να οργανωθούμε για να κάνουμε πτήσεις με ασφάλεια όλοι, κι εμείς κι εσείς . Δεν είναι κακό, θετικό το βρίσκω και καλό για μας- που δεν μας αγνοούν. Δεν φαίνονται ενοχλημένοι. Ενημερώστε, αυτό λένε.Για την πρόληψη. Δηλ να σεβαστούμε τους κανόνες, ο εναέριος χώρος όλους μας χωράει.

Το ίδιο ισχύει και για τις πτήσεις απόστασης, δεν είναι κάτι διαφορετικό, αν είναι σχεδιασμένο και οργανωμένο πείτε το, όπως ενημερώνουμε όταν έχουμε αγώνα. Ειδικά τις καθημερινές, που υπάρχουν συχνές πτήσεις, να δείχνουμε πολλαπλάσια προσοχή και υψηλό αίσθημα ευθύνης. Αυτό είναι αεροπορική παιδεία. Ας το σκεφτούμε θετικά και όχι με διάθεση να ενοχοποιήσουμε μερικές πτητικές περιοχές ή κάποια πτητική δραστηριότητα.

Εμένα θα με ενοχλούσε, σαν μέλος της αεραθλητικής κοινότητας του παραπέντε, κάποιοι από μας να έχουν προκλητική συμπεριφορά, να μην σεβαστούν αυτήν την ενημέρωση ενεργώντας ανεύθυνα και δίνοντας την εντύπωση οτι είμαστε εναέριες αποστολές αυτοκτονίας, βλάπτοντας μας όλους με αρνητικές συνέπειες σε ψυχολογία,, φήμη και κανονισμούς. Κάποιοι αγωνιζόμαστε χρόνια για την διάδοση του σπορ, την νομιμοποίηση, το ξεπέρασμα των ταμπού και του φόβου, αυτό απαιτεί σεβασμό.

Δεν με νοιάζει που επιλέγει να πετάει ο καθένας, δεν μπορεί να γουστάρουμε όλοι και πάντα τον Κιθαιρώνα, το Κανδήλι την Αυλώνα , την Αγια Μαρίνα,,,,,,αν εκεί που αποφάσισες να πας σήμερα υπάρχει θέμα κάνε αυτό που πρέπει, που σου λέει ο κανόνα.Προσωπικά δεν θεωρώ το παραπέντε άθλημα γηπέδου δηλ συγκεκριμένου πεδίου. Ευτυχώς για μας, υπάρχουν ανάμεσά μας άνθρωποι που πάντα θέλουν να βρίσκουν νέες απογειώσεις, να ανακαλύπτουν περιοχές και να ανοίγουν νέους εναέριους δρόμους, αυτό είναι μοναδικό! Έχουμε πολλές δυνατότητες, ποικιλία και ελευθερία και είναι κρίμα όλα αυτά να μην μπορούμε να τα διαχειριστούμε και να θέλουμε να "μαντρώσουμε" την δράση μας και τα ενασχολούμενα με το σπορ άτομα. Γνώση, υπεύθυνη στάση και σεβασμός στους κανόνες λοιπόν, και αυστηρότητα από όλους μας στις προκλητικές ή ανεύθυνες συμπεριφορές, κάπως νομίζω ότι όλοι θα περνάμε τέλεια και δεν θα μας "χαλάει" τίποτε :P

GiotaR
Competition
 
Δημοσ.: 291

Επόμενο

Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες