Συντονιστής: Moderators
guru\";p=\"9197 έγραψε:Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις θα ήταν:Παλιότερα ο κάθε εκπαιδευτής ήταν υποχρεωμένος να κάνει λεπτομερή αναφορά ατυχήματος στην αρμόδια επιτροπή. Δεν ξέρω αν αυτό εξακολουθεί να ισχύει.
- Ο μαθητής πέταγε ως μέρος εκπαίδευσης για παραμοτέρ ή για ελεύθερο?
- Είχε τελειώσει την βασική εκπαίδευση?
- Πόσες πτήσεις είχε?
- Επίπεδο εξοπλισμού (παρα5, ζώνη).
- Πως μπήκε στην κατάσταση, πως αντέδρασε, και πως αυτή εξελίχθηκε μέχρι το έδαφος?
- Τι οδηγίες του δόθηκαν πριν και μετά την ανεξέλεγκτη κατάσταση και πως αντέδρασε σε αυτές ο μαθητής?
- Υπήρχε εφεδρικό? Γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε?
adreas\";p=\"9193 έγραψε:Να το θέσω και ακόμα πιο βάναυσα. Όποιος από σας πετάει ενεργά κάμποσα χρονάκια και νομίζει ότι δεν είναι σε θέση να βγάλει έναν ΠΛ από κάποιον που έχει τ' αυτιά και το μυαλό του ανοιχτά είναι βλάκας.
ecobill\";p=\"9208 έγραψε:....
Εμεινα άναυδος απ όσα διάβασαν τα ματάκια μου γι αυτόν.
Ωρες ώρες αισθανόμουν σαν κι αυτούς που βγαίνουν στα δελτία και λένε...τον βλέπαμε ,καλό παιδί ήταν μα δεν περιμέναμε να φτάσει ως εκεί...
.....
badder έγραψε:Τα διπλώματα που δόθηκαν για παραμοτέρ δεν δόθηκαν κρυφά, αλλά χωρίς σχολές / εξετάσεις κτλ. Και όσον αφορά εκπαίδευση σε παραμοτέρ και μόνο, εμάς δε μας αφορά.
Επιστροφή στην Ασφάλεια Πτήσεων - Συμβάντα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες