"ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές, σίγουρα θα έχουν όλοι από μερικές.
Από την μικρή μου εμπειρία από τις διοργανώσεις διαπιστώνω ότι οι ξένοι πιλότοι είναι "κάλο-μαθημενοι" μεν αλλά και συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, γράφονται έγκαιρα, έρχονται με περασμένους τους πυλώνες, ανεβάζουν μονοί τους το αρχείο της πτήσης τους στην σελίδα του αγώνα, στέλνουν sms έγκαιρα όταν προσγειώνονται κτλ"
, , , , κατι ηξερε ο C.Eastwood εεε
Γράφτηκα και πλήρωσα τρεις μήνες πριν αν δεν κάνω λάθος. . . τα όργανα δεν
Monarca & Winter cup και ότι αγώνα είχα πάει στο παρελθόν δεν γκρινιασε πότε κανένας επί τούτου.
Ναι νομίζω είναι μικρή η εμπειρία σου για τόσο μεγάλη αυτοπεποίθηση! (. . . άποψη μου όπως είπε και ο C.E.
)
Προσπάθησε να πιέσεις/ζαλίσεις λίγο παραπάνω δυτικό-κέντρο-Ευρωπαίους και έλα να μου τα ξαναπείς πόσο ρομπότ σου κάθισαν
Με πολλά λόγια και μόνο θεωρία δεν πάει μπροστά η βάρκα το είπαμε και στη Παραμυθιά.
(2 Σκόπια και μια Βουλγαρία δεν φτάνουν, για comp guru. . . open your mind και κοίτα να έχεις συνταγή , αν κάτι πάει "στραβά". 120 πιλότοι είναι πάρα πολλοί! . . .μαθηματικά & πιθανότητες κτλπ
)
------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ο βαθμολογητής θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τους κανονισμούς της FAI και προσωπικά έχω επενδύσει πολύ επάνω σε αυτό, όσο αφορά το πρόγραμμα βαθμολόγησης, αυτό είναι παιχνιδάκι, όλη η δυσκολία είναι στην συλλογή των αρχείων των πτήσεων, λόγο του μεγάλου όγκου αλλά και λόγο της χρήσεις παλαιών μοντέλων gps που δεν αναγνωρίζονται από τους νέους υπολογιστές."
θα είμαι αρκετά ειλικρινής να σου πω ότι στο παρελθόν έχω δει αρκετά καλύτερους γνώστες του βαθμολογικού προγράμματος εν Ελλάδι δίχως να ξέρω όμως πόσο χρόνο τους πήρε το να "ρολλαρουν" την βαθμολόγηση δίχως κανένα ¨κοληματακι¨(Παλιάτσο, Ανδρεαδακη και Badder πχ.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
"Εαν οι Έλληνες πιλότοι, ως οφείλουν, όπως και οι ξένοι πιλότοι, έρθουν με περασμένους πυλώνες και μετά την πτήση τους ανεβάζουν το αρχείο τους στην σελίδα του αγώνα τότε οι πιθανότητες να εκτεθούμε, με την βοήθειά σας αυτή, θα είναι πολύ λιγότερες"
Δεν "οφείλουν" μην μπερδεύεις τις λέξεις και τους πιλότους. Εάν θέλουν και μπορούν ισχύει, και καλά θα κάνουν, αλλά μην αποποιείσαι των υποχρεώσεων ενός διοργανωτή αγώνα.
Θέλω να πιστεύω ότι κατά βάθος ξέρεις καλά ότι αυτό είναι μια ψευδαίσθηση σου.
ONE MAN SHOW δεν παίζει ποτέ καλά Κ. Διοργανωτή.
Τα κλειδιά της επιτυχίας, η μάλλον της αποφυγής "των παρατράγουδων" ενός αγώνα στα έγραψα παραπάνω αριθμημένα, εάν δεν τα έχεις καλύψει στο μέγιστο αυτά, οριακά προλαβαίνεις.
(Ξέρω καλά ότι θα καθαρίσει ο Αγγλαρας είναι πολύ υπεύθυνος και πολύ οργανωτικός
κοιτά να τον ακούς μονάχα το έχει ξανακάνει σε πιο πολύπλοκο μέρος και είναι ρεγουλατορος μεγάλος!)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Δεν θέλω να φανώ απόλυτος και αγενής λέγοντας ότι είναι ανεπίτρεπτο για έναν πιλότο αγώνων να μην γνωρίζει να περνάει τους πυλώνες στο όργανο πλοήγησης του, στην γραμματεία θα υπάρχει η δυνατότητα για να βοηθήσουμε όποιον δεν μπορεί, αλλά θέλω να παροτρύνω όλους τους πιλότους να επιχειρήσουν να πάρουν το "ρισκο" να περάσουν τους πυλώνες στα GPS τους, δεν είναι δύσκολο και γλυτώνουν από τρέξιμο και καθυστερήσεις όλης της διοργάνωσης"
Εαν είχα τον χρόνου σου, ναι θα άραζα με τις ώρες πάνω από ένα Flymaster και πολύ πιθανό είναι να το έπαιζα στα δάχτυλα και εγώ σαν πολλούς άλλους πιλότους.
Άλλα μιας και δεν τον έχω, παρατάω την δουλειά μου για να ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΩ κάνοντας κάτι που ευτυχώς ακόμα λατρεύω και μου λείπει πολύ τώρα τελευταία. Άρα μου φτάνει να πετάξω τόσο καλά, όσο θα με κάνει να νιώσω εγώ χαρούμενος μετά την πτήση μου. . . υποκειμενικό και αυτό.. . . και ας μην έχω την χαρά να βάλω τους πυλώνες στο όργανο μου.
Και δίχως να θέλω να φανώ αγενής και εγώ με την σειρά μου, οφείλω να σου πω ότι μάλλον το επίπεδο των Ελλήνων αγωνιστικών πιλότων δεν είναι καθόλου υψηλό. Αυτούς έχουμε και έτσι πορευόμαστε.
Άλλα ευτυχώς ακόμα, κάποιοι λειτουργούν, φιλτράρουν και επιλέγουν βάση γεγονότων και αποτελεσμάτων.
Μέτα από αυτόν τον προσωπικό τους κανόνα λοιπόν, ίσως να σου φανεί λίγο απότομο, άλλα έχω να σου πω ότι όταν συμβουλεύουμε κάποιους κάλο είναι να ξέρουμε ποιοι είμαστε, ποιους συμβουλεύουμε και από ποιους ακούμε τις συμβουλές τους
---------------------------------------------------------
Κι αν χιονίζει και αν βρέχει , , , το τεφίγραμμα σου αντέχει
ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.